Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dragon Age Origins

267 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Dragon Age: Origins (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8,4 (4) 129:-

#1

Postad 31 juli 2009 - 18:27

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Tycker det var dax att starta upp en tråd om Dragon Age Origins. Skall finns ute 23 October 2009 I Europe. (20:e i US)

Alla vi som spelat Baldur gate serien på PC hoppas att detta kan bli ett lyckat spel till XBOX360.

Lite kort info om spelet:

"Dragon Age: Origins is a dark heroic fantasy set in a unique world. As the spiritual successor of BioWare's popular Baldur's Gate series of games, it uses a pause-and-play tactical combat system. Play in over-the-shoulder mode, or the more tactical top-down view. Dragon Age: Origins features a stunning amount of cinematic dialog. Players will be able to acquire unique party members. These party members will have their own motivations for accompanying the player."

Se mer på Bioware hemsida: http://dragonage.bio....com/index.html

Passa också på att boka spelet på Gamestop för endast 2spel + 1SEK.

Ser själv grymt fram emot detta spel. Kommer ihåg alla timmarna jag spenderade med Baldurs gate serien på PC och hoppas att detta kan bli ett bra äventyrspel till XBOX360 av den lite mörkare och vuxnare karraktären.

#2

Postad 01 augusti 2009 - 08:52

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Jag hoppas att det blir bra. Baldur's Gate är ett av mina favorit RPG's. :)

#3

Postad 01 augusti 2009 - 10:01

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Jag är mest sugen för att de sa att det skulle ha samma känsla som George RR Martins 'Song of Fire and Ice' serie. :)

Ni läste om vad som skulle kunna hända om man gick in på en bordell och svarade 'surprise me' när de frågade vad man var intresserad av? :lol:

#4

Postad 01 augusti 2009 - 13:11

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Jag hoppas att det blir bra. Baldur's Gate är ett av mina favorit RPG's. :)


Jag gillade också Icewind Dale starkt. Var lite mer action över det samt kul att ha kontroll över en hel grupp samtidigt men samtidigt bevarat dialog, upplägg etc från Baldurs gate.

#5

Postad 01 augusti 2009 - 13:46

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0
Icewind Dale var grymt, har dock inte spelat klart det eftersom spelet ######des nästan i slutet på min burk. ID har dock mer gemensamt med Diablo i mitt tycke då det mer är ett lite rpg än en utmanare till BG. Men som sagt det är ett grymt spel och jag ska spela klart det någon dag när jag har tid och ork att fixa så burken klarar det=).

On topic:
Detta kan mycket väl bli den andliga uppföljaren på ett av de absolut bästa rpg spelen som gjorts, dock är jag (och säkerligen många med mig) rätt så besviken på Bioware eftersom de lovade att detta spel inte skulle komma till konsol. Hoppas verkligen att de som köper spelet på pc inte märker av detta, själv kan jag inte köpa spelet då det ju är EA som ger ut det och jag har en väldigt stor avsky mot drakonisk DRM.

#6

Postad 01 augusti 2009 - 14:16

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

de som köper spelet på pc inte märker av detta


PC gaming is dead.


:)

#7

Postad 01 augusti 2009 - 15:08

w0mbat84
  • w0mbat84
  • Användare

  • 172 inlägg
  • 0
Jag kommer helt klar införskaffa detta när det släpps, sett en del ingame mm och det ser otroligt bra ut :)

#8

Postad 01 augusti 2009 - 18:21

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
dom har ju jobbat på detta spelet sjuuuukt länge nu, så man får ju hoppas att dom kan leverera.
kommer ihåg att jag såg dom första bilderna i en bioweare artikel där men bla visa jade empire i tidigt stadie :)

ändå är det något med spelet som inte känns 100% high production som tex mass effect.
plus att marilyn manson gör huvud spåret !?!

#9

Postad 01 augusti 2009 - 18:23

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Ni läste om vad som skulle kunna hända om man gick in på en bordell och svarade 'surprise me' när de frågade vad man var intresserad av? :)

Nej

#10

Postad 01 augusti 2009 - 18:32

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

PC gaming is dead.


:lol:


Hur är det med Diablo III ? Det kommer väl bara till PC eller ?

Förmodar det är ganska många som kommer att spela det på sin PC. :)

Redigerat av Goset666, 01 augusti 2009 - 19:36.


#11

Postad 01 augusti 2009 - 19:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 008 inlägg
  • 0

Nej

Antagligen något perverst med tanke på att det är Humming :)

Hur är det med Diablo III ? Det kommer väl bara till PC eller ?

Japp, samt Nintendo DS.

#12

Postad 01 augusti 2009 - 19:37

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Antagligen något perverst med tanke på att det är Humming :)


Japp, samt Nintendo DS.



OK synd att det var DS...hade gärna haft det till min PSP..

#13

Postad 01 augusti 2009 - 19:40

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Antagligen något perverst med tanke på att det är Humming :)


:lol:

Från ESRB ratingen:

If players select "Surprise me," they can sometimes wind up face-to-face with a woman, a man, a transsexual, or an animal,



#14

Postad 01 augusti 2009 - 20:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 008 inlägg
  • 0

OK synd att det var DS...hade gärna haft det till min PSP..

Hehe, skojade bara. Hur hade det sett ut på DS ;) . Det är exklusivt för PC vars gaming är i högsta grad levande :(

#15

Postad 02 augusti 2009 - 10:20

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0

ändå är det något med spelet som inte känns 100% high production som tex mass effect.
plus att marilyn manson gör huvud spåret !?!

Reagerade också på att Manson sjöng när de visade det på E3, kändes så himla fel. Men förhoppningsvis var det bara för själva trailern, musiken i Biowares spel har alltid varit storslagen och väldigt passande, jag kan inte tänka mig att Dragon Age skulle vara ett undantag. Nu menar jag inte att Manson är dålig utan bara att den typen av musik inte passar i ett spel som Dragon Age.

Redigerat av Jack of all trades, 02 augusti 2009 - 10:33.


#16

Postad 02 augusti 2009 - 12:18

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Jag kommer helt klar införskaffa detta när det släpps, sett en del ingame mm och det ser otroligt bra ut :(



Varför vänta tills det släpps ?

Liten lathund:

1. Har du två gamla spel hemma som ligger och samla damm , ta med dem till gamestop och förboka spelet.

2. Fungerar inte det alternativet 1 åter du till RUSTA eller liknande butik och köper två 99 kronors spel och sedan byter in på Gamestop. (se först deras exluderingslista INNAN du köper )

3. Sedan hämtar du ut Dragon Age på Gamestop den 23 October och betalde bara 199 kronor för spelet eller blev av med två gamla spel som du ändå inte spelade längre.

#17

Postad 02 augusti 2009 - 13:04

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0

2. Fungerar inte det alternativet 1 åter du till RUSTA eller liknande butik och köper två 99 kronors spel och sedan byter in på Gamestop. (se först deras exluderingslista INNAN du köper )

Här är anledningen till att EA använder sig av "drakonisk" DRM, för att stoppa just denna verksamhet. Så genom att sälja spel till Gamestop eller liknande butiker är man en bidragande faktor till detta, så om man är emot att betala dyrt för något som man egentligen bara hyr bör man inte medverka till denna verksamhet.

#18

Postad 02 augusti 2009 - 17:58

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Reagerade också på att Manson sjöng när de visade det på E3, kändes så himla fel. Men förhoppningsvis var det bara för själva trailern, musiken i Biowares spel har alltid varit storslagen och väldigt passande, jag kan inte tänka mig att Dragon Age skulle vara ett undantag. Nu menar jag inte att Manson är dålig utan bara att den typen av musik inte passar i ett spel som Dragon Age.



om inte jag minns helt fel har manson skrivit en exklusiv låt till spelet !?!

#19

Postad 02 augusti 2009 - 18:10

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

On topic:
Detta kan mycket väl bli den andliga uppföljaren på ett av de absolut bästa rpg spelen som gjorts, dock är jag (och säkerligen många med mig) rätt så besviken på Bioware eftersom de lovade att detta spel inte skulle komma till konsol. Hoppas verkligen att de som köper spelet på pc inte märker av detta, själv kan jag inte köpa spelet då det ju är EA som ger ut det och jag har en väldigt stor avsky mot drakonisk DRM.


Bara PC !? :(
uhu!!

Går bort för mig då jag tvivlar på att min dator har tillräckligt med resurser för det samt att jag inte kör Windows...

#20

Postad 02 augusti 2009 - 18:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 008 inlägg
  • 0

Bara PC !? :(
uhu!!

Går bort för mig då jag tvivlar på att min dator har tillräckligt med resurser för det samt att jag inte kör Windows...

Men det kommer ju till konsol också som han precis sa ;)

#21

Postad 02 augusti 2009 - 23:47

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

  • 531 inlägg
  • 0

Jag är mest sugen för att de sa att det skulle ha samma känsla som George RR Martins 'Song of Fire and Ice' serie. :P

Din karaktär dör och du får istället spela som din gnälliga unge? :)

Men på tal om det så tror jag det blir svårt att få samma känsla som den serien i och med GRRM är sjukt bra på att skriva text som bara rullar på, väva ihop 20+ inressanta karaktärer och dessutom knappt ha några klicheer eller direkt förutsägbara saker alls. Om de bara tar den mörka stämningen utan att tänka till vad de gör med den så blir det bara pinsamt. Å andra sidan så tror och hoppas jag att Bioware vet vad de gör. De får gärna släppa ett scenario där man spelar som Tyrion ;)

#22

Postad 03 augusti 2009 - 07:16

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Jag är glad bara de fixar så att karaktärerna får ett djup. Att de motiveras av något annat än att han är god eller ond.

Får de bara rätt på det så följer det andra nästan automatiskt. :)

#23

Postad 03 augusti 2009 - 09:39

w0mbat84
  • w0mbat84
  • Användare

  • 172 inlägg
  • 0

Varför vänta tills det släpps ?

Liten lathund:

1. Har du två gamla spel hemma som ligger och samla damm , ta med dem till gamestop och förboka spelet.

2. Fungerar inte det alternativet 1 åter du till RUSTA eller liknande butik och köper två 99 kronors spel och sedan byter in på Gamestop. (se först deras exluderingslista INNAN du köper )

3. Sedan hämtar du ut Dragon Age på Gamestop den 23 October och betalde bara 199 kronor för spelet eller blev av med två gamla spel som du ändå inte spelade längre.


Jag måste för detta slösa 100kr på buss och flera timmar av min fritid. Dessutom köper jag bara spel jag verkligen vill ha, och gillar att ha kvar dem, alt att ge bort dem till nått av mina syskon hellre än att byta in dem för en struntsumma. Så jag föredrar att bara köpa det över nätet istället ;P
Med heltidsjobb och inga barn prioriterar iaf jag fritid mer än att få ett spel nån hundring eller två billigare ^^

#24

Postad 03 augusti 2009 - 12:33

dalle
  • dalle
  • Forumräv

  • 534 inlägg
  • 0
Om någon av er som gillade Baldur's Gate och Icewind Dale har missat Planescape:Torment, se till att spela det!

Det är lite annorlunda. Man spelar en hel del solo (med en flygande döskalle som medhjälpare) innan man har hittat resten av gruppmedlemmarna. En stor del av behållningen med spelet var i dialogen mellan dig själv och döskallen :-)

Jag undrar hur det skulle se ut på en modern PC, man har ju blivit lite bortskämd när det gäller grafiken på dagens spel...

#25

Postad 03 augusti 2009 - 13:56

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Om någon av er som gillade Baldur's Gate och Icewind Dale har missat Planescape:Torment, se till att spela det!

Det är lite annorlunda. Man spelar en hel del solo (med en flygande döskalle som medhjälpare) innan man har hittat resten av gruppmedlemmarna. En stor del av behållningen med spelet var i dialogen mellan dig själv och döskallen :-)

Jag undrar hur det skulle se ut på en modern PC, man har ju blivit lite bortskämd när det gäller grafiken på dagens spel...


Kommer ihåg det spelet. Kommer ihåg att jag påbörjade det men mer tveksam till om jag avslutade det...
Det var väl också från Bioware eller ?

#26

Postad 03 augusti 2009 - 16:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 008 inlägg
  • 0

Om någon av er som gillade Baldur's Gate och Icewind Dale har missat Planescape:Torment, se till att spela det!

Neverwinter Nights 2 icke att förglömma.

#27

Postad 03 augusti 2009 - 18:24

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0

Kommer ihåg det spelet. Kommer ihåg att jag påbörjade det men mer tveksam till om jag avslutade det...
Det var väl också från Bioware eller ?

Nej, det använder dock samma motor men spelet är gjort av Black Isle Studios och gavs ut av Interplay (vilka även gjorde Icewind Dale) ^_^. Det går idag att ladda ner en "patch" för att spela Planescape Torment med högre upplösning, och äger man Baldurs Gate 1-2 kan man spela BG med motorn från BG 2, det är helt klart något jag rekommenderar=).

Redigerat av Jack of all trades, 03 augusti 2009 - 18:33.


#28

Postad 03 augusti 2009 - 20:17

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Neverwinter Nights 2 icke att förglömma.



Var mer förtjust i Neverwinter Nights + alla expantioner än vad jag var i 2:an.

2:an körde jag nog aldrig klart. Tyckte det blev lite drygt det där med själsjakten eller vad det nu var. Tyckte den karraktären man hade skapat blev lite väl påverkad och styrd av den förändringen.

Båda två bra spel som sagt.

Har Dragon Age lite influenser från de två spelen blir jag också väldigt nöjd. ^_^

#29

Postad 04 augusti 2009 - 12:16

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Ser också verkligen framemot detta spel.

Men... kan inte bestämma mig om jag ska skaffa det för xboxen eller till pc. Möjligheten till olika mods gör att spelet lever lite längre. Till pc kommer det finnas ett Online val för att komma åt en "moddatabasen", någon som vet om det även kommer finnas till xboxens version?

#30

Postad 04 augusti 2009 - 13:03

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Ser också verkligen framemot detta spel.

Men... kan inte bestämma mig om jag ska skaffa det för xboxen eller till pc. Möjligheten till olika mods gör att spelet lever lite längre. Till pc kommer det finnas ett Online val för att komma åt en "moddatabasen", någon som vet om det även kommer finnas till xboxens version?


99% nej.
microsoft brukar vara väldigt kinkiga med sånt.
bra gämförelse är UT på ps3 och UT på 360, där ps3's stöder mods men inte 360.

#31

Postad 04 augusti 2009 - 14:28

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0

99% nej.
microsoft brukar vara väldigt kinkiga med sånt.
bra gämförelse är UT på ps3 och UT på 360, där ps3's stöder mods men inte 360.

Instämmer, skulle bli väldigt förvånad om de helt plötsligt går med på detta då Epic helt misslyckades med det.

#32

Postad 04 augusti 2009 - 15:01

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Förstår inte vad de är rädda för!
Att få anpassa sina spel borde få vara en naturlig del av spelandet idag.

#33

Postad 11 augusti 2009 - 12:34

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
"Biowares nästa stora rollspel Dragon Age: Origins har ännu en gång fått sin release uppskjuten.
Som tur är kommer denna försening inte vara allt för lång och spelet förväntas släppas i november istället för oktober, som det var sagt tidigare"

#34

Postad 10 september 2009 - 20:28

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Heh, videon här ger kraftiga Mass Effect vibbar. Klart positivt. :)

#35

Postad 10 september 2009 - 23:16

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
asså jag hoppas verkliggen att detta spelet är grymt.
men det är något med det som bara luktar ost.
kan erkänna att hade det inte varit för att biowares namn står där hade jag avfärdat detta som ett dåligt tyskt fantasy spel ala gothic/two worlds.
menar kollar man på detta och sen mass effect ser det ut som dom tillhör helt olika generationer.
men vill ack så gärna ha fel.

#36

Postad 11 september 2009 - 08:16

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

asså jag hoppas verkliggen att detta spelet är grymt.
men det är något med det som bara luktar ost.
kan erkänna att hade det inte varit för att biowares namn står där hade jag avfärdat detta som ett dåligt tyskt fantasy spel ala gothic/two worlds.
menar kollar man på detta och sen mass effect ser det ut som dom tillhör helt olika generationer.
men vill ack så gärna ha fel.

Jag håller med dig om att det känns billigt, men har en liten annan infallsvinkel. Tycker inte att grafiken är något som stör mig alls, även om den inte ser ut att vara på topp. Däremot är jag ändå lite oroad efter att ha sett previews och trailers. Men det är mest röstskådespeleriet som oroar mig. Tycker det känns ganska oinspirerat så här långt med ganska få undantag. Men det är kanske jag som missuppfattat hur det ska låta? Sen har vi iofs det här med att de plockat bort strängarna på pilbågarna. Tycker det känns lite budget över det. Kolla exempelvis på Leliana-videon i länken ovan.

Har ändå förhandsbokat på Gamestop enligt rekommendationen på föregående sida, så för en krona kan det nog vara underhållande. 'Har dessutom lånat prequel-boken av en kompis, så nu ska jag nörda ner mig ordentligt. :)

#37

Postad 11 september 2009 - 21:28

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
handlar inte direkt om det grafiska bara för mig heller.
mycket små saker som tex att laddningstiden på hemsidan är ett fult animerat huvud som glider längst ett svärd..
så lökigt att det knappt är värt ett flash spel.

#38

Postad 13 september 2009 - 14:47

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

  • 808 inlägg
  • 0
Bioware´s "B-lag" som utvecklar detta medan Eliten jobbar på ME2?

#39

Postad 13 september 2009 - 14:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 008 inlägg
  • 0
Med tanke på att det varit under utveckling hur länge som helst och innan första ME utannonserades så tror jag inte det.

#40

Postad 13 september 2009 - 15:34

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

  • 808 inlägg
  • 0
Nej förmodligen inte så enkelt. Eller så är det just därför det har varit under utveckling hur länge som helst.

#41

Postad 13 september 2009 - 18:52

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 247 inlägg
  • 0
NWN3 och BG3 ska ju komma... varav ett är säkerligen på g.

Sen har de Star Wars också. Inga små titlar, så jag tror inte direkt de delar upp sina män i A/B/C/D-lag :)

Redigerat av Freezard, 13 september 2009 - 19:06.


#42

Postad 19 september 2009 - 21:54

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Har bokat det här spelet men jag börjar bli orolig för den här titeln... Ingen av filmklippen man sett på t ex IGNs sida imponerar. Dock har Charles Onyett (har jag för mig) på IGN redan fått lira igenom spelet (på PC) och han är helt såld... Får verkligen hoppas att min skepsism inte belönas.

Redigerat av ColinZeal, 19 september 2009 - 21:57.


#43

Postad 24 september 2009 - 10:42

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Ah, men nu börjar det bättra på sig tycker jag allt. Ny karaktär och video släppt på hemsidan:
http://dragonage.bio...aracters/zevran

Hehe, kul snubbe och lite snack personerna emellan. Nu blir jag på gott humör och förväntningarna steg en aning.

#44

Postad 02 oktober 2009 - 15:35

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Testade att ladda ner några nya origin-trailers från xbox live. Nu när jag fick se grafiken i hd tycker jag det såg ut att vara över mina tidigare förväntningar. Helt klart godkänd! Fick också syn på en trevlig soundtrack-trailer i veckan. Börjar inbilla mig att det nog kan vara ett kvalitetsspel ändå. :lol:

#45

Postad 03 oktober 2009 - 16:37

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
frågan är nu om man ska satsa på alpa protocol eller dragon age..dom släpps ju ganska nära på varandra.
och för att inte tala om borderlands.
Mest rpg till mins rpg men alla tre ser coola ut.

#46

Postad 03 oktober 2009 - 18:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 008 inlägg
  • 0

frågan är nu om man ska satsa på alpa protocol eller dragon age..dom släpps ju ganska nära på varandra.

AP verkar vara försenat till nästa år.

#47

Postad 04 oktober 2009 - 10:35

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • Lärjunge

  • 365 inlägg
  • 0
31 mars enligt webhallen

#48

Postad 06 oktober 2009 - 09:29

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Game Informer har en recension uppe. De gillar det.

Då behöver jag inte ångra min förbokning. :)

#49

Postad 06 oktober 2009 - 11:10

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Ja det var inte lite superlativer man använde.

Ser verkligen fram emot att få testa spelet snart för att se om det är en flipp eller flopp.

#50

Postad 06 oktober 2009 - 12:00

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Trevligt med spel som gillas av recensenter.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.