* Officiell Tråd - Nokia N95 8GB *
611 svar till detta ämne
Postad 12 December 2007 - 17:01
daydreamer
-
daydreamer
-
Lärjunge
-
-
330 inlägg
Håller med om att sökfunktionen är rätt bristfällig. Testade den nyss och konstaterade det... =/
Ang hur den ska koppla. Via 3 eller via ditt WLAN tex, så är det en inställningsfråga i själva programmet. Tex webbläsaren har jag inställt att alltid fråga mig hur jag vill att den ska koppa upp.
Fring har jag inställt på mitt WLAN bara.
När det gäller de programmen som 3 skickar med så var ett av dem (Skype) installerat att alltid kopplas upp via 3. Helt idiotiskt enligt mig, så jag tog bort programmet. Kör Skype via fring istället.
När det gäller DIVX player så är det väldigt buggigt. Jag testade det med. Nu har jag gått över till coreplayer. Det är också lite buggigt men den tar iaf nästan alla format.
Jag skapade en egen katalog som jag kallade för videos. Där i la jag alla filmer.
Redigerat av daydreamer, 12 December 2007 - 17:03.
Postad 12 December 2007 - 17:14
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
det är birst på dom som är moderatorer/admins. det är inget jag kan hjälpa. och hur tror ni att folk lär sig? genom att fråga hela tiden? nej, man läser sig till det! men nu vet du iaf i vilken tråd svaret finns i. sen vet jag inget om en 100 sidig tråd. denna är ju bara 16 sidor lång. eller så kan man använda google så kommer man att dirigeras till rätt sida direkt!
jag vet inte hur du lyckas få det så. men iaf, du kan gå in på options->tools->change connection (tror jag det var) och ändra till wlan eller always ask (fråga alltid på svenska kanske det står). för när du går in på en sida så frågar den mig vilken typ av "connection" jag vill ha.
använder inte divx-player. men är filerna i rätt format och inte i någon skyddad mapp. om du uppdaterar telefonenen spelar ingen roll hur du ser filerna i divx-player. options->refresh list. för mig gjorde den det automatiskt.
Postad 12 December 2007 - 17:39
daydreamer
-
daydreamer
-
Lärjunge
-
-
330 inlägg
det är birst på dom som är moderatorer/admins. det är inget jag kan hjälpa. och hur tror ni att folk lär sig? genom att fråga hela tiden? nej, man läser sig till det! men nu vet du iaf i vilken tråd svaret finns i. sen vet jag inget om en 100 sidig tråd. denna är ju bara 16 sidor lång. eller så kan man använda google så kommer man att dirigeras till rätt sida direkt!
Hm.. Hur tänker du nu? Jag håller inte med alls. Tycker tvärtom. Man lär sig visst av att fråga. Det har iallafall jag gjort. Sen skriver du ju att man kan använda sig av google. Men hallå. Själva tanken med ett forum är ju att man ska kunna ställa frågor till andra? Enligt ditt sätt att tänka så fyller ju forumet isåfall ingen funktion. Eftersom att man inte ska ställa frågor. utan istället använda google. Men sen säger du ju att man ändå ska titta i tråden. Och i alla trådar ställs frågor. Det är fullt av dem. Frågor, som man enligt dig, inte lär sig nåt av(?). Hm... EDIT: Fick svar ang sökfunktionen av djstoffe. Peace out ! =P
Redigerat av daydreamer, 12 December 2007 - 17:50.
Postad 12 December 2007 - 17:46
djstoffe
-
djstoffe
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Annars finns en ruta längst ner till vänster där det står "Sök inom tråden"
Postad 12 December 2007 - 17:54
Unregisteredfbdb34a6
-
Unregisteredfbdb34a6
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
tackar, ska kolla in fring och coreplayer.
Lyckades ändra till wlan i resp program.
Visst söker man i google så kommer man rätt från början......
Pioneers 8g plasma är väl typ 120 sidor...
Postad 12 December 2007 - 17:54
Falafeltomten
-
Falafeltomten
-
Amatör
-
-
53 inlägg
När man låser upp en tre mobil blir den som en helt olåst mobil då? finns det någon skillnad? något märke eller program som kommer med ändå?
nån som kan rekommendera en bra upplåsnings sida
Redigerat av Falafeltomten, 12 December 2007 - 18:09.
Postad 12 December 2007 - 18:16
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
okej, bra att det fanns en sök i tråden funktion. men ett forum är till för att man ska diskutera. och skapa trådar om olika saker. inte som man gör här. allt som angår n95-1 eller n95-2 hamnar i varsin tråd. visst finns några få trådar till. men ta symbian-freak som ett gott exempel. där gör man en ny tråd för varje problem, eller en typ av problem. då blir inte trådarna så otroligt långa och det är lättare att hitta. men det som jag upplever i just detta forum är att allt samlas i en tråd och sen tycker folk att dom är långa när dom är några sidor och skriver fråga på fråga. sedan finns svaret kanske 2-5 sidor innan. långt ifrån alla. men många. sen finns förklaringar i två trådar.
okej det fanns visst längre trådar. jag håller bara till här på mobilavdelningen så vet inte om andra.
men självklart ska man fråga om man har en fråga som man inte har hittat svar på efter att man har sökt, som 24-seven sa. men jag tror inte att många gör det. söka och läsa först. sen kan man fråga om man inte har hittat svar. och 5 minuter på google räcker inte!
Postad 12 December 2007 - 18:24
Agro
-
Agro
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
GSM eller 3G nätet?
Jag har just nu en GSM telefon W810i och ringer med Comviq kompis, jag har skit kasst ljud, har fått det förklarat att comviqs GSM nät är kasst och att det är därför..
Så om jag köper en N95-2 och kör på GSM nätet för att spara batteri kommer ljudet fortfarande vara kasst..
Känns fel att inte använda 3G nätet då det ger bättre ljud..
Har jag fel i mitt lilla resonemang?
Måste jag byta till 3 och använda deras GSM nät för att bli nöjd?
Postad 12 December 2007 - 18:31
daydreamer
-
daydreamer
-
Lärjunge
-
-
330 inlägg
okej, bra att det fanns en sök i tråden funktion. men ett forum är till för att man ska diskutera. och skapa trådar om olika saker. inte som man gör här. allt som angår n95-1 eller n95-2 hamnar i varsin tråd. visst finns några få trådar till. men ta symbian-freak som ett gott exempel. där gör man en ny tråd för varje problem, eller en typ av problem. då blir inte trådarna så otroligt långa och det är lättare att hitta. men det som jag upplever i just detta forum är att allt samlas i en tråd och sen tycker folk att dom är långa när dom är några sidor och skriver fråga på fråga. sedan finns svaret kanske 2-5 sidor innan. långt ifrån alla. men många. sen finns förklaringar i två trådar.
okej det fanns visst längre trådar. jag håller bara till här på mobilavdelningen så vet inte om andra.
men självklart ska man fråga om man har en fråga som man inte har hittat svar på efter att man har sökt, som 24-seven sa. men jag tror inte att många gör det. söka och läsa först. sen kan man fråga om man inte har hittat svar. och 5 minuter på google räcker inte!
hehe.. Jag håller med dig om att man först och främst ska söka sig till informationen. Och hittar man den inte, så posta här! Personligen föredrar jag att ha allt samlat i en tråd, men det finns både för och nackdelar med det. Jag håller även med dig om att det ofta är dumt att posta en ny fråga i en ny tråd. Det finns självklart undantag för detta. Vissa funktioner kanske förtjänar en egen tråd. Tex GPS-funktionen i en telefon... Bara ett exempel. Jag tycker dock att du målade in dig i ett hörn när du skrev att man inte lär sig nåt av att fråga. Jag anser fortfarande att det är precis så man lär sig. Genom att fråga. Och det ÄR faktiskt ett av huvudsyftena med att ha ett forum. Användare ska kunna fråga varandra om saker..... Det kan hända att 5 min på google inte räcker. Men om nu informationen finns på google, men att man inte hittar den? Låt oss säga att svaret hamnar på den 31 google-träff-sidan. Får man inte fråga om det här då, eftersom att svaret finns på google? Det blir väldigt märkligt om man ska resonera så anser jag... Peace out =P
Postad 12 December 2007 - 19:03
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
okej, jag låter kanske lite sträng. men det är principen, att man ska ha ansträngt sig för att hitta svaret själv. det är både bra för en själv och andra. man lär sig själv och kan lära till andra. även att folk vågar pröva lite mer och pilla på telefonerna hade hjälpt. frågan om var hittar jag detta och detta kommer ofta. hur tror man att någon hittar något alls? leter igenom? man kan ju inte ha kollat hela telefonen om man inte har hittat det  sen kanske man kan råka missa det.
personligen tycker jag bättre med uppdelning. men smaken är som baken. och klart man ska fråga om man verkligen har letat. men jag tror inte dom flesta göra det tyvärr  jag menade att man inte lär sig utav att bara fråga. för då gör man inget själv. utan bara kopierar vad andra säger och kommer inte ihåg hur man gjorde. förlåt för att jag tagit upp detta och slösat lite sidor. men det är min åsikt om detta forumet. snälla, sök mera och läs mera. man lär sig själv då. lite tröttsamt att säga samma sak flera gånger om.
Postad 12 December 2007 - 19:24
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Annars kan ni väl starta ett svenskt forum endast för N95..
Vi gjorde det för TyTn II och jag tycker att det är den bästa lösningen.
Kan bli bökigt när alla postar allt i en tråd
Postad 12 December 2007 - 19:46
daydreamer
-
daydreamer
-
Lärjunge
-
-
330 inlägg
Annars kan ni väl starta ett svenskt forum endast för N95.. Vi gjorde det för TyTn II och jag tycker att det är den bästa lösningen. Kan bli bökigt när alla postar allt i en tråd 
hehe.. aa.. jag ska kolla me Slaski om han e me på det...
Postad 12 December 2007 - 19:52
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
haha visst  jag är på. fast det finns ju redan ett www.n95users.com. men jag är gärna med på ett svenskt.
Redigerat av slaski, 12 December 2007 - 19:52.
Postad 12 December 2007 - 20:49
Unregistered1273
-
Unregistered1273
-
Lärjunge
-
-
372 inlägg
Håller med slaski om att man inte ska ha stora trådar... Riktigt rörigt. Kolla bara på symbian-freak och ipmart-forum hur lätt det är att hitta info där  GSM eller 3G nätet?
Jag har just nu en GSM telefon W810i och ringer med Comviq kompis, jag har skit kasst ljud, har fått det förklarat att comviqs GSM nät är kasst och att det är därför.. Så om jag köper en N95-2 och kör på GSM nätet för att spara batteri kommer ljudet fortfarande vara kasst..
Känns fel att inte använda 3G nätet då det ger bättre ljud..
Har jag fel i mitt lilla resonemang? Måste jag byta till 3 och använda deras GSM nät för att bli nöjd?
Det käääänns fel. Först och främst, batteri tiden är ju grym på n95-2? Har lekt och snackat,smsat,lyssnat på musik,spelat och wlanat i 2 dagar snart. det har gått 1 plupp. Dessutom har inte 3 ngt gsm nät, dom kör via telenors gsm nät. Dom heter ju 3 av en anledning.ha det bra
Redigerat av Unregistered1273, 12 December 2007 - 20:49.
Postad 12 December 2007 - 20:50
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
Hur kan jag få till smileysar i telefonen? Dem finns ju inte någonstans...?
smswizard, finns i hong kong. går att hitta här om någon kan språket. men eftersom det är på chingchong-språk så jag vet dock inte om det är pirate eller ej  tycker personligen att det var lite skoj eftersom jag inte kan ett dugg kinesiska och ändå lyckas ladda ner UTAN google faktist http://www1.uwants.c...php?tid=3858271 lycka till  gissa vad? 3 min google gav mig programmet...
Redigerat av slaski, 12 December 2007 - 20:52.
Postad 12 December 2007 - 21:07
m1cke
-
m1cke
-
Lärjunge
-
-
317 inlägg
Kostar det något att använda GPS i N95??
Det är inte lätt att hitta i stora trådar, detta forum har ju den underbara funktionen att söka inom en tråd snabbt och enkelt.. Man skall absolut söka först, det är irriterande att se samma fråga om och om igen, till slut orkar man inte svara mer.. och då är det lätt att man skriver något spydigt.
Drygt 2 veckor kvar tills man kan köpa den..börjar längta nu..
Postad 12 December 2007 - 21:10
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
precis m1cke. nej, det kostar inte. bara att använda route66 eller garmin. men nokia maps kostar.
Postad 12 December 2007 - 21:22
magnus76
-
magnus76
-
Veteran
-
-
2453 inlägg
Vilket headset skickas med i n95 paketet? Har en nokia 6280 och fick ett headset som mest är trassligt. Ericssons headset är lite behändigare måste jag säga.
Postad 12 December 2007 - 21:35
daydreamer
-
daydreamer
-
Lärjunge
-
-
330 inlägg
Kostar det något att använda GPS i N95??
Det är inte lätt att hitta i stora trådar, detta forum har ju den underbara funktionen att söka inom en tråd snabbt och enkelt.. Man skall absolut söka först, det är irriterande att se samma fråga om och om igen, till slut orkar man inte svara mer.. och då är det lätt att man skriver något spydigt.
Drygt 2 veckor kvar tills man kan köpa den..börjar längta nu..
Kan också rekommendera Route66!
Postad 12 December 2007 - 21:49
m1cke
-
m1cke
-
Lärjunge
-
-
317 inlägg
Ni kanske missade Ironin i mitt inlägg ang GPS och kostnader..
Postad 12 December 2007 - 21:59
Nufi3e
-
Nufi3e
-
Amatör
-
-
83 inlägg
haha visst jag är på. fast det finns ju redan ett www.n95users.com. men jag är gärna med på ett svenskt. 
Svenskt forum vore nice för N95-1 / N95-3
Postad 12 December 2007 - 22:41
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
haha jo det gjorde jag m1cke. jag tänkte först är han seriös. men jag orkade inte bry mig för det blir bara tjat om att jag klagar  så jag svarade enkelt.
Postad 12 December 2007 - 23:09
Unregisterede23ca3dc
-
Unregisterede23ca3dc
-
Användare
-
-
140 inlägg
Är det någon som har en TRE-Brandad N95:a som uppdaterat Firmwaren till V20?
I så fall, fungerar mobil-tv och messenger då???
Postad 12 December 2007 - 23:14
daydreamer
-
daydreamer
-
Lärjunge
-
-
330 inlägg
Ni kanske missade Ironin i mitt inlägg ang GPS och kostnader..
Först så trodde jag att du var ironisk.... men sen så ändrade jag mig pga att jag inte såg nån smiley! hehe
Postad 12 December 2007 - 23:32
Nufi3e
-
Nufi3e
-
Amatör
-
-
83 inlägg
En svensk N95-1 / -2 / -3 sida är på väg, det är daydreamer - Nufi3e (jag) - slaski som håller i det. =) Mer information senare.
Redigerat av Nufi3e, 13 December 2007 - 00:02.
Postad 12 December 2007 - 23:44
m1cke
-
m1cke
-
Lärjunge
-
-
317 inlägg
Spännande.. Det finns ju onekligen mycket att diskutera runt dessa lurar. Hoppas det blir någe bra!!
PS.. N95-3 är den amerikanske N95:an, N95-2 är 8GB.
Postad 13 December 2007 - 00:04
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
hoppas bara vi slår igenom en del. finns ju redan denna typen av forum. men kanske inte just svenska.
Postad 13 December 2007 - 02:11
Unregistered1273
-
Unregistered1273
-
Lärjunge
-
-
372 inlägg
Finns någon en hel del n95 användare ute i sverige som bara köpt den för gpsen.
Att dom nu kommer få möjlighet att förstå och få hjälp med att lägga till program osv kommer såklart att gå igenom!
Postad 13 December 2007 - 06:40
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Tror helt klart att det kommer att funka..
Möjligtvis så är det kanske inte världens högsta tempo hela tiden..
TyTn 2 forumet har 176 användare och 2657 inlägg.
Postad 13 December 2007 - 13:26
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
Postad 13 December 2007 - 18:42
Agro
-
Agro
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Får fråga igen och hoppas att ni inte missar Vad innebär det att signera och vad har man för nyta av det??
Redigerat av Agro, 13 December 2007 - 18:42.
Postad 13 December 2007 - 18:46
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
Får fråga igen och hoppas att ni inte missar 
Vad innebär det att signera och vad har man för nyta av det?? nästa gång skriv litet! men när du signerar så tilllåts programmen att använda funktioner som är avancerade i telefonen. dom får alltså tillåtelse till vissa grejer vanliga java program inte får utan frågar dig 2-3 gånger varje gång dom ska göra det.
Redigerat av slaski, 13 December 2007 - 18:47.
Postad 13 December 2007 - 19:03
Falafeltomten
-
Falafeltomten
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Jag hittar ingen billig låsa upp sajt man som man kan fixa mobilen ...nån som vet en billig och bra metod..länka isåfall..och för er som har en tre mobil och låste upp..hur tar man bort tres inlogningsintro?
Postad 13 December 2007 - 19:12
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
vad är billigt? www.mumien.se
Postad 13 December 2007 - 19:27
Falafeltomten
-
Falafeltomten
-
Amatör
-
-
53 inlägg
jobbigt att skicka mobilen..hittar inget i östergötaland heller..
Postad 13 December 2007 - 19:44
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
möjligt. men så är det. tar en vecka så borde du ha din telefon samma vecka som du skickar den om du skickar den typ på en måndag.
Postad 13 December 2007 - 19:49
Falafeltomten
-
Falafeltomten
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Postad 13 December 2007 - 19:56
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
Postad 13 December 2007 - 20:46
Falafeltomten
-
Falafeltomten
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Nån som låste upp sin mobil via tre? jag snackade med en okunnig tre operatör som sa att det kostar 350 kr att låsa upp den..verkar ganska billigt..
Postad 13 December 2007 - 21:51
s.m.f
-
s.m.f
-
Forumräv
-
-
667 inlägg
Jag vill verkligen tycka om den här telefonen, men just nu är det jäkligt svårt.
Dataöverföringen är brutalt långsam. (kör via usb)
Masslagring går överhuvudettaget inte att välja, vad är fel? Data, mediaspelare, foto och pc suite är det som finns.
Headset går inte att använda vid svarande av telefon, skärmen blir blank och startar om.
otroligt indirekta och omständiga menyer och vägar man måste gå för att hitta det man vill komma åt.
mediaspelaren beter sig mycket underligt. Sorterar om spår vid uppspelning (ingen ###### random) fast dom ligger helt rätt i listor osv.
och en hel massa annat känns det som just nu.
Men roten till allt ont är irritationen över att den är så brutalt användar O vänlig vid anslutning till dator. långsam, seg osv.
kanske mjukvran bara, men jag vet inte. Behövde iallfall få spy ut lite känslor över den nu. Imorrn är jag mer nöjd igen... ?
Postad 14 December 2007 - 01:12
24-Seven
-
24-Seven
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Jag vill verkligen tycka om den här telefonen, men just nu är det jäkligt svårt.
Dataöverföringen är brutalt långsam. (kör via usb) Masslagring går överhuvudettaget inte att välja, vad är fel? Data, mediaspelare, foto och pc suite är det som finns. Headset går inte att använda vid svarande av telefon, skärmen blir blank och startar om. otroligt indirekta och omständiga menyer och vägar man måste gå för att hitta det man vill komma åt. mediaspelaren beter sig mycket underligt. Sorterar om spår vid uppspelning (ingen ###### random) fast dom ligger helt rätt i listor osv. och en hel massa annat känns det som just nu.
Men roten till allt ont är irritationen över att den är så brutalt användar O vänlig vid anslutning till dator. långsam, seg osv.
kanske mjukvran bara, men jag vet inte. Behövde iallfall få spy ut lite känslor över den nu. Imorrn är jag mer nöjd igen... ?
Överföring via något annat än "masslagring" går lååååååångsamt... verkar konstigt att du inte kan använda detta? När jag tänker på det, kan jag inte heller svara på svarsknappen på hansfree:n... Du vänjer dig vid menysystemet, och när du lagt upp rätt snabbknappar blir användandet enkelt. Ett problem jag har med min telefon är att jag inte kan ta bort artister jag lagt in tidigare. Jag kan ta bort alla låtar med en artist, men det går inte att ta bort artisten från listan i i musikspelaren, när jag skall ta bort artisten står det: "Allmänt: inget stöd för funktionen" Filerna finns inte kvar enligt filhanteraren, och JA, jag har uppdaterat musikbiblioteket... Någon som har samma problem?
Postad 14 December 2007 - 07:38
Nufi3e
-
Nufi3e
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Ett problem jag har med min telefon är att jag inte kan ta bort artister jag lagt in tidigare. Jag kan ta bort alla låtar med en artist, men det går inte att ta bort artisten från listan i i musikspelaren, när jag skall ta bort artisten står det: "Allmänt: inget stöd för funktionen" Filerna finns inte kvar enligt filhanteraren, och JA, jag har uppdaterat musikbiblioteket... Någon som har samma problem?
Jag har faktiskt samma problem, kan inte få bort album heller - där jag raderat alla låtar. :S
Postad 14 December 2007 - 07:43
Unregistered1273
-
Unregistered1273
-
Lärjunge
-
-
372 inlägg
Jag kan inte heller välja "Masslagring"...
men jag kan svara med svarsknappen på handsfree´n..
Postad 14 December 2007 - 10:06
s.m.f
-
s.m.f
-
Forumräv
-
-
667 inlägg
ok det verkar alltså som att masslagrings alternativet inte är helt ovanligt, men varför, den finns överhuvudettaget inte ens som alternativ i telefonen och manualen hänvisar åtskilliga gånger till bland annat massminnet, men det är på fler ställen telefonen skiljer sig från manualen..... har tre något finger med i spelet?
Har iallafall reklamerat telefonen och får byta ut den. Sitter i djupa bryderier om jag tar en ny eller sneglar mot en annan modell. Vill som sagt verkligen att den ska vara så bra som jag hoppats på då den har allt jag vill ha.
Postad 14 December 2007 - 10:48
roathan
-
roathan
-
Användare
-
-
168 inlägg
Nån som låste upp sin mobil via tre? jag snackade med en okunnig tre operatör som sa att det kostar 350 kr att låsa upp den..verkar ganska billigt..
Du kan få en upplåsningskod från Tre för 350 kr. DOCK kan inte denna erhållas förräns eventuell bindningstiden gått ut.
Postad 14 December 2007 - 12:36
slaski
-
slaski
-
Användare
-
-
244 inlägg
det heter inte masslagring i senate fw:n det heter data överföring på svenska tror jag.
Postad 14 December 2007 - 12:57
finaste_fin
-
finaste_fin
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
otroligt indirekta och omständiga menyer och vägar man måste gå för att hitta det man vill komma åt.
Om du trycker på knappen som sitter "mitt i pilarna" kommer du ju diekt in där du vill utan att behöva klicka extra många gånger.
Postad 14 December 2007 - 13:24
s.m.f
-
s.m.f
-
Forumräv
-
-
667 inlägg
det heter inte masslagring i senate fw:n det heter data överföring på svenska tror jag.
ok dataöverföring har jag, men då jag startar den står det att masslagring inte är tillgängligt och det går likförbannat långsamt :s
Postad 14 December 2007 - 14:09
Predikanten
-
Predikanten
-
Amatör
-
-
94 inlägg
ok dataöverföring har jag, men då jag startar den står det att masslagring inte är tillgängligt och det går likförbannat långsamt :s
Att det går långsamt att föra över musik och sådant till massminnet kan jag hålla med om. Men meddelandet om att massminnet inte kan nås, som kommer upp när du väljer "Dataöverföring", är bara en varning som säger att du ifrån telefonen möjligtvis inte kan nå massminnet då det är "upptaget" under dataöverföringen från datorn. Det är bara att klicka bort meddelandet. På samma sätt kan man ibland få en varning om att massminnet är upptaget och inte kan nås. Detta beror på att man har någon applikation som använder sig av massminnet igång i bakgrunden. Man kan då öppna aktivitetshanteraren och avsluta de program som är igång.
Postad 14 December 2007 - 14:19
Zyrell
-
Zyrell
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Funkar inte mac tillsammans med N95 8GB?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|