3 Sverige Om N900. Vi har dem på lagret, de är inlevererade, just nu håller de på att skickas ut till alla er som beställt. Ber om ursäkt för alla motstridiga besked tidigare, men så här är det ofta i mobilbranschen och eftersom det är så många av er som längtat så mycket efter den här mobilen har jag vidarebefordrat informatio...nen i takt den har kommit till mig. MVH, Erik H/3 PRVisa mer
några sekunder sedan · Visa feedback 6Dölj feedback (6)
klasstrom: @andreasw7 N900 är populär världen över. Den har börjat skeppas i Sverige i hyfsade volymer nu så du borde få tag på en snart :-)
about 1 hour ago from web
Så här ser händelseförloppet ut för min del
* ca 4-5 veckor sen. Ringer för att "säga upp" abonemang för att få tag på 3's antichurn erbjudanden och ordnar en bra deal med n900. Beskedet blev att den skeppas vecka 3 och den bör vara hos mig då i slutet av den veckan.
* Ringer vecka 3 in för att kolla min order, den har då inte registrerats eftersom det inte gick att göra bokning i deras system.
* Pillar själv med en kollega i 3's system där vi fortfarande under vecka 3 ser att ingenting har gjorts.
* Början av vecka fyra får jag ett sms av en säljare på 3 som säger att den skeppas iväg på tisdag 26/1.
* Kollar återigen med en kollega i 3's system ifall något skickats, det har det icke. Kollar igen i ett annat system som visar lagersaldo och dylikt, visar sig att det går att boka en order numera.
* Ringer in idag till kundtjänsten för att kolla om min n900a skickats. Det hade den inte men en beställning låg på mitt namn med erbjudande enligt överrenskommelse. Tjejen i luren säger att hon kan höra av sig när hon vet mer för tydligen så var "N900:an försenad enligt Nokia utan någon vidare information om leveransdatum".
* Spånar lite i 3's facebook sida och lägger mig i i en diskussion som startats där Erik som sysslar med PR hos 3 säger att det finns på lager och att det blivit ett fel (sällsynt fall???? nja inte direkt. Många fel har skett tydligen). De ska skeppas iväg under dagen enligt honom.
* Fick en leveransbekräftelse från 3 för en kort stund sedan om att min order har skickats och sms kommer när varan finns att hämta.
Nu till det tråkiga... dhl sköter sändningen och de verkar inte göra ett allt för bra jobb enligt 3 personalen på företaget jag jobbar på. Men med lite röta kanske man har luren på fredag! Peppar peppar.
Nu blir det iaf att ringa in om ca 3 timmar för att få tag på kollinumret till försändelsen så man kan fortsätta vänta ivrigt på att få sin kära n900a.
Så för att svara på frågan som denna tråd består av:
Var är min nokia?
Ingen aning, den verkar vara på väg. Den kanske finns på lager eller kanske inte finns. Vad jag vet i alla fall är att min nokia inte är i min hand ännu

Hoppas ni andra fått något liknande sms nyligen för då kan man ju hoppas på att luren verkligen är skickad

*längtar*
edit: nu kom ett sms också som bekräftade min förlängning
. Det verkar vara på g!
Redigerat av bianconeriii, 27 januari 2010 - 15:53.