Ok.
Lovade en uppdatering om vad jag tyckte om systemet och hÀr kommer den.
MĂ„ste sĂ€ga att jag Ă€r grymt grymt imponerad av denna maskin. Bara genom att packa upp systemet ur dess kartonger (Trust me, varje jĂ€kla komponent har plast kartong skumgummi och siden papper runt sig.) sĂ„ förstod jag att jag inte skulle bli besviken. Som mĂ„nga av som Ă€r intresserad av systemet sĂ„ Ă€r finishen och designen grym. Jag hade inte sett systemet âliveâ nĂ€r jag bestĂ€llde men alla förvĂ€ntningar infriades.
Tror jag vÄgar sticka ut hakan och sÀga att ljudet som detta system levererar, sett till storlek pris etc, nog Àr ganska svÄrslaget. DVD-filmer hanterar systemet utmÀrkt, vissa filmer verkar skapa mer surround effekt Àn vissa, bilden Àr riktigt riktig riktigt bra! Oavsett om du vÀljer att skicka ut signalen i 1080i eller 720p
Det som var viktigt för mig, och som jag oroade mig för, var hur HS 200 skulle prestera i stereo-lÀge vid musik lyssning. Kan sÀga att du/ni inte kommer att bli besviken. Ljudet Àr grymt rent, basen hÀnger riktigt bra och det gÄr att spela riktigt riktigt högt!
USB funktionen funkar perfekt, lite jobbigt grÀnssnitt, men möjlighet att göra spellistor för mp3 finns.(tror den fixar winamps). Samma med divx/xvid material, funkar riktigt bra Àven undertexter (mÄste döpas =filmensnamn.srt etc för att fungera automatiskt).
LĂ„ter som jag sitter och höjer detta system till skyarna. Men jag mĂ„ste det, jag Ă€r grymt imponerad. Stod och funderade mellan denna och denon s-301. Anledningen att jag valde HKn var faktiskt mest grundat pĂ„ designen. Har en q97 50â som den skulle passa till.
SÄ hÀr i efterhand tror jag inte det gÄr att fÄ mer prestanda, funktion samt design för pengarna.
Ăr sĂ„ nöjd man kan bli.
Blev en kort sammanfattning men vi hÄller trÄden levande sÄ kan ni frÄga pÄ om det Àr nÄgot specifikt ni undrar över