Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

FIFA13

164 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
FIFA 13 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 7 8 (2) 179:-
FIFA 13 - Ultimate Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 (0) Inga priser

#1

Postad 27 augusti 2012 - 11:57

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0




FIFA 13 delivers the largest and deepest set of game-changing features in the history of the franchise.

Additional features and new modes will be revealed in the months ahead.

Key Features

• Attacking Intelligence- All-new positioning intelligence infuses attacking players with the ability to analyse plays, and to better position themselves to create new attacking opportunities. Players will work harder and smarter to break down defences, make runs that pull defenders out of position, and open passing channels for teammates. Plus, players possess an off-the-ball vision and the ability to think two plays ahead to create, curve, or alter runs to capitalize on openings as they occur.

• Complete Dribbling- Make every touch matter with complete control of the ball. Take on defenders with the freedom to be more creative in attack. Players are more explosive accelerating with the ball, and utilise precise dribble touches with true 360° mobility with the ball while facing a defender. Face an opponent to threaten attack while moving with the ball in any direction to dodge tackles, or turn and shield the ball, maintaining position, and holding off defenders for longer stretches.

• FIFA 13 1st Touch Control- A new system eliminates near-perfect control for every player by creating uncertainty when receiving difficult balls. Poor passes are harder to control, enabling defenders to capitalize on errant balls and poor touches. Factors such as defensive pressure, trajectory of the ball, and velocity of the pass all factor into a player's success. Players with better control and skill stand out. Fewer perfect touches, the potential to over hit passes, more opportunity for loose balls, and greater balance between defending and attacking.

• Player Impact Engine-The second generation of the award-winning physics engine expands physical play from just collisions to off-the-ball battles, giving defenders more tools to win back possession. Defenders can use their body to win possession, push and pull for position, and utilise their size and strength to force opponents into poor touches and decisions before the ball arrives.

• FIFA 13 Tactical Free Kicks-Create dangerous and unpredictable free kicks. Position up to three attacking players over the ball and confuse opponents with dummy runs, more passing options, and more elaborate free kicks. Opponents can counter by adding or subtracting players to the wall, creeping the wall forward, or sending a bullet man to intercept the pass or block the shot.

• New Passes-Two new passing options give players the ability to finesse passes over the outstretched leg of a defender or play lower trajectory lofted through balls into space or to teammates.

• FIFA 13 Fundamentals-Essential elements have been refined to make the experience more authentic. Referees will now make better decisions awarding fouls and cards, goalkeeper intelligence has been improved, and Tactical Defending has added lateral mobility for players in defensive containment. Plus, new animations have been developed for off-balance shots, 180° shots, and celebrations.

Release: 2012-09-27

Redigerat av Lias08, 27 augusti 2012 - 20:47.


#2

Postad 30 augusti 2012 - 07:08

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 604 inlägg
  • 0
Synd att man måste ha råttan på omslaget bara :)

#3

Postad 30 augusti 2012 - 10:29

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Synd att man måste ha råttan på omslaget bara :)

Shhhhh...bästa omslaget ;)

#4

Postad 30 augusti 2012 - 10:34

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 604 inlägg
  • 0
Det borde bara få vara snygga spelare på omslaget :D
Typ, Ronaldo, Xabi Alonso, Casillas,hehe.

#5

Postad 30 augusti 2012 - 10:44

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Omslaget på PES13, hoppas att du är nöjd nu. hahaha



#6

Postad 30 augusti 2012 - 11:24

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Barcas lagfotto?

Postad bild

#7

Postad 30 augusti 2012 - 17:02

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Omslaget på PES13, hoppas att du är nöjd nu. hahaha



Haha!!!

Man kan ju skriva ut egna covers. Har aldrig gjort det då jag ej vetat om det tills någon månad sedan 😝

#8

Postad 12 september 2012 - 11:39

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Demo ute nu

#9

Postad 12 september 2012 - 22:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Testade det igår, ganska förändrat mot FIFA 12. Snabbare gameplay och mycket lättare att försvara känns det som. Finns inte alls lika många 5-starspelare nu heller. Slumpmässig förstatouch på "svåra" bollar leder till en hel del konstiga situationer. Målvakten i motståndarlaget klantade sig exempelvis vid en mottagning så jag fick öppet mål. Klart bättre huvudspel, känns som de gått tillbaka några år till det bättre system de hade förut.

#10

Postad 19 september 2012 - 07:57

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 242 inlägg
  • 0
Testat demot även här och detta blir ett gjutet köp (efter att passat på 12:an). Vad jag förstod var inte förstatouchen slumpvis utan baseras på hur hård passningen är samt spelarens teknik. Tyckte den och bollfysiken generellt kändes riktigt bra.

#11

Postad 21 september 2012 - 19:06

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 1
För den som är intresserad att lira klubb på manuellt är det bara att skicka ett PM. :)

#12

Postad 22 september 2012 - 15:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Vadå manuellt? Kan inte alla ha sina egna inställningar eller finns det ett läge där bara manuella lag får vara med?

Försökte prova att spela idag men som vanligt med FIFA så var EA FSC servers down. Har alltid något slags problem med FIFA, förra året kunde jag inte ens spela.

Och jag fick även göra en ny be a pro, den sparade inte min gamla. Dåligt. Snabbmatcher 11 mot 11 har de gömt någonstans.

#13

Postad 23 september 2012 - 00:11

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Vadå manuellt? Kan inte alla ha sina egna inställningar eller finns det ett läge där bara manuella lag får vara med?

Försökte prova att spela idag men som vanligt med FIFA så var EA FSC servers down. Har alltid något slags problem med FIFA, förra året kunde jag inte ens spela.

Och jag fick även göra en ny be a pro, den sparade inte min gamla. Dåligt. Snabbmatcher 11 mot 11 har de gömt någonstans.

Vi som spelar har alla manuella inställningar men möter folk med vanliga egna inställningar.

#14

Postad 23 september 2012 - 19:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Är det andra som skulle tycka det var skoj att spela klubblag här? Man får köra vilken inställning man vill. I så fall kan vi ju göra ett MHB-lag om tillräckligt många är intresserade.

#15

Postad 23 september 2012 - 22:42

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Är det andra som skulle tycka det var skoj att spela klubblag hÄr? Man får köra vilken instÄllning man vill. I så fall kan vi ju göra ett MHB-lag om tillrÄckligt många Är intresserade.


Ja jag är på! Tycker allt med FIFA är skit skoj!

#16

Postad 25 september 2012 - 23:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Nu har jag skapat MHBio FC, alla som vill joina kan hänga på. Hoppas vi blir några.

Att spela random 11 vs 11 har varit kul fram tills idag eftersom de flesta som spelat varit recensenter eller såna som försöker spela spelet. Nu är det meningslöst eftersom hälften av lagen består av folk som inte fick spela när de var små och således dribblar så fort de får bollen, oavsett om de möter tre spelare, eller skjuter ur dåliga vinklar i friläge, oavsett om de har tre spelare med sig för ett givet mål med en pass förbi målvakten.

Det finns helt enkelt inget spel som visar så smärtsamt uppriktigt på hur själviska, egotrippade och helt enkelt spelförstörande folk kan vara.


Såå... om ni vill joina klubben så är det bara att säga till :P

#17

Postad 26 september 2012 - 10:03

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Jag är också på klubblag GT Lias08

Jag var förbi Gamestop för att köpa spelet och killen säger att dom har spelet inne men får inte sälja för det är böter och han skulle få sparken! Jag erbjöd tom 200kr till honom som "dricks" men han bangade haha
Någon som vet var man kan köpa spelet idag?

#18

Postad 26 september 2012 - 12:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 1
Gött Lias, då är vi tre :)

Det jobbiga med att inte vara så många är ju att om ingen styr "any/alla" så tar ju datorn hand om det. De är iofs hyfsat kompetenta nu faktiskt men givetvis är det bättre med riktiga spelare. Fast de försvarar ganska hyfsat ändå, i 11 vs 11 märker man ju att manuella försvarare ofta springer bort sig ur positionerna så det blir enklare. Men har man riktiga och bra försvarare så är det bättre än datorn såklart.

Jag kunde inte ens spela med Macke igår eftersom han hade pre-releaseversion eller vad den heter. Trist men på torsdag så...

I övrigt tycker jag sättet man går upp på i Be a Pro är roligare nu än förut. Det är fortfarande samma, men presenteras annorlunda och de har bytt ut en del grejer. Man behöver inte göra så många absurda grejer längre. Man får t.ex. stats för att skapa målchanser och nyckelpassningar, det fanns väl inte förut vad jag vet.

#19

Postad 26 september 2012 - 14:21

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Jag hörde att man måste bygga sin gubbe online, det är inte som förut där alla hade 90+ på sina gubbar som byggde offline och sen hoppade in online och körde över folk. Ganska najs faktiskt med bygga/levela upp gubben bara på online och med enkla saker som antal spelade matcher, bra passningar osv.

Det kommer att bli riktigt bra det här :)

#20

Postad 26 september 2012 - 15:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Ja så är det. Märkte också det, gillar det eftersom man som sagt inte behöver göra så många obskyra grejer. Vissa grejer förut var man liksom tvungen att göra offline. Nu växer man långsamt, brukar alltid finnas något mål inom räckhåll. Man börjar på 75 tror jag, min gubbe har 80 nu. Men jag har inte spelat mer än runt 20 matcher.

Sen finns det svåra grejer som att göra volleymål med fel fot 10 gånger... inget man direkt tänker på under matcherna.

Men det här med att skapa chanser gillar jag eftersom jag rätt ofta frispelar folk som inte sätter chanserna och då fick man inget för det förut, men nu får man ju det.

#21

Postad 26 september 2012 - 15:32

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Perfekt. min position är alltid offensiv mittfältare, jag är bra på spela bollen snabbt utan en massa trix och annat löjliga saker som många brukar håller på med men förut fick jag inte ett skit även jag spelade fram och assisterade många fina bollar till anfallarna.

Redigerat av Lias08, 26 september 2012 - 17:01.


#22

Postad 26 september 2012 - 15:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Perfekt. min position är alltid offensiv mittfältare, jag är bra på spela bollen snabbt utan en massa trix och annat löjliga saker som många brukar håller på med men förut fick jag inte ett skit även jag spelade fram och assisterade många fina bollar till anfallarna.

Du spelar som mig med andra ord, eller som man försöker spela iaf. Vi skulle behöva två offensiva mittfältare då alltså :) . Fungerar kanske med två centrala också.

Men hrm, jag hittar inte var man byter taktik i klubben så det kan bli svårt ^_^

#23

Postad 26 september 2012 - 15:50

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Du spelar som mig med andra ord, eller som man försöker spela iaf. Vi skulle behöva två offensiva mittfältare då alltså :) . Fungerar kanske med två centrala också.

Men hrm, jag hittar inte var man byter taktik i klubben så det kan bli svårt ^_^

Hur har du fått tag på spelet redan? :)

#24

Postad 26 september 2012 - 16:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Hallå.. spelrecensent =P

https://www.minhembio.com/spelrec

Jag fick det i Fredags. PES kom samtidigt, tycker FIFA är bättre i år dock av det jag spelat av PES:

#25

Postad 26 september 2012 - 16:33

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0

Hur är det, får man välja vilken klubb som helst direkt eller börjar man i någon sämre liga osv för att sedan skapa sitt namn och bytas/köpas av de större lagen? Har aldrig ägt ett Fifa spel men detta förbokade jag då vi under sommaren hade många roliga stunder med 12an:P



#26

Postad 26 september 2012 - 16:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Hur är det, får man välja vilken klubb som helst direkt eller börjar man i någon sämre liga osv för att sedan skapa sitt namn och bytas/köpas av de större lagen?

I Be a Pro som vi snackar om så börjar du klubblös, eller så gör du din egen klubb som jag gjort och bjuder in andra. Du får ju gärna joina MHBio FC sen.

Men när man är klubblös så kan man spela snabbmatcher med andra som är klubblösa eller har klubb, detta för att träna upp sig och bli bättre då. Allt man gör påverkar ju ens stats typ. Sedan kan man söka bland klubbar och be om att få signa hos dem, men det är inte helt lätt att hitta klubbar på det sättet (inte för mig iaf i tidigare FIFA).

Edit: Det är förstås möjligt att det finns något karriärläge offline där du kör med riktiga spelare och inte människor också, har inte testat något sånt dock. Fanns förut iaf.

Redigerat av Zoiler, 26 september 2012 - 16:43.


#27

Postad 26 september 2012 - 16:49

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 111 inlägg
  • 0
@lias

Jag hänger inte riktigt med, i Be A Pro i 10:an och 11:an så spelade man ju även offline med sin gubbe, och gick upp i stats i ett "riktigt" lag. Är den delen borttagen, eller räknas den inte med längre i din gubbe, eller är det något annat du menar?

/P

#28

Postad 26 september 2012 - 16:50

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Aha, så Be a pro har blivit online nu! Då förstår jag. Så man spelar alltså: 1v1?, random lag från random liga som anses "lika bra", sina be a pro spelare ingår i laguppställningarna?:P

#29

Postad 26 september 2012 - 16:55

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Det jag har hört av en polare, när man skapar sin gubbe som börjar på 75, när man ska levela honom då är det att bara spela online med han antigen klubblag eller andra onlineläge med han och man behöver inte göra massa mål för att han ska blir bättre, det räcker t ex med antal spelade matcher, bra passningar/försvarspel osv.

Jag tycker det är bättre så för förut kunde man lätt bygga på gubben tom på träningsplan när man apade sig med bollen lite. =)

Jag vart sugen på att spela den ikväll men jag får vänta snällt till imorgon, löjligt att CDON skickar spelet till folk idag men man kan inte köpa den från butik! Ologisk...haha

Redigerat av Lias08, 26 september 2012 - 17:00.


#30

Postad 26 september 2012 - 19:10

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Zoiler, va heter klubben? Jag har laddat ner spelet med early access :)

#31

Postad 26 september 2012 - 19:50

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0

Zoiler, va heter klubben? Jag har laddat ner spelet med early access :)

HAHAHAHAHA, så stort var det tålamodet.;) Blev du sugen på att öppna julklappen dagen innan julafton?:D

#32

Postad 26 september 2012 - 19:57

Unregistered77f4c216
  • Unregistered77f4c216
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Jag är också med och kör klubb

#33

Postad 26 september 2012 - 20:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Zoiler, va heter klubben? Jag har laddat ner spelet med early access :)

MHBio FC som sagt. Men du kan inte spela klubbfotboll med early access tyvärr. Måste vänta tills du har riktiga versionen.

Eller ja, det går, men inte ihop med såna som har fullversionen (som jag t.ex.). Det är inte kompatibelt.

Aha, så Be a pro har blivit online nu! Då förstår jag. Så man spelar alltså: 1v1?, random lag från random liga som anses "lika bra", sina be a pro spelare ingår i laguppställningarna? :P

Man spelar allt mellan 1 vs 1 till 11 vs 11 beroende på hur många mänskliga spelare som deltar. Det spelar ingen roll hur bra klubbarna är, alla har samma stats. Det enda som skiljer är de spelare vi gör, de har olika stats eftersom vi tränar dem. Alla datorspelare (de spelare som inte styrs av någon människa i vårt lag) har samma generiska stats (75). Så det är bäst att ha så många mänskliga som möjligt.

Jag är också med och kör klubb

Gött. Liverpool190?

Vet inte hur det fungerar med att ni ska vara med i laget. Jag har gjort så alla på min friendlist kan joina automatiskt, om man inte är på min flist kanske man får ansöka om att bli signad så ser jag det när jag loggar in.

Om någon annan vill bli manager också så vore det bra (större chans att man blir antagen snabbt).

#34

Postad 26 september 2012 - 21:13

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

HAHAHAHAHA, så stort var det tålamodet.;) Blev du sugen på att öppna julklappen dagen innan julafton?:D

Orkade inte vänta, j*vla webhallen skickar mail att mitt spel finns att hämta kl 19:20 och dom stänger 19:00 hahaha

#35

Postad 27 september 2012 - 14:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Får ni spelet idag då alltså?

#36

Postad 27 september 2012 - 15:33

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Får ni spelet idag då alltså?

Jag har fått spelet och spelar just nu, har även frågat klubben så bara att godkänna. Jag ska träna 18-20 sen är jag din hela kvällen :)

#37

Postad 27 september 2012 - 15:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Haha, okej, ja vi kan ju prova under kvällen iaf. Ska bli kul.

#38

Postad 27 september 2012 - 15:45

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Haha, okej, ja vi kan ju prova under kvällen iaf. Ska bli kul.

Min gubbe (mittfältare/playmaker) är redan 80 snart 81, det går fort.

#39

Postad 27 september 2012 - 16:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Härligt, ja min ligger också nånstans där. Det går rätt snabbt. Men det lär avta för det finns ju svårare grejer att plocka, framförallt för att de tar lång tid.

#40

Postad 27 september 2012 - 16:13

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Kommer jag till 85 är jag nöjd, man ska ha en dvärg på 73-75cm och max 65-67kg för då är man snabb och teknisk. Huvudspelet lämnar jag till stora vikingar haha

#41

Postad 27 september 2012 - 16:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Jag brukar ha det, men jag vetefan. I år har jag gjort honom lite mer normal. Det är bra att vara snabb och teknisk men man har ju ingen chans i närstrider överhuvudtaget. Så jag kompromissar lite.

Men man kan ju ändra kroppsform när man vill. Förra året provade jag med max fysiska stats, men ja... det går inte att vara så jätteteknisk då trots att man satsar på de attributen. Han var hyfsat teknisk dock och grym på att nicka.

Men man kan ju tyvärr inte göra en Zlatan, dvs en som är snabb, teknisk och stark på samma gång.

#42

Postad 27 september 2012 - 16:31

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Nu har jag fått spelet! Kommer nog också in ikväll en runda! Är ju helt ny på clubs så har ni några tips? Skapade en PRO iaf anfallare som avslutare då många vill vara playmaker

#43

Postad 27 september 2012 - 16:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Tips, hmm. Att inte dribbla för mycket ^^

Nej, men, är man nära straffområdet så kan det ju vara bra att utmana.

En grej du kan tänka på är att man kan trycka på passknappen för att datorn ska passa bollen (om spelaren är styrd av datorn). Det är bra att göra eftersom datorn inte är så jättekompetent själv. Men man ska inte göra det hela tiden för då kanske datorn passar bort den om man är i dåligt läge.

Hoppas det kommer in några backar i laget sen också. Det är ju inte alla som vill spela det men de behövs också. En grym målvakt hade varit bra också eftersom manuella målvakter utklassar datorn (de manuella har omänskliga reflexer).

Sen vore det iofs bra om någon spelade som "any" (att man styr alla spelare utan de som styrs av andra pro-spelare) eftersom man inte direkt vill vara låst till att förlita sig på datorn i backlinjen och så... men det bästa är om vi får 8-9 gubbar i laget, det är då det är som bäst.

#44

Postad 27 september 2012 - 16:46

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Fan va jag hatar folk som kladdar på bollen och ska försöka dribbla 4-5 spelare som är omöjligt fast dom har 4-5 grymma passningsmöjligheter. Spela enkela passningar och vara teamspelare då är man en vinnare oavsett motstånd, jag har också märkt att distansskott är grym på detta spel för oftast målisarna släpper retur och har man vakna anfallare då är det bara att gå på retur och chippa bollen.

En till viktig grej, man ska inte trycka på passknappen i tid och otid när försvarna styrs av datorn för dom passar men har man 4-5 motståndare i mellan då är det kört.

Jag kan styra alla spelare, har gjort det förut och det har funkat ganska bra...värt att testa :)

#45

Postad 27 september 2012 - 17:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Fan va jag hatar folk som kladdar på bollen och ska försöka dribbla 4-5 spelare som är omöjligt fast dom har 4-5 grymma passningsmöjligheter.

Som sagt, att spela 11 vs 11 kan vara hyfsat påfrestande.

Sen händer det att jag själv tappar bollen när jag har passningsläge etc, men oftast beror det på att det verkar vara någon form av lagg. Det är inte riktigt så smooth som när man spelar offline, eller inte på långa vägar skulle jag säga.

#46

Postad 27 september 2012 - 17:11

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Jag har inte upplevt lagg på detta spel hittils men visst händer det att spelaren vägrar passa eller skjuta haha

#47

Postad 28 september 2012 - 13:13

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0
Köpte det igår, men inte testat.
Det jag reagerade på var att det inte fanns med någon manual?!
Löser sig garanterat ändå, men ändå nyfiken - har någon annan fått?

#48

Postad 28 september 2012 - 13:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Ingen aktivitet här =P? PS3-tråden är ju helt nedlusad med aktiva spelare. Och då spelade vi ändå i klubben igår.

Det är grymt mycket roligare att spela klubb än med randoms vill jag säga först och främst, det var riktigt kul igår!

Om jag får komma med viss kritik dock så måste ni ju jobba hem mer gubbar! Jag kollade på statsen innan jag gick och jag hade dubbelt så många passningar som er andra (och ändå skrek alla passa, passa när jag hade bollen - måste passa, spela enkelt om man blev av med den ^^), 3-4 gånger fler tacklingar och bäst passningsprocent. Hade det stått distance covered så hade jag säkert haft 5 gånger mer.

Min spelare är egentligen en offensiv centermittfältare men det var ju ganska sällan jag kunde vara där framme och vara kreativ mest för att jag fick spela som en defensiv mittfältare. I verklig fotboll stannar ju inte 3-4 spelare kvar vid mittlinjen och väntar på bollen, det är pojklagsfotboll =P. Alla vill spela på topp som det verkar och göra mål, men försvarsarbetet är lika viktigt. Matcher vinns på mittfältet och där kände jag mig väldigt ensam. Så jag vill ha mer hjälp bakåt, vi måste kunna spela på mitten och inte bara tjonga upp långbollar mot anfallarna ;) . Tyckte det var rätt bra när macke spelade defmitt i någon match, det avlastade. Men behövs mycket mer bakåtjobb och defensivt tänk. Inte ens när vi ledde i matcherna och det var typ 10 minuter kvar och de pressade så tänkte folk bakåt =P.

Är det inga fler som vill spela klubb? Vi var 5-6 stycken igår men behöver fler mittfältare/försvarare.

Spoiler


Köpte det igår, men inte testat.
Det jag reagerade på var att det inte fanns med någon manual?!
Löser sig garanterat ändå, men ändå nyfiken - har någon annan fått?

EA har inte fysiska manualer längre, finns i själva spelet.

#49

Postad 28 september 2012 - 15:09

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0

Är det inga fler som vill spela klubb? Vi var 5-6 stycken igår men behöver fler mittfältare/försvarare.

EA har inte fysiska manualer längre, finns i själva spelet.


Skulle kunna tänka mig, men tiden är ett problem. Även lite osäker på hur det går till, men ska kolla på det.

Ok, då vet jag det :)

#50

Postad 28 september 2012 - 15:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Tid och tid, man hoppar in när man vill och spelar när man kan, bara att göra en progubbe och joina laget ;)



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.