Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

DVD-ROM genom DScaler! Poor man's SDI...

33 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 July 2003 - 15:41

EmuMannen
  • EmuMannen
  • Veteran

• 2096 inlägg
  • 0
Jag har varit borta från AVS ett tag och som vanligt blir man lika överaskad som imponerad när man börjar plöja igenom materialet. Som vanligt är det "spelare" som LiOn och CKL med flera som spelar huvudrollen. Denna gång har de plockat ihop en lösning för att köra DVD-ROM genom DScaler med billiga komponenter som XCard, Bt878 etc. Vad kan man säga? Måste jag bygga mig en HTPC i alla fall! [:0]

Referens:
http://www.avsforum....threadid=267735

Postad 20 July 2003 - 21:09

EmuMannen
  • EmuMannen
  • Veteran

• 2096 inlägg
  • 0
Men hallå! Vilket ljummet intresse... Är det gamla nyheter eller har jag missat någonting?

Ni kanske har sett den här också? Annars tycker jag att det verkar vara en suverän produkt om man inte vill lägga pengarna på ett Holo3D etc... [:X]

http://www.pmsvideo....ge=1&imgid=7932

Postad bild

Postad 20 July 2003 - 21:32

naTTen
  • naTTen
  • Lärjunge

• 498 inlägg
  • 0
Vad är det mer än xcard som används?
Ska man använda xcard som utgång eller bara använda dess mpeg dekoder

Postad 20 July 2003 - 22:24

EmuMannen
  • EmuMannen
  • Veteran

• 2096 inlägg
  • 0
naTTen, du använder en DVD-ROM för att läsa DVD-skivan digitalt, sedan skickas dataströmmen till XCard som dekodar den, sedan skickas den digitalt via ett PDI-interface till det separata capture-kortet du ser på bilden, sedan läses dataströmmen digitalt av DScaler som sköter bildbehandlingen innan det skickas till grafikkortet för skalning! Om du använder DVI ut från grafikkortet så har du en helt digital signalväg mellan DVD-skivan och projektorn och tillgång till all bildbehandling som DScaler erbjuder! Så cool... [8D]

Postad 20 July 2003 - 22:38

Unregistered57457b8b
  • Unregistered57457b8b
  • Lärjunge

• 268 inlägg
  • 0
Hej,

Nu var det ett bra tag sedan jag byggde och dessutom skrotade mitt HTPC projekt, men vad är finessen med att gå denna omväg genom Xcard?

Borde det inte vara mer ekonomiskt att lägga slantarna på en snabbare processor så att man garanterat klarar avkodningen i mjukvara. Denna generella inställning är väl vad som genomsyrar HTPC idén.

Är det månne så att Dscaler "bara" kan hämta insignalen från ett capture kort?

Postad 20 July 2003 - 23:24

Unregistered9477a2a6
  • Unregistered9477a2a6
  • Lärjunge

• 382 inlägg
  • 0
Fördelen ligger framför allt i hanteringen av videobaserat material via DScalers överlägsna deinterlacing. För filmbaserat material är fördelarna mer tveksamma, men från proponenterna hävdas både mindre ryckighet och bättre dekompression. För min del har jag noll (och då menar jag NOLL!) problem med ryckighet (ReClock) och märkbart bättre MPEG2-avkodning har jag lite svårt att tro på.

Tack i alla fall till EmuMannen eftersom jag märkligt nog hade missat detta. Måste vara sommarslöheten.

Postad 21 July 2003 - 00:05

Unregisteredec19889e
  • Unregisteredec19889e
  • Mästare

• 2891 inlägg
  • 0
quote:Är det månne så att Dscaler "bara" kan hämta insignalen från ett capture kort?

Japp.

Frågan är om man ska satsa på detta...

Vad skulle det kosta att köpa ett sådant där XCard och ett sådant där Capture-kort? Vilket är det man ska ha förresten? Bt878, är det namnet på kortet eller på själva "tunerdelen"?

Postad 21 July 2003 - 00:34

EmuMannen
  • EmuMannen
  • Veteran

• 2096 inlägg
  • 0
anarkizt, Bt878 är ingen tuner utan ett chip som brukar sitta på capturekort. Jag skulle nog satsa på PMS-lösning, $200 är dryga 1600 kr och då får man både capturekort, XCard och en färdig sladd. Behöver du separat capture för externa källor kan du köpa ett billigt FlyVideo 2000 på Clas Ohlsson. DScaler kan hantera flera kort i samma burk...

Postad 21 July 2003 - 00:44

Unregisteredec19889e
  • Unregisteredec19889e
  • Mästare

• 2891 inlägg
  • 0
Aha!

Men vad är PMS-lösning?

Postad 21 July 2003 - 01:13

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
Inlägg nummer 2 i denna tråd innehåller länken till PMS-lösningen. Ett paket med kabel + Xcard + ett BT878 kort.

Postad 21 July 2003 - 09:16

EmuMannen
  • EmuMannen
  • Veteran

• 2096 inlägg
  • 0
Hallå svartpippi! Har då fått ditt Holo3D? Något nytt på HTPC-fronten? Vad tror du om detta alternativ? Det borde gå att bygga en ganska billig med vass DVD-spelare med dessa komponenter. Det enda som oroar mig lite är XPlayer och ljuddelen. Någon som vet hur bra/dåligt det blir via S/PDIF genom XCard? Hur blir det med microryckningar, ljudet tvingas fortfarande över PCI-bussen, eller hur? De nya ITX-borden är fortfarande för slö för DScaler, eller hur?

Postad 21 July 2003 - 09:31

nombz
  • nombz
  • Lärjunge

• 480 inlägg
  • 0
Jag har köpt Atmans (PMSvideos) PDI capture kort och har det på skrivbordet. Xcardet har dock ännu inte kommit så jag har inte hunnit testa ;)
Det finns ju även en lösning med Panasonics RA71 dvd (stationär) där man moddar det så den outputtar PDI. Sedan kan man plocka in signalen med PDI capturecardet i HTPC. På så sätt använder man bara HTPCn som skaler (vilket inte är nytt, men HELT digital ända till RGB utgången). Jag håller på att försöka hitta info hur man moddar den. Kan tänka mig att det är lika pilligt som att modda ett 878 kort till PDI capturekort...

Postad 21 July 2003 - 15:33

soren
  • soren
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
Emumannen,

Jag har ett PDI capture kort som jag kan ta med till dig när jag hälsar på... (eller får det i morgon .. har legat hos EMS i en vecka ;) ) Jag har dock inget XCard än :D

edit:
Jag har numera inte kvar mitt Meridian försteg, så jag vete sjutton hur jag skall få ut ljudet från Xcard player med mitt interna Revo ljudkort. XCards directshow stöd suger tydligen nåt otroligt, så det är tveksamt att man skall lyckas skicka ljudet via tex windvd.

/Sören

Postad 21 July 2003 - 21:43

EmuMannen
  • EmuMannen
  • Veteran

• 2096 inlägg
  • 0
soren, jag sitter just nu på ett stadshotell i någon Svensk stad som jag inte kommer ihåg namnet på... Vad jag förstår så bygger XPlayer en graph så om man studerar den graphen så kan man säkerligen bygga en egen applikation som fungerar som DVD-spelare etc. Styrning kan ske via Girder. Applikationen behöver ju inget eget interface eftersom video skall presenteras via DScaler. Det enda som behövs är ett dålt fönster som kan ta emot Windowsmeddelanden från Girder. I så fall är det lätt att bygga en graph som använder ditt Revo för ljudet och XCard för video... Jag tror det borde fungera i alla fall... Jag ringer dig på onsdag då jag kommit hem så kan vi diskuttera detta vidare... [:X]

Postad 21 July 2003 - 22:42

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
Jo, jag har fått mitt Holo3D kort, men saknar ett chassi till HTPC:n innan den är klar. Har inte köpt ett Xcard än, planerade att köpa det från riksdata men de hävdar att de inte har dem, trots att de annonserar om dem för 600kr och har gjort så länge.
Chassi hade jag tänkt mig ett Qtec/Aashima Desktop, planen var att köpa det från Komplett, men de har slutat sälja den lådan. Just nu lutar det åt ett Antec Sonata 380W.
Annars så har jag allt hemma som jag behöver, Abit NF7-S Ver.2.0, 2st 256MB Twinmos/Winbond DDR400, AMD XP2500+ (Barton) , ATi Radeon 9700 och en Pioneer DVD 106S.
Får se om den kombinationen har lipsync problemet som VIA chipseten har, annars är rekommendationen för Holo3D att använda chipset och CPU från Intel.
Hade det inte varit för att jag har ett Holo3D kort nu så hade det nog blivit denna lösning.
Ska ta kontakt med en polare som håller på och moddar DVD spelare, vi hade en diskussion om SDI för ett halvår sedan men han var mer inne på PDI men då visste jag inte om att Holo3D kortet har en PDI anslutning, ska ta en sväng förbi honom och se om inte han kan ta och modda en Pioneer 737 eller liknande och sen koppla ihop det med Holo3D kortet i HTPC:n. Och se vad det kan bli för resultat.

Annars så gillar jag ideen med att kunna använda Dscaler och om man har Holo3D kortet DCDi med en intern DVD.

Angående ljudkvaliten från Xcardet så har jag läst att det klår de flesta ljudkort som finns till PC:n, och ligger inte långt efter många av de dyrare DVD/CD spelarna. Om det är sant vet jag inte, bara vad jag läst. De flesta verkar rekommendera Joveplayer framför Xplayer.
Vet inte vilken väg ljudet tar, från DVD:n via IDE-kabeln till Xcardet där MPEG-dekoderna separerar ljud från bild och skickar ljudet ut via SPDIF kontakten (om man valt att göra så), bilden skickas sen via PDI-kabeln till capture kortet som sen skickar den till grafikkortet som skalar bilden och skickar den till projjen. Mikroryckningar ska inte finnas där vad jag förstått. Barco_boy kör med ett Holo3D och Xcard ihopkopplat med PDI, han var mycket imponerad vad jag förstått.

Angående ITX-lösningen så tror jag fortfarande att de är för slöa, såg någon rekommendation att man skulle ha minst en P3 på 1.2GHz och då kunde man inte använda några av finesserna i Dscaler, kör man med Holo3D kortet och DCDi delen så skulle tydligen en P3 på 800MHz (inte Dscaler). Har sett en annan rekomendation att om man vill använda Dscalers lite häftigare funktioner så är det en P4 runt 2GHz eller mer som gäller.

Postad 22 July 2003 - 10:55

EmuMannen
  • EmuMannen
  • Veteran

• 2096 inlägg
  • 0
Jag kom på att det enklaste borde vara att använda ZoomPlayer och bygga en custom-graph. I så fall borde det gå enkelt att skicka bild via XCard och ljudet via något annat kort...

svartpippi, jag ser fram emot en demonstration när du väl fått ihop prylarna. Jag väntar med spänning!

Postad 22 July 2003 - 12:42

soren
  • soren
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
Svartpippi,

Problemet med PDI och extern spelare verkar vara att kabeln måste vara kort. Li On hade tydligen provat Cat5 TP kabel och den hade fungerar med lite längre kabel.

Emumannen,

XCards directshow stöd suger som sagt, folk verkar ha försökt använda XCard som bildfilter i DVB-S mjukvara, men det funkade tydligen inte så bra.
Skall gräva vidare när jag får tid.

Jag får mitt XCard i mitten av Augusti (polare som bor i USA köper massa saker åt mig och tar med hem.. han har tom ett kreditkort som är dedikerat för mig ;) ).

/Sören

Postad 23 July 2003 - 13:18

EmuMannen
  • EmuMannen
  • Veteran

• 2096 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by svartpippi
Chassi hade jag tänkt mig ett Qtec/Aashima Desktop, planen var att köpa det från Komplett, men de har slutat sälja den lådan. Just nu lutar det åt ett Antec Sonata 380W.
GTEK har Aashima för 659 kr:

http://www.gtek.se/i...5ce37a580b6b391

Men varför inte ett COOLERMASTER ATC 620C-BX1 för 1 495 kr hos Kylning?

http://kylning.com/i...c61fc3551a0124b

Postad 23 July 2003 - 20:43

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
Emumannen: Har sett det, tack för tipset.
Har funderat en hel del, men tycker de är lite för låga, därför började jag titta på Antec Sonata lådan och lägga den ned. Sen tillverka egen infästning för DVD:n, fördelen med den är att den har 120mm fläktplatser. och höjden är 425mm (bredden om man lägger den [:)]) och 380W nätagg som är ganska tyst.
Har inte bestämt mig än för hur jag skall göra.

soren: är det som jag är lite orolig för, att det blir problem med kabeln mellan spelaren och Holo3d kortet. Ska snacka lite med polarn, om inte annat så får vi försöka få till det med SDI. Föredrar att ha en extern spelare och skicka ljudet från än att skicka ljudet från PC:n till processorn/försteget. Ska låna ett Xcard av en polare innan jag köper ett eget, när jag bestämt mig för vilken låda jag skall ha.

Postad 23 July 2003 - 21:05

EmuMannen
  • EmuMannen
  • Veteran

• 2096 inlägg
  • 0
svartpippi, jag läste ett par reviews på Sonatan och nu vart jag sugen på en sån! Förutom HTPC så hade jag tänkt bygga en ny dator för videoredigering. Det blir nog en Sonata till den och är den snygg och tyst nog så kanske den kan få en plats brevid subban i vardagsrummet... [:)]

Extern spelare och HTPC som scaler vore att föredra. Där håller jag med dig fullt och fast. Jag sitter med ett gäng skivor med bland annat Windows XP Embedded och allt som behövs för att få det att fungera... Om dygnet ända vore 48 timmar! [:X]

Postad 24 July 2003 - 20:26

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
Imorgon, så ska jag hämta en låda Antec Sonata som jag beställt (förhoppningsvis så håller butiken vad de lovat).
Så i helgen blir det till att bygga ihop HTPC:n och se vad den går för.
Återkommer med lite info om vad jag tycker om lådan när jag satt ihop grejerna. Ska bli kul och se hur prylarna fungerar ihop, tyvärr har jag inte möjlighet att testa med projjen än, så det får bli bildskärmen istället.

Postad 28 July 2003 - 11:38

Gäst_Guest_*
  • Gäst_Guest_*
  • 0
Tjenare!

Dettaär faktiskt mitt första inlägg i det här forumet och jag tror verkligen du kommer att bli nöjd med lådan.

Nätdelen är väldigt tyst men definitivt inte ljudlös.
Jag gjorde missen att köpa ett GeForce4 Ti4800 med fläkt och ni kan nog gissa
vilken del i datorn som låter mest.

Den lådan tänker jar inte använda som HTPC men min gamla dator (en Thunderbird 750@800+) letar jag chassie till.
Jag tänkte även modda chassiet och montera lite fläktar inuti istället med kanaler
för luften för t-ex- nätdelen så man slipper blåsljudet.

Hårddiskar och mitt gamla GeForce2 (med en Zahlmann monterad) låter ju inget
om man har bussningar eller gummiband till diskarna.

Någon som kan vara värt att tänka på är iaf att lådan skall vara hög nog för fullhöjds AGP grafikkort vilket jag inte tror att Coolermaster lådan fixar. De har en större som dock skall göra det.

Postad 28 July 2003 - 11:50

Marco9000
  • Marco9000
  • Lärjunge

• 253 inlägg
  • 0
Ahem (post nr 2)

Det var jag som skrev det förra. :)

Ännu en rättning. BX-1 klarar av fullhöjdskort och ännu bättre är att den är standard bredd för stereoprylar. Nackdelen (tycker jag) är dock att den är bara klarar Micro-ATX.

Postad 31 August 2003 - 10:54

Unregistered0be31fcd
  • Unregistered0be31fcd
  • Forumräv

• 519 inlägg
  • 0
Nån som provat detta och kan recensera lite?

Blir bildförbättringarna lika märkbara för alla typer av projar (crt t ex) eller märks förbättringen mest för digitala?

Redigerat av Unregistered0be31fcd, 08 September 2003 - 16:53.

Postad 17 September 2003 - 17:00

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
Archos Jag har ett Holo3D kort som jag testat med Xcard kopplat via PDI, har inte Xcardet kvar eftersom jag lånade det av en polare.
Har inte kört det på någon CRT proj utan bara på min 19" datorskärm.
Är svårt att säga hur bra bildkvaliten blir, men jag var mer än nöjd med bildkvaliten.

Skillnaden mellan att köra komponent från extern spelare till Holo3D och intern DVD till Xcard sen via PDI-kabel till Holo3D, var väldigt liten med en viss fördel till kombinationen med extern DVDspelare (då är min externa DVD en gammal Pioneer DV-606D, 1:a generationen och jag körde med lakritssnören som kommer med all elektronikutrustning som man köper, så här kan jag nog få ut lite till, men svårt att se vad som skulle behöva förbättras).
Jag upplevde det som att det gav bättre bild med Holo3D kortet än om man använde en intern spelare med mjukvaruspelare.
Jag skulle gradera dem enligt följande:
  • Extern spelare -> via komponent -> Holo3D
  • Intern DVD -> Xcard -> via PDI -> Holo3D
  • Intern DVD och TheaterTek 1.5
  • Intern DVD och NvDVD 2.27
  • Intern DVD och WinDVD Platinum 5
  • Intern DVD och PowerDVD XP
Hårfin skillnad mellan de 2 första, jag kommer att införskaffa ett Xcard senare, för att ha möjligheten att köra alla varianter.
Vad jag märkt så har jag inga "lipsync" problem som en del får med Holo3D kort och icke Intel chipset (finns även de som haft Intel chipset som fått detta problem).

Redigerat av svartpippi, 17 September 2003 - 17:02.

Postad 17 September 2003 - 18:48

Unregistered0be31fcd
  • Unregistered0be31fcd
  • Forumräv

• 519 inlägg
  • 0
Tack för svaret Svartpippi!

Själv har jag nu beställt "Xcard + PDI capture card", dvs "fattigmansversionen" :)

Jag hämtar ut paketet imorrn tror jag. Tyvärr har jag ingen dator att stoppa korten i än (detta är en Celeron 400 MHz som jag använder som spelare nu). Optimistisk som jag är ibland ska jag prova i denna burken på skoj, men det går väl inte så bra antar jag!

Annars är jag på g att bygga en ny HTPC. Har funderingar kring processorn. Kanske är du rätt man att fråga!

Ska ju använda Dscaler till Laserdiscen en del. Över 2,0 GHz behöver man till programmet har jag läst. Men hur är det med bushastighet och cache? Vad kan man tänkas behöva?

Förresten, har du inte kollat någe film med Barcon än? Jag tänkte med tanke på att du inte testat med crt..

Postad 20 September 2003 - 11:56

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
Jag har en AMD 2500+ (Barton) och ett nForce2 moderkort med 512MB DDR400 minne. Kostade strax under 3000kr från datorbutiken med CPU-kylning. Var en chansning eftersom Holo3D kortet är kännt för att ha problem med lipsync med icke Intel moderkort, men vad jag hört och sett så verkar det inte vara någe problem.
Och det borde vara tillräckligt med kräm i den CPU:n för en billig slant oxå. Nu kör jag i och för sig med Faroudja chipet på Holo3D kortet så jag behöver egentligen inte en så snabb CPU, men vill ha CPU kraft över så man inte målat in sig i ett hörn.

En 400MHz Celeron tror jag inte fungerar, utan du kommer tappa massor av frames, har för mig att rekommendation var P3 800MHz innan Dscaler 4.x.x kom, sen tror jag rekommendation blev 1.2GHz för Dscaler 4.x.x. På min bruksdator så kör jag Dscaler med en XP 1700+ TB och den är tillräckligt för att inte tappa några frames.

Angående min Barco så har jag inte sett en enda film med den, inte ens en liten snutt, utan den har stått i arbetsrummet med en sovsäck över, sen jag köpte den för snart 3 år sen (Jösses vad länge sen det var jag köpte den). Har sett en kort snutt när den var inne på service och genomgång.
Var 3 år sen jag påbörjade bygget av salongen., då beräknade jag att det skulle ta 4 månader sen skulle den vara klar <_< :D :angry: :(

Redigerat av svartpippi, 20 September 2003 - 12:17.

Postad 21 September 2003 - 10:25

Unregistered0be31fcd
  • Unregistered0be31fcd
  • Forumräv

• 519 inlägg
  • 0
Nej, det funkade inte så bra med denna dator... :angry: men det visste jag ju nästan. Köpte korten för att sätta in i den kommade datorn. Tänkte mig då:

Asus P4P800 Deluxe moderkort med en Pentium 2,4 (tänkte att det är lika bra att ta i när man ändå ska uppgradera å Nelson på PMS-video rekommenderade endast pentium)
+ en likadan låda som Emumannen skaffat - Antec Sonata. Det hoppas jag ska funka bättre! Tyvärr är det väntetid på grejerna! :(

Synd med Barcon å biorummet! Du får säga till om du behöver hjälp. <_<

Jag skriver när jag fått ihop allt, men det lär ta sin lilla tid.

Postad 21 September 2003 - 10:47

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
Brukar strula minst med Intel chipset, så det är smart val. Sen borde en 2.4GHz räcka.
Jag har själv den lådan, Antec Sonata, hehe jag tipsa EmuMannen om den, fler som fått upp ögonen för den. Sjysst låda, till ett bra pris.

Får se hur det går med bygget, har inte byggt på snart 3 månader, måste börja bygga igen, ska förhoppningsvis blir bättre med tid framöver.

Postad 15 October 2003 - 19:15

Unregistered0be31fcd
  • Unregistered0be31fcd
  • Forumräv

• 519 inlägg
  • 0
Sadarja!

Nu har datorn fardigbyggd och Xcard plus PDI testat lite grann. Men det racker for att se att bilden ar den basta jag sett iaf! Med hjalp av installningar i Dscaler tillsammans med ett radeonkort far man fram en fantastisk bild!! :D

Foretaget verkar ha kommit igang lite nu ocksa och samarbetar med Dscaler programmerarna sa att man kan valja PDI-kortet i menyn nar man ska lagga till ett kort. Valdigt lattinstallerat! Se bara till att korten hamnar i narbelagna PCI platser. Annars kan det rycka en del. Provade namligen med plats ett och fem och det funkade inget vidare..

Har ar ocksa en ny spannande, i sammanhanget, budgetprodukt fran PMS

http://www.pmsvideof...?s=&threadid=14

PDI Deluxecard - kanske kan vara nagot.. :D

P.S har inte hittat drivrutinerna till mitt tangentbord darav sanknas pricka och ringar

Redigerat av Unregistered0be31fcd, 15 October 2003 - 19:16.

Postad 19 October 2003 - 10:06

Unregistered0be31fcd
  • Unregistered0be31fcd
  • Forumräv

• 519 inlägg
  • 0
Ja, vad ska man säga?

Bilden är fantastiskt fin! Om man som jag har en crt proj med elektrostatisk fokus så närmar man sig helt klart en med elektromagnetisk.. Har man DVI-ingång på sin projektor så törs jag nästan lova en bild utöver det vanliga trots att jag inte sett någon, eftersom bilden som sagt blir digital från dvd-romen ända ut i projektorn.

Att bilden skulle bli bra via VGA-utgången var ju väntat, men att bilden via tv-utgången fullständigt skulle sopa mattan med en RGB-scart signal från en Sony DVP-ns405 var oväntat! Då använder jag ändå en noname s-videokabel på 5 meter!! Sanlöst! Färgerna, detaljerna, djupet, det mesta är bättre.

Ryckningar är också ett minne blott och spdif-utgången via Xcard betydligt bättre än Zoltrix Nightingalekortet iaf.

Prova vettja! :angry:

P.S Nelson på PMS-video är tillmötesgående och skrev "sample" på mitt paket - ingen tull o moms.

Redigerat av Unregistered0be31fcd, 19 October 2003 - 10:18.

Postad 19 October 2003 - 11:19

Unregisteredec19889e
  • Unregisteredec19889e
  • Mästare

• 2891 inlägg
  • 0
Vad roligt! Vad kör du för upplösning till projjen? Är lite sugen på att se hur det där ser ut... Kanske ett nytt besök? Är lite nyfiken på hur bilden blir från din projje också! :angry:

Du kan ju PM:a eller maila om du är intresserad!

Postad 19 October 2003 - 13:41

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
Jag hänger oxå gärna med på ett besök samtidigt som anarkizt, har ju likadana tuber som du har i din proj Archos. Skulle vara kul att se vad en likvärdig proj till min kan prestera, eftersom jag inte sett den in aktion än. Archos skicka ett PM eller ett mail till mig.

Postad 22 April 2005 - 17:35

lunkens
  • lunkens
  • Lärjunge

• 437 inlägg
  • 0
Jag misstänker att denna konfiguration är något förlegad och att man med fördel kör konfigurationen Zoomplayer, FFDShow, Dscaler? Eller ev Mplayer?

Intressant gammal tråd annars.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.