Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nån mer som hatar sommar och äcklig värme?

51 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 May 2008 - 18:01

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1886 inlägg
  • 0
Nu börjar vi närma oss den tid som för mig är jobbigast, värmen.

Det finns inget värre än svensk sommarvärme, man känner sig kladdig och dåligt humör hela dagarna.

Nån som känner igen sig?

Postad 09 May 2008 - 18:03

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Nu börjar vi närma oss den tid som för mig är jobbigast, värmen.

Det finns inget värre än svensk sommarvärme, man känner sig kladdig och dåligt humör hela dagarna.

Nån som känner igen sig?

Nej kan inte påstå att jag känner igen mig :) Sitter just nu med en kall i handen och en köttbit på grillen och känner mig inte det minsta kladdig :P

Postad 09 May 2008 - 18:08

Unregistered85528044
  • Unregistered85528044
  • Användare

• 217 inlägg
  • 0
Känner som dig Packetloss....klibbigt, svettigt och på stan luktar det varma avgaser och taskig luft....
Drar ner persiennerna, gömmer mig i badkaret och vänder på dygnet.

Postad 09 May 2008 - 18:24

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1886 inlägg
  • 0

Känner som dig Packetloss....klibbigt, svettigt och på stan luktar det varma avgaser och taskig luft....
Drar ner persiennerna, gömmer mig i badkaret och vänder på dygnet.

Speciellt buss######rna luktar avgaser, och SL ska vara miljövänliga? de kör ju fortfarande med massa gamla avgasluktande bussar som gör att man kräks nästan.

Nej, Sverige är bäst på vintern, då är alla inne och jag är ute :)

Postad 09 May 2008 - 19:22

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

• 658 inlägg
  • 0
jag vill ha, vinter, mörker och galna massmördare som jagar älgar på balkongen.
sommaren borde förbjudas.

Postad 09 May 2008 - 19:38

Unregistered592cec63
  • Unregistered592cec63
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0
Partypoopers :)

Postad 09 May 2008 - 19:42

Unregistered25afe1a3
  • Unregistered25afe1a3
  • Veteran

• 1919 inlägg
  • 0
Sommaren är ju den tiden när man vaknar upp,tänk på allt positivt som ljusa sommarkvällar,grillning,kalla bärs,golf och segling. Jag är snarare tvärtom Packetloss, jag hatar snö och kyla.

Postad 09 May 2008 - 19:44

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

• 1428 inlägg
  • 0
Hösten är schysstaste årstiden. Gillar inte sommaren men gilla rinte snö heller.

Postad 09 May 2008 - 19:48

mogatron
  • mogatron
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Ja verkligen överskattat! Redan trött på det och det är ändå bara Maj... Nej sommar ska upplevas i en miljö med hög luftfuktighet. Jag menar torrbastun står ju alltid tom på det lokala badhuset medans alla har svettorgie i den våta.

Man känner sig som det kritvita lammet bland svarta får när man försöker hävda att man ska fly Sverige då sommarvärmen slår till! :)

Postad 09 May 2008 - 19:49

Unregistered592cec63
  • Unregistered592cec63
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0
Hifighost :
Du glömde alla fina, härliga, sexiga, sensuella, nakna, halvnakna tjejer man ser när solen och värmen kommer :)
Ligga på stranden och spana ur ögonvrån när ens fästmö inte ser ....aaah.
Eller när man nästan kör i diket pga en riktig puma och tjejen undrar om man är hög ? Oh yes baby, du skulle bara veta :P

Mogatron: Hög luftfuktighet ?? Då kan jag starkt rekommendera södra Florida .....

Redigerat av Unregistered592cec63, 09 May 2008 - 19:51.

Postad 09 May 2008 - 20:02

Unregistered25afe1a3
  • Unregistered25afe1a3
  • Veteran

• 1919 inlägg
  • 0

Hifighost :
Du glömde alla fina, härliga, sexiga, sensuella, nakna, halvnakna tjejer man ser när solen och värmen kommer :P
Ligga på stranden och spana ur ögonvrån när ens fästmö inte ser ....aaah.

Vågade inte skriva det ifall någon annan än jag läser inlägget :)

Eller när man nästan kör i diket pga en riktig puma och tjejen undrar om man är hög ? Oh yes baby, du skulle bara veta ;)

Jag brukar skylla på djur i vägkanten.

Postad 09 May 2008 - 21:03

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
hehe ja sommar is the shit, hatar vinter och kyla.

Postad 09 May 2008 - 21:09

Unregistered85528044
  • Unregistered85528044
  • Användare

• 217 inlägg
  • 0
problemet är ju att de där "snygga tjejerna" är lika svettiga och klibbiga som jag är ..förmodligen.. och har man det i åtanke är det inte så wow längre.. nja...en söt tjej i toppluva och frost i ögonbrynen tack!

Postad 09 May 2008 - 21:34

Unregistered592cec63
  • Unregistered592cec63
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0
Ok då, jag är inte omöjlig :) alla årstider har sin charm, vissa mer än andra för var och en.

Postad 09 May 2008 - 21:39

Unregistered85528044
  • Unregistered85528044
  • Användare

• 217 inlägg
  • 0
ja.. heh.. smaken är som baken......men efter några öl kvittar klimatet.. humöret är troligtvis på topp vilket som....och den svettigt klibbiga kvinnan bredvid dig är hundra ggr sexigare än hon var innan ölen. :)

Redigerat av Unregistered85528044, 09 May 2008 - 21:40.

Postad 09 May 2008 - 22:13

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
hellre värme än kyla.
avskyr vintern =)

om jag fick bestämma vädret så skulle varje dag vara behagligt varm med en lätt sval bris. på nätterna skulle det regna. natten innan julafton skulle det snöa, och natten efter nyårsdagen skulle det töa bort :)

tyvärr får inte jag bestämma ;_;

Postad 09 May 2008 - 22:16

Unregistered1047
  • Unregistered1047
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Hmm, om vi nu ska gå in på ämnet sommaren och värmen som "KOMMA SKALL", så skulle det vara väldigt intressant att veta vad alla som jobbar under sommaren kommer att ha för ungefärlig temperatur på sitt jobb?

Själv kommer man springa omkring mellan 4-5 maskiner och svettas ars***t av sig i 35-40C.

Hatar sommaren förövrigt....

Postad 09 May 2008 - 23:35

Unregistered85528044
  • Unregistered85528044
  • Användare

• 217 inlägg
  • 0
som tur är semestrar jag i stort sätt hela sommaren..siktar på 12e juni - mitten av augusti...men jag ska tänka på alla som jobbar den tiden..eller nja.. det ska jag nog inte... :)

Postad 09 May 2008 - 23:48

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1886 inlägg
  • 0

som tur är semestrar jag i stort sätt hela sommaren..siktar på 12e juni - mitten av augusti...men jag ska tänka på alla som jobbar den tiden..eller nja.. det ska jag nog inte... :)

Sommaren är bästa tiden att jobba för då är det dött på kontoret, sen tar man ut semestern när det är full fart igen på kontoret.

Postad 10 May 2008 - 00:02

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Kan känna på båda sätten jag, men tycker att sommaren är fantastiskt skön, jag har dock också problem med värmen och föredrar kvällarna då det är jätte skönt ute :)

Postad 10 May 2008 - 10:08

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4219 inlägg
  • 0
Att klaga på värmen i Sverige är ju som att klaga på pingviner på nordpolen...

Själv tycker jag dock att det är skönast i början av augusti när solen inte gassar så mycket och luften, marken och vattnet är varma. Det är skönast.

Början av sommaren kan kännas knepig när solen steker på men luften, marken och vattnet är kalla.

Postad 10 May 2008 - 10:54

mullvaden
  • mullvaden
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Chris Lymme: det är ju i början av sommaren man kan överleva, då går det fortfarande att sova tack vara kalla nätter (sover bara om det är 19'C). Samt att man kan gömma sig i skuggan om man inte känner för att bli varm och svettig i solen, i augusti spelar det ju nästan ingen roll för då är det ändå så varmt i skuggan så man svettas.

Fast ioförsig, ljusa sommaren ftw. Hade man haft sommar året runt så kanske man varit van med värme. Får väl flytta till nån nation/stat där det är det..

Postad 10 May 2008 - 11:31

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mm..Tycker sommaren går bra så länge man får sitta i skuggan å dricka öl och AC ställd på 19 grader i sovrummet :)
Skulle gärna få va sommar året runt....Behöver inte va så mycket sol bara tempen ligger på 20 grader.
Vinter å 20-30 grader kallt å massa snö är f*n så mycket värre...Fick man bara va hemma vore de ju inga problem men ...

Postad 10 May 2008 - 14:38

Unregistered592cec63
  • Unregistered592cec63
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0
Avanti: vet hur det känns, har jobbat både i växhus med tomat odling där det lätt blev 40-50 grader och ingen ventilation att snacka om och vanlig växthus, det sist nämnda vart värst 40-50 grader stekande sol, kass ventilation och noll skugga :)

En grymt häftig upplevelse på växthuset var när en blixt (åskväder) slog ner precis där jag stod, snacka om att allt blev vitt och att man för några hundradels sekunder såg nada och även om åskledaren tog det mesta så kände man sig konstig i kroppen ändå B) Det var en wow upplevelse...

Numera jobbar man ute oavsett väder...

Redigerat av Unregistered592cec63, 10 May 2008 - 14:42.

Postad 11 May 2008 - 03:06

Unregisteredc5472c21
  • Unregisteredc5472c21
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0
jag hat älskar sommaren, sjukt nice med ljus dygnet runt och den härliga doften. men jag är en av dom som svettas VÄLDIGT lätt.
ruggit jobbigt att få runt och va dygn sur, därför gillar jag nätterna på sommaren. perfekt värme.

Postad 11 May 2008 - 03:41

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Kan känna mig lite kluven......

Har tyckt den här vinter/hösten som varit (det har fan regnat i 1 år känns det som B) ) känts verkligen tung. Väldigt skönt med lite sol och så. Samtidigt kommer det allid så plötsligt i Sverige, +5 en dagen sen +20 nästa och full sommarvärme. Blir lite tagen på sängen varje år och tar ett tag för mig att vänja mig vid det här varma. Men visst är det skönt! Blir lite lättare att gå upp på morgonen också när det är sol istället för regn regn regn och regn.

Sen är det lite skillnad på att jobba och göra vardagsbestyr i värmen än att ha semester. Så här till vardags behöver det inte vara så varmt för min del, känns inte som man missar något då och det bir inte så jobbigt att utföra alla grejjer man skall göra. En +20 räcker gott och väl :) .

Sen kan jag ibland bli lite trött på det här snacket om, "sitter du inne i det fina vädret". Men va fan låt mig va! ;) Det är väl en själv som bestämer om man vill gå ut och inte vädret? Iofs, uppkommer nog bara den diskussionen på nordligare breddgrader där vi måste ta var på värmen lite mer(detta kanske var enda veckan i år ;) ). Har svårt att tänka mig att te.x Egyptier klagara på varandra för att någon sitter inne en varm dag. B)

Well om jag kommer upp i tid imorgon skall jag ut i värmen!

/genstruktur

Postad 11 May 2008 - 07:43

pear
  • pear
  • Forumräv

• 508 inlägg
  • 0

Att klaga på värmen i Sverige är ju som att klaga på pingviner på nordpolen...

Pingviner på nordpolen tyder på att något är fel då de lever i de kalla områdena kring antartktis (sydpolen). Menar du att det är lika fel (onaturligt) med värme i Sverige eller har du förväxlat var pingvinerna hör hemma?

Postad 11 May 2008 - 09:02

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4219 inlägg
  • 0

Pingviner på nordpolen tyder på att något är fel då de lever i de kalla områdena kring antartktis (sydpolen). Menar du att det är lika fel (onaturligt) med värme i Sverige eller har du förväxlat var pingvinerna hör hemma?

Det kallas för ironi.

Det finns inga pingviner på nordpolen och problemet med det svenska klimatet är knappast för mycket värme.

Otroligt att jag behövde förklara det.

Postad 11 May 2008 - 10:29

lille_man
  • lille_man
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

Det kallas för ironi.

Det finns inga pingviner på nordpolen och problemet med det svenska klimatet är knappast för mycket värme.

Otroligt att jag behövde förklara det.

Ironi är en konst på väg att dö ut B)

Sommaren är ju underbar på det sättet att det blir ljusare, man är ute mer, kan grilla när man vill OCH äta det grillade ute, kan dra till havet/badsjön när man vill mm mm

Sommaren är för jä**ig på det att det är svettigt, klibbigt, varmt, fuktigt, torrt, huvudvärk av solljuset (räcker inte alltid med solglasögon), svårt att få barnen att somna på kvällarna vilket resulterar i ultratrötta barn som ska till skolan/dagis mm mm

Personligen gillar jag vintern mest :)

Postad 11 May 2008 - 10:45

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Älskar sommaren och värmen, men jusst nu idag är det fan inte sannt, 29*C kl 11:30 på morgonen ?!?!?!!!!!
Gick och la mig runt 06:00 och fick inte sova så mycket pågrund av värmen så är nu jätte trött och iriterat mitt i svettningarna och andnöden, jäkla värme :)

Min kropp är byggd för antarktis eller sibiren eller nått?!

Längter efter att det blir varmt i vattnet så att man kan svallka sig lite i alla fall.... B)

Redigerat av DVD-ai, 11 May 2008 - 10:46.

Postad 11 May 2008 - 10:54

TobbePower
  • TobbePower
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Håller med om att den svenska sommaren kan vara otroligt klibbig och allmänt jobbig. Lägger man även till gräs allergi som blir den ju knappast bättre. Att gå på tabletter en hel sommar gör en väldigt trött och irreterad.

Postad 11 May 2008 - 12:21

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Ni är ju sjuka :unsure:
vintern är den sämsta årstiden,mörkt hela tiden,kallt å jävligt att jobba,jobbar mest utomhus....
hösten är skit,hur skoj är det med höststorm och elände..
ännu skojigare nu när det inte finns nån snö förrens i januari,man går ju omkring med depression hela hösten ju.
mörkt när man kliver upp och går till jobbet,mörkt när man kommer hem,nä fy fan sommar hela tiden ska det va :blink:

Postad 11 May 2008 - 13:10

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3433 inlägg
  • 0
Var i sverige bor ni som upplever den svenska sommaren som väldigt varm och klibbig?

Postad 11 May 2008 - 14:46

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Var i sverige bor ni som upplever den svenska sommaren som väldigt varm och klibbig?

Beror på kropen och hur pass bra den klarar värmen, min gör det inte !

Bor i Stokholms-skärgård :unsure:

Postad 11 May 2008 - 17:10

AlexanderE
  • AlexanderE
  • Guru

• 4905 inlägg
  • 0
Själv är sommaren den bästa årstiden what so ever!

Älskar när det är varmt och skönt och när man knappt behöver klä på sig när man går ut. :blink:

Sen så är det så fint med all grönska på sommaren och speciellt nu när det börjar slå ut. :unsure:

Postad 11 May 2008 - 18:54

Soundstage
  • Soundstage
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Nej!!

Sommarn är den bästa tiden, men håller med om att det blir jobbigt när tempen närmar sig 30 grader. Det gäller att vara rätt rustad för att möta de nästan medelhavslika somrarna nuförtiden. Flera ombyten med shorts, stora och sköna t-tröjor samt solglasögon så att man kan spana på brudarna obemärkt!

Sen gäller det att hitta ett par bra sandaler samt inta stora mängder kalla livsmedel typ glass, milkshake och istee'........

Sen är det bara att slappa.. :unsure:

Postad 11 May 2008 - 21:48

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
Lider, som så många andra, när det blir för varmt. Så ja, jag hatar den äckliga värmen. Dvs jag hatar sommaren på dagen. Stilla sommarkvällar däremot tycker jag är bland det skönaste/mest rogivande som finns. Så på kvällen älskar jag sommaren :unsure:
Tycker dock inte vintern är speciellt roande någon tidpunkt på dygnet alls, men man kan iaf få temperaturen lagom.

Postad 11 May 2008 - 22:23

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

• 3928 inlägg
  • 0
Det är tur man bor i lägenhet. Det finns i vårt hus en kall källare. Den är perfekt att slinka ner i ibland när värmen blir för intensiv. Däremot finns det inte så mycket därnere att göra :unsure: Mer än att tvätta då, förstås.

Postad 11 May 2008 - 22:33

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Lider, som så många andra, när det blir för varmt. Så ja, jag hatar den äckliga värmen. Dvs jag hatar sommaren på dagen. Stilla sommarkvällar däremot tycker jag är bland det skönaste/mest rogivande som finns. Så på kvällen älskar jag sommaren :unsure:
Tycker dock inte vintern är speciellt roande någon tidpunkt på dygnet alls, men man kan iaf få temperaturen lagom.

Kan inte mer än hålla med. Sommarkvällar är underbara, men den sjuka värmen på dagen klarar jag inte av

Postad 11 May 2008 - 23:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Förstår ärligt talat inte dom som ligger på stranden hela dagarna :unsure:
Tror inte ens jag skulle göra det om ja så vore singel å hade brudbrist :blink:

Postad 11 May 2008 - 23:49

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Jo sommarkvällar är det bästa med värmen! :unsure:

Postad 11 May 2008 - 23:57

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Hösten är schysstaste årstiden. Gillar inte sommaren men gilla rinte snö heller.

Välkommen till Göteborg. Här finns inte fenomenet "vinter", men vi har en dj-t lång och regnig höst. Inte alls kul.

Postad 12 May 2008 - 00:20

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

• 3928 inlägg
  • 0

Förstår ärligt talat inte dom som ligger på stranden hela dagarna :unsure:
Tror inte ens jag skulle göra det om ja så vore singel å hade brudbrist :blink:

Du moparman.......jag håller fullständigt med.

Att bara ligga å pressa. Ingen kan väl göra det för att det är skönt? Och att göra det för att bli brun? NO WAY!! Vi bor i norden, inte i Afrika. Här ska man vara vit.

Postad 12 May 2008 - 08:27

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Vit är jag alltid ändå, så det gör vare sig från eller till att sola för min del....
Jag kan vara på stranden varenda dag i 2 månader och vara i solen hela tiden, men får alldrig någon direkt färg ändå, blir bara röd / bränd och det blir jag jätte lätt i stället :unsure:

Postad 12 May 2008 - 08:40

toska
  • toska
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0
Sommaren är den bästa årstiden, klarar värme hur bra som hellst, kroppen anpassar sig och 35+ är sen inget problem ingen svettighet och/eller klibbighet mm. bara underbart. Synda bara att vi så sällan får den värmen här.
Inte blir jag speciellt brun men det går riktigt bra ändå. Men Jag håller med ligga och pressa på en strand klarar jag inte heller, skulle dö av tristess.

Postad 12 May 2008 - 09:24

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2349 inlägg
  • 0
"jag hat älskar sommaren, sjukt nice med ljus dygnet runt och den härliga doften. men jag är en av dom som svettas VÄLDIGT lätt."

Jag med, asjobbigt och gå runt och vara dyngsur på sommaren det är ju inte överallt man kan ha linne på sig...tyvärr.

Postad 12 May 2008 - 15:28

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

• 931 inlägg
  • 0

"jag hat älskar sommaren, sjukt nice med ljus dygnet runt och den härliga doften. men jag är en av dom som svettas VÄLDIGT lätt."

Jag med, asjobbigt och gå runt och vara dyngsur på sommaren det är ju inte överallt man kan ha linne på sig...tyvärr.

Dra fram Mr Gilette och gå postal på armhålorna, annars finns absolut torr.

Postad 12 May 2008 - 16:02

Petri M
  • Petri M
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Tycker alla årstider har sin charm... älskar vintern, men inte de vintrar som varit på sistone. Gråa och slaskiga och hala :P

Våren är fin när alla träd börjar slå ut och fåglarna börjar kvittra. Att det blir lättklädda damer på stan är en bonus, men det kan vara en plåga också, speciellt då jag har nada raggningsskills B)

Sommaren ställer jag mig neutral till, enda jag inte tycker om är extrem värme och alla insekter.

Hösten är vacker med dess färger, och regnet ger en fräsch doft. :) Jobbigt att man svettas så förbannat av luktfuktigheten dock.

Postad 12 May 2008 - 16:22

Unregistered40127
  • Unregistered40127
  • Mästare

• 2592 inlägg
  • 0
Finns inget bättre än sommaren!! Med våren kommer ljuset och man slipper det eviga vintermörket (säger jag i södra skåne!!). Med värmen kan man fly ut från kåken som trots sin storlek 166+100 kvadrat känns instängd och trång. Då har man alla uteplatserna i trädgården att nyttja, finns alltid en plats som så varm så att det är lagom, finns inget att klaga på. Blir det för varmt inne så får man kyla med ACn, men just öppenheten när man kan slänga upp alla dörrarna mot uterum, soldäck och altan då har man den friheten man behöver.

På sommaren kommer ju grillen till sin rätt, det är för kallt att äte ute på vintern så då för man grilla ute och ät inne, det suger hårt.

Tänk själva bara en härlig lördagsmorgon med strålade sol och man går ut i solen i kallingarna och man knäcker dagens första kalla öl. Grannen svarar med att öppna sin andra burk... Man går runt och småpysslar med det man har att göra, utan att lägga så hårt fokus utan allt har sin tid.
Ungarna drar på sig lite kläder och sandaler och cyklar iväg till sina kompisar, man slipper tänka på torra skor och overaller!! På kvällen glider man över till någon bekant i kvarteret eller så får man själv besök. Grillen tänds och man letar upp något smaskigt i frysen som sedan grillas med omsorg och man kan sitta ute i pricip hela natten tills det börjar gry vid 4 tiden. Det där ###### mörkret infinner sig bara några timmar!!

Skulle det bli för varmt kan man köpa en sån där stor uppblåsbar pool och en luftmadrass, sen kan man ligga och och guppa och lapa sol och svaka sig efter behov.

Ni som klagar på avgaser har ju fått allt om bakfoten, det är ju inte värmens fel, ni bor bara på fel ställe!!

Postad 12 May 2008 - 18:14

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Ja,visst är det underbart med sommar,det ända jag gillar med sommaren är: Sommarlov och cykelturerna kl 11 på kvällarna i skogen och i bara tjocktröja.och sedan komma hem helt nerklibbad med insekter och att svetten rinner ner för ryggen.för att sedan hoppa in i duschen där den nästan står på minusgrader,sedan gå ner i källaren och blåsa upp en madrass och ligga och sova.det är vad jag kallar en sommar.

Det jag hatar är väl: att man måste bada(hatar skiten,inte för att jag är så dålig på att simma) men jag liksom bara hatar det.brukar alltid säga " den dagen jag trillar i så kommer jag gå på vatten,precis som jesus"
och sen alla j*vlans utflykter,och att man inte får va inne lika mycket,jag citerar "Varför sitter du här inne när det är så fint väder?"

Sommaren kan nästan slänga sej i väggen.Vintern då man får åka skidor är nog den underbaraste tiden,och sen våren.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.