Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Trophyliga

1763 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 April 2009 - 16:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Vilken tid på söndag är det som gäller numera, såg att det var varannan vecka vilket passar mig rätt fint. blir sällan mer än 1-2timmars spelande på en hel vecka.

Men ikväll sparkar det igång med ett nytt spel, vad rekomenderar ni att man börjar med härnäst pop eller re5?

jag har börjat på bägge två och båda spelen är väldigt bra, men jag får nog säga att POP är lite grymmare
lätt ett av 2008 års bästa spel (tycker jag)

Postad 02 April 2009 - 16:45

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

jag har börjat på bägge två och båda spelen är väldigt bra, men jag får nog säga att POP är lite grymmare

jasså var inte du väldigt tveksam till PoP?

Postad 05 April 2009 - 06:10

JoacimZ
  • JoacimZ
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
När jag kollar på mitt ID på psn network står det att jag bara har 4 st brons medaljer. Tittar jag inne i Ps3 menyn så har jag fått flera stycken, varför uppdateras inte mitt psn id?

Postad bild

Redigerat av JoacimZ, 05 April 2009 - 06:14.

Postad 05 April 2009 - 17:48

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0
Du får logga in på eu.plasytation, där du skapade ditt portabla ID, och uppdatera manuellt där.
Ingen som vet hur ofta det uppdateras automatiskt tror jag.
Lagom irriterande att det just idag då trophy-ligan ska uppdateras inte går att uppdatera sitt portabla id på nätet...
Eller funkar det för någon att göra det?
Inte för mig iaf.

Postad 05 April 2009 - 17:52

Fluffcarl
  • Fluffcarl
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0

När jag kollar på mitt ID på psn network står det att jag bara har 4 st brons medaljer. Tittar jag inne i Ps3 menyn så har jag fått flera stycken, varför uppdateras inte mitt psn id?

Postad bild

om du redigerar portabelt id och sparar brukar infon uppdateras, pröva det

Postad 06 April 2009 - 05:34

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0

Det blev PoP för mig, dock bara hunnit köra en dryg timme i det, men var helt klart intressant, kan nog bli en fin spelupplevelse om det kan hålla variation och inte bli enformigt.

Postad 06 April 2009 - 14:53

Stumm
  • Stumm
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Du får logga in på eu.plasytation, där du skapade ditt portabla ID, och uppdatera manuellt där.
Ingen som vet hur ofta det uppdateras automatiskt tror jag.
Lagom irriterande att det just idag då trophy-ligan ska uppdateras inte går att uppdatera sitt portabla id på nätet...
Eller funkar det för någon att göra det?
Inte för mig iaf.

Nope, samma problem för mig. Både igår och fortfarande idag, lite irriterande.

Postad 06 April 2009 - 15:38

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Nope, samma problem för mig. Både igår och fortfarande idag, lite irriterande.

Jag lyckades i förrgår. Inga problem. Fick byta kommentar bara.

Postad 06 April 2009 - 17:03

Stumm
  • Stumm
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Jag lyckades i förrgår. Inga problem. Fick byta kommentar bara.

Provade det också både idag och igår, verkar helt enkelt inte funka för stunden.
Du hade väl tur att du hann innan det gick ner.
Iofs så lär dom väl lösa det inom kort, kanske kan räknas som dagens i-landsproblem. :)

Postad 06 April 2009 - 18:10

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0

Provade det också både idag och igår, verkar helt enkelt inte funka för stunden.
Du hade väl tur att du hann innan det gick ner.
Iofs så lär dom väl lösa det inom kort, kanske kan räknas som dagens i-landsproblem. :)

ja det är det sannerligen, men ändå ger det lite tråkig eftersmak. Kanske bara jag som upplever att såna här saker och annat liverelaterat fungerar mycket bättre på konkurrentens plattform 360. Men, men så länge dom fortsätter att förbättre psn kan jag leva med lite brister så länge det är gratis.

Postad 06 April 2009 - 21:34

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

ja det är det sannerligen, men ändå ger det lite tråkig eftersmak. Kanske bara jag som upplever att såna här saker och annat liverelaterat fungerar mycket bättre på konkurrentens plattform 360. Men, men så länge dom fortsätter att förbättre psn kan jag leva med lite brister så länge det är gratis.

Gick väldigt snabbt att komma in på mitt PSN-konto när jag skulle uppdatera det. När jag ska gå in på mitt konto på KZ2 kan det ta upp till 10 minuter. I-landsproblem kan man snacka om. hehe

Tycker det är skönt med att det är gratis att vara online och bara betala för det man vill ha, ex. en låt, en expansion, osv.

Postad 06 April 2009 - 23:17

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
En liten fråga angående PSN Portable ID, jag har en engelsk flagga på min, vad beror det på, har inte hittat någonstans där man kan ändra den.

Postad 07 April 2009 - 00:05

Stumm
  • Stumm
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

En liten fråga angående PSN Portable ID, jag har en engelsk flagga på min, vad beror det på, har inte hittat någonstans där man kan ändra den.

Tror det är för att du har valt engelskt språk i din ps3. Jag har valt engelska och har en engelsk flagga, det är min teori iaf.
Väljer man svenska så får man ju vissa spel på svenska och det går tvärbort för min del, Adam Alsing i Little Big Planet liksom. :)

Postad 07 April 2009 - 05:40

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0

Tror det är för att du har valt engelskt språk i din ps3. Jag har valt engelska och har en engelsk flagga, det är min teori iaf.
Väljer man svenska så får man ju vissa spel på svenska och det går tvärbort för min del, Adam Alsing i Little Big Planet liksom. :)

Fast.... jag känner en som har förenade arabemiratens flagga på sitt kort och jag kan lova att han inte har valt det språket i sin ps3... har inte hittat någonstans att ändra den flaggan...

Postad 07 April 2009 - 14:25

Stumm
  • Stumm
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Fast.... jag känner en som har förenade arabemiratens flagga på sitt kort och jag kan lova att han inte har valt det språket i sin ps3... har inte hittat någonstans att ändra den flaggan...

Ja du, då har jag ingen aning, märkligt. :)

Nu funkar uppdateringen igen iaf, kan vara bra att veta.

Redigerat av Stumm, 07 April 2009 - 14:27.

Postad 07 April 2009 - 17:42

glericus
  • glericus
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Tror du bara behöver uppdatera med svenska playstation sidan så får du svensk flagga.

Postad 07 April 2009 - 23:40

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
glericus: du hade helt rätt, jag har alltid loggat in på uk playstation sidan, nu testade jag att byta ut uk till se och logga in och då blev det en svensk flagga ;), det mysteriet löst.

Postad 08 April 2009 - 00:07

Stumm
  • Stumm
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Tror du bara behöver uppdatera med svenska playstation sidan så får du svensk flagga.

Tack för tipset, nu är jag också från Sverige. Har alltid loggat in på den engelska förut. ;)

Postad 08 April 2009 - 09:54

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

jasså var inte du väldigt tveksam till PoP?

jo ja var väldigt tveksam i början av spelet, men ju mer jag kom in i de destå mer gillade jag de och tycker jag det är fantastiskt bra ;)
dock har jag inte spelat på en stund nu eftersom det har blvit en del cod4 på slutet, men det är nästan så jag längtar till att börja spela pop igen :P

Postad 08 April 2009 - 15:43

Grillas
  • Grillas
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Äntligen fick man The Gold Standard på Street Fighter 4, dvs guld i alla time och survival challenges.
Tog sin tid.. men skönt att få slippa det nu ;)

Postad 08 April 2009 - 22:41

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Äntligen fick man The Gold Standard på Street Fighter 4, dvs guld i alla time och survival challenges.
Tog sin tid.. men skönt att få slippa det nu :)

Geek :lol: Själv väntar jag fortfarande på att få hem spelet. Man fick det som premie när man beställde 5nr av Level. Men kommer väl antagligen bara kunna drömma om att komma upp i din klass. Men nu när man är klar med GTA 4(offline-delen) och SF4 inte har kommit än så återupptog jag Mirror's Edge och dunkade in 3 nya troféer på speedruns, bara chapter 2, 4 och 5 kvar B) Satte förövrigt den här veckans världsrekord på 2 timetrialbanor, hehe det ni :blush:

Postad 08 April 2009 - 23:16

Yoshimitsun
  • Yoshimitsun
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Tog sin tid.. men skönt att få slippa det nu :)

Åh fyfan, det spelet drar i mina nerver alldeles för hårt.

Jag är en trofeé ******** ifrån Platinum i Shaun White Snowboarding. Man ska få exakt 666poäng utan att göra något trick innan, och det är ta mig ... svårt. Jag vill ju sälja spelet nu!

Postad 09 April 2009 - 05:51

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0

så återupptog jag Mirror's Edge och dunkade in 3 nya troféer på speedruns, bara chapter 2, 4 och 5 kvar :) Satte förövrigt den här veckans världsrekord på 2 timetrialbanor, hehe det ni B)

ja ######r, bara att spela ME är otroligt huvudvärksframkallande, så alla som spelar det och dessutom gillar det borde få en platinum bara för det.

Postad 09 April 2009 - 09:10

Grillas
  • Grillas
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Geek :blush: Själv väntar jag fortfarande på att få hem spelet. Man fick det som premie när man beställde 5nr av Level. Men kommer väl antagligen bara kunna drömma om att komma upp i din klass. Men nu när man är klar med GTA 4(offline-delen) och SF4 inte har kommit än så återupptog jag Mirror's Edge och dunkade in 3 nya troféer på speedruns, bara chapter 2, 4 och 5 kvar :) Satte förövrigt den här veckans världsrekord på 2 timetrialbanor, hehe det ni :D

Fast jag är egentligen inte alls särskilt bra om man kikar på battlepoints jag fått, har gått förvånansvärt bra online på sistone dock B)
Finns ju genvägar till i stort sett alla challenges så dom behöver man inte vara särskilt duktig för att klara guld på, mest bara tidskrävande.. tex survival hard lär man spöa 40stycken på varje level. Har hänt flera ggr att man slarvar och åker dit på 27e eller tom 39e fighten.. så lite envis lär man vara :lol:
Du får säga till när du får SF iaf så kan vi dra några matcher, behöver fler att spela mot.. roligare med player matches än ranked. Lär sig mer.

Lirar du Pure time trial addonet på ME också ? Varit nära att köpa flera ggr men misstänker att jag inte kommer orka mig igenom dom ändå.

Redigerat av Grillas, 09 April 2009 - 09:14.

Postad 09 April 2009 - 15:11

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Fast jag är egentligen inte alls särskilt bra om man kikar på battlepoints jag fått, har gått förvånansvärt bra online på sistone dock :wub:
Finns ju genvägar till i stort sett alla challenges så dom behöver man inte vara särskilt duktig för att klara guld på, mest bara tidskrävande.. tex survival hard lär man spöa 40stycken på varje level. Har hänt flera ggr att man slarvar och åker dit på 27e eller tom 39e fighten.. så lite envis lär man vara :D
Du får säga till när du får SF iaf så kan vi dra några matcher, behöver fler att spela mot.. roligare med player matches än ranked. Lär sig mer.

Lirar du Pure time trial addonet på ME också ? Varit nära att köpa flera ggr men misstänker att jag inte kommer orka mig igenom dom ändå.

haha okej, då får vi väl se hur det går ;) Trophies gör ju alltid att man blir lite envis :P

Nej, jag har inte köpt tillägget än. Tankade bara hem den gratisbanan och testade. Men det var bättre än förväntat faktiskt. Upplägget med med svävande block var snyggt och inte lika rörigt som jag trott.

Postad 09 April 2009 - 15:51

Yoshimitsun
  • Yoshimitsun
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Fast jag är egentligen inte alls särskilt bra om man kikar på battlepoints jag fått, har gått förvånansvärt bra online på sistone dock :wub:
Finns ju genvägar till i stort sett alla challenges så dom behöver man inte vara särskilt duktig för att klara guld på, mest bara tidskrävande.. tex survival hard lär man spöa 40stycken på varje level. Har hänt flera ggr att man slarvar och åker dit på 27e eller tom 39e fighten.. så lite envis lär man vara :D

Jag lirar SF4 titt som tätt. PSN: Ewerth

Postad 09 April 2009 - 16:06

glericus
  • glericus
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Jag håller på att bygga på en liten 2-4 player painball deathmatch bana på LBP, förhoppningsvis blir den klar i dagarna. Så ja tänkte se om ja kan få lite feedback på vad man bör ändra på o.s.v.

Postad 09 April 2009 - 16:21

Grillas
  • Grillas
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

haha okej, då får vi väl se hur det går :wub: Trophies gör ju alltid att man blir lite envis ;)

Nej, jag har inte köpt tillägget än. Tankade bara hem den gratisbanan och testade. Men det var bättre än förväntat faktiskt. Upplägget med med svävande block var snyggt och inte lika rörigt som jag trott.

Ah okej, det man va mest rädd för.. dom såg ju faktiskt otroligt röriga ut på den filmsnutten man sett från det.
Kanske tar sig tid för de när jag inte har nåt annat att samla då.

Jag lirar SF4 titt som tätt. PSN: Ewerth

Addar så fort ps3an fått tillbaka sitt internet :D

Edit: Nu har man fått Heroic Survivor på Killzone 2 också.. inte alls lika svårt och frustrerande som CoD5 va.
Va väl just den checkpointen vid Radec, när dörrarna öppnas och man kommer upp på balkongen som va lite smådrygt. Men när man väl klarade sig förbi det så va Radec väldigt lätt att ta ner.

Redigerat av Grillas, 11 April 2009 - 12:23.

Postad 12 April 2009 - 11:06

glericus
  • glericus
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Snyggaste gamecardet hittills.

Postad bild

Bilderna ändras beroende på vad man spela för spel senast. Man behöver inte regga sig på sidan, men då måste man gå in på sidan igen för att den ska kolla upp dina senaste trophies, om du regga dig uppdateras den 2 ggr i veckan.
Bättre än så går inte att få :P

(jag gillar inte att orginal gamecard inte visa vilka trofeér man tog senast)

Redigerat av glericus, 12 April 2009 - 11:07.

Postad 14 April 2009 - 19:10

Stumm
  • Stumm
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Fick detta mail idag.

"Hey patashnic,

We're excited to announce that premium card service is now available at
PS3TrophyCard.com. For just $1/month ($12/year) we will aggressively update
your PS3 Trophy Card throughout each day.

This means that no matter which timezone you play in you'll get an
automatic update to your trophy card shortly after earning new trophies. For
more information or to sign up, click the link below:

http://ps3trophycard...ignup/patashnic

Our manual update request & lite automatic update service for MMOS.com
users will remain absolutely free. The premium service is designed for
cutting edge gamers that want to most out of their cards.

Thanks for using our cards,
The PS3TC Team

--------------------------------------------------
You are receiving this email because you are a registered PS3 user at
PS3TrophyCard.com"

Tycker allt det är lite sniket även om det inte är några stora summor det handlar om och att man kan göra det gratis själv och så.
Speciellt med tanke hur "ofta" det fungerat att uppdatera. Känns lite som dom börjar smyga in lite kostnader för konsumenterna trots att de sagt att det ska vara gratis till skillnad mot Microsofts alternativ, dom vill väl tjäna lite på folks lathet måhända.
Aja, kanske bara är jag som tycker att det borde uppdateras "aggressivt" gratis. :)

Edit: Det var inget, verkar ju som det inte är Sony själva som står bakom det här. *lite trött*
Håller mig till Sonys egna system iaf.

Redigerat av Stumm, 14 April 2009 - 19:14.

Postad 17 April 2009 - 06:19

Unregistered623fead2
  • Unregistered623fead2
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Postad bild

Mycket snyggt gamecard som reggas!

Redigerat av Unregistered623fead2, 17 April 2009 - 06:20.

Postad 17 April 2009 - 11:09

Octawio
  • Octawio
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Hoppar med i den här ligan jag också om det går bra. Har exakt 600 troféer för tillfället.
PSN ID: Octavio

Postad 21 April 2009 - 15:47

glericus
  • glericus
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Gick du in i väggen kerren? :)

Postad 21 April 2009 - 16:48

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Gick du in i väggen kerren? :)

typ :D

men det ska väl gå att göra en comeback någon gång :)

Postad 22 April 2009 - 14:46

Henke811
  • Henke811
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Vill bara ge en eloge till mig själv för att jag tog mig i kragen och fixade min första platinum till uncharted!

Sjukt bra spel, ser fram emot 2:an!

Postad 22 April 2009 - 15:22

glericus
  • glericus
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Vill bara ge en eloge till mig själv för att jag tog mig i kragen och fixade min första platinum till uncharted!

gratz ^^

jag måste hålla med, jag kände verkligen att jag hade missat nått när jag spela de för första gången. Snacka om voice acting när den är som bäst, tvåan lär bli förbeställt :)

Postad 22 April 2009 - 17:14

Yoshimitsun
  • Yoshimitsun
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Och jag hoppar på samma spår för mina 4 platina i Shaun White snowboarding, Prince of persia, Skate 2 och Little big planet.
Fallout 3 lär till det trilla in om 20h;)

BTW Kerren. Hur går du till väga nu om du fortsätter dvs. Kommer du titta som vanligt i PS3an eller dem elektroniska korten vi har här på internet? Det finns ju andra sidor som uppdaterar sina kort automatiskt så dem som vill vara med i listan kan ju göra ett där isf.

Redigerat av Yoshimitsun, 22 April 2009 - 17:15.

Postad 23 April 2009 - 21:04

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Man får gratulera, själv sitter man och segar igenom det på Hard. Och det tar sin tid. :)

Redigerat av Unregistered28641812, 23 April 2009 - 21:05.

Postad 23 April 2009 - 21:22

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Man får gratulera, själv sitter man och segar igenom det på Hard. Och det tar sin tid. :P

hard...pff, då har du ju Crushing kvar :P keep up the good work

EDIT: men du har gott om tid, 2an kommer ju inte förräns i höst :)

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 23 April 2009 - 21:23.

Postad 25 April 2009 - 10:12

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

EDIT: men du har gott om tid, 2an kommer ju inte förräns i höst :)

Hehe ja, ingen panik här inte. ;)

Postad 26 April 2009 - 00:41

Stumm
  • Stumm
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Yay, 200 troféer nu, varav 2 platinum (Fallout 3 och Sega Mega Drive Collection). Vet att det är småpotatis jämfört med stordrakarna här men iaf. :)
Nu vill jag ha stöd för troféer i Valkyria Chronicles samt Tomb Raider, står bara och väntar i hyllan, lite trist att göra om allt en gång till bara för att få troféerna.
Det blir lite av ett gift det här, men man upptäcker mer av spelen och spelar mer bara för att få dom där virtuella pokalerna. ;)

Postad 26 April 2009 - 10:37

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Nu vill jag ha stöd för troféer i Valkyria Chronicles samt Tomb Raider, står bara och väntar i hyllan, lite trist att göra om allt en gång till bara för att få troféerna.
Det blir lite av ett gift det här, men man upptäcker mer av spelen och spelar mer bara för att få dom där virtuella pokalerna. :)

Angående Tomb Raider så har det ju vart kännt länge att spelet ska patchas med trophies bara att ingen har vetat när. Om jag har försått rätt så är det redan patchat i Japan och jag läste någonstanns att patchen skulle komma i Europa den 22 maj, i sammband med att spelet släpps som Platinum. Detta kan ju vara fullständigt skitsnack, men jag tycker att det ändå vore lite logiskt så jag hoppas :P

Visst är trophies ett gift, men i Valkyria Chronicles skulle det nog funka som en bra drivkraft oxå då jag inte har orkat mig igenom spelet än. För det är verkligen inget spel man kan spela när man är lite trött...då somnar jag direkt ;)

Postad 26 April 2009 - 20:30

Azzlan80
  • Azzlan80
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
:) Tjena Tjena ,, kul grej detta lirar en del cod5 och skulle vilja vara med fan ,,Hur gör vi addar du maj elr ja daj..MVH "Da Sniper"

Postad 26 April 2009 - 20:40

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

:P Tjena Tjena ,, kul grej detta lirar en del cod5 och skulle vilja vara med fan ,,Hur gör vi addar du maj elr ja daj..MVH "Da Sniper"

Bara att läsa första inlägget, där har du allt du behöver veta :)

Postad 26 April 2009 - 21:39

Azzlan80
  • Azzlan80
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Känner naj lita dum ,, ibland blir man för stressi :)

Postad 27 April 2009 - 08:17

glericus
  • glericus
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Känner naj lita dum ,, ibland blir man för stressi :)

hehe, ser ut att vara stressig när du skrev de här inlägget å

Postad 30 April 2009 - 15:35

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0
Har man sett på maken listan är nu uppdaterad ska se om jag kan uppdatera platinalistan under helgen oxå

26 nya platina har det dykt upp sedan senast jag uppdaterade

men märker att det är många fler än jag som tröttnat lite :blink:

Postad 30 April 2009 - 16:20

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

men märker att det är många fler än jag som tröttnat lite :blink:

Tröttnat? Nä då, bara det att jag inte har några nya spel. Enbart spelat 3 PSN spel på sistone (Watchmen, Worms och Rag Doll Kung Fu), då blir det bara lite små-trophies :blink:

Postad 30 April 2009 - 17:06

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Tröttnat? Nä då, bara det att jag inte har några nya spel. Enbart spelat 3 PSN spel på sistone (Watchmen, Worms och Rag Doll Kung Fu), då blir det bara lite små-trophies :blink:

syftar mer på de 23 personerna som inte lyckats ta 10 poäng ens på 5 veckor

Postad 01 May 2009 - 18:37

Zakarias_R
  • Zakarias_R
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Synd att man måste spela om hela uncharted för att få sina trophies. Fast å andra sidan är det så ###### roligt så man kan spela det om och om igen utan att tröttna =D

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.