Call of Duty 4 : Modern Warfare
3032 svar till detta ämne
Postad 20 November 2007 - 00:42
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Nu när jag lirat lite mer på live så kan jag bara konstatera att detta spel är SJUKT roligt på MP!!!!!
Kul att spela med dig lite ikväll. Om du tänker till så anar du nog mitt gamertag (eller det kanske du vet, från början hade jag ungefär samma som här, ju). Märks att du inte har spelat så mycket på Live, eftersom du inte har "levlat" så mycket än, vilket du kommer att göra ganska snart om du fortsätter att skrapa ihop så mycket poäng. Att jag har levlat mycket mer beror enbart på att jag spelat mycket mer, jag är inte i närheten av att få lika många poäng per match som du var ikväll.
Postad 20 November 2007 - 01:16
{OLD}Reaper
-
{OLD}Reaper
-
Veteran
-
-
1740 inlägg
riktigt roligt att spela MP med er på forumet, märks att det finns en hel del rutin själv så var det min första session i MP, j*vlar vad svårt det är att lära sig alla banor, känndes mest som om man irrade runt 
Hade också turen att kunna haka på lite idag och hade ruskigt skoj Kände mig lite vilsen precis som du och ibland var jag fundersam på om jag gjorde mer skada än nytta Men, men...träning ger färdighet
Postad 20 November 2007 - 01:29
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Arrrgh, då missade man en rolig kväll ikväll då  , är hemma ifrån jobbet först nu. Vågar inte sätta igång att spela nu får då kommer jag aldrig i säng och sen är det inte lika roligt utan er grabbar  . Får köra lite SP under veckan och lira med er till helgen! Den känns så långt borta......
Postad 20 November 2007 - 01:46
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Postad 20 November 2007 - 02:09
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1542 inlägg
Saknade dig ikväll genstruktur, men vi får ta det till helgen, jag kan från lördag eftermiddag.
Postad 20 November 2007 - 02:31
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Saknade dig ikväll genstruktur, men vi får ta det till helgen, jag kan från lördag eftermiddag. 
Lördag är nog inget problelm för mig vad jag vet, så det låter bra. Gh3 kommer på fredag iofs men då kan jag köra det på fredag(fast det blir nog COD4 med  ) och COD4 på lördagen( och söndagen kanske?). GH2 var riktigt kul och 3an blir nog lika bra men jag vet ifan om inte COD4 live med minhembiograbbarna smäller högre!
Postad 20 November 2007 - 03:08
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Blir bara roligare o roligare tycker jag ju mer man lär sig banorna o hittar lättare.
Såg förresten att du kommit upp i rank 55, lifter. Ska du hålla dig där eller har du tänkt gå Prestige?
Postad 20 November 2007 - 08:05
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Som vanligt är det alltid lika kul att lira med er grabbar. Var dock tvungen att lägga av strax efter 21 då jag lovat tjejen att glo lite på dumburken med henne.
Idag är hon borta ikväll så det blir till att lira av för hela slanten!
Postad 20 November 2007 - 08:56
Sir Anselm
-
Sir Anselm
-
Beroende
-
-
1475 inlägg
Jag redigerade mitt inlägg lite, läste inte färdigt ditt svar innan jag svarade 
Ha ha, jaja, nu känns det som vi klyver hår, jag tror jag fått fram vad jag menade iallafall Nu måste jag bara hinna Klart med spelet innan fredag då Mass Effect släpps
Postad 20 November 2007 - 10:15
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1542 inlägg
Jag ser ingen anledning att gå in i prestige mode.. Jag hade helst skitit i rankingen helt, jag vill bara ha min hagelbössa och min m4-naturelle sen är jag nöjd (använder inga sikten eller andra handikapphjälpmedel). Sen får rankingen mig att se ut som världens elit vilket jag inte är, jag har bara inget liv så jag har suttit och spelat istället för att.. ja, allting annat. Så jag tror nog jag skippar prestige mode  Förresten, vad kör ni med för vapen och perks? Jag kör med: Primary: M1014 shotgun Secondary: M4A1 Assaultrifle Special Grenade: Flashbang Perk 1: 3x Special Grenades (för att jag fullkommligt älskar att kliva in i ett nyflashat rum fullt med fiender som inte ser ett smack) Perk 2: Overkill (för att jag inte kan bestämma mig om jag vill ha M1014 eller M4A1 så jag har med mig båda) Perk 3: Deep Penetration (som jag dock aldrig märker av, funderar på att byta till Last Stand och prova den ett tag, vad som helst förutom fegis-martyrdome)  Det är den setup som jag fastnat för, ibland byter jag ut någon komponent men så saknar jag den jag bytt bort för mycket så att jag alltid byter tillbaka. Jag kör helt utan sikten för att jag inte gillar rödpunktsiktesmodellen (jag är lite av en vapenfantast och det siktet är det bara sportskyttar som använder, typ) och har man ACOG siktet monterat på M4 så har infinity ward, av någon anledning, skippat gasblocket (en del på vapnet som gör att gasen som bildas bakom kulan när den går igenom pipan åker tillbaka till mekanismen i vapnet och ger kraft åt den att ladda fram en ny kula). Detta är bara helt kosmetiskt, men det kosmetiska är väldigt viktigt för mig  Och jag har hagelbössan som primary för att den gubben ser häftigare ut. Jag kanske hade fått fler kills om jag körde med rödpunktssikten, extra hälsa och martyrdome, men jag gillar inte riktigt de perksen för de känns, jag vet inte, fel. Jag kanske är lite fånig. Saker som jag saknar i spelet är först och främst att kunna filtrera lite mer i multiplayerdelen, jag skulle vilja kunna välja hur många spelare som ska vara i båda lagen, om jag till exempel kör med fyra kompisar vill jag att det spelarantalet ska vara låst för båda lagen så att vi dels slipper utbölingar och diverse andra grisar som hoppar in i vårat lag, men även att det andra laget har samma antal så att det blir någorlunda jämnt, spelarantalsvis i alla fall. Jag saknar även att kunna filtrera vilka banor som ska spelas (bloc hela kvällen någon?). Jag saknar att kunna cammo-måla ens secondary-weapon som av någon anledning inte går. Och en sak som jag stör mig på med vapnen är att ens uppgraderingar inte syns på spelarmodellen, har du t.ex ett acogsikte ser din m16 fortfarande helt standard ut. Eller i G36-fallet då om du har ett rödpunktssikte av sportmodellen ser det helt annorlunda ut på din spelare in-game. Men mest av allt saknar jag EOTechsiktet (det rödpunktssiktet som man använder i singleplayerdelen ibland med en prick med en måltavelring runt, det siktet är bad ass). Jag fattar inte varför Infinity Ward skippade dessa delar, men sen är det ju mycket här i världen jag inte förstår.   EOTech 552
Redigerat av lifter, 20 November 2007 - 10:47.
Postad 20 November 2007 - 10:36
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Ja jäklar vad skoj det var igår, folk börjar tom droppa av när de ser oss i lobbyn och springer för livet när vi springer mot dem, goddamn ha ha ha.
Själv märker jag tyvärr av att jag spelar alldeles för lite, det är många misstag och man hänger ibland inte med de som lirar mycket, sorry about that.
Sen har vi ju börjat ta det lite seriösare också, vi snackar en del taktik och det funkar faktiskt jäkligt bra. Men att vi är en klan?!? nej nej nej det är vi absolut inte [ SWE] är bara för att vi ska känna igen varandra, yeah yeah hur länge håller det
Jag är jäkligt orolig för framtiden, man kommer ha svårt att hänga med i taktiksnacket om man är borta i mer än två dagar.... Kan se det framför mig...Man kommer in i lobbyn glad och uppspelt och det första man hör är inte tjena tjena utan...OK guys, pay attention, we go with Bravo/Charlie/Eaglenest, Ebola you go 45 degrees to the south, then east twelve o clock high, contact 23 degrees to the north, Copy?!?....Själv står man där som en fågelskådare fastgjuten i sten och undrar "where did everybody go" ? You guys!?!? You guys?!?!?
Men hin håle va kuuuul, insane. Läts dooooodis!
Postad 20 November 2007 - 10:41
maximm
-
maximm
-
Guru
-
-
4105 inlägg
Som sagt, ska försöka vara lite snällare nästa gång. Blir så arg när inte ALLA lyssnar på mina taktiker och då börjar jag skrika ilskna ord. Haha, det var skoj igår, trots att det gick så fruktansvärt dåligt för mig. Måste nog ha den dära extra damagen för att kunna spela ordentligt. Hade bytt ut den mot sleight of hand...
Postad 20 November 2007 - 10:49
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1542 inlägg
Maximm, jag tycker att det är bra att du säger vad du tycker om hur vi ska göra och framför allt påminner mig om att jag inte ska sitta och trycka, ibland får jag för mig att jag bara måste ha en kille och då blir jag helt blind för vad som händer runtomkring och då behöver i alla fall jag en liten knuff för att komma vidare, du måste däremot tänka på att vi trots allt spelar för att det är kul, inte bara för att vinna. Som "att döda är lika viktigt som att inte dö så om du är dålig så kan du lika gärna springa och gömma dig och vänta ut matchen", seriöst, en lagförlust är inte hela världen  Men konstruktiv kritik mottages nog av de flesta, håll den konstruktiv bara  Ebola, nja, så avancerat tror jag aldrig att det blir. Det räcker bra med att man talar om var de andra är, sen om man kommer på en bra taktik måste man se till att gå igenom den ordentligt mellan matcherna så att alla fattar vad som ska göras, annars är taktiken helt punkterad
Redigerat av lifter, 20 November 2007 - 10:51.
Postad 20 November 2007 - 10:56
maximm
-
maximm
-
Guru
-
-
4105 inlägg
"Som "att döda är lika viktigt som att inte dö så om du är dålig så kan du lika gärna springa och gömma dig och vänta ut matchen", seriöst, en lagförlust är inte hela världen"
ahaha, tog ni det på allvar? Var ju värsta sämsta skämtet från min sida! Nää, vad jag menade var att man ska ta det lugnt och försiktigt, att inte försöka ta sig igenom trånga gångar där man dör ofta bara för att komma igenom. Det finns alltid en väg runt, eller så sitter man på andra sidan och väntar. Man förlorar inget direkt på att sitta och häcka ibland i TDM. I domination är det helt annorlunda, där är det bara att rusha, rusha och rusha!
Jag tycker alla gör ett bra jobb. Kvittar om man har dåliga stats på slutet, man tillför alltid laget något positivt. Och ja, det är bara ett spel och det ska vara kul att spela, vilket det också är
Postad 20 November 2007 - 10:57
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1542 inlägg
Ah, du tänkte så, ja då är vi på samma spår. Jag ber om ursäkt för att jag missförstod 
Du har så rätt så rätt.
Postad 20 November 2007 - 10:58
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Jag kör med följande setup:
Primary weapon: M4 med red-point sikte
Secondary: USP med silencer
Special grenade: Flashbang
Perk 1: 3 x special grenade
Perk 2: Juggernaut (vet inte om det stavas så)
Perk 3: Deeper impact
Brukar variera med primary weapon till M16 med red-point eller Acog siktet beroende på bantyp.
Har funderat lite på att byta Perks men dessa fungerar klockrent för mig. Däremot så längtar jag efter lite andra vapen. G3:an och G36:an är några jag ser fram emot.
En sak jag saknar mycket är tillgången på ammunition. Tar f-n slut hela tiden för mig och jag är tvungen att springa och leta efter en anna bössa som man inte alls är van med att spela. Brukar ofta sluta i en snabb död.
Postad 20 November 2007 - 11:02
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1542 inlägg
Bergan, du vet om att du plockar upp ammo från vapen som ligger på marken?
Så länge det är samma eller liknande modell.. typ m16 ammo passar till m4 osv. Man hör ett litet "klick" när ens kulor fylls på.
Postad 20 November 2007 - 11:29
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Bergan, du vet om att du plockar upp ammo från vapen som ligger på marken? Så länge det är samma eller liknande modell.. typ m16 ammo passar till m4 osv. Man hör ett litet "klick" när ens kulor fylls på.
Jag vet, bara det att det sällan finns någonting i närheten när det tar slut för mig!
Redigerat av Bergan, 20 November 2007 - 11:30.
Postad 20 November 2007 - 12:08
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1542 inlägg
Men vänta nu, att du har slut på ammo ska ju betyda att det ska ligga högvis med lik runt om dig
(jag vet vad du menar, jag lider av samma symptom)
Postad 20 November 2007 - 12:12
Mahti
-
Mahti
-
Beroende
-
-
1363 inlägg
Jag kör just nu med uzi, m4, dragunov, halgebössa och G3..
Fast det är nog mest för att få XP då vi ändå vinner. Blir det en match då vi håller på att få spö väljer jag m4 framför det mesta...
Postad 20 November 2007 - 12:17
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
Ah, du tänkte så, ja då är vi på samma spår. Jag ber om ursäkt för att jag missförstod  Du har så rätt så rätt.
Ähh kom igen. Så här löser inte soldater sina meningsskiljaktigheter! Jag står här redo med tvålen i sockan. Håll fast maximm!!! -lk
Postad 20 November 2007 - 12:22
Rasken
-
Rasken
-
Användare
-
-
192 inlägg
Jag kör med:
Primary: AK-47 med red-point eller MP5 (?) på tighta banor
Secondary: Colt 45
Special grenade: Flash
Perk 1: 2X RPG
Perk 2: Stopping power
Perk 3: Martyrdom
Jag har inte råd att bry mig om att Martyrdom är fjolligt, jag behöver alla kills jag kan få. Ska bli kul att testa G11 när jag når rätt level, AK-47 känns lite terrorist. Men det kanske är därför den är lite ball, alltid retar man någon US-Marine-wannabe.
Postad 20 November 2007 - 13:08
Nerd
-
Nerd
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Är COD4 regionsfritt? Jag ska utomlands (Argentina) och funderar på att köpa där om det finns.
Postad 20 November 2007 - 13:17
Nyluh
-
Nyluh
-
Lärjunge
-
-
383 inlägg
Primary: P90 med silencer/Kniv Secondary: DeaglenSpecial grenade: FlashPerk 1: 3xGrenadesPerk 2: Stopping powerPerk 3: Martyrdom
Älskar att smyga på mig folk.
Redigerat av Nyluh, 20 November 2007 - 13:22.
Postad 20 November 2007 - 14:32
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
Primary: Mest assault eller submachine på tajtare banor, testar på lite olika vapen och satsar en del på att göra challenges så jag kan levla upp och vara med de stora pojkarna med klantagg och allt.
Secondary: Använder jag inte så den har jag på default
Grenade: Flashbangs
Perk 1: 3xGrenades
Perk 2&3: Blandar lite här, har inte riktigt bestämmt mig vad jag gillar. Mest blir det extra sprint, stopping power, hipaccuracy, last stand eller deeper impact.
-lk
Postad 20 November 2007 - 15:00
Unregisteredc7d58593
-
Unregisteredc7d58593
-
Amatör
-
-
70 inlägg
"att döda är lika viktigt som att inte dö så om du är dålig så kan du lika gärna springa och gömma dig och vänta ut matchen"
Detta skedde i min första match igår.. undrade lite vad som hade hänt.. men jag förstod ganska fort att det inte var helt seriöst. Hursomhelst så var det kul att spela med er igår, även fast jag spelade som ett spann med skridskor.. (dåligt) Det roligast igår var nog när lifter skriker på låtsas arabiska och skjuter med sin M4 rakt upp i luften samtidigt som vi springer. Jag kör med: Primary: M60E4 i väntan på G36C Secondary: Colten tror jag, använder nästan aldrig. Grenade: Flash Perk 1: Bandolier Perk 2: Sleight of Hand Perk 3: Martyrdom skall byta till Last stand när jag får Desert Eagle sen varierar det lite på vilken bana det är man spelar, är det en tight bana kan jag tänka mig att köra med MP5an eller liknande /Babben
Redigerat av Unregisteredc7d58593, 20 November 2007 - 17:51.
Postad 20 November 2007 - 17:21
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Ebola, nja, så avancerat tror jag aldrig att det blir. Det räcker bra med att man talar om var de andra är, sen om man kommer på en bra taktik måste man se till att gå igenom den ordentligt mellan matcherna så att alla fattar vad som ska göras, annars är taktiken helt punkterad
Mitt inlägg var mest på skoj och lite ironisk, tycker det är bra med taktik. Däremot tror jag att [SWE] kommer att bli så bra att man kommer kunna säga att vi är en amatör klan
Postad 20 November 2007 - 17:40
maximm
-
maximm
-
Guru
-
-
4105 inlägg
Ah, du tänkte så, ja då är vi på samma spår. Jag ber om ursäkt för att jag missförstod  Du har så rätt så rätt. Ähh kom igen. Så här löser inte soldater sina meningsskiljaktigheter! Jag står här redo med tvålen i sockan. Håll fast maximm!!!
-lk
Ska komma från någon som sitter och pillar på Lego Star Wars i timtal trots att jag bombarderar honom med tiotals invites till CoD4. Min respekt för dig börjar sina en aning mannen...
Postad 20 November 2007 - 17:50
bono82
-
bono82
-
Lärjunge
-
-
311 inlägg
Kör lite olika setups, men nu när man låst upp allt kör jag mest med;
Primary: M14 rödpunk/acog
Secondary: "2a hagelbössan" med grip, (den e sanslöst bra då)
perks: ingen första för grip, overkill och sen steady aim
sen varierar jag lite beroende på bana, men jag har också gett upp martyrdom.. steady aim hjälper till en del faktiskt.
Postad 20 November 2007 - 18:39
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Blev lite fundersam idag när jag fick mitt LCE. I den lilla boken "The art of Call of Duty" så är innehållet upponervänt. Nån mer som har köpt denna utgåva o råkat ut för samma? Ska det vara så?
Postad 20 November 2007 - 21:46
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2199 inlägg
Körde första live idag, lite skillnad från halo 3 måste jag säga.
Mötte nog [swe] klanen också, fick smisk som ******** men men. Man kan ju inte alltid va bäst
Postad 20 November 2007 - 22:11
alienrebel
-
alienrebel
-
Veteran
-
-
1556 inlägg
Var nice att lira idag. Tyvär så strula mitt internet så det var därför jag försvann.
Hoppas på lite lir imorrn igen.
Postad 20 November 2007 - 22:46
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
jag röstade väldigt lågt pga att jag inte tycker att det förtjänar en KLAR 5a.Förtjänar en 3a i mina ögon.
Postad 20 November 2007 - 23:22
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Grymt bra spel. Har bara spelat singelplayer än sålänge. Älskade storyn. Mycket välgjort spel. Hade varit kul om man fått köra nån tanks, typ Halo. Men man kan inte få allt. Rekommenderas starkt.
Postad 20 November 2007 - 23:55
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Raynilsson
Finns det nått fps spel som du tycker är värd en 5:a ?
Postad 21 November 2007 - 00:27
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
En trea från Ray är ett extremt bra betyg. Hans average på FPS är 1, så ni kan se det som en sjua/fem
Postad 21 November 2007 - 09:15
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Det var otroligt mycket folk uppe igår och lirade LIVE.
När man väl kom in på ett party som man trivdes med var det bara hoppas på att man inte trillade ur, för då var det omöjligt att komma in igen.
Vore skoj ifall man kunde skrapa ihop 2 st MHB-gäng som körde rankat mot varandra, tyvärr så verkar ju inte spelet stödja just en sådan funktion...
Postad 21 November 2007 - 09:39
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
Raynilsson Finns det nått fps spel som du tycker är värd en 5:a ?
Shenmue när man tittar runt i FPS. Ärligt talat så tycker jag HALO till xbox var riktigt bra, får väl en 4a av mig. Hmm även condemned tycker jag var läskigt o bra ....stark 3a.
Postad 21 November 2007 - 10:01
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Ok
Postad 21 November 2007 - 10:33
Unregistered24c8cfe3
-
Unregistered24c8cfe3
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Snart trillar mitt ned i brevlådan. Ve er, när jag kommer in i ett game med hembiofolk! Jag skola dundra! Min tag är Folkbildarn, och när ni ser mig, gör ni bäst i att fly för era ynkliga liv! (Iaf om ni är på mitt lag)
Postad 21 November 2007 - 16:34
dj_komodo
-
dj_komodo
-
Beroende
-
-
1194 inlägg
ska bli kul å se hur du lever upp till dina ord, i will challange you=) Ser du någon me tagen Allancito så hojta till. Å så Raynilsson, Shen mue till dreamcast å shenmue 2 till xboxen är ett av dem bästa spelen genom tiderna, enorm inlevelse, fan va jag saknar spelen nu, undrar när 3an kommer.
Redigerat av dj_komodo, 21 November 2007 - 16:34.
Postad 21 November 2007 - 18:51
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1542 inlägg
Allancito e galet farlig med sin mp5 jao
Postad 21 November 2007 - 19:01
dj_komodo
-
dj_komodo
-
Beroende
-
-
1194 inlägg
men lifter då
inte för att du har fel eller något men jag har min mp5a under min kudde om nätterna, så akta er.
Mitt lilla krig börjar kl 21 då jag kommer hem, ses då  Peace out
Redigerat av dj_komodo, 21 November 2007 - 19:11.
Postad 21 November 2007 - 19:40
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Fasen vad grym DEaglen är, när man väl lyckas träffa nån
Hade tänkt ge mig en stund, men kör nog hela vägen till 21.30.
Postad 21 November 2007 - 19:47
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Det var otroligt mycket folk uppe igår och lirade LIVE. När man väl kom in på ett party som man trivdes med var det bara hoppas på att man inte trillade ur, för då var det omöjligt att komma in igen.
Vore skoj ifall man kunde skrapa ihop 2 st MHB-gäng som körde rankat mot varandra, tyvärr så verkar ju inte spelet stödja just en sådan funktion... 
Tror inte att något spel stöder rankat när man spelar två kompisgäng mot varandra. Av helt förklarliga skäl. Vore ju helkonstigt. Man skulle ju lätt kunna få spelare att få ihop, annars nästan omöjliga, utmaningar/achievements (även om det inte ger achievements i just det här spelet så "levlar" man ju istället). Men ni kan ju spela Private Match mot varandra, men då "levlar" ni inte.
Postad 21 November 2007 - 20:00
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1542 inlägg
Jag trodde jag skulle ha ork efter arbetsdagen men jag sparar på krafterna och återkommer med full fart imorgon kväll, who's with me?!
Postad 21 November 2007 - 21:28
dj_komodo
-
dj_komodo
-
Beroende
-
-
1194 inlägg
you know I am, tror inte att llaget håller ihop utan dig=) du e lixom gemet som håller pappersbunten ihop
Postad 21 November 2007 - 22:48
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Tycker det är lite klent med folk ute runt 5-6 på morgnarna
Postad 22 November 2007 - 01:27
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Jag trodde jag skulle ha ork efter arbetsdagen men jag sparar på krafterna och återkommer med full fart imorgon kväll, who's with me?! 
Nu blev jag ledig imorgon lite oväntat så det är inte omöjligt att jag dyker upp imorgon kväll  . Skall bara tvätta och ta en middagslur först, när går det av stapeln?
Postad 22 November 2007 - 01:54
Unregisteredc7d58593
-
Unregisteredc7d58593
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Efter att ha provat på lifters combo med M4A1 och M1014 shotgun ikväll så kan jag bara säga att det är nog den skönaste combo jag har använt i något spel. Bra på midrange och när man kliver in i byggnader är det bara att plocka fram sin lilla shotgun
Jag kommer förmodligen att sitta och spela större delen av dagen imorgon, kommer hem från plugget vid 14 tiden, så efter det kommer jag nog att sitta online.
Redigerat av Unregisteredc7d58593, 22 November 2007 - 01:55.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|