Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Control Center 540c

150 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 22 november 2006 - 16:58

bolero
  • bolero
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0
Någon som har en sådan här? funkar den bra?
har nämligen tre andra maskiner som också vill använda min tv:s komponent-ingång...

Postad bild

Redigerat av bolero, 22 november 2006 - 18:02.


#2

Postad 23 november 2006 - 16:47

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0
Funderar på att beställa en sådan lagom till releasen av Wii. Webhallen verkar ha det bästa priset, men där är releasedagen uppskjuten till december.. komplett har flera i lager men där kostar de lite mer. Hoppas att de som köper en kan tala om hur de funkar =)

Har du inte en Xbox360 kanske du vill titta på 245C, som inte har samma design (phew). Dessvärre verkar det inte finnas någon återförsäljare i sverige som säljer den, men det är förhoppningsvis bara en tidsfråga.

#3

Postad 23 november 2006 - 21:14

Carl-Magnus
  • Carl-Magnus
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
F-n jag som beställt en frå Webbhallen igår. :wub:
Där stog det att den skulle släppas 25 nov. ??????

#4

Postad 23 november 2006 - 21:52

Hämähäkki
  • Hämähäkki
  • Forumräv

  • 673 inlägg
  • 0
Beställde min ifrån Komplett, ska testa imorrn och kan eventuellt posta bilder på utan centern och med centern inkopplad ifall bilden blir sämre och hur mycket sämre isådanafall. Skall koppla in Xbox med komponent + Xbox 360 med komponent, mellan 540C:n -> TV:n skall jag koppla in Belkin Pure AV komponentkablar med extra Feritkärnor vid utgången på centern och vid tvn.

Redigerat av Hämähäkki, 23 november 2006 - 21:58.


#5

Postad 24 november 2006 - 01:12

hofwing
  • hofwing
  • Lärjunge

  • 400 inlägg
  • 0
Jag köpte mig en AV Control Center 245 på eBay, funkar utmärkt till alla komponentapparater jag har kopplade till TV:n, ingen kvalitetsförlust heller såvitt jag kan se.

Kalaset gick på ca 700:- (då räknar jag in den svenska strömadapter jag fick köpa till)

#6

Postad 24 november 2006 - 02:11

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Beställde en 540c på komplett nyss. Verkar vara en schysst liten pryl

#7

Postad 27 november 2006 - 18:00

Unregistered6e52951e
  • Unregistered6e52951e
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Jag fick denna (540c) idag, har bara kopplat in lite snabbt och testat, verkar helt ok. Jag känner mig dock lite tveksam till komponent kablarna som följde med. Kan någon rekommendera en bra komponentkabel för att användas mellan denna och tv:n?

#8

Postad 28 november 2006 - 02:16

Hämähäkki
  • Hämähäkki
  • Forumräv

  • 673 inlägg
  • 0
Simplycity: Kan du kika närmare på bilden du får fram på tvn, blir det någon "ghosting" för dig? Jag får iaf väldigt mycket RF störningar med X360 kabeln som medföljder och även väldans mycket spökning med xbox komponenten, nepp.. detta var då inte nåt för min del iaf.

Jag använder Belkin Pure AV silver komponentkabel, kör jag med original så får jag spökning så det skriker.

Joytech kan d.å.h.

#9

Postad 28 november 2006 - 11:11

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Simplycity: Kan du kika närmare på bilden du får fram på tvn, blir det någon "ghosting" för dig? Jag får iaf väldigt mycket RF störningar med X360 kabeln som medföljder och även väldans mycket spökning med xbox komponenten, nepp.. detta var då inte nåt för min del iaf.

Jag använder Belkin Pure AV silver komponentkabel, kör jag med original så får jag spökning så det skriker.

Joytech kan d.å.h.

<{POST_SNAPBACK}>


Ajdå. Det låter ju illa. Fick min igår men har inte testat än. Väntar på att kablar ska dyka upp så jag kommer nog hämta den senare i veckan.

#10

Postad 28 november 2006 - 14:43

Unregistered6e52951e
  • Unregistered6e52951e
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Simplycity: Kan du kika närmare på bilden du får fram på tvn, blir det någon "ghosting" för dig? Jag får iaf väldigt mycket RF störningar med X360 kabeln som medföljder och även väldans mycket spökning med xbox komponenten, nepp.. detta var då inte nåt för min del iaf.

<{POST_SNAPBACK}>


Med Joytech komponent som medföljer blir det rejält med ghosting för mig. Jag kör Microsofts original komponent kabel från Xbox:en till denna switch och Xbox 360 genom av-kabeln som följde med, provade med 360 komponentkabeln och det funkade inte alls, blev för ljust.

Jag minns att jag läste någon tråd här förr ett tag sen om vilken som var den bästa komponent kabeln till xboxen, och att någon skrev att Joytechs komponent kabel hade samma problem som jag får med den här kabelns.

Blir det någon kvalitetförsämring även med Belkin Pure AV silver kabeln eller löste det sig med den?

#11

Postad 28 november 2006 - 23:39

Hämähäkki
  • Hämähäkki
  • Forumräv

  • 673 inlägg
  • 0
Simplycity: Bilden blev ju bättre med Belkins Pureav kablar men inte så bra att jag tänker behålla den, har redan fått RMA nummer ifrån Komplett så iväg åker den, tänker köra med samma VGA kabel (Microsoft) till X360:n och original (Microsoft) till Xboxen.

Sen vet jag ju inte om jag har några konstiga RF störningar ifrån något men jag har slängt på en hel hög med ferritkärnor på kablar, jordat och skärmat det som går att göra det på men resultatet blir inte bättre för det tyvärr. Hoppas du är nöjd med din bild och ni andra som skall eller redan har fått den men detta medförde inte nåt bra resultat för min del.

#12

Postad 29 november 2006 - 01:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
:) Ska testa imorrn. Blir det inte bra så blir det retur med det. Då får jag leva med byta kablar i TVn hela jäkla tiden istället.

#13

Postad 29 november 2006 - 02:46

Hämähäkki
  • Hämähäkki
  • Forumräv

  • 673 inlägg
  • 0
Radiozo: Skriv gärna vilka resultat du får och hur du har kopplat det, är väldigt intresserad över det. Ifall det är fel på saker och ting hemma hos mig eller om jag bara har fått ett måndagsex.

#14

Postad 29 november 2006 - 08:09

hofwing
  • hofwing
  • Lärjunge

  • 400 inlägg
  • 0
Kan inflika med att min AV Control Center 240 (samma sak, annan design) som jag köpte på eBay inte har visat upp några problem som ni nämner, kör nästan alla apparater jag har genom den och har inte märkt av vare sig skuggbilder eller något.

Kan vara intressant att veta, för den som är intresserad av just den varianten istället.

#15

Postad 29 november 2006 - 14:55

Unregistered6e52951e
  • Unregistered6e52951e
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Kan inflika med att min AV Control Center 240 (samma sak, annan design) som jag köpte på eBay inte har visat upp några problem som ni nämner, kör nästan alla apparater jag har genom den och har inte märkt av vare sig skuggbilder eller något.

Kan vara intressant att veta, för den som är intresserad av just den varianten istället.

<{POST_SNAPBACK}>


Vad använder du för komponent kabel mellan din 240 och tv:n?

Jag har beställt en Supra Komponent kabel, tänkte testa med den innan jag skickar tillbaka min.

#16

Postad 29 november 2006 - 16:59

hofwing
  • hofwing
  • Lärjunge

  • 400 inlägg
  • 0

Kan inflika med att min AV Control Center 240 (samma sak, annan design) som jag köpte på eBay inte har visat upp några problem som ni nämner, kör nästan alla apparater jag har genom den och har inte märkt av vare sig skuggbilder eller något.

Kan vara intressant att veta, för den som är intresserad av just den varianten istället.

<{POST_SNAPBACK}>


Vad använder du för komponent kabel mellan din 240 och tv:n?

Jag har beställt en Supra Komponent kabel, tänkte testa med den innan jag skickar tillbaka min.

<{POST_SNAPBACK}>


Jag kör än så länge med clicktronic-kablar från Kjell & Co. Har dock beställt Monster komponent-kablar som bör komma snart, men jag har som sagt inga problem med de billiga kablarna heller.

#17

Postad 29 november 2006 - 18:15

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Har kopplat in min nu. Funkar strålande. Nån ghosting har jag inte. Jag använder komponentkabeln som följde med xboxen samt clicktronics komponentkablar inhandlade på kjell.com. Ser skitbra ut måste jag säga.
Joytechs kabel funkade inte alls för mig. Fick bara svartvit bild i 480i. Helmysko :)

Nu har jag iofs bara xboxen inkopplad. Möjligt att störningar uppkommer när jag kopplar in fler enheter. Återstår att se hur det ser ut när jag kopplar in min Wii nästa månad.
Mycket nöjd än sålänge iaf.

Sen har jag en sånhär pryl inkopplad också för att minimera störningar från antennuttaget.
http://www.kjell.com/?item=30411&path=
Vet inte om det kanske gör nån betydelse.

Redigerat av Unregistereddc471864, 29 november 2006 - 19:10.


#18

Postad 29 november 2006 - 23:30

Hämähäkki
  • Hämähäkki
  • Forumräv

  • 673 inlägg
  • 0

Har kopplat in min nu. Funkar strålande. Nån ghosting har jag inte. Jag använder komponentkabeln som följde med xboxen samt clicktronics komponentkablar inhandlade på kjell.com. Ser skitbra ut måste jag säga.
Joytechs kabel funkade inte alls för mig. Fick bara svartvit bild i 480i. Helmysko  :)

Nu har jag iofs bara xboxen inkopplad. Möjligt att störningar uppkommer när jag kopplar in fler enheter. Återstår att se hur det ser ut när jag kopplar in min Wii nästa månad.
Mycket nöjd än sålänge iaf.

Sen har jag en sånhär pryl inkopplad också för att minimera störningar från antennuttaget.
http://www.kjell.com/?item=30411&path=
Vet inte om det kanske gör nån betydelse.

<{POST_SNAPBACK}>


Du får nog svartvit bild för att den enbart tar S-video signalen, kika i bruksanvisningen hur du ändrar output på av1 till YUV istället, då får du in 480p,720p och 1080i.

#19

Postad 29 november 2006 - 23:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Aha, men jag vetifan om jag pallar byta kabel nu när jag fått in grejjerna i hyllan :)

#20

Postad 02 december 2006 - 15:23

Carl-Magnus
  • Carl-Magnus
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Har fått hem min 540c nu.

Xbox via component
Dvd via component
Snazio via component
Boxer via s-video
allt kopplat till 540c vidare till projjen med componentkabel.

Nu undrar jag om det går att köra boxer från s-video in i 540c vidare med component ut till projjen? Har provat men ej lyckats få någon bild.
Vill helst slippa ha en s-videosladd till projjen också.

#21

Postad 04 december 2006 - 20:15

Unregistered6e52951e
  • Unregistered6e52951e
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Jag har nu provat med att koppla en Supra Komponent kabel mellan maskinen och tv:n, och bilden blev bättre men långt ifrån det jag var ute efter, bilden känns väldigt blek, bleka färger jämfört med att koppla 360 och xbox 1 direkt till tv:n.

Jag kommer nog att försöka hitta något annat. skriver detta ifall det är av intresse för någon.

#22

Postad 12 december 2006 - 11:11

badboy_12345
  • badboy_12345
  • Användare

  • 198 inlägg
  • 0
jag köpte en precis och tycker det ser bra ut...
till och med kopplat in den via joytechs x360 sladd...
ser inga eftersläppningar som nån säger och då har jag provat alla snabba spel jag har.

ska testa med direkt till tvn och via control center och sen ta bilder när jag har tid.. för såhär märker jag absolut ingen skillnad..
Men jag är inte heller en sån som letar efter fel..

#23

Postad 24 december 2006 - 12:33

extremesanta
  • extremesanta
  • Användare

  • 182 inlägg
  • 0
Nån som kan göra en recension på denna produkt? Skulle vara kul o veta lite bättre hur den funkar osv. köper hellre en Control Center än o köpa en ny förstärkare o annat dylikt!

#24

Postad 27 december 2006 - 11:33

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0
sitter här o funderar på om jag ska beställa en 540c eller inte. Var inne på det tills jag såg denna tråd, många som inte är nöjda med bilden verkar det som.

Eftersom min TV bara har en komponentingång och jag kör både dvd och xbox360 via komponent så måste jag i nuläget in och byta kablar på baksidan - ohållbart. Behöver även optisk toslink-switchning så 540c skulle passa utmärkt, om bara bilden är ok.

Vad säger ni som köpt en, ska jag slå till eller inte? Finns det några alternativ egentligen?

Har hittat följande, men den switchar bara digitalt ljud via coaxial, inte optisk som jag behöver.
http://www.inwarehou...160004&node=836

Eftersom jag ska köra min dvd-inspelare som är det jag tittar på mest genom komponentwitchen vill jag inte ha bildförsämring (inte mycket iaf).

what to do?

#25

Postad 27 december 2006 - 13:46

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jag har inte upplevt ngn bildförsämring. Jag kör min DVD och min 360 genom 540c och kommer köra min Wii genom den också när jag får mina kablar. Funkar perfekt.

#26

Postad 27 december 2006 - 13:50

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0
Då tror jag att jag slår till, det verkar ju bara vara två i tråden som upplever bilden som klart sämre. Alla andra verkar nöjda.
Tror jag tar o testar!

Ni som använder den till xbox360 (de flesta antar jag), använde ni den medföljande 360-specifika kabeln eller kör ni orginal-komponentkabeln in i 540c? Då förlorar man en komponent-ingång men det kan man nog leva med. Lite osmidigare kabel också men det är väl också något man får leva med?

Redigerat av distortion2, 27 december 2006 - 13:53.


#27

Postad 27 december 2006 - 14:59

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Fick inte den medföljande kabeln att fungera. Fick svartvit bild och bara 480i med den. Vet inte hur man ska göra för att få den att fungera så jag kör med kabeln jag fick med min 360 istället.

Redigerat av Unregistereddc471864, 27 december 2006 - 14:59.


#28

Postad 28 december 2006 - 02:15

Hämähäkki
  • Hämähäkki
  • Forumräv

  • 673 inlägg
  • 0
Radiozo, gå in i Control Centerns inställningar, ändra output på 1:an ifrån Y/C till YUV.

För det andra så hade jag inte några trevliga erfarenheter utav denna Control Center, kör nu med JST Master Component Controller. Fungerar lite stabilare.

Redigerat av Hämähäkki, 28 december 2006 - 02:17.


#29

Postad 28 december 2006 - 10:13

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0
Okej, var har du köpt den då?

Hittade den här:
http://www.cybersele....uk/product/754

Finns den i någon svensk butik/nätbutik? Iof så gillar jag inte att man inte väljer källa själv, utan den tar master input om den är på, annars secondary input. Fungerar inte så bra för mig som skulle ha dvd-inspelaren som master i så fall, då kan jag inte spela xbox360 om dvd-inspelaren är på (spelar in något tex). Vill kunna välja källa själv.

segt att den inte har digitalt ljud också, det är det joytech vinner på. men man vill ju inte förlora bildkvalitén för det... what to do? :)

Redigerat av distortion2, 28 december 2006 - 10:14.


#30

Postad 28 december 2006 - 22:45

Hämähäkki
  • Hämähäkki
  • Forumräv

  • 673 inlägg
  • 0
distortion2:

Köpte den på www.dracosystem.se, I mitt fall så ville jag bara skifta mellan en Xbox och Xbox 360 då dessa inte är igång samtidigt så passar ju en sån JST växel bra in där..

Men i ditt fall så blir det ju lite knepigare och ett alternativ är ju att köra med Joytech:en eller nån annan som inte skiftar automatiskt. Vet dock inte ifall mitt fel med skuggningar och annat berodde på att tv:n kanske knepade upp bilden något men när jag inte ser det nu med JST:n så får jag väl helt enkelt förmoda att Joytech:en antingen inte är lika bra skärmad som JST:n ifall nu andra får bra resultat med den. Jag kanske har en hel del radiostörningar som jag inte kan ro för (Kör med transientskydd och annat inkopplat så felet borde inte ligga i "elen" iallafall).

Lycka till, och hoppas du finner nån trevlig komponentväxel.

#31

Postad 02 januari 2007 - 15:18

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0
jag stack och köpte den här till slut, köpte även ett gäng nya komponentkablar och optiska kablar (clicktronic på kjell & co). Kopplade in igår, verkar fungera fint. Jag kan inte se någon försämring i bildkvalité, men hittills har jag bara spelat lite 360 och sett på vanlig tv genom den. Får väl göra ett test med dvd genom komponent med och utan control center 540c för att veta om jag är nöjd.

Men so far so good :D
Det blev lite cooolare att spela xbox360 med 5.1-ljud än med ljudet bara genom tv:n! :(
Orkade inte flytta på den optiska kabeln förut och nu slipper jag.

Det enda negativa jag kan komma på är att nu har man ännu en fjärrkontroll (börjar bli dags att skaffa universal).

Tyvärr köpte jag lite för korta kablar på kjell så jag måste tillbaka och byta också.

Redigerat av distortion2, 02 januari 2007 - 15:26.


#32

Postad 04 januari 2007 - 18:14

riro
  • riro
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0
Någon som har koll på vart man kan hitta en 245C ?

Gärna i sverige...

#33

Postad 04 januari 2007 - 18:45

riro
  • riro
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0
*suck*

15 minuter senare hittar jag den. Dock bara i svart men det år duga.

Megastore.

direkt-länk

#34

Postad 05 januari 2007 - 10:56

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0
men du, det där är väl en control center 2, dvs endast scart-switch, inte komponent-switch?

när man läser produktbeskrivningen verkar det bara finnas scart, s-video och komposit, ingen komponent. Fast det kanske du inte var intresserad av heller?

#35

Postad 05 januari 2007 - 10:57

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jo det finns några olika modeller så man får passa sig vilken man köper.

#36

Postad 05 januari 2007 - 17:03

riro
  • riro
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0

men du, det där är väl en control center 2, dvs endast scart-switch, inte komponent-switch?


Komponent (och komposit... och s-video... och digitalt ljud... och ethernet) ser det då ut att vara. I alla fall på 245C.

PDF med bild på baksidan

Features

    * Connect up to seven AV sources to your TV
    * Control the sound and picture with electronic switching and Remote Control.
    * Multiple Input Channels
    * Connections for HDTV ready Component Video, Digital Optical, Ethernet, S-Video and Composite AV.
    * Output Channel for connection to your TV
    * Connections for HDTV ready Component Video, Digital Optical, Thernet, S-Video, Composite AV and RF.
    * Programmable Display
    * Backlit LCD shows the name of each input Channel for simple navigation.
    * Advanced Signal Technology
    * Regulates the Output Channel and automatically compensates for weak signals.


Hela Produktspecen

#37

Postad 05 januari 2007 - 17:36

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0
men nu hämtar du produktspecen från joytechs hemsidor. om du kollar på din direktlänk till megastore finns inga komponentingångar!

dessutom heter produkten "Av Control Center 2 Black", iof med "[245c]" inom hakklamrar, men jag tycker att det ser ut som att megastore har blandat ihop 2 olika modeller på sin sida. Eller?

om du läser produktbeskrivningen på megastore står det inget om komponent: http://megastore.se/...?itemid=1209615

jag vet iof inte vilken produkt det är på bilden. men kolla att du köper rätt produkt innan du betalar bara.

#38

Postad 05 januari 2007 - 17:50

riro
  • riro
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0

men kolla att du köper rätt produkt innan du betalar bara.

<{POST_SNAPBACK}>


För sent... :-)

Visa är bra... ibland.

Nåja... om 5-8 dagar ska den vara hemma, eller 4-7 borde det vara numera.
Beställde den direkt när jag hittade den... plus lite annat smått och gott till min Wii.


Ska försöka att återkomma med lite mer info.

#39

Postad 09 januari 2007 - 14:39

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0

om du läser produktbeskrivningen på megastore står det inget om komponent: http://megastore.se/...?itemid=1209615

<{POST_SNAPBACK}>


Under features står ju "Connections for HDTV ready Component Video, Digital Optical, Ethernet, S-Video and Composite AV."

/Daniel

#40

Postad 09 januari 2007 - 16:08

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0
ja, det gör det ju :(

fattar inte hur jag kunde missa det förut, jag tyckte jag scannade hela produktspecen på megastores sida efter komponent/component, men jag är visst mer blind än jag trodde.

#41

Postad 09 januari 2007 - 17:58

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0
har precis varit och köpt en 540c för en polares räkning, frågan är... under specifikationerna så står det att det är en inbyggd nätverkshub men är det verkligen det och inte en switch? för det är ju totalt vansinne att ens använda en hub i dagens läge istället för en switch

varför jag frågar är att han har en switch som jag skall koppla in, men om inte detta behövs så är det ju en pryl mindre för damm att angripa

/Daniel

#42

Postad 09 januari 2007 - 18:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

har precis varit och köpt en 540c för en polares räkning, frågan är... under specifikationerna så står det att det är en inbyggd nätverkshub men är det verkligen det och inte en switch? för det är ju totalt vansinne att ens använda en hub i dagens läge istället för en switch

varför jag frågar är att han har en switch som jag skall koppla in, men om inte detta behövs så är det ju en pryl mindre för damm att angripa

/Daniel

<{POST_SNAPBACK}>


Det är en hub.

#43

Postad 10 januari 2007 - 22:36

badpojken
  • badpojken
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Tack för länken till Megastore! Beställde en där nu och inväntar med spänning leveransen!
Den kommer passa bra med min shoppingspree (LG 37LB2R, Wii, PS2) och befintliga park (GC, XBOX) :))

#44

Postad 19 januari 2007 - 21:54

badpojken
  • badpojken
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Leveransen från Megastore anlände igår och döm till min stora förväning att de skickat ett AV Control Center 2!! Det blev en reklamation och krav på återköp med en gång både via mail och telefon, de skulle undersöka varför deras leverantör skickat den enheten istället.

Enligt en del danska sidor verkar 245C komma i mitten av februari (Leveranskapacitet/optimism a la LG, någon? :unsure:), men jag har mailat runt till webhallen/komplett m.fl. för o se hur det ligger till där.

EDIT: Megastore hade fått felaktiga uppgifter från sin leverantör, och har uppdaterat sin artikel (De bör uppdatera sin artikelbeskrivning snart också).

Redigerat av badpojken, 22 januari 2007 - 12:02.


#45

Postad 23 januari 2007 - 14:47

krissttoffer
  • krissttoffer
  • Lärjunge

  • 266 inlägg
  • 0

Leveransen från Megastore anlände igår och döm till min stora förväning att de skickat ett AV Control Center 2!! Det blev en reklamation och krav på återköp med en gång både via mail och telefon, de skulle undersöka varför deras leverantör skickat den enheten istället.

Enligt en del danska sidor verkar 245C komma i mitten av februari (Leveranskapacitet/optimism a la LG, någon? :)), men jag har mailat runt till webhallen/komplett m.fl. för o se hur det ligger till där.

EDIT: Megastore hade fått felaktiga uppgifter från sin leverantör, och har uppdaterat sin artikel (De bör uppdatera sin artikelbeskrivning snart också).

<{POST_SNAPBACK}>


Hoppas att de får in den i silver också då

#46

Postad 23 januari 2007 - 15:10

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

EDIT: Megastore hade fått felaktiga uppgifter från sin leverantör, och har uppdaterat sin artikel (De bör uppdatera sin artikelbeskrivning snart också).

<{POST_SNAPBACK}>


riro: fick du en av control center 2 eller 245 från megastore?

#47

Postad 23 januari 2007 - 18:08

riro
  • riro
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0

riro: fick du en av control center 2 eller 245 från megastore?

<{POST_SNAPBACK}>


Trodde den skulle ha dykt upp idag... beställde lite annat pyssel oxo som gjorde att leveransen dröjde, men efter lite avbokningar så skickades den igår.

Återkommer... förhoppningsvis med en 245'a i min ägo.

#48

Postad 23 januari 2007 - 21:34

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Fungerar den över 1080p också?
Kollade i manualen men där står det inget om det.

Någon som har den och vet?

#49

Postad 25 januari 2007 - 16:47

riro
  • riro
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0

riro: fick du en av control center 2 eller 245 från megastore?

<{POST_SNAPBACK}>


Trodde den skulle ha dykt upp idag... beställde lite annat pyssel oxo som gjorde att leveransen dröjde, men efter lite avbokningar så skickades den igår.

Återkommer... förhoppningsvis med en 245'a i min ägo.

<{POST_SNAPBACK}>


*suck*

Det dök upp en 2'a.

Måttligt kul när sådant händer när man skickar efter grejjor.

#50

Postad 25 januari 2007 - 16:56

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0
Det suger ju stenhårt! Men det var ju också det jag var rädd för när du skickade den första länken från megastore, tyckte inte att allt verkade gå rätt till i beskrivningen.. det är bara att skicka tillbaka.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.