Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Burnout Paradise

283 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt spelet (43 medlem(mar) har röstat)

Vad tycker du om spelet?

  1. 1 (sämst) (6 röster [13.95%])

    Procent av omröstning: 13.95%

  2. 2 (3 röster [6.98%])

    Procent av omröstning: 6.98%

  3. 3 (4 röster [9.30%])

    Procent av omröstning: 9.30%

  4. 4 (18 röster [41.86%])

    Procent av omröstning: 41.86%

  5. 5 (bäst) (12 röster [27.91%])

    Procent av omröstning: 27.91%

Rösta Gäster kan inte rösta
Burnout: Paradise (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7,7 (9) Inga priser
1 relaterade trådar

#1

Postad 15 december 2007 - 01:48

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Postad bild

Demot är alldeles underbart så nu ska spelet få en egen tråd har jag bestämt.

Gamerankings.com

Redigerat av derpious, 15 december 2007 - 01:55.


#2

Postad 15 december 2007 - 01:52

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
För att börja vill jag bara hylla demot lite, underbart vackert spel som rullar otroligt mjukt i 60 fps, önskar att alla spel skulle kunna köra i 60 fps efter ha spelat detta, det märks verkligen.

Hur många "events" har ni hittat i demot, jag hittar bara 3st, race, burnout race tror jag dom kallade ett event, när man ska ta sig till en punkt på andra sidan banan på 1 minuter och 20 har jag för mig och det läget man ska hoppa och boosta för att samla poäng, finns det något mer?

Redigerat av derpious, 15 december 2007 - 01:53.


#3

Postad 15 december 2007 - 11:10

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Har bara hittat två events... Har misat den med att hoppa... Var hittade du den?

Därimot fanns det ett par challenges i multiplayer (även om jag sällan fattade exakt vad man skulle göra för att klara challengen). Riktigt skoj att dra runt i free-burn mode och samla på sig ovänner dock. Jaga folk över hela staden för att T-bona dem när de ska svänga. :(

Dock, tror du att detta kommer att fungera i full-spelet? Burnout är inte riktigt ett spel som fungerar som free-roam. Det ska vara snabb och direkt action...

Men som jag skrev i kommande spel tråden. Demot gav helt klart mersmak.

#4

Postad 15 december 2007 - 11:31

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Har bara hittat två events... Har misat den med att hoppa... Var hittade du den?


Tror den finns i en korsning längst till vänster längst ner på kartan.

En till fråga jag kom på, kan man avbryta ett pågående "event" på något sätt?

#5

Postad 15 december 2007 - 12:44

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

  • 252 inlägg
  • 0
Oh - ser trevligt ut! Ska hämta demon och se.

Jag är en av de väldigt udda människorna som missat Burnout helt... joo, har ju provat det för längesedan men inte mycket mer.

Hade tänkt satsa på Burnout Revenge men kanske ska man vänta på Paradise då? Vad säger ni som lirat tidigare versioner och nu jämfört med demon?

#6

Postad 15 december 2007 - 13:07

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0
Demot är riktigt bra, superkul att spela online.

#7

Postad 15 december 2007 - 13:54

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Trist. Samma spel ytterligare en gång. Burnout var kul de 2 första spelen sen har de fortsatt släppa exakt samma spel om och om igen. *gäsp*

#8

Postad 15 december 2007 - 17:56

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Samma spel ytterligare en gång.


Huh? :(
Vad hade du förväntat dig att de skulle ändra på? Att inte krasherna skulle vara så framträdande? Att man inte skulle köra bil? Det är väl de två saker de har behållit mellan detta och de tidigare spelen? Allt annat är ändrat.

#9

Postad 15 december 2007 - 18:21

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Mm..Dom kunde ju faktiskt ha bytt ut bilarna mot jetplan åså haft banor inuti jorden eller varför inte i en djungel å på botten av havet :(

Är väl samma me nästan alla serier..Halo..Zelda..Grand Turismo..Mario..GTA
Är ju inte så att dom går så långt från tidigare spel.

#10

Postad 15 december 2007 - 18:35

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Hade tänkt satsa på Burnout Revenge men kanske ska man vänta på Paradise då? Vad säger ni som lirat tidigare versioner och nu jämfört med demon?


Jag tycker nog att upplägget i Burnout Revenge fungerar bättre än i Paradise. Fast, det är svårt att förstå hur de har tänkt sig upplägget i ett demo. Kanske fungerar skitbra. Förmodligen, annars hade nog inte ett bolag som EA vågat chansa på att ändra upplägget så radikalt som de gjort.

Sen har Paradise mycket bättre grafik och mycket bättre kontroll över bilen.

Den största nackdelen med Revenge är att alla bilar ser ut och känns likadana. Dessutom får man nya bilar på löpande band och efter ett tag så har man 95 bilar som alla ser och känns likadana ut. Paradise verkar bara ha 45 bilar (iallafall enligt profilen i demot, säger att man äger en bil av 45) som har olika sorters inriktining. Den bilen man får kallar de för 'stunt' så det lär ju finnas race bilar odyl.

#11

Postad 15 december 2007 - 23:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Samma spel ytterligare en gång.


Huh? :(
Vad hade du förväntat dig att de skulle ändra på? Att inte krasherna skulle vara så framträdande? Att man inte skulle köra bil? Det är väl de två saker de har behållit mellan detta och de tidigare spelen? Allt annat är ändrat.



Demot är skittråkigt helt enkelt. Inget jag kommer köpa.

#12

Postad 16 december 2007 - 00:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0

Hade tänkt satsa på Burnout Revenge men kanske ska man vänta på Paradise då? Vad säger ni som lirat tidigare versioner och nu jämfört med demon?

Revenge är så bra och billigt att jag tycker du ska satsa på det före.

#13

Postad 16 december 2007 - 00:41

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Demot är skittråkigt helt enkelt. Inget jag kommer köpa.


Ok. Det är en kommentar jag förstår och respekterar. Det var ditt rättfärdigande till den åsikten jag inte förstod. :(

#14

Postad 16 december 2007 - 00:43

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
En sak till, ljudet är helt sjukt bra, speciellt kraschljudet, när bilen i slowmotion slits sönder... så bra gjort.

#15

Postad 16 december 2007 - 03:26

Unregistered96c62822
  • Unregistered96c62822
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Fasen att man inte har live guld. När började de med det mojset att man måste ha det för att få hem demo? Både spelen som låg under new releases var ju låsta till guld. Har bara sett att VT3 har haft det innan.

Hur som helst så har jag aldrig spelat ett burnout-spel i hela mitt liv. Lät ganska skojj så jag blev sugen på demot, men icke sa nicke.

Någon som vet rls-datum?

#16

Postad 16 december 2007 - 09:06

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Demon borde släppas på Torsdag för de med silver.

Själva spelet släpps i Januari. 25:e för att vara exakt.

#17

Postad 16 december 2007 - 09:28

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
IGNs preview svarade på rätt många av mina frågor.

Just vad fullversionen hade som inte demot hade, hur karriärsläget fungerar, hur man får nya bilar, etc...

#18

Postad 16 december 2007 - 09:56

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Jag laddade hem demot med silver-konto.

#19

Postad 16 december 2007 - 14:18

Yocke
  • Yocke
  • Forumräv

  • 685 inlägg
  • 0
De pratar rätt mycket om Burnout Paradise (och visar rätt mycket från det) i senaste avsnittet av The 1up Show.

http://www.1up.com/d...ory?cId=3165033

#20

Postad 16 december 2007 - 14:21

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0
Kan inte säga jag är super impad av demot, lite samma skit fast med lite hopp och grejjs, och det här fria upplägget har vi ju sett förut i nfs underground och det funkade ju mindre bra.

#21

Postad 16 december 2007 - 23:10

Unregistered96c62822
  • Unregistered96c62822
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0

Jag laddade hem demot med silver-konto.


Det går tyvärr inte längre. Du måste ha snappat upp det snabbt innan de hann lägga på "låset". :blush:

#22

Postad 17 december 2007 - 11:33

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

  • 865 inlägg
  • 0

Trist. Samma spel ytterligare en gång. Burnout var kul de 2 första spelen sen har de fortsatt släppa exakt samma spel om och om igen. *gäsp*


Tyckte Burnout 3 var bland de bästa titlarna till gammla boxen :blush:

#23

Postad 17 december 2007 - 12:37

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

  • 1 102 inlägg
  • 0

Kan inte säga jag är super impad av demot, lite samma skit fast med lite hopp och grejjs, och det här fria upplägget har vi ju sett förut i nfs underground och det funkade ju mindre bra.


Jag som tyckte det var supernajs med öppet i NFSU 1 & 2 & Most Wanted. Blev ytterst besviken på att ProStreet regresserade till slutna banor.

Jag blev imponerad av demot, har inte lirat ett Burnout på allvar sen 2:an eller 3an, men efter att ha testat demot så känns det här faktiskt som det skulle kunna bli nästa racinglirsinköp.

#24

Postad 17 december 2007 - 12:42

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0
gillade inte alls demot.. gillar inte direkt att man måste åka till tävlingarna! Och flummig styrning.. nä ett bottennapp!

#25

Postad 17 december 2007 - 13:49

Unregistered96c62822
  • Unregistered96c62822
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Ojdå. Verkar vara ett fall av den klassiska: antingen så älskar man det eller så hatar man det-symptomet.

Har aldrig lirat ett burnout spel någonsin men efter att ha läst den här tråden så blir jag väldigt sugen på att testa demot. Släpp det till silver nu ms!

#26

Postad 17 december 2007 - 17:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0

gillade inte alls demot.. gillar inte direkt att man måste åka till tävlingarna! Och flummig styrning.. nä ett bottennapp!

Jag HATAR när man måste åka till tävlingarna. Vad håller de på med?

#27

Postad 17 december 2007 - 18:12

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

  • 1 812 inlägg
  • 0

Trist. Samma spel ytterligare en gång. Burnout var kul de 2 första spelen sen har de fortsatt släppa exakt samma spel om och om igen. *gäsp*

Själv tycker jag bäst om Burnout 2 hittills. Perfekt styrning och lagom oförlåtande. Man tvingas att köra som en galning för att få boost, samtidigt som man ska undvika att krascha.

Hade hoppats mycket på Burnout Paradise, men det känns som ett osäkert köp än så länge.

#28

Postad 17 december 2007 - 18:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0

Själv tycker jag bäst om Burnout 2 hittills. Perfekt styrning och lagom oförlåtande. Man tvingas att köra som en galning för att få boost, samtidigt som man ska undvika att krascha.

Tycker precis samma om Revenge :D

#29

Postad 18 december 2007 - 18:30

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

  • 391 inlägg
  • 0
Tyckte det va skitgött =D Nice känsla i bilen!

#30

Postad 18 december 2007 - 21:32

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Det som gnällts mest över Burnout serien har oftast varit Soundtracket. Även om jag gillade Revenge:s Chemical Brothers The Big Jump i introt. Blev liksom synonymt med spelet. :lol:

Men hursomhelst. De har presenterat soundtracket till Paradise.

Guns'n'Roses - Paradise City är givetvis med. :D

Edit: Rätt Chemical Brothers låt

Redigerat av Unregistered6810b893, 18 december 2007 - 21:34.


#31

Postad 18 december 2007 - 21:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Soundtracket i Revenge var grymt :lol: . Men det är ju en speciell stil med speediga låtar så alla kanske inte gillar det.

#32

Postad 19 december 2007 - 13:38

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

  • 1 930 inlägg
  • 0
Jag tyckte det var ok att cruisa runt och åka till tävlingarna, det som däremot kommer dra ner betyget en hel poäng är att om man misslyckas med raceat inte kan trycka restart? Är det verkligen så eller är det jag som är blind?

Skön känsla att köra och man måste älska att det aldrig varit lättare än såhär att köra bil i hög hastighet :P
Oh ja, så måste jag prisa krockarna också, riktigt skönt att i slow motion få se hur motorhuven trycks in i förarsätet (även om bilen alltid är tom vid krock) :P

#33

Postad 19 december 2007 - 16:22

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

  • 391 inlägg
  • 0
jag håller med om restart funktionen, den borde finnas!

#34

Postad 19 december 2007 - 16:32

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Ditto. Detta måste vara något som de inte har med i demot men som finns i fullversionen...

Skulle nog gå så långt som att säga att ett köp väger på en sån enkel funktion.
Jag kan leva med att behöva köra till racen, men inte fan ska jag behöva köra TILLBAKA för att prova igen?!?!

Edit: Fast IGN verkar inte ha det i sin 'near-final-build' heller?!?

One element of the design that we're not too fond of so far is the inability to jump to the start of a race. If you enter a race that takes you halfway across Paradise City and wind up failing, in order to try again you'll have to drive yourself back to the start. There is no quick skip option, which is a trade-off for having no load times once the game begins.


Redigerat av Unregistered6810b893, 19 december 2007 - 16:36.


#35

Postad 20 december 2007 - 14:39

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

  • 391 inlägg
  • 0
Segt =/

#36

Postad 21 december 2007 - 20:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Burnout Paradise fick 9/10 i OPM UK

In the Burnout review their main points were:

- Flawless online integration
- Fantastic crash graphics
- A lot of content and unlockables
- Beautiful graphics and it runs as smooth as butter
- A huge world to explore with 0 loading times
- Great handling and controls

Bad points:

- The compass is sometimes helpful but sometimes useless
- When you fail an event, you have to drive back to the start which could be miles away.

- When you fail an event, you have to drive back to the start which could be miles away.

- When you fail an event, you have to drive back to the start which could be miles away.

- When you fail an event, you have to drive back to the start which could be miles away.

- When you fail an event, you have to drive back to the start which could be miles away.

- When you fail an event, you have to drive back to the start which could be miles away.

N...n..neeej :unsure: ! I fullversionen! Nu är det kört.

Nåja, ett spel mindre att köpa :)

#37

Postad 21 december 2007 - 20:40

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Är de f*n sant :)

Finns det saker som verkligen stör nig så är det såna grejor..Fan värre än RE :unsure:
Man måste ju kunna trycka bort sånt

#38

Postad 22 december 2007 - 01:51

Unregistered96c62822
  • Unregistered96c62822
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Väldigt jobbigt. Som någon redan har nämnt: det är just en sån grej som kan vara skillnaden mellan att köpa spelet eller att inte köpa det. I detta fallet så tror jag att de kan tappa många potential buyers. Endast pga en funktion, men ack så viktig den är.

Stör mig även på att man måste se filmerna i Assasins Creed om och om igen om man failar ett uppdrag. Varför kan jag inte få bestämma själv om jag vill trycka bort filmen när jag ser den för 5:e gången i rad? Störigt är bara förnamnet.

#39

Postad 22 december 2007 - 09:09

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

  • 299 inlägg
  • 0
Jag förstår inte gnället över att man måste åka till race :) Är ni så lata!? :lol:
Dessutom är det ju roligaste delen i spelet att bara free roam och försöka krascha så snyggt som möjligt :unsure:
Nä, detta blir köp för min del!

#40

Postad 22 december 2007 - 09:39

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Det är väl inte hela världen att åka till race..Problemet är ju om man får göra om det 20ggr...Då är du garanterat ganska less att köra till samma race om å om igen

#41

Postad 22 december 2007 - 10:13

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Eller om du vill slå polarens rekord (och därmed måste köra helt perfekt) så är det jävligt tråkigt att behöva köra fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka tills man inte gör något misstag. Just 'tillbaka' biten måste göra att man tappar rytmen i körandet...

Men jag vet inte om det fungerar med free-roam, det är ju inte som gamla burnout när det egentligen bara fanns ett sätt att köra en bana...

Och en stor del av Burnout kommer nog att vara online upplevelsen... Jag är splittrad...

Ska bli spännande att se metacritic/gameranking betyget, det är nog det som kommer att avgöra om det blir ett köp eller inte.

Tänk om de bara hade haft en restart, hur mycket enklare livet hade varit då. :)

#42

Postad 22 december 2007 - 16:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0

Jag förstår inte gnället över att man måste åka till race :) Är ni så lata!? :lol:

Iallafall jag. Hatar sånt. Jag blir ju sur över att jag måste åka till uppdragen i Saints Row och sedan (om jag dör) så måste jag åka dit igen för det finns ingen checkpoint när väl uppdraget börjat :unsure: .

#43

Postad 23 december 2007 - 00:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Angående demot så var tydligen demot gjort efter spelet var klart, så demot är alltså en representation av spelet. Alex Ward har lite annat att säga angående all whining på forum runtom.

Just wanted to say 'Merry Christmas' to all. It's great to see that so many people have downloaded the demo and are enjoying it. But there do seem to be a lot of misconceptions floating around so I thought I'd try and answer some of them.

We hear you, but...

The demo was made AFTER work on Paradise was completed, so no, we won't be using internet 'feedback' to tune the game.

It's only a demo

Everyone breathe, relax, and remember, it's only a demo - we think we made THE best demo released all year - you don't see many other games getting an online enabled demo up on both systems before launch.

Personally speaking, I don't believe it is possible to even capture the essence of this new Burnout experience (and I use the word 'experience' there deliberately because this new Burnout is an experience that YOU choose how to play rather than us forcing a game structure on you - when the rest of you get to play the full game I am confident you will agree) in a single demo. So we picked a couple of things and a small area in which to play.

This is not some other game

For everyone constantly comparing the game to other games rather than see the game for what it is - all I can say is that this game isn't those games.

It isn't TDU that's for sure, even though many of you seem to swear that it is (and you haven't played it either). TDU is one of my favourite games - (the 'Millionaire Challenge' was a real highpoint) but it isn't Burnout and Burnout isn't TDU.

City size

Paradise City was hand built for Burnout gameplay - racing, fighting, jumps, stunts, shortcuts and crashing. Other games feature huge spaces with tons of repetition - whilst technically nice we didn't feel that was right for our game - so we hand built the city. It may be smaller than other games but it runs at twice the framerate, has no loading, and features WAY more gameplay than ANY other open world game out there. We have always believed that GAMEPLAY comes first.

Which Burnout is best?

With any Criterion game we believe in moving forward and creating something new that has never been created before. For all the people we see arguing over which Burnout is best, then all we can do is smile. They are all different and we made them that way.

As we have said many many times already this year - each Burnout is a reflection of who we were AT THAT TIME. And times change and so do we. We don't see this with many other games - they often do one thing and then stick to it. Whereas Burnout has always and will always be about evolution. We're quite open about this, and we've said it many times and in many interviews so it shouldn't be a surprise to anyone really. Just because we do something in one game never means it may or will come back in another.

As to those who can proclaim from a taste of the demo that Burnout 2 was the best game (always nice to see all those Gamecube owners on the internet who haven't played the game since B2! ) or that B3 is the better game - again, I can only smile. Those of us who have made the games dearly love those games but we're confident that if you love those games too then you will love Paradise. All of the B2 stuff is in there (and all of the original music including the never before heard original B3 soundtrack) - it's a WAY WAY better game than B2 or B3. At least that's the way we feel about it.

Online customization

Well the game is all about freedom and the online stuff is DEEP, the custom route stuff is very well done and yes you can create any type of race you want. As for no online racing in the demo, well, there was a limit on how much of our work we wanted to give away FOR FREE. If you want to experience the rest of it then YOU HAVE TO BUY THE GAME.

Showtime

'OMG The Crash Mode suXXors'.... Hmm, again, none of you have played it yet. N'Gai Croal at Level Up seems to like it. It's not Crash Mode, it never was - it never could be. There was no way we would have created a linear and limited experience in a massively open game that is about freedom, expression and seamless play. Again, try it for yourself and make up your own mind. Don't let the internet do it for you. We feel that a crash experience where YOU choose when to start and stop it, YOU choose where to play it, and YOU experiment with is way better than anything we built before.

No retry!

Oh, what were they thinking.... Well, you can go anywhere and do anything in any order - despite talking about this on all of our podcasts (when not too distracted by all the bad spelling in all of the letters we receive) it seems that few people really understand this yet. And to be honest, why should they, when the game's not out yet!


But it will be next month!! The lack of retry really isn't an issue. You may disagree, but we don't feel it is and retry would have introduced loading into the game, which we didn't want to do. In fact, we hate loading with a passion now. Games like Burnout Paradise and Uncharted Drake's Fortune (and Haze I think and GTA) keep you IN THE GAME rather than watching what is usually a very dull screen. (At least we used to write special tips for our load screens when we did them, most people simply do nothing....)


So we hope that you all enjoy playing the demo over the next couple of weeks. We certainly had a very busy 2007 making the game, and we're really proud of the end result. I hope that this answered a few questions. If it didn't, then oh well, at least we tried.

Merry Christmas and a Happy New Year from everyone here at Criterion Games.


Regards

Alex Ward and The Burnout Team



#44

Postad 23 december 2007 - 09:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Det var ord å inga visor :(

Men jag är fortfarande skeptisk :lol:

#45

Postad 23 december 2007 - 09:48

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Som sagt var; får se när betygen kommer in innan det blir ett köp...

Synd att det inte går att hyra spel i det här landet, för det hade nog varit skoj att prova för att se om man verkligen inte saknade restart....

Tanken är väl att om man misslyckas med ett race så skiter man i det och bara åker till nästa korsning och gör nästa challenge. I demot var det bara tre stycken challenges så det var rätt jobbigt att köra mellan dessa, men i fullversionen finns det ju en challenge per korsning, och det finns MÅNGA korsningar...

#46

Postad 23 december 2007 - 10:54

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0

Synd att det inte går att hyra spel i det här landet...


Instämmer! Varför är det så? Är det för att Sverige anses som piratkopierandets högborg eller något... :(

#47

Postad 23 december 2007 - 16:22

abakar
  • abakar
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
en cool .gif man såg på ett annat forum

Postad bild

#48

Postad 28 december 2007 - 20:13

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

  • 531 inlägg
  • 0
Jag tyckte att demot var väldigt roligt, speciellt stuntsen och crasharna. Fast det är de delar jag antagligen tröttnar på väldigt snabbt. De verkar ha lagt för lite krut på själva tävlandet, till förmån för att prejja motstånare.

Något som verak positivt om man jämför med Revenge är att man inte längre kan mejja ner trafik utan man crashar om man mer än touchar den andra bilen lite lätt. Lyckas de få racen lika bra som i burnout 3 så blir jag nöjd.

Och på tal om att köra tillbaka och försöka igen, visst det är väldigt irriterande, men å andra sidan haf jag kört igenom GTA: San Andreas, där man måste springa från sjukhuset, köra till en Ammu-Nation för att skaffa vapen/rustning och sen köra till uppdraget varje gång man dör.

Edit: Jag såg att någon nämnde soundracket. Kan man inte stänga av spelmusiken och spela mp3 medan spelet är igång? Har inte pillat på multimediafunktionerna på min 360 än.

Redigerat av Unregistered6116c5cb, 28 december 2007 - 20:21.


#49

Postad 28 december 2007 - 21:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0

Något som verak positivt om man jämför med Revenge är att man inte längre kan mejja ner trafik utan man crashar om man mer än touchar den andra bilen lite lätt. Lyckas de få racen lika bra som i burnout 3 så blir jag nöjd.

Du menar om man kör på dem bakifrån? Man krashade om man körde in i mötande trafik i Revenge iaf. Så nu krashar man även om man kör in bakifrån? Verkar dåligt, kan nog bli frustrerande om man råkar toucha en bil lite lätt och förstör hela racet.

en cool .gif man såg på ett annat forum

Hehe, nice :)

#50

Postad 28 december 2007 - 23:09

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

  • 531 inlägg
  • 0

Något som verak positivt om man jämför med Revenge är att man inte längre kan mejja ner trafik utan man crashar om man mer än touchar den andra bilen lite lätt. Lyckas de få racen lika bra som i burnout 3 så blir jag nöjd.

Du menar om man kör på dem bakifrån? Man krashade om man körde in i mötande trafik i Revenge iaf. Så nu krashar man även om man kör in bakifrån? Verkar dåligt, kan nog bli frustrerande om man råkar toucha en bil lite lätt och förstör hela racet.


Man krashar bara om man kör i väldigt hög fart bakifrån. För att krasha med den slöa demobilen bakifrån måste man i princip köra med turbo.. I Revenge tyckte jag att man i princip kunde köra maxhastighet och köra på bilar bakifrån utan att krasha. (Det var iofs länge sen jag spelade det, så jag kan minnas fel.)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-06-17 11:52:05
  • Ny fåtölj
    Kurben
    2024-06-17 11:48:52
  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.