Postad 07 April 2004 - 10:52
Vad är det för bild du har på väggen bakom tvn?
Redigerat av Denver, 07 April 2004 - 10:53.
Postad 08 April 2004 - 18:53
Det är en tavla som jag köpt i Thailand på The art gallery i Patong. Konstnär ?. Den passade bra in i rummet.
Postad 28 October 2004 - 09:53
Tjena "mjoakim"
Skulle bara vilja fråga hur stort ditt rum är håller nämligen på med ett rum och såg att du har det precis så som jag hade tänkte med nästan precis samma möbler.
Då kanske man kan få en ungefärlig uppfattning om hur det kommer att se ut när det blir klart menar jag.
Mvh P-A
Skulle bara vilja fråga hur stort ditt rum är håller nämligen på med ett rum och såg att du har det precis så som jag hade tänkte med nästan precis samma möbler.
Då kanske man kan få en ungefärlig uppfattning om hur det kommer att se ut när det blir klart menar jag.
Mvh P-A
Postad 28 October 2004 - 10:46
Hej!
Rummet var på ca 20 kvm. Jag har dock flyttat till mindre nu. Ny bilder kommer...
Mvh
Joakim
Rummet var på ca 20 kvm. Jag har dock flyttat till mindre nu. Ny bilder kommer...
Mvh
Joakim
Postad 29 October 2004 - 07:29
bredd å längd då?
mest nyfiken på längd från soffan till tv typ...(alltså vägg till vägg)
Mvh P-A
mest nyfiken på längd från soffan till tv typ...(alltså vägg till vägg)
Mvh P-A
Redigerat av Unregistered07fd9b7c, 29 October 2004 - 14:58.
Postad 20 December 2005 - 15:56
Fina högtalare! Vilka jämförde du dig med innan du skaffade dig KEF Reference 203? Jag själv är på jakt efter nya högtalare och har lyssnat på B&W 804S, men vet inte riktigt om dom blir mitt val. Just dom KEF du har är med på min val-lista.
Tacksam för svar!
God Jul!
Tacksam för svar!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?