Jag har precis fått min PS-42S4S och är jättenöjd :) .
Tänkte skapa ett nytt inlägg för oss som har den plasman.
Här kan vi kan utbyta erfarenheter etc.
Anders
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 20 September 2004 - 18:10
Hej,
Jag har precis fått min PS-42S4S och är jättenöjd :) . Tänkte skapa ett nytt inlägg för oss som har den plasman. Här kan vi kan utbyta erfarenheter etc. Anders Postad 20 September 2004 - 20:16
Jag kan köra både via digital parabol och "vanlig" antenn.
Där jag har bra signal från min antenn (Svt1) är skillnaden knappt märkbar, men okey, digitalt är en aning bättre. /Anders Postad 21 September 2004 - 11:49
Eftersom jag inte räknar med att ansuta PC'n speciellt ofta
har jag bara gjort en snabbtest. Bilden var helt okey enl. min mening. Anders Postad 21 September 2004 - 13:33
Hej.
Kollade på en 42V4S i affären, och den hade lite eftersläpningar. Är det något som ni har upplevt eller går det att fixa med lite inställningar? /Samuel Postad 21 September 2004 - 15:52
En viss eftersläpning tex vid fotbollssändningar kan man
nog skönja. Om det är en inställningssak vet jag ej. Jag har ej hunnit testa tillräckligt. Någon annan som vet....? /Anders Postad 23 September 2004 - 08:09
Qwert
Kan du vidarutveckla vad du menar med okey när den är ansluten till PC. Oftast brukar det ju vara så att absolut bäst bild får man när man anslutit till en PC. Det är ju det som är hela poängen med HTPC. En polare har en NEC och bilden till PC är grym. Postad 23 September 2004 - 11:55
Jag får nog göra ett nytt test. Det kanske var är så att det var
"grymt okey". //Anders Postad 23 September 2004 - 14:00
Tjena!
Är sugen på att köpa denna plasma jag med.Har varit och tittat på Panasonic TH-42PA30 och tyckte att det var grymm bild.Har inte haft möjlighet att se Sammyn än och undrar om du jämfört dessa med varandra? Ursäkta att jag ställer en sådan här fråga i en tråd som skall handla om erfarenhets utbyte. Postad 23 September 2004 - 16:45
Hej,
Jag kan rekommendera "Sammyn". Jag är som sagt nöjd. Har jämfört Panasonic TH-37PA30 med PS-42D4S (ej S4S) i butik och tyckte inte att jag märkte någon skillnad. (D4 och S4 skall ju vara lika). Samsung har ju bl a 2 tuners vilket Pana'n inte har. Valet stod mellan TH-42PA30 och S4'an. Om jag valde rätt? Ja, jag hoppas det. //Anders Postad 23 September 2004 - 22:28
Kan nån mäta hur hög den är med bordstativet?
Redigerat av Unregistered94e7701c, 23 September 2004 - 23:44. Postad 23 September 2004 - 22:54
Jag har S4S modellen, Köpte den på inet.se och är riktigt supernöjd.
Perfekt bild i PC läge och på komponentingpången. Kör boxer via RGB och det blir grymt bra där med. Har provat HDTV 720p från datorn. Och då gör den sig verkligen rätt. Jag kan uppfatta viss osync mellan ljud och bild. på vissa kanaler. Men det har ju alla plasmor vad jag erfarar. När man kör ljudet via hemmabion. Jag har rätt kass signal på mitt analoga antennuttag, så det är svårt att göra en bedömmning. Får kass bild även på en vanlig TV. Utseendet är det heller inget fel på. Riktigt Nice. Gör sig mycket bättre i verkligenheten än på bild faktiskt. En sak jag retar mig på (som kanske går att fixa) är att Powerknappens Diod lyser ganska kraftigt blått när plasman är avstängd. Ser ju jävligt snyggt ut, men på natten är det lite retligt. Någon som vet hur man disablar den ? Denna plasma kommer bli en storsäljare! Rekommenderas verkligen! Postad 24 September 2004 - 06:27
Tjena!
Ville bara tacka så mkt. för de korta men ack så bra och äfterlängtade "recensionerna" på denna plasma, skulle oxå vilja fråga qwert var du tittade på dessa plasmor (37pa30 och 42d4s) ? Var själv på Elgiganten i GBG (kållered för er som känner till GBG) och tittade på just dessa. Måste bara säga att killen som var ansvarig för deras "plasma vägg" nog skulle behöva en kurs i gundläggande inställning av plasma, om det nu finns ngt sådant. Hur kan man få en Pioneer plasma att prestera sämst? Då menar jag riktigt s**t dåligt. Tyckte att där i butik så var det rätt så stor skillnad på Pannan och Sammyn, då framför allt i mörka partier av filmen. Vill än en gång påpeka att inställningarna inte var optimala.Jag lyckades övertala honnom om att ge mig fjärrkontrollerna till båda plasmorna så att jag fick "labba" lite själv, ställde båda i "Film"-läge (tror jag).Båda plasmorna matades med svhs och det var ngn utav Star Wars filmerna som rullade. Ni som har denna Sammy plasma hur upplever ni de mörka partierna i filmer och vad har ni för signal från DVD:n? Tackar för mig. Postad 24 September 2004 - 06:28 Jag pillade dit en liten bit svart papp på min irriterande blå lysdiod. Postad 24 September 2004 - 07:45
Såja.... Nu är jag oxå en lycklig ägare till en nyuppackad Samsung 42S4.
I sena kvällen testade jag bara helt snabbt att flytta över befintliga anslutningar. Scart från DVD (billig kabel och dessutom en scartdelare) och analog TV-antennsignal (med en något skadad kabel med svag signal). Jag är helnöjd med resultatet med dessa förutsättningar. Men upptäcker också att det blir en fördröjning av ljudet i förhållande till bilden, när jag kör ut till den externa förstärkaren. Men funkar utmärkt med den inbyggda högtalaren. För en tid sedan läste jag om detta fördröjningsproblem på en nu bortglömd plats här på detta forum. Så jag minns inte vilken åtgärd som löste detta problem. Någon som vet? Har inte haft tid att experimentera med olika utgångar etc än och har tyvärr inte tid att djupdyka i detta den närmsta tiden. Men är glad över det positiva intrycket av denna Plasma.. Postad 24 September 2004 - 08:03
Kul att det börjar komma synpunkter från flera 42S4S ägare.
Det var lite trögt i början. Vad är eran erfarenhet om DNIe's vara eller inte vara. Själv har jag inte blivit klok på om den är bra eller inte. Jag har också märkt en fördröjning av ljudet via förstärkare så jag ser fram emot ett förslag på lösning. Dohan4ever, Panan och Sammyn jämförde jag på Elgiganten långt norrut. Tyckte du att Panan var bättre? //Anders Postad 24 September 2004 - 09:06
Tjena!
När jag tittade på dessa så tyckte jag att det var jätte stor skillnad, till Pannans fördel (obs! inställningarna var helt åt h*****e). Tyvärr så hadde jag inte jätte mkt tid på mig så att jag kunnde ställa in en så bra bild så möjligt (enligt min smak). Som jag sa i mitt förra inlägg så såg jag störst skillnad i mörka partier. Vill minnas att det var en scen där det gick en gubbe i ngn typ utav tunnel. På Pannan så kunde man se tunnelväggen och urskillja konturer på stenarna. På Sammyn så såg man gubben och sedan så var det bara svart. Jag var där med en kompis och han reagerade på samma sätt som jag. Det måste varit ngt fel med inställningarna för så stor skillnad bör det ju inte vara. Vad gäller DNIe så tyckte jag att billden blev bättre med den avstängd. Vill än en gång poängtera att mina intryck kan vara jätte missvisande eftersom bildinställningarna var helt fel på Sammyn, blev mkt bättre efter bara ngra snabba knapptryck på fjärren men ändå inte lika bra som Pannan. Måste helt klart se denna plasma ngn annan stans, har fastnat lite för den. Postad 24 September 2004 - 18:06
Hej,
Jag har lagt märke till att en del personer i denna tråd skrivit att de kopplat upp denna plasma med 720p signal. Hur är det möjligt när upplösningen enligt spec. endast är W-VGA, dvs 854x480? Måste man inte ha minst 1280x720 för att kunna köra 720p? Postad 24 September 2004 - 19:20 läs den här artikeln om just EDTV(852*480) och HDTV(1024*768) Plasma skärmar http://www.plasmatvb...definition.html rätt intressant faktist. 10% i bildkvalitet förlorar man med en HDTV signal på en 852*480 plasma mot en 1024*768 plasma jag trodde iofs att det skulle vara mer. 10% är väl knappt synbart? "Good quality EDTV plasma TVs can display HD content nearly as well as HDTV plasmas can" Redigerat av Unregistered1008, 24 September 2004 - 19:26. Postad 24 September 2004 - 23:19
Den inbyggda scalern skalar om bilden till 480 linjer.
42S4S plasman klarar att skala om dessa upplösningar: 480i/480p/576i/576p/1080i/720p. Personligen tycker jag att det där med upplösningen inte har så jättestor betydelse, i detta fell. En bra inspelad film med hög skärpa i vanlig PAL upplösning kan uppfattas minst så bra. Upp till filmbolagen att släppa filmerna med HDTV kvalitet bara. Tillräcklig upplösning har ju används vid filminspelningar sedan slutet på 90 talet. Men den komprimeras för mycket innan pressning. Postad 25 September 2004 - 00:44
1. For å unngå forsinkelse så trenger dere bare å kjøre progressivt signal inn på TV. Hvis ikke så har den en forsinkelse på 130 ms (i snitt ifølge Samsung)
2. Denne TV'n har svært mye graderinger i bildet. Faktisk noe av det dårligste jeg vet om. Prøv f.eks så se Ringens Herre nr 1, med scenene inne i fjellet hvor dvergen finner sin slektning død. Se på ansiktene hvor mye graderinger det blir. Helt grusomt. PA30 er mye og da mener jeg mye bedre. En sammenligning av disse finner dere her: http://www.hjemmekin...px?PIDS=7,10,47 Postad 28 September 2004 - 07:42
Någon som har experimenterat med olika inställningar av skärmen och funnit något bra resultat som kunde exponeras här i forumet.
Kör med std, då jag själv inte haft tid att testa än. Postad 28 September 2004 - 10:01
Hej!
har haft min samsung i några dagar nu och har börjat fundera på att skicka tillbaks den pga av att den har ett störande ljud!! ett lite svagt tjutande(eller nått sånt) mettaliskt ljud som kommer och går.... väldigt irriterande när man väl har börjat höra det!! nån annan som har detta??? hörs väldigt väl om man går och lyssnar bakom tv:n. Börjar fundera på en panasonic pa30 istället!!! Sedan har även jag märkt att ljudet inte är syncat med bilden när man kör ljudet via hemmabioförstärkaren!!! //Björn Postad 28 September 2004 - 11:29
Jag har iof svårt att gå och lyssna bakom TV'n eftersom
min hänger på väggen, men jag tycker min är knäpptyst. När det gäller inställningar brukar jag köra med Standard om DNIe är inkopplad. Annars tycker jag Favorit är bäst. Har inte testat med egna varianter. //Anders Postad 28 September 2004 - 16:10 Exakt! det är det jag försöker att få fram jag har just kirrat The Rock 1080i (fråga mig inte vart jag har fått den ifrån:)) jag har även lånat en 19tums monitor som klarar 2000 nåt i upplösning. det sjuka är att skillnaden i skärpa när jag spelar upp HDTV filmen i 1920*1080 vs 800*600 är "Knappt" märkbar. dock när man går ner till 640*480 så börjar man se en tendens till lite tappad skärpa men det ser fortfarande grymt bra ut. det man mest ser skillnad på mellan en hög upplösning och en låg är texten. jag antar att deinterlace filtrerna gör grov jobbet för bildkvaliteten på filmen medans dom inte tar text remsan vilket gör att den blir mer pixlig. med det här testet i bakfickan så förstår man att skaffa en Plasma med högre upplösning enbart för att ha till att kolla på HDTV är som att slänga pengarna i sjön. dock kanske man ska tillägga att skärpan på en HDTV film även i 640*480 är hästlängder bättre än en DVD film. Summa: HDTV på en Plasma oavsett märke eller "native" upplösning levererar näst intill ett Perfekt resultat! stöd för 720p är givetvis en fördel Redigerat av Unregistered1008, 28 September 2004 - 16:14. Postad 28 September 2004 - 18:08 Jag hör inget konstigt ljud från min..
Denna fördröjning skrev jag om i mitt sörta inlägg här, men vilken Plasma har INTE denna frödröjning? Har läst om detta problem på många ställen. Även en polare som har en bakgrundsproj-TV har samma problem. Postad 28 September 2004 - 22:01
Jag köpte en Samsung PS-42P3SX hos ONOFF i Augusti, valde butiks-exet för att vara säker på vad jag fick (inget missljud, inga döda pixlar). Döm om min irritation när TV'n började väsnas när jag kopplat in den hemma ! Hittade dock en lösning på problemet. Jag lokaliserade missljudet till nedre vänstra hörnet på baksidan, förmodligen sitter där en transformator, och konstaterade att ljudet minskade om jag klämde med handen om det hörnet. Provade då först att spänna skruvarna en aning på baksidan runt området där oljudet kom ifrån, men det blev bara värre. Provade då istället att lossa samma skruvar lite grann, och se ! TV'n blev knäpptyst och har så varit sedan dess (över en månad nu). Hoppas att detta kan vara till någon hjälp. G Postad 06 October 2004 - 10:40
Vad det gäller osynkningen med ljudet när man kör extern hemmabio, så har jag noterat att det försvinner när man stänger av det interna ljudet i menyn på min V4S.
Kanske kan vara nåt att testa på S4S också.. den har ju dock inbyggda högtalare, så det kanske skiljer. Postad 06 October 2004 - 18:25
Jag har märkt att osynkningen med ljudet kan "komma och gå" under samma
program och sändning. Jag har inte testat stänga av ljudet (enbart sänkt till noll)på min S4S. Det kan vara värt ett försök. //Anders Postad 07 October 2004 - 22:22
Fick lite tips från Samsung ang lipsync problem
Om man skall köra ljudet till sin hemmabio skall man plocka ut ljudet på monitor out, och om man disablar de inbyggda högtalarna så skall plasmans elektronik kompsensera för fördröjningen. Jag provat detta, och det blir nästan helt bra. Samt för att få det ännu bättre så skall man kör in signalen via DVI om möjligt, för då behöver inte bildprocessorn bearbeta bilden. Då den är digital från början. Då väntar vi bara på en Boxer med DVI utgång. Redigerat av kilkenny, 11 November 2004 - 00:27. Postad 26 October 2004 - 18:12
Samsung S4 vs Panasonic PA30
Har nog kommit till slutet av min tanke process avseende plasma, och för mig finns två alternativ kvar - en Samsung S4 eller Panasonic PA30 Som jag ser det finns flera anledningar att välja Samsungen * Stödjer 720p * Dubbla tuners * Dvi-ingång * Ingångarna på baksidan och inte på framsidan Men hur är det med bildkvaliteten. Är det någon som VET och HAR jämfört dessa? Jag är imponerad av Panasonic. Har inte kunnat kolla på S4:an lika mkt. Är Samsungen lika bra, alt vad skiljer? Redigerat av drdos, 26 October 2004 - 18:48. Postad 26 October 2004 - 18:15
Köp inte ngn utan ha tittat på dem live!
Jag har själv inte sett S4an....men jämförde en hel del innan jag bestämde mig för PA30. Ska sägas att jag är mkt nöjd med den! mvh Andreas Postad 10 November 2004 - 23:17
Har nu stått i kö och väntat på att få en PA30 tillräckligt länge så jag annulerar denna beställning (Panasonic har enorma leveransproblem och förseningar på denna vilket ju i och frö sig vittnar om att den är populär). Det får bli en Samsung istället som finns hos diverse nätsäljare för runt 26 tkr nu. Någon som tycker man är idiot som gör detta val istället?
Postad 13 November 2004 - 18:18 Börjar fundera på detsamma... less på å vänta... verkar ju som det kan ta riktigt länge innan det dyker upp nån Panna... Å S4S'en har ju DVI... känns mer framtidssäkert... Postad 14 November 2004 - 18:54
Tjena alla Sammy vänner!
Fick upp min S4 på väggen i fredags. Kan säga att jag inte ångrar en sekund att jag valde Sammyn framför Pannan (de som läst hela tråden vet att jag var kritisk mot Sammyn) Till saken hör att jag tittar på tv via en parabol, Pannan är stråt vassare på analog tv (via vanlig antenn, ej Boxer). Nu måste jag gå och titta på tv. Ha de' Postad 15 November 2004 - 15:57
Är det nån skillnad mellan s4 och s4s? eller är det bara att dom glömmer skriva ut det sista s'et?
*lätt förvirrad* Postad 15 November 2004 - 20:48
Har nu haft min P42S4S i en knapp vecka, och är hittills klart imponerad. Efter ett par dagar levererades även min nya DVD (en Yamaha DVD-S1500) och jämfört med min "gamla" (dryga året) Sony 405, som saknar både Progressive Scan och komponentvideoingång, så blev det en djävulsk skillnad på bildkvaliteten. De kraftiga graderingarna i främst mörka partier som jag såg via Sonyn försvann med Yamaha'n. Denna TV är en äckligt snygg kanonprodukt, och jag förstår varför den fick toppbetyg i HemmaBios test i nummer 8.
De enda negativa detaljerna jag märkt hittills är: - Bild"förbättrings"tekniken DNIe är kass och gör bilden via DVD samt satellit kass. Möjligen ger den en viss förbättring av den analoga bilden. Men med denna s.k. finess bortkopplad blir bilden kanon. - Det finns inga direktvalsknappar för "source" på fjärren, vilket innebär att man måste stega sig igenom ingångarna. Med tanke på antalet ingångar på TV'n kan det lätt bli rätt många om man kopplar till många bildkällor... - Ljudet i de inbyggda högtalarna är rätt kasst, men det duger vid slötittande. - En viss ljudfördröjning via surroundreceivern (Yamaha RX V1400), men det är tydligen ett allmänt plasmaproblem. Dock var det enkelt att åtgärda genom att justera ljudfördröjningen i receivern. Postad 16 November 2004 - 07:12
Tjena!
Ren lathet att jag inte skrev ut det sista S:et (man sparar ju faktist 1 hel sekund). Vill hålla med föregående talare ang. DNIe, den skall ständas av i alla lägen utom kanske vid analog TV. Jag för min del blev nog ändå hyfsat överaskad av ljudet (allt är nog bättre en ljudet på min gamla TV) Väntar nu på en Sammy DVD (945), skall bli grymmt kul att se vad dessa två kan prestera ihop. Postad 16 November 2004 - 09:56
Hmm..Det var inte lätt det här. Efter att ha uteslutit en drös med plasmor återstår nu 2st, nämligen Samsung PS-42S4S samt ....ja just det, Panasonic 42PA30.
Jag har ännu inte hittat någon butik som har S4:an så denna har jag inte sett live ännu. Alla ni som har den: Hur är bilden jämfört med V4:an?? Den har jag sett bredvid en PA30. Samma film, likvärdiga anslutningar. Jämförelsen var helt löjlig!! Min fråga är nu: Har S4:an likadan bild som V4:an (som jag upplever som att jag skulle vilja putsa bort en matt "slöja") eller är den bättre? I så fall hur mycket bättre? Kan den verkligen jämföras med PA30 (som jag är minst sagt imponerad av)? Jag har bestämt mig för en mental smärtgräns på 25000kr och det går det ju att hitta S4 för. PA30 med bordstativ ligger på kring 28000. Vad tror ni om priserna när det lackar mot jul? Blir plasma årets julklapp så att S4 kostar 18999:- och PA30 19999:- på OnOff?? Postad 16 November 2004 - 13:55
Jag har samma fundering angående S4:n och V4:n. Det skiljer sig några tusenlappar. För min del så behöver jag inte högtalare till V4:n.
Men å andra sidan så lockar S4:n med sina dubbla tuners. Men iaf, jag skickade mejl till samsung och frågade om panelen är den samma i de båda skärmarna och bildkvaliteten. De sa att i v4:n ska det vara samma nya panel som i s4:n. Mer svarade de inte. Så man får tolka det som man vill, synd att man inte kan jämföra dem. Postad 16 November 2004 - 14:02
Hmmm...............
Jag betvivlar mycket starkt att den bildkvalité som jag sett hos V4:an skulle bli testvinnare i hemmabiotidningen (nr8/2004, är den lnågon som vet om denna artikel finns att hitta på nätet? Missade detta nummer!) Jag har alltså en känsla av att det är 2 helt olika paneler... Postad 16 November 2004 - 17:13
Jo, jag tvivlar oxå lite. Efter det som står i testet med S4:n så kan man undra.
Expert inne i centrum i Lund har V4:n uppkopplad med komponent signalerna. Men, de hade kopplat dem med lakritssnören. Så bilden såg ju inte allt för bra ut, sen vet man inte om de hade ställt in dvdspelaren med progressivescan, utan kanske bara med interlaced. (ngn JVC-dvd med inbyggd förstärkare) Jag skulle ha frågat om de kunde koppla in med scart å se skillnaden, men där fanns för mycket folk. Får ta det någon annan gång. Postad 17 November 2004 - 09:10
Är det ingen som vet säkert besked om dessa plasmaskärmar är samma teknik?
Ingen som sett dem sida vid sida och har upplevt dem lika/olika? Någon som vet var S4S finns uppställd i norra eller centrala stockholm för granskning? Postad 17 November 2004 - 16:19
Jag har sett en S4 och en V4 bredvid varandra, och med samma signal kopplad till dom, och det är ingen skillnad. Har en V4 som jag är jättenöjd med. Har en Pioneer 575A dvd och den ger en kanonbild via komponent.
Ska koppla in datorn imorgon för att se hur det funkar. Nån som vet om det finns nån drivrutin till den? Ser ingen direkt anledning att köpa S4S. Och återigen.. stäng av den interna förstärkaren om ni inte kopplar in högtalarna så försvinner fördröjningen till hemmabioförstärkaren. Postad 19 November 2004 - 16:40 På Ljud @ Bild i Gbg så har dom Samsung PS-42S4S och Panasonic 42PA30 bredvid varandra. Även 37PA30. Stod länge länge och jämförde dom, kom inte fram till så mkt. Panasonicen hade bättre svärta, men i övrigt tyckte jag Sammsungen var ett srtå vassare. Och sen är den ju betydligt snyggare, tycker jag. Postad 20 November 2004 - 14:44
Hmm Det var intressant. Var båda kopplade på liknande vis? Var det DVD eller TV-sändning som visades??
Jag tycker att de flesta plasmor ger en mycket bra bild med DVD men när man sedan kommer till vanlig TV-sändning (både didital och analog) så kommer snabbt svagheter hos vissa plasmor fram. Detta har jag upplevt särskilt med Samsungs V4 och enormt mycket med LG:s PX10 oxh PX11. Däremot verkar LG:s nya PX12 mycket intressant. Den har jag inte sett ännu men den har ju en XGA-skärm och får ganska mycket bra kritik. Det kanske ändå är en högupplöst plasma man ska satsa på.... Postad 21 November 2004 - 01:07
"Var i GBG idag bor i borås annars och hittade en affär som heter Ljud & Bild som ligger nåntanns i GBG det finns typ tusentals affärer runtomkring där. den närmaste var siba. så om du vill kolla på plasmorna åk dit om du har chansen..."
Har kollat på båda plasmorna sida vid sida och måste erkänna att Samsungen var mycket vassare änn Panasonicen. De använde båda samma källor på inngången och det var som dag och natt mellan panasonicen och samsungen. Svart är verkligen svart i samsungen och färgen slår alla plasmor jag sett hittills. Den tar till och med EISA vinnaren Pioneer och andra dyrare tvn som tex Loewe och Philips. kan säga det för plasmorna var bredvidvarandra och jag kan lungt säga att en sån plasma som är ca 20 000 billigare än de andra man jämnfört med så känns det som ett tryggt val att köpa en samsung. Ska nämligen köpa den själv nu inom kort för jag har äntligen bestämmt mig för vilken plasma som ska sitta på väggen. Men måste säga att samsungen är ett riktigt kap. Enligt hemma bio är det den bästa plasman och man jämförde med: hitachi 42pd5200, jvc pd-42b50, philips 42pf9966 och yamaha pdm-4210 som ligger runt 50 000. Så mitt råd är att kika på den innan du bestämmer dig för vilken du skall köpa. till alla som tvekar "tänk om" för denna tv är verkligen kanon den har sån underbar bild både via dvd och analog tv. det rostfria runtkanten på tv gör det inte sämre. Helt underbar tv helt klart... MVH Alen Postad 21 November 2004 - 05:44 Backaplan. Finns även en Ljud & Bild i Kållered men där har dom inte fått in samsungen än, skulle komma nästa vecka då dom även skulle få 37"aren som har en upplösning på 1024*1024 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |