Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

W960i Sony Ericsson

1435 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 November 2007 - 10:24

swipe
  • swipe
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Nä, inget blåtandsheadset alls. Bara det vanliga handsfreen. Blir till att köpa blåtandshandsfree då telefonen strålar 2.0, enligt PriceRunner, litar dock inte riktigt på det.

Enligt SAR-broschyren man får med står det 0.96W/kg (tillåtet max är 2W/kg) enligt SEs egna tester. Min telefon är på laddning just nu för övrigt :unsure:

Postad 30 November 2007 - 15:34

oleeevall
  • oleeevall
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Halojj :unsure: Ni som har fått mobilen, är det någon som testat kolla på film eller liknande och isåfall hur funkar det? :lol:

Postad 30 November 2007 - 17:20

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Lokala Expert Stormarknad hade inte fått hem nån än... kanske på måndag... :unsure:

Postad 30 November 2007 - 17:44

badpojken
  • badpojken
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Teliabutiken på Center Syd (Löddeköpinge, Skåne) ringde mig idag och sa den var inne. De hade fått hem tre stycken, så nu har jag en i min hand. Håller på att föra över kontakter med mera, så får jag väl återkomma med lite synpunkter på hur den ser ut osv :unsure:

Fick dock inget BT-headset i paketet, fick däremot den där kabeln som man kan plugga in i stereo/bil med, synd jag redan hade en sådan sen tidigare dock :lol:

Postad 30 November 2007 - 17:48

Hcore
  • Hcore
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Första utvärderingen under dagen har varit bra. Testade visitkortsscannern, fungerade bra. Musikspelaren är grym i jämfört med min förra W810i. Är man en van mobilanvändare hittar man i menyerna ganska snabbt. WLAN har jag dock inte hunnit testat än, måste leta rätt på min antenn till det trådlösa nätverkskortet så att jag kan använda min dator som accesspoint.

Fotolampan lyser starkare än W810i:s fotolampa, bilderna blir bra och det är inga krångliga inställningar där. Mobilen lyckades själv installera WAP och MMS-inställningarna efter operatör. Golf-spelet verkar bra, finns även en omvandlare i telefonen där man kan omvandla Celsius till Fahrenheit, valutaomvandlare osv osv.

Har ännu inte fått igång konverterade filmer från AVI till MP4, mobilen skulle väl klara av att spela upp det formatet?

Postad 30 November 2007 - 17:56

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Har ännu inte fått igång konverterade filmer från AVI till MP4, mobilen skulle väl klara av att spela upp det formatet?

Japp! :unsure:

Postad 30 November 2007 - 19:35

Gus-
  • Gus-
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
fick hem min mycket efterlängtade 960 idag!!

Nu till det tragiska/pinsamma, eftersom batteriluckan tamif#n inte gick att få upp har jag inte lyckats använda den :P(

ni andra som fått era lurar, var er batterilucka trög?

Postad 30 November 2007 - 19:54

Unregisteredaa85384d
  • Unregisteredaa85384d
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0

fick hem min mycket efterlängtade 960 idag!!

Nu till det tragiska/pinsamma, eftersom batteriluckan tamif#n inte gick att få upp har jag inte lyckats använda den :P(

ni andra som fått era lurar, var er batterilucka trög?

Nej, den satt ganska hårt men inte för hårt. Om du trycker med två fingrar (använd båda händerna) på stället där de tre prickarna är och skjuter luckan neråt, funkar det inte då?

Mobilen är mindre plastig än den demomodell de har i butikerna...

Postad 30 November 2007 - 20:00

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Måste in till stan snart och känne på denna. Verkar vara helt okej, ^^
Bara att vänta på tills ~10 personer lagt sina omdömen innan jag bestämmer mig.

Postad 30 November 2007 - 20:27

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Kom igen nu boys (and girls..) som fått hem sin w960i, upp med foton och omdömmen!! :P

Alltid kul att se lite icke 'fotostudiobilder' (retuscherade, perfekt ljus osv..)

Så fram med kameran och upp med lite bilder, gärna bilder där man kan jämföra den med andra telemodeller.

Trevlig helg på Er och schkåll! :D

Postad 30 November 2007 - 20:37

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Ja precis! Foton, gärna på mer än mobilen... vill ha foton på hörlurar, lådan laddare etc...allt!

Postad 30 November 2007 - 21:13

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Lite sugen på den här mobilen är man allt. Hur är ljudet vid MP3-lyssning? En av de viktigaste punkterna enligt mig.

Postad 30 November 2007 - 21:17

badpojken
  • badpojken
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Telefonen känns lite ovan just nu, är van vid M600i och W810i som seperata telefoner, men som "ihopslagna" till en så är jag lite vilse bland knapparna måste jag säga :P

Enda nackdelen jag hittat hittils är att pennan känns konstig på displayen, dock är jag som sagt van vid M600 då jag haft den som jobbtelefon i 1½ år snart, så ta den kommentaren med en nypa salt.

Ska testa konvertera lite film och sånt snart med. Testade min WLAN-anslutning, men jag kom inte ut på nätet med den verkade det som. Ska dock testa lite mer senare.

Återkommer med bättre information och förhoppningsvis bilder ikväll/imorgon :D

Postad 30 November 2007 - 21:31

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

Kom igen nu boys (and girls..) som fått hem sin w960i, upp med foton och omdömmen!! :P

Alltid kul att se lite icke 'fotostudiobilder' (retuscherade, perfekt ljus osv..)

Så fram med kameran och upp med lite bilder, gärna bilder där man kan jämföra den med andra telemodeller.

Trevlig helg på Er och schkåll! :lol:

JA EXAKT. Kör upp några bilder guys! :D

Postad 30 November 2007 - 22:12

Hcore
  • Hcore
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Ignorera allt krimskrams på första bilden, har lite stökigt på byrån. :P

http://www.fuskbugg....d_fotolampa.JPG

En bild jag tog igår, dock jävligt kass ljussättning i mitt rum men så se ser det ut snabbtaget, med makro på.

http://www.fuskbugg....n_pa_jobbet.JPG

En bild med lite bättre ljussättning utan fotolampan, med makro på.

Redigerat av Hcore, 30 November 2007 - 22:13.

Postad 30 November 2007 - 22:24

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Härligt fortsätt gärna med fler bilder!!

Ni som har den, vad tycker ni om den, och vad hade ni för tele innan 960n som ni jämför med alltså :P

Postad 30 November 2007 - 22:31

badpojken
  • badpojken
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hade tänkt testa spela upp video, men tydligen måste man konvertera och SE's program kostar $/€ om man vill kunna konvetera filmfiler.. Någon som kan rekommendera gratisprogram för detta syftet?

Postad 30 November 2007 - 22:41

Hcore
  • Hcore
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Härligt fortsätt gärna med fler bilder!!

Ni som har den, vad tycker ni om den, och vad hade ni för tele innan 960n som ni jämför med alltså :P

Tänkte plåta lite naturbilder imorgon. Jag hade W810i innan och den är en fis i rymden, ursäkta uttrycket, i jämfört med denna.

Redigerat av Hcore, 30 November 2007 - 22:41.

Postad 30 November 2007 - 23:03

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Hcore..

Just en W810i brukar skramla i byxfickorna på jobbet, har funkat fint, men kameraknappen har vart död ett tag nu.. :D

Är lite rädd att 960n ska fara illa på jobbet, jobbar inom stålindustrin, är lite skeptisk till 2 mobiler med olika nummer också tyvärr, men W960n lockar! :P

Postad 30 November 2007 - 23:24

Unregistered7faccd3a
  • Unregistered7faccd3a
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Hcore..

Just en W810i brukar skramla i byxfickorna på jobbet, har funkat fint, men kameraknappen har vart död ett tag nu.. :D

Är lite rädd att 960n ska fara illa på jobbet, jobbar inom stålindustrin, är lite skeptisk till 2 mobiler med olika nummer också tyvärr, men W960n lockar! :P

Ursäkta, har jag missat nått w960n och den skiljer sig från w960i, Hurdå??

Postad 30 November 2007 - 23:27

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Hade tänkt testa spela upp video, men tydligen måste man konvertera och SE's program kostar $/€ om man vill kunna konvetera filmfiler.. Någon som kan rekommendera gratisprogram för detta syftet?

De bästa programmen brukar inte vara gratis men du kanske bl.a testa att söka på google.
Annars finns det ett program moparman pratar om , m3 tror jag det hette.

Själv så kör jag på xilisoft där du kan konvertera en mängde olika format och göra en mängd olika inställningar.Dock så är det inte gratis men det finns ju andra sidor på lådan om du förstår hur jag menar. :P

Hcore..

Just en W810i brukar skramla i byxfickorna på jobbet, har funkat fint, men kameraknappen har vart död ett tag nu.. :lol:

Är lite rädd att 960n ska fara illa på jobbet, jobbar inom stålindustrin, är lite skeptisk till 2 mobiler med olika nummer också tyvärr, men W960n lockar! :D

Jag tror han menar att han lockas att ta med w960:n till jobbet.Det är inte olika telefoner han pratar om.

Postad 01 December 2007 - 00:10

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Tror det är en ihopskrivning.... "Dubbel V niohundrasextioan" dock skulle jag har skrivit "W960'an".

Postad 01 December 2007 - 00:24

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
w960i = w960 = w960n = w960´n osv... :P

Menade såklart SonyEricsson W960i och inget annat!! :D

Postad 01 December 2007 - 00:30

Cmdr_Chakotay
  • Cmdr_Chakotay
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Hade samma farhågor när jag skaffade min SE P1i så jag skaffade ett tvillingkort (Telenor) till min gamla SE K610i å har den som jobbmobil. :D

Postad 01 December 2007 - 00:38

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Ignorera allt krimskrams på första bilden, har lite stökigt på byrån. :P

http://www.fuskbugg....d_fotolampa.JPG

En bild jag tog igår, dock jävligt kass ljussättning i mitt rum men så se ser det ut snabbtaget, med makro på.

http://www.fuskbugg....n_pa_jobbet.JPG

En bild med lite bättre ljussättning utan fotolampan, med makro på.

Min kom inte idag, är på väg men ej framme....... kan ingen lägga ut bilder på telefonen med tillbehör... en liten teaser :D

Postad 01 December 2007 - 01:13

swipe
  • swipe
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Åkte till Inwarehouse imorse å betalade 100kr extra å det va det värt, grymt kul att vara en av dem första som har den. Den kändes lite trög i början när jag inte förstått att det faktiskt är en dator man håller i handen. När jag väl hade greppat det så flöt allt på riktigt bra. Jag skulle vilja säga att jag är väldigt nöjd hittills, även om kameran inte är den bästa. Wlan fungerar hyffsat bra jämfört med en Fujitsu Siemens laptop med inbyggt Wifi och den fick ju såklart mycket bättre täckning. Har inte testat 3G än då jag inte har ett 3G-simkort. Bilder: http://www.esato.com...hp?topic=159996

Edit: Har haft en W800 innan. Stackarn ligger här bredvid :P

Redigerat av swipe, 01 December 2007 - 01:15.

Postad 01 December 2007 - 10:21

djchester
  • djchester
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Min kom inte idag, är på väg men ej framme....... kan ingen lägga ut bilder på telefonen med tillbehör... en liten teaser :P

Samma här, vi sitter i samma båt. Ibland önskar man att posten jobbade lika snabbt på helgen som på vardagarna.

Postad 01 December 2007 - 10:42

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Såååå sugen man blir på denna mobil!! kan det inte bli 15 januari så jag kan förlänga mitt abonnemang..

Postad 01 December 2007 - 11:28

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Ajajaj =/ De där bilderna var inget roligt att titta på :P
De var ju exakt lika "bra" som från min W850, vad jag kan tyda. Nedrans!

Postad 01 December 2007 - 11:32

gregoff
  • gregoff
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0

Ajajaj =/ De där bilderna var inget roligt att titta på :P

Fast man skaffar väl inte W960'n för kamerans skull? Vill man ta bra/bättre bilder så är det väl bara K-modellerna som gäller? (typ k850i)...

Själv beställlde jag via Telenor nyss... Ska tydligen finnas i lager hos dom med nu, lite jobbigt att det är helg nu bara och inget händer :-/

Postad 01 December 2007 - 11:48

djchester
  • djchester
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Ajajaj =/ De där bilderna var inget roligt att titta på :D

Fast man skaffar väl inte W960'n för kamerans skull? Vill man ta bra/bättre bilder så är det väl bara K-modellerna som gäller? (typ k850i)...

Jag håller med, köper man w960 för kamerans skull har man tänkt riktigt fel. Iofs har k850i ingen vidare kamera heller så man bör nog titta på annat än SE om det är kameran man fokuserar på.

Jag köper w950i p.g.a. utseendet, funktionerna som WLAN och mp3-spelare, stor touchscreen, 8GB lagring och Symbian OS så man kan lägga till en massa kul program t.ex. fring. :P

Redigerat av djchester, 01 December 2007 - 11:49.

Postad 01 December 2007 - 12:15

Unregisteredb30efd09
  • Unregisteredb30efd09
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0
Någon som vet billigaste stället att handla W960i med telia till vänner abonnemang? Siktar nog på en hög månadskostnad och en låg engångskostnad... tror jag. :P Kollat telia och phonehouse, undrar om man kan hitta lite billigare. =)

Postad 01 December 2007 - 12:16

Idge
  • Idge
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Köpte min nyss från Telia i Kista,
Sitter och leker runt, försöker just nu få telefonen att använda wlan framför 3g för internet anslutningen..

Postad 01 December 2007 - 12:19

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Ni som har luren i era händer, hur är det med WLAN. Är det lätt att söka nät? Jämför gärna med N95....
Vilket headset följde med HPM-82 med funktioner för att starta/stoppa musike och byta låt? Eller ett av de enklare?

Postad 01 December 2007 - 12:23

Unregisteredb30efd09
  • Unregisteredb30efd09
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0
Jag har ju inte mobilen men om man tittar på videon på sony ericsson antyds ju att det är en av de finare headseten... Det är ju dock bara en antydan. :P

Här har du bilder, syns inte vad som ligger i påsen så tydligt dock. http://dailymobile.s...-ericsson-w960/

Redigerat av Unregisteredb30efd09, 01 December 2007 - 12:29.

Postad 01 December 2007 - 12:31

badpojken
  • badpojken
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Sitter och leker runt, försöker just nu få telefonen att använda wlan framför 3g för internet anslutningen..

Om du inte redan löst det, så kommer här ett tips:
Huvudmenyn->Verktyg->Anslutningshanteraren->Klicka på Mer->Inställningar->Internetkonton. Gå till fliken grupper och välj redigera. Ändra prio på din WLAN-anslutning så den hamnar ovanför din 3G-anslutning, sen så bör allt funka.

Postad 01 December 2007 - 12:32

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Jag tror att de sony Ericsson gamla vanliga Walkman headset som skickas med, men jag kan ha fel! :P
Nej, min W850 tar rikigt usla bilder, och nu vill jag ta steget in i K-modellernas värld. Även om W960 har en bra kamera i bra ljus, är den nog ingen skönhet i mörkret. Där tror jag tex K850 skulle vara bättre. Den tar ju inga digital kamera bilder, men säkerligen rättså bättre än W960.
Tror jag kör på K850. OM inte W960 går ut med max betyg rätt igenom. Är inte heller hur säker jag är på att utnyttja alla dessa Symbian OS funktioner. Plus att styrhjulet är på vänstersida, och jag är högerhänt. Känns som en liten miss =/

Postad 01 December 2007 - 12:36

badpojken
  • badpojken
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Ni som har luren i era händer, hur är det med WLAN. Är det lätt att söka nät? Jämför gärna med N95....
Vilket headset följde med HPM-82 med funktioner för att starta/stoppa musike och byta låt? Eller ett av de enklare?

Har inte känt på en N95, men bara klicka på WLAN-symbolen längst upp i displayen och sen sök, så dyker alla WLAN upp. Ska se om jag kan försöka ta lite foton idag på allt :P

Angående headsetet så har tydligen ett fåtal fått Bluetooth headset, men jag fick t.ex. samma headset som följde med min W810i. Dock fick man till ett snyggt skyddsfordral att ha telefonen i :D

Jag tror att de sony Ericsson gamla vanliga Walkman headset som skickas med, men jag kan ha fel! B)
Nej, min W850 tar rikigt usla bilder, och nu vill jag ta steget in i K-modellernas värld. Även om W960 har en bra kamera i bra ljus, är den nog ingen skönhet i mörkret. Där tror jag tex K850 skulle vara bättre. Den tar ju inga digital kamera bilder, men säkerligen rättså bättre än W960.
Tror jag kör på K850. OM inte W960 går ut med max betyg rätt igenom. Är inte heller hur säker jag är på att utnyttja alla dessa Symbian OS funktioner. Plus att styrhjulet är på vänstersida, och jag är högerhänt. Känns som en liten miss =/

Jag tycker styrjhulet på vänster sida är bra, jag håller ju telefonen i vänster hand och använder höger hand för styra telefonen (knapptryckningar, pekpinnen m.m.) så det känns hyfsat naturligt.

Vad det gäller mörkerfotona måste jag hålla med! "Blixten" gjorde i flera fall bilderna riktigt obrukbara! :lol:
Ska ta lite foton här o var snart, så får ni se.

Postad 01 December 2007 - 13:00

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Har inte känt på en N95, men bara klicka på WLAN-symbolen längst upp i displayen och sen sök, så dyker alla WLAN upp. Ska se om jag kan försöka ta lite foton idag på allt :P

Låter bra! :D

Angående headsetet så har tydligen ett fåtal fått Bluetooth headset, men jag fick t.ex. samma headset som följde med min W810i. Dock fick man till ett snyggt skyddsfordral att ha telefonen i :lol:

åter inte bra :P man fick alltså bättre headset med W950 då... jag vill ha musikstyrningsknappar på mitt head set...blir väl att köpa en MBW-150 klocka så...så kan man styra musiken från den! B)

Postad 01 December 2007 - 13:13

elDanno
  • elDanno
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om Jabras Dog Tag funkar till 960:an? Om det går att styra musikspelaren med knapparna på dogtagen så hade det varit grymt.

Postad 01 December 2007 - 13:33

Idge
  • Idge
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Om du inte redan löst det, så kommer här ett tips:
Huvudmenyn->Verktyg->Anslutningshanteraren->Klicka på Mer->Inställningar->Internetkonton. Gå till fliken grupper och välj redigera. Ändra prio på din WLAN-anslutning så den hamnar ovanför din 3G-anslutning, sen så bör allt funka.

Tack jag lyckades dock lösa det innan :P
Är inte riktigt van Wlan funktionerna men de tog inte mer än 5 minuter efter att jag skrev mitt inlägg som jag fann funktionen :D Mycket trevlig telefon, lyckats få igång Exchange sync med jobbet och lite annat smått och gott nu under tiden :lol:

Postad 01 December 2007 - 13:46

badpojken
  • badpojken
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Tack jag lyckades dock lösa det innan :P
Är inte riktigt van Wlan funktionerna men de tog inte mer än 5 minuter efter att jag skrev mitt inlägg som jag fann funktionen :D Mycket trevlig telefon, lyckats få igång Exchange sync med jobbet och lite annat smått och gott nu under tiden :lol:

Vad bra! Jag ska inte köra Exchange ActiveSync på den, då den är privat. Kör allt sånt på min M600i istället B)

Filmer från när jag lattjat runt lite med W960i
Uppstarten
Leker runt med WLAN, Surfning, Walkmanfunktionen

Redigerat av badpojken, 01 December 2007 - 15:46.

Postad 01 December 2007 - 15:47

Idge
  • Idge
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Ingen som råkar veta var man får hem Msn Live Messenger till telefonen ? :P
Vore skönt att ha nu när man äntligen har en telefon med Wlan !?!

Postad 01 December 2007 - 15:52

badpojken
  • badpojken
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Telia har inte stöd för W960i (än), vilket jag dystert befarade när jag försökte hämta hem det igår. Annars finns det antagligen tredjepartsprogram du kan ladda hem och installera, dock har jag ingen koll på dem faktiskt.

Postad 01 December 2007 - 16:02

djchester
  • djchester
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Filmer från när jag lattjat runt lite med W960i
Uppstarten
Leker runt med WLAN, Surfning, Walkmanfunktionen

Bra jobbat badpojken! Ser riktigt fint ut även om jag nog skulle ställa om till Engelska.

Fring kommer ha stöd för w960 inom kort. Där har du MSN, ICQ, Skype och google talk. Det ska i alla fall jag köra. :D
http://www.fring.com/

Postad 01 December 2007 - 16:10

Pelleponken
  • Pelleponken
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Hur är det med browsern? Visar den nån "lightversion" av sidorna eller ser dom ut som "på riktigt"?
Testade browsern i Nokias E65 och den visar ju sidorna rätt så likt som man upplever dem i en riktig browser.

Postad 01 December 2007 - 19:06

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Hur är det med browsern? Visar den nån "lightversion" av sidorna eller ser dom ut som "på riktigt"?
Testade browsern i Nokias E65 och den visar ju sidorna rätt så likt som man upplever dem i en riktig browser.

Då är det ju bättre med en webläsare som tar bort allt onödigt :) Iaf när du inte har tillgång till w-lan.

Postad 01 December 2007 - 20:53

Falafeltomten
  • Falafeltomten
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Till er som har mobilen,film är viktigt för mig..hade bestämt mig skarpt på LG ku990 viewty .den har allt en riktig multimedia telefon 3 tum skärm,5mpg kamera medmera,jag orkade inte vänta på W960i för att trodde den skulle släppas 2008.Men nu är den här så jag undrar hur är det att se film på mobilen? alltså en riktig film.Är skärmstorleken tillräckligt stor?

Postad 01 December 2007 - 21:45

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Till er som har mobilen,film är viktigt för mig..hade bestämt mig skarpt på LG ku990 viewty .den har allt en riktig multimedia telefon 3 tum skärm,5mpg kamera medmera,jag orkade inte vänta på W960i för att trodde den skulle släppas 2008.Men nu är den här så jag undrar hur är det att se film på mobilen? alltså en riktig film.Är skärmstorleken tillräckligt stor?

Alltså hur du en vrider och vänder på det så kommer kvaliten bli mkt bättre på viewty för på w960i måste du konvertera till .mp4 och filmen var ju väldigt viktig för dig :) Divx format på viewty.

Postad 01 December 2007 - 22:31

Falafeltomten
  • Falafeltomten
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
alltså om man inte ska vara så petig,när du ser en film eller en filmtsnutt på din SE blir du nöjd när du ser vad du ser.Alltså om du sitter på ett 8 timmars flyg och vill se filmer,skulle det passa att ta fram mobilen då och se eller skulle det vara jobbigt?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.