Jag har jämnfört Viewpia LC-37IE11 med Viewpia LC-40IE11 och det skall inte vara något som skiljer dem åt utan just det yttre och sizen såklart
Specen som står på Dustin hemsida ger jag inte mycket för. Den verkar inte stämma alls..
Kollade på Viewpias hemsida och där var den exakt som Viewpia LC-37IE11.
Nåväl jag har iaf beställt denna maskin nu och förväntar mig att den kommer till mig på fredag!!
Min kompis har en Viewpia LC-37IE11 stående hos sig och är väldigt nöjd med sin.
Han kör idag VGA till sin Viewpia och DVI till sin 20" datorskärm??
Då jag bor i en ganska liten 2:a kommer jag använda denna 40" som huvudskärm.
Jag kommer köra DVI via min hFX Mcubed HTPC och FloppyDTV till 40" och sedan köra DVI till min 20" skärm oxå. Jag har ett XFX 7800GT kort med dubbla DVI
Just nu har jag dock ingen FloppyDTV..ÄN!! Så jag kör med en vanlig Comhem box.
Det kommer spelas en del på den kan jag tänka mig men det blir ju mycket annat oxå.
Japp det kommer komma bilder, tester och diverse info om denna, när tiden finns där
*reminder to myself
Buy DiNovo Media Desktop
Bifogad fil(er)
Redigerat av Nixxdorf, 14 February 2006 - 22:17.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
0
4 bilder
277 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna





Fler
Vilka bilder visas här?