Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Lips

266 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Lips (inkl. 2 Mikrofoner) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 6 6,62 (7) Inga priser

#1

Postad 16 juni 2008 - 02:24

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Det känns som det var på tiden. 360 är den enda maskinen utan sjungspel än så länge och tom gamla Xbox hade en kass variant.

Nu verkar det som Microsoft satsar hårt på Lips. Spelet ska ha 30 sånger, 2 trådlösa micar samt att man kan sjunga mot egna låtar. Ytterst intressant. Ska tydligen ha lampa också som blinkar i takt med musiken och en sensor som känner av rörelser.

Känns som man kommer bomba hårt på E3 i år.

http://kotaku.com/50...wer-to-singstar

Redigerat av PalmiNio, 16 juni 2008 - 02:30.


#2

Postad 16 juni 2008 - 09:25

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Finns det inget American Idol i staterna för karaoke?

Annars är detta väl ett givet köp också, allt för att lura frugan till att låta mig köpa mer prylar till boxen. :P

#3

Postad 16 juni 2008 - 11:01

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0

Det känns som det var på tiden. 360 är den enda maskinen utan sjungspel än så länge

Rockband? Okej, inte 100% sång, men ändå...

#4

Postad 16 juni 2008 - 12:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 007 inlägg
  • 0
Intressant. Verkar bra mycket mer avancerat och flexibelt än Singstar dessutom. Singstar har gått i stå för mycket och behöver också utvecklas.

#5

Postad 16 juni 2008 - 15:14

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0

Intressant. Verkar bra mycket mer avancerat och flexibelt än Singstar dessutom. Singstar har gått i stå för mycket och behöver också utvecklas.


Det är nog bra om Singstar får lite konkurrens även om jag tror det är svårt att hota kungen.

#6

Postad 16 juni 2008 - 16:47

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Det är nog bra om Singstar får lite konkurrens även om jag tror det är svårt att hota kungen.



Svårt? Nog för att Singstar till PS2 är starkt men när serien gick över till PS3 har man knappast gjort något vettigt med det. Trådade samma mickar och dåligt PSN stöd, tycker Sony har varit lata med Singstar PS3.

#7

Postad 17 juni 2008 - 09:38

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0

Svårt? Nog för att Singstar till PS2 är starkt men när serien gick över till PS3 har man knappast gjort något vettigt med det. Trådade samma mickar och dåligt PSN stöd, tycker Sony har varit lata med Singstar PS3.


Tänkte nog snarare att det kanske blir en blek kopia precis som Scene it är till Buzz.

Hur menar du med dåligt psn-stöd? Vad för fler funktioner kan vara nödvändiga? Du kan se filmer där andra gör bort sig, ladda upp egna filmer, betygsätta, kommentera och ladda hem nya låtar. Tycker det verkar ganska så komplett.

Men med lite tur så blir Lips riktigt bra och då får Singstar skärpa sig ytterligare. Konkurrens är bra!

#8

Postad 19 juni 2008 - 00:54

mole
  • mole
  • Användare

  • 138 inlägg
  • 0
själv saknar jag fan en rejäl buzz-kopia mkt mer än singstar men scene it! är väl allt som kommer göras :)

#9

Postad 19 juni 2008 - 09:30

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Tänkte nog snarare att det kanske blir en blek kopia precis som Scene it är till Buzz.

Hur menar du med dåligt psn-stöd? Vad för fler funktioner kan vara nödvändiga? Du kan se filmer där andra gör bort sig, ladda upp egna filmer, betygsätta, kommentera och ladda hem nya låtar. Tycker det verkar ganska så komplett.

Men med lite tur så blir Lips riktigt bra och då får Singstar skärpa sig ytterligare. Konkurrens är bra!


Jag menar att de släpper inte speciellt många nya låtar på PSN utan väljer istället att som till PS2 släppa nya paket. Grundläggande tanken för mig var att man skulle pusha hårt för att ge spelaren en enorm databas av låtar att ladda ner och tjäna pengar på det så som Rock Band verkar vara ute för att göra. 290 sånger ärinte fy skam men trodde där skulle vara betydligt mer, speciellt eftersom Sony har en stor kaka av musikindustrin.

Scene it är ingen blek kopia utan det är ett fel av MS. Ska man lansera något som Scene it så får man se till att pressa in en hård marknadsföring. Buzz gick på TV i Sverige men Scene it gav inte ett ord av sig. Sen så har man precis som Singstar en rätt blek Live stöd, var är alla de frågepaketen som man borde lägga upp på Live?

Ne hoppas Lips blir bättre. Stämmer funktionerna så är det bra mycket mer än en kopia an Singstar.

#10

Postad 11 juli 2008 - 19:43

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
http://www.gamekyo.c...raoke-game.html

Postad bild

Postad bild[/QUOTE]
[quote]Here are the first photos of Lips for Xbox 360 developed by Japanese studio iNiS ( Elite Beat Agents). Scheduled for November 2008, this new karaoke game will be playable with two wireless interactive microphones that react with the player movements and voice. You can also see that the microphones will have light indicators. We hope to get more information of Lips during E3.[/quote]

#11

Postad 11 juli 2008 - 20:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 007 inlägg
  • 0
Jag hade ingen aning om att skaparna av Elit Beat Agents (och Gitaroo Man) som gjorde detta. Trodde att det var något 1st party.

Redigerat av Zoiler, 11 juli 2008 - 20:59.


#12

Postad 12 juli 2008 - 05:36

Thoht
  • Thoht
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0
Mikrofonerna ser ju lite coola ut. Juste att inte behöva köpa ett PS2/3 enkom för Singstar, bara att vänta istället.

#13

Postad 12 juli 2008 - 08:11

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Nice

Var lite skeptisk till det där med ljuset först fast nu ser det bra ut med den designen. Om inte bilden är allt för förskönad så ser den inte lika "plastig" ut som Singstar kontrollerna.

Och så e dem ju trådlösa :)

#14

Postad 12 juli 2008 - 08:36

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

  • 1 220 inlägg
  • 0
Haha, det här är ju pinsamt för PS3. Trådlösa mickar och nya features, mickarna ser bra mycket snyggare ut än Singstar mickarna också. Återstår nu bara att se om spelet har något att komma med och förhoppningsvis sätter detta en rejäl blåslampa i Singstars bak, bara det inte är försent :)

#15

Postad 12 juli 2008 - 08:51

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Rädd att innehållet inte kommer att matcha mikrofonerna...

Jag menar, INiS? Det hade varit bättre om det hade varit MS som hade satt sitt namn på det och så hade de utvecklat det i 'bakgrunden'; men nu lär det bli några obskyra japanska remixer på 10 låtar som japaner tror västerlänningar gillar.

Min bedömning: Epic Fail.

#16

Postad 12 juli 2008 - 09:20

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Rädd att innehållet inte kommer att matcha mikrofonerna...

Jag menar, INiS? Det hade varit bättre om det hade varit MS som hade satt sitt namn på det och så hade de utvecklat det i 'bakgrunden'; men nu lär det bli några obskyra japanska remixer på 10 låtar som japaner tror västerlänningar gillar.

Min bedömning: Epic Fail.



Och du tror på allvar inte MS har ett enda finger med i spelet?

Kanske tygla din hästar innan saker är officiellt. Bara för att INiS är utvecklare betyder inte det att MS kan vara utgivare.

Tror snarare att INiS har tagit hand om själva spelmekaniken medans MS kommer sörja för att Online stödet ska fungera bra med att tanka låtar osv.

#17

Postad 12 juli 2008 - 10:21

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Om inte bilden är allt för förskönad så ser den inte lika "plastig" ut som Singstar kontrollerna.
Och så e dem ju trådlösa :D

Uhm, senast jag kände på en Sinsgstar-mic (PS3) så kändes den "äkta", dvs i metall. :D

Men jag kan ju missminna mig, sjunger inte så mycket...

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 juli 2008 - 10:23.


#18

Postad 12 juli 2008 - 10:39

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Och du tror på allvar inte MS har ett enda finger med i spelet?


Man kan ju hoppas att MS lyckas den här gången. Men senast MS skulle komma med en rejäl utmanare till en stor PS franchise så gick det ju inte så bra med stödet... Jag tänker på Buzz-utmanaren Scene-It, som MS släppte med dunder och brak och nya kontroller och hela schabraket. Vad hände sen?

Därmed inte sagt att Scene-It inte var ett roligt spel, men det krävdes lite mer engagemang från MS sida för att det skulle slå ordentligt.

Sony har ju dessutom det lite enklare än att släppa musik-relaterade grejor i hela världen eftersom det är de som äger låtarna. MS kanske kommer få samma problem som med deras videotjänst...

Sen kan man ju fundera på hur viktig en Singstar kopia är för MS? Det är väl typ bara i Skandinavien det har sålt?

#19

Postad 12 juli 2008 - 11:55

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Uhm, senast jag kände på en Sinsgstar-mic (PS3) så kändes den "äkta", dvs i metall. :D

Men jag kan ju missminna mig, sjunger inte så mycket...



Att känna och se är 2 olika saker :D Vet att de är i metall, men ser ut som micarna du får med i en sleten Technica maskin för 399kr.

Säger bara att dessa ser mer stylish ut. Dock är det ett frågetecken på detta att ha tt tillbehör som i färg skiljer sig från 360.

#20

Postad 12 juli 2008 - 12:04

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Man kan ju hoppas att MS lyckas den här gången. Men senast MS skulle komma med en rejäl utmanare till en stor PS franchise så gick det ju inte så bra med stödet... Jag tänker på Buzz-utmanaren Scene-It, som MS släppte med dunder och brak och nya kontroller och hela schabraket. Vad hände sen?

Därmed inte sagt att Scene-It inte var ett roligt spel, men det krävdes lite mer engagemang från MS sida för att det skulle slå ordentligt.

Sony har ju dessutom det lite enklare än att släppa musik-relaterade grejor i hela världen eftersom det är de som äger låtarna. MS kanske kommer få samma problem som med deras videotjänst...

Sen kan man ju fundera på hur viktig en Singstar kopia är för MS? Det är väl typ bara i Skandinavien det har sålt?


Dunder och brak? Tyckte jag inte det var, var väl mer det som var problemet. Scene it döck up på en Xbox mässa sen var det helt tyst, sen plötsligt stod de i butiken. Ingen PR ingen hype, inget alls. Sen var uppföljningen minst lika dålig. Sen saknade Scene it också karaktär, Buzz hade ju Buzz och en röd tråd genom hela spelserien. Håller mig dig totalt att Scene it är ett exempel på att skapa något och sen helt misslyckas. Men som sagt, där var aldrig dunder och brak från det spelet.

När det gäller musikrättigheterna. Mig vetterligen så är det knappast bara Sonyes egna musik som släpps på Singstore? Inte heller tycker jag RockBand har haft några problem med att släppa en hel del saker. Film är liksom en heeeeeelt annan sak, vi vet ju alla hur ignoranta och trångsynta Filmindustrin är till digitaldistrubution och att regionsskydda sig.

Har inte koll på SingStars försäljning, trodde det gick bra i de flesta regioner, Japsarna älskar väl sånt? Tycker ändå det är en av de tyngsta fördelarna med PS-serien så klar man ska attackera det.

#21

Postad 12 juli 2008 - 13:13

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Dunder och brak? Tyckte jag inte det var, var väl mer det som var problemet.


Nä, det var det väl iofs inte. Fast Lips är ju inte annonserat än så vi vet inte hur MS kommer att göra den här gången eller om de, likt scene-it, kommer att hålla sig till att annonsera det på en keynote på E3.

vi vet ju alla hur ignoranta och trångsynta Filmindustrin är till digitaldistrubution och att regionsskydda sig.


Till skillnad från musikindustrin?

:D


Har inte koll på SingStars försäljning, trodde det gick bra i de flesta regioner, Japsarna älskar väl sånt?


Inte säker på försäljningen heller, men när amerikanska sidor introducerade Singstar för PS3 var de tvungna att förklara vad det var på ett sätt som kändes att deras publik inte hade en aning om vad det vart.

Dock har det ju sålt rätt så bra i hela Europa verkar det som.

#22

Postad 12 juli 2008 - 13:25

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

  • 1 220 inlägg
  • 0
Såklart skall MS attackera detta, Singstar var en anledning till att jag valde en Ps3 t.ex. och vet många andra som också väljer PS just för detta.
Sen är jag som SONY supporter tu-delad till Lips, på ett sätt hoppas jag att det slår så att SONY SINGTSTAR vaknar upp, om man som SONY har SONY BMG så kan man prestera MYCKET bättre än vad man gjort, exempelvis ha med i kontraktet för alla nya artister att deras videos kan användas i Singstar direkt så slipper dom greja med den juridiken, trådlösa mikrofoner är ett krav, gärna med blu tooth och ingen löjlig dongle
samtidigt hoppas jag att lips misslyckas för att känna mig som en stolt ps ägare MEN tror det had evarit bättre för SONY ägare och SINGSTAR användare att LIPS slår så att de får mer resurser och för spelserien framåt mer än vad dom redan gjort på Playstation 3.
Apropå försäljingen hörde jag något om att det är främst Europa och Japan och specifikt nordeuropa som det är riktigt stort, tror nog att SONY har tjänat många kulor på hela singstar serien!

#23

Postad 12 juli 2008 - 13:44

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0
Buzz och singstar (och liknande spel) är främst ägnade åt, och populära på , den europeiska marknaden.
Hoppas att MS får till något bra. Detta är en spelgenre med stor potential, i behov av mer konkurrens.

Redigerat av Unregistered5120ea9a, 12 juli 2008 - 13:44.


#24

Postad 12 juli 2008 - 13:52

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Nä, det var det väl iofs inte. Fast Lips är ju inte annonserat än så vi vet inte hur MS kommer att göra den här gången eller om de, likt scene-it, kommer att hålla sig till att annonsera det på en keynote på E3.

Till skillnad från musikindustrin?

:D

Inte säker på försäljningen heller, men när amerikanska sidor introducerade Singstar för PS3 var de tvungna att förklara vad det var på ett sätt som kändes att deras publik inte hade en aning om vad det vart.

Dock har det ju sålt rätt så bra i hela Europa verkar det som.


Ne vet att musikindustrin inte är änglar men tror det är mycket enklare med att sälja på alla regioner än vad det är med filmerna.

Ne vi vet inte mycket om Lips, kan bli som du säger samma flopp som Scene it. Säger bara att potentialen finns där, sen e det upp till MS att använda den.

#25

Postad 12 juli 2008 - 13:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 007 inlägg
  • 0

Jag menar, INiS? Det hade varit bättre om det hade varit MS som hade satt sitt namn på det och så hade de utvecklat det i 'bakgrunden'; men nu lär det bli några obskyra japanska remixer på 10 låtar som japaner tror västerlänningar gillar.

Riight. Här har vi nog en som inte spelar så mycket Nintendo DS känner jag :D

Inis är ju sjukt bra när det gäller takt och spelkänsla och det är vad som är viktigast. Ouendan gjorde man till Japan, då var det japanska låtar. Sedan exporterades det över till NA och då fick vi västerländska låtar, riktigt bra låtar faktiskt som sätter sig i huvudet och som jag än idag kommer ihåg (inte remixer). Med andra ord anpassas spelet efter region, det är inte direkt någon nybörjare som står för låtarna och som Palminio säger så kommer MS självklart ha minst en hand med i leken.

För övrigt så skulle man ju kunna använda och sjunga till sina egna låtar. Volymen på rösterna sänks, men inte låten.

Inte säker på försäljningen heller, men när amerikanska sidor introducerade Singstar för PS3 var de tvungna att förklara vad det var på ett sätt som kändes att deras publik inte hade en aning om vad det vart.

Lite som NFL här då :D . Självklart är Singstar en stor franchise.. i Europa.

samtidigt hoppas jag att lips misslyckas för att känna mig som en stolt ps ägare MEN tror det had evarit bättre för SONY ägare och SINGSTAR användare att LIPS slår så att de får mer resurser och för spelserien framåt mer än vad dom redan gjort på Playstation 3.

Du har inget att förlora på att Lips lyckas. Som sagt så måste Singstar förbättra sig, det är enbart bra för dig. Om å andra sidan Lips misslyckas så kan Singstar fortsätta stå still. Inget jag skulle hoppas på.

#26

Postad 30 juli 2008 - 13:21

Unregistereda3b082eb
  • Unregistereda3b082eb
  • Användare

  • 160 inlägg
  • 0
Ser verkligen fram imot Lips.. har saknat ett Singstar alternativ på kryss boxen, bara att hoppas att spelet ser lika bra ut som mickarna :unsure:

#27

Postad 21 augusti 2008 - 07:33

mocus
  • mocus
  • Forumräv

  • 527 inlägg
  • 0
Jag hoppas också på Lips.
Hoppas att det blir sjukt bra, inte för att jag själv är den som sjunger förutom i duschen med en pillsner på fredagskvällen. (Ja, det låter bättre där för att det ger en nypa reverb effect)

Min sambo blev lite besviken att jag inte köpte en PS3a då Singstar uteblev.
Så detta blir en bra julklapp till henne.
Anledningen var enkel för mig, jag kan verkligen inte med kontrollen på PS3an.

#28

Postad 22 oktober 2008 - 21:20

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Sånglistan för de två som misssat det:

a-ha “Take on Me”
Alicia Keys “No One”
Aly & AJ “Potential Break Up Song”
Avril Lavigne “Complicated”
Ben E. King “Stand by Me”
Beyoncé “Irreplaceable”
Blondie “Call Me”
Chris Brown “With You”
Coldplay “Yellow”
Depeche Mode “Personal Jesus”
Destiny’s Child “Survivor”
Dido “White Flag”
Duffy “Mercy”
Duran Duran “Hungry Like the Wolf”
John Denver “Take Me Home, Country Roads”
Johnny Cash “Ring of Fire”
Leona Lewis “Bleeding Love”
Lil’ Mama “Lip Gloss”
Lupe Fiasco (featuring Matthew Santos) “Superstar”
Maroon 5 “Makes Me Wonder”
Nirvana “In Bloom”
Peter Bjorn and John “Young Folks”
Queen “Another One Bites the Dust”
R.E.M. “The One I Love”
Radiohead “Fake Plastic Trees”
The Ramones “I Wanna Be Sedated”
Rascal Flatts “Stand”
Rihanna “Umbrella”
Roxette “Listen to Your Heart”
Sara Bareilles “Love Song”
Sheryl Crow “Soak Up the Sun”
Taylor Swift “I’m Only Me When I’m With You”
The Bangles “Walk Like an Egyptian”
The Fray “Over My Head (Cable Car)”
The Jackson 5 “ABC”
The Police “Every Little Thing She Does Is Magic”
The Raveonettes “Love in a Trashcan”
Trace Adkins “Ladies Love Country Boys”
Weezer “Island in the Sun”
Young MC “Bust a Move”

#29

Postad 22 oktober 2008 - 23:08

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Rätt bra låtar..Jag tror stenhårt på lips..Nästan så jag ska boka det på Ebgames..
Bra erbjudande där ;)

#30

Postad 23 oktober 2008 - 00:20

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0
Ska bli intressant att se hur det blir ... Men "Lips" vad är det för ett namn egentligen? ;)

#31

Postad 23 oktober 2008 - 00:56

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
fan vad många låtar som man redar har på singstar ;)

#32

Postad 23 oktober 2008 - 02:33

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Men "Lips" vad är det för ett namn egentligen? ;)

Det är ett anagram för "Lisp".

#33

Postad 23 oktober 2008 - 06:30

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Är det en riktig video musikvideo som visas i bakgrunden, eller vad är det?

De screenshots jag har sett så ser det ut som teckande figurer som sitter och spelar gitarr (?).

Fast det är kanske så dagens musikvideos ser ut?

#34

Postad 24 oktober 2008 - 11:52

iohan
  • iohan
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0

Är det en riktig video musikvideo som visas i bakgrunden, eller vad är det?

De screenshots jag har sett så ser det ut som teckande figurer som sitter och spelar gitarr (?).

Fast det är kanske så dagens musikvideos ser ut?


Det är videon för Peter Björn & Johns - Young Folks. Den är som synes en tecknad historia.

#35

Postad 26 oktober 2008 - 22:03

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0
Lite "konstiga" låtar i mitt tycke. Tror ni det kommer tilläggsskivor att köpa med fler låtar som "svenska klassiker" eller "schlager" t.ex ?

#36

Postad 26 oktober 2008 - 23:09

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

Lite "konstiga" låtar i mitt tycke. Tror ni det kommer tilläggsskivor att köpa med fler låtar som "svenska klassiker" eller "schlager" t.ex ?

Förhoppningsvis satsar de hårt på mycket och billig DLC, liknande Rock Bands utbud hade ju varit grymt.

#37

Postad 26 oktober 2008 - 23:28

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Svårt att säga. Beror på hur väl allt faller ut. Scene It var väl också tänkt att fyllas med DLC men där hände det ju inget. Likadant med Guitar Hero.

Hoppas det inte blir som Singstar bara, där man måste köpa ett helt spel för att komma åt 3-4 låtar...

#38

Postad 27 oktober 2008 - 09:59

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Näe på singstar kan man ju ladda ner låtar från singstore, har laddat ner för närare 2000:- :)

#39

Postad 27 oktober 2008 - 10:12

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Har bara erfarenhet av PS2 Singstar, så det var det jag baserade mitt uttalande på. :)

Tydligen har de lovat att de ska slå Rockstar i DLC. Dessutom så ska, enligt IGNs podcast, tydligen interfacet vara 'bättre' än singstar, vad nu det innebär.
Man ska kunna välja om man vill köra med rörelser + sång, eller bara rörelser / sång.

Lovande köp; synd att jag inte har några färdigspelade spel jag är villig att trada in.

#40

Postad 27 oktober 2008 - 12:47

Unregisteredb7d466df
  • Unregisteredb7d466df
  • Lärjunge

  • 258 inlägg
  • 0

Har bara erfarenhet av PS2 Singstar, så det var det jag baserade mitt uttalande på. :)

Tydligen har de lovat att de ska slå Rockstar i DLC. Dessutom så ska, enligt IGNs podcast, tydligen interfacet vara 'bättre' än singstar, vad nu det innebär.
Man ska kunna välja om man vill köra med rörelser + sång, eller bara rörelser / sång.

Lovande köp; synd att jag inte har några färdigspelade spel jag är villig att trada in.


Jag köpte 99krs spel på mediamarkt o tradea in :unsure:

#41

Postad 08 november 2008 - 14:00

Freppa_
  • Freppa_
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
Haha gjorde samma sak sist när de släppte GTA4. Då var det iofs 3 spel. Men hittade 3 billiga spel i deras butik som jag köpte för typ 399 kr. Så bytte jag in dom direkt och fick spelet gratis plus ett presentkort på typ 100-200 kr. Och för de köpte man en extra dosa :lol: Synd att man inte hade Mediamarkt i närheten. Blir väl till att hitta nå billiga spel hos eb games eller hos el giganten.

#42

Postad 09 november 2008 - 12:33

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Jag har iallafall lagt en beställning på detta, trots att jag riskerar att få höra sambon sjunga mer än vad som troligen är nyttigt, ha ha

#43

Postad 13 november 2008 - 10:33

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Från ESRB ratingen:

Music videos often depict provocatively dressed women in suggestive dance routines or poses (e.g., women in bikinis crawling on the beach, short shorts with rear close-ups, metallic body paint, and frequent depictions of cleavage).


EPIC WIN!!!!

#44

Postad 13 november 2008 - 12:12

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Wooohooo kanske ska köpa Lips också :)

#45

Postad 13 november 2008 - 12:14

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
Nu får man lite valuta för pengarna iaf, som kompensation för att man ska höra bruden gapa/sjunga morgon till kväll..

#46

Postad 13 november 2008 - 14:07

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Har försökt hitta någon info om vad man kan förvänta sig i form av nedladdningsbart material, verkar inte finnas någon info alls. Någon som hört/läst något?

#47

Postad 13 november 2008 - 14:18

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

metallic body paint


Precis sånt där SNUSK jag inte vill att mina barn skall utsättas för! Tack för heads-up!

#48

Postad 13 november 2008 - 14:27

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

  • 865 inlägg
  • 0

Det är ett anagram för "Lisp".


Eller "Pils", precis det jag måste ha för att kunna spela sådana spel överhuvudtaget :)

#49

Postad 13 november 2008 - 14:30

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Eller 'Slip'.

(ni kan ju låtsas att jag kom på ett roligt skämt, skrocka för er själva och tänka att den där Humming, han är en rolig prick han)

#50

Postad 13 november 2008 - 14:30

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

  • 865 inlägg
  • 0

Näe på singstar kan man ju ladda ner låtar från singstore, har laddat ner för närare 2000:- :)


Den summan kvitterar du med en "glad" smily? :blink:

Mmm, DLC är ju bra, men när man sitter och inser att ett spel kostat en 2600:- kan man ju hålla sig lite för skratt (även om du för den summan säkert har en VÄLDIGT biffig katalog att sjunga till nu B) )



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.