Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Curanta MB-801S, eGreat EG-M31A

636 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 September 2008 - 15:22

TaubermaN
  • TaubermaN
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
Jag får inget ljud när jag spelar .iso filmer, är det någon speciell inställning jag måste göra eller?

Postad 11 September 2008 - 16:34

ekendahl
  • ekendahl
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

denna maskin stödjer ju Vob filer men om det ligger flera vob filer i samma mapp, spelar den upp samtliga filer utan avbrott eller måste man fixa så att det bara är en stor vob fil istället?

Är det någon särskild anledning till att du vill öppna vob-filer? Bästa metoden brukar att öppna ifo-filen istället så får du dvd-menyer m.m. Den beter sig då alltså som en vanlig dvd. Hur som helst kan jag tänka mig att den automatiskt hoppar mellen vobar om du trycker på Play i stället för OK-knappen. Dock skulle jag gissa att det blir pauser mellan filerna.

Postad 11 September 2008 - 17:02

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
Tack så mycket för svaret!!!! Iso filen tänkte jag inte på!

Postad 11 September 2008 - 17:31

ekendahl
  • ekendahl
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Tack så mycket för svaret!!!! Iso filen tänkte jag inte på!

För att förtydliga - du behöver inte skapa in iso (en sorts image av dvd'n). Det går lika bra att ta alla filer från video_ts foldern. Där finns filer av framför allt typerna vob och ifo. Det var alltså ifo jag menade men det är klart - iso går ju också bra... :)

Postad 11 September 2008 - 17:34

Unregistered409cb17f
  • Unregistered409cb17f
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Jag får inget ljud när jag spelar .iso filmer, är det någon speciell inställning jag måste göra eller?

Ljud/bild inställningar-> ändra PCM till analog ist för RAW... Vissa .iso har samma problem i min box..

// Thomas

Postad 11 September 2008 - 17:37

ekendahl
  • ekendahl
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Ljud/bild inställningar-> ändra PCM till analog ist för RAW... Vissa .iso har samma problem i min box..

// Thomas

Har för mig att jag läste någonstans att det var problem med dts från iso. Kan det vara detta? I så fall skall väl DD fungera i alla fall? Ändrar man till analog får man väl stereo istället för 5.1?

Postad 11 September 2008 - 21:19

TaubermaN
  • TaubermaN
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0

// Thomas

Tack ska testa det
EDIT: funkar fortfarande inte =/ Om man ändå hade haft en reciever

Har för mig att jag läste någonstans att det var problem med dts från iso. Kan det vara detta? I så fall skall väl DD fungera i alla fall? Ändrar man till analog får man väl stereo istället för 5.1?

Jag har kollat så att ljudet inte är DTS...

Redigerat av TaubermaN, 11 September 2008 - 21:49.

Postad 13 September 2008 - 21:25

orque
  • orque
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Står överallt att boxen ska ha 512MB ram, men när jag kör telnet mot den och kör free så visar den bara 89868KB.
dmesg visar:
Memory: 85888k/97152k available (3361k kernel code, 11168k reserved, 518k data, 3884k init, 0k highmem).

Nån som vet, måndags exemplar med dåligt minneschip?

Postad 14 September 2008 - 23:29

Yggdrasill
  • Yggdrasill
  • Lärjunge

• 437 inlägg
  • 0
Vafalls. Nästan slut överallt. Tänkte precis köpa en i present till bror min.

Webtrader. När får ni in fler eller är det kört?

Postad 15 September 2008 - 07:09

tobbek
  • tobbek
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Någon mer som haft problem med att undertexterna försvinner ibland? Såg tv filmer igår och undertexten försvan ibland men kom tillbaka när jag tryckte på subtitle knappen och ibland kom den tillbaka utan att jag behövde trycka... har 0808 firmwaren i.

Postad 15 September 2008 - 18:40

Unregistered629e3d05
  • Unregistered629e3d05
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0

Har ju som sagt inget alternativ att välja under inställningar/underhåll annat än 'uppdatera firmware' och 'återställ till fabriksinställning'
Testade då att uppdatera till 0808 firmware från 0612 och då hängde sig boxen vid 50%. Har ej kunnat starta den därefter, den kör loading screen som vanligt sen blir allt svart och tv'n får ingen signal.
Har nu prövat med 0612 recovery(de 2 bin-filerna på en usb-sticka) men den vill inte starta ändå. Mitt tålamod håller verkligen på att ta slut nu..

Har du fått bild på burken nu?

I så fall kan du via det fjärde valet "play" leta upp Linda.htm på USB-stickan, köra filen, stega dig med pilarna till aktuell uppdatering (firmware) och köra. Då bör hela uppdateringsprocessen starta. Förutsatt att du lagt filerna i rätt ordning.

Postad 15 September 2008 - 19:27

jimmpa83
  • jimmpa83
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Tja..

Min currant har helt plötligt blivit helt stendöd när man kör hdmi.. har bilden när den loadar sen när man ska komma till vanliga menyn står det no-singnal :S men kör kompentet nu så länge :/

Har prövat två olika två tv apparater med fullhd på båda och 3 olika hdmi kablar.. Är det nått i firmwaren kanske ?

/Jim

Redigerat av jimmpa83, 15 September 2008 - 19:56.

Postad 15 September 2008 - 21:19

Unregisteredf53f9190
  • Unregisteredf53f9190
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0
Kan man uppdatera boxen än? genom internet kabeln

Postad 16 September 2008 - 08:47

robber
  • robber
  • Forumräv

• 521 inlägg
  • 0
Väntar på ett BRA gränssnitt för musikspelning. Någon som vet om det är på g?

Min lirar riktigt bra nu och blivit en bra del av underhållningen hemma, tom tjejen bemästrar den bra nu :)

/R

Postad 16 September 2008 - 09:02

Unregisteredb7d466df
  • Unregisteredb7d466df
  • Lärjunge

• 258 inlägg
  • 0

Väntar på ett BRA gränssnitt för musikspelning. Någon som vet om det är på g?

Min lirar riktigt bra nu och blivit en bra del av underhållningen hemma, tom tjejen bemästrar den bra nu :)

/R

wow, min tjej svär över att jag kastade ut xboxet med XBMC precis när hon lärt sig det :D

Redigerat av Unregisteredb7d466df, 16 September 2008 - 09:02.

Postad 17 September 2008 - 20:19

Unregisteredf53f9190
  • Unregisteredf53f9190
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0
La in en fil på 48gig det vill säga en Blueray med allt men curantan tog den inte :\ gick inte att spela upp...

Postad 18 September 2008 - 09:51

steff1977
  • steff1977
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Jag har nada kunskaper om nätverk..har ögnat igenom popcorn-tråden och försökt allt men jag lyckas inte få curantan att funka via nätverket..så finns det någon vänlig själ här som har lust och tid att knåpa ihop en riktigt nybörjarbeskrivning på hur man går tillväga? Gärna vilka grejer man måste ha,inställningar i pc och inställningar i curantan..Hoppas nån vill sträcka ut en hjälpande hand :)

Postad 18 September 2008 - 11:07

rasmus84
  • rasmus84
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

La in en fil på 48gig det vill säga en Blueray med allt men curantan tog den inte :\ gick inte att spela upp...

Provade med att spela upp en blu-ray image (iso). Fick det inte heller att funka. Men jag använde mig av Isobuster och plocka ut själva filmfilen ur imagen och då funka den att spela upp. Funkade även med *.srt undertext.

Postad 18 September 2008 - 12:07

Unregisteredf53f9190
  • Unregisteredf53f9190
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0
Bra maskin buggar lite filer texter försvinner det är det jag irreterar mig på annars nöjd :) mycket snabbare och bättre än Popcorns 1 maskin...

Postad 18 September 2008 - 18:08

Unregisteredb7d466df
  • Unregisteredb7d466df
  • Lärjunge

• 258 inlägg
  • 0

Menyerna i bluray är väl i java som inte NMTn kan spela upp, troligtvis därför.

Postad 18 September 2008 - 21:52

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

• 3325 inlägg
  • 0
rasmus84:

Det finns ingen Mediaspelare som klarar BluRay ISO:s... så det är inte så konstigt! Det ska inte gå! Men däremot ska "native" formatet i BluRay funka (m2ts), men inga menyer osv.

Yamaha-lover:

Som Endorphin säger, menyerna på BluRay ligger i Java o stödjs inte, det är de "rena" film-filerna som stödjs! Snabbare än Popcorn Hour... hm... exakt samma hårdvara i botten!!

Steff1977:

1. Kolla första inlägget i Popcorn Hour tråden, där står det mesta!
2. Ladda ner någon av de guider du hittar i första inlägget i PCH tråden (Kjell o co och Inet). Där finns det beskrivet på lite olika sätt!
3. Får du det inte att stämma ändå, återkom o försök beskriva vad du gjort!

robber:

De senaset Beta-firmwaren har vissa förbättringar av musikdelen, bla visning av Cover-art i MP3 filer... Du kan förvänta dig en hel del förbättringar! Men det kan nog ta ett par uppgraderingar. Det är sagt att nästa ska innehålla starkt förbättrad Fotovisnings funktioner, därefter blir det ny mjukvara för Musikdelen! Jag håller på o testar den o Syabas jobbar verkligen som sjutton! Nästa släpp är väl inom ca 2-4 veckor (gissning...).

Postad 19 September 2008 - 08:08

robber
  • robber
  • Forumräv

• 521 inlägg
  • 0

robber:

De senaset Beta-firmwaren har vissa förbättringar av musikdelen, bla visning av Cover-art i MP3 filer... Du kan förvänta dig en hel del förbättringar! Men det kan nog ta ett par uppgraderingar. Det är sagt att nästa ska innehålla starkt förbättrad Fotovisnings funktioner, därefter blir det ny mjukvara för Musikdelen! Jag håller på o testar den o Syabas jobbar verkligen som sjutton! Nästa släpp är väl inom ca 2-4 veckor (gissning...).

Låter bra, musikdelen funkar men mycket vill ha mer. Mediaboxen känns fortfarande som bästa köpet på länge. Surt att det inte är opensource programvara så fler kunde snickra ihop den.

Trevlig helg

/R

Postad 19 September 2008 - 08:35

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

• 3325 inlägg
  • 0
Open soure är det, både ja och nej...

Om du läst på NMT forumet så är mycket släppt, men det finns problem i och med att Sigma säljer sina prylar inkl. utvecklarpaket osv... de sakerna tillhör Sigma. Så själva NMT-os:et kommer inte vara GPL. Men det finns en tydligt definierad plattform för utveckling av mjukvara för NMT-spelare. Så det både puttrar o bubblar på alla möjliga håll när det gäller utveckling...

Tråden för Programutveckling på NMT-forumet!

Postad 19 September 2008 - 10:27

Unregistered3593016d
  • Unregistered3593016d
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Har en fråga till dig Kanelbulle :)

Vilken av dessa två nya spelare skulle du köpa? Curanta M31B eller Popcorn A110.

MVH :P

Postad 19 September 2008 - 10:58

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

• 3325 inlägg
  • 0
sessions32:

Det är ju i princip samma innehåll. Så det handlar mer om utförande, design osv.

Popcorn Hour A-110 vs Curanta MB-31B

Popcorn hour
+ Mjukvaran släpps alltid först till PCH, vill man utveckla, Beta-testa osv så är det PCH som gäller

Curanta
+ Lite trevligare utförande (tycker jag)
+ Bättre fjärr (ny hundbensformad)
+/- Har E-sata om man behöver det
+/- Fläkt, bra, kan låta något
- Eftersläpning av Firmware (ca 1 vecka)

Jag har en M-31B hemma o kör. Jag känner mig mycket nöjd. Fläktens lju o placering är mycket bättre än på den förra! Än har jag inte kännt på A-110, men vad jag förstått är den identisk med A-100:an på gott o ont!

M-31B kommer inom max ca 4 veckor i Sverige!

Postad 20 September 2008 - 22:36

zwalter
  • zwalter
  • Användare

• 226 inlägg
  • 0
Kan denna mediaspelare "nedmixa" dts-ljud så att man får ut det analogt till stereo? För det är annars största anledningen för mig att köpa en PCH istället, men klarar denna det känns det onödigt att lägga ut massa extra

Postad 20 September 2008 - 23:33

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

• 3325 inlägg
  • 0
zwalter:

Både Curanta o Popcorn Hour klarar det om du köper "rätt" modell... dvs den senaste nya generationen!

Curanta MB-301S o Popcorn Hour A-100 klarar INTE nedmixning av DTS till 2-kanal
Curanta MB-301B o Popcorn Hour A-110 klarar nedmixning av DTS till 2-kanal

Så i bägge fallen kostar denna funktion lite extra!

Postad 22 September 2008 - 17:33

steff1977
  • steff1977
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Nu ger jag snart upp! Får inte curantan att funka på mitt nätverk ;) Börjar fundera på om det är något fel på curantan..eller mitt nätverk..som iofs funkar på min laptop.. :) Det sitter 3 små lampor på framsidan av spelaren..en där det står power,en HDD och en LAN...om nätverksdelen i curantan funkar,lyser då LAN-lampan? På min så blinkar bara lampan till vid uppstart..sen inget ljus..det finns möjligtvis inte någon vänlig,kunnig och hjälpsam person här som har lust och tid att guida mig via msn? Börja från början med inställningar i datorn,router osv..?

Postad 22 September 2008 - 18:18

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

• 3325 inlägg
  • 0
Steff1977:

På baksidan där du sätter nätverkskabeln finns två lampor, lyser dom?? Du får nog beskriva lite mer detaljerat, vad har du för Operati, XP? Vad har du för Switch? Hur har du satt upp ditt nät, har du Fasta-IP adresser eller dynamiska?? Har du testat att Pinga som står beskrivet i första inlägget i PCH-tråden? Får du någon adress som är synlig i Curantan, du hittar den under nätverk. Du kan även köra manuella IP-adresser.

Många frågor måste det bli! Ett visst tålamod måste man ha!!

Postad 23 September 2008 - 14:21

Fredde321
  • Fredde321
  • Användare

• 249 inlägg
  • 0
nån som vet ungefär vad M-31B kommer kosta i sverige? tänkte om det är värt och vänta..
Då jag tycker som ovan att fjärren ser mer tilltalande ut samt att även själva boxen ser bättre ut än A-110.

Mvh Fredde

Postad 26 September 2008 - 10:52

morsus
  • morsus
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Har köpt en Curanta, allt fungerade när jag tyckte i en intern hdd, kunde tanka torrents osv. Sen uppdaterade jag först till 0612 och då slutade torrents fungera jag kan inte ens aktivera funktionen i Nmtsetupen. Igår uppdaterade jag till 0808 och hoppades att problemet skulle lösa sig men fortfarande samma problem..

Har pillat o pillat men nu har jag slut på ideer vad felet kan va.. Nån som vet eller kan ge mig några tips?!

Mvh Erik

Postad 26 September 2008 - 11:07

Unregisteredcd298aa9
  • Unregisteredcd298aa9
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Har köpt en Curanta, allt fungerade när jag tyckte i en intern hdd, kunde tanka torrents osv. Sen uppdaterade jag först till 0612 och då slutade torrents fungera jag kan inte ens aktivera funktionen i Nmtsetupen. Igår uppdaterade jag till 0808 och hoppades att problemet skulle lösa sig men fortfarande samma problem..

Har pillat o pillat men nu har jag slut på ideer vad felet kan va.. Nån som vet eller kan ge mig några tips?!

Mvh Erik

Jag har också uppgraderat de 2 steg du talar om och mina torrents funkar som vanlig.
När jag uppgraderade så gick det i 2 steg. Först firmwaren, sen startade nmt installationen, med omstart emellan.

Jag tror man måste uppgradera stegvis, alltså inte direkt till den senaste.

3 filer skulle finnas på usb stickan.

hoppas du får rätt på det.. <_<

Postad 26 September 2008 - 17:54

morsus
  • morsus
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Jag har också uppgraderat de 2 steg du talar om och mina torrents funkar som vanlig.
När jag uppgraderade så gick det i 2 steg. Först firmwaren, sen startade nmt installationen, med omstart emellan.

Jag tror man måste uppgradera stegvis, alltså inte direkt till den senaste.

3 filer skulle finnas på usb stickan.

hoppas du får rätt på det.. <_<

Mjo den uppdaterar ju först installeringen av fw sen auto omstart o sen nmt o det funkade som det skulle.. När jag körde med den firmwaren som burken kom med så funkade torrent...

Nu funkar alla nmt appsen utom Usenet client (vad det nu e?) och torrent
jäkligt irriterande

Postad 07 October 2008 - 13:18

robber
  • robber
  • Forumräv

• 521 inlägg
  • 0

robber:

Gått ett par veckor nu. Hört något nytt om denna uppdatering?

/R

Postad 07 October 2008 - 16:32

Unregistered3593016d
  • Unregistered3593016d
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Det har även gått ett par veckor sedan man hörde något om den nya "B" versionen av denna box? Någon som har något nytt att meddela?

Postad 10 October 2008 - 01:57

orque
  • orque
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Står överallt att boxen ska ha 512MB ram, men när jag kör telnet mot den och kör free så visar den bara 89868KB.
dmesg visar:
Memory: 85888k/97152k available (3361k kernel code, 11168k reserved, 518k data, 3884k init, 0k highmem).

Nån som vet, måndags exemplar med dåligt minneschip?

Undrar fortfarande över detta. Ingen annan som har det likadant?

Postad 12 October 2008 - 00:32

Unregistered64ab0350
  • Unregistered64ab0350
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Det har även gått ett par veckor sedan man hörde något om den nya "B" versionen av denna box? Någon som har något nytt att meddela?

Kan säga att den är kanon iallafall. Har aldrig haft A-versionen men fläktljudet som många klagat på känns som det är åtgärdat, den låter nästan inget alls. Nu är det Egreat EG M-31B jag har men de är som sagt identiska. Den har funnits ute på marknanden ett bra tag nu, fast inte i Sverige såklart.

Postad 12 October 2008 - 20:19

Unregistered3593016d
  • Unregistered3593016d
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
mistersteel Vart har du lyckats få tag i den? :)

Postad 13 October 2008 - 10:54

Unregistered64ab0350
  • Unregistered64ab0350
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

mistersteel Vart har du lyckats få tag i den? :)

Ebay, var annars :) Hittade en försäljare i GB så då slapp jag tull och moms dessutom. Du kan även själv importera den från china direkt från tillverkaren även som privatperson för runt 1500 :- men jag var lite rädd för våra svenska regler så då hade den väl slutat på över 3000 :-

Postad 13 October 2008 - 11:21

robber
  • robber
  • Forumräv

• 521 inlägg
  • 0

Ebay, var annars :) Hittade en försäljare i GB så då slapp jag tull och moms dessutom. Du kan även själv importera den från china direkt från tillverkaren även som privatperson för runt 1500 :- men jag var lite rädd för våra svenska regler så då hade den väl slutat på över 3000 :-

Vad gav du för den inkl frakt mm från GB?

/R

Postad 13 October 2008 - 12:55

Unregisteredf53f9190
  • Unregisteredf53f9190
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0
Drog ner senaste firmware på usb-hdisken starta boxen och det står att den installerats sen ska jag köra firmwaren då står det att det inte är nån usb-hdisk inkopplad :\ blää hur ska jag göra.... Tack på förhand/Yamaha-Lover

Postad 13 October 2008 - 15:17

Unregisteredcd298aa9
  • Unregisteredcd298aa9
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Drog ner senaste firmware på usb-hdisken starta boxen och det står att den installerats sen ska jag köra firmwaren då står det att det inte är nån usb-hdisk inkopplad :\ blää hur ska jag göra.... Tack på förhand/Yamaha-Lover

kör med sticka, usb hårddisk strular nog.
B)

Postad 14 October 2008 - 23:41

Unregistered64ab0350
  • Unregistered64ab0350
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Vad gav du för den inkl frakt mm från GB?

/R

2200:- och då ingick även en massa kablar, hdmi, optisk m.m...

Postad 15 October 2008 - 08:23

robber
  • robber
  • Forumräv

• 521 inlägg
  • 0

Nice! Kör dock min utan fläkt och kåpa och det lirar bra.

Någon som vet när nya fw kommer? Börjar känna mig tjatig och hes nu :)

/R

Postad 20 October 2008 - 10:14

Lo0z3R
  • Lo0z3R
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Vill du avslöja vad återförsäljaren heter kanske? :)
Är själv i valet och kvalet mellan tvix, PH och någon av dessa två utmanare.

Postad 21 October 2008 - 13:57

robber
  • robber
  • Forumräv

• 521 inlägg
  • 0
"Senaste firmware:

Senaste uppdatering: 2008-08-08."

Mycke snack för döva öron nu... Har de lagt ned utvecklingen nu när nya modellerna kommer? Så sjukt mycket kvar att göra med nuvarande fw.

/R

Postad 21 October 2008 - 14:37

tobbek
  • tobbek
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

"Senaste firmware:

Senaste uppdatering: 2008-08-08."

Mycke snack för döva öron nu... Har de lagt ned utvecklingen nu när nya modellerna kommer? Så sjukt mycket kvar att göra med nuvarande fw.

/R

Väntar med på nästa uppdatering, och är väldigt tyst i den här tråden nu... Hoppas att det kommer en bra uppdatering snart.

Postad 21 October 2008 - 16:35

TaubermaN
  • TaubermaN
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
Min fläkt har börjat låta jätte konstigt när man startar den och sedan försvinner det efter ett tag. Dock inte helt. Jag har öppnat upp för att kolla om eventuellt sladden låg emot men det gjorde det inte. Väldigt irreterande att lyssna på det. Ska man lämna tillbaka den eller?

Postad 21 October 2008 - 18:48

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0
Det verkar som dom inte tar in fler av den gamla sorten enl vissa hemsidor är nästa leverans 2009-09-09 kan det vara rätt ?
Någon som vet eller man skall vänta på b modellen ?

Postad 23 October 2008 - 17:12

Snailcookie
  • Snailcookie
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Min fläkt har börjat låta jätte konstigt när man startar den och sedan försvinner det efter ett tag. Dock inte helt. Jag har öppnat upp för att kolla om eventuellt sladden låg emot men det gjorde det inte. Väldigt irreterande att lyssna på det. Ska man lämna tillbaka den eller?

Hade precis samma symtom på min redan efter 2 veckors användande. Den där 40mm fläkten som följer med är det inte så bra kvalité på precis. Köp en ny 40mm fläkt och stoppa i. Du får antagligen kapa kabeln och tvinna/löda ihop med den nya fläkten för att få kontakten att fungera, men det är ganska lätt. Själv köpte jag en 12 volts 80mm fläkt och satte i taket på min Curanta. Den snurrar sakta eftersom den går på 5 volt, men fläktar ändå fullt tillräckligt. Helt ljudlöst!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.