Kommentarer till Gott och Blandat av whityoustone
Startad av
whityoustone
, Feb 25 2015 09:02
19 svar till detta ämne
Postad 25 February 2015 - 09:02
Härlig anläggning, det man ser av rummet ser inbjudande ut. Riktigt Nice
Postad 25 February 2015 - 09:35
Där snackar vi vägghögtalare deluxe! Det man saknar i de "vanliga" flatbox får man säkert i dessa
Riktigt snyggt!
Postad 03 March 2015 - 23:08
Nice! Kör själv med Flatbox XL och är prima nöjd, men det klart att jag blir sugen på att få lyssna på flaggskeppet. Med dina grejer kan det inte låta annat än bra!
Postad 22 March 2015 - 22:10
Folk reagerar inte på om man köper högtalare för 90tsk..Jag säger Grattis och väl investerade pengar. Kul att det finns folk som köper och vet att det finns andra märken än Rolex. (Även om Rolex är rätt fina)
Skitsnygg!
Skitsnygg!
Postad 18 April 2015 - 12:43
Tack alla snällakommentarer, har en övervåning där det eventuellt blir ett dedikerat biorum. Alternativt så torskar jag det för att de ska bli sovrum
har 2 uppsättningar m two och två par m ones till.
Det som ligger för planering nästa månad är att beställa en st dls m two som center samt att ev byta alla mina bakre till m one när jag har dessa liggande
Det som ligger för planering nästa månad är att beställa en st dls m two som center samt att ev byta alla mina bakre till m one när jag har dessa liggande
Postad 20 May 2015 - 20:06
Coola prylar! Vore kul att se ett par övergripande bilder så man får se hela setupen! Blev intresserad av tv-bänken på senaste bilden (det lilla man ser..), vet du vad modellen heter?
Postad 13 August 2015 - 16:22
Det här är, minst sagt, en jävligt seriös hembio! 10p. Mindre vore fan en förolämpning.
Postad 12 November 2015 - 15:04
Nice nice! En lite fråga bara, hur ser receivern ut till G933? Rockar G930 just nu men tänkt att byta, är det en liknande vad det är nu?
Postad 02 February 2016 - 07:34
Nog för att man måste städa i ett biorum, men vad har en dammsugare på minhembio att göra? Med det sagt så gillar jag MDS-systemet, det är riktigt snyggt!
Postad 11 March 2016 - 22:27
Ja det känns faktiskt som att man kan ta dig på orden "mitt hembioprojekt har spårat ur totalt och behöver vård" förstår inte riktigt syftet med dessa dls flatbox vägghögtalare i ditt fall, när man köper så många och monterar upp så väggen välter snart!?. Jo Huvudsaken du är nöjd😏
Postad 26 September 2016 - 08:53
Häftiga prylar, ser ut som ett riktigt show-room :-)
hade gärna varit där en kväll eller två :-)
hade gärna varit där en kväll eller två :-)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
97 bilder
18 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?