![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
7 år sedan |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 02 februari 2010 - 10:47
Postad 02 februari 2010 - 10:50
Jag förlorade alla shootouts..
Edit: Jag gjorde 9-1 (4-0) i föregående match...
Ok, ja det där var ju i o f s bara resultat i den fjärde och sista rundan.
Du är ursäktad.

Postad 02 februari 2010 - 10:54
Like catching a fish whit a fucking spear!Jo Zdaar var "en lite svårdödad host"
igår....

Postad 02 februari 2010 - 12:02
Like catching a fish whit a fucking spear!
Vilket faktiskt inte är så svårt...

Postad 02 februari 2010 - 12:10
Precis! Förstår inte vad dom klagar överVilket faktiskt inte är så svårt...

Postad 02 februari 2010 - 12:10
Postad 02 februari 2010 - 12:25
Ingen fara, all kritik är bra och håller med dig om det du skriver ovan. Kan ju bara bli bättre nästa gång.
Men samtidigt så finns ju risken att lag med färre spelare aldrig får ihop lag och därmed blir det bara pannkaka av allt.
Men du har rätt, borde ju jag/vi ha fattat från början. Jaja, svårt det där. Vi i lag Uppsala är ju inte speciellt många men har ändå lyckats spela 2 matcher. Beror ju egentligen enbart på hur intresserad man är, det folk gör fel är att dom tycker det låter kul med en turnering, anmäler sig och sen ser man inte röken av dom. DÅLIGT!
Tänk efter före ffs! Den UC2-turneringen frass3 startade är ett riktigt bra (dåligt?!) exempel på det.
Blir ju inte så kul för den som har dragit igång nåt och för dom som faktiskt är med och spelar, dom som inte visar sitt intresse mer än att anmäla sig till turneringen förstör ju för dom andra.
Men nu ska vi ha kul!
Är det Döden som ska ut och resa?!?![]()
Känner att jag måste klargöra att jag gillar att du tagit tag i en turre brittan, all cred för det. Det jag inte gillar är
det nuvarande formatet och ändring av regler i efterhand. Hoppas att du inte tycker jag är FÖR dum i huet!

Men det är som du säger, man lär sig och kan använda sig av det vid nästa turre!

Tycker nog oxå att det ska vara lite hårdare regler framöver, såsom bestämda lag, bestämda tider (som ev. kan ändras i värsta fall om båda lagen är med på det) och om folk bara uteblir utan vidare så är det WO utan nån diskussion.
Dvs. när regler och tider osv. står från början så får folk helt enkelt ta ställning om de kan/vill vara med i turneringen, givetvis måste man ju kunna vara lite flexibel i vissa tillfällen om det finns en lätt och bra
lösning på nåt litet problem, men det ska vara mer undantag än regel.
Det är nog enda sättet (på gott och ont) att få det att funka bra?
Sen borde vi kanske även införa nån typ av svartlistning (fan vad det låter hårt!

som bara skitit i det innan ställa upp igen (såvida de inte tigger och ber och LOVAR bättring).
Inte helt sällan nytt folk som dyker upp som gubben i lådan sen ser man aldrig dom igen, gäller dock inte alla. Frasse dök upp som gubben ilådan för mig i en 1vs.1 turre för hundra år sedan, och han får vi fortfarande dras med !

Redigerat av Dr. Death, 02 februari 2010 - 12:40.
Postad 02 februari 2010 - 12:31
Jag är i vilket fall som helst game nästan när som helst. Med undantag om 2 veckor

Postad 02 februari 2010 - 13:25
Redigerat av Unregistered32e6b0a6, 02 februari 2010 - 13:44.
Postad 02 februari 2010 - 14:09
klar!Tror möjligvis TS2 kan bidra till en fight ikväll
vad säger ni boys?
Postad 02 februari 2010 - 14:19
Känner att jag måste klargöra att jag gillar att du tagit tag i en turre brittan, all cred för det. Det jag inte gillar är
det nuvarande formatet och ändring av regler i efterhand. Hoppas att du inte tycker jag är FÖR dum i huet!
Men det är som du säger, man lär sig och kan använda sig av det vid nästa turre!
Tycker nog oxå att det ska vara lite hårdare regler framöver, såsom bestämda lag, bestämda tider (som ev. kan ändras i värsta fall om båda lagen är med på det) och om folk bara uteblir utan vidare så är det WO utan nån diskussion.
Dvs. när regler och tider osv. står från början så får folk helt enkelt ta ställning om de kan/vill vara med i turneringen, givetvis måste man ju kunna vara lite flexibel i vissa tillfällen om det finns en lätt och bra
lösning på nåt litet problem, men det ska vara mer undantag än regel.
Det är nog enda sättet (på gott och ont) att få det att funka bra?
Sen borde vi kanske även införa nån typ av svartlistning (fan vad det låter hårt!) så att man inte låter folk
som bara skitit i det innan ställa upp igen (såvida de inte tigger och ber och LOVAR bättring).
Inte helt sällan nytt folk som dyker upp som gubben i lådan sen ser man aldrig dom igen, gäller dock inte alla. Frasse dök upp som gubben ilådan för mig i en 1vs.1 turre för hundra år sedan, och han får vi fortfarande dras med !![]()
Tycker absolut inte att nån är dum i huvet för att man kommer med åsikter.
Sen kan jag tycka att det gnälls lite mycket ibland, men då syftar jag inte bara på dig.
När det gäller reglerna så tycker jag nog att dom varit spikade, utifrån folks åsikter, hela tiden.
När det gäller lagindelningen så har du rätt.
Det där med bestämda tider eller inte för matcher är ju grymt svårt.
Men återigen så handlar det om intresse och tid, kolla bara på dom lag som ligger i topp på vissa ladders.
Dom lirar ju säkert minst 1-2 matcher per kväll, att många här inte har tid för det är jag fullt medveten om och har förståelse för det.
Nu har inte det varit nåt problem än så länge tycker jag, det har ju trots allt redan spelats 4 matcher, bra gubbs!
- aber715Ska Team Uppsala ta sin tredje raka ikväll? Vad säger ni, lagkamrater?
- Britt78
- fraztheman ( visst kunde du ikväll också va frasse? )
- ???
Team Uppsala söker motståndare 21.00 ikväll!
Postad 02 februari 2010 - 14:50
- aber715
- Britt78
- fraztheman ( visst kunde du ikväll också va frasse? )
- Aguhi
Team Uppsala söker motståndare 21.00 ikväll!
jag är med!
Postad 02 februari 2010 - 14:52
För att besvara turbos fråga: Ja team skåne 1 lever. Frågan är bara om vi har spelare?
Jag är i vilket fall som helst game nästan när som helst. Med undantag om 2 veckor
OK om inget annat kan vi väl var 3 (3vs4) om inte motståndarna har något emot det. Eller vad tyker du?
Kanske bättre det än inte spela alls.
Postad 02 februari 2010 - 15:02
OK om inget annat kan vi väl var 3 (3vs4) om inte motståndarna har något emot det. Eller vad tyker du?
Kanske bättre det än inte spela alls.
Nemas probs med mig.
Team Skåne 1 ikväll
-Birkanoff
-
-
-
Postad 02 februari 2010 - 15:14
????
Nej, det har jag inte.
wtf... det är andra gången jag skriver till dig..
det är bara för du inte vill svara du säger så

men då tar jag det här ist. Jo jag vill gå med i Skåne Teamet, och som jag har förstått det är du som är herren på täppan å håller koll på sådant.
Ser hemskt gärna att strida i turneringen och representera skåne =)
Team Skåne 1
- Birkanoff
- Rudin86 (jag)
-
-
Jag?

Postad 02 februari 2010 - 15:15
wtf... det är andra gången jag skriver till dig..
det är bara för du inte vill svara du säger så
men då tar jag det här ist. Jo jag vill gå med i Skåne Teamet, och som jag har förstått det är du som är herren på täppan å håller koll på sådant.
Ser hemskt gärna att strida i turneringen och representera skåne =)
Du har då inte skickat nåt PM iallafall.
Om du hade läst först inlägget hade du sett att anmälningen egentligen är stängd men om alla tycker det är ok så kan jag jag självklart lägga till dig. Om alla tycker det är ok så kommer jag lägga till dig i Team Skåne 1 då dom verkar ha svårare att få ihop folk.
Postad 02 februari 2010 - 15:18
Du har då inte skickat nåt PM iallafall.
Om du hade läst först inlägget hade du sett att anmälningen egentligen är stängd men om alla tycker det är ok så kan jag jag självklart lägga till dig. Om alla tycker det är ok så kommer jag lägga till dig i Team Skåne 1 då dom verkar ha svårare att få ihop folk.
ok, låter schysst * Tummen upp*
Postad 02 februari 2010 - 15:20
Om alla tycker det är ok så kommer jag lägga till dig i Team Skåne 1 då dom verkar ha svårare att få ihop folk.
För mig är det lugnt. Speciellt med tanke på att vi kanske kan kämpa med fullt lag nu med

Team Skåne 1
-Birkanoff
-Rudin86
-Rolle90
-turbotomi?
Postad 02 februari 2010 - 15:23
För mig är det lugnt. Speciellt med tanke på att vi kanske kan kämpa med fullt lag nu med
Team Skåne 1
-Birkanoff
-Rudin86
-Rolle90
-turbotomi?
Ok!
Team Skåne 1 vs Team Uppsala 21.00 ikväll?
Team Skåne 1:
- Birkanoff
- Rudin86
- Rolle90
- turbotomi
Team Uppsala:
- fraztheman
- aber715
- aguhi
- Britt78
Postad 02 februari 2010 - 15:24
Ok!
Team Skåne 1 vs Team Uppsala 21.00 ikväll?
Team Skåne 1:
- Birkanoff
- Rudin86
- Rolle90
- turbotomi
Team Uppsala:
- fraztheman
- aber715
- aguhi
- Britt78
*edit* Turbo är på med
Game on beachezzzz!!
Redigerat av Birkanoff, 02 februari 2010 - 15:28.
Postad 02 februari 2010 - 15:32
*edit* Turbo är på med
Game on beachezzzz!!
Bra!
Team Skåne 1 vs Team Uppsala 21.00 ikväll!
Vem hostar? Gärna INTE jag då jag kommer lira hemma hos tjejen och hennes uppkoppling och comhem-modem suger.
Postad 02 februari 2010 - 15:38
Bra!
Team Skåne 1 vs Team Uppsala 21.00 ikväll!
Vem hostar? Gärna INTE jag då jag kommer lira hemma hos tjejen och hennes uppkoppling och comhem-modem suger.
samma här, mitt nätverk klarar inte riktigt hosting (Skulle jag inte tro i alla fall)
en fråga, namnen som står i listan, heter de så på Psn? så ska jag adda dom.
Postad 02 februari 2010 - 15:38
Det är smart att komma med bortförklaringar innan man har spelat matchen... ifall man förlorarVem hostar? Gärna INTE jag då jag kommer lira hemma hos tjejen och hennes uppkoppling och comhem-modem suger.

Postad 02 februari 2010 - 15:42
samma här, mitt nätverk klarar inte riktigt hosting (Skulle jag inte tro i alla fall)
en fråga, namnen som står i listan, heter de så på Psn? så ska jag adda dom.
Gör som du vill, räcker väl i o f s att du addar en av dom och ser till att vara online vid ca 20.55.
Det är smart att komma med bortförklaringar innan man har spelat matchen... ifall man förlorar
Bortförklaring?!?

Jag kan hosta, inga problem för mig.
Men jag tror att det är bättre för ALLA om nån som har en bättre och mer stabil uppkoppling hostar.
Postad 02 februari 2010 - 15:50
Jag skojar bara lite med digBortförklaring?!?
![]()
Jag kan hosta, inga problem för mig.
Men jag tror att det är bättre för ALLA om nån som har en bättre och mer stabil uppkoppling hostar.

Postad 02 februari 2010 - 15:55
****! kommer ju spela med livet i insats om TS2 inte vinner över TS1!! man kan INTE losa mot sin yngre bror! det finns bara INTE!Team Skåne 1
- Birkanoff
- Rudin86 (jag)
-
-
Postad 02 februari 2010 - 15:58
Någon som har en någorlunda stabil lina som kan hosta? Sitter på en 24/2 lina med 100 år gamla kopplingar så den är inte att lita på för fem öre.
Redigerat av Birkanoff, 02 februari 2010 - 16:00.
Postad 02 februari 2010 - 16:23
Haha du är en antikvitet Cel.
Någon som har en någorlunda stabil lina som kan hosta? Sitter på en 24/2 lina med 100 år gamla kopplingar så den är inte att lita på för fem öre.
men i värsta fall är det väl bara till att börja om med ny host!?
Jag har 15/3
Postad 02 februari 2010 - 18:24
Jag skojar bara lite med dig
Sånt fattar inte jag.

---
Frass3 & Co; bli inte oroliga om jag inte är online under kvällen.
Har lite annat och pyssla med men kommer in senast 20.50.
@Alla som hostar; för att folk ska kunna speca; se till att "Free Spec." är valt under Spectating.
Tror att det är nåt sånt iallafall.
Postad 02 februari 2010 - 19:30
Postad 02 februari 2010 - 19:31
Östergötland- skåne2 ska vi satsa på 21:00 jag dyker upp då iaf
jag e på i Öst(om de finns plats vill säga)
...ekaa??
Redigerat av Unregistered6f4e89a3, 02 februari 2010 - 19:32.
Postad 02 februari 2010 - 19:32
hur specar man? xD
Tryck Join session, sen när man väljer lag trycker du på cirkel
Postad 02 februari 2010 - 19:44
MIN PROJEKTOR STARTAR INTE!

och ingen Tv har jag för tillfället. Vafan projen fungerade innan idag.
Nu tänds inte lampan, bara den gröna leden som blinkar......
Nvm.... nu under tiden jag skriver detta tänks lampan... VA I ****! tog fan 5minuter!
.. Konstigt... lampan har ändå bara brunnit ca 550 timmar. så känns konstigt varför den strular som den gör.
Händer ibland det med att den inte tänds, då drar jag kablen (för knapparna svarar inte) sätter i kablen, så brukar det fungera igen, tar det för givet att det är en "varning" att något är på väg att paja..
men det här tar fan priset.
Ajaa men nu är den på i alla fall.
Postad 02 februari 2010 - 19:53
jag e på medÖstergötland- skåne2 ska vi satsa på 21:00 jag dyker upp då iaf
Postad 02 februari 2010 - 20:53
givetvis funkar ju inte mitt skit nu, F-n testar igen.... blir de nått ikväll?? annars kan jag nog imorrn runt 21 ska lira poker först me polarna...jag e på med
Postad 02 februari 2010 - 21:06
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 02 februari 2010 - 21:08.
Postad 02 februari 2010 - 21:22
och dom behöver inte ha gjort nån "inställning" för de innan så man inte klampar in o sabbar nått menar jag?För att specta en match så trycker ni på cirkel när ni väljer lag, sen tryck på trekant
Postad 02 februari 2010 - 22:59
Team Skåne 1 - Team Uppsala: 1-2
Team Östergötland/Kalmar - Team Uppsala: 0-2
Bra lirat alla! Grymt jämna S&D matcher i bägge matcherna!
Jag uppdaterar tabellen imorgon.
Postad 02 februari 2010 - 23:11
Postad 02 februari 2010 - 23:13
Jag kan lira match i morgon från 21......är lag sthlm med....vilka vill möta oss.....
Norrland kanske!??
Börjar bli dags att äntra scenen nu norrlandspojkar.

Postad 02 februari 2010 - 23:48
tackar för rolig match uppsala GG
Tack själv, ni bjöd på bra motstånd!
Grymt att vi vände 0-3 i S&D till 4-3 i andra matchen mot Östergötland/Kalmar.
Team Uppsala: Jag kommer troligtvis inte kunna spela imorgon onsdag och inte på fredag och lördag heller. På torsdag är jag nog redo. Men vi ligger ju ganska bra till, 4/7 matcher spelade.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar