Blu-Ray - Konserter
742 svar till detta ämne
Postad 01 juli 2010 - 13:34
Garrett
-
Garrett
-
Guru
-
-
6 980 inlägg
Finns garanterat hur mycket material som helst, därför kan man undra lite över de spelningar de valt att släppa, det är inget fel på dom men det borde finnas ännu bättre att välja på. Tänk en Ullevi spelning på Blu-Ray! Nåja, får nöja mig med bootlegen tills dess....
Ja! Och får se sig själv gapa sig hes längst fram! Så brutalt kul det hade varit, och tanten hade skämts ihjäl, hahaha
Postad 01 juli 2010 - 19:16
notimetochill
-
notimetochill
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
Att inte dom släpper mer Springsteen material, från konserter, dom är ju så olika, konsert till konsert... nästan alla konserter jag varit på med honom, har det funnits stora jäkla filmkameror framme vid scenen som filmar Bruce och E-street... har stått allra längst fram 6ggr och sett dom, typ såna kameror dom har i TV studior... så det måste ju finnas jäkligt mycket material som skulle kunnas släppa med honom... men det kanske han/dom sparar privat, för att kanske släppa senare... eller sitter nån med rättigheterna och väntar på att håva in storkorvan i framtiden, vem vet..? 
Senare i år kommer han ju att släppa en jubileumsbox av Darkness On The Edge Of Town och LIttle Steve sade häromdagen att de finns ungefär 10 om inte mer bootlegs av bara de året  och då inkluderas även en hel konsert ifrån 78 och framåt  så det finns hur mycket som helst, och varför han valde Hyde Park var att han tyckte att låtlistan från denna konsert var en väldigt bra blandning av 2007-2009 års turnéer som detta släpp skulle vara. Ja! Och får se sig själv gapa sig hes längst fram! Så brutalt kul det hade varit, och tanten hade skämts ihjäl, hahaha 
Eller när han sökte upp mig och ville träffas och kramas  1.24 börjar min bästa stund i livet  This guy have been waiting for thirteen hours Bruce Söker Mig
Redigerat av notimetochill, 01 juli 2010 - 19:21.
Postad 01 juli 2010 - 20:13
Unregistered2a850725
-
Unregistered2a850725
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Eller när han sökte upp mig och ville träffas och kramas 1.24 börjar min bästa stund i livet This guy have been waiting for thirteen hours  Bruce Söker Mig 
De e fan STORT!
Redigerat av Unregistered2a850725, 01 juli 2010 - 20:14.
Postad 01 juli 2010 - 20:45
notimetochill
-
notimetochill
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
De e fan STORT!
MM du kan ju tänka dig vad som finns på min väg  den dagen blev jag intervjuad 16ggr i både telefon och på det klassiska viset, sen så ville en utländsk kvinna ta kort på mig och henne för hon trodde väl antagligen att jag var den kända då alla var runtomkring mig eftersom jag var den första som träffade han. Sen blev man bjuden på en lunch på mcdonalds av expressen över intervju + att de skickade hem en gratis förstoring på honom och mig  Jag gick på toa på mcdonalds sen när jag kom ut så satt det 2 par vid ett bord och en av gubbarna sade "ursäkta jag känner igen dig ifrån någonting, var det inte du som träffade Bossen igår ? jag : jo det var det, Gubben: kom jag måste få ta på dig för det är de närmaste jag kan komma Bruce"  hehe hur mycket crazy grejer som helst, sen så önskade jag mig en låt "Born In The USA" och det var den han öppnade med  grymmaste/tyngsta öppningen någonsin enligt mig, dock så var de ju 4th of july men ändå  . Sen efter båda ullevi konserterna så fortsatte jag och (dåvarande) flickvännen till Oslo för båda spelningarna där och då ringde NA och ville ha en intervju över telefonen så de har varit hur mycket som helst med denna händelse, en lokalkändis  nästan så man tröttnar på och säga samma story varje gång, dock så kommer jag aldrig att hålla inne med den  en av mina bästa tider i livet, jag har bild ifrån Aftonbladet, Expressen, Fans men de fattas en ifrån GP  Den ska införskaffas snart  Ja just de höll på att glömma det, jag gick utanför Hard Rock i GBG dagen efter då jag o Bruce var på första sidan och då skriker en kille som jag inte kände "SAMI FYFAN, Fattar du att du är känd i hela GBG nu, du är legend" hehe  Ja vem vill inte vara det Finns så mycket att säga om denna upplevelse men detta är en bra sammanfattning och som mina kompisar säger "har aldrig sett en sådan björnkram förut & vilket ###### leende  " och det håller jag fan med om  Bjuder på framsidan oxå 
23732635.jpg 39,83K
3 Antal nerladdningar
Postad 01 juli 2010 - 21:41
Unregistered2a850725
-
Unregistered2a850725
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
MM du kan ju tänka dig vad som finns på min väg den dagen blev jag intervjuad 16ggr i både telefon och på det klassiska viset, sen så ville en utländsk kvinna ta kort på mig och henne för hon trodde väl antagligen att jag var den kända då alla var runtomkring mig eftersom jag var den första som träffade han. Sen blev man bjuden på en lunch på mcdonalds av expressen över intervju + att de skickade hem en gratis förstoring på honom och mig Jag gick på toa på mcdonalds sen när jag kom ut så satt det 2 par vid ett bord och en av gubbarna sade "ursäkta jag känner igen dig ifrån någonting, var det inte du som träffade Bossen igår ? jag : jo det var det, Gubben: kom jag måste få ta på dig för det är de närmaste jag kan komma Bruce" hehe hur mycket crazy grejer som helst, sen så önskade jag mig en låt "Born In The USA" och det var den han öppnade med grymmaste/tyngsta öppningen någonsin enligt mig, dock så var de ju 4th of july men ändå . Sen efter båda ullevi konserterna så fortsatte jag och (dåvarande) flickvännen till Oslo för båda spelningarna där och då ringde NA och ville ha en intervju över telefonen så de har varit hur mycket som helst med denna händelse, en lokalkändis nästan så man tröttnar på och säga samma story varje gång, dock så kommer jag aldrig att hålla inne med den en av mina bästa tider i livet, jag har bild ifrån Aftonbladet, Expressen, Fans men de fattas en ifrån GP Den ska införskaffas snart Ja just de höll på att glömma det, jag gick utanför Hard Rock i GBG dagen efter då jag o Bruce var på första sidan och då skriker en kille som jag inte kände "SAMI FYFAN, Fattar du att du är känd i hela GBG nu, du är legend" hehe Ja vem vill inte vara det
Finns så mycket att säga om denna upplevelse men detta är en bra sammanfattning och som mina kompisar säger "har aldrig sett en sådan björnkram förut & vilket ###### leende " och det håller jag fan med om 
Bjuder på framsidan oxå 
23732635.jpg 39,83K
3 Antal nerladdningar
De e fan så man ryser! Kommer även jag ihåg artikeln/bilden nu när jag ser den. Du måste vara en lycklig man!  Det närmsta jag kommit är en autograf av Garry Tallent då han strosade okring i Oslo -03, inte lika kul
Postad 01 juli 2010 - 22:07
notimetochill
-
notimetochill
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
De e fan så man ryser! Kommer även jag ihåg artikeln/bilden nu när jag ser den. Du måste vara en lycklig man!  Det närmsta jag kommit är en autograf av Garry Tallent då han strosade okring i Oslo -03, inte lika kul 
Jag har ju varit utanför alla Bruce hotell sedan 2005 vid alla hans svenska besök, dock stod ja inte utanför 2007 i Paris men ah nästan alla gånger blir de då  så man har ju träffat alla utom Little-Steve, har tagit en liten promenad med Soozie i GBG  hehe astrevlig dam  hon hade gått ner så mycket i vikt 2008, kände knappt igen henne men sen sprang jag efter henne efter att ja funderat på att de var hon  och de var det
Postad 01 juli 2010 - 23:11
Kalekulan
-
Kalekulan
-
Mästare
-
-
2 926 inlägg
Jättetrevlig läsning, Sami! Jag var själv på The Boss den 4:e juli (första gången jag såg honom) och det var en riktigt bra konsert.  Är verkligen inget hardcore-fan som du, men han har gjort riktigt bra musik!
Hur kommer det sig att du har fått träffa alla i bandet? Hur har dom fått reda på att du varit på varje konsert?
Postad 02 juli 2010 - 05:10
notimetochill
-
notimetochill
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
Jättetrevlig läsning, Sami! Jag var själv på The Boss den 4:e juli (första gången jag såg honom) och det var en riktigt bra konsert. Är verkligen inget hardcore-fan som du, men han har gjort riktigt bra musik!
Hur kommer det sig att du har fått träffa alla i bandet? Hur har dom fått reda på att du varit på varje konsert?
Jag har väntat utanför deras hotell som t ex 2008 då ja stod där i nästan 2 dygn utan sömn så träffade jag nästan alla där dock så sov little-Steve (Sopranos) på ett annat hotell där det var lite mer party  asså Bruce kom ihåg mig förra året i Sthlm iaf vad han sade 'I remember that' då man stod vid Grand's hemliga utgång, kan alla utgångar på dessa hotell pga all väntan, man har lärt sig papparazzinas knep och hur dom verkligen ljuger bara för att få bästa bilderna själva  jag har varit i Oslo,Paris,Sthlm & Gbg och sett Bruce och jag måste säga att 4 juli 2008 ligger i top3 listan över alla 13 konserter
Postad 04 juli 2010 - 09:34
notimetochill
-
notimetochill
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
Idag är det 2års jubileum till mitt och Bruce kramkalas
Postad 05 juli 2010 - 10:27
Garrett
-
Garrett
-
Guru
-
-
6 980 inlägg
Fan vad avundsjuk jag blir! Hoppade över och köa det året för att skulle dit med flickvän och farsan ju! Brukar sova över utanför med, för att hamna längst fram på konserter, gjort det flera ggr ju... men skulle aldrig köa vid hotel för autografer och sånt faktiskt...
Typiskt!
Är bara att gratulera notimetochill
Redigerat av Garrett, 05 juli 2010 - 10:31.
Postad 05 juli 2010 - 12:12
notimetochill
-
notimetochill
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
Fan vad avundsjuk jag blir! Hoppade över och köa det året för att skulle dit med flickvän och farsan ju! Brukar sova över utanför med, för att hamna längst fram på konserter, gjort det flera ggr ju... men skulle aldrig köa vid hotel för autografer och sånt faktiskt...
Typiskt! 
Är bara att gratulera notimetochill 
tackar  ja det tog sin lilla tid
Postad 05 juli 2010 - 12:22
Jacobsson
-
Jacobsson
-
Lärjunge
-
-
483 inlägg
Snart dags skapa en Bruce tråd ! eller redan nu...
Postad 05 juli 2010 - 13:20
Mats_L
-
Mats_L
-
Lärjunge
-
-
418 inlägg
Depeche Mode kommer att släppa sin "Tour Of The Universe" på BD i Oktober
Trevligt! Men hittar inte mycket info, nån som sett en låtlista?
Postad 05 juli 2010 - 13:54
notimetochill
-
notimetochill
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
Snart dags skapa en Bruce tråd ! eller redan nu...
Gärna  Ska jag ?
Postad 12 juli 2010 - 21:41
Audio One
-
Audio One
-
Forumräv
-
-
832 inlägg
Ja just en annan som skall vara grym är Divertimenti av Trondheimsolistene ...
http://cdon.se/musik...bbluray)-936450
Har inte sett den själv, men nån som har den kanske kan upplysa oss.....
Denna har ju 24 bit 192 khz har inte testat det själv än. Låter det bra? Vad finns det för mera titlat som har så hög upplössning? Någon som vet?
Postad 12 juli 2010 - 21:59
SunfireTHX
-
SunfireTHX
-
Forumräv
-
-
781 inlägg
Jag har ett 25 tal BD konserter
Personligen tycker jag dessa låter bäst :
AC/DC - Live At Donnington ( PCM 5.1 48kHz/24-bit)
Chris Botti - Live With Orchestra And Special Guest ( PCM 5.1 96kHz/24-bit/13.8mbps )
Celine Dion - Live in las Vegas ( Dolby TrueHD 5.1 96kHz/24-bit)
Andra som är ok också:
Chris Botti - Live In Boston
Michael Jacksson - This Is It
Led Zeplin - Song Remains the same
Redigerat av SunfireTHX, 13 juli 2010 - 06:33.
Postad 16 juli 2010 - 16:51
Bagewitz
-
Bagewitz
-
Användare
-
-
188 inlägg
Trevligt! Men hittar inte mycket info, nån som sett en låtlista?  http://en.wikipedia....Universe_(tour)Kolla längst nere på sidan så ser du vilka låtar de lirade.
Postad 26 september 2010 - 22:39
DB9
-
DB9
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Depeche Mode - 'Tour of the Universe - Live In Barcelona' släpps på dubbel BD 8/11. http://www.depechemode.com/news.html
Postad 28 september 2010 - 08:26
andersos
-
andersos
-
Mästare
-
-
3 199 inlägg
The Big 4 släpps i slutet av oktober. Metallica, Slayer, Megadeth och Anthrax i live konsert http://www.metallica...asp?item=603336
Redigerat av andersos, 28 september 2010 - 10:12.
Postad 28 september 2010 - 09:07
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
The Big 4 släpps i slutet av denna månad. Metallica, Slayer, Megadeth och Anthrax i live konsert
http://www.metallica...asp?item=603336
Slutet på oktober ja. There will not be a presale for the standard DVD and Blu-Ray discs. You can expect those releases to appear in the store at the end of October.
Postad 28 september 2010 - 12:27
alienrebel
-
alienrebel
-
Veteran
-
-
1 551 inlägg
Depeche Mode och The big 4 är ju givna köp.
Skulle gärna se en riktigt bra KISS BD från senaste turnen.
Postad 06 november 2010 - 14:31
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
Postad 06 november 2010 - 20:19
notimetochill
-
notimetochill
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
Någon som har Rock And Roll Hall Of Fame Concert på blu-ray som kan intyga om den är regionsfri ? fick höra från en kille som köpt den på ebay här i Sverige som sade att den var reg-fri dock så verkar det inte så hos Axel
Postad 07 november 2010 - 13:44
Karl-Johan
-
Karl-Johan
-
Forumräv
-
-
872 inlägg
Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town (3 Blu-ray + 3 CD) nov 17Deluxeversion som inkluderar bl.a. över fyra timmar konsertfilm och en 80-sidig bok.CD 1: Badlands Adam Raised A Cain Something In The Night Candy's Room Racing In The Street The Promised Land Factory Streets Of Fire Prove It All Night Darkness On The Edge Of Town CD 2: Racing In The Street Gotta Get That Feeling Outside Looking In Someday (We'll Be Together) One Way Street Because The Night Wrong Side Of The Street The Brokenhearted Rendezvous Candy's Boy CD 3: Save My Love Ain't Good Enough For You Fire Spanish Eyes It's A Shame Come On (Let's Go Tonight) Talk To Me The Little Things (My Baby Does) Breakaway The Promise City Of Night Blu-ray 1: The Promise: The making of Darkness on the Edge of Town 90 min dokumentärfilm regisserad av Grammy och Emmyprisade filmmakaren Thom Zimny. Dokumentären består av aldrig tidigare visat material (repetitioner, studisessions och intervjuer) med Spingsteen och The E Street Band mellan åren 1976-1978. Filmen premierades på Toronto Film Festival september 2010. Blu-ray 2: Darkness on the Edge of Town (Paramount Theater, Asbury Park, NJ, 2009) Thrill Hill Vault (1976-1978) Blu-ray 3: Houston '78 bootleg: House cut Nästan 1000-lappen för denna samling, men det är ju BRUCE!!!
Redigerat av Karl-Johan, 07 november 2010 - 13:48.
Postad 07 november 2010 - 14:25
notimetochill
-
notimetochill
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg

Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town (3 Blu-ray + 3 CD) nov 17
Deluxeversion som inkluderar bl.a. över fyra timmar konsertfilm och en 80-sidig bok.
CD 1: Badlands Adam Raised A Cain Something In The Night Candy's Room Racing In The Street The Promised Land Factory Streets Of Fire Prove It All Night Darkness On The Edge Of Town
CD 2: Racing In The Street Gotta Get That Feeling Outside Looking In Someday (We'll Be Together) One Way Street Because The Night Wrong Side Of The Street The Brokenhearted Rendezvous Candy's Boy
CD 3: Save My Love Ain't Good Enough For You Fire Spanish Eyes It's A Shame Come On (Let's Go Tonight) Talk To Me The Little Things (My Baby Does) Breakaway The Promise City Of Night
Blu-ray 1: The Promise: The making of Darkness on the Edge of Town
90 min dokumentärfilm regisserad av Grammy och Emmyprisade filmmakaren Thom Zimny. Dokumentären består av aldrig tidigare visat material (repetitioner, studisessions och intervjuer) med Spingsteen och The E Street Band mellan åren 1976-1978. Filmen premierades på Toronto Film Festival september 2010.
Blu-ray 2: Darkness on the Edge of Town (Paramount Theater, Asbury Park, NJ, 2009) Thrill Hill Vault (1976-1978)
Blu-ray 3: Houston '78 bootleg: House cut
Nästan 1000-lappen för denna samling, men det är ju BRUCE!!!
Kan säga redan nu (som ett hardcore fan till Bruce) att den är värd den 1000-lappen, ska iväg på dokumentären som visas i GBG på Torsdag. Toppenbox! Världens bästa box enligt Expressen !!!
Postad 07 november 2010 - 14:36
Johnny Hotpants
-
Johnny Hotpants
-
Lärjunge
-
-
353 inlägg
The Big 4 släpps i slutet av oktober. Metallica, Slayer, Megadeth och Anthrax i live konsert
http://www.metallica...asp?item=603336
Dendär har jag sett fram emot bra länge nu! Ska bli riktigt kul att få ta del av hela konserten, har bara sett det klipp som finns på nätet där alla utom Slayer kommer in och spelar "Am i Evil?" Tillsammans. Bara en sån grej som att Mustaine och Hetfield spelar sida vid sida är banne mig värt slantarna. Fattar inte varför slayer inte kom in dock, hade varit hur grymt som helst om Araya hade sjungit med James!
Postad 19 november 2010 - 21:18
Mr_Tom
-
Mr_Tom
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Kan säga redan nu (som ett hardcore fan till Bruce) att den är värd den 1000-lappen, ska iväg på dokumentären som visas i GBG på Torsdag. Toppenbox! Världens bästa box enligt Expressen !!!
Finns det någon som vet vad det är för kvalitet på det hela? Är det HD kvalitet på bilden så det är värt BD eller skall man köpa CD-boxen och vara nöjd med den?
Postad 02 februari 2011 - 21:08
Evelon
-
Evelon
-
Forumräv
-
-
515 inlägg
Jag köpte Regina Spektors live cd + blu-ray. Bilden något bättre än dvd. Ljudet DTS-HD är den stora behållningen.
Postad 04 februari 2011 - 09:59
Garrett
-
Garrett
-
Guru
-
-
6 980 inlägg
F*n vad jag längtar till lördag V7... då ska jag och 3 vänner kolla på Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town (3 Blu-ray + 3 CD) och dricka pilsner... fi9ck den av gumman i julklapp, trots att vi inte skulle ge varandra julklappar, men det va nog den bästa julklapp nånsin kan jag säg! Vi e 4 tokiga springsteenfans, som jag tror alla fyra är överens om att Darkness är den bästa skivan som gjorts med bossen, så det ska bli jäkligt intressant o se dokumentären om den skivan! Och beta av konserterna efter med... ska bara fixa barnvakt den lördan!
En fråga... vart kan man få tag i The 25th Anniversary Rock & Roll Hall Of Fame Concerts 2010 här i svearike??
Har, hrmmm... lånat den, men vill gärna köpa den själv... den är så jäääkla bra... Simon and Gurfunkel sjunger ihop första gången sen 80 talet tex, och The Boss med E-street är med mycket, och många andra bra artister är med också, riktigt grym är den!
Redigerat av Garrett, 04 februari 2011 - 09:59.
Postad 04 februari 2011 - 10:14
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
F*n vad jag längtar till lördag V7... då ska jag och 3 vänner kolla på Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town (3 Blu-ray + 3 CD) och dricka pilsner... fi9ck den av gumman i julklapp, trots att vi inte skulle ge varandra julklappar, men det va nog den bästa julklapp nånsin kan jag säg! Vi e 4 tokiga springsteenfans, som jag tror alla fyra är överens om att Darkness är den bästa skivan som gjorts med bossen, så det ska bli jäkligt intressant o se dokumentären om den skivan! Och beta av konserterna efter med... ska bara fixa barnvakt den lördan!
En fråga... vart kan man få tag i The 25th Anniversary Rock & Roll Hall Of Fame Concerts 2010 här i svearike?? Har, hrmmm... lånat den, men vill gärna köpa den själv... den är så jäääkla bra... Simon and Gurfunkel sjunger ihop första gången sen 80 talet tex, och The Boss med E-street är med mycket, och många andra bra artister är med också, riktigt grym är den! 
Kan säga att den boxen är jäkligt bra. Dokumentären med de gamla klippen är skitkul för fansen. Kan ju hoppas Bossen gör ngt liknande med The River. Den plattan håller jag som hans bästa.
Postad 04 februari 2011 - 10:21
Garrett
-
Garrett
-
Guru
-
-
6 980 inlägg
Kan säga att den boxen är jäkligt bra. Dokumentären med de gamla klippen är skitkul för fansen. Kan ju hoppas Bossen gör ngt liknande med The River. Den plattan håller jag som hans bästa.
Inte illa den heller! Sen gillar jag faktiskt Nebraska med, för dom grymt mörka texterna  Håller Springsteen högst upp på listan när det gäller livekonserter med, finns ingen entertainer som han och E-street!
Redigerat av Garrett, 04 februari 2011 - 10:22.
Postad 04 februari 2011 - 10:24
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Inte illa den heller! Sen gillar jag faktiskt Nebraska med, för dom grymt mörka texterna  Håller Springsteen högst upp på listan när det gäller livekonserter med, finns ingen entertainer som han och E-street! 
Instämmer. Om du inte har London Calling på BD så kan jag rekommendera den varmt. Riktigt bra ljud och bild.
Postad 04 februari 2011 - 10:26
Unregisteredb27a28b7
-
Unregisteredb27a28b7
-
Veteran
-
-
2 307 inlägg
Någon av er som har koll på var man kan köpa
25th rock n roll hall of fame på blu ray?
Postad 04 februari 2011 - 10:27
Garrett
-
Garrett
-
Guru
-
-
6 980 inlägg
Instämmer. Om du inte har London Calling på BD så kan jag rekommendera den varmt. Riktigt bra ljud och bild.
Har ALLT som är officiella släpp med Bossen Grymt bra bild och ljud är det på den ja  Någon av er som har koll på var man kan köpa 25th rock n roll hall of fame på blu ray?
Hehe, frågade samma sak på förra sidan
Postad 04 februari 2011 - 10:40
Unregisteredb27a28b7
-
Unregisteredb27a28b7
-
Veteran
-
-
2 307 inlägg
Hehe, frågade samma sak på förra sidan 
haha, ok.. sett den på amazon bla men det känns så knövvligt att beställa därifrån? :S
Postad 04 februari 2011 - 21:12
Karl-Johan
-
Karl-Johan
-
Forumräv
-
-
872 inlägg
Någon av er som har koll på var man kan köpa 25th rock n roll hall of fame på blu ray?
Köpte min härifrån (finns i lager nu): http://www.axelmusic...ls/610583406290
Postad 07 februari 2011 - 12:45
Unregisteredb27a28b7
-
Unregisteredb27a28b7
-
Veteran
-
-
2 307 inlägg
Köpte min härifrån (finns i lager nu):
http://www.axelmusic...ls/610583406290
Du är en ängel! Beställt. Tack!
Postad 07 februari 2011 - 15:52
notimetochill
-
notimetochill
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
Du är en ängel! Beställt. Tack!
Den är kanon, plus reg fri
Postad 09 februari 2011 - 08:21
uberking
-
uberking
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Armin Van Buuren-Mirage DVD/Bluray  Releasedatum: 2011-03-04 (enligt cdon) Pris: 239kr http://cdon.se/musik...2bdvd)-13594505
Postad 09 februari 2011 - 08:56
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7 289 inlägg
Den här finns för ett hyggligt pris på Amazon.com
mer.jpg 21,74K
0 Antal nerladdningar
Postad 09 februari 2011 - 09:05
Jacobsson
-
Jacobsson
-
Lärjunge
-
-
483 inlägg
Även CDWOW har 25th Anniversary Rock & Roll Hall of Fame Concerts - 309kr gratis frakt http://www.cdwow.se/...5492025#bc=71c0
Postad 09 februari 2011 - 14:59
skaris
-
skaris
-
Användare
-
-
200 inlägg
Armin Van Buuren-Mirage DVD/Bluray  Releasedatum: 2011-03-04 (enligt cdon) Pris: 239kr http://cdon.se/musik...2bdvd)-13594505
Tack för tipset, den bokar vi tillsammans med den nya Qlimax BD´n
Redigerat av skaris, 09 februari 2011 - 15:00.
Postad 09 februari 2011 - 23:27
notimetochill
-
notimetochill
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
Tack för tipset, den bokar vi tillsammans med den nya Qlimax BD´n
Ett måste båda två
Postad 17 februari 2011 - 09:18
Unregisteredb27a28b7
-
Unregisteredb27a28b7
-
Veteran
-
-
2 307 inlägg
Köpte min härifrån (finns i lager nu):
http://www.axelmusic...ls/610583406290
Fick mitt ex igår, bild & ljud är klockrent!
Postad 19 februari 2011 - 11:46
Garrett
-
Garrett
-
Guru
-
-
6 980 inlägg
Jahopp! Då blir det att kolla på "The Darkness on the egde of the town" i eftermiddag, med några vänner, tanten och ungarna är hos svärföräldrarna!
Öl och whiskey inhandlat med, så det kommer bli nice!
Tror vi kollar på dokumentären först, sen konserterna
Redigerat av Garrett, 19 februari 2011 - 11:53.
Postad 17 mars 2011 - 22:30
Jacobsson
-
Jacobsson
-
Lärjunge
-
-
483 inlägg
Fick hem idag denna https://www.prisjakt...kt.php?p=809628Foster David : Hit Man Returns  Lyssna på Jackie Evancho och beundras av denna 10-årige tjej som har en sjukt grym röst http://www.youtube.c...r...vancho&aq=0Sedan även Charice som oxå har en röst som slår hästlängder Tror mina grannar fick sig en trevlig musik kväll...
Redigerat av Jacobsson, 17 mars 2011 - 22:31.
Postad 28 mars 2011 - 18:41
_FredriK_
-
_FredriK_
-
Beroende
-
-
1 377 inlägg
Kollade nyss på Green Day - Awesome as f**k
Bara jag som tycker bilden inte var någon hit?
Postad 28 mars 2011 - 18:44
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Queen - Rock Montreal & Live Aid.
Äckligt bra ljud.
Postad 29 mars 2011 - 09:33
Unregistered7805f018
-
Unregistered7805f018
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
Nån som vet om det kommer en konsert film från Rammsteins senaste turne?
/J
Postad 29 mars 2011 - 09:44
Unregistered1978
-
Unregistered1978
-
Amatör
-
-
95 inlägg
Bokade just denna, hoppas att det är lika bra som man läst nu!
Just ljudet ska ju vara en 10/10.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
High Definition
-
→
Blu-ray
-
Personuppgiftspolicy
|
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|