CDON.com - erfarenheter av denna butik?
1069 svar till detta ämne
Postad 08 March 2013 - 16:55
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
vilken cirkus! igår fick jag besked om att boxen inte fanns utan det var ett fel i systemet. cdon ville att jag skulle skicka tillbaka dom 5 skivor jag fått, så skulle fakturan rivas. vilket jag gjorde idag. när jag kommer hem har jag fått ett mail ifrån dom där dom ber om ursäkt och säger att jag får behålla skivorna som kompensation och att dom makulerat fakturan. sen går jag in och kollar mitt ärende på cdons hemsida och där står det såhär
Hej Daniel,
Vi beklagar att det har skickats dubbel information till dig tidigare.
Vi kan skicka en produkt till dig då den fortfarande finns i lager om du önskar det? Vad är det för ersättningsskivor du fått?
jag behöver några tunga droger om jag ska orka fortsätta 
Herre jesus vilket avskräckande exempel! Känns som mitt behov att handla där minskar allt mer ju mer jag hör och läser om dom.
Postad 13 March 2013 - 23:57
film-fanatiker
-
film-fanatiker
-
Mästare
-
-
2602 inlägg
Stod 1-3 arbetsdagar på alla de 20st filmer jag beställde på kvällen den 4 mars, så antar att de tog hand om själva beställningen den 5 mars. Den 11 mars fick jag filmerna... 1-3 arbetsdagar blev alltså i stället ca 4 arbetsdagar. Det anser jag som lite seg leverenas tid.
Kan inflika att de redan på Tisdagen den 5 mars hade lämnat förhandsinformation till posten men att de inte hade sänt iväg filmerna fören på Fredagen den 8 mars...
Så jag är inte lika nöjd längre med dem av den anledningen!
Redigerat av film-fanatiker, 13 March 2013 - 23:58.
Postad 14 March 2013 - 01:16
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Det tog alltså EN dag extra? Inget att klaga på, tycker jag.
Postad 14 March 2013 - 01:56
film-fanatiker
-
film-fanatiker
-
Mästare
-
-
2602 inlägg
Hm beställde fimerna runt kl16:00 den 4 mars alltså måndag. De behandlade ordern den 5 mars och skickade då redan en förhansinfo till posten, men inget paket fören 8 mars... Hade filmerna den 11 mars... Tja jag ser det som en veckas väntan...
Men visst hade en vecka bara arbets dagarna, så hade inte veckan känts så lång...
Redigerat av film-fanatiker, 14 March 2013 - 01:57.
Postad 14 March 2013 - 06:30
Origen
-
Origen
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Hm beställde fimerna runt kl16:00 den 4 mars alltså måndag. De behandlade ordern den 5 mars och skickade då redan en förhansinfo till posten, men inget paket fören 8 mars... Hade filmerna den 11 mars... Tja jag ser det som en veckas väntan...
Men visst hade en vecka bara arbets dagarna, så hade inte veckan känts så lång...
Tycker verkligen inte en extra dag är något att bråka om. Själv fick jag för någon vecka sen erfara att svara på ett ärende tog hela 5 veckodagar och utlovat svar är inom 24 timmar. Då blir man lagom nöjd över att dom inte har någon telefonsupport. För två veckor sedan tappade dom bort en retur så jag fick påminnelsefakturor ( hoppas alla är införstådd att deras retursystem går ut på att dom skickar ut den rätta produkten tillsammans med en ny faktura som man skickar tillbaka tillsammans med den felaktiga produkten och när de fått paketet makulerar de fakturan.), först efter att ha fryst fakturan hos Klarna och hot om att koppla in KV så "hittade" de paketet 12 dagar senare. Amazing. Ta ett foto eller begär kvitto hos posten när ni skickar returen.
Postad 14 March 2013 - 06:35
Origen
-
Origen
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Sedan December har jag klickat hem nio ordrar, bara en har varit felfri..
Vet inte varför jag fortsätter handla, är synd de har bra kampanjer typ varannan vecka.
Postad 14 March 2013 - 11:03
film-fanatiker
-
film-fanatiker
-
Mästare
-
-
2602 inlägg
Var får ni från att bråka/klaga om? Jag råkade skriva att jag inte är lika nöjd längre bara!
Det jag blev lite konfundersam över var att tidigt på Tisdag den 5mars så fick posten in förhandsinfo om ett paket. Men inte fören på Fredagen den 8mars hade de fått in paketet o kunde börja transportera det. Vad hände både Onsdag och Torsdag? Inget hände ju de dagarna, det var ju stillestånd med paketet hos cdon.com ju!
Jaja hur eller hur kommer fortsätta handla där då jag gillar utbudet.
Redigerat av film-fanatiker, 14 March 2013 - 11:05.
Postad 14 March 2013 - 20:56
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2526 inlägg
Beställde i söndags och fick filmerna i går. Kan inte klaga.
Postad 14 March 2013 - 21:02
film-fanatiker
-
film-fanatiker
-
Mästare
-
-
2602 inlägg
Beställde i söndags och fick filmerna i går. Kan inte klaga.
Gött
Postad 15 March 2013 - 11:41
Spanjoren
-
Spanjoren
-
Amatör
-
-
69 inlägg
vilken cirkus! igår fick jag besked om att boxen inte fanns utan det var ett fel i systemet. cdon ville att jag skulle skicka tillbaka dom 5 skivor jag fått, så skulle fakturan rivas. vilket jag gjorde idag. när jag kommer hem har jag fått ett mail ifrån dom där dom ber om ursäkt och säger att jag får behålla skivorna som kompensation och att dom makulerat fakturan. sen går jag in och kollar mitt ärende på cdons hemsida och där står det såhär
Hej Daniel,
Vi beklagar att det har skickats dubbel information till dig tidigare.
Vi kan skicka en produkt till dig då den fortfarande finns i lager om du önskar det? Vad är det för ersättningsskivor du fått?
jag behöver några tunga droger om jag ska orka fortsätta 
jahapp! lika bra att uppdatera lite. fick ju besked om att det blivit fel i deras system och cdon bad så mycket om ursäkt. bjöd på ett par rabattkoder och en bluray film som kompensation. tog bort boxen ifrån hemsidan och allt var förlåtet för denna gång, trodde jag. idag ser jag att boxen är tillbaka på hemsidan och jag kan ju inte låta bli att skriva till chatten och fråga om den finns eller inte, och får svaret att den finns. så nu börjar det hela igen, vill ju ha boxen för det priset jag fick första gången dvs 1399kr inte 1699kr som den kostar nu. fortsättning följer!
Postad 22 March 2013 - 08:47
Spanjoren
-
Spanjoren
-
Amatör
-
-
69 inlägg
det är över! får helt enkelt köpa boxen någon annanstans.
fick detta svar ifrån cdon.
Vår leverantör meddelar att varan har varit felaktigt utskickad till oss och därför har du fått fel vara.
Vi har inte den fulla versionen av varan och därför måste vi häva ditt köp.
Vi kommer alltså inte att skicka ut en ersättningsorder till dig.
Då returen har registrerats så har varan makulerats från din faktura.
Postad 30 March 2013 - 20:37
rAmhz
-
rAmhz
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Har aldrig haft problem med CDON.se, har nog handlat där upp mot 10-15+ gånger. Mycket bra sida.
Postad 29 April 2013 - 15:40
fei de
-
fei de
-
Rookie
-
4 inlägg
Någon mer än jag som tycker det är märkligt att CDONs betyg på bara ett par veckor ökat ordentligt på prisjakt?
De positiva omdömena är från "kund i webbutik" och kommentarerna låter misstänkt likt reklamklyschor.
Jag misstänker att de sätter sin personal på att fylla i 10-20 st om dagen med bra betyg.
Postad 29 April 2013 - 16:14
joneden
-
joneden
-
Rookie
-
1 inlägg
Vad segt! Vi har handlat ett par gånger men aldrig haft några större problem än att vi fick vänta ett par extra dagar en gång då det "plötsligt" var slut i lager...
Postad 29 April 2013 - 16:16
PH2000
-
PH2000
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Har säkert gjort ett 50-tal beställningar från CDON och det har fungerat alldeles utmärkt. En gång saknades ett DS-spel i försändelsen, fyllde bara i ett formulär på deras websida och 2 dagar senare låg det i brevlådan, snabbt och proffsigt agerat!
Att de dessutom har bra priser på film, spel, datorprylar, böcker etc försämrar knappast saken..
Postad 29 April 2013 - 17:41
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Det enda negativa jag har råkat ut för är bemötandet de två gånger ett paket kommit bort i posthanteringen.
Har väl haft otur att få de värsta bitterf******a som är anställda där, men vart tar servicemindedgeten vägen?
"Aha har inte ditt paket kommit och förfallodatumet på fakturan går ut imorgon? Vi har 16 arbetsdagar leveranstid innan du får reklamera. Fakturan får du ringa till Klarna och greja själv. Hejdå."
Köper mycket mer på Discshop numera p.g.a. detta!
Postad 29 April 2013 - 18:41
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Det enda negativa jag har råkat ut för är bemötandet de två gånger ett paket kommit bort i posthanteringen. Har väl haft otur att få de värsta bitterf******a som är anställda där, men vart tar servicemindedgeten vägen? "Aha har inte ditt paket kommit och förfallodatumet på fakturan går ut imorgon? Vi har 16 arbetsdagar leveranstid innan du får reklamera. Fakturan får du ringa till Klarna och greja själv. Hejdå." Köper mycket mer på Discshop numera p.g.a. detta!
Discshop som också använder sig av Klarna...
Postad 29 April 2013 - 18:54
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Men som åtminstone har ett telefonnummer man kan nå dom på för att diskutera kundärenden...... A world of difference.
Redigerat av masse70, 29 April 2013 - 18:56.
Postad 29 April 2013 - 20:04
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Discshop som kontaktar Klarna själva för att slippa låta kunden göra det.
Postad 29 April 2013 - 20:07
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Discshop som kontaktar Klarna själva för att slippa låta kunden göra det.
Tar ju max en minut att gå in på nätet och begära anstånd 14 dagar, funkar helt automatiskt.
Postad 29 April 2013 - 20:08
romafan2007
-
romafan2007
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Jag har blandad kompott. Böcker är helt klart en svag sida hos CDON likt Bokia. Det lovas till höger och vänster att böcker finns på lager, leveranstid inom 2-5 dagar, inga problem. Kontrollerar med kundservice innan beställning. Nemas problemas får man höra.
Men faktum är att det alltid är problem. Böckerna finns inte lager, leveranstiden sticker iväg mot 15-20 dagar (misstänker att de tar in från utlandet när det gäller utländska titlar) osv.
Däremot är CDON en helt annan e-butik när jag handlar Datorkomponenter eller elektronik. Snabba leveranser, lagerstatus som stämmer, priser som konkurrerar med de andra butikerna på nätet osv.
Så jag är.. Minst sagt delad i åsikten. Men jag handlar inte längre böcker från CDON eller för den delen Bokia, den saken är klar.
Redigerat av romafan2007, 29 April 2013 - 20:38.
Postad 29 April 2013 - 20:37
Unregistered055e1f21
-
Unregistered055e1f21
-
Lärjunge
-
-
451 inlägg
De jag köpt från cdon som blivit en hel del så har dom varit smidiga och väldigt snabba detta gäller datorprylar och filmer.
Postad 29 April 2013 - 20:44
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Tar ju max en minut att gå in på nätet och begära anstånd 14 dagar, funkar helt automatiskt.
Det spelar ingen roll om det såväl tar 10 sekunder att fixa, jag är deras kund och har inte fått någon vara. Enligt mig är det deras ansvar!
Postad 29 April 2013 - 20:52
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Det spelar ingen roll om det såväl tar 10 sekunder att fixa, jag är deras kund och har inte fått någon vara. Enligt mig är det deras ansvar!
Du behöver inte handla där, men om du gör det och får problem och vet hur du ska lösa det, varför inte göra det istället för att gnälla?
Postad 29 April 2013 - 21:06
AlbertMwugabi
-
AlbertMwugabi
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Har inte handlat så mycket av CDON, men mina erfarenheter hittills har bara varit positiva. Beställde nyligen en LP-skiva fron CDON, när jag öppnad paketet så såg jag att en del av plomberingen var bruten, bara lite grann på ett hörn. Men jag kontaktade dom och sa att plomberingen var bruten och att jag skulle ha skivan som en arkiv kopia. Någon dag senare fick jag en ny på posten och jag skickade in den gamla.
Jag tyckte i alla fall det var mycket schyst att skicka ut en ny skiva för att plomberingen var bruten på en vara man oftast öppnar direkt när man får den.
Postad 29 April 2013 - 21:14
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Beställde 3 olika filmpaket igår, sorterade av posten och förväntas imorgon:) Aldrig haft problem med dem, dock endast köpt film där..
Postad 29 April 2013 - 21:17
Unregistered2222
-
Unregistered2222
-
Beroende
-
-
1106 inlägg
Inte ett fel med deras leveranser eller att hålla ett datum. Har inte fått en enda grej fel-skickad, eller att det har fattats något. Har nu handlat därifrån ett 50 tal gånger, både filmer, cd-skivor och hobby prylar, sen att dom rättar till fel på sidan genast också, det gör ju att det blir mycket roligare att handla där. Tex Ginza:s sida suger ju verkligen i jämförelse som det att man inte kan fixa sidan även om man rapporterar problemen. Svaret jag fick den gången av Ginzas support säger ju verkligen att dom skiter i problem med sidan " Nej, det är ett vanligt fel! " fick jag till svar när sidan var helt fukkad och det är den fortfarande två år senare. Kommer inte att handla av dom förrens den fungerar som den ska igen. Man kan ju bara undra vad dom gör på Ginza eller om det endast är 70 åringar som jobbar där? Man blir ju galen på en sådan support
Redigerat av Unregistered2222, 29 April 2013 - 21:17.
Postad 29 April 2013 - 23:34
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Du behöver inte handla där, men om du gör det och får problem och vet hur du ska lösa det, varför inte göra det istället för att gnälla?
Du släpper ju inte bollen! Jag handlar av de och är jättenöjd med de, förutom deras oerhört arroganta kundservice som idiotförklarar en som kund! Alla kan ha dåliga dagar, men det får inte gå ut över kunderna.
Postad 29 April 2013 - 23:37
Unregistered2222
-
Unregistered2222
-
Beroende
-
-
1106 inlägg
Det verkar som att ginza nu har rättat till detta fel  Tack Ginza!  Inte ett fel med deras leveranser eller att hålla ett datum. Har inte fått en enda grej fel-skickad, eller att det har fattats något. Har nu handlat därifrån ett 50 tal gånger, både filmer, cd-skivor och hobby prylar, sen att dom rättar till fel på sidan genast också, det gör ju att det blir mycket roligare att handla där. Tex Ginza:s sida suger ju verkligen i jämförelse som det att man inte kan fixa sidan även om man rapporterar problemen. Svaret jag fick den gången av Ginzas support säger ju verkligen att dom skiter i problem med sidan " Nej, det är ett vanligt fel! " fick jag till svar när sidan var helt fukkad och det är den fortfarande två år senare. Kommer inte att handla av dom förrens den fungerar som den ska igen. Man kan ju bara undra vad dom gör på Ginza eller om det endast är 70 åringar som jobbar där? Man blir ju galen på en sådan support 
Postad 30 April 2013 - 08:57
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4127 inlägg
Jag lägger antagligen ner helt att handla ifrån CDON i fortsättningen, det var ju strul strax innan jul då jag skulle köpa Skylanders till min son, jag betalade direkt på nätet och paketet kom men dock till fel enhet, fick till ett Wii när jag beställt till Ps3.
Skickade tillbaka den till Wii och dom skickade till Ps3, trodde det var utspelat men nu hör klarna av sig i slutet på April?!
Sånhär skit skall man hålla på att maila fram och tillbaka, jag vill ha ett telefonnummer!!
JAG skall behöva krångla pga DOM skickade fel, sånt här blir jag riktigt irriterad på.
Postad 01 May 2013 - 10:34
Unregistered94c28536
-
Unregistered94c28536
-
Veteran
-
-
2420 inlägg
Efter allt strul jag haft med butiken är jag glad att jag inte handlar där mera, Webbhallen är grymma, senaste 5 filmerna jag beställt har jag fått före relese datum vilket aldrig har hänt från nån annan butik och jag har varit storkund hos discshop, cdon, Hobbbit fick jag 2 dar före officiellt relese datum, samma sak nu senast med PI filmen, är extremt nöjd med webbhallen och kan varmt rekommendera dom.
Postad 01 May 2013 - 19:12
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Efter allt strul jag haft med butiken är jag glad att jag inte handlar där mera, Webbhallen är grymma, senaste 5 filmerna jag beställt har jag fått före relese datum vilket aldrig har hänt från nån annan butik och jag har varit storkund hos discshop, cdon, Hobbbit fick jag 2 dar före officiellt relese datum, samma sak nu senast med PI filmen, är extremt nöjd med webbhallen och kan varmt rekommendera dom.
Att berömma ett företag som gör fel genom att skicka ut filmerna tidigare än tillåtet gör ju inte riktigt att cdon blir ett sämre företag genom att skicka filmerna på rätt tid.
Postad 01 May 2013 - 19:31
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Att berömma ett företag som gör fel genom att skicka ut filmerna tidigare än tillåtet gör ju inte riktigt att cdon blir ett sämre företag genom att skicka filmerna på rätt tid.
Det gör cdon åxo, fått flera filmer tidigare..
Postad 02 May 2013 - 15:05
Unregistereddc53c7e8
-
Unregistereddc53c7e8
-
Mästare
-
-
2573 inlägg
Har fortfarande, efter ett antal år och ett antal beställningar, lyckats undgå krångel med köp från CDON. Har köpt allt möjligt som t.ex. skor, t-shirt, filmer, cd, böcker, mobiler, hörlurar, mm...
Prismässigt så har de som regel varit något billigare än Discshop och klart billigare än Ginza. Måste säga att jag är mycket nöjd med CDON so far och jag är inte direkt typen som blir lyrisk i första taget...
Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 02 May 2013 - 15:06.
Postad 02 May 2013 - 17:27
Unregistered94c28536
-
Unregistered94c28536
-
Veteran
-
-
2420 inlägg
Problemet med CdOn är deras usla leveranstid och att man får använda varor lite nu och då som man ändå får betala fullt pris för, dom sista 10 beställningarna som jag gjorde var leveranstiden 1 till 5 veckor, dom delar på större beställningar för att kunna ta ut extra betalt för dubbla frakter, man blir lite less när filmerna hela tiden kommer flera dar efter relese och droppen var när dom skickade en mediaspelare som inte var ny.
Postad 02 May 2013 - 17:34
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Problemet med CdOn är deras usla leveranstid och att man får använda varor lite nu och då som man ändå får betala fullt pris för, dom sista 10 beställningarna som jag gjorde var leveranstiden 1 till 5 veckor, dom delar på större beställningar för att kunna ta ut extra betalt för dubbla frakter, man blir lite less när filmerna hela tiden kommer flera dar efter relese och droppen var när dom skickade en mediaspelare som inte var ny.
Har aldrig upplevd detta med cdon, alltid fått det jag beställt och oftast dagen efter om varan finns i lager. Aldrig blivit debiterad "dubbla" frakter och tycker att det verkar märkligt, allt som beställs i samma order får man endast betala en frakt för oavsett när/hur artiklarna skickas. Har beställt runt 10 ggr den senaste månaden och inte haft några problem.
Postad 02 May 2013 - 17:49
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Har aldrig upplevd detta med cdon, alltid fått det jag beställt och oftast dagen efter om varan finns i lager. Aldrig blivit debiterad "dubbla" frakter och tycker att det verkar märkligt, allt som beställs i samma order får man endast betala en frakt för oavsett när/hur artiklarna skickas. Har beställt runt 10 ggr den senaste månaden och inte haft några problem.
Har samma erfarenheter. Har ett par gånger haft mindre bekymmer så som att en rabattkod inte funkat eller att ett pris inte stämde mot när jag la den i korgen etc. Har bara kontaktat kundtjänst som utan problem har ordnat det. Det enda jag har att klaga på är att varorna flyttas till "packas" väldigt fort och då är det omöjligt att komplettera eller förändra något, men gör man bara rätt från början finns ju inte detta problem.
Postad 02 May 2013 - 19:30
Unregistereddc53c7e8
-
Unregistereddc53c7e8
-
Mästare
-
-
2573 inlägg
Wt*... Bor du i Nordkorea? Gör väl kanske 30-40 beställningar från CDON per år och sällan är det mer än 2-3 dagars leveranstid (aldrig ett antal veckor), har självklart aldrig betalat för dubbla frakter och har såvitt jag vet aldrig fått redan använd produkt. Hur i herrans namn kan det skilja så enormt på upplevelser av beställningar från en butik?Edit: Kom på att jag faktiskt hade ett ärende med dem i julas. Köpte ett presentkort för 100 kr och den extra kod med ett värde på 100 kr dök aldrig upp. Löstes med lite mailkonversation.
Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 02 May 2013 - 19:38.
Postad 04 May 2013 - 10:46
Unregistered94c28536
-
Unregistered94c28536
-
Veteran
-
-
2420 inlägg
Från början så funkade allt som de skulle, alltså leveranstider m.m men de blev som sagt piss på slutet, varit kund där i flera år men som sagt på slutet ballade dom ur totalt, långa leveranstider och flera beställningar skickade dom inte samtidigt utan med nån dags mellanrum vilket så klart blev dyrare för mig, flera filmer jag beställde var använda, tum avtryck på skivan och plasten borta, och Dune media spelaren jag köpte var använd, bruten förpackning, dammig, kablarna låg utslitna från respektive platsförpackning, de var repor på höljet till media spelaren, de visade sig senare att produkten använts i flera månader, jag fick ändå betala fullt pris.
Alla nätbutiker kan inte vara perfekta, finns alltid folk som råkar illa ut, fler en jag i den här tråden som haft problem om man läser igenom allt.
Redigerat av Unregistered94c28536, 04 May 2013 - 10:47.
Postad 04 May 2013 - 14:09
Unregistereddc53c7e8
-
Unregistereddc53c7e8
-
Mästare
-
-
2573 inlägg
flera beställningar skickade dom inte samtidigt utan med nån dags mellanrum vilket så klart blev dyrare för mig
Det stämmer inte. Det blir inte dyrare för dig. Har hänt ett antal gånger att produkterna kommit i olika paket utan att det kostat extra frakt (vilket är självklart för alla butiker dessutom). Alla nätbutiker kan inte vara perfekta, finns alltid folk som råkar illa ut, fler en jag i den här tråden som haft problem om man läser igenom allt.
Det som är märkligt hur en del kan ha så många problem när jag m.fl. har så få efter flera hundra ordrar.
Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 04 May 2013 - 14:10.
Postad 04 May 2013 - 14:17
k.rydberg
-
k.rydberg
-
Forumräv
-
-
609 inlägg
Har beställt flera gånger från dom men aldrig haft några större problem. Det senaste var när jag köpte Twilight-boxen på BD och den första filmen gick inte att spela. Efter ett mejl till dom skickade dom ut en ny box och jag skickade tillbaka den första. Tycker lev.tider också vart mycket bra. Max ett par dagar, sen har jag haft grejerna.
Vissa verkar ha max oflyt medans vissa har näst intill inte några problem alls.
Postad 04 May 2013 - 14:37
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Det som är märkligt hur en del kan ha så många problem när jag m.fl. har så få efter flera hundra ordrar.
Jag har nog bara haft 3 eller 4 problem med CDON, har väll runt 150-200 ordrar från de, så 2% är ju inte så farligt, det är ju dock när det väl blir problem som det verkligen blir problem. Nu senast löste det sig bar för mig, fick antagligen en bra handläggare för en gångs skull...
Postad 04 May 2013 - 14:41
MikaelJ
-
MikaelJ
-
Forumräv
-
-
758 inlägg
Min erfarenhet när det varit problem är att de vill lösa det väldigt smidigt. Har handlat där sen de öppnade och jag tror jag haft 3 ärenden.
Postad 06 May 2013 - 11:36
phatzo
-
phatzo
-
Rookie
-
7 inlägg
Jag kontaktade supporten via chatten eftersom jag (och många andra visar det sig) inte fått produktnyckeln till betalda pc-download spel. Dom kunde inte hjälpa mig men jag fick ett telefonnummer. Inte för att dom kunde ge så mycket hjälp heller, tröttaste support jag stött på men numret var i alla fall 094247650
Postad 11 May 2013 - 10:00
Unregistered94c28536
-
Unregistered94c28536
-
Veteran
-
-
2420 inlägg
Bara surfa in på Fairshopping.se, leta reda på Cdon, inser att man inte är ensam om att ha problem.
Postad 18 June 2013 - 02:41
Spaken_
-
Spaken_
-
Användare
-
-
157 inlägg
Handlat säkert minst 50ggr senaste åren hos cdon och har absolut inget att gnälla på. Blir det fel är de alltid snabba att rätta till det.
Redigerat av Spaken_, 27 July 2013 - 23:20.
Postad 20 June 2013 - 02:33
Unregistered2222
-
Unregistered2222
-
Beroende
-
-
1106 inlägg
Har beställt lite olika saker senaste tiden som ett Logitech tangentbord, en Razer spelmus och två telefoner. Inga problem dom här gångerna heller  Har aldrig varit något fel. Jaja, sista telefonen tog 6 dagar att få men den kom ju till slut  Segt att vänta 6 dagar när den första kom inom två och den var den som brorsan skulle ha  Men nu har jag haft min telefon i en vecka så nu är man nöjd så här långt iaf
Postad 11 July 2013 - 09:53
Unregistered5a89201c
-
Unregistered5a89201c
-
Användare
-
-
100 inlägg
CDon har en grymt bra kundtjänst som jag alltid blivit bemött på ett trevligt, korrekt och kunnigt sätt av.
Postad 18 July 2013 - 16:37
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Postad 18 July 2013 - 18:26
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Tråkigt, men bra att jag just fått hem två rabattkuponger att handla för. Men det vill till att de gör några bra erbjudanden för det som de har bra priser på har jag redan handlat.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Köp & Sälj
-
→
Butiker & Import
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|