Uncharted 2: Among Thieves (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(89)
|
99:- | |
Uncharted 2: Among Thieves - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(12)
|
Inga priser | |
Uncharted 2: Among Thieves - Game of the Year Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick (1 inlägg)
|
16 år sedan |
Uncharted 2 - Among Thieves (13 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 01 September 2009 - 13:40
Postad 01 September 2009 - 13:57
Jag tror knappast att majoriteten köper Uncharted 2 för MP. Alla hoppas väl att det ska innehålla samma grymma story och filmiska gameplay som 1:an gjorde. Sen så tror jag inte för en sekund på att majoriteten av alla som spelar kör MP, oavsett spel. Det jag sträcker mig till är online co-op, har inget som helst intresse av att lira med folk jag inte känner.
Sen så tror jag inte för en sekund på att majoriteten av alla som spelar kör MP, oavsett spel
Du får självklart tro vad du vill, jag tror att du har helt fel i ditt påstående.
Jag orkar inte leta upp nån statistik/fakta men jag är ganska säker på att det finns fakta som kan motbevisa ditt påstående.
Nej, när det gäller Uncharted 2 så tror inte jag heller att majoritetn köper det för MP. Det har jag aldrig sagt heller, jag köper det inte heller för MP men jag kommer garanterat att spela MP.
Postad 01 September 2009 - 15:32
Återigen, dom flesta spelar faktiskt MP.
En nyfiken fråga; varför lirar du inte MP?
för att MP inte har ngn känsla, ingen regi, inget skådespeleri, jag vill spela spel som får mig att känna som om jag är med i en film med ett fett manus och en budget som inte är av denna världen, i MP är det bara folk som springer omkring och skjuter på varann.
Enda formen av MP jag spelar är co-op mot AI.
Postad 02 September 2009 - 12:28
Helt omöjligt att säga det där bättre själv.för att MP inte har ngn känsla, ingen regi, inget skådespeleri, jag vill spela spel som får mig att känna som om jag är med i en film med ett fett manus och en budget som inte är av denna världen, i MP är det bara folk som springer omkring och skjuter på varann.
Du = klok
Postad 02 September 2009 - 12:35
Postad 02 September 2009 - 13:01
för att MP inte har ngn känsla, ingen regi, inget skådespeleri, jag vill spela spel som får mig att känna som om jag är med i en film med ett fett manus och en budget som inte är av denna världen, i MP är det bara folk som springer omkring och skjuter på varann.
Sant, men jag tycker att det är just det som är tjusningen med MP, ingen regi, inget skådespeleri, inte statiskt.
Dom kommer aldrig lyckas göra en så bra, smart och irrationell AI som en mänsklig motståndare...
MEN, jag gillar absolut SP också. Framförallt i ett spel som Uncharted!
Ska inte uttrycka mina åsikter mer om det här nu, känns som om det blir mer en SP vs MP snarare än en diskussion om själva spelet.
Postad 02 September 2009 - 14:45
Äh, alla som dissar MP har aldrig spelat matcher tillsammans med vänner - vissa matcher kan slå vilken überspännande handling som helst, och man kan göra det om och om igen och hela tiden känns det fräscht.
Om man inte hamnar i motsatt lag och springer på dig och l2ickard i första matchen... då finns ju risk att man bygger upp ett mindre hat mot MP....
Postad 03 September 2009 - 03:48
Varför inte soundtrack-cd? eller en extra dvd med bakomkulisserna-material? Heck, tom en tshirt som enbart går att trycka ner 3/4e delar i byxorna skulle vara jiffy.
Men istället får vi guldfärgade pistoler som enbart funkar i MP.
Men en roligare nyhet är dock att spelet väntas gå guld på fredag.
Redigerat av simulacra, 03 September 2009 - 03:48.
Postad 03 September 2009 - 08:22
Ehh, jo.Äh, alla som dissar MP har aldrig spelat matcher tillsammans med vänner
Äpplen vs päron, det ena är ett tävlingsmoment, det andra är en upplevelse i lugn och ro. Smaksak vad som slår vad.vissa matcher kan slå vilken überspännande handling som helst
Men smaksak är ju just huvudordet, som Britt är inne på så är det onödigt att den här tråden blir en SP vs MP-tråd så jag föreslår vi återgår till att i lugn och ro vänta in GOTY...
Postad 03 September 2009 - 18:51
about 3 hours ago from Tweetie
http://twitter.com/cbalestra
Postad 05 September 2009 - 07:27
Felet? Den går inte att köpas utan de 200 exen lottas enbart ut, och enbart i USA, buuh!
Ibland suger verkligen de som bestämmer på Sony.
Redigerat av simulacra, 05 September 2009 - 07:29.
Postad 05 September 2009 - 09:00
Postad 05 September 2009 - 09:21
Är de verkligen "de på Sony" som bestämmer detta?Man kan bli sur för mindre, en fet CE till uncharted 2 är producerad, med fullskalekopia av dolken som Nate hittar och annat gott, en riktig CE.
Felet? Den går inte att köpas utan de 200 exen lottas enbart ut, och enbart i USA, buuh!
Kan det inte vara Naughty Dog?
De två hundra som vinner en blir nog glada iaf.
Postad 05 September 2009 - 10:14
Jag skulle lätt köpa det, förhoppningsvis kommer någon rolig collectors edition som man kan köpa.Man kan bli sur för mindre, en fet CE till uncharted 2 är producerad, med fullskalekopia av dolken som Nate hittar och annat gott, en riktig CE.
Postad 05 September 2009 - 19:23
Postad 05 September 2009 - 20:25
Vilken butik är bäst att importera ifrån?
Postad 05 September 2009 - 22:42
Jag har förbokat från game.se men inte fått nån än iaf...
Postad 06 September 2009 - 00:03
Är inte säker på om dom funkar, men jag skulle tro att de funkar. Men jag brukar beställa från videogamesplus.ca tar ungefär 3 arbetsdagar innan man får spelet. jag tror dom tar 7 dollar i frakt så ett spel på 60$ blir 439kr med frakten inräknad.Om man vill importera, fungerar koderna på svenska psn då? (vill inte skapa nya utländska konton)
Vilken butik är bäst att importera ifrån?
Postad 06 September 2009 - 01:29
Redigerat av aguhi, 06 September 2009 - 01:37.
Postad 06 September 2009 - 03:33
Fråga dem.Tror ni man får kod om man bokade i gamestop's kampanj? Minns inte om jag skrev min email.
Postad 06 September 2009 - 11:55
styrningen ser rejält mycket bättre ut än 1an och även en hel del snygga mele kills
Postad 06 September 2009 - 14:07
Ser ruskigt bra ut detta!Ingame clip kunde inte hitta denna i tråden men har säkert missat den någonstans.
styrningen ser rejält mycket bättre ut än 1an och även en hel del snygga mele kills
Juste takedown utan att bli stående måltavla samtidigt.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 September 2009 - 14:13.
Postad 06 September 2009 - 14:50
Postad 06 September 2009 - 16:24
Vad menar du? Syns ju röda "pilar" så fort Drake blir träffad och även varifrån skotten kommer ifrån.Jo, såg det där igår, men var är blodet? Finns det inga träffindikationer alls kvar?
Postad 06 September 2009 - 22:39
Postad 07 September 2009 - 09:02
Kikar man på videon som Gametrailers lagt upp så ser man blod.Jo, men blodspatter när man träffar vill man ju ha kvar, så man ser om man träffar dem eller inte, de röda pilarna är mest jobbiga och fula...
Postad 07 September 2009 - 11:35
Helt omöjligt att säga det där bättre själv.
Du = klok
Men?
Varför vill man ha en känsla av att vara med i en film, när en films uppgift är att förmedla en känsla av verkligthet/trovärdighet, motsägelsefullt?
Nä, jag fattar vad ni menar, och vissa spel lämpar sig inte lika bra för MP som andra, that is a fact.
Postad 07 September 2009 - 15:00
Huh? Är det? Mer än vad jag visste.när en films uppgift är att förmedla en känsla av verkligthet/trovärdighet
Postad 07 September 2009 - 16:00
morlock, jo jag såg det sen.
Redigerat av simulacra, 07 September 2009 - 16:08.
Postad 07 September 2009 - 16:52
Jag fattar inte heller vad han menar...
morlock, jo jag såg det sen.
får för mig att det är lite konstigt förmedlad ironi
Postad 07 September 2009 - 17:35
Postad 07 September 2009 - 19:04
Efter en dels funderande på formuleringen så tror jag kerren har rätt. Lite filosofisk ironiVarför vill man ha en känsla av att vara med i en film, när en films uppgift är att förmedla en känsla av verkligthet/trovärdighet, motsägelsefullt?
![]()
Eftersom en film (ofta) vill visa verkligheten så betyder ju meningen "ha en känsla av att vara med i en film" egentligen "ha en känsla av att vara med i verkligheten". Vilket leder till att känslan "att vara med i en film" är ett misslyckat försök att gestalta verkligheten.
Vad flummig jag känner mig
Åter till topic.
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 07 September 2009 - 19:05.
Postad 09 September 2009 - 12:09
Postad 09 September 2009 - 12:51
EDIT: Alla utom PBateman då förstås
Redigerat av JockeJ, 09 September 2009 - 13:18.
Postad 09 September 2009 - 12:53
Postad 10 September 2009 - 07:40
Man undrar ju om utskicket är ironiskt i sin ursäkt, när alla blir glada över att få spelet en vecka tidigare än vad som sades först?
EDIT: Alla utom PBateman då förstås
Va helt 100 på att det skulle komma 23 September.
Vet inte vart jag fick det datumet ifrån.
Till och med sagt till tjejen att hon får hålla sig borta fredag 25 för då skall jag lira
Postad 11 September 2009 - 09:59
Får köra lite Uncharted 1 under helgen så man kommer i form igen
Jag har nyss "lärt om" till FPS så nu får jag se hur jag ska ha kameran i X-led (sidledes). Inverterad eller inte...
Postad 11 September 2009 - 11:14
Nu har jag fått koden
![]()
Får köra lite Uncharted 1 under helgen så man kommer i form igen![]()
Jag har nyss "lärt om" till FPS så nu får jag se hur jag ska ha kameran i X-led (sidledes). Inverterad eller inte...
Var förbokade du? Jag har bokat på webhallen, men jag har inte fått någon kod ännu.
Postad 12 September 2009 - 01:48
IGNIGN: "There's so much going on in this demo that's it's really hard to pick where to begin describing it. I talked to the developers the other day, and they said the purpose of this freebie is to give you as much of the multiplayer game as they can in a reasonably sized file. So, you give Naughty Dog 1.5 GB, and they're giving you four maps, four competitive modes, two co-op modes, the much-hyped cinema mode, the ability to create custom games, access to new skins, about 80 percent of the boosters you'll find in the final game, and so much more."
Demot kommer att sluta funka samma dag som spelet släpps och inga achivment går att spara.
Postad 12 September 2009 - 08:33
Hon berättar bland annat att singelplayer kommer vara minst en tredjedel längre än första spelet
Postad 12 September 2009 - 08:40
Intervju med Amy Hennig Creative Director/Naughty Dog
Hon berättar bland annat att singelplayer kommer vara minst en tredjedel längre än första spelet
ok runt 6 timmar för morlock och 10 timmar för oss dödliga
Postad 13 September 2009 - 07:35
Postad 13 September 2009 - 09:49
Defeat 200 enemies with the GAU - 19
Haha, får vi leka med en gatling, undrar om det är ett multiplayervapen eller om man får skjuta från en helikopter.
+
http://blog.us.plays...-cinema-events/
Redigerat av simulacra, 13 September 2009 - 09:56.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick
121 bilder
69 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?