Red Dead Redemption
956 svar till detta ämne
Postad 20 maj 2010 - 14:13
Unregistereda69d2a7a
-
Unregistereda69d2a7a
-
Användare
-
-
234 inlägg
Nu har jag inte hunnit testat RDR men GTA såg ju inte alls fel ut på 92" (har jag själv då, inte riktigt 100"). Tror RDR minst kommer att bli lika mäktigt "foto"/bildmässigt, kanske Uncharted 2 klass när man står och blickar ned från ett berg =P
jag hade stora problem att sitta i mer än någon timme med GTA4, samma sak med liberty city stories nu, såg fram emot att lira biker men efter 2 timmar stör jag mig för mycket på grafiken, uncharted ser dock galet bra ut, det är ruggigt stor skildnad mellan dom två.
Postad 20 maj 2010 - 14:23
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
EBgames ringde nyss, får spelet på tisdag eller onsdag nästa vecka.....
Postad 20 maj 2010 - 14:36
eRensson
-
eRensson
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Mitt ex blev uppskjutet till 28e av Dustin så det blev en avbeställning. Jobbar precis intill Elgiganten så det är dit jag ska vid öppningsdags och hoppas att kunna få sno hem ett ex. Synd att man var så sen ut som i onsdags för att lägga en beställning. Tråkigt att ha långhelg utan spelet!
Redigerat av eRensson, 20 maj 2010 - 14:36.
Postad 20 maj 2010 - 14:36
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
EBgames ringde nyss, får spelet på tisdag eller onsdag nästa vecka.....
fasen vad surt, jag ska chansa och gå förbi elgiganten idag o se vad dom säger, har bara haft bra kontakt med elgiganten angående detta spel och information (:
Postad 20 maj 2010 - 14:38
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5 006 inlägg
Postad 20 maj 2010 - 14:58
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
http://www.neogaf.co...p;postcount=704
:-/
Vad fan :/. Om de där bilderna verkligen är en sann representation så ser 360-versionen betydligt skarpare ut. Vissa bilder ser riktigt fina ut på 360n men får inte alls samma wow-känsla på ps3n. Suck.
Postad 20 maj 2010 - 15:00
Unregistereda69d2a7a
-
Unregistereda69d2a7a
-
Användare
-
-
234 inlägg
epic fail, får la ta och ladda handkontrollen till 360n om man ska spela detta då...
Postad 20 maj 2010 - 15:13
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
ska enligt andra som gjort tester(har inte url då jag sitter på jobbet) se likadant ut på slutresultatet, men man måste ju prova själv för att veta säkert.
Postad 20 maj 2010 - 15:31
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1 792 inlägg
Har nu suttit och nött ett antal timmar på spelet och hittills är det inte mer wow än GTA4.
Jag uppfattar spelet som bra, men inte som flera sidor sagt att det är det bästa spelet på länge.
Multiplayern har jag bara spelat max 15min då servern rasade och nu går det inte logga in igen. Den tiden jag spelade såg det ut som GTA 4. En stor värld men inte samma liv i som Singleplayer utan uppsatta gäng som man kan döda ifall man tycker det var kul.
Tja, av mina timmar vid såväl singleplayer som multiplayer (kom ihåg spelade endast 15min online så detta kan komma att ändras) så tycker jag spelet är sådär. Mycket hype liten verkstad helt enkelt
Postad 20 maj 2010 - 15:37
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1 509 inlägg
Ah, med en kvart kvar av jobbet så tokchansade jag och frågade chefen som ogillar mig skarpt ifall jag kan flytta nästa fredags ledighet till imorgon.
Efter ett samtal så sa han att det var ok.
YES!
Gamestop öppnar 10:00, ingen sovmorgon här inte!
Postad 20 maj 2010 - 15:47
Walkir
-
Walkir
-
Veteran
-
-
1 812 inlägg
Tja, av mina timmar vid såväl singleplayer som multiplayer (kom ihåg spelade endast 15min online så detta kan komma att ändras) så tycker jag spelet är sådär. Mycket hype liten verkstad helt enkelt 
Jag antar att du inte spelat med cowboyhatt på huvudet, cigg i munnen och en whiskey i handen. Det är först då spelet kommer till sin rätt  Avfyra gärna även ett par överblivna nyårraketer från balkongen för att få den rätta krutdoften.
Postad 20 maj 2010 - 15:53
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1 792 inlägg
förvisso inte
Dock är det ändå väldigt likt GTA med uppdrag, hus, vapen m.m...
får se ifall det blir bättre med tiden eller när jag lirat med MHB:are men än så länge har ingen på min lista Red dead.
Postad 20 maj 2010 - 16:05
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
har testat lite nu, mest sprungit onkring i free roam och det var väl sådär måste jag säga, förstod inte riktigt vad man skulle göra, ibland mötte man några gäng som man kunde skjuta och dom skjöt på dig, såg aldrig några "riktiga" personer, vet heller inte hur man får tag i en häst. kontrollen är nästan som i gta vilket jag inte gillar så mycket, är så omständigt på något sätt,
som ni förstår tröttnade jag ganska snabbt på att spring omkring där helt själv. testade istället att spela grab the bag eller vad det heter, var heller inget speciellt tycker jag, och absolut inte autoaim som jag tror att det var,
hoppas verkligen detta blir roligare med massa mhb:are annrs blir det nog inget spel som jag kommer att spela speciellt ofta,, tyckte inte heller att grafiken va nåt speciellt, absolut ingen "wow" känsla i alla fall.
ska spela mer sen men nu är det hockey på tv
Postad 20 maj 2010 - 16:06
Vapo
-
Vapo
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Pfff....Gamestop säger nu leverans mån/tis nästa vecka
Postad 20 maj 2010 - 16:14
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1 792 inlägg
Andreas lägg till mig så kan vi lira lite. Rick_Pip
Postad 20 maj 2010 - 16:24
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Andreas lägg till mig så kan vi lira lite. Rick_Pip
har fullt i listan för tillfället, ska se om jag kan ta bort nån clown som inte har varit inne på typ 18 månader  men nu är det hockey, kommer in vid 19.00 eller nåt
Postad 20 maj 2010 - 17:09
Axxident
-
Axxident
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
Väntar ett tag innan jag köper det här spelet, såg att många som jag körde MW2 med kommer att köra det här, hoppas att ni har plats för mig när jag kommer om en månad
Postad 20 maj 2010 - 17:09
ogge666
-
ogge666
-
Amatör
-
-
55 inlägg
har testat lite nu, mest sprungit onkring i free roam och det var väl sådär måste jag säga, förstod inte riktigt vad man skulle göra, ibland mötte man några gäng som man kunde skjuta och dom skjöt på dig, såg aldrig några "riktiga" personer, vet heller inte hur man får tag i en häst. kontrollen är nästan som i gta vilket jag inte gillar så mycket, är så omständigt på något sätt,
som ni förstår tröttnade jag ganska snabbt på att spring omkring där helt själv. testade istället att spela grab the bag eller vad det heter, var heller inget speciellt tycker jag, och absolut inte autoaim som jag tror att det var, 
hoppas verkligen detta blir roligare med massa mhb:are annrs blir det nog inget spel som jag kommer att spela speciellt ofta,, tyckte inte heller att grafiken va nåt speciellt, absolut ingen "wow" känsla i alla fall.
ska spela mer sen men nu är det hockey på tv
Låter ju som du behöver komma in till oss i Event tråden och få lite sällskap ute på prärien Vi tänkte anordna första eventet någon gång under helgen, sedan rullar det väl på lite titt som tätt
Postad 20 maj 2010 - 17:12
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Låter ju som du behöver komma in till oss i Event tråden och få lite sällskap ute på prärien Vi tänkte anordna första eventet någon gång under helgen, sedan rullar det väl på lite titt som tätt 
hehe ja kanske, dock var det bara massa nytt folk i den tråden som jag inte har med på min lista, och jag har fullt i vännerlistan, börjar att spela med dom jag brukar spela med i alla fall
Postad 20 maj 2010 - 17:23
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
Ska hämta mitt limited ed. imorgon på webhallen och tyckte att gta 4 var j*vligt kul ( grafikmässigt är jag inte SÅ kinkig) men multiplayer var inte alls lika roligt så jag har väl ungefär samma förhoppningar på detta lir; riktigt kul, stort och bra story men det kanske inte blir någon hit online (men jag har gärna fel).
Jag förstår inte hypen kring MP delen, man kunde ju fara runt i gta 4´s värld o ######s med allt o alla också... så vad är det som är så nyskapande?...
Hur som haver så får jag prova på allt detta i helgen, kan bli lite tight imorgon då man såklart ska till svärfar och käka och dricka gott men jag ska försöka komma ut på prärien när jag kommer hem och spela lite munspel o rulla cigg vid lägerelden och kanske bli hänförd av att allt detta går att göra i MP - in that case...
I stand corrected
Postad 20 maj 2010 - 17:25
Gavva
-
Gavva
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Jaha då var mitt spel försenat med, frågade gamestop om jag fick byta det mot rdr på xbox 360 men icke :/
Postad 20 maj 2010 - 17:27
FireSpirit
-
FireSpirit
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Någon som fått från discshop idag? Spelet ska ju ha gått iväg & har dagens datum som faktureringsdatum.
Dom skickade dom idag, har pratat med dom. Nej, posten kom precis och inget spel idag. Iof rätt bra för egen del då jag ska jobba i natt, så RDR får gärna komma imorgon när jag är ledig och spelsugen. 
Dom är på g, men detta är dock lite orväckande. Från Discshops sida. PS3-versionen: OBS! PGA av produktionsproblem med PS3 versionen så råder det brist i europa på Red Dead Redemption - Limited Edition PS3. Detta innebär att vi ej kan leverera till alla som förhandsbokat spelet. Vi beklagar verkligen detta!
Vid frågor kring din order vänligen kontakta kundtjänst. Nästa leverans av PS3 kommer in på måndag och levereras tisdag till er som ej fått spelet fredagen den 21:a. Vi beklagar detta som åter beror på att den europeiska blu-ray fabriken inte hinner med och att PS3 ägare blir lidande.
Grabben på kundtjänst sa iaf att mitt var packat och klart. Hoppas han inte ljög eller sett fel. Vi får se imorgon.
Redigerat av FireSpirit, 20 maj 2010 - 17:28.
Postad 20 maj 2010 - 17:49
Lo-Fi Heroes
-
Lo-Fi Heroes
-
Forumräv
-
-
576 inlägg
Jag beställde från siba i början på april, och har inte hört nåt om att det ska vara uppskjutet till nästa vecka. Om jag inte skulle få det i morgon borde dom ju hört av sig kan man tycka.
Postad 20 maj 2010 - 17:54
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
lite oroväckande att ni inte verkar gilla det så mycket
börjar kännas som att jag kanske gått på hypen än en gång...
Postad 20 maj 2010 - 18:07
ogge666
-
ogge666
-
Amatör
-
-
55 inlägg
hehe ja kanske, dock var det bara massa nytt folk i den tråden som jag inte har med på min lista, och jag har fullt i vännerlistan, börjar att spela med dom jag brukar spela med i alla fall 
Gör så! Men du är alltid välkommen in i värmen
Postad 20 maj 2010 - 18:07
FireSpirit
-
FireSpirit
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Fick precis ett sms från Posten att ett brev (!) från Discshop är på väg till mig.
Väldigt najs, men skumt. Sms-avisering på brev eller?
Postad 20 maj 2010 - 18:13
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Fick precis ett sms från Posten att ett brev (!) från Discshop är på väg till mig.
Väldigt najs, men skumt. Sms-avisering på brev eller? 
Så fick jag också igår, och i brevinkastet låg spelet idag
Postad 20 maj 2010 - 18:14
FireSpirit
-
FireSpirit
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Så fick jag också igår, och i brevinkastet låg spelet idag 
Borde väl hinna från Tomteboda till Uppsala tills imorgon?
Postad 20 maj 2010 - 18:24
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Hittade denna info via posten & kollinr. Beräknad leverans: Tidigast 21 maj 20 maj kl 18:25 Tomteboda, Sorterad av Posten Har jag det inte i morn blir det upplopp.
Postad 20 maj 2010 - 18:28
FireSpirit
-
FireSpirit
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Hittade denna info via posten & kollinr.
Beräknad leverans: Tidigast 21 maj 20 maj kl 18:25 Tomteboda, Sorterad av Posten
Har jag det inte i morn blir det upplopp.
Samma här. Posten kan ju inte missa denna, brukar ju gå på ett dygn från Discshop. Vill ha detta till helgen.
Postad 20 maj 2010 - 18:35
ogge666
-
ogge666
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Samma här. Posten kan ju inte missa denna, brukar ju gå på ett dygn från Discshop. Vill ha detta till helgen.
Det är ju så dumt att lägga en release så här på en fredag egentligen :S Det är ju bra för att det är helg och man är ledig (oftast =)). Men strular posten om man beställt online så får man ju vänta ett tag på leverans  Och i deras lagerlokaler gör ju inte spelet speciellt mycket nytta!
Postad 20 maj 2010 - 18:38
FireSpirit
-
FireSpirit
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Det är ju så dumt att lägga en release så här på en fredag egentligen :S Det är ju bra för att det är helg och man är ledig (oftast =)). Men strular posten om man beställt online så får man ju vänta ett tag på leverans Och i deras lagerlokaler gör ju inte spelet speciellt mycket nytta!
Håller med, man kan bara hoppas nu. Annars blir det väl Måndag som gäller, det skulle kännas surt. Nån som hört nåt om Soundtracket man skulle få med? Ryktas om att man inte får med det.
Postad 20 maj 2010 - 18:41
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Sofus: Du kallar på din häst/åsna genom att trycka upp på d-paden. Vidare kan du utnyttja "transport" som finns i städerna som gör att du kan hoppa direkt till en annan stad.
SIBA har gjort bort sig totalt, så mitt PS3-ex blir nog först i nästa vecka. Däremot har jag kört 360-versionen och jag tycker det är skoj i Free Roam när man är med några bra medspelare som man har en posse med. Lite få gang-hideouts dock (en extra i ps3-verren) men man kan också hitta på egna röjuppdrag. T.ex. massaker i Black Water (tror jag stan heter) skjut allt som rör sig och se hur länge du kan överleva etc..
Redigerat av Unregistered50fe2819, 20 maj 2010 - 18:43.
Postad 20 maj 2010 - 18:44
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1 076 inlägg
Fick spelet idag, men det är inte en enda på min lista som spelar RDR  Nån mer måste ha fått spelet nu?
Dstant: Fan vad drygt, för en gång skull har jag haft tur att få spelet tidigt, PS3 versionen dessutom
Postad 20 maj 2010 - 18:44
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Borde väl hinna från Tomteboda till Uppsala tills imorgon?
Mitt spel fick åka ca 40mil + diverse omvägar
Postad 20 maj 2010 - 18:45
FireSpirit
-
FireSpirit
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Mitt spel fick åka ca 40mil + diverse omvägar
Okej, bara att hålla tummarna då
Postad 20 maj 2010 - 18:46
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Fick spelet idag, men det är inte en enda på min lista som spelar RDR Nån mer måste ha fått spelet nu?
Dstant: Fan vad drygt, för en gång skull har jag haft tur att få spelet tidigt, PS3 versionen dessutom
Vad är det för fel på singelplayer så länge, jag kommer nog köra singelplayer några dagar framöver iaf så man kommer in i matchen lite
Postad 20 maj 2010 - 18:46
Lo-Fi Heroes
-
Lo-Fi Heroes
-
Forumräv
-
-
576 inlägg
Är det nån mer som bokat från siba som INTE har fått nåt meddelande om att det är försenat?
Postad 20 maj 2010 - 18:49
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Fick spelet idag, men det är inte en enda på min lista som spelar RDR Nån mer måste ha fått spelet nu?
Ja det är djävligt drygt, men jag har halsfluss så jag orkar knappt glo på tv, annars hade jag varit topp tunnor rasande! Men det är ett riktigt skönt spel med många sköna karaktärer, jag tycker att hypen är befogad.
Postad 20 maj 2010 - 18:50
FireSpirit
-
FireSpirit
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Vad är det för fel på singelplayer så länge, jag kommer nog köra singelplayer några dagar framöver iaf så man kommer in i matchen lite 
Finns det ingen tutorial eller nåt då? Jag vill gärna kasta mig in i mp ganska direkt
Postad 20 maj 2010 - 18:51
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Är det nån mer som bokat från siba som INTE har fått nåt meddelande om att det är försenat?
Jag har INTE fått något besked. Det sista jag hörde från dom var den 14 maj: Red Dead Redemption - uppdaterad release info!
Hej
Information gällande release datum på Red Dead från leverantör.
Leverantören har valt att flytta releasedatumet till den 21e maj 2010. Vi beräknar att få in spelet innan release och skickar din beställning så fort vi har spelet i lager.
Med vänlig hälsning SIBA Internetvaruhuset.
Redigerat av Unregistered50fe2819, 20 maj 2010 - 18:53.
Postad 20 maj 2010 - 18:52
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Sofus: Du kallar på din häst/åsna genom att trycka upp på d-paden. Vidare kan du utnyttja "transport" som finns i städerna som gör att du kan hoppa direkt till en annan stad.
SIBA har gjort bort sig totalt, så mitt PS3-ex blir nog först i nästa vecka. Däremot har jag kört 360-versionen och jag tycker det är skoj i Free Roam när man är med några bra medspelare som man har en posse med. Lite få gang-hideouts dock (en extra i ps3-verren) men man kan också hitta på egna röjuppdrag. T.ex. massaker i Black Water (tror jag stan heter) skjut allt som rör sig och se hur länge du kan överleva etc..
ok så min häst/åsna är ute och springer hela tiden altså tills jag ropar på den? transportpunkterna såg jag och använde mig av, letate runt lite efter folk men hittade inga. vad är posse? mycket jag inte förstod i spelet än, knaske var därför jag inte tyckte det var så kul. får se i morgon när fler har fått spelet. förresten så försökte jag knappa in koden som man fick med men det fungerade inte, stod nåt om att servern inte funkade eller nåt,, någon som har fått det att fungera?
Postad 20 maj 2010 - 18:55
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
ok så min häst/åsna är ute och springer hela tiden altså tills jag ropar på den? transportpunkterna såg jag och använde mig av, letate runt lite efter folk men hittade inga. vad är posse? mycket jag inte förstod i spelet än, knaske var därför jag inte tyckte det var så kul.
får se i morgon när fler har fått spelet.
förresten så försökte jag knappa in koden som man fick med men det fungerade inte, stod nåt om att servern inte funkade eller nåt,, någon som har fått det att fungera?
Min kod fungerade, du väljer downloadable contents från huvudmenyn och trycker in koden exakt, stora bokstäver och bindestreck.
Postad 20 maj 2010 - 18:57
FireSpirit
-
FireSpirit
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Får man även soundtracket som downloadable content kanske?
Postad 20 maj 2010 - 18:59
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Får man även soundtracket som downloadable content kanske?
Det vet jag inte, kan kika efter det när jag har lite mer tid senare ikväll/natt.
Postad 20 maj 2010 - 19:01
Lo-Fi Heroes
-
Lo-Fi Heroes
-
Forumräv
-
-
576 inlägg
Jag har INTE fått något besked. Det sista jag hörde från dom var den 14 maj:
Precis som mig då, då borde det ju vara lugnt och man får det i morgon?
Postad 20 maj 2010 - 19:04
FireSpirit
-
FireSpirit
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Det vet jag inte, kan kika efter det när jag har lite mer tid senare ikväll/natt.
Det vore schysst, för det står ju att man ska få med det. Lite info här tex: http://vgmdb.net/album/18256Included with the Limited Edition of the game.
Redigerat av FireSpirit, 20 maj 2010 - 19:05.
Postad 20 maj 2010 - 19:09
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Min kod fungerade, du väljer downloadable contents från huvudmenyn och trycker in koden exakt, stora bokstäver och bindestreck.
jag gjorde exakt så, men det var knaske nåt annat fel just då, ska testa i morgon igen, annrs får jag väl rida omkring på min åsna  angående soundtracket så står det att man får det om man har koden
Postad 20 maj 2010 - 19:28
belzebubb
-
belzebubb
-
Veteran
-
-
1 866 inlägg
Intressant omdömme någon har gett PS3-versionen. Fick spelet idag (20/5), en dag före release  Jag har det även på xbox, men ville ha ps3 versionen på grund av gratis online spel.
Rent spelmässigt är det här spelet helt underbart. Presentation, berättande, och framför allt friheten är i min mening näst intill perfekt! Och att allt utspelar sig i western miljö är ju bara en fet bonus. Multiplayer är kanon förresten ^^
Det finns oändligt med väl detaljerade recensioner där ute, så jag går inte så djupt här. Vill bara säga att jag älskar … Läs helaspelet och rekommenderar det starkt!
Så till det negativa, för detta var verkligen en oerhörd besvikelse för mig. Ps3 versionen är riktigt dåligt gjord, rent tekniskt. Detta säger jag då jag spelat 360 versionen och har den att jämföra med, vilken jag anser är enormt bra rent tekniskt. För den som spelar endast ps3 versionen blir nog inte detta lika påtagligt. Grafiken liknar "last gen", och jag kan bara inte förstå hur det kunde hända.
Jag har provat spelet på en w5500 och en panaPX80, med liknande resultat. Så mitt råd är att för den som har möjlighet, plocka upp 360 versionen. För dig som bara har tillgång till ps3, köp spelet, blicka aldrig tillbaks (definitivt inte på 360versionen), och försök bara njuta av detta så enormt bra spel i sig.
Postad 20 maj 2010 - 19:33
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
har aldrig riktigt förstått varför det blir skillnad på dom olika versionerna, vad är det egenligen som gör att det blir skillnad?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|