Postad 27 October 2004 - 18:50
Jag har faktiskt bytt det mesta utom förstärkaren och teven. Kör nu med stativarna B&W DM602 S3. Högtalarna du ser på bilden är från www.hifikit.se. Datorn använder jag bara som vanligt, till att surfa.
tack för inlägget!
Postad 18 June 2006 - 20:30
Tackar, vet inte riktigt var jag hitta bilden, men sök med google på hitman blood money wallpapers.
Postad 13 March 2007 - 19:28
Det där surroundsystemet är faktiskt riktigt coolt! Är det där en bang-olufsen tv?
hehe nja det är en Salora. .vad nu de är för ett underligt märke. .
hehe nja det är en Salora. .vad nu de är för ett underligt märke. .
Postad 13 March 2007 - 19:29
det är ett winampskin http://www.deviantar...nload/50151322/
Postad 19 March 2007 - 10:16
hejsan, du undra lite om mina frontar?
Jag är jätte nöjd med mina frontar, tycker dom spelar riktigt fint. Diskanten kan man väll påpeka lite... visslar som lite när det blir lite mer sådant. Men har mest spelat Metal,Hårdrock, Hip-Hop, RnB, Soul, har varit lite jazz för att testa hur pass trovärdigt ljudet är. Och jag är förvånasvärt nöjd med resultatet.
Dom är absolut värt sina 2000kr som dom kostar.
Sen beror det rätt mycket på vad du har för steg. Hur pass bra det spelat med frontarna.
Hoppas du fick lite nytta av detta.
Jag är jätte nöjd med mina frontar, tycker dom spelar riktigt fint. Diskanten kan man väll påpeka lite... visslar som lite när det blir lite mer sådant. Men har mest spelat Metal,Hårdrock, Hip-Hop, RnB, Soul, har varit lite jazz för att testa hur pass trovärdigt ljudet är. Och jag är förvånasvärt nöjd med resultatet.
Dom är absolut värt sina 2000kr som dom kostar.
Sen beror det rätt mycket på vad du har för steg. Hur pass bra det spelat med frontarna.
Hoppas du fick lite nytta av detta.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
107 filmer
43 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?