Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Half-Life 2 - The Orange Box

299 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker du? (57 medlem(mar) har röstat)

Vad tycker du?

  1. 1 (3 röster [5.26%])

    Procent av omröstning: 5.26%

  2. 2 (1 röster [1.75%])

    Procent av omröstning: 1.75%

  3. 3 (3 röster [5.26%])

    Procent av omröstning: 5.26%

  4. 4 (10 röster [17.54%])

    Procent av omröstning: 17.54%

  5. 5 (40 röster [70.18%])

    Procent av omröstning: 70.18%

Rösta Gäster kan inte rösta
Half-Life 2 - The Orange Box (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9,55 (10) Inga priser
Half-Life 2 - The Orange Box (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 5,5 (5) Inga priser
1 relaterade trådar

#1

Postad 02 oktober 2007 - 10:01

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Bifogad fil  HL2.jpg   29,88K   4 Antal nerladdningar



Half-Life 2 -The Orange Box

By taking the suspense, challenge and visceral charge of the original, and adding startling new realism and responsiveness, Half-Life 2 opens the door to a world where the player's presence affects everything around him, from the physical environment to the behaviors even the emotions of both friends and enemies.

The player again picks up the crowbar of research scientist Gordon Freeman, who finds himself on an alien-infested Earth being picked to the bone, its resources depleted, its populace dwindling. Freeman is thrust into the unenviable role of rescuing the world from the wrong he unleashed back at Black Mesa. And la lot of people people he cares about are counting on him.


Features:
• The intense, real-time gameplay of Half-Life 2 is made possible only by Source®, Valve's new proprietary engine technology. Source provides major enhancements in:
• Characters - Advanced facial animation system delivers the most sophisticated in-game characters ever seen. With 40 distinct facial "muscles," human characters convey the full array of human emotion, and respond to the player with fluidity and intelligence.
• Physics - From pebbles to water to 2-ton trucks respond as expected, as they obey the laws of mass, friction, gravity, and buoyancy.
• Graphics - Source’s shader-based renderer, like the one used at Pixar to create movies such as Toy Story® and Monster's, Inc.®, creates the most beautiful and realistic environments ever seen in a video game.
• AI - Neither friends nor enemies charge blindly into the fray. They can assess threats, navigate tricky terrain, and fashion weapons from whatever is at hand.

The Half-Life 2 version for PS3 and Xbox 360 includes:
• Half Life 2
• Episode One
• Episode two, which also will include a hole new single-player game called Portal
• The long awaited multiplayer game Team Fortress 2

Officiell hemsida:

Half Life 2

Gamerankings

HL2 : Orange Box

Redigerat av Sir Anselm, 21 oktober 2007 - 08:59.


#2

Postad 02 oktober 2007 - 10:04

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Blir med största sannolikhet en femma av mig. Har redan provat Team Fortress 2 och det var grymt kul.
Prisvärdare paket finns inte.

#3

Postad 02 oktober 2007 - 10:08

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Tycker det är dags för en tråd om The Orange Box, kan ju inte bara vara jag som ser fram emot detta släpp?

Spelade HL2 på PC men vet inte ens om jag spelade klart hela spelet, i vilket fall som helst ser jag fram emot att få spela det igen.

Team Fortress verkar också bli grymt roligt, ävem om det kanske inte kan konkurrera med en viss annan stor FPS som finns XBOX 360 :angry:

Portal verka också kunna vara lite skoj även om det just nu känns mest som en ploj, men det kanske är något som de bygger vidare på i kommande spel/episoder?

Redigerat av Sir Anselm, 02 oktober 2007 - 10:09.


#4

Postad 02 oktober 2007 - 10:10

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Blir med största sannolikhet en femma av mig. Har redan provat Team Fortress 2 och det var grymt kul.
Prisvärdare paket finns inte.

<{POST_SNAPBACK}>


Har du kört en PC-beta eller? Kommer detta bli en Live Anywhere-titel?

#5

Postad 02 oktober 2007 - 10:44

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Portal verka också kunna vara lite skoj även om det just nu känns mest som en ploj, men det kanske är något som de bygger vidare på i kommande spel/episoder?

<{POST_SNAPBACK}>


Portal, en plojj? Nej, Portal kommer vara ett pusselspel i förstaperson, och jag har inget tvivel om att det kommer bli mycket bra.

Har du kört en PC-beta eller? Kommer detta bli en Live Anywhere-titel?

<{POST_SNAPBACK}>


Man får spela betan om man förbokar Orange Box på Steam.

#6

Postad 02 oktober 2007 - 11:19

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Portal, en plojj? Nej, Portal kommer vara ett pusselspel i förstaperson, och jag har inget tvivel om att det kommer bli mycket bra.


Ploj kanske var lite väl hårt uttryck, men det är ju liksom inte att räkna som ett fullvärdigt spel som jag har förstått det, de hade ju inte kunnat sälja bara det för 500kr...

Man får spela betan om man förbokar Orange Box på Steam.


Ah, då är det PC alltså...

#7

Postad 02 oktober 2007 - 11:22

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ja. Testat på PC. Laddade ner en hackad beta så man inte behöver Steam. En stor anledning till att jag köper det till 360 istället. Steam är totalt värdelöst tycker jag

#8

Postad 02 oktober 2007 - 12:38

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Varför skulle steam vara dåligt? Funkar hur bra som helst. Trist att man inte får en hårdkopia och att man inte får sälja spel, så det är ju upp till konsumenten att välja.

#9

Postad 02 oktober 2007 - 13:00

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Ploj kanske var lite väl hårt uttryck, men det är ju liksom inte att räkna som ett fullvärdigt spel som jag har förstått det, de hade ju inte kunnat sälja bara det för 500kr...


Nej, det är därför dom buntar ihop det i Orange box? :angry:
Men allvarligt, dom hade säkert kunnat ta en 200-250kr för det löst, men det är det som gör Orange Box så bra, jag förbokade det på Steam för 400kr, då kan man snacka om spel för pengarna.

Även fast jag redan spelat HL2 och Episod One.

Steam är totalt värdelöst tycker jag

<{POST_SNAPBACK}>


Jag hade också mycket fördommar mot Steam, men jäklar va bra det är, skitsmidigt att köpa spel via, och dom har en jättebra inbyggd IM-funktion som funkar klockrent i dom spelen jag har testat.
Man får upp en liten ruta i spelet när man får ett IM och då kan jag trycka på shift-tab när jag tycker jag har tid och då lägger sig Steam över spelet, jag kan kolla vilka polare som är online och svara på/skicka IM till dom, shift-tab så är jag tillbaka i spelet utan att behöva hoppa ut i windows.
Jag har lagt till alla mina spel i steam så folk kan se att jag spelar nånting så kan dom hoppa in och spela med mig om dom vill.

Låter som jag försöker sälja Steam, men hursomhelst fungerar det jättebra.

#10

Postad 02 oktober 2007 - 13:10

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Gillar inte formen av DRM de använder. Måste vara uppkopplad för att köra spelen osv. Allting måste verifieras hela tiden. Vidrigt :angry: Jag kan inte installera mina köpta spel på en annan dator osv.
Det är såklart frivilligt att använda det. Jag gillar inte sånt.
Av samma anledning köper jag inte musik med DRM eller filmer med DRM.

#11

Postad 02 oktober 2007 - 13:28

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Jag kan inte installera mina köpta spel på en annan dator osv.

<{POST_SNAPBACK}>


Det kan du väl såvitt jag har förstått, iaf om du har en annan dator med internetuppkoppling och Steam installerat så loggar du in på ditt Steamkonto och kan ladda hem spelen till den datorn du befinner dig på.

#12

Postad 02 oktober 2007 - 13:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jag kan inte installera mina köpta spel på en annan dator osv.

<{POST_SNAPBACK}>


Det kan du väl såvitt jag har förstått, iaf om du har en annan dator med internetuppkoppling och Steam installerat så loggar du in på ditt Steamkonto och kan ladda hem spelen till den datorn du befinner dig på.

<{POST_SNAPBACK}>


Ok. Så jag kan spela spelet på 2 datorer samtidigt? Eller när jag inte är online?
Att sen spelen kostar precis lika mycket på Steam som att köpa i butik är också helt värdelöst.
Det borde vara halva priset på att köpa det online tycker jag.

Redigerat av Unregistereddc471864, 02 oktober 2007 - 13:42.


#13

Postad 02 oktober 2007 - 13:47

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

  • 865 inlägg
  • 0
Sällar mig till skalan som tycker detta är mycket intressant!

Speciellt eftersom man missade HL2 till PC. Dels för att det var tråkigt om man inte hade en nog elak dator (så att man fick köra inställningar så det såg ut som en Wii-titel :angry: ) och dels för att det är skönare att spela från soffan med maffigt ljud och bild! :) (inte lika lockande att sätta sig i datorhörnan för att lira).....

inte hört så mycket om portal? men det verkar vara halvskoj och kanske blir lite speltid på det! (har svårt att betala även "halvpris" för pusselspel).

Team Fortress Verkar ju som sagt riktgit kul! Även om Halo 3 finns.... Kommer säkert komma många gliringar om hur mycket TF2 kommer krossa Halo 3 nu, face it. Vad man än tycker har (och kommer antagligen ha även i fortsättningen!) bungies alster en MYCKET större userbase.

#14

Postad 02 oktober 2007 - 14:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Jag har inte heller spelat HL2 så det här är mycket intressant och otroligt prisvärt. Sen att det är en grafiskt uppgraderad version av HL2 är inte heller fel.

Portal verkar intressant. Jag gillar inte pusselspel, men det här ser lite småkul ut.

Frågan är bara vad som händer när Episode 3 kommer. Släpps det också till 360, fast billigare? Eller blir det en del av DLC?

#15

Postad 02 oktober 2007 - 15:09

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Sen att det är en grafiskt uppgraderad version av HL2 är inte heller fel.


Just det här är lite intressant, är det sagt hur stor skillnad det kommer bli? Har inte läst just något det...

#16

Postad 02 oktober 2007 - 15:34

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Ok. Så jag kan spela spelet på 2 datorer samtidigt? Eller när jag inte är online?


Tror inte du kan vara online på samma konto på 2 datorer samtidigt.

Att sen spelen kostar precis lika mycket på Steam som att köpa i butik är också helt värdelöst.
Det borde vara halva priset på att köpa det online tycker jag.

<{POST_SNAPBACK}>


Jo, får hoppas det blir bättre.

#17

Postad 02 oktober 2007 - 17:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Just det här är lite intressant, är det sagt hur stor skillnad det kommer bli? Har inte läst just något det...

<{POST_SNAPBACK}>


Allright Opium. I talked to them, and it seems that the new 360 version of hl2 in the orange box WILL have HDR, and dynamic shadows, the new water, imported character models from episode 2 (like the vortigaunts and alyx)...

He only said for the 360 version though... They'll probably release some form of it for the PC later on, is my guess (and hope).


;)

#18

Postad 02 oktober 2007 - 20:33

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0

Speciellt eftersom man missade HL2 till PC.

<{POST_SNAPBACK}>



Jag har inte heller spelat HL2...

<{POST_SNAPBACK}>


Då har ni verkligen något att se fram emot. Själv har jag kört HL2 och Episode one så jag tror inte att jag kommer köpa Orange Box...fast lite sugen är man ;)

#19

Postad 02 oktober 2007 - 21:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Ja, det blev ju hyfsat rosat när det kom ;)

Härligt att inte ha spelat så många bra spel som man inte gjort och därmed ha dem kvar. Metroid Prime, RE4, MGS, God of War, Gears, HL2, Zelda, bla bla. Min backlog är gigantisk ;)

#20

Postad 02 oktober 2007 - 22:28

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Har inte heller spelat Half-Life 2. Min dator pallade inte med det när det släpptes och sen har det inte blivit av.

#21

Postad 03 oktober 2007 - 04:06

eLGee
  • eLGee
  • Användare

  • 137 inlägg
  • 0
Det blir 360-versionen för min del - min dator börjar bli lite rostig för nya spel.

Vad är det för nötter som redan gett betyg, förresten?

#22

Postad 03 oktober 2007 - 07:00

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Allright Opium. I talked to them, and it seems that the new 360 version of hl2 in the orange box WILL have HDR, and dynamic shadows, the new water, imported character models from episode 2 (like the vortigaunts and alyx)...

He only said for the 360 version though... They'll probably release some form of it for the PC later on, is my guess (and hope).


;)

<{POST_SNAPBACK}>


Niiice... Ett solklart köp för min del. Förhoppningsvis så kan jag hålla mig sysselsatt med Halo 3 tills dess ;)

#23

Postad 03 oktober 2007 - 08:50

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Vad är det för nötter som redan gett betyg, förresten?

<{POST_SNAPBACK}>


Innan det är släppt kan man ge betyg på hur mycket man ser fram emot det, så du kan äta upp din nötterkommentar.

#24

Postad 03 oktober 2007 - 19:41

lifter
  • lifter
  • Veteran

  • 1 542 inlägg
  • 0
Seriöööst Half Life 2 är ett av de absolut bästa spelen jag spelat!

Och nu säger ni altså att jag ska få spela det på min 360?

Ravenholm here I come!

#25

Postad 03 oktober 2007 - 20:13

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Ska verkligen bli kul att spela det och se om det verkligen är så bra som alla säger :)

Jag tror att det är ett rätt mediokert fps <_<

#26

Postad 04 oktober 2007 - 13:03

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Jag tror att det är ett rätt mediokert fps  :)

<{POST_SNAPBACK}>


Ta skydd!! Ha ha... Närå, som jag minns det så var HL2 riktigt bra, men jag är ju väldigt förtjust i FPS överhuvudtaget... HL spelade jag väldigt mycket samt Opposing Force, däremot missade jag nog Blue Shift som den tredje delen hette va?

#27

Postad 04 oktober 2007 - 13:06

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
Jag skulle verkligen vilja köpa detta...men....det känns som jag vänstrar då......inte säker på att MC kan vara utan mig någon kväll.

#28

Postad 04 oktober 2007 - 13:09

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jag räknar kallt med att bli officer i Halo 3 innan det här släpps. Får ligga i tills nästa vecka mao.

#29

Postad 04 oktober 2007 - 13:17

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Jag skulle verkligen vilja köpa detta...men....det känns som jag vänstrar då......inte säker på att MC kan vara utan mig någon kväll.

<{POST_SNAPBACK}>


Ha ha ha.... Jag tycker visserligen Halo 3 är grymt kul online, men jag är osäker på om jag kommer kunna hålla mig när Orange Box släpps, då får nog MC vila lite...

#30

Postad 04 oktober 2007 - 13:24

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0

Jag räknar kallt med att bli officer i Halo 3 innan det här släpps. Får ligga i tills nästa vecka mao.

<{POST_SNAPBACK}>


<_<

Jag skulle verkligen vilja köpa detta...men....det känns som jag vänstrar då......inte säker på att MC kan vara utan mig någon kväll.

<{POST_SNAPBACK}>


Ha ha ha.... Jag tycker visserligen Halo 3 är grymt kul online, men jag är osäker på om jag kommer kunna hålla mig när Orange Box släpps, då får nog MC vila lite...

<{POST_SNAPBACK}>


ja det får väl bli ett köp, men har viss ångest över att jag inte kört färdigt Splintercell: Double agent, Bioshock, Ghost Recon 2, Halo 3, NFS:underground, NFS carbon + några till......känns som jag inte är bra på att slutföra saker jag påbörjar :)

#31

Postad 04 oktober 2007 - 13:28

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

ja det får väl bli ett köp, men har viss ångest över att jag inte kört färdigt Splintercell: Double agent, Bioshock, Ghost Recon 2, Halo 3, NFS:underground, NFS carbon + några till......känns som jag inte är bra på att slutföra saker jag påbörjar :)

<{POST_SNAPBACK}>


Inte ens Bioshock som är så grymt bra? Hm, ja då kanske du har lite att stå i...

#32

Postad 04 oktober 2007 - 13:46

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
Jo bioshock var/är riktigt bra, men det hängde sig en gång, så jag blev av med lite "progress" så efter det har jag inte börjat om med den banan..men det ska slutföras.
Half life 2 är ett av de få spelen jag sprang igenom på pc, så från min sida är det ju ett oerhört gott betyg, även episode 1 körde jag klart.....så nog skulle jag vilja lägga vantarna på denna spelsamling den 10:e (var det va??)
Och lovorden sprids ju om Team Fortress 2, så det skulle vara kul att se vad det infinner sig för känslor kring det.

#33

Postad 05 oktober 2007 - 14:24

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Jo bioshock var/är riktigt bra, men det hängde sig en gång, så jag blev av med lite "progress" så efter det har jag inte börjat om med den banan..men det ska slutföras.
Half life 2 är ett av de få spelen jag sprang igenom på pc, så från min sida är det ju ett oerhört gott betyg, även episode 1 körde jag klart.....så nog skulle jag vilja lägga vantarna på denna spelsamling den 10:e (var det va??)
Och lovorden sprids ju om Team Fortress 2, så det skulle vara kul att se vad det infinner sig för känslor kring det.

<{POST_SNAPBACK}>


Ah, sånt är ju surt... Men det är ju trots allt två veckor till Orange Box släpps, så du har ju gott om tid :)

Fastän jag hade fått för mig att det släpptes nästa vecka :)

#34

Postad 05 oktober 2007 - 14:29

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
Ja....surt.....livet bjuder ju på det ibland :)
såg nu att det stod den 18:e som release på Orange boxen....hmmm undrar var jag fått den 10:e ifrån? spelar mindre roll iofs.....

#35

Postad 05 oktober 2007 - 15:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Ja....surt.....livet bjuder ju på det ibland :)
såg nu att det stod den 18:e som release på Orange boxen....hmmm undrar var jag fått den 10:e ifrån? spelar mindre roll iofs.....

<{POST_SNAPBACK}>


10:e är Nordamerika. Lite lustigt dock för de brukar släppa spel på tisdagar. Inte onsdagar. Finns risk för att jag inte hinner få det innan nästa helg då. Helgdag på måndag i USA kanske?

Redigerat av Unregistereddc471864, 05 oktober 2007 - 15:23.


#36

Postad 05 oktober 2007 - 15:30

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
"October 8, 2007: Columbus Day (observed) [2nd monday in Oct]

Quick note regarding federal holidays listed above: the term (observed) means the day the holiday is celebrated and a lot of people get a day off of work. Usually your bank is closed, no mail delivery, many government offices are closed, schools and the stock market might be closed, etc. ... observed might not be the traditional or "real" date."


Du är nog rätt ute med dina tankar.


Usa Holidays 2007

Redigerat av Bizhop, 05 oktober 2007 - 15:30.


#37

Postad 05 oktober 2007 - 15:46

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Se där. Det förklarar saken. Har en teori om att anledningen de släpper spelen på tisdagar är att försäkra sig om att spelen hinner ut i butik. Måndagar är nog lite vanskligt då transporter på helgerna brukar vara lite sisådär.

#38

Postad 09 oktober 2007 - 20:09

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
Yeehaaaww!! Det blir att lira mycket Orange Box ikväll! :rolleyes:

#39

Postad 09 oktober 2007 - 21:13

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Har sett så mycket bilder och filmer från Portal att jag knappt kan bärga mig. Kommer lira isönder det och Team Fortress 2 imorgon tills ögonen ger upp.

#40

Postad 09 oktober 2007 - 22:10

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nice mitt ex skickades från Kanada idag. Tillsammans med en PSP Slim :rolleyes:
Känns som det blir en del Team Fortress 2 i helgen. Halo 3 kan slänga sig i väggen nu :P

Redigerat av Unregistereddc471864, 09 oktober 2007 - 22:12.


#41

Postad 10 oktober 2007 - 07:11

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Detta ingår alltså i Orange Box:

- Half-Life 2
- Half-Life Episode 1
- Half-Life Episode 2
- Team Fortress 2
- Portal

Hur fan fick de plats med allt på 1 DVD?
Är detta det fps spel som ger mest för pengarna?

#42

Postad 10 oktober 2007 - 07:55

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Absolut. Bara HL2 + episoderna är minst 25 timmar. Sen tillkommer portal ett par timmar samt Team Fortress 2 som man kan spela i all evighet. Bara 6 maps till TF2 dock men det kommer garanterat fler med DLC senare

9.5 i betyg på IGN.

Redigerat av Unregistereddc471864, 10 oktober 2007 - 08:21.


#43

Postad 10 oktober 2007 - 08:44

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 603 inlägg
  • 0
Känns som detta är ett spel som kan utmana Halo3 om årets spel, iaf i prisvärde :rolleyes:

#44

Postad 10 oktober 2007 - 11:35

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Absolut. Bara HL2 + episoderna är minst 25 timmar. Sen tillkommer portal ett par timmar samt Team Fortress 2 som man kan spela i all evighet. Bara 6 maps till TF2 dock men det kommer garanterat fler med DLC senare

9.5 i betyg på IGN.

<{POST_SNAPBACK}>


9,5 låter ju riktigt bra... Var det 360-versionen eller PC?

Skulle sitta fint med ett litet demo.....

#45

Postad 10 oktober 2007 - 11:45

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
360. PC versionen hade ännu högre betyg sist jag kollade efter :)

#46

Postad 10 oktober 2007 - 12:17

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Sjukt år iaf: BioShock, Halo 3 och Half-Life 2 med höga betyg och aspirans på årets spel

och då har vi inte fått Mass Effect och Call of Duty 4 än, för att inte tala om AC.

PC fick samma betyg som 360 på IGN by the way.

Redigerat av PalmiNio, 10 oktober 2007 - 12:20.


#47

Postad 10 oktober 2007 - 12:21

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

360. PC versionen hade ännu högre betyg sist jag kollade efter :)

<{POST_SNAPBACK}>


Det är väl inte lika stor konkurrens om topp-poängen på PC-sidan :D

#48

Postad 10 oktober 2007 - 13:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Nä, vadå? Det fick lika mycket på PC som 360. Radiozo kanske menade vad HL2 fick när det kom ut, vilket inte vore så konstigt om det fick mer då.

Ser bra ut

Edit: Och det hade Palminino redan stealth-editat förvisso, men det är värt att ta igen :)

Redigerat av Zoiler, 10 oktober 2007 - 13:40.


#49

Postad 10 oktober 2007 - 14:10

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Varje man och kvinna som ska påstås vara gamer bör ha spelat Half-Life serien minst 1 gång. Ettan är fortfarande en av de bästa spelupplevelser jag har fått och var lååångt före sin tid inom FPS när det gäller bra story, variation och AI.

Har nu lirat 2h av Half-Life 2, ska köra igenom alla 3 spelen även om man kört första redan, och det ser bra ut rent tekniskt med bra AA och flytande framerate (skam annars på så gammalt spel).

Bättre värde för pengarna finns inte att få inom FPS så enkelt är det.

#50

Postad 10 oktober 2007 - 14:14

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
En till recension som inte direkt drar ner snittbetyget :)

Perfekt?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.