Kan man fortfarande ladda hem låter från svenska Singstore med UK-Singstar?
SingStar (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
SingStar Vol. 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
SingStar Vol. 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
SingStar: ABBA (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(5)
|
Inga priser | |
SingStar (inkl. 2 Mikrofoner) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(5)
|
Inga priser |
Postad 04 December 2008 - 10:35
Postad 04 December 2008 - 10:45
Jag tror det är riskfritt i det avseendet att handla UK-utgåvor.
EDIT: Det kanske inte finns Svenska som menyspråk?
Redigerat av JockeJ, 04 December 2008 - 10:47.
Postad 04 December 2008 - 11:29
ABBA för ca.270kr inkl. frakt från PLAY.com är bra pris.
http://www.play.com/...BA/Product.html
Tack för tipset! Order lagd!
p.s. Man var tvungen att ändra till euro först bara, annars gick det inte att beställa.
Postad 04 December 2008 - 11:30
Förmodligen är det då bara språket som skiljer sig, nordisk utgåva verkar endast ha svenska/norska/danska i spelet. Om det inte är så att UK-versionen är universell och anpassar sig efter språkval på konsolen så har den nog bara engelska.Singstore är lika för alla i Europa så det skulle förvåna mig om man inte kunde det.
Jag tror det är riskfritt i det avseendet att handla UK-utgåvor.
EDIT: Det kanske inte finns Svenska som menyspråk?
Någon med UK-utgåva som kan kolla?
Postad 04 December 2008 - 12:12
Är det verkligen svenska SingStore man är inne på...? Är det inte ett Europa-SingStore?Skiljer det någonting mellan UK och nordisk utgåvor av Singstar (förutom låtlistan)?
Jag handlar alltid på min USA-inloggning och där är det också ett gäng svenska låtar till salu.
Postad 04 December 2008 - 12:44
Postad 05 December 2008 - 11:22
Postad 06 December 2008 - 20:37
Men kom igen nu grabbar och tjejer... Nån måste ju ha lekt med flera mickar...!?Kan man koppla in 4 mickar? Jag förstår att det är max två stämmor på skärmen samtidigt (duett) man jag undrar om det hörs från alla 4 mikar, då kan man ju hjälpa varandra. Man kan ju också köra "skicka micken" eller vad det heter och så att säga slippa skicka micken om man har 4 stycken!
Postad 08 December 2008 - 15:43
Men när jag idag laddade hem Marc Cohn - Walking In Memphis så försvann orginalsången under vissa partier och det var allmänt ganska dålig kvalitet på den, ljudet gick upp och ner. Ska det (läs "Kan det") vara så på vissa låtar eller har det blivit något fel med nedladdningen? Känns ju inte så kul att betala 15kr och inte veta om det är kvalitet på det man köper.
Postad 09 December 2008 - 18:47
I dag fick jag svar (lite oväntat snabbt) och de säger att de inte har nåt releasedatum, de kan inte ens säga vilket år de kommer.
Postad 10 December 2008 - 21:10
Postad 10 December 2008 - 22:34
Såg precis en reklam för Singstar/Buzz, jag va med i den
och skulle gärna vilja ladda ner den någon stans å spara, vet ni vart man kan hitta den ??
Hehe, kolla efter reklam ikväll på TV för att se om jag såg dig i singstar reklamen... men ingen singstar reklam kom upp... typiskt
Finns kanske på youtube?
Redigerat av Garrett, 10 December 2008 - 22:34.
Postad 11 December 2008 - 09:19
Postad 11 December 2008 - 18:18
Eller så postar du länken här, för lite nyfiken blev manKlippet som är med i reklamen har jag lagt upp på youtube, kan skicka dig länken ikväll
Postad 11 December 2008 - 19:45
http://www.youtube.c...h?v=s6CnO6hoeCs
Postad 11 December 2008 - 20:30
Borde inte singstoren ha uppdaterats med lite nya låtar idag förresten?
Redigerat av mrb18, 11 December 2008 - 20:31.
Postad 11 December 2008 - 20:43
Skulle gissa på att det är detta klipp som sökes, helt klart en snygg dans!
http://www.youtube.c...h?v=s6CnO6hoeCs
F*n du hittade den
Postad 11 December 2008 - 20:45
F*n du hittade den
haha ja inte är det vackert direkt men skulle vilja ha den när den är med i reklamen.
Är det PSeye filmat?
Postad 11 December 2008 - 20:47
Postad 16 December 2008 - 17:16
Testade lite snabbt med "Svenska Schlager Hits" och det blev som jag misstänkte. PS3-Singstar läser skivornas data och presenterar det hela som vanliga PS3-Singstar! T.o.m. i 16x9
Enda skillnaden var att videorna var lite grynigare än sina PS3-syskon. Den filmar och tar kort också!
5/5 Tack Sony!
Postad 16 December 2008 - 21:37
Nedå, kanon... då blir gumman glad där hemma.... och dottern som ska få Disney singstar i julklapp, slipper jag bröta fram ps2an
Btw Jimel, såg er på reklamen igår, snyggt!
Redigerat av Garrett, 16 December 2008 - 21:46.
Postad 16 December 2008 - 23:45
Postad 17 December 2008 - 09:16
Postad 17 December 2008 - 09:41
Så reklamen har börjat visas på tv? Är reklamen bara det där eller är det fler klipp i reklamen?
Postad 17 December 2008 - 10:03
Går det att köra ps2 singstar på en 40Gb ps3 alltså?Nu har uppdateringen till Singstar kommit som gör det möjligt att stoppa i gamla ps2-singstarskivor!
Testade lite snabbt med "Svenska Schlager Hits" och det blev som jag misstänkte. PS3-Singstar läser skivornas data och presenterar det hela som vanliga PS3-Singstar! T.o.m. i 16x9
Enda skillnaden var att videorna var lite grynigare än sina PS3-syskon. Den filmar och tar kort också!
5/5 Tack Sony!
Postad 17 December 2008 - 10:20
haha aah fan, gör du det ska ja fan börja kolla på skiten och rösta på dig!
haha tack så mycket
Haha, underbart klipp jimel!
![]()
Så reklamen har börjat visas på tv? Är reklamen bara det där eller är det fler klipp i reklamen?
Japp den går på tv, har själv sett den på femman men vet inte om den går på någon mer kanal, dom sa att det skulle va en europeisk kampanj, bio, tv och internet
Går det att köra ps2 singstar på en 40Gb ps3 alltså?
Japp men man får byta till ps2 skiva efter man startat vanliga ps3 singstar.
Postad 17 December 2008 - 11:14
Postad 17 December 2008 - 13:18
Frågan är om man ska berätta det för tjejjen, hon kommer ju köpa alla ps2 singstar spel dåSka väl förtydliga då att man måste såklart ha PS3 Singstar för o kunna spela PS2 spelen på sitt PS3.
Postad 17 December 2008 - 13:23
Postad 17 December 2008 - 13:32
Gör det! Om hon går och köper fler spel kommer hon ha det svårt att motivera att du inte kan göra detFrågan är om man ska berätta det för tjejjen, hon kommer ju köpa alla ps2 singstar spel då
Postad 17 December 2008 - 13:41
Woho ... vi går bakåt istället för framåt ... TRÅDLÖSA MIKROFONER UTAN DONGLE FFS!!!
Vasen Elvis klarade sig med trådade mikrofoner... då borde du också göra det
Postad 17 December 2008 - 14:57
Ha ha ja du har rättGör det! Om hon går och köper fler spel kommer hon ha det svårt att motivera att du inte kan göra det
Postad 17 December 2008 - 15:26
Vasen Elvis klarade sig med trådade mikrofoner... då borde du också göra det
![]()
Dont get me started
Postad 17 December 2008 - 16:12
Ska väl förtydliga då att man måste såklart ha PS3 Singstar för o kunna spela PS2 spelen på sitt PS3.
Räknas ABBA-singstar dit ?
mvh
Postad 17 December 2008 - 17:14
Sånt där bakåtsträvande vill vi inte veta av i det här nextgen-forumet!Vasen Elvis klarade sig med trådade mikrofoner... då borde du också göra det
![]()
Bröderna Herrey hade minsann trådlösa mickar när de vann i Luxemburg 1984! Det är min måttstock!
Postad 17 December 2008 - 20:44
Sånt där bakåtsträvande vill vi inte veta av i det här nextgen-forumet!
![]()
![]()
Bröderna Herrey hade minsann trådlösa mickar när de vann i Luxemburg 1984! Det är min måttstock!
Haha! Det var ta mig tusan det roligaste jag har läst på bra länge!
Bild_7.png 102.08K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Unregistered50fe2819, 17 December 2008 - 20:45.
Postad 18 December 2008 - 11:39
Haha man tackar!Haha! Det var ta mig tusan det roligaste jag har läst på bra länge!
Kan dom inte lägga ut Diggiloo Diggiley på SingStore, då ska jag köpa en PS-Eye eller vad det heter så ska ni få se på dans, måste bara hitta min turkosa tenniströja i garderoben
Snacka om partystartare efter ett par fördrinkar, den låten är ju inte bara duett, det är en massa stämmor, serious shit! Jag kan ringa störningsjouren redan i förväg och berätta portkoden så han slipper stå utomhus och frysa, bättre han kommer upp och dansar!
Postad 22 December 2008 - 13:47
Jag förstår inte varför de inte öser ut låtar på Singstore? Alla tidigare släppta låtar från t.ex PS2 måste ju vara jättelätt att släppa online. Skulle dessutom säkert generera en rejäl extrainkomst.
Kan inte acceptera att man år 2008 måste fram till konsolen och byta skiva om man vill sjunga lite andra låtar.
Postad 22 December 2008 - 14:22
Någon som hört om man kommer kunna köpa ABBA låtarna i Singstore?
Jag förstår inte varför de inte öser ut låtar på Singstore? Alla tidigare släppta låtar från t.ex PS2 måste ju vara jättelätt att släppa online. Skulle dessutom säkert generera en rejäl extrainkomst.
Kan inte acceptera att man år 2008 måste fram till konsolen och byta skiva om man vill sjunga lite andra låtar.
ORD!!!
Postad 22 December 2008 - 15:59
Någon som hört om man kommer kunna köpa ABBA låtarna i Singstore?
Jag skulle gärna köpa alla ABBA låtar á 15 kr om de fanns för nedladdning.
Extrakostnaden kontra att köpa skivan skulle lätt tas bara för att slippa besväret med att gå och byta skiva.
Alternativt om det gick att spara in låtarna från en köpt skiva till HD´n men jag antar att det blir svårt med tanke på all piratverksamhet som finns.
Att byta skivor kommer bara leda till repade exemplar som sitter fast i stelnad grogg, dagen efter festen.
mvh
Andreaz
Postad 22 December 2008 - 18:23
Det finns över 500st låtar på Singstore som du kan sjunga utan att behöva gå fram till konsollen för att byta skiva.Någon som hört om man kommer kunna köpa ABBA låtarna i Singstore?
Hur många Singstar-skivor har det släppts egentligen?
Ligger inte Singstore före skivorna i antal låtar nu?
Jag blev positivt överraskad när jag klämde i Singstar igår efter ett lång uppehåll.
Singstore har utvecklats riktigt bra tycker jag och det fortsätter hela tiden.
Köpte Singstar legends till PS2 från Webhallen för 189kr och ABBA för PS3 från Play.com för 250kr, så snart är nyårsfesten räddad
Postad 24 December 2008 - 09:54
Postad 24 December 2008 - 11:51
Glad ihågen skulle ja sjunga loss med min GH mic och Boogie till Wii`s mic.
Men de gick ju käpprätt åt **** för ja har ju ingen Singstar USBdongel
Så vitt ja förstår så är den enda lösningen för mig att köpa 2 mic######r till?
Dvs Singstars egna micar??
Postad 27 December 2008 - 19:53
Postad 27 December 2008 - 23:09
Någon som har testat om "Singstar 80s" för PS2 funkar på PS3 med 2.30 uppdateringen? Jag har uppdaterat Singstar till 2.30 men när jag sätter i "Singstar 80s" för PS2 så får jag bara meddelandet "Det här är ingen Singstar-skiva. Ta bort nuvarande skiva och sätt i en Singstar-skiva." Väldigt frustrerande
Det ska fungera med alla gamla Singstar-skivor. Är det en originalskiva eller?
Postad 27 December 2008 - 23:36
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
14 filmer
119 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?