Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NU är det dags för en ny projektorkväll! 050910

353 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 juli 2005 - 15:33

Unregistered5a85459e
  • Unregistered5a85459e
  • Forumräv

• 794 inlägg
  • 0
Hejsan gott folk.

Plats:
Majorna, Göteborg. Exakt adress erhålls efter betalning.

Datum:
050910

Tid:
12.00-??.00

Avgift:
100kr (I det ingår mat och dryck)

Sista anmälningsdag:
31:a augusti

Kontaktpersoner:
Conny "mrking" Johansson, 0738-130798, [email protected] .
Johan "The Hulk" Olofsson, 0707-410476, [email protected] .

Det råder en viss platsbris och det kmmer inte finnas sittplats för alla. Tror att gränsen för antal personer får dras vid 50 och när ni anmälde ert intresse spelar ingen roll utan vi kommer gå på när ni betalade avgiften.

Betalningsinfo:
Ange namn, adress i pm där ni meddelar att ni betalat.
Lämna ert alias som meddelande då ni gör överföringen.

Bank: Föreningssparbanken
Namn på kontoinnehavare: Conny Johansson
Clearingnr: 8147-1
Kontonummer: 44.166.845-6

Det verkar som vi struntar i minimässan och drar på direkt samma datum med den stora.

Vi kommer nog hinna klart ganska mycket tills dess, dock kommer vi få lösa sittplatser på lite Hawaiisätt =)

Kan glädja er med att det kommer förhoppnigsvis även kunna visa er ett par olika modeller av biostolar som vi säljer via gruppköp just nu.
För er som intresserade heter dessa modeller Terminator och GodFather:

Länk till biostolar

Ok, efter att diskuterat lite så har jag och Mrking kommit fram till följande:

Imed förra träffen då över 50 personer dök upp varav de 10 st med digitala projjar inte ens hörde av sig (undra varför, rädd för stora stygga crt ) så har vi bestämt att denna gång tar vi betalt.

Dett gör vi inte bara för att man skall "säkra" att man dyker upp utan mer för att vi tänkte köra mat och dryck denna afton/nar

Hur som helst detta ger dig självklart en given plats samt att mat och dryck disponeras tillsammans medan vi lär känna varandra ni vet en klapp i ryggen för att vi är så geekiga

Mat samt dryck samt popcorn hela kvällen ingår då i denna summa.
OM det blir pengar över så går dessa oavkortat till lokalens uppbyggnad och förbättring vilket gör det roliga inför nästa träff.
Med andra ord ni sponsrar att vi kan hålla liknande träffar på regelbunden basis.

Denna kväll kommer bli helt grym, högtalare,elektronik,projektorer,plasmor och annat kul kommer att köras men framför allt väldigt kul att träffas, knyta kontakter få nya ideer och byta tips/råd.

Det kommer även vara en väldigt lärorik kväll med stora tester mellan alla dagens populära projektorer sida vid sida under optimala förhållanden.

Vi kommer köra på en ISF godkänd duk så den som gnäller på hotspot eller annat får gå
Även om du vill se vad som händer med en härlig Crystalio scaler till just din bäbis =)
Det kommer även finnas 400 st HDTV skivor på plats

Det kommer finnas öl på plats( nog om det)

Passa på det kommer bli aaaskul detta och jag tvekar inte en sekund att det blir fullt hus och antagligen mer än 1 afton denna helge =)

Varför inte en kväll med film med den segrande projjen??????+
Ta med ett glatt humör och en nyladdad kamera då det kommer finnas mycket att fota.

Så hoppa på, slå dig ner i en biofåtölj, ät lite nya popcorn och känn basshakerns skaka om röven på dig

Det kommer finnas en massa trevliga saker på repertoaren.
Fokus kommer ligga på att jämföra de olika projektorteknikerna och därför behöver vi folk som kan ställa upp med sina projektorer till detta.

Kommer ha lite olika scalers och htpc lösningar som ska testas mot varandra. Samt olika dukmaterial och förstås förhoppningsvis en rad olika projektorer i olika prisklasser.
Utöver detta kommer vi även testa laserdiscar, HDTV material, buttkickers, osv.

Om någon vill ta med fler saker än det på listan så ange det här i tråden så jag kan lägga in det här nedan.

Företag som kommer finnas representerade:

AudioExperience
Cimagine
Cineasten
Compact
Immortal Audio
IHifi
"biobanditen" Är oklart. än så länge. Ingen betalningen har erhållits i alla fall.

Följande saker kommer finnas på plats:

Audio Quests bästa kopparkablar (softman3)
20 m optisk DVI-kabel och en hel drös med DVI och HMDI switchar och distributers. Även en DVI-D till VGA konverterare. (Arioch)
8720 och nya pannan (BioBanditen)
Audes stativare (The Hulk)
Basshakers (The Hulk)
BenQ PE7700 (mi1scto)
Crystalion scaler (The Hulk)
Div kablar,. (The Hulk)
En miniduk av Screen Reserch Clearpix 2 THX ISF godkänd (The Hulk)
Marantz S3 (mikee)
Popcornmaskinen "the beast" =) (The Hulk)
Sharp Z201 (Videofilur)
Sony HS50 (HaHa)
Stativ (The Hulk)
Rosevoix Flagship RCA (HenrikN)
Xindak AC-01 (HenrikN)
Jungson JASC-01M, högtalarkabel (HenrikN)
Compact XZ-1 (HenrikN)
Sanyo PLV-Z3 (Jan Kekki)
Panasonic PT-AE700 (Gilels)

Om någon vill ta med fler saker än det på listan så ange det här i tråden så jag kan lägga in det här nedan.

Lägger in intresserade till biolokalen härunder allt eftersom de anmäler sitt intresse. Tjena.

Det tar nog någon dag innan det syns på mitt konto.
Sätter en asterisk före de som betalt när jag ser att de betalt.

*andy76q
*Arioch
Biobanditen
*bobby555
*Börnen
cineoholic
*Daniel Hördegård
*EmilThaQenan
*FredrikJohansson
*gilels
*greveriff
*HAHA
*Hell-man
henrikmossberg
*HenrikN
Hoolk
*Horvat
*hq
*Jan Kekki
*Janne
*Jari
*jarne
*jimmy ax1
*Jocke
*John_Doe
*Keepitsimple
*Krabban
*Lyckman
*mi1scto
*miclo
*Micke pioneer
Mieron
*mikee
*mikeett
*mrdoj
*mrhuhta
*Mr_Tom
*oveh
*papegoja
*PJay
*snatch_ct
*sotman3
*Techno-Mattan
*thetias
ThomasW
*Tonix
*tskillback
*Tysken77
*Videofilur
*ZoomAir

Redigerat av Unregistered5a85459e, 05 september 2005 - 12:12.

Postad 25 juli 2005 - 16:13

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1 984 inlägg
  • 0
Tjena, jag är grymt sugen på att komma och kolla, har även en sanyo z3 om den kan va av intresse? (Då kanske man kunde få bra hjälp att ställa in bilden på den oxå :=))

Postad 25 juli 2005 - 18:04

mikee
  • mikee
  • Veteran

• 1 638 inlägg
  • 0
absolut!!!
Det svåra är bara att komma fram med en bra tid och dag som passar oss alla!! Men det går ju att lösa!!

Postad 25 juli 2005 - 18:37

Mieron
  • Mieron
  • Forumräv

• 918 inlägg
  • 0
Ja det är klart att intresset brinner för en sådan kväll!

Synd bara att man har det geografiska emot en, Skellefteå-Göteborg, Göteborg-Skellefteå. Tar väl en hel helg att resa. B)

Postad 25 juli 2005 - 20:50

Unregistered960
  • Unregistered960
  • Beroende

• 1 036 inlägg
  • 0
Räkna in mig!
Jag tar INTE med min proj! (Barcovision 1609s)
Jag kan ta med ÖL istället! B)

Redigerat av Unregistered960, 25 juli 2005 - 20:51.

Postad 25 juli 2005 - 22:35

Keepitsimple
  • Keepitsimple
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Jag är väldigt intresserad ifall det inte blir senare än 1 Oktober.. Är på tok för sugen på ny projektor för att kunna vänta längre.. B) Kan ta med stol.

Postad 26 juli 2005 - 06:46

BioBanditen
  • BioBanditen
  • Beroende

• 1 281 inlägg
  • 0
Är intresserad av att komma men får ta ställning till det hela när jag vet ett datum. Med lite tur så hinner 8720 och nya pannan komma innan dess så kan jag nog plocka med dom också... :)

Postad 26 juli 2005 - 10:29

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2 360 inlägg
  • 0
Jag och Mrking har diskuterat vidare och kom fram till en annan ide som man kan göra innan denna träff då vi vill ha lokalen klar 100% denna gång.

Hemma hos King ett mindre antal personer kan vi ha en minimässa/träff.

Vi kan köra ett mindre test och om jag har tur kan jag fixa fram en 50 tums plasma med ja du läser rätt 1920x1080 som vi matar med en Crystalio scaler.

Vi står för nypoppade pocorn och lite läsk, ni tar med allt starkare som ni är sugna på =)

Vi kan leka med lite Swan för dme som itne testat dem tillsammasn med AVI elektronik.
Ta gärna med lite högtlare och elektroni så kör vi en minimässa under dagen och på kvällen testar projjar och sedan glor på ett par rullar och dricker bira eller annan valfri "stark" dryck =)

Detta kan vi göra ganska snart och välkomna med ideer samt tid (helg) som passar bäst för just dig.

Mvh The Hulk

Redigerat av The Hulk, 26 juli 2005 - 10:30.

Postad 26 juli 2005 - 10:47

Videofilur
  • Videofilur
  • Forumräv

• 512 inlägg
  • 0
Jag är intresserad av ett jämförande test. Bor själv i Majorna. Jag kan bidraga med en Sharp Z201. Inte det allra nyaste men ändå.

Är även intresserad av att komma på "miniträffen".

Allt är naturligtvis beroende på datum och tid, etc.

Postad 26 juli 2005 - 12:10

B8
  • B8
  • Guru

• 4 536 inlägg
  • 0
Lite för meckigt att ta sig till Göteborg för min del, men jag hoppas ni skriver ner varenda testkommentar som har fällts sen :)

Något litet intryck litar jag på att ni klottrar ner iaf...

Postad 26 juli 2005 - 13:13

mi1scto
  • mi1scto
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Låter helt klart kul.
Jag får väl ta ner min PE7700 från taket och ta med den om det behövs.

Postad 26 juli 2005 - 22:04

Unregistered595b73fd
  • Unregistered595b73fd
  • Forumräv

• 698 inlägg
  • 0
mrking,

Såg i en annan tråd här på forumet att du skaffat dig en eller eventuellt har en G90 på ingående. Är det sant?

Någon chans att du kommer att visa den vid 'projektorkvällen'?

Postad 27 juli 2005 - 07:06

Unregisterede7dd8c74
  • Unregisterede7dd8c74
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Detta låter ju grymt intressant. Jag dyker gärna upp och tittar. Hoppas det blir ganska snart då ja ska köpa en projje tänkte jag :)

Postad 27 juli 2005 - 12:41

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2 360 inlägg
  • 0
Kanon, för att "räta" ur vilka som är suge att komma på den första "minimässan" räck upp en hand =)
Skriv vilken av dem som är intressant så vi kan börja planera en passande dag.

Jag röstar på en Lördag.

Jag kommer att ta med mig:

Avi försteg
Avi slutsteg
Avi cd-spelare
Audes stativare
Stativ
En miniduk av Screen Reserch Clearpix 2 THX ISF godkänd
Popcornmaskinen "the beast" =)
Crystalion scaler
Ev den första äkta 1920x1080 50 tums plasman hoppas jag hinner =/
B&W Nautilus 804 D (kan va kul imed att många snackar om att Swan är bättre än Nautilus 802 och tar med den minsta golvaren så testar vi)
Basshakers
Div kablar,.

Tar även med min bytbara dvd-filmer kan va kul om ni gjorde detsamma så kanske det blir lite loppis aswell =D

Mvh

Redigerat av The Hulk, 27 juli 2005 - 15:39.

Postad 27 juli 2005 - 15:32

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2 360 inlägg
  • 0
Nu så har jag fått svar att det med stor sannolikhet att ni blir de första som ser denna 50 tummare med så hög upplösning =)

Själva panelen släpptes från fabrik den 1 Juli och nu finns den som färdig produkt.

Jag ser framemot att få med den.
Den kommer troligtvis INTE att köras via HDMI (som den iof kan) då det inte är många plasmor på marknaden som kan 1:1 mappas via HDMI och vet inte om denna klarar av detta.

Vi behöver fler projar i högre klassen, någon?

Vad sägs om 2:a helgen i Augusti?

OBS!
Naturligtvis är denna träff kostnadsfri, det är bring your on shit som gäller ;)
Uppskattar att det kanske inte får plats med mer än 15 personer.

Mvh

Redigerat av The Hulk, 27 juli 2005 - 15:38.

Postad 27 juli 2005 - 15:47

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1 984 inlägg
  • 0
Vad sägs om början av september?

Postad 28 juli 2005 - 09:17

Unregistered6675e297
  • Unregistered6675e297
  • Forumräv

• 921 inlägg
  • 0
I början på september kanske även jag kan ansluta ;) .
Lär då även ha en BenQ 7700 om inget annat mumsigt dyker upp på marknaden.

//Cineoholic

Postad 28 juli 2005 - 09:33

Unregistered59dcaef6
  • Unregistered59dcaef6
  • Guru

• 5 025 inlägg
  • 0
Jag skulle kunna ta med mig en 20 m optisk DVI-kabel och en hel drös med DVI och HMDI switchar och distributers. Även en DVI-D till VGA konverterare. Om det finns intresse alltså... ;)

Postad 28 juli 2005 - 09:37

Micke pioneer
  • Micke pioneer
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Hur mycket saker måste man ha med sig för att få vara med?

Postad 28 juli 2005 - 09:57

Unregisterede7dd8c74
  • Unregisterede7dd8c74
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Hur mycket saker måste man ha med sig för att få vara med?

<{POST_SNAPBACK}>

Börjar undra samma sak, eftersom jag inte har något att bidraga med ;)

Postad 28 juli 2005 - 10:03

BioBanditen
  • BioBanditen
  • Beroende

• 1 281 inlägg
  • 0
Även för min del passar september bättre. Kanske kan ta med Sim2 HT300E som är den kanske bästa enchipparen på marknaden idag om jag har kvar den då...

Postad 28 juli 2005 - 10:59

Unregistered5a85459e
  • Unregistered5a85459e
  • Forumräv

• 794 inlägg
  • 0
Hehe kul att så många verkar på.

Ja det blir hemma hos mig till att börja med då lokalen inte är i brukbart skick ännu.
Jag bor då i en liten liten lägenhet. ;)
Så det kan inte bli alltför mycket folk. Däremot så kan man göra detta mer än en gång också.

Början av september skulle nog funka utmärkt. Detta är inte tänkt som en shootout för att bevisa vad som är bäst utan bara en kul grej för att samla likasinnade under samma tak.

Jättekul att så många kan tänka sig släpa med grejer. Naturligtvis är det inget måste men det är alltid skoj att testa nya prylar. Inte säkert att vi hinner med just din pryl men det skadar ändå inte att ta med den.

Jag tror att 15-20 pers skulle vara ett bra antal till att börja med. Det kommer inte gå att sitta bekvämt för alla men det spelar ju egentligen mindre roll. Finns olika saker att se på så alla behöver inte samlas på samma ställe nödvändigtvis.

Det är förstås inget inträde hem till mig utan det är för den stora kvällen som vi kommer ha efter detta i lokalen.

Ni som anmält intresse. Skriv gärna om ni är intresserad av den lilla eller stora "mässan".

Ni som anmäler er nu skriv vilken projektorkväll ni kan tänka er att komma till.

frallan: Hade en G90 på gång men den gick till nån annan lycklig jävel. Ny i kartong var den. Funderar på om jag ska hänga upp en Barco Graphics 1200 eller en Electrohome Marquee 9500LC, eller om jag kör på med en Barco Graphics 808s med färgfiltrering.

Redigerat av Unregistered5a85459e, 28 juli 2005 - 11:16.

Postad 28 juli 2005 - 11:30

Unregistereda507860d
  • Unregistereda507860d
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Jag är också intresserad. Vore perfekt för en nybörjare som mig att pejla läget lite innan mitt första projektorköp som är nära förestående. Tyvärr har jag inte mycket prylar att bidra med, så jag kan får vänta till den stora sammakomsten, eller? Lite cash / öl / snacks kan man ju alltid få fram förstås..

Redigerat av Unregistereda507860d, 28 juli 2005 - 11:33.

Postad 28 juli 2005 - 11:37

mi1scto
  • mi1scto
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Jag kommer gärna på båda kvällarna.
Är ju skitkul att träffa lite folk med samma intresse i stället för att ha massa polare som tycker man är bränd när man köper nya prylar när de man hade innan fungerade bra ;)

Postad 28 juli 2005 - 11:40

Unregistered5a85459e
  • Unregistered5a85459e
  • Forumräv

• 794 inlägg
  • 0
mi1scto: hehehe precis min åsikt! Vi biofreaks måste hålla ihop!

tskillback: Du är välkommen till båda i mån om plats. Får se hur många som anmält intresse när det väl är dags. Blir väl antagligen att vi får dela upp det hela på flera kvällar om det blir på tok för många men vad gör det? Alltid skoj att träffa likasinnade.

Postad 28 juli 2005 - 11:51

Videofilur
  • Videofilur
  • Forumräv

• 512 inlägg
  • 0
Jag är mest intresserad av att komma på den stora träffen men skulle gärna vilja komma på den lilla också....i mån av plats. Bor som sagt i Majorna och hade gärna velat lära känna fler likasinnade. Även om frugan älskar film och uppskattar hemmabion så ser hon mest ut som ett frågetecken när jag börjar att prata om tekniska detaljer ;)

Postad 28 juli 2005 - 11:56

Unregistered5a85459e
  • Unregistered5a85459e
  • Forumräv

• 794 inlägg
  • 0
Sure. Inga problem. Lägger dig på båda listorna då. =)

Postad 28 juli 2005 - 12:14

BioBanditen
  • BioBanditen
  • Beroende

• 1 281 inlägg
  • 0
Anmäler mitt intresse till den stora träffen så får vi se hur det blir med den lilla lite senare...

Postad 28 juli 2005 - 13:46

Unregisterede7dd8c74
  • Unregisterede7dd8c74
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Anmäler mitt intresse till båda, så hoppas jag att datumen passar. Är grymt sugen på att se en crt projektor :lol:

Vore fint att få se lite olika saker så och eventuellt få lite tips om mitt kommande projektorköp ;)

Postad 28 juli 2005 - 17:55

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2 360 inlägg
  • 0
mrKing: På miniträffen släng upp Emil och Jocke

Mvh

Postad 28 juli 2005 - 18:22

Unregistered5a85459e
  • Unregistered5a85459e
  • Forumräv

• 794 inlägg
  • 0
Ok, fixat. =)

Postad 28 juli 2005 - 20:30

mikee
  • mikee
  • Veteran

• 1 638 inlägg
  • 0
Hello
finns det nåt intresse så kan jag ta med den nya JVC D-VHS 5U som har hdmi ut och lite filmer!!!

mikee

hade vart tvungen och ha nåt datum så att jag kan spika pga har väldigt mycket på jopp och hemma!!!

Postad 28 juli 2005 - 23:40

Unregistered38b8aa24
  • Unregistered38b8aa24
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0
Mr King, jag är intresserad av att komma på båda träffarna ;)

Jag har en BBK971H som jag kan ta med mig om det finns intresse att se vad en billig DVD-spelare kan prestera. Dock utan DVI-kabel, då den är fast monterad i taket :)

//Kent

Postad 29 juli 2005 - 00:13

Keepitsimple
  • Keepitsimple
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Jag kommer väldigt gärna på minimässan också. ;)

Postad 29 juli 2005 - 12:05

Unregistered38157
  • Unregistered38157
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
vilken bra idé!

jag anmäler mitt intresse till bägge träffarna! jag har en kompis som säkert är intresserad oxå.

sen är det tyvärr väldigt beroende av vilken helg det blir... men vill verkligen komma. september funkar nog för mig.

/carl

Postad 29 juli 2005 - 12:08

John_Doe
  • John_Doe
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Halloj på er likasinnade!

Skulle gärna oxå vilja komma på lillamötet om det fortfarande finns plats?
Tyvärr så har jag inte något att bidra med, annat än mitt intresse hoppas att det räcker...

/jocke

Postad 29 juli 2005 - 18:37

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2 360 inlägg
  • 0
ojojoj det blev snabbt fullt här =)
Finns det hjärterum så finns stjärterum.

Finns det någon som har lite Swan högtalare tillgängliga för denna kväll?

Postad 29 juli 2005 - 19:25

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1 984 inlägg
  • 0
Vet ej om den är av intresse men har en s.a.t. amplifix som kan slängas med om det är aktuellt.

Postad 30 juli 2005 - 18:08

Unregistered59dcaef6
  • Unregistered59dcaef6
  • Guru

• 5 025 inlägg
  • 0
Mr. King>> Sätt upp mig på stora träffen också. Båda beror dock på att datumen passar, men denna gång vill jag verkligen haka på...

Postad 31 juli 2005 - 11:43

mikeett
  • mikeett
  • Veteran

• 1 825 inlägg
  • 0
Jag kommer gärna på STORA träffen.

/Michael

Postad 31 juli 2005 - 19:23

Unregisterede7dd8c74
  • Unregisterede7dd8c74
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Kul att både lcd dlp och crt projjar kommer att finnas. :)

Postad 02 augusti 2005 - 09:12

bobby555
  • bobby555
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Jag är intresserad av båda träffarna, men det hänger mycket på vilka helger det blir. Bor i Linköping och har ingen bil, så jag kan nog varken ta med min CRT eller HTPC. WMV-HD-film, annat HDTVmaterial eller DVDfilmer kan jag ta med. Eller chips och dryck då kanske.

AM

Postad 02 augusti 2005 - 09:19

Lyckman
  • Lyckman
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0

Finns det någon som har lite Swan högtalare tillgängliga för denna kväll?

<{POST_SNAPBACK}>

Mr King har ju en hel hög. ;)
Bara att ropa till annars. Är det framme i september kan vi nog lösa något.

// Lyckman

Postad 02 augusti 2005 - 12:22

Unregistered59dcaef6
  • Unregistered59dcaef6
  • Guru

• 5 025 inlägg
  • 0
bobby555>> Jag har ett par spelare som klarar både .TS, .WMV-HiDef samt DivX/XviD i HiDef, samt konvertrar och kablar så att det går att spela upp på alla tänkbara projjar och skärmar. ;)

Postad 02 augusti 2005 - 14:54

Unregistered5a85459e
  • Unregistered5a85459e
  • Forumräv

• 794 inlägg
  • 0
Sådär. Uppdaterat översta inlägget.

15 pers + mig och The Hulk på minimässan. Börjar luta åt fullbokat snart. Sen får vi se vilket datum det blir också förstås.

Postad 02 augusti 2005 - 14:58

mikee
  • mikee
  • Veteran

• 1 638 inlägg
  • 0
Hello sätt upp mig på minimässan också!!
(beror iofs vad det blir för datu)

Postad 02 augusti 2005 - 16:04

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0
Kommer gärna ner på den STORA träffen, om den blir under någon helg i höst.

Thomas

Postad 02 augusti 2005 - 18:55

oveh
  • oveh
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Kommer gärna på stora träffen.

/Ove

Postad 03 augusti 2005 - 11:47

Tonix
  • Tonix
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Jag vill anmäla mitt intresse till den stora träffen. :)

Postad 04 augusti 2005 - 11:08

Unregistereda507860d
  • Unregistereda507860d
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Om det känns intressant med en äldre och inte så bra projektor att jämföra de andra med så kan jag ta med en 800x600 projektor från jobbet. Kommer tyvärr inte ihåg varken modellbeteckning eller märke just nu.. kan återkomma om detta.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.