hur snabb lina du har. tror att BF3 var riktigt seegt för mig.
PSN+ (Playstation Plus)
Postad 15 July 2013 - 12:19
hur snabb lina du har. tror att BF3 var riktigt seegt för mig.
Postad 17 July 2013 - 11:39
Till PS3 kommer Spec Ops: The Line, Need for Speed: Most Wanted och Mafia 2.
Till PS Vita handlar det om Lego: The Lord of the Rings och When Vikings Attack.
Sedan en sida att hålla reda på:
http://uk.playstatio...=gamecollection
Postad 17 July 2013 - 11:52
Redigerat av MartinAberg, 17 July 2013 - 11:52.
Postad 21 July 2013 - 11:37
om ens prenumerationstid har gått ut, men man går med igen.. har man tillgång till det man hade nedladdat då?
Postad 21 July 2013 - 11:42
hur är det med spel man tidigare "köpt" eller laddat ned som plus-medlem,
om ens prenumerationstid har gått ut, men man går med igen.. har man tillgång till det man hade nedladdat då?
Såsom jag förstått det så är det så. Jag tror också att IGC (Instant Game Collection) kommer "tillbaka" vid en reactivation.
Postad 21 July 2013 - 15:21
Postad 21 July 2013 - 18:26
"Köper" du ett spel från instant game collection så är det ditt. Avinstallerar du det och det försvinner från instant game collection är det gratis att ta hem igen. När prenumerationen går ut kan du inte spela spelen, men när du börjar igen har du tillbaka alla förmåner. Väldigt många mao.
Alltså PS+ är ju oslagbart. Kollade igenom den där bilden från PS+ UK (64 spel på ett år)
och det är bara att tappa hakan lite extra.
Postad 21 July 2013 - 23:06
Postad 22 July 2013 - 13:04
Det är ju dessutom en garant på bra spel. Minst 70 i betyg på samlade metacritic
Nu vet jag inte hur väl Sonys stats stämmer men under E3-presentationen så visade Jack Tretton (Sonys president USA/Spelavd?) siffror på detta:
Bifogad fil(er)
Postad 25 July 2013 - 21:19
Postad 26 July 2013 - 07:48
skulle köpt 1TB.
Postad 26 July 2013 - 09:30
Postad 26 July 2013 - 09:31
Leaspappa: din bild hade inget med det jag skrev att göra
Redigerat av Zartok, 26 July 2013 - 09:32.
Postad 26 July 2013 - 09:36
Tar bort spel hela tiden och det är ändå fullt
Leaspappa: din bild hade inget med det jag skrev att göra
Hehe nej men nu syftade jag bara på PS+ som tjänst och om det fanns siffror på om folk var nöjda med tjänsten som sådan...
När brukar Playstation komma med rabatter på PS+?
Postad 26 July 2013 - 11:00
Det kommer ett fåtal gånger per år tror jag. Nu kan det hända att det dröjer till någon teknikhelg i usa, typ black friday (tror det är en teknikhelg) eller någpt sånt. Du kanske får vänta till oktober/november med rabatten. Jul brukar dom väl alltid köra iaf.
Postad 26 July 2013 - 11:30
Black Friday är inte teknikspecifikt. Det är en dag då många är lediga (dagen efter Thanksgiving?) och har tid att shoppa som handeln har svarat på.Ja, jag kan förstp att folk är nöjda
Det kommer ett fåtal gånger per år tror jag. Nu kan det hända att det dröjer till någon teknikhelg i usa, typ black friday (tror det är en teknikhelg) eller någpt sånt. Du kanske får vänta till oktober/november med rabatten. Jul brukar dom väl alltid köra iaf.
Postad 26 July 2013 - 11:38
Postad 26 July 2013 - 13:27
Ja, jag kan förstp att folk är nöjda
Ok. Jag har hört att just black Friday/jul är stort. Det finns inget liknade Xbox där man kan köpa billigare på andra sajter?
Ja, jag kan förstp att folk är nöjda
Ok. Jag har hört att just black Friday/jul är stort. Det finns inget liknade Xbox där man kan köpa billigare på andra sajter?
Postad 26 July 2013 - 13:46
Postad 26 July 2013 - 15:39
Ms-points? Det kan du köpa billigt på olika nätsidor, sök typ cheap ms-points eller släng in frågan i xboxdelen, killarna där brukar köpa på väldigt billiga sidor
rea hela tiden mao
Nja jag menade mer om det fanns en motsvarighet för PS?
Postad 26 July 2013 - 17:58
Postad 26 July 2013 - 19:49
Black friday är i samband med thanksgiving och är traditionellt starten på julhandeln i USA. Thanksgiving är den kanske största högtiden i USA och även om de inte har några helgdagar i USA (i varje fall inte på samma sätt som här i europa) tar många ut semesterdagar för att träffa släkt och vänner.Black Friday är inte teknikspecifikt. Det är en dag då många är lediga (dagen efter Thanksgiving?) och har tid att shoppa som handeln har svarat på.
Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 26 July 2013 - 19:51.
Postad 27 July 2013 - 07:03
Måste man inte återställa från en backup?Beställde en SATA to USB-kabel inför framtiden. Då slipper jag ta backup på hårddisken, det lär ju ta 1 dag när det handlar om en full 500GB + en dag till för att återställa backupen til nya hårddsiken...
Med en SATA to USB så kopplar man bara in den gamla disken i USB o återställer från den.
Om det funkar att återställa direkt från sin gamla PS3-disk hade det varit perfekt, jag trodde att det var olika format.
Postad 28 July 2013 - 09:31
Postad 28 July 2013 - 11:53
Postad 28 July 2013 - 12:29
Kan han sen spela spelet från sin maskin om han är inloggad på sitt psn? Tänkte coopa i borderlands
Japp.. Tänkvärt är dock att många av spelen enbart kan installeras på två konsoller. Så om han har delat ut det med någon annan, så kommer du inte kunna ladda ner det utan att den 3:e personens konsoll avregistreras från din väns konto, typ.
Men arnars fungerar det perfekt att han är inloggad på sin psn, så snart du har påbörjat nerladdningen (och loggar in med ditt eget konto).
Postad 28 July 2013 - 12:47
Postad 31 July 2013 - 15:29
Hur kan jag kolla vilka spel som tillåter tre enheters reg? Har två ps3 som hade varit kul att ha spelen på båda
Om man tittar på spelet under playstation store så står det... typ:
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/assassin%27s-creed-iii/cid=UP0001-NPUB30826_00-AC3DIGITALPSN001
"Purchase or use of this item is subject to the PlayStation®Network Terms of Service and User Agreement and this item's use restrictions. This item has been sublicensed to you by Sony Computer Entertainment America. One-time license fee for downloads to up to 2 console systems that are associated with the purchasing account."
Jag tror att default var 5 konsoller, så när de har begränsat till 2 konsoller så har nog deras advokater sagt att det måste stå att det är begränsat...
Postad 09 August 2013 - 15:43
PSN+ har gjort sommaren mycket billig när det gäller spel
Postad 09 August 2013 - 16:59
PS Plus Augusti:
Till PS3 kommer Spec Ops: The Line, Need for Speed: Most Wanted och Mafia 2.
Till PS Vita handlar det om Lego: The Lord of the Rings och When Vikings Attack.
Sedan en sida att hålla reda på:
http://uk.playstatio...=gamecollection
Bumpar Pip:s inläggMärkte igår att Spec Ops: The Line var gratis för PSN+. Det kanske det har varit länge, men jag har inte vetat det innan iaf
Någon som har koll på om "The Heist" är ett lattjo "dricka-öl-med-polarna-och spela-spel-spel"?
Postad 09 August 2013 - 17:03
Bumpar Pip:s inlägg
Någon som har koll på om "The Heist" är ett lattjo "dricka-öl-med-polarna-och spela-spel-spel"?
The Heist är ett mycket bra sådant spel. Dock är det multiplayer online endast om jag inte missminner mig.
Postad 09 August 2013 - 17:06
Vad tråkigt, stämmer nog för jag har för mig jag läste 1-4 Co-op...The Heist är ett mycket bra sådant spel. Dock är det multiplayer online endast om jag inte missminner mig.
Återstår att se, nedladdning är startad nu iaf
Hade blivit utmärkt med WoW-spelningarna strömmandes in genom fönstret och skjutande strömmandes ut genom fönstret
Redigerat av MartinAberg, 09 August 2013 - 17:08.
Postad 10 August 2013 - 00:05
Bump hit och bump dit, hur ska man ha koll på alla inlägg?Bumpar Pip:s inlägg
Postad 10 August 2013 - 01:45
Var tyvärr rätt laggigt, ett "heist" sedan blev det raderat, tyvärr....Vad tråkigt, stämmer nog för jag har för mig jag läste 1-4 Co-op...
Återstår att se, nedladdning är startad nu iaf
Hade blivit utmärkt med WoW-spelningarna strömmandes in genom fönstret och skjutande strömmandes ut genom fönstret
Life is a bitchBump hit och bump dit, hur ska man ha koll på alla inlägg?
Postad 10 August 2013 - 07:08
Var tyvärr rätt laggigt, ett "heist" sedan blev det raderat, tyvärr....
Jag fastnade lite för det spelet.. kört några gånger, men generellt tycker jag att spelet är väldigt skrikigt... känns som ett omedicinerat ADHD-barn. Det ska springas omkring och bråkas och skjutas och det skriks och ...arr.. Lätt att få huvudvärk av det spelet.
...och det där var mitt inlägg nummer 1337..
Postad 10 August 2013 - 12:02
Någon annan som har problem att installera Spec Ops: The Line? Jag kommer en bit in i installationen innan den avbryts och jag får felkod 80029564Märkte igår att Spec Ops: The Line var gratis för PSN+. Det kanske det har varit länge, men jag har inte vetat det innan iaf
Postad 10 August 2013 - 12:24
Testat att ladda ner det igen?Någon annan som har problem att installera Spec Ops: The Line? Jag kommer en bit in i installationen innan den avbryts och jag får felkod 80029564
Kan ju ha hänt något med filen...
Postad 10 August 2013 - 17:23
Postad 10 August 2013 - 17:34
Typ så, fast väldigt underhållande. Första timman av spelet är spektakulärt. Fantasin flödar hos kreatörerna.Laddar ner Saints Row 3... tänkte testa lite, aldrig spelat nåt av dom... är det som GTA på doping typ eller?
Postad 10 August 2013 - 17:42
Postad 10 August 2013 - 17:51
Faktiskt. Jag var jätteimponerad tills spelet öppnade upp sig och jag blev påmind om att det är en sandlåda.Typ så, fast väldigt underhållande. Första timman av spelet är spektakulärt. Fantasin flödar hos kreatörerna.
Postad 10 August 2013 - 18:03
"Förr i tiden" kunde man ladda ner från PSN i hastigheter upp till 7-8MB/s och det dippade ner till kanske halva farten i värsta fall... Idag kan det krypa ner till 50kb/s i värsta fall... vad har hänt?Men tusan vilken tid det tar att ladda ner det! Hållt på i några timmar nu, och är bara uppe i 55%... har 60 lina...
Postad 11 August 2013 - 09:21
"Payday: The Heist" var på 1,2 Gb och tog mig 10 minuter att ladda ner..
Postad 11 August 2013 - 14:22
Har testat två gånger. Googlade lite och verkar vara något med routern som skapar felet. Får se om jag får någon rätsida på det...Testat att ladda ner det igen?
Kan ju ha hänt något med filen...
Postad 11 August 2013 - 18:49
Har testat två gånger. Googlade lite och verkar vara något med routern som skapar felet. Får se om jag får någon rätsida på det...
Jag har haft samma problem med tre olika spel.
Har alltid varit tvungen att koppla bort routern och köra trådat.
Då har det alltid funkat.
Finns säkert nån inställning med routern som ska fixas med, men eftersom jag kan köra trådat också så är det en enklare lösning.
Och min router har fungerat till alla andra spel jag laddat ned.
Postad 12 August 2013 - 10:33
Jag stötte på felet en gång när jag laddade ett spel, körde trådlöst. Bytte till trådat då jag trodde att det skulle gå snabbare, men det var typ samma hastighet. Däremot fungerade det den andra gången. Testa ^^
3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 bilder
4 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?