Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nintendo Switch

2377 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nintendo Switch 2017 32GB (Spelkonsoler) 9 8,41 (123) 4 328:-
Nintendo Switch Lite (Bärbara spelkonsoler) 2 7,95 (19) 2 449:-
Nintendo Switch 2019 32GB (Spelkonsoler) 9 7,57 (43) 3 399:-
Nintendo Switch OLED 2021 64GB (Spelkonsoler) 9 7,9 (20) 3 799:-
3 relaterade trådar

Postad 11 januari 2017 - 22:59

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
http://www.gamereact...ter/422493?noad

Länken hänvisar till att Walmart börjat ta ut 399 i förbokning för konsolen. Det får mig osökt att tänka på alla överpriser på konsoler som har annonserats ut innan det officiella priset dykt upp.

Länken hade dock något betydligt mer intressant och något som troligtvis har lite högre sanningshalt, nämligen att avtäckningen sker nu på fredag. Vem ska kolla?

Postad 11 januari 2017 - 23:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Länken hade dock något betydligt mer intressant och något som troligtvis har lite högre sanningshalt, nämligen att avtäckningen sker nu på fredag. Vem ska kolla?

Att de ska visa den den 13:e har varit känt sedan några månader tillbaka dock.

Postad 12 januari 2017 - 09:27

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
Yäs, därav att jag skrev att det var möjligt att det var mer sanningshalt i det ;)

Vi vet ju inte om priset är sant eller inte, men avtäckningen är officiell. Och imorgon. Fredagen den 13:e.

Svensk tid?

Postad 12 januari 2017 - 09:43

Haniball
  • Haniball
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Sändningen börjar 05:00. Ställ klockan tidigt och sätt på ett par liter kaffe :)

Postad 12 januari 2017 - 09:50

ac1976
  • ac1976
  • Användare

• 226 inlägg
  • 0
Fan vad fett!

Jag jobbar tyvärr, kan ingen imorrn länka till en blogg med nyheterna? Lättare än att kolla på film på jobbet. :)

Postad 12 januari 2017 - 12:06

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 756 inlägg
  • 0

Det ryktas om att Gamestop i USA inte kommer att få tillräckligt med maskiner till releasen.

Fan ta Nintendo, om dom än en gång levererar för få maskiner vid launchen, runt om i världen, vilket slutar med att massvis av förbokningar får vänta i flera månader, samt att en massa kräk säljer maskiner till över priser på Ebay/Tradera, likt med NES mini.

http://www.idigitalt...ts-march-577459

Postad 12 januari 2017 - 12:16

ac1976
  • ac1976
  • Användare

• 226 inlägg
  • 0

Det ryktas om att Gamestop i USA inte kommer att få tillräckligt med maskiner till releasen.

Fan ta Nintendo, om dom än en gång levererar för få maskiner vid launchen, runt om i världen, vilket slutar med att massvis av förbokningar får vänta i flera månader, samt att en massa kräk säljer maskiner till över priser på Ebay/Tradera, likt med NES mini.

http://www.idigitalt...ts-march-577459

Bland kräken kan vi inkludera alla affärer som säljer 25 enheter till samma kund utan att bry sig.

Postad 12 januari 2017 - 12:34

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 756 inlägg
  • 0

Bland kräken kan vi inkludera alla affärer som säljer 25 enheter till samma kund utan att bry sig.

Ja precis!

Det borde vara MAX 1 per kund, vid en release.

Edit:

Suck ryktet stämmer...

http://www.nintendol...on_13th_january

Redigerat av Svante Skoog, 12 januari 2017 - 12:37.

Postad 12 januari 2017 - 17:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Tänk alla de som har upplevt detta genom alla år - och ändå inte förbokar tidigt :D

Postad 12 januari 2017 - 17:51

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2 517 inlägg
  • 0

Bra att den är en bristvara, då kanske de har en pascal krets från nvidia i den i alla fall. ;) 

Postad 12 januari 2017 - 19:33

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Sändningen börjar 05:00. Ställ klockan tidigt och sätt på ett par liter kaffe :)

Blir perfekt. Odågan brukar köra sitt 3e pass vid den tiden. Behövs inga klockor här inte. :)
Eller :( menar jag...

Postad 12 januari 2017 - 19:48

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
Okej, få se om jag har förstått detta rätt.. Presentationen börjar 4 am i UK men 5 am här i Sverige, dvs om drygt 9 timmar från och med nu?

Postad 12 januari 2017 - 19:58

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Okej, få se om jag har förstått detta rätt.. Presentationen börjar 4 am i UK men 5 am här i Sverige, dvs om drygt 9 timmar från och med nu?

"Sändningen börjar 05:00" är ju rätt tydligt kan man tycka...men ja, om 9 timmar.

Redigerat av pacman, 12 januari 2017 - 19:59.

Postad 12 januari 2017 - 20:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Här har du en nedräkningsklocka för extra tydlighet.

http://www.neogaf.co...d.php?t=1332641

Postad 12 januari 2017 - 20:35

wictor
  • wictor
  • Beroende

• 1 451 inlägg
  • 0

Är detta korrekt länk till visningen? https://www.nintendo...ch-1148779.html

Postad 12 januari 2017 - 21:56

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1 279 inlägg
  • 0

Jag hoppas på:

3D Mario

Smash port eller Melee

Pikmin 4

Metroid Prime

F-Zero

i sannolikhetsordning att visas :)

Postad 13 januari 2017 - 00:24

Unregistered2df24d9e
  • Unregistered2df24d9e
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0

All heder åt Nintendo som fortsätter och försöker köra en konsoll till. Men jag tror det finns en del folk därute som skulle uppskatta om bla nya Zelda släppts på PS4Pro och något skyst Mariospel. 

Nintendo har ju leverat otroligt mycket spelglädje, glömmer aldrig tex DK till SNES. Men det känns för min egen del att Nintendo är bättre på att tillverka spel än att bygga konsoler. Jag hoppas inte att Switch floppar men det vore awesome att få lira Nintendo spel på andra kraftigare konsoler. Men jag vet att dom givetvis inte kan släppa sina unika spel osv.

Hoppas ni som följer sändningen blir nöjda med vad som presenteras och att det uppfyller era förväntningar..

Peace out

Postad 13 januari 2017 - 06:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 1

Hoppas ni som följer sändningen blir nöjda med vad som presenteras och att det uppfyller era förväntningar..

Jag hade låga förväntningar, men inte så här låga =/

Katastrof imo tyvärr. Proffsig presentation bortsett från vissa av tolkarna, men det värsta är ju att var är alla spel? De har haft en evighet på sig att förbereda spel att visa upp och det mesta av det som visades var gamla portar eller projekt som precis är i startgroparna, som Xenoblade 2 som hade Dreamcastgrafik. Jag förstår det bara inte för det var ju detta som skulle vara deras styrka nu, att det inte ska bli någon speltorka. Men det verkar som att tredjepartsutvecklarna precis har fått maskinen, och för vad? Den har ju inget speciellt som de hade behövt hemlighålla.

Jag väntade på en snyggare version av Fire Emblem som ju kom till 3DS. Men får istället Fire Emblem Dynasty Warriors av Koei Tecmo. Ett musouspel :(

Inget Pokemon heller, även om det kommer komma längre fram. Inget Metroid såklart, för det skulle make too much sense.

Grafiken som det spekulerats om ser inte ut att vara så mycket bättre än Wii U, sämre än XB1. Svårt att säga men Mario såg väldigt rough ut t.ex. i stadsmiljön. Mycket jaggies och sånt som man vant sig vid att slippa på PS4 Pro numera.

Priset på 300 USD är i dyraste laget eftersom PS4 och Xbox One S är en femhundring billigare minst. Och släpps det ens i Sverige den 3:e mars? "Major European countries".

Internet kommer kosta =/

Vill man ha en prokontroller så kostar det 70 USD. Antar att de man redan har köpt inte funkar.

32 GB lagringsutrymme. Räcker ju inte långt heller.

Zelda ser extremt bra ut, fast de lär väl tappa en del försäljning på att det också släpps på Wii U. Men vad annat som släpps till launch har jag ingen aning om, viftspelen?

Det här känns nästan som en kopia av upptakten till Wii U. Jag kommer köpa ändå för Zelda och Mario som vanligt, men vad gäller försäljningen i resten av världen så känns det inte som att de har skjutit sig i foten, utan att de har skjutit sig i huvudet. Feedbacken bortsett från Zelda vars trailer var fantastisk på Gaf just nu är ingen rolig läsning.

Edit: Informationen om när spelen släpps är knapphändig just nu, men om man redan har en Wii U som jag, så ser det alltså ut som Zelda till launch och sedan stiltje fram till julen där Mario Odyssey eventuellt släpps?

Redigerat av Zoiler, 13 januari 2017 - 06:36.

Postad 13 januari 2017 - 06:53

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
Har skummat igenom presskonferensen och garvade när en av presentatörerna fick ordet. Han typ ropade "YEAH!" och böjde sig ner. Sen blev det han sa översatt till typ "oj, det där gick inte så bra" 😂

Internet kommer ha kul åt den situationen och snart finns enskilda klipp på det :D

Postad 13 januari 2017 - 06:56

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
Nä jag blev inte övertygad. Har Zelda förbokat till båda konsolerna men jag lär vänta med att skaffa en switch, om alls.

Kul att dom fått med sig utvecklarna, men när inget visas upp spelar det föga roll.

Postad 13 januari 2017 - 07:15

Unregistered2df24d9e
  • Unregistered2df24d9e
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0

Jag hade låga förväntningar, men inte så här låga =/

Katastrof imo tyvärr. Proffsig presentation bortsett från vissa av tolkarna, men det värsta är ju att var är alla spel? De har haft en evighet på sig att förbereda spel att visa upp och det mesta av det som visades var gamla portar eller projekt som precis är i startgroparna, som Xenoblade 2 som hade Dreamcastgrafik. Jag förstår det bara inte för det var ju detta som skulle vara deras styrka nu, att det inte ska bli någon speltorka. Men det verkar som att tredjepartsutvecklarna precis har fått maskinen, och för vad? Den har ju inget speciellt som de hade behövt hemlighålla.

Jag väntade på en snyggare version av Fire Emblem som ju kom till 3DS. Men får istället Fire Emblem Dynasty Warriors av Koei Tecmo. Ett musouspel :(

Inget Pokemon heller, även om det kommer komma längre fram. Inget Metroid såklart, för det skulle make too much sense.

Grafiken som det spekulerats om ser inte ut att vara så mycket bättre än Wii U, sämre än XB1. Svårt att säga men Mario såg väldigt rough ut t.ex. i stadsmiljön. Mycket jaggies och sånt som man vant sig vid att slippa på PS4 Pro numera.

Priset på 300 USD är i dyraste laget eftersom PS4 och Xbox One S är en femhundring billigare minst. Och släpps det ens i Sverige den 3:e mars? "Major European countries".

Internet kommer kosta =/

Vill man ha en prokontroller så kostar det 70 USD. Antar att de man redan har köpt inte funkar.

32 GB lagringsutrymme. Räcker ju inte långt heller.

Zelda ser extremt bra ut, fast de lär väl tappa en del försäljning på att det också släpps på Wii U. Men vad annat som släpps till launch har jag ingen aning om, viftspelen?

Det här känns nästan som en kopia av upptakten till Wii U. Jag kommer köpa ändå för Zelda och Mario som vanligt, men vad gäller försäljningen i resten av världen så känns det inte som att de har skjutit sig i foten, utan att de har skjutit sig i huvudet. Feedbacken bortsett från Zelda vars trailer var fantastisk på Gaf just nu är ingen rolig läsning.

Edit: Informationen om när spelen släpps är knapphändig just nu, men om man redan har en Wii U som jag, så ser det alltså ut som Zelda till launch och sedan stiltje fram till julen där Mario Odyssey eventuellt släpps?

Fasen vad tråkigt. Och ni som har setat och väntat som barn på julafton. Måste faktiskt säga att jag lider med er för att ni upplevde presen som fiasko.

Efter de som hänt tidigare och med tanke på att Nintendo hypat upp konsollen så håller jag med om att de är mycket märkligt och nästan ofattbart att man inte har ordentligt med bra spel till lanseringen.

Men, man ska inte måla fan på väggen helt och hållet. Ett GameBoy man kan koppla till TV,n kanske blir kul att spela på ändå.
Den som lever får se

Postad 13 januari 2017 - 07:18

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3 067 inlägg
  • 0
Inte sett prestationen men som det låter blir det inget för mig. Sugen på Mario, ett Zelda och kanske ett partyspel till mig och frun.

Tycker att Wii u idag är för dyr för det och blir switch dyrare än Xbox One och ps4 till Wii ugrafik blir det knappast köp. Inte speciellt intresserad av den bärbara delen. Har en Nds som aldrig används och en psvita som oxå ligger och skräpar någonstans.

Postad 13 januari 2017 - 07:45

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 0

Zelda är enda spelet? Vem köper en konsol för 3k + ett spel som säkert kostar 650 när det inte finns något mer? Jag är skeptisk till batteritiden också.

Till julen/Black Friday kommer Switch reas ut eftersom det endast kommer finnas typ 2 spel att köra....

Redigerat av hassesolo, 13 januari 2017 - 07:46.

Postad 13 januari 2017 - 07:49

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Oops, ja $300 är lite för mkt. Bristen på prestanda var ju typ känd sen tidigare så det var ju ingen nyhet.

Överlag var det hela i stort som väntat förutom den dumsnåla prislappen, de borde satt den till $250.

edit: jisses, hur kan han gång på gång vara så träffsäker?  :D

Y8lRxhf.jpg

edit 2: det sas ingen om virtual console? frugan vill ha the old shit...

Redigerat av pacman, 13 januari 2017 - 08:14.

Postad 13 januari 2017 - 08:03

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
Jag hade hoppats på några hundra lägre, helt klart. När jag får ett PS4 Pro, som jag redan har lite spel till, för i princip samma pris som Switch och ett spel, så blir det lite svårt att motivera Switchen.
Jaja, förbokningen får ligga kvar, och så hoppas vi på lite bra recensioner så att man blir sugen igen.

Nu är det inte avgörande för mig, men battertiden är ju nästan katastrof. En bärbar konsol som inte ens klarar en kortare flygresa..?

Redigerat av jaQoB, 13 januari 2017 - 08:11.

Postad 13 januari 2017 - 08:07

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
Ja, batteritiden var faktiskt rätt dålig. På konferensen så sa de att det varierar beroende på spel (såklart) men mellan två och en halv till sex och en halv timme.

Om jag jämför det med min surfplatta så håller den i bra många timmar till. Det nämndes att man kan ladda medan man spelar men då jag fick bilden av att laddporten satt nertill så går det inte att spela med kickstand då, måste hålla i den.

Det togs upp att det finns portabla batterier och det är nog dessa som man får förlita sig på tänker jag.

Postad 13 januari 2017 - 08:22

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

• 3 150 inlägg
  • 0
https://youtu.be/uuC4YLLkqME

Postad 13 januari 2017 - 08:35

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3 024 inlägg
  • 0
Zelda kommer spelas på WiiU här.
Nintendo sabbar ytterligare för sig själva och detta kan mycket väl bli deras sista försök till en "hemkonsol"

Ganska patetiskt att detta är vad dom lyckats under all den tiden dom haft på sig.

Postad 13 januari 2017 - 08:49

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 756 inlägg
  • 0
Ja det här var pinsamt dåligt.
Speciellt i början, när det istortsett visar att Switch är lite av en Wii 2 med sina viftkontroller och sopiga gimmick spel som 1-2 Switch och Arms.

Även bitter på att det inte var ett riktigt Fire Emblem vi får, utan ännu ett enformigt Warriors spel.

Verkar överlag som att det blir uselt med spel till releasen.

Super Mario såg väl okey ut, men nåt av samma mäktiga klass som Galaxy spelen verkar det inte bli.

Grafiskt, så såg allt ut att kunna rulla på en Wii U, med samma jaggies och noll med anti-aliasing.

Jag avbokade maskinen. Är inte tillräckligt impad av nya Zelda, att det är värt pengarna.

Är inget kommande som lockar heller.

Jag avvaktar och ser hur det går med Switchen under året. Vill inte bli sittandes med ännu en konsoll, där det kanske släpps max 1-2 spel per år som jag vill ha.

Lägger hellre pengarna på alla mäktiga titlar som släpps på PS4:an framöver.

Postad 13 januari 2017 - 08:54

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

• 3 150 inlägg
  • 0
http://nintendowire....h-game-roundup/

The Legend of Zelda: Breath of the Wild (March 3rd)
Mario Kart 8 Deluxe (April 28th)
Splatoon 2 (Summer 2017)
Super Mario Odyssey (Holiday 2017)
Xenoblade Chronicles 2 (TBD)
1, 2, Switch (March 3rd)
ARMS (Spring 2017)
Fire Emblem Warriors (TBD)
Shin Megami Tensei: Brand New Title (TBD)
The Elder Scrolls V: Skyrim (Fall 2017)
Super Bomberman R (March 2017)
Puyo Puyo Tetris (TBD)
Sonic Mania (Spring 2017)
Has-Been Heroes (March 2017)
Disgaea 5 Complete (TBD)
LEGO City Undercover (Spring 2017)
Ultra Street Fighter II: The Final Challengers (TBD)
Fast RMX (TBD)
Rayman Legends Definitive Edition (TBD)
RIME (TBD)
I am Setsuna (March 2017)
Project: Octopath Traveler (TBD)
No More Heroes: Brand New Title (TBD)
Project Sonic 2017 (TBD 2017)
Minecraft Story Mode: The Complete Adventure (TBD)
Minecraft (TBD)
Just Dance 2017 (March 2017)
Dragon Ball XENOVERSE 2 (TBD)
Steep (TBD)
Snipperclips – Cut It Out, Together! (March 2017)
Arcade Archives (TBD)
Farming Simulator (TBD)
Skylanders Imaginators (TBD)
Syberia 3 (TBD)
NBA 2K18 (September 2017)
FIFA (TBD)
Dragon Quest X (TBD)
Dragon Quest XI (TBD)
Dragon Quest Heroes 1 and 2 (TBD)

Postad 13 januari 2017 - 09:24

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3 024 inlägg
  • 0
Inte mycket nytt o vettigt på den listan. Massa gamla portar och en del som bara kommer i Japan samt ointressanta titlar enligt mig.

Postad 13 januari 2017 - 09:25

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 0

Batteritiden och spelbristen är ju achilleshälen helt klart. Tänk att sitta på en 8 timmars flygresa och lira Zelda och så dör batteriet innan man kommit ut över Atlanten.

Postad 13 januari 2017 - 09:32

ac1976
  • ac1976
  • Användare

• 226 inlägg
  • 0
Nånn som vet om Wii U kontrollerna kommer att fungera för nya MarioKart?

Postad 13 januari 2017 - 10:02

Truckerhate
  • Truckerhate
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 2
Bara hoppas detta var Nintendos sista konsol och att dom i fortsättningen ägnar sig åt att enbart göra spel istället

Postad 13 januari 2017 - 10:34

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

Batteritiden och spelbristen är ju achilleshälen helt klart. Tänk att sitta på en 8 timmars flygresa och lira Zelda och så dör batteriet innan man kommit ut över Atlanten.

Går ju ladda via USB ;) 

Postad 13 januari 2017 - 10:48

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

• 3 150 inlägg
  • 0
http://gematsu.com/2...s-coming-switch

Dragon Ball Xenoverse 2, Tales of series, Taiko Drum Master series, more coming to Switch
by Sal Romano at 12:08 AM EST, January 13, 2017.

Postad 13 januari 2017 - 11:38

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 756 inlägg
  • 0
Undrar hur mycket av det som släpps 2017, och vad som släpps 2018-2019.

Arbetet med Xenoblade 2 hade väl precis börjat?

Edit: Såg nu att Monolitsoft hade ett spel på gång 2018. Lär väl vara just X2. Så då har dom ju ändå kommit en bit på vägen. Men gissar på en klassisk push till 2019 ;)

Redigerat av Svante Skoog, 13 januari 2017 - 11:52.

Postad 13 januari 2017 - 11:53

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2 517 inlägg
  • 1

Jag kommer inte köpa, Zelda får spelas på WII U helt enkelt.

Postad 13 januari 2017 - 11:58

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

• 3 150 inlägg
  • 0
http://m.neogaf.com/...d.php?t=1333497

Neo Geo games coming to Nintendo Switch

Postad 13 januari 2017 - 12:13

Frozen_Plauge
  • Frozen_Plauge
  • Lärjunge

• 400 inlägg
  • 2

Förväntningar just nu:

Nintendo Switch 0/10

Zelda: Breath of the wild 11/10

Så det får bli Zelda till Wii U. (Hoppas på en limited edition till Wii U).

Postad 13 januari 2017 - 12:24

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

• 3 150 inlägg
  • 0
https://youtu.be/DgOxPv0_mwk

breath-of-the-wild-limited-edition.png

Postad 13 januari 2017 - 12:29

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

• 3 150 inlägg
  • 0
NintendoSwitch_TLOZBreathoftheWild_boxar

Postad 13 januari 2017 - 12:52

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1 715 inlägg
  • 1
Ja jösses...

Just nu känns det vara mehhh...

Är det här, det som dom smugit med. Är rädd att detta kommer vara nådastöten för Nintendo på konsolmarknanden. Att inte ha en release lineup som man inte kan räkna på en hands fingrar är illa.
Alltså, vad tänker man när man inte har Mario klart när konsolen släpps?
Visst, det är ett högt spel man spelar när man garanterat kommer köra en bundlad Switch m Mario till Jul. Men kommer man kunna möta efterfrågan isåfall? OM nu Switch mot förmodan skulle sälja bra från Day One.

Jag är skeptisk...

Postad 13 januari 2017 - 12:53

ac1976
  • ac1976
  • Användare

• 226 inlägg
  • 0

Jag kommer inte köpa, Zelda får spelas på WII U helt enkelt.

Hur är grafiken på Wii U vs Switch?

Postad 13 januari 2017 - 12:56

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0

Blääääää  <_<

Kommer det inget värdigt Metroid så blir det inget köp, Zelda kommer köras på Wii U!

Postad 13 januari 2017 - 13:08

Zero
  • Zero
  • Beroende

• 1 272 inlägg
  • 1
Känner mig väldigt besviken på spelena, kommer nog avbeställa 😞

Postad 13 januari 2017 - 13:25

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2 517 inlägg
  • 0

Hur är grafiken på Wii U vs Switch?

Det är säkert lite bättre på Switchen, men den är för dyr bara för Zelda och tyvärr imponerar inte så mycket annat. :/ 

Postad 13 januari 2017 - 13:51

ac1976
  • ac1976
  • Användare

• 226 inlägg
  • 0

Det är säkert lite bättre på Switchen, men den är för dyr bara för Zelda och tyvärr imponerar inte så mycket annat. :/

Ja, precis. Jag avbeställde min Switch. Kommer säkert att köpa än fast väntar på att det kommer lite mer spel.

Postad 13 januari 2017 - 13:58

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Switch Zelda 900p i dockat läge. 720p i portabelt.

Postad 13 januari 2017 - 13:58

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

• 3 150 inlägg
  • 0
https://youtu.be/27jkkB2Ix3M

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.