Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för zvedberg

8 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 24 mars 2004 - 17:29

zvedberg
  • zvedberg
  • Beroende

• 1 469 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 16 april 2004 - 11:22

Unregisteredd27cb1cb
  • Unregisteredd27cb1cb
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Är du medlem i TCS? www.toyotaclubsweden.com

/Karin :)

Postad 16 april 2004 - 11:56

zvedberg
  • zvedberg
  • Beroende

• 1 469 inlägg
  • 0

Är du medlem i TCS? www.toyotaclubsweden.com

/Karin :)

Jajamensan! Är dock inte så aktiv i det forumet för tillfället. Det kommer nog att ändra sig nu när man äntligen fått plocka fram Supran. :rolleyes:

Postad 16 april 2004 - 12:32

Unregisteredd27cb1cb
  • Unregisteredd27cb1cb
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Jag är inte heller så aktiv där längre, var där mer när vi hade MR2'an. Vi MR2'or höll ju ihop. Nu när vi har en Yaris T-Sport istället så är det inte samma sak... fastän vi är väldigt få som har den... :)

Hare bra! :rolleyes:
/Karin

Postad 23 september 2004 - 21:59

Unregistered8ee75b8b
  • Unregistered8ee75b8b
  • Mästare

• 3 283 inlägg
  • 0

Jajamensan! Är dock inte så aktiv i det forumet för tillfället. Det kommer nog att ändra sig nu när man äntligen fått plocka fram Supran.  :)

Åf*n...Supror är ju underbara! Mk III eller Mk IV?

Det finns en bunt Mk III:or samt några Mk IV:or runt här, i Trollhättan, varav nog alla utom ett par är trimmade och lite stylade. En röd Mk IV med banslicks samt 5-600 Hk stod sig rätt bra mot Silversupran tex, han som kör på strippen alltså. Kul att se...olaglig streetracing i sitt allra bästa! Synd att dom lagt ner det nu bara... :D

Favoriten från trakten måste ändå vara en ganska ruggigt krafttigt moddad Volvo 240.... :P Hatar egentligen Volvo, men den är kul att se. BMW M5 motor, turbokonverterad med rikta kvalitetsprylar. Upskattad till ca 8-900 hästar....med andra ord rätt brutal. Den slog Silversupran ganska tydligt faktiskt.... Man börjar ju undra varför man lägger så mycket pengar på en 240...jag menar grunden kan ju inte kostat en tiondel av motorn ens. Och sen ska vi inte snacka vad det kostar att tubokonverera med såna prlyar han hade... B)

Ok, nog av det...nu till en fråga som faktiskt rör detta forumet lite....såg dina CD-ställ..undrar hur många skivor dom tar, och om dom är stadiga...? Ser ut som typ det jag letar efter, men om det är något jag ogillar så är det rappliga, ostabila skrammelbyggen... :huh:

Postad 23 september 2004 - 22:43

zvedberg
  • zvedberg
  • Beroende

• 1 469 inlägg
  • 0
Jag har bara en original Mk III, men man är ju rätt sugen på en Mk IV eller nåt annat kul. Jag kommer troligtvis att byta bil till våren så man får väl se vad det blir. Eventuellt kommer jag att ha något billigare att åka i ett par år och spara lite pengar.

CD-ställen sväljer 104 skivor per styck. De är lite svajiga i sidled, men det det är ändå helt OK tycker jag med tanke på att lasten trots allt är ganska tung. Du får väl ge dig iväg till närmsta IKEA-varuhus och känna på dem. Det har även kommit DVD-ställ i samma serie. De rymmer 45 st keep-cases. Av någon anledning finns inte jutis-ställen på IKEAs hemsida längre. Jag köpte dock ett DVD-ställ för ca 3 veckor sedan och då var det en nyhet så de borde inte ha utgått ur sortimentet redan.

Postad 21 februari 2005 - 14:20

Unregistered56b04b1d
  • Unregistered56b04b1d
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

När kommer 5.1-ljud på vinyl?

Ahem:

Beige Records is home to the intriguing 8-Bit Construction Set. Their record has the distinction of being "the first ever use of the vinyl recording medium for software distribution - the inside tracks are audio data which can be dubbed to cassette tape and booted in your respective atari or commodore 8-bit computers". Samples of their music ("entirely programmed in 6502 assembly language") are available for download.

:D :huh: B)

Så det känns som de är ett steg närmare :huh:

Postad 22 februari 2005 - 20:35

Unregistered1fa05d6a
  • Unregistered1fa05d6a
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 0
Smart modifiering på The Plug! :)

Postad 22 februari 2005 - 20:41

zvedberg
  • zvedberg
  • Beroende

• 1 469 inlägg
  • 0

Smart modifiering på The Plug! :)

<{POST_SNAPBACK}>

Tackar! Tyvärr kan jag inte skryta med att det är min egen idé helt och hållet. Fyndbörsen sålde en "pro earplugg" till The Plug tidigare. Den såg ut ungefär som apotekets öronproppar. "Proffspluggen" kostade dock betydligt mer, runt 200 kr har jag för mig.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Baffelväggen
    Globe
    2025-04-28 19:31:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.