Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Kingdom Come: Deliverance 1 + 2

137 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara
Kingdom Come: Deliverance (PC) (PC-spel) 1 8.75 (3) 279:-
Kingdom Come: Deliverance (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 9 (0) Inga priser
Kingdom Come: Deliverance (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 8.2 (4) Inga priser

Postad 23 February 2018 - 09:58

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlĂ€gg
  • 0

https://www.kingdomcomerpg.com/

Ser intressant ut. Har sÄlt över en miljon kopior. Ser ut som en korsning mellan Witcher 3 och Skyrim minus all fantasy.

NÄgon som spelat?

Postad 23 February 2018 - 11:53

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlĂ€gg
  • 0

Vart jÀttesugen pÄ detta lir men efter ett gÀng videorecensioner sÄ verkar det ocksÄ vara fyllt med buggar vilket gör att jag invÀntar nÄgra patchar innan köp.

Postad 23 February 2018 - 13:32

Filip_M
  • Filip_M
  • ForumrĂ€v

• 619 inlĂ€gg
  • 0

Recension kommer faktiskt senare idag, sÄ stay tuned! :)

Ska sÀgas att jag rekommenderar det, men var medveten om att det Àr buggigt och vÀldigt rough - kÀrnan i spelet Àr dock roligt och det finns mycket gott att hÀmta frÄn de 100+ timmar man kommer lÀgga ner pÄ det.

Postad 23 February 2018 - 13:50

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlĂ€gg
  • 0

Vart jÀttesugen pÄ detta lir men efter ett gÀng videorecensioner sÄ verkar det ocksÄ vara fyllt med buggar vilket gör att jag invÀntar nÄgra patchar innan köp.

Är det störande buggigt sĂ„ blir det nog ett köp om ett Ă„r eller nĂ„t. VĂ€ntade ett Ă„r med Arkham Knight och det var helt problemfritt nĂ€r jag vĂ€l spelade det.

Recension kommer faktiskt senare idag, sÄ stay tuned! :)

Ska sÀgas att jag rekommenderar det, men var medveten om att det Àr buggigt och vÀldigt rough - kÀrnan i spelet Àr dock roligt och det finns mycket gott att hÀmta frÄn de 100+ timmar man kommer lÀgga ner pÄ det.

Nice!

Redigerat av Unregisterede32cf070, 23 February 2018 - 13:56.

Postad 23 February 2018 - 14:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

MHB:s recension

Lite roligt sammantrÀffande, hade precis lagt upp den (Filip som skrivit). Trodde redan nÄgon hade skapat en trÄd sedan innan dock, men tydligen inte.

Jah skulle dock tro att det inte blir helt fritt frÄn buggar i framtiden, det Àr klassiskt eurojank som de kallar det.

Redigerat av Zoiler, 23 February 2018 - 14:03.

Postad 24 February 2018 - 00:47

WarpGuN
  • WarpGuN
  • ForumrĂ€v

• 587 inlĂ€gg
  • 0

RÀtt bra spel mÄste jag sÀga.

men enormt krÀvande, glöm 1440p eller högre för konstant 60fps

med överclockad i7 8700K (5.0 GHz) och gtx1080 gick det ej att fĂ„ konstant 60fps i 1440p oavsett grafikinstĂ€llningar (funka la om du kör medium eller low men det vill man inte)

men 1080p funka rÀtt bra, dÄ kan du maxa det mesta förutom shadow och shaders och fÄ 60fps all round.

edit: ej mÀrkt av nÄgra större buggar i spelet.

Redigerat av WarpGuN, 24 February 2018 - 01:26.

Postad 26 February 2018 - 13:39

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlĂ€gg
  • 0

Jag har spelat ett par timmar och jag gillar spelets ambitioner. Utförandet Ă€r pĂ„ inget sĂ€tt 100 % men med tanke pĂ„ hur litet utvecklingsteamet var sĂ„ fĂ„r man vara nöjd med produkten. 

Postad 05 March 2018 - 17:07

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlĂ€gg
  • 0

Har det slÀppts Ànnu till PS4?

Postad 05 March 2018 - 17:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Spelet slÀpptes för en mÄnad sen ungefÀr.

Postad 05 March 2018 - 18:13

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlĂ€gg
  • 0

Spelet slÀpptes för en mÄnad sen ungefÀr.

Ok, kikade pÄ prisjakt och typ ingen verkar ha det i lager.

Postad 05 March 2018 - 21:05

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlĂ€gg
  • 0

Ok, kikade pÄ prisjakt och typ ingen verkar ha det i lager.

Tre stora och vÀlkÀnda butiker har det i lager enligt prisjakt?

CDON

Discshop

Webhallen

Postad 29 March 2018 - 12:52

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlĂ€gg
  • 0

https://www.kingdomcomerpg.com/

Ser intressant ut. Har sÄlt över en miljon kopior. Ser ut som en korsning mellan Witcher 3 och Skyrim minus all fantasy.

NÄgon som spelat?

Precis eller lite som GTA fast pÄ hÀst och med svÀrd. Eller ja inte riktigt men. ;)

Är det nĂ„gon mer som spelar detta?

Tycker det Àr helt ok och tycker ej det buggar vÀrre Àn nÄgot annat stort open-world spel. (jag kör det pÄ PS4).

Det Àr ju inte riktigt lika vÀlpolerat som Witcher 3 i menyer och sÄnt men klart spelvÀrt för den som vill ha lite svÀrdaction utan drakar och magi.

Redigerat av HenkeEdge, 29 March 2018 - 12:53.

Postad 13 February 2020 - 23:47

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

Gratis pĂ„ epic game store.  Hur bra Ă€r DLC:erna?

https://www.youtube....h?v=-3IyQRSr-Uw

Postad 23 February 2020 - 16:51

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

Jösses vilket dunderlir! Det enda jag kan hĂ„lla emot det Ă€r att det Ă€r svĂ„rt optimera nĂ€r fpsn Ă€r hĂ€lften i stĂ€derna och det Ă€r vĂ€ldans svĂ„rt fĂ„ det dĂ€r flytet. Har förvisso inte testat low Ă€nnu det Ă€r svĂ„rt fĂ„ det att se dĂ„ligt ut. Installation pĂ„ SSD fixade streamingen och kortade ner laddningstiderna betĂ€nkligt sĂ„ det Ă€r kul att till slut faktiskt tjĂ€na nĂ„got vĂ€sentligt. 

A womens tale gjorde jag sÄ fort jag fick den. Grymt bra DLC.

Postad 23 February 2020 - 19:45

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlĂ€gg
  • 0

VÀrt att spela pÄ en vanlig PS4?

Postad 24 February 2020 - 00:02

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

VÀrt att spela pÄ en vanlig PS4?

Vad jag lÀst sÄ ska man undvika xbox one at all costs iaf. PS 4 har man lÀst ska va lite bÀttre men sÀkrast Àr nog pc. Finns diverse mods i vÀrsta fall jag kör dock stock förutom high res textures jag fick med nÄgon DLC.

Postad 24 February 2020 - 12:32

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlĂ€gg
  • 0

Ok, jag har bara Macbook Pro som alternativ sÄ PS4 it is om jag ska spela det.

Postad 24 February 2020 - 14:39

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

Ok, jag har bara Macbook Pro som alternativ sÄ PS4 it is om jag ska spela det.

Har ju funnits ett tag sÄ fÄr försöka detektiva hur folk upplever det. Vore bra om Sony slÀpper det gratis pÄ PS+ kan tyckas nu nÀr det Àr slÀppt pÄ gamepass :)

De har simplified lockpick nu iaf. Det var nĂ„got som nĂ€stan krĂ€vde mus tidigare har jag fĂ„tt uppfattningen av. Överlag tycker jag att jag Ă€r lite mer agile med mus Ă€n med gamepad men hela liret bygger ju pĂ„ realism och naturlig inertia i striderna etc sĂ„ du Ă€r klumpig eller klumpigare sĂ„ jag vet inte om det kan ses som negativt :)

Ser fram emot pĂ„ att bli bĂ€ttre pĂ„ svĂ€rdstriderna. Jag fĂ„r sĂ„nt adrenalinpĂ„slag jag glömmer bort vikten av timing och hushĂ„lla med staminan och bara mörsar pĂ„ i halv panik. Jag Ă€r sĂ„ jĂ€kla mycket Henry och allt blir pannkaka. Men nĂ€r man lyckas sĂ„ Ă€r det grym kĂ€nsla i det. 

Men jag har tydligen vart tillrĂ€ckligt lĂ„ngsam och levlat sĂ„ jag överlever hyfsat bra Ă€ndĂ„. Fast mĂ„nga strider finner jag mig bara kuta runt och utöva nĂ€rstrid med pilbĂ„ge och ta smĂ€llar dĂ€remellan. LĂ€ttare Ă€n att lĂ€ra sig ska försöka byta approach dĂ„ jag nog mĂ„ste lĂ€ra mig slĂ„ss förr eller senare :) 

Börjar kĂ€nnas som det nog Ă€r det bĂ€sta rpgt som nĂ„gonsin gjorts. Garanterat om det fortsĂ€tter vĂ€xa som det gjort nu de första 20 timmarna. 

Postad 27 February 2020 - 13:06

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlĂ€gg
  • 0

bestÀmde mig för att prova detta, och det Àr vÀl ganska skoj. tycker det Àr lite vÀl lÄgt tempo pÄ det hela dock, sÄ fÄr se hur lÀnge jag faktiskt orkar spela. men jag ska ge det nÄgra timmar till iallafall :)

Postad 27 February 2020 - 15:01

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

bestÀmde mig för att prova detta, och det Àr vÀl ganska skoj. tycker det Àr lite vÀl lÄgt tempo pÄ det hela dock, sÄ fÄr se hur lÀnge jag faktiskt orkar spela. men jag ska ge det nÄgra timmar till iallafall :)

Vill du spara tid sÄ sluta genast för de blir bara bÀttre och bÀttre nÀr man upptÀcker sÄna sjuka detaljer de lagt in och man fÄr all tid i vÀrlden att upptÀcka dem :)

Har lite problem med hudden. Den Àr som gjord för att skapa inbrÀnningar. Finns moddar men inga instruktioner hur de ska lÀggas in. Annat Àn att de ska lÀggas i en mods folder men det verkar inte fungera med epics version? Begriper inte hur liret ska kunna hitta dem utan att lÀsa av nÄgon cfg fil dÄ de har helt egna filnamn.

Postad 29 February 2020 - 02:16

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

Tiden Àr viktig. Har fÄtt göra om ett par timmar dÄ tiden gÄtt ut pÄ Walensians questen och man inte lyckats ta hinten att jag bara hade en vecka pÄ mig. Glad jag gjorde om den dock de var en fin belöning.

Bra att ha struktur och ta side missions eftersom och inte lÀgga dem pÄ hög. Det hÀr liret lÀr en om livet borde köras i grundskolan ;)
Activities kan man nog ta nÀr man vill. Sjukt bra quests sÄ hÀr lÄngt. Börjat rensa upp bland sidoquests nu sÄ tÀnkte försöka ta mig vidare med main quests fÄr vi se nÀr Henry blir riktigt badass. Kan försvara sig dugligt nu iaf killen har potential.

Postad 01 March 2020 - 01:01

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

Nu kom första kraschen! Efter 70h det Àr nog mer min dator Àn nÄgot annat. Surt ÀndÄ hade fixat min karaktÀr sÄ fint och Àntligen blivit riktigt tÀt. All loot Àr sparad pÄ sista sparningen dock sÄ det Àr bara en dryg halvtimme att springa runt och haggla av allt igen. Snart rensat bland side missions sÄ man kan börja fokusera pÄ huvudspÄret igen.

Postad 05 April 2020 - 14:35

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

Making of Kingdom Come nĂ€stintill gratis nu med https://steamdb.info/app/976180/

Postad 18 April 2024 - 20:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

TvÄan.

https://www.youtube....h?v=R48DEEjyS5k

Postad 19 April 2024 - 03:48

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

Ryktena stÀmde. Uppföljaren till bÀsta rpg:t genom alla tider kan omöjligen övertrÀffa förvÀntningarna :)

Postad 19 April 2024 - 11:13

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1307 inlĂ€gg
  • 0

Ryktena stÀmde. Uppföljaren till bÀsta rpg:t genom alla tider kan omöjligen övertrÀffa förvÀntningarna :)

Tror inte jag hört talas om detta innan. Ettan ska tydligen ha varit en Skyrim-dödare? Men sedan dess har utvecklarna sÄlts till Embracer...

Postad 19 April 2024 - 11:29

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

Tror inte jag hört talas om detta innan. Ettan ska tydligen ha varit en Skyrim-dödare? Men sedan dess har utvecklarna sÄlts till Embracer...

NÀeh kÀnns orÀttvist jÀmföra med skyrim. Tycker det kÀnns helt eget vet inte vad jag ska jÀmföra med. Rdr 2 kanske med tempot men det Àr helt fel ocksÄ.

Ovanligt mycket realism och historia inblandat och storyn och karaktÀrerna Àr helt underbara.

Hoppas de inte tappar sin polska stÀmpel med embracers övertagande

Postad 19 April 2024 - 13:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Polska aha. Tyckte trailern pÄminde om Witcher, musikstilen iaf. FÄr vÀl köra ettan nÄn gÄng.

Redigerat av Zoiler, 19 April 2024 - 13:54.

Postad 19 April 2024 - 14:35

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0
Witcher har för mycket sorcery. Finns inget sÄnt alls i kingdom come. Man fÄr kÀnslan av att man kunde va Henry sjÀlv och utföra alla hjÀltedÄd han gör. Han Àr ytterst mÀnsklig.

Ska vÀl inte hypa men svÄrt se hur man inte kan bli insupen i det. Vore kul om de passar pÄ med en remaster i samband med slÀppet av tvÄan. VR Àr vÀl för mycket att hoppas pÄ.

Postad 19 April 2024 - 15:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Witcher har för mycket sorcery. Finns inget sÄnt alls i kingdom come. Man fÄr kÀnslan av att man kunde va Henry sjÀlv och utföra alla hjÀltedÄd han gör. Han Àr ytterst mÀnsklig.

Vet att de inte har sÄ mycket gemensamt spelmÀssigt men det var det jag tÀnkte pÄ nÀr jag hörde musiken. Dock Àr Kingdome Come-utvecklarna tjeckiska?

Postad 19 April 2024 - 16:23

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0
Det har du nog rÀtt i :)

Postad 20 April 2024 - 06:48

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

woke folket var tydligen pĂ„ KCD gĂ€llande brist pĂ„ fĂ€rgade karaktĂ€rer. https://www.pcgamer....ent-characters/

Postad 24 April 2024 - 23:20

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlĂ€gg
  • 0

Zoiler hade visst lÀnkat game revealen. Finns en kortare med bara trailern med.

Kingdom Come II (officiell trailer): https://www.youtube....h?v=wMZFM6JC47Q

Kingdom Come II (lite lĂ€ngre game reveal): https://www.youtube....h?v=R48DEEjyS5k

Blir ett givet lir för mig. Hade visst inte skrivit mer i trĂ„den Ă€n att jag hade börjat spela ettan men jag gillade spelet skarpt. Körde dĂ„ pĂ„ PS4 och tyckte det funkade fint, men tror nog jag kommer köra 2:an pĂ„ PC dĂ„ jag har en helt ok speldator nu.. Verkar ju Ă€ndĂ„ inte att vara sĂ„ man kan portera sin gamla savefil och fortsĂ€tta med det man hade och nĂ„gon PS5 Pro slĂ€pps nog inte i tid.  

Redigerat av HenkeEdge, 24 April 2024 - 23:25.

Postad 22 September 2024 - 12:51

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlĂ€gg
  • 0

Hade visst kommit en gameplay teaser: https://www.youtube....h?v=5VP6bjlger8

Eller denna: https://www.youtube....h?v=1h_r7w5tAz0

Redigerat av HenkeEdge, 22 September 2024 - 13:58.

Postad 22 September 2024 - 13:36

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0
Ser grymt ut. Hade kanske vart kul med en ny Henry han Àr ju inte rookie lÀngre utan fÀrdig artist

Postad 23 September 2024 - 16:47

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlĂ€gg
  • 0

Ser grymt ut. Hade kanske vart kul med en ny Henry han Àr ju inte rookie lÀngre utan fÀrdig artist

Jo ser lovande ut. Är nog ett sjĂ€lvklart lir om man kört ettan.

Postad 30 September 2024 - 11:01

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0
Har tydligen vart nÄgon debatt frÄn amerikanskt hÄll gÀllande att fÄ in mer tannade personligheter i Kcd 2 som representerar amerikaner bÀttre???

https://youtu.be/xLi...lvgIAr0XFguhIE5

Postad 30 September 2024 - 12:05

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5020 inlĂ€gg
  • 0

Köpte ettan för vÀxelpenger nyligen, detta spel har gÄtt meg helt förbi til jag sÄg Mcconnel streama det pÄ Twitch sÄ dÄ passade rabatten fint hÀr. Skal absolut spela ettan först.

Postad 30 September 2024 - 13:35

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0
Det har vart kriminellt billigt lÀnge. SvÀrdviftandet tar ett tag ta sig in i men det passar brutalt bra in i storyn att man inte Àr superhuman

Postad 24 December 2024 - 00:45

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0
Kör en andra genomspelningen nu. MÀrker jag lagt mycket mer till minnes Àn jag brukar i lir. Storyn, röstskÄdespeleriet allt kÀnns nÀrmast flawless fascinerande.

Animationerna Àr vÀl lite onödigt stela men kör man med mus fungerar det iaf. Gamepadstödet kÀnns som en efterkonstruktion. De har easy mode för lockpick annars herregud vilken skill de krÀver.

Hittat ett loophole för att tjÀna pengar vilket Àr lite synd. Man fÄr i uppdrag att hitta en skatt i skalitz och dÀr spanas en scriptad fight mellan de tvÄ faktionerna vilket ger bra med loot frÄn de döda.

Annars hade man sprungit runt med skrÀp Àven efter 15h typ. Mer fokus pÄ huvudstoryn hade sÀkert hjÀlpt förvisso men blir mjölka spelvÀrlden max igen.

Fascinerande hur kartan Àr sÄ mycket intressantare Àn alla fantasi rpg lyckas med trots till synes mindre variation.

Man hade önskat de haft en mer hardcore ai för jakten dock. Man fÄr lite kÀnslan av the hunter classic i skogarna men djuren Àr starkt gamifierade tyvÀrr men att fÄ skjuta bÄge utan hjÀlp av ctosshairs med realistisk ballistik Àr en utmaning :)

Postad 31 December 2024 - 17:23

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

60h in och det Ă€r verkligen smĂ„tt sinnessjukt bra. Dock Ă€r det lite synd dĂ„ liret verkligen etsat in sig pĂ„ nĂ€thinnan sĂ„ man hittar inte sĂ„ mycket nytt. Snyggt som inget annat egentligen. Har nĂ„gon bugg eller vad det verkar ser att jag ibland lirar med texturer pĂ„ low och annat men det ser Ă€ndĂ„ alldeles pĂ„ tok för bra ut. Jakten pĂ„ realism verkar ha hjĂ€lpt de kör inte shaders som gör att saker ser udda ut som i rdr 2, ghost of tsushima och ja typ allt trippelA som ska försöka förbĂ€ttra verkligheten pĂ„ nĂ„got vĂ€nster :) 

Otroligt immersivt smyga runt i mörkret med fackla Ă€ven om jag har lite problem med kompressioner vad det verkar i svĂ€rtan eller om det Ă€r min oled som inte orkar tĂ€nda upp riktigt. 

Har dock upptĂ€ckt mer denna genomspelningen hur mycket tĂ€rningskasten avgör hur bra du slĂ„ss. AIn parerar som gudar om du inte har fĂ„tt upp statsen tillrĂ€ckligt. Men de har verkligen lyckats med illusionen att fĂ„ en att kĂ€nna sig som att man blir bĂ€ttre pĂ„ att slĂ„ss pĂ„ ett snyggt sĂ€tt. Har försökt hoppa av main story spĂ„ret sĂ„ jag misstĂ€nker min levling gĂ„r lĂ„ngsammare. Verkar som main level Ă€r till stor del kopplat till att göra main quests men jag mĂ„ste fortfarande vĂ€lja mina strider och försöka lösa dem taktiskt genom att överlista AIn pĂ„ diverse vis. 

Ekonomin lider igen efter Pribyslavitz. 

Den stora frÄgan Àr om de verkligen kan följa upp detta med kcd 2. De skulle gjort en VR version av KCD istÀllet :)

Postad 01 January 2025 - 18:05

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1307 inlĂ€gg
  • 0

Gratis hÀr

Kingdom Come: Deliverance | Download and Buy Today - Epic Games Store

Postad 01 January 2025 - 19:09

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

Inte illa! Jag mÄr faktiskt rÀtt dÄligt jag köpte KCD för typ 7 dollar tror jag inkl all dlc men jag förbokade kcd 2 gold edition till iaf nÀra fullpris. tror det var 10 % rabatt eller nÄgot pÄ greenmangaming. Men det Àr ju alltid intressant med rabatter pÄ förbokningar av spel som inte finns Ànnu :P

Postad 05 January 2025 - 23:44

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlĂ€gg
  • 0

Gold Edition bokat hĂ€r med (pĂ„ Steam). Körde ettan pĂ„ PS4 men kommer att lira pĂ„ PC nu. Är bara frĂ„gan om man kommer köra mus+keyboard eller handkontroll.

Bara en mÄnad kvar nu innan slÀpp.

Postad 06 January 2025 - 15:26

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

kcd var optimerat för mus/tangentbord fÄr se vad som hÀnder med kcd 2. Börjar kÀnnas tufft med tid. Vart ledig i nÀra en vecka men jag har bara kommit till monasteriet :P

Postad 07 January 2025 - 00:38

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0
Klar med monastery. Kul första gÄngen men lite trÀligt ÄteevÀnda. PÄ tok för överlevlad dessutom den hÀr svÀngen. Nu gÄr det ju fasttracka den pÄ 1 minut om man vill. LÀr dock inte bli en tredje genomspelning om liret inte slÀpps i vr :)

Postad 07 January 2025 - 01:16

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlĂ€gg
  • 0

kcd var optimerat för mus/tangentbord fÄr se vad som hÀnder med kcd 2. Börjar kÀnnas tufft med tid. Vart ledig i nÀra en vecka men jag har bara kommit till monasteriet :P

Kan bli att man hoppar emellan. Har blivit sĂ„ med bĂ„de Cyberpunk och Starfield. ÖverlĂ€gset med handkontroll nĂ€r man kört fordon/skepp men mus/tangentbord nĂ€r man springer runt. FĂ„r se om hĂ€stkontrollen gĂ„r under bil/rymdskepp-kategorin. ;)

Ja det dÀr med omspelningar kan ju vara lite trixigt. Brukar alltid vara delar av spel (som man tycker Àr bra i sin helhet) som kan vara rÀtt dryga.

Postad 10 January 2025 - 18:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlĂ€gg
  • 0

Previews av tvÄan

Postad 13 January 2025 - 18:52

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10556 inlĂ€gg
  • 0

https://www.youtube....h?v=NQGIBBLjbN0

Postad 30 January 2025 - 22:17

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlĂ€gg
  • 0

NÄgon review eller nÄgon som fÄtt nÄgon förversion eller sÄ? Jag har börjat gÄtt "helt svart" och inte kollar pÄ nÄgot typ för att inte spoila ens egna upplevelse av KCD 2.

Bara fem dagar kvar nu.  :D

Redigerat av HenkeEdge, 30 January 2025 - 22:18.

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.