Ja, vad tror ni om Sony KD-65X8505C, är det en ok TV?
OBS! Inte att förväxla med med den modell som heter 65XD8505C
TV'n kommer att användas för "normalt" TV-tittande i en familj, barnen spelar PS4 och tittar på filmer.
Så vi har väl egentligen inga större specifika krav annat än en 65" TV av generellt sett bra kvalitet till ett "lågt" pris. Vi har fått ett bra erbjudande på just denna modellen.
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 27 december 2016 - 19:28
Postad 27 december 2016 - 19:44
Postad 27 december 2016 - 20:41
Tack för tipset. Det där hade jag inte alls koll på. Och det verkar vara fler som sett detta på denna modell. Nu såg jag att någon som tydligen jobbar i butik hade packat upp tre ex och det var problem med alla tre, bleeding på två och rejäl banding på en.
Känns helt plötsligt som denna modell går bort helt, och att det kanske finns en anledning till att jag fått detta erbjudande.
Frågan är då om man kan kolla dessa grejer redan i butik, så man slipper bära hem om den är dålig, men kan göra ett klipp om den är ok?
Postad 28 december 2016 - 22:52
Jag har haft min ett år och jag har inte problem med något av det. Jag är otroligt nöjd och glad jag valde Sony framför samungs tvapparater med konstgjorda neonfärger
Postad 28 december 2016 - 23:00
Jag har haft min ett år och jag har inte problem med något av det. Jag är otroligt nöjd och glad jag valde Sony framför samungs tvapparater med konstgjorda neonfärger
Grattis till bra panel. Men alla har inte lika tur med panelotteriet så köp där det inte är något problem med att lämna tillbaka.
Postad 28 december 2016 - 23:20
Jag noterade att LG's OLED rasat duktigt i pris, deras billigare varianter i alla fall. Så det lutar lite åt att jag sparar lite till och satsar på en sådan istället.
Postad 29 december 2016 - 09:10
Suck! Samsung har inte mer "neonfärger" än Sony eller för den delen andra tillverkare om man bara bemödar sig att ställa in teven och använda tex Movie-läget som utgångspunkt.Jag har haft min ett år och jag har inte problem med något av det. Jag är otroligt nöjd och glad jag valde Sony framför samungs tvapparater med konstgjorda neonfärger
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar