Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Pentax K-7 *

1249 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Ricoh-Pentax K-7 (Systemkameror) 4 8.249998 (3) Inga priser
Ricoh-Pentax K-7 + 18-55/3,5-5,6 WR (Systemkameror) 1 7.5 (1) Inga priser
Ricoh-Pentax K-7 + 18-55/3,5-5,6 WR + 50-200/4,0-5,6 WR (Systemkameror) 1 8.75 (3) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 21 July 2009 - 20:45

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

Du är halvapan som ritade dina grottmålningar med vattenfärg. Du har ett visst ansvar inför framtida generationer här... Fasen; Du sitter med facit i hand, och du vet hur det sket sig med Cosina, och du vet hur det gick med biblioteket i Alexandria... Och så vidare. Skärpning!
Men hursomhelst så vet vi inget om kvalitetsskillnader mellan PEF och DNG. Pentax har vägrat att svara ordentligt på sådana frågor, och de har endast på luddiga vis indikerat att PEF skulle vara bättre, men de har inte motiverat varför, eller på vilket vis. Mitt tips är att PEF och DNG är helt lika nu, men att Pentax gillar att ha möjligheten att trixa med PEF längre fram.

:) Ja kanske är jag det!

DNG känns bra för mig rent praktiskt så det får bli så. Ingt mer att orda om det.

Tack för tipsen!

Redigerat av Mikael_R, 21 July 2009 - 20:47.

Postad 22 July 2009 - 09:05

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0
Fick svar från Focus Trading idag:

"Hej
Angående ditt problem med vertikala linjer på din K7á så är Pentax medvetna om det. Vi har varit kontakt med Pentax i Tyskland och dom
har fått påpekande i från andra länder i Europa. Man jobbar på det i Japan, och vi väntar på deras svar hur vi ska gå vidare.
Det kanske kommer att gå och lösa med ny mjukvara till K7. Vi måste be att få återkomma till dig så snart vi vet hur lösningen ser ut.
Tills vidare kanske man ska undvika LV. för att vara helt säker på att slippa linjerna.
Hoppas du får fina sommarbilder med din nya kamera. Och vi får hoppas att inte sommar & semestrar gör att det dröjer för länge med en
lösning."

Det är väl bara att avvakta och njuta av kameran, trots allt är den en trevlig bekantskap.

Postad 22 July 2009 - 09:46

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

Fick svar från Focus Trading idag:

"Hej
Angående ditt problem med vertikala linjer på din K7á så är Pentax medvetna om det. Vi har varit kontakt med Pentax i Tyskland och dom
har fått påpekande i från andra länder i Europa. Man jobbar på det i Japan, och vi väntar på deras svar hur vi ska gå vidare.
Det kanske kommer att gå och lösa med ny mjukvara till K7. Vi måste be att få återkomma till dig så snart vi vet hur lösningen ser ut.
Tills vidare kanske man ska undvika LV. för att vara helt säker på att slippa linjerna.
Hoppas du får fina sommarbilder med din nya kamera. Och vi får hoppas att inte sommar & semestrar gör att det dröjer för länge med en
lösning."

Det är väl bara att avvakta och njuta av kameran, trots allt är den en trevlig bekantskap.

Fick ett exakt lika jag med. Följt av ett till där dom ber om några bilder...

"Hej igen!
Var just kontakt med Pentax.
Dom undrar om vi kan får fram några jpg. bilder där man ser dom gröna strecken.
Har du möjlighet att hjälpa oss med någon eller några.
Dom 3 kamerorna som vi har tagit ut som prover uppstår inga streck, det är därför
som vi behöver hjälp."

Redigerat av Mikael_R, 22 July 2009 - 09:47.

Postad 25 July 2009 - 07:59

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0
Hej,

någon som vet en handlare i sthlm som har denna på lager ?

Enligt prisjakt ser det tunt ut en som tur är så finns det ju fler butiker...tips ?

Mvh

Postad 26 July 2009 - 18:01

Reference
  • Reference
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
FotoVideo på Hercelusgatan hade 3st på lager igår Lördag (25/7).

Jag passade på att klämma på deras demo-ex och det kändes riktigt bra. Mycket robust och inte alls "för liten" som jag var orolig för. Det djupare greppet gör den mycket bekväm.

Men en ny lön på fickan var det mycket svårt att lämna tillbaka den... :-)

/Patrick

Postad 27 July 2009 - 17:36

Ponisch
  • Ponisch
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0
Så hur går det nu med er kameror, Mikael_ronnberg & Sodnik (Eventuellt flera), har ni lämnat tillbaka kamerorna eller fotar ni på och är glada? ;)

Postad 27 July 2009 - 19:14

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0

Så hur går det nu med er kameror, Mikael_ronnberg & Sodnik (Eventuellt flera), har ni lämnat tillbaka kamerorna eller fotar ni på och är glada? ;)

Jag fotar och är glad, det finns inga exemplar att byta med. Jag har kommit överens med min handlare att ge Pentax två veckor att svara. Om svar eller instruktioner till återförsäljarna uteblir så ska jag byta exemplar tills jag får ett bra ex., om det nu finns att få tag på.

Postad 27 July 2009 - 21:03

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

Så hur går det nu med er kameror, Mikael_ronnberg & Sodnik (Eventuellt flera), har ni lämnat tillbaka kamerorna eller fotar ni på och är glada? :)

Jag fotar på, och gillar kameran mer och mer.

Har inte pratat med min handlare, men har haft mailkontakt med Focus Trading. Har gett dom lite bilder. Och vi väntar väl på svar från Pentax Tyskland som verkar hålla i ärendet, fast dom i sin tur väntar ju säkert på Asien.

Har dock upptäckt att jag får linjen efter ett tag vid vanligt fotande. Den är dock mkt difus. Ni ser den om ni kollar mina bilder i "Dagens" trådarna.

Var in på MM i Kungens i helgen och kände på en K20 ;) Önskar K-7 var lika byggd som den faktiskt. Riktigt härlig kamera det också. Dock är greppen ganska lika, fast K-7 är mindre

Redigerat av Mikael_R, 27 July 2009 - 21:06.

Postad 27 July 2009 - 22:00

Soyish
  • Soyish
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
Har nyligen lagt en order på K-7 + kit objektiv + 55-200mm wr, 2x4gb Sandisk Extreme 3 och en väska, summarum : 15k.

Jag tänkte på en sak, stödjer inte K-7 CompactFlash minneskort?

Postad 27 July 2009 - 22:15

Unregistered05a7d42c
  • Unregistered05a7d42c
  • Beroende

• 1345 inlägg
  • 0

Jag tänkte på en sak, stödjer inte K-7 CompactFlash minneskort?

Nej, bortsett deras första digitala systemkamera så har Pentax i övrigt bara använt Secure Digital minneskort.

Postad 28 July 2009 - 15:45

Unregistered0b884712
  • Unregistered0b884712
  • Veteran

• 1690 inlägg
  • 0
rykten sager att det kommer en firmware imorgon

Postad 28 July 2009 - 18:05

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

rykten sager att det kommer en firmware imorgon

Spännande!

Postad 28 July 2009 - 19:50

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

• 1960 inlägg
  • 0
Jag hoppas verkligen att de löser problemet med de gröna strecken.

Postad 28 July 2009 - 20:03

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

Jag hoppas verkligen att de löser problemet med de gröna strecken.

Jag är lite skeptisk att firmware löser just det problemet. Måste bli nån slags kvalite försämring i bilden då, kan inte förklara mig men det känns som det.

Postad 28 July 2009 - 22:14

Gerra
  • Gerra
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Jag är lite skeptisk att firmware löser just det problemet. Måste bli nån slags kvalite försämring i bilden då, kan inte förklara mig men det känns som det.

Om firmawaren trixar för att släta över ett hårdvarufel så känns det naturligtvis inget vidare... Men gröna streck kan absolut bero på trasslig mjukvara från början.

Ny recension btw... http://www.neocamera...ax_k7_more.html

Postad 29 July 2009 - 05:36

nilo
  • nilo
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Firmware 1.01 släppt

Windows
http://www.pentaxima...00_k7_e101w.zip
Mac
http://www.pentaxima...500_k7e101m.zip

Postad 29 July 2009 - 07:30

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

• 1960 inlägg
  • 0
Den nya firmwaren verkar göra:

*Added a custom function to the K-7's Custom Function menu that affects the behavior of the 4-way controller when using user-selectable focus point adjustment. CLICK HERE for more information about this new custom function.

Skull edock gissa att den även gör ngt åt den gröna linjen men det återstår att se.

Postad 29 July 2009 - 07:54

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0
Linjerna är dock kvar efter uppdatering.

Postad 29 July 2009 - 08:18

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

• 1960 inlägg
  • 0
A bummer med andra ord.

Postad 29 July 2009 - 09:54

Gerra
  • Gerra
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Här syns hur Pentax i Japan inte får fram information ordentligt... Changeloggarna varierar. På den japanska hemsidan nämns två fixar med nya FW, medan hemsidan i USA endast nämner en... De ska ha fixat en bugg som strulade till det med vänstersta fokuspunkten under en del omständigheter också.

Men inget om grön linje.

Redigerat av Gerra, 29 July 2009 - 09:55.

Postad 29 July 2009 - 11:49

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0
•Added [Operate at AF point “SEL”] on [Custom] menu and it can be selected either [1 Calling Function Preference] or [2 Select AF point Preference].
When selected [2 Select AF point Preference] and AF point switching dial is set at [SEL], selection of AF point can be operated priority by the four-way controller.
How to operate additional function, Click Here.

•Improved stability for general performance
For example: when left- end focus point is selected, function of auto focus may rarely become unstable in particular shooting condition.

Postad 29 July 2009 - 16:32

Wompa
  • Wompa
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Jag är så grymt nöjd med min K100D Super att jag klart vill ha en K-7.
Pentax har för mig känts som en mycket bättre kamera i jämförelse med vännernas Nikon och Canon.

Blir att spara helt enkelt.
Filma med Fisheye skulle vara något :)

Postad 29 July 2009 - 18:44

Gerra
  • Gerra
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Jag är så grymt nöjd med min K100D Super att jag klart vill ha en K-7.
Pentax har för mig känts som en mycket bättre kamera i jämförelse med vännernas Nikon och Canon.

Blir att spara helt enkelt.
Filma med Fisheye skulle vara något :P

Canon- och Nikon-användarna brukar ju vara mer sugna på Pentaxes objektiv än på kamerorna... Så man kan väl säga att du har hittat ett system att känna dig riktigt fisnöjd i. Grattis :)

Postad 02 August 2009 - 09:46

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0
Sodnik: Jag är lite nyfiken på hur du ska göra med din kamera. Du har ju ett värre symptom än min, med flertalet linjer mitt i bilden. Har du lämnat in den? Eller väntar du?

Jag klarar mig än så länge. Min linje håller sig borta för det mesta, men dyker upp vid mycket fotande på en gång. Tråkigt att behöva tänka på det när man är ute och knäpper.

Jag tycker det är trist att vänta på Pentax, tar ju såååååå lång tid känns det som. Sitter och följer trådarna på PF och DPR, men diskussionerna börjar rinna ut i sanden där med. Inget kvar att prata om i detta ämne kanske.

Är det nån som har koll på Asiatiska forum? Dom är en stor grupp användare misstänker jag.

Postad 02 August 2009 - 10:29

Unregistered0b884712
  • Unregistered0b884712
  • Veteran

• 1690 inlägg
  • 0
Trist att inte kunna använda kameran fullt ut. 800 bilder på en dag är inte ovanligt för mig om jag ska ta kort på något speciellt.

Har dock nu beställt en AF-540 FZG från PF. 300$ plus frakt och då ingår hotshoe adaptorx2, omnibounce, och 1 meter förlägningskabel. Med frakt så är det ändå halva priset jämfört med vad bara blixten kostar i sverige.

Konstigt det här, för tydligen så är jag fattig enligt expressen. Jag äger bara ETT par jeans!!
(http://www.expressen...a-ett-par-jeans)

Postad 02 August 2009 - 18:31

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

• 1960 inlägg
  • 0
Jag hade varit skitlack om min kamera inte hade fungerat :-)
Det är snart en månad sen ni fick den.

Postad 02 August 2009 - 19:08

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0

Sodnik: Jag är lite nyfiken på hur du ska göra med din kamera. Du har ju ett värre symptom än min, med flertalet linjer mitt i bilden. Har du lämnat in den? Eller väntar du?

Jag har min kvar ännu och fotar för fullt. Nu är jag insnöad på bakfokus och framfokus på mina objektiv. Testar hit och dit men blir aldrig riktigt klok hur jag ska kompensera på kameran.....jag brukar alltid lägga ner mer tid på testbänken än använda mina tekniskaprodukter till vad de är ämnade för. Undrar varför det alltid blir så :(
Jag har gett min handlare/Pentax en vecka till. Finns inga direktiv från Pentax eller fw-uppgraderingar så ska jag börja byta tills jag blir nöjd.
Jag gillar kameran mer och mer synd bara att man fått lite linjer,bf och ff som sänker helhetsintrycket.
Man hör inte mycket om linjerna på de olika forumen, förhoppningsvis finns inte felet på de nyare leveranserna. Någon måste ta första kulan ;)

Postad 02 August 2009 - 20:04

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

Jag har min kvar ännu och fotar för fullt. Nu är jag insnöad på bakfokus och framfokus på mina objektiv. Testar hit och dit men blir aldrig riktigt klok hur jag ska kompensera på kameran.....jag brukar alltid lägga ner mer tid på testbänken än använda mina tekniskaprodukter till vad de är ämnade för. Undrar varför det alltid blir så :(
Jag har gett min handlare/Pentax en vecka till. Finns inga direktiv från Pentax eller fw-uppgraderingar så ska jag börja byta tills jag blir nöjd.
Jag gillar kameran mer och mer synd bara att man fått lite linjer,bf och ff som sänker helhetsintrycket.
Man hör inte mycket om linjerna på de olika forumen, förhoppningsvis finns inte felet på de nyare leveranserna. Någon måste ta första kulan ;)

Ska nog göra lika jag med om det inte händer nåt snart. Det är ju många nu som INTE har linjer, av det jag läst på DPR forumet. Och man tycker att dom som hänger där ska vara hyfsat petiga och undersöka sånt.

Postad 06 August 2009 - 14:45

Soyish
  • Soyish
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
Verkar som Pentax har stoppat leveranserna av K-7. Så de åtgärdar nog problemet med linjerna.
Enligt pentaxforums och dustin så skulle det ta minst 2 veckor. Hmm, segt och vänta på sin kamera.

Postad 06 August 2009 - 19:22

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

Verkar som Pentax har stoppat leveranserna av K-7. Så de åtgärdar nog problemet med linjerna.
Enligt pentaxforums och dustin så skulle det ta minst 2 veckor. Hmm, segt och vänta på sin kamera.

Skönt i alla fall att det händer nåt!

Postad 07 August 2009 - 19:53

Soyish
  • Soyish
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
http://www.pentaxfor...34-post301.html

Nu händer det något :)
Jag håller nog ut i 2-3 veckor för en felfri kamera.

Postad 10 August 2009 - 09:02

Unregistered0b884712
  • Unregistered0b884712
  • Veteran

• 1690 inlägg
  • 0
Då fick jag hem min AF 540fzg med omnibounce, 2st hotshoes och 1 meter extention cord. Tullen missade packetet totalt. (sommar?). Så totalt blev det bara 2590kr för hela shablanget.

Tyvärr så är batteriet i kameran slut och laddaren är i piteå, dit jag åker ikväll, så kan inte leka ännu :)

Postad 10 August 2009 - 13:03

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

Då fick jag hem min AF 540fzg med omnibounce, 2st hotshoes och 1 meter extention cord. Tullen missade packetet totalt. (sommar?). Så totalt blev det bara 2590kr för hela shablanget.

Tyvärr så är batteriet i kameran slut och laddaren är i piteå, dit jag åker ikväll, så kan inte leka ännu :)

Har du köpt K-7 redan?

Postad 10 August 2009 - 14:46

Unregistered0b884712
  • Unregistered0b884712
  • Veteran

• 1690 inlägg
  • 0
Näe, jag köpte cykeln istället. Men jag behöver en blixt för ett bröllop jag ska fota. Så det blev att köpa en sådan. Ska dock bli kul att leka lite med blixt :)

Postad 10 August 2009 - 16:52

mayro
  • mayro
  • Mästare

• 3556 inlägg
  • 0
Jag har läst en del trådar om fota bröllop.. Och relativt ofta som tips brukar det komma att man kanske inte oftast vill ha blixtbilder av sitt bröllop...

OBS.. Jag vet inte om det är så eller ej.. Men har läst att blixt inte rekomenderas ...

Tänkte bara ta upp det om det kan vara nått att kolla på så du inte står där med kamera och blixt och dom inte vill ha blixtbilder..

Och är det nått du redan har koll på så glöm bara bort mitt inlägg....
:)
Mvh
Tobbe.

Postad 10 August 2009 - 17:05

Ponisch
  • Ponisch
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0
Med diffuser eller t.ex en softbox så ska det ju inte vara några problem, skapar ju bara ett mer behagligt ljus!

Postad 10 August 2009 - 17:41

Unregistered0b884712
  • Unregistered0b884712
  • Veteran

• 1690 inlägg
  • 0

Jag har läst en del trådar om fota bröllop.. Och relativt ofta som tips brukar det komma att man kanske inte oftast vill ha blixtbilder av sitt bröllop...

OBS.. Jag vet inte om det är så eller ej.. Men har läst att blixt inte rekomenderas ...

Tänkte bara ta upp det om det kan vara nått att kolla på så du inte står där med kamera och blixt och dom inte vill ha blixtbilder..

Och är det nått du redan har koll på så glöm bara bort mitt inlägg....
:rolleyes:
Mvh
Tobbe.

Näe, blixt ska jag inte ha inne i kyrkan, det är för utomhusbilderna :D

Postad 10 August 2009 - 17:47

Supernaut77
  • Supernaut77
  • Guru

• 4148 inlägg
  • 0
Henrik kommer nog använda blixten kreativt så det blir bra. Det är ju skillnad på att använda blixt och använda blixt ;)
Nu till K-7! (lite sur för att du köpte blixten före jag hann se annonsen, uselt att "göra saker" på semestern :D )

Klämde äntligen på K-7 på MM idag. Jag har uppenbarligen en genomsnittlig japansk hand för den satt som gjuten :rolleyes:

Postad 10 August 2009 - 19:55

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0
Oooops! :rolleyes:

Ett litet vitt damkorn, eller dylikt, i displayen upptäckt. Innanför glaset.

hmmm, är det mitt eller nån annans? Har inte bytt objektiv så värst mycket, inte varit i dammiga miljöer och varit mycket försiktig med allt. Har inte haft ett enda dammkorn på sensorn än heller.

Ska damm kunna ta sig in från objektiv hålet till denna mest avlägsna del av kameran? Och utan att det först hamnar på sensorn?

Postad 10 August 2009 - 20:11

Supernaut77
  • Supernaut77
  • Guru

• 4148 inlägg
  • 0
F-n vad trist. Är det stort så man tänker på det eller? Kanske dax att de tar en grundligare titt när du lämnar in för sensorranden. :rolleyes:

Postad 10 August 2009 - 20:20

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

F-n vad trist. Är det stort så man tänker på det eller? Kanske dax att de tar en grundligare titt när du lämnar in för sensorranden. :rolleyes:

Nej det är inte särskillt stort. Det är väll typ dammkorns stort :D Man tänker på den när man försöker torka bort den men den blir kvar ;)

Jag är inte arg, men lite uppgiven....och trött....hoppas verkligen att det händer nåt snart.

Är det sant att Pentax inte levererar K-7? Att produktionen står still?

Postad 10 August 2009 - 20:44

Soyish
  • Soyish
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Är det sant att Pentax inte levererar K-7? Att produktionen står still?

Den som ska vara dust resistance också :rolleyes:

Mm, verkar så. Enligt PF.
Jag skrev med kundtjänsten på Dustin, och de hade snackat med deras leverantör. De visste inget datum.
Enligt Dustin så kunde man räkna med 2-3 veckor. Och det skrev någon på PF också + att Pentax hade stoppat leveranserna.

Postad 10 August 2009 - 20:58

Unregistered0b884712
  • Unregistered0b884712
  • Veteran

• 1690 inlägg
  • 0
Den är bara dust resistance så länge som du har den inbyggda blixten nerfälld, iallafall var det så på k10d.

Det var någon som fick in damm hela tiden på sin k10d när han var och fotade i industrier, men han använde den inbyggda blixten och dammet letade sig in till topp displayen den vägen.

Postad 10 August 2009 - 21:41

Supernaut77
  • Supernaut77
  • Guru

• 4148 inlägg
  • 0

http://www.suite101....mage.cfm/877980

---> http://www.youtube.c...h?v=4pXfHLUlZf4

Otroligt OT men jag hittade en SNL-parodi på denna:
http://www.todaysbig....com/2009/05/08
:rolleyes:

Postad 11 August 2009 - 22:34

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

• 4558 inlägg
  • 0
Har de K-7 som skickas ut nu fått fixat sensor problemet?

Postad 12 August 2009 - 06:14

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

Har de K-7 som skickas ut nu fått fixat sensor problemet?

Nej, inget har hänt än. Vi väntar på Focus Trading som väntar på Pentax Tyskland som väntar på Pentax Japan....nåt i den stilen ;)

Postad 12 August 2009 - 12:13

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

• 4558 inlägg
  • 0
Låter krångligt det där.. ;) Aja, hoppas det går fort så ni som har köpt får nya problemfria kameror!

Postad 12 August 2009 - 12:50

nilo
  • nilo
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Om ni får spekulera fritt. Vad tror ni priset på K-7:an kan har sjunkit till vid Nov-Dec i år. 1000kr? Mer eller mindre kanske? Ligger kanske kvar på samma.

Postad 12 August 2009 - 12:52

Ponisch
  • Ponisch
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0
Brukar väl bli några hundra billigare vid Jul, fast vet inte hur det är med såhär pass nya saker dock...

Postad 12 August 2009 - 12:57

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

• 4558 inlägg
  • 0
Den är då ett halvår gammal så jag tror den kommer sjunka lite grand (dock förmodligen inte så långt som till 10 000:-).

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.