Ringde upp butiken, 499kr där också
Redigerat av uberking, 08 November 2011 - 16:09.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 08 November 2011 - 13:43
Någon som vet vad de kostar på MediaMarkt Bäckebol idag?
Ringde upp butiken, 499kr där också Redigerat av uberking, 08 November 2011 - 16:09. Postad 08 November 2011 - 14:07
intryck såhär långt är att det är rappt och skoj, mer cod4-stuck på det
bra banor, men i början är man helt lost som vanligt Postad 08 November 2011 - 17:06
Gamestop nordstan i göteborg har fått tillbaka lite bokningar på Hardened ED, så jag passa på att ta en sådan.
Testar spelet innan jag använder koderna dock, ifall jag inte gillar. Postad 08 November 2011 - 17:09 Köpte mitt precis på elgiganten på Bäckebol, ksotade 499kr, samma på MM. Postad 08 November 2011 - 17:31
Webhallen "svek" för första gången och levererade inte på releasedagen. Fick bli till att plocka upp ett ex för 499Kr på Elgiganten. Dvs snart ligger det ett inplastat ex ute på Tradera.
Postad 08 November 2011 - 17:44
Webhallen tabbade sig här också så men Expert hade nåt ex undangömt i ett skåp som jag knep
Postad 08 November 2011 - 17:48
Drog en halv runda TDM innan frugan och barnen stegade in genom ytterdörren.
Postad 08 November 2011 - 17:57
Varför inte bara skicka tillbaka exet från Elgiganten?
Helt jävla underbart med andra ord, jag längtar hem nu! Postad 08 November 2011 - 18:35
Det är Elgiganten-exet jag öppnat och spelat. Det andra hamnar på Tradera om jag nu inte skickar tillbaka till Webhallen, vilket jag troligen inte gör. Redigerat av TheBadlands, 08 November 2011 - 18:38. Postad 08 November 2011 - 18:40
Inte helt ovanligt sätt att arbeta för utvecklare - inom olika medier. För att ta ett exempel gjorde M.Bay nåt liknande där han "lånade" en scen från The Island och använde i senaste Transformers. Redigerat av TheBadlands, 08 November 2011 - 18:40. Postad 08 November 2011 - 18:43
Ninja på rank 55, va sjutton?! Men jag ser att det finns en grej i prestige shopen som heter Unlock Gear som verkar lösa detta problemet
Postad 08 November 2011 - 18:59
Så här långt kan jag bara konstatera att jag tycker spelet är förbannat kul! Visst inga som helst uppdateringar gällande grafik och ljud sedan MW2 vilket jag tycker är jäkligt synd! Visst, det är ju ett vinnande koncept de kör med. Grafiken kan jag köpa för den är ju bra mycket bättre än Black ops. Men när det kommer till ljudet efter ha spelat BF3 lite grann så känns det rent ut sagt jäkligt mossigt!
Men när det kommer till spelkänsla, så äger detta spelet i jämförelse med BF3. Kommer bli många dygn spelade under vinterhalvåret kan jag säga! Postad 08 November 2011 - 19:26
Kört ca 2 timmar nu och har lite synpunkter...
Kul snabb action. Ljudet känns ju rätt B efter att ha kört BF3. Banorna jag testat har var helt ok, önskar dock lite större banor så som i BF3. Som i BO, så har servrar lagt ner, och varit oanträffbara Aktiverade mitt Elite så får ju massa nya DLC prylar varje månad i 9 månader. Men när jag ska regga mig på callofduty.com/founder så händer det inget alls, plus att elite appen till PS3 är ruskigt seg och stänger av sig mer än det fungerar. vill ju ha min skin, cammo och "namn" (hur fungerar det för er?) Så här på rak arm känner jag nog att det kommer bli ett par timmars spel på detta =) men det är långt ifrån ett BF3. Postad 08 November 2011 - 19:35 Väntat, men gött att höra Postad 08 November 2011 - 19:50
Vilket var gött att höra? att jag vill ha större banor eller att dom inte finns
Någon som fått igång sitt founder från hardened? elite är igång tror jag =) för jag får 100 för varje kill och det ska ju vara dubbel xp i 2 timmar. Postad 08 November 2011 - 19:55
Jag har inte aktiverat dubbel xp men däremot fick jag en token som jag kan använda i prestige shop..
9.3 på gametrailers inte jag minns fel fick BF3 9.2 // Kill confirmed Postad 08 November 2011 - 20:02
Vad andra ger i betyg säger inte så mycket, visst är spelet bra men det är långt ifrån lika kul som BF3. Jag har en 4timmars dubbel som jag inte aktiverat, men när man aktiverade sin elite så fick man 2 timmar med på köpet. Har också en token att använda men väntar med den. Shit man dör lätt och fort Postad 08 November 2011 - 20:10
Herregud, va fan tänkte ni när ni gjorde det möjligt för en Juggernaut att springa omkring med en LMG?
Redigerat av OWC, 08 November 2011 - 20:11. Postad 08 November 2011 - 20:15
Hann spela 4 matcher domination. Vet inte riktigt vad jag tycker om spelet ännu. Det ser ut som MW2 men känns inte som det riktigt. Kan inte sätta fingret på det men det är något med kontrollen som känns underligt.
Kartorna kan i det närmaste beskrivas som "osäkra" d.v.s man känner sig inte säker någonstans. Fast det kan ju såklart ha att göra med att man inte kan dem än. Blir till att ta ett par längre sessioner snart och bekanta sig med spelet. Postad 08 November 2011 - 20:26
Känns lite som att var man än befinner sig så finns det öppningar både bakom och sidorna Men spelet känns roligare nu än det gjorde tidigare ikväll. kanske för att man låst upp lite mer saker. Postad 08 November 2011 - 20:40 Att banorna är mindre än i BF, precis vad jag gillar. Postad 08 November 2011 - 20:54
Elgiganten Sollentuna, 444 kr.
Ja, ljudet är ingen höjdare, men bättre än BLOPS i alla fall... Postad 08 November 2011 - 20:58
Frågar igen... Founder, någon som har kunnat fixa det på callofduty.com/founder
Postad 08 November 2011 - 21:51
Detta spel känns så förlegat efter man spelat BF3 =(
Fick spelet för 399:- på Elgiganten i Valbo... Redigerat av Unregistered33c38b9d, 08 November 2011 - 21:51. Postad 08 November 2011 - 22:04
+1 Rätt kul att spela som lite snabb action bara. men känner att jag hela tiden försöker hitta RX ifrån BO Postad 08 November 2011 - 23:57
Mycket roligt spel, känns som MW2 men fräschare, vilket är bra. Det kommer att vara detta spel jag kommer att lira och BF3 kommer att hamna på Tradera.
Postad 09 November 2011 - 07:42
Det var skönt att spelet kändes mer som MW2 än blops,många små förbättringar i lobbyn,röriga kartor men det är väl som vanligt innan man lär sig dom. Men ljudet i vapnen låter riktigt konstigt,scar med dämpare t.ex låter ju som vapnet är trasigt eller nått
Postad 09 November 2011 - 08:13 Jag kände osså att det var något som inte stämde jämfört med MW2, men kan inte heller sätta fingret på vad det är. Tyckte att det även var lite väl laggit i vissa stunder, men det kanske är något man får räkna med de första dagarna efter att ett så eftertraktat spel släpps, dock är det långt mycket bättre än vad BO var vid lansering... Postad 09 November 2011 - 08:56
Jag var på MM Umeå med tre kids igår och köpte fyra ex varav ett Hardened Edition till mig. De vanliga kostade 444 och Hardened 999. Det var lite bökigt att aktivera Elite men det funkade. Skönt att få alla nya banor i ett år. Sen lär man vara less ändå.
Jag hann spela i någon timme och efter ett par katastrofala första TDM-matcher så lyfte jag mig lite men jag hade fler deaths än kills konstant. Spelet är kul men jag blev lite åksjuk vilket jag inte känt på Black Ops. Ovana kanske... Jag hoppas att de har ett bra rankingsystem så att man får spela mot jämndåliga för det mesta. har man bara tid att spela en stund då och då så blir man chanslös mot de som lirar flera timmar om dan... Postad 09 November 2011 - 08:59
Tycker spelet är sådär faktiskt. Än så länge tycker jag COD4 och MW2 är betydligt bättre, kan inte riktigt förklara varför. Till viss del beror det på lagget. Det blev dock bättre mot slutet på kvällen. UMP:en är OP precis som l2ickard skrev och M16 är alldeles för klen, men jag kör på med den ändå precis som frasse.
Dom har ju återanvänt en hel del, bland annat grafiska objekt. Där ska DICE ha stor cred för BF3. Men som vi sagt tidigare, egentligen räcker det (SKA räcka) med nya kartor till MW2. Men jag tycker definitivt inte att detta känns som MW2 och skillnaderna är inte positiva. Men nu har jag ju bara spelat en kväll så länge så vi får väl se. Gårdagens "bragd" stod inte helt oväntat l2ickard för när han drog in en 19-2 (?) runda på S&D, snyggt jobbat! Jag lyckades som bäst med en 8-0 runda och det var den sista igår så det var ju en skön avslutning. Redigerat av BrittBastard, 09 November 2011 - 09:01. Postad 09 November 2011 - 09:04
Det måste vara någon typ av rekord......
Jag fick lite otäcka BLOPS feelings när jag spelade, vet inte vad det var, kanske ärtbösse-ljudet eller nåt.... Postad 09 November 2011 - 09:07
Ikväll blir det lir från kl 16 för mig och då är jag sugen på att testa lite S&D med krapparna krus.
Postad 09 November 2011 - 09:10
Efter några timmars lir igår måste ja säga att ja e lite besviken hade ju hoppats på att de skulle va en sammanslagning av Mw2 o BO men tji där fick ja!! Tyckte kontrollen kändes seg trots full sens
Ja e hemma då nån gång med!! Så ja e på Igår va de fullt när ja försökte joina alla kära vänner o när ja blev inbjuden ringde telefonaset..... Dock så ska ja inte gnälla på de då ja blev kallad till anställningsintervju Postad 09 November 2011 - 09:25
om vi ska enas om något kanske det vore att det är rappare vapenkontroll på mw3 än bf3? (anser jag iaf)
Postad 09 November 2011 - 09:46
i hardened så fick man med ett founder "visitkort" med en kod på baksidan. varfan ska man använda den koden? hittar ingenstans där man ska skriva in den
Postad 09 November 2011 - 09:51
"If you have a MW3 Hardened Edition you can use the code included on the Founder card to add Founder benefits to your Premium account on the site after 11/13/11" Postad 09 November 2011 - 09:53
Gå in i playstation store. Uppe i högra hörnet finns några små ikoner. En av dessa är redeem codes. Klicka på den och mata in koden så skall det gå bra. Postad 09 November 2011 - 10:04
Elite har jag fått ner, detta är en annan kod, en lång jävel Birka- ahh jag fick det till att man skulle göra det innan den 13 Postad 09 November 2011 - 10:11 Jo men set är väl ingen nyhet , så har väl alla cod spel varit , om man nu måste jämföra med BF hela tiden Postad 09 November 2011 - 10:24
Eller att man är svårdödad i detta spel precis som i BLOPS... Gillade "Kill Confirmed" läget skarpt. Gillade även Survival-mode. Postad 09 November 2011 - 10:50
vad är survival mode för nåt? Postad 09 November 2011 - 11:39
Nu blev jag lite tveksam om jag ska spela detta mer. Spelade precis 3 matcher och hann under den tiden spy ur mig diverse obsceniteter. Bordet bredvid mig fick smaka på herr höger med. Har inte rageat så här hårt på ett spel sen... MW2!
Kan vara att jag bara är lite förmiddagsgrinig så vi får väl se efter ikväll. Commando är kvar, QS verkar vara ännu lättare, killstreaks börjar om av sig själva utan att man behöver dö och motståndarna kan rusha hemmaflaggan och vara framme innan man kommit halvvägs med cappen... Slutade spela när spelet hängde sig. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |