Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Helldivers, PS4

274 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Postad 21 August 2013 - 07:42

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlĂ€gg
  • 0
Detta spelet sÄg riktigt kul ut. PÄminner om Dead Nation fast med rymdmonster eller demoner. 4 spelare co-op onnline.
Lyckas inte lÀnka trailern men den finns pÄ youtube.

Postad 21 August 2013 - 07:51

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • MĂ€stare

• 2517 inlĂ€gg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=Y6C_gxlDpPE

Håller med, ser häftigt ut! :)

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 21 August 2013 - 07:51.

Postad 04 February 2014 - 19:00

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlĂ€gg
  • 0
Helldivers kommer att köra i 1080p och 60fps.

http://gamingbolt.co...nction-detailed

Postad 05 February 2014 - 12:49

Satsvear
  • Satsvear
  • MĂ€stare

• 3067 inlĂ€gg
  • 0
Tom jag blev ju sugen på det! Såg ut som ett gammalt hederligt panga på allt spel, hoppas bara att det finns mycket uppgraderingar osv på gubbarna. Sånt brukar jag gilla.

// Sat

Postad 05 February 2014 - 13:11

Satsvear
  • Satsvear
  • MĂ€stare

• 3067 inlĂ€gg
  • 0
Hittade spelet och länk till det. Det lilla man fick se så gav det vibbar till gamla snesspelet super smash tv

http://www.youtube.c...h?v=lV92TwNc4gc

// Sat

Postad 05 February 2014 - 14:31

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlĂ€gg
  • 0

Hittade spelet och länk till det. Det lilla man fick se så gav det vibbar till gamla snesspelet super smash tv

http://www.youtube.com/watch?v=lV92TwNc4gc

// Sat

Hehe..Super smash! Bra minnen...

The year is 1999, television has adopted to the more voilent nature of man! :lol:

Postad 19 February 2014 - 18:48

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlĂ€gg
  • 0
Lite nya bilder från spelet.
Mer finns här. http://blog.eu.plays...s3-ps4-ps-vita/

Postad bild
Postad bild

Postad 27 February 2014 - 17:15

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlĂ€gg
  • 0
Ser bra ut. Friendly fire. :blink:

http://www.youtube.c...h?v=XT2SktfQV14

Postad 28 February 2014 - 13:15

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlĂ€gg
  • 0
Grymt!

Dead Nation var ju så otroligt skoj att köra COOP och online med så detta kan inte bli sämre tycker man. 1080p och 60FPS är ju alltid trevligt :)

EDIT*

Såna här spel brukar vara relativt korta så jag hoppas dom släpper DLC löpande till låga eller gratis priser.

Redigerat av hifimarcus, 28 February 2014 - 13:18.

Postad 04 March 2014 - 10:58

rob08
  • rob08
  • Amatör

• 81 inlĂ€gg
  • 0
Verkar ballt. Stöder det 4player local co-op?

Postad 15 February 2015 - 17:10

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlĂ€gg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=q7QS_8VFV5U

I mars är det dags!

Postad 15 February 2015 - 17:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Ryktas om att det ska bli gratis på PS+? Ser intressant ut onekligen.

http://www.gamepur.c...march-2015.html

Redigerat av Zoiler, 15 February 2015 - 17:28.

Postad 17 February 2015 - 09:03

FluBBa
  • FluBBa
  • LĂ€rjunge

• 385 inlĂ€gg
  • 1

Starship Troopers the Game =)

Ser riktigt roligt ut.

Postad 17 February 2015 - 10:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlĂ€gg
  • 1

Vet inte om det nämnts tidigare men spelet är alltså från de svenska utvecklarna Arrowhead som gjorde Magicka och Gauntlet remaken.

De är bra på den här typen av spel så det blir säkert kul.

Postad 17 February 2015 - 13:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Vet inte om det nämnts tidigare men spelet är alltså från de svenska utvecklarna Arrowhead som gjorde Magicka och Gauntlet remaken.

Lovande.

Postad 02 March 2015 - 13:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Verkar inte bli en del av PS+ mars iaf. Jag har spelat det ett tag, rätt roligt so far. Lite svårt att hitta några vettiga att spela med dock, det är väldigt få som har det så man får välja mellan 1-2 spelare i matchmakingen, ibland noll.

Redigerat av Zoiler, 02 March 2015 - 13:26.

Postad 02 March 2015 - 13:33

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • MĂ€stare

• 3637 inlĂ€gg
  • 0
USA verkar ju få det, har inte sett något om vad vi européer får?

http://blog.us.plays...mes-for-332015/

Edit - stryk det, läste för slarvigt. Det släpps alltså.

Redigerat av Johan_i_burken, 02 March 2015 - 13:35.

Postad 02 March 2015 - 16:11

Satsvear
  • Satsvear
  • MĂ€stare

• 3067 inlĂ€gg
  • 0

Verkar inte bli en del av PS+ mars iaf.

Det var ju synd. Hade sett fram emot starta det en Fredagskväll in med folk i chatten och friendly fire!

Postad 02 March 2015 - 19:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Alla kör ju easy för fa-an... svårt att expa då.

Postad 03 March 2015 - 18:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Flertalet recensioner uppe nu dÄ embargot gick ut idag. RÀtt höga betyg.

http://www.neogaf.co...d.php?t=1002787

Dock vet jag inte hur lÀnge de kan ha spelat eller hur hög lvl de har blivit för det har inte funnits överflöd av spelare att spela med om man sÀger sÄ och de flesta har kört pÄ sÄ lÀtta svÄrighetsgrader att det har varit svÄrt att expa. VÀntar med recension tills jag spelat ett tag till.

HÀr har vi en som har spelat med mig ocksÄ tydligen ("commend" Àr typ att ge tummen upp Ät en spelare).

I commended all the Teamwork playing reviewers.. but I didnÂŽt commend Ăłne guy who was playing like an asshole.. and somehow I ended up in games with him all the time..

Redigerat av Zoiler, 03 March 2015 - 18:14.

Postad 03 March 2015 - 20:29

WarpGuN
  • WarpGuN
  • ForumrĂ€v

• 587 inlĂ€gg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=1ertzrPZkJs

http://www.youtube.com/watch?v=C85T3t567Rw

med ett par polare i soffan kan de blir riktigt skoj 

Redigerat av WarpGuN, 03 March 2015 - 20:36.

Postad 03 March 2015 - 22:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Ja det Àr roligt Àven med andra online trots att det Àr sÄ repetitivt, sÀrskilt om man har tur och fÄr spela med dugliga personer. I det hÀr spelet Àr det viktigt med ett bra lag eftersom det Àr 1) friendly fire (8/10 gÄnger det jag dör av eller att en pod kommer ner uppifrÄn), 2) ju mer man misslyckas med uppdrag eller folk dör desto mindre exp fÄr man och 3) det gÄr lÄngsammare eftersom folk allt som oftast slösar tid pÄ fiender nÀr det Àr objectives som Àr det enda som gÀller.

Jag har inte kunnat klara nÄgon bana pÄ svÄrare Àn very challening (6 av 12) eftersom det Àr ytterst sÀllan som man har kunnat joina ett spel pÄ de nivÄerna och om man sjÀlv skapar det sÄ kommer det aldrig in tre spelare till som Àr kapabla.

Men de hÀr problemen bör ju lösa sig med fler spelare = större urval.

Postad 04 March 2015 - 10:59

Palter
  • Palter
  • ForumrĂ€v

• 684 inlĂ€gg
  • 0
Det hÀr verkar vara ett perfekt spel för vita men tydligen har de misslyckat med den versionen. LÄnga laddtider, knepiga kontroller.

Lite sugen pÄ det men kommer nog vÀnta.

Postad 04 March 2015 - 12:55

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • ForumrĂ€v

• 955 inlĂ€gg
  • 0

Det hÀr verkar vara ett perfekt spel för vita men tydligen har de misslyckat med den versionen. LÄnga laddtider, knepiga kontroller.

Lite sugen pÄ det men kommer nog vÀnta.

TÀnkte ocksÄ köpa till vita, men som sagt.

Postad 04 March 2015 - 13:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 1

IgÄr hittade jag en trevlig snubbe att spela med iaf, dÄ gick det bra för oss under lÄng stund. Sedan kom det in tvÄ stycken lvl 2(!) i spelet dÀr vi spelade pÄ very challenging. De dog förstÄs som flugor och drog ner flytet. Ibland Àr det sÀmre att vara fyra Àn tvÄ.

Men den killen fattade t o m min morsekod nÀr jag ville att han skulle Àndra startposition (som vÀrden fÄr vÀlja) :D

Palter, köp det till PS4 sÄ spelar vi ;)

Postad 04 March 2015 - 13:31

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlĂ€gg
  • 0

KÀnns som man kommer ha riktigt kul med detta nÀr man spelar ihop med ett och samma gÀng! Verkar krÀvas sin kommunikation!

Nu har jag bara kört igenom training samt ett uppdrag sjÀlv, men jag antar att möjligheterna finns att joina varandra lÀtt? AlltsÄ inte bara massa random joinande?

Postad 04 March 2015 - 13:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Du kan söka pÄ friends games nÀr du gÄr till matchmakingen.

Sedan Àr det bra Àven om man inte har mic sÄ kan man via D-paden sÀga "negative", "confirmed", "move" och "wait".

Edit: Du kan ju adda mig (Astrozap) om du vill bli boostad nÄgon gÄng. Kan spela pÄ högre nivÄer sÄ du fÄr mer exp nÀr du klarar uppdragen.

Redigerat av Zoiler, 04 March 2015 - 14:20.

Postad 04 March 2015 - 17:39

Palter
  • Palter
  • ForumrĂ€v

• 684 inlĂ€gg
  • 0

Palter, köp det till PS4 sÄ spelar vi ;)

150kr Ă€r ju inte sĂ„ farlig chansning och cross-buy innebĂ€r att om de patchar den sĂ„ kanske den tom blir spelbar pĂ„ vitan.    

Postad 04 March 2015 - 20:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Ja va fan... vill bara spela med folk som inte mördar mig =/

Gick t o m sÄ lÄngt idag att en go kille stÀllde sin walker framför skeppet nÀr jag skulle gÄ in och sedan carpetbombade sÄ jag dog och de flög ivÀg. Friendly fire Àr ******** pÄfund för alla Àr sÄ j-vla triggerhappy :ph34r:

Edit: Hoppas lite taktiskt skickliga spelare hÀrifrÄn köper det, jag vill kunna klara de svÄrare nivÄerna men det Àr nÀstan omöjligt med randoms, kommer knappt förbi hard ens (7 av 12). Man mÄste ha tur med vilka som kommer in, de borde ha nÄgon filtreringsfunktion för vilka nivÄer man vill tillÄta. Som de sÀger hÀr:

It's kind of frusturating playing on the higher difficulty maps with some people, it's not a good idea to stand in the same spot fighting off enemies until we die, sometimes (a lot) we should just bail.

I agree, I had that happen a few hours ago when I was playing on extremely difficult levels.

Det hÀnder i stort sett i varje match. Eftersom man inte fÄr nÄgot för att döda fienderna sÄ Àr det meningslöst att göra det, man ska gÄ efter mÄlen. Men det Àr ÀndÄ det klart vanligaste misstaget folk gör. SÄ ett tips till eventuella hÀr som har köpt det, gÄ efter mÄlen och skjut bara fienderna om ni absolut mÄste pÄ vÀgen dit.

Skaffa jetpack sÄ snart som möjligt ocksÄ, det Àr en life saver.

Redigerat av Zoiler, 05 March 2015 - 01:38.

Postad 05 March 2015 - 09:22

Palter
  • Palter
  • ForumrĂ€v

• 684 inlĂ€gg
  • 0

Jag var ju inte sÄ svÄrövertalad :) Det hÀr kommer ju komma pÄ PSN men 150kr Àr ju inte sÄ mycket att fundera över ÀndÄ.

Jag köpte det igÄr och testade det lite. Fick ett vÀldigt bra intryck! KÀnns som det finns en hel del som Àr genomtÀnkt.

Hur man siktade kÀndes lite avigt men antar att man vÀnjer sig. Spelade bara tvÄ matcher sÄ det blir sÀkert bra.

Postad 05 March 2015 - 13:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Gött!  :) 

Det finns lite fula fiskar dÀr ute, en som kickade mig precis innan slutet efter 20 minuter pÄ en bana trots att jag inte gjort nÄgot. Har hört talas om troll som bara gÄr in och dödar alla ocksÄ men turligt nog inte varit med om det Ànnu.

Finns dock flest "goda" spelare, men för att vara sÀker pÄ att inte bli kickad mÄste man sjÀlv vara vÀrd.

Om du fÄr chansen att lÄsa upp UAV:n (ett stratagem) sÄ satsa pÄ det direkt. NÀr den Àr fullt uppgraderad ser man alla "samples" pÄ kartan och dessa behövs för att uppgradera sina stratagems snabbare. Kan Àven se fiendernas rutter och var dolda mÄl Àr. SÄ det Àr extremt viktigt att ha en sÄn kille i laget. Jag har sjÀlv inte fÄtt chansen att lÄsa upp den, det Àr slumpmÀssigt vad man fÄr för belöningar pÄ planeterna.

Postad 05 March 2015 - 14:14

Palter
  • Palter
  • ForumrĂ€v

• 684 inlĂ€gg
  • 0
Sköt ner en kille det första jag gör nÀr jag kom in pÄ en bana. Hans eget fel eftersom han sprang rakt in nÀr jag började skjuta mobs.

Friendly fire gör det hela vÀldigt intressant eftersom man samtidigt Àr beroende av sina "friends".

Kommer definitivt in ikvÀll för att spela.

Postad 05 March 2015 - 14:17

muppsson
  • muppsson
  • LĂ€rjunge

• 333 inlĂ€gg
  • 0
Köpte och lirade med dragonpuffer igÄr. Löjligt roligt i sin enkelhet!

Psnid: muppmeister, för den som vill co-opa

Postad 05 March 2015 - 14:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Sköt ner en kille det första jag gör nÀr jag kom in pÄ en bana. Hans eget fel eftersom han sprang rakt in nÀr jag började skjuta mobs.

Friendly fire gör det hela vÀldigt intressant eftersom man samtidigt Àr beroende av sina "friends".

Kommer definitivt in ikvÀll för att spela.

Ja det Àr "intressant" helt klart :D

Borde finnas stats över hur mÄnga gÄnger man dött av FF/monster/sjÀlvmord. Nu Àr vi ju fyra iaf sÄ nu kan vi köra fullt lag.

Minhembio A

Postad 05 March 2015 - 15:21

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlĂ€gg
  • 0

Ser kul ut och jag Ă€r nyfiken pĂ„ spelet. Kanske köplĂ€ge eftersom Sony snĂ„lar med recensionskopior. 

Postad 05 March 2015 - 15:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Ser kul ut och jag Àr nyfiken pÄ spelet. Kanske köplÀge eftersom Sony snÄlar med recensionskopior.

Jag var tidigt ute som tur var =P

Det Àr ju först till kvarn med dessa indiespel.

Alla som spelar, ha alltid detta i Ätanke, röra sig = win :)

Lucky you. Me and Wrynnax got stuck with a pair of anchor weights for a while. Constantly lagging behind as we tried to push forward to the next objective. Two guys way at the back, picking useless fights and dying repeatedly, while we were both at the front, stuck at the edge of the screen, going "move, move, move, move, move, MOVE, MOVE, MOVE..."

Haha, detta har ocksÄ hÀnt nÄgra gÄnger. De som inte hinner med Àr körda =(

Felt equal parts shame and creator of further heroism when I called down a revival for a fallen comrade as the shuttle landed. Realised the shuttle doesn't wait when I boarded, just as said comrade clambered out of his drop-pod.

He was left standing on an alien world, as bugs came skittering in from all sides.

I'd like to imagine he's still there, on that swampy rock, standing proud next to abandoned turrets and continuing to fight for democracy and Super Earth.

Godspeed, Helldiver.

Redigerat av Zoiler, 05 March 2015 - 15:28.

Postad 05 March 2015 - 15:30

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlĂ€gg
  • 0

Jag var tidigt ute som tur var =P

Det Àr ju först till kvarn med dessa indiespel.

Alla som spelar, ha alltid detta i Ätanke, röra sig = win :)

Ja jag var lte seg det skall erkĂ€nnas. Humor att polarn som slutat recensera fick kopior (fyra stycken av dem) men för mig var det slut.  :D

Postad 05 March 2015 - 15:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

MÀrkligt att dela ut 4 stycken till en site (icke-site) nÀr det Àr begrÀnsat kan jag tycka.

Postad 05 March 2015 - 15:45

Palter
  • Palter
  • ForumrĂ€v

• 684 inlĂ€gg
  • 0
Finns tydligen en ruggig bug som gör att du gÄr tillbaka till lvl1.

Om du stÀnger av din ds4 under ett uppdrag sÄ finns det en stor risk att buggen intrÀffar. Antar att det Àr samma sak om batteriet tar slut och din ds4 stÀngs av. Bra att kÀnna till.

Dom verkar ha hittat en lösning men bra att lÀsa detta om det nu skulle ske:

"Good news guys! The devs have been working hard and found a fix.

This issue should now be resolved with the next patch.

It seems that this issue has only happened to users whose controllers lose power and disconnects. Your player progression is temporarily lost but your local and cloud saves are still intact. However, if you save your progress by for example starting a new mission or changing settings after the progression reset has happened, it will overwrite your save with the lost progression.

Therefore, if it happens to you, we recommend pressing options/start, select "Exit to main menu" and try selecting play again. This will attempt to re-fetch your save data from the cloud and should restore it as long as you haven't continued to play and saved over your cloud data."

Redigerat av Palter, 05 March 2015 - 15:56.

Postad 05 March 2015 - 17:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Spelar nÀstan alltid med sladden i som tur Àr, hade vart jobbigt att tappa min lvl 17 snart :)

Spelade precis en bana pÄ very hard... jag dog tvÄ gÄnger, resterande tre dog 8 + 12 + 12. Fattar inte varför de inte körde med walkers, de hade levlat tillrÀckligt för det. NÀr man kör pÄ snöbanor och andra banor med jobbig terrÀng sÄ Àr det nÀstan ett mÄste att ha walkern eftersom den gÄr i terrÀng i samma fart hela tiden. Kör man utan sÄ blir man orörligare och dÀrmed körd. MÄste röra sig hela tiden.

Men en av dem körde med healgun, vÀldigt bra, kan hela bÄde exoskelett och torn. Man Àr nÀstan odödlig.

Postad 06 March 2015 - 02:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Man mÀrker att majoriteten inte förstÄr spelet riktigt Ànnu, som nÄgra som jag spelade med sa idag. Det var ju dubbel exp pÄ en planet idag under nÄgra timmar och tanken var förstÄs att ALLA som spelade spelet skulle spela pÄ den planeten för att stoppa invasionen eller vad det nu var. Men mÀtaren var nÀstan i botten, knappt nÄgon körde dÀr och det var patetiskt att se vÄrt lags +6 etc lÀggas till den omöjliga kampen. De kanske fÄr balansera det dÀr aningen.

Konstigt faktiskt, för dubbel exp borde vara motivering nog och dessutom en rÀtt enkel bana att hitta samples pÄ. Kom in med ett bra gÀng och vi fick 6-8k exp och 12-15 samples per bana. KÀnns nÀstan meningslöst att köra pÄ vanligt sÀtt nu =P. Har 23 research points och inte sÄ mycket meningsfullt att lÀgga dem pÄ.

Men vi klarade Àven svÄraste nivÄn lvl 12, sÄ nu Àr jag inte lika motiverad att fortsÀtta typiskt nog (efter 17-18 ingame timmar och runt 110 matcher). Men vi fÄr försöka spela ÀndÄ Palter =P

Det Àr egentligen ett spel som Àr vÀldigt likt Destiny i upplÀgget, minus loot.

Postad 06 March 2015 - 10:40

Palter
  • Palter
  • ForumrĂ€v

• 684 inlĂ€gg
  • 0

Hade ett par bra matcher igÄr men sedan fick vi walkers och tvÄ valde att anvÀnda dem och dÄ tog det roliga slut. De trampade sönder gruppen hela tiden och struntade i allt annat Àn att skjuta.

Har uppgraderat min UV till 3 vilket Àr bra eftersom jag ser pÄ kartan vart man kan hitta samples. Det som inte Àr sÄ bra Àr att ingen fattar att man ska springa och plocka dem...

Postad 06 March 2015 - 12:26

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlĂ€gg
  • 0

Men mĂ€taren var nĂ€stan i botten, knappt nĂ„gon körde dĂ€r och det var patetiskt att se vĂ„rt lags +6 etc lĂ€ggas till den omöjliga kampen. De kanske fĂ„r balansera det dĂ€r aningen.

Beror inte det pÄ att communityn inte Àr sÄ stor Àn? SÄ tÀnkte jag iallafall, att de missberÀknat antalet spelare de första dagarna. Jag har inte siffrorna sÄ jag kan inte backa upp min misstanke, var bara min första tanke :)

Redigerat av DragonPuffer, 06 March 2015 - 12:26.

Postad 06 March 2015 - 13:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Beror inte det pÄ att communityn inte Àr sÄ stor Àn? SÄ tÀnkte jag iallafall, att de missberÀknat antalet spelare de första dagarna. Jag har inte siffrorna sÄ jag kan inte backa upp min misstanke, var bara min första tanke :)

Kan bero en hel del pÄ det ocksÄ, men i listan av spel man kunde joina sÄ var det inte mÄnga som spelade den banan. Typ 3-4 i hela listan nÀr jag kollade.

Har uppgraderat min UV till 3 vilket Àr bra eftersom jag ser pÄ kartan vart man kan hitta samples. Det som inte Àr sÄ bra Àr att ingen fattar att man ska springa och plocka dem...

Jag sĂ„g igĂ„r att UAV:n verkar vara en förhandsbestĂ€llningsgrej eller nĂ„t (ranger pack)? Jag kan inte fĂ„ den verkar det som. Även sista vapnet i listan Ă€r det.

Walkers fÄr man vara försiktig med ja =P

Eskortuppdragen Àr sÄ sega för övrigt, nÀr det Àr för lÄngt till mÄlet sÄ Àr det lika bra att skjuta dem pÄ plats.

Postad 06 March 2015 - 14:26

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlĂ€gg
  • 0

Blev tvÀrsugen pÄ spelet, Àr det lÄngt? Finns det mÄnga banor?

Av det gameplay och bilder jag sett (inte speciellt mÄnga iofs) sÄ ser det ju typ ut som ett Destiny i Dead Nation anda.

Postad 06 March 2015 - 14:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Blev tvÀrsugen pÄ spelet, Àr det lÄngt? Finns det mÄnga banor?

Det Àr oÀndligt, det Àr inget traditionellt SP utan banorna genereras.

Postad 06 March 2015 - 15:07

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlĂ€gg
  • 0

AngĂ„ende UAV sĂ„ har jag den ocksĂ„, men jag har inte förhandsbokat eller nĂ„t. Är det inte en upplĂ„sning pĂ„ nĂ„n planet som det mesta?

Postad 06 March 2015 - 15:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Det stÄr att den Àr del av ranger pack, men man kanske kan lÄsa upp den ÀndÄ? Den Àr blÄ iaf för mig och jag har ju spelat mycket mer Àn er utan att fÄtt chans att lÄsa upp den. SÄvida det inte finns tvÄ UAV:s...?

Early recruits will receive special HELLDIVERS Ranger training. For a short period of time you have the chance to grab the HELLDIVERS Limited Edition Bundle which will include the Ranger Pack add-on at no added cost. Specially trained in scouting and assassination of high value targets, these Rangers are the first to drop into the unknown. It comes with the Ranger Uniform, a LHO-63 ‘Camper’ rifle, and a ’Humblebee’ Unmanned Aerial Vehicle Stratagem.

Postad 06 March 2015 - 15:25

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlĂ€gg
  • 0

Det Àr oÀndligt, det Àr inget traditionellt SP utan banorna genereras.

Whaat :D Älskar sĂ„nt som Ă€r random

Postad 06 March 2015 - 15:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Finns typ olika miljöer (trÀsk, öken, snö, kanske nÄgot mer) och sedan slumpas geografin.

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.