Kommentarer till Nya vardagsrummet av Fellow88
Startad av
Fellow88
, Aug 08 2013 01:54
18 svar till detta ämne
Postad 08 August 2013 - 01:54
Jätte fint och stilrent.Så snyggt med vita högtalare och det passar så bra hos dig. Möbeln som du har som tvbänk var fin.
Postad 09 August 2013 - 22:32
snygga vita men betala extra för vitt ville ja inte så fick bli klipsch, men sambon skulle gilla dina mer^^ hur e bakhögtalarna? känns dumt o lägga 10tusen för klipsch vägghögtalare,
Postad 10 August 2013 - 08:25
Tackar! Högtalarna är inhandlade begagnat så har inte betalat extra 
Bakhögtalarna tycker jag gör ett superjobb! Surround och närvaron är kanon och ljudet är ju inte direktstrålande så ljudet känns inte som de kommer direkt ut högtalarna.
Bakhögtalarna tycker jag gör ett superjobb! Surround och närvaron är kanon och ljudet är ju inte direktstrålande så ljudet känns inte som de kommer direkt ut högtalarna.
Postad 13 August 2013 - 17:44
Snyggt med de vita högtalarna, även där bak! Men har du inte problem med ljudreflektioner, utan matta o rätt lite textilier? Köpte själv en astjock matta och ljudet blev betydligt bättre direkt.
Postad 13 August 2013 - 23:15
Vi har precis tagit bort mattan men upplever inga större problem. Dock har jag tänkt att testa med matta och så ska vi leta efter ny. Ska upp lite tavlor osv på väggarna också sen blir de nog lite tjockare gardinera senare så tanken finns iaf men upplever inga problem efter Audyssey kalibreringen.
Postad 01 September 2014 - 09:36
Om jag ska bedöma ditt rum efter bilden har du lyckat bra med färgtoner och små kontrasterande färgklickar (ljusen på bordet). Bänkbelysningen var cool!
Postad 01 September 2014 - 21:47
En tia från mig! :-)
Subben smälte in hyffsat bra, en duk på eller något dylikt så är WAF faktorn på topp!
Subben smälte in hyffsat bra, en duk på eller något dylikt så är WAF faktorn på topp!
Postad 12 January 2015 - 18:10
Tackar, är hyfsat nöjd med ljudet. Ojämn basgång pga rummet och en bas. Men för pengarna är de riktigt bra ljud!
Postad 05 March 2019 - 13:19
Sköna bilder, för att inte tala om din avatar. Grim Fandango, köpte in det till Switchen för lite retrominnen, har dock fastnat 2/3 in.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9 bilder
42 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?