MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
974 svar till detta ämne
Postad 20 January 2012 - 14:36
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Kills / Deaths 6 / 24 KD Ratio 0.25
Nemesis [MHB]ekaa Killed You 18 Victim [MHB]Britt78 You Killed 4
Jag kan leva med att få stryk det har jag inga problem med men att jag skulle vara så dålig så jag går 2-18 mot ekaa i en domination 2 vs 2 med fungerande förutsättningar det känns ju inte helt troligt.
Ojdå! Då är det ju ganska uppenbart att något inte stämmer.
Postad 20 January 2012 - 14:43
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Så jäkla tråkigt, man VET att det inte är som det ska, men man får/ska inte gnälla för då är man dålig förlorare, men man kan ju inte bara sitta och hålla käften och låta folk tro att dom är så mycket bättre.
Samtidigt vill man ju inte heller förta någons annans insats...
Brukar skriva "You and your 3world connection..." till folk som jag tycker laggar för mycket nu för tiden (public), gissa om man får beska svar?
Man måste ju avreagera sig på nåt sätt.
Postad 20 January 2012 - 14:52
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Det är väldigt uppenbart i detta spel om man sitter och speccar andra spelar. "Men för bövelen, hur skjuter han egentligen - siktar ju flera meter bakom FI!! Jaha... han träffade..."
Postad 20 January 2012 - 15:06
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Jag spelade HQ med bla. Ekaa och i ett läge när Ekaa var död så hörde jag att han kommenterade hur jag siktade när jag skulle lägga en liten javelin mitt i fiendehögen, fattade inte vad han menade, när han tyckte det var perfekt så var det ju rent åt skogen, jag träffade och tog tre man.
Uppenbarligen såg inte han samma sak som jag såg när han speccade mig, skitspel!
Tänk att detta faktiskt är CoD8 och det är inte bättre än så här, känns dessutom som att det går åt fel håll...
Postad 20 January 2012 - 15:07
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Så är det aldrig för mig.. jag skjuter snett naturligt.
Postad 20 January 2012 - 15:21
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Nej jag fick kommentaren men va då ....spela klart S & D också....vi spelar ju för att det är kul.......ja hur jävla kul är det egentligen. Jag har så lite tid som det är och då känns det meningslöst att spela när det funkar så dåligt. En motfråga kan ju vara att då kan vi ju lira en match till där ni lirar med bara en hand....vi spelar ju ändå bara för att det är kul ju..... Spelade cod4 resten av kvällen och det var däremot kul....fortsättningsvis kommer jag hålla mig till det eller MW2 för det är kul....Ångrar att jag inte hade filmläget aktiverat för en situation hade varit rätt kul att visa.....Rilly blir skjuten runt hörnet och jag vet att motståndaren kommer komma....därför börjar jag skjuta med akimbo f9 innan någon kommer runt hörnet för att kompensera för lagget.....lik förbannat kommer motståndaren runt hörnet och man blir skjuten.....förbannade skitspel säger jag bara.....
Redigerat av Unregistered32f0b602, 20 January 2012 - 15:28.
Postad 20 January 2012 - 15:24
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Nej jag fick kommentaren men va då ....spela klart S & D också....vi spelar ju för att det är kul.......ja hur jävla kul är det egentligen. Jag har så lite tid som det är och då känns det meningslöst att spela när det funkar så dåligt. En motfråga kan ju vara att då kan vi ju lira en match till där ni lirar med bara en hand....vi spelar ju ändå bara för att det är kul ju.....
Spelade cod4 resten av kvällen och det var däremot kul....fortsättningsvis kommer jag hålla mig till det eller MW2 för det är kul....
Det gör du rätt i. Bara dumt att tvinga sig på något.
Postad 20 January 2012 - 15:39
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Nä det är verkligen under all kritik. Igår var jag tvungen att dö fem gånger i rad med olika vapen innan jag hittade ett vapen som fungerade mot knugen och strand. (tror jag det var )
haha jag märkte verkligen hur du fick kämpa  var det du som åt upp mig med one burst OP skitvapnet Type 95?  ok att vapnet inte är så himla apbra i public men i 2v2 märker man hur bra det är. tyvärr har jag inte gett det en chans och kan inte använda det. jag vet att det kräver lite träning till skillnad från FMG9 som dödar av sig själv. att möta en duktig spelare som kör mycket Type 95 är helt omöjligt för mig. det är en uppenbarelse jag fått av denna turnering. märker nu att jag inte är så bra 1 mot 1 som jag trodde utan jag har levt på objective spel där det bara är att rusa och spraya så många som möjligt för att sedan dö och respawna. jag borde ha kört mer SnD och Team deathmatch innan denna turnering hehe
Postad 20 January 2012 - 16:00
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Kills / Deaths 6 / 24 KD Ratio 0.25 Nemesis [MHB]ekaa Killed You 18 Victim [MHB]Britt78 You Killed 4 Jag kan leva med att få stryk det har jag inga problem med men att jag skulle vara så dålig så jag går 2-18 mot ekaa i en domination 2 vs 2 med fungerande förutsättningar det känns ju inte helt troligt.
Lustigt att Rilly gick plus iaf. Du kan ju absolut inte haft en dålig dag, alltid på topp gejm mässigt anntar jag. Så de enda som kan göra att du losar en match e lagget
Postad 20 January 2012 - 16:05
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Nej jag fick kommentaren men va då ....spela klart S & D också....vi spelar ju för att det är kul.......ja hur jävla kul är det egentligen. Jag har så lite tid som det är och då känns det meningslöst att spela när det funkar så dåligt. En motfråga kan ju vara att då kan vi ju lira en match till där ni lirar med bara en hand....vi spelar ju ändå bara för att det är kul ju.....
Spelade cod4 resten av kvällen och det var däremot kul....fortsättningsvis kommer jag hålla mig till det eller MW2 för det är kul....
Ångrar att jag inte hade filmläget aktiverat för en situation hade varit rätt kul att visa.....Rilly blir skjuten runt hörnet och jag vet att motståndaren kommer komma....därför börjar jag skjuta med akimbo f9 innan någon kommer runt hörnet för att kompensera för lagget.....lik förbannat kommer motståndaren runt hörnet och man blir skjuten.....förbannade skitspel säger jag bara.....
Kul att du hittat tillbaka till CoD4, ett UNDERBART spel!  Om ändå HELA MHB gått tillbaka, då hade det varit RIKTIGT skojj!  Ang. att fullfölja matcher så tycker jag nog att man oavsett om man tycker det är roligt eller ej, lagg eller ej, bör spela klart iom. att det är ett slags åtagande man tagit på sig när man ställde upp i turren, blir roligast så för alla i slutändan. Försöker inte moralpredika för dig men jag tror nog att du själv tyckt likadant om du varit i motståndarlaget?  Nästa vecka kan ni få spöa oss igen så kommer det att kännas bättre!  Bara att hoppas att man får medlagg några matcher oxå. Lustigt att Rilly gick plus iaf. Du kan ju absolut inte haft en dålig dag, alltid på topp gejm mässigt anntar jag. Så de enda som kan göra att du losar en match e lagget
Oj... It's on!
Postad 20 January 2012 - 16:07
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Jag har inget problem med att förlora ekaa....om du faktiskt läser det jag skriver så ser du det.....vi hade säkert förlorat även med bra förutsättningar med tanke på att du och Britt är riktigt duktiga båda två.....men att jag har ihjäl dig två gånger av 20 möten i en match känns inte riktigt rimligt för mig. Hade det varit 10-18 hade jag inte heller tyckt det var konstigt. Slutsatsen av det hela är helt enkelt att det känns rätt meningslöst att spela när spelet funkar på det sättet. Rilly gick för övrigt inte plus heller......
Postad 20 January 2012 - 16:10
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Sen ska man ju verkligen skilja på att gå 1-10 där man hela tiden förlorar 1v1 och 1-10 för att man blir "outplayed" och skjuten i ryggen hela tiden. 1v1 är ett lotta i detta spel, därför jag sätter mig i ett hörn på andra sidan banan med en sniper  Om ändå HELA MHB gått tillbaka, då hade det varit RIKTIGT skojj! 
jag är riktigt sugen på att börja spela det igen efter denna turre. Försökte starta det häromdan med åkte på det klassiska med portar som inte är öppna så jag kunde inte lira online...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 January 2012 - 16:09.
Postad 20 January 2012 - 16:10
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
jag var med om en konstig sak i första matchen jag och döden spelade mot rilly. vi var precis i slutet av en match, nån sekund kvar bara och precis då möter jag och rilly varandra, men eftersom matchen slutade precis då så tog ju inte skotten något (som det alltid är precis innan en match är slut)
med andra ord blev jag inte skadad fast han skjöt på mig och han blev troligtvis inte skadad när jag skjöt på honom.
sen efter matchen får vi se winning killcam och vad får jag se då? jo att jag möter rilly på den platsen och att jag stendör.
WTF tänkte jag och försökte förklara situationen men tror inte nån förstod vad jag menade riktigt.
hur fan går det till egentligen?
Postad 20 January 2012 - 16:12
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Ser ingen poäng med att lägga den lilla speltid som jag har på att spela en sista match under de förutsättningarna oavsett vilket..... och den enda som enligt mig kan invända mot det valet är Rilly.....för egen del hade jag helt ärligt inte brytt mig om du och soffan exempelvis hade skippat sista matchen döden......med tanke på att Ekaa och Britt får 3-0 istället för 2-0 så påverkar det ju inte deras resultat heller.
Postad 20 January 2012 - 16:14
Rilly89
-
Rilly89
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Aha, det var det du menade. Nu kommer jag inte ihåg om det var ditt namn ovanför i killcamen, för jag mötte döden på samma ställe precis innan och han stendog. Det och att det är ett skitspel är väl de två förklaringar som finns
Postad 20 January 2012 - 16:15
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Spelade det resten av kvällen igår Morlock och det VAR skitkul....var dessutom inte något vidare lagg eller knas heller så länge jag spelade.......
Postad 20 January 2012 - 16:16
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Aha, det var det du menade. Nu kommer jag inte ihåg om det var ditt namn ovanför i killcamen, för jag mötte döden på samma ställe precis innan och han stendog. Det och att det är ett skitspel är väl de två förklaringar som finns 
jo det var jag i killcamen  ska man kanske testa cod 4 ihop med en öl ikväll?
Postad 20 January 2012 - 16:26
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Ser ingen poäng med att lägga den lilla speltid som jag har på att spela en sista match under de förutsättningarna oavsett vilket..... och den enda som enligt mig kan invända mot det valet är Rilly.....för egen del hade jag helt ärligt inte brytt mig om du och soffan exempelvis hade skippat sista matchen döden......med tanke på att Ekaa och Britt får 3-0 istället för 2-0 så påverkar det ju inte deras resultat heller.
Jag hade lackat rejält om nån hoppat ur inför sista matchen. S&D är för mig den goda efterätten som kommer efter en illa vidbränd koldolme (KC & Dom.). Tänk om vi skulle hoppa ur varje gång.. rätt trist stämning det hade blivit. Vad gäller speltid; du hade ju tid att lira MW4?? /G
Redigerat av Unregistered1331, 20 January 2012 - 16:27.
Postad 20 January 2012 - 16:31
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Ja den tid jag hade la jag på att spela cod 4 istället eftersom det var kul......
Postad 20 January 2012 - 16:34
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Bara det faktumet att JAG "stendog" säger väl en hel del om hur dåligt detta spelet fungerar!
Postad 20 January 2012 - 16:38
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Jag hade lackat rejält om nån hoppat ur inför sista matchen. S&D är för mig den goda efterätten som kommer efter en illa vidbränd koldolme (KC & Dom.).
Tänk om vi skulle hoppa ur varje gång.. rätt trist stämning det hade blivit.
Vad gäller speltid; du hade ju tid att lira MW4??
/G
Älskar dina liknelser!  Det är det lite så jag menar med att följa utstakade och godkända turneringsregler, men inget att tjöta vidare om, blicka framåt! För övrigt så skulle jag oxå vilja lira MW4 medans ni andra sitter och lirar gammel CoD MW3!
Postad 20 January 2012 - 16:43
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
haha jag märkte verkligen hur du fick kämpa 
var det du som åt upp mig med one burst OP skitvapnet Type 95? ok att vapnet inte är så himla apbra i public men i 2v2 märker man hur bra det är. tyvärr har jag inte gett det en chans och kan inte använda det. jag vet att det kräver lite träning till skillnad från FMG9 som dödar av sig själv. att möta en duktig spelare som kör mycket Type 95 är helt omöjligt för mig. det är en uppenbarelse jag fått av denna turnering.
Den verkar ju funka lite olika från dag till dag
Postad 20 January 2012 - 16:47
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Bara att bryta ihop och gå vidare. Men jag håller med om att man bör spela samtliga matcher.
Och laggdelen spelar antagligen mindre roll nu när det är 2v2 än i vanliga matcher.
Mindre random eldstrider utan de är för det mesta vunna av den som gör sina förberedande förutsättningar så bra som möjligt.
Postad 20 January 2012 - 16:49
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Haha fan kungen! Alltid lika positiv  önskar jag var hälften den människa du är.
Jag kan tänka mig lite cod4 sen. Spelade aldrig det online så mycket. Spelade split-screen med polarna mest.
Postad 20 January 2012 - 16:54
Zdaarlight
-
Zdaarlight
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Kills / Deaths 6 / 24 KD Ratio 0.25
Nemesis [MHB]ekaa Killed You 18 Victim [MHB]Britt78 You Killed 4
Jag kan leva med att få stryk det har jag inga problem med men att jag skulle vara så dålig så jag går 2-18 mot ekaa i en domination 2 vs 2 med fungerande förutsättningar det känns ju inte helt troligt.
Vad har du fått dessa uppgifter ifrån? Har du skrivit av det direkt från spelet eller har du tagit det från http://www.callofduty.com/elite? Om du har tagit det från den hemsidan så är det väldigt troligt att det inte stämmer, vissa kills och death brukar försvinna helt när man tittar. Jag kommer ihåg en match där jag gick 16-4 på Search och sedan när jag kollade på hemsidan stod det typ att jag hade gått 9-3  Men om du gått efter det som stod i spelet då kan du glömma allt jag just skrivit men då har jag iaf fått skryta lite om min fina omgång i Search
Postad 20 January 2012 - 17:07
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Vi har en separat tråd för CoD-skryt, det vet du? https://www.minhembi...pic=210552&st=0På tal om den tiden när den skapades, vart har noseone tagit vägen, har han sålt sitt PS3?!
Redigerat av Dr. Death, 20 January 2012 - 17:13.
Postad 20 January 2012 - 17:15
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Vi har en separat tråd för CoD-skryt, det vet du? 
https://www.minhembi...pic=210552&st=0
På tal om den tiden när den skapades, vart har noseone tagit vägen, har han sålt sitt PS3?! 
noseone skrev nåt på forumet här om dagen såg jag. kommer dock inte ihåg i vilken tråd. ska du lira cod4 idag döden?
Postad 20 January 2012 - 17:32
Johnsson1975
-
Johnsson1975
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
Vad har du fått dessa uppgifter ifrån? Har du skrivit av det direkt från spelet eller har du tagit det från http://www.callofduty.com/elite? Om du har tagit det från den hemsidan så är det väldigt troligt att det inte stämmer, vissa kills och death brukar försvinna helt när man tittar.
Jag kommer ihåg en match där jag gick 16-4 på Search och sedan när jag kollade på hemsidan stod det typ att jag hade gått 9-3 
Men om du gått efter det som stod i spelet då kan du glömma allt jag just skrivit men då har jag iaf fått skryta lite om min fina omgång i Search 
Stämmer, imponerade på mig själv när jag vann en FFA med sniper, men när jag kollade på nätet dagen efter hade jag bara 28 kills.
Postad 20 January 2012 - 17:34
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
På tal om den tiden när den skapades, vart har noseone tagit vägen, har han sålt sitt PS3?! 
Han svarar snabbt som attan på byggahus.se...
Postad 20 January 2012 - 17:42
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
haha jag märkte verkligen hur du fick kämpa 
var det du som åt upp mig med one burst OP skitvapnet Type 95? ok att vapnet inte är så himla apbra i public men i 2v2 märker man hur bra det är. tyvärr har jag inte gett det en chans och kan inte använda det. jag vet att det kräver lite träning till skillnad från FMG9 som dödar av sig själv. att möta en duktig spelare som kör mycket Type 95 är helt omöjligt för mig. det är en uppenbarelse jag fått av denna turnering. märker nu att jag inte är så bra 1 mot 1 som jag trodde utan jag har levt på objective spel där det bara är att rusa och spraya så många som möjligt för att sedan dö och respawna. jag borde ha kört mer SnD och Team deathmatch innan denna turnering hehe
Type 95 kommer du få smaka på när jag å benny står för motståndet  Vad sägs om söndag kl 21?
Postad 20 January 2012 - 18:00
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Type 95 kommer du få smaka på när jag å benny står för motståndet Vad sägs om söndag kl 21?
Om inte annat så kanske ni kan möta mig och ekaa då? Ekaa; kan du då?
Postad 20 January 2012 - 18:03
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Nedrans banbyte på söndag såg jag nu, vi som precis började få upp någon form av taktik....
Postad 20 January 2012 - 20:39
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Type 95 kommer du få smaka på när jag å benny står för motståndet Vad sägs om söndag kl 21?
mycket möjligt. hoppas jag kan på söndag men jag brukar gå online typ 10 på kvällen. hmmm kanske ska ta å öva lite på Typen i natt. man har ju redan världens bästa närstrids vapen som andra vapen ; )
Postad 20 January 2012 - 22:44
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
mycket möjligt. hoppas jag kan på söndag men jag brukar gå online typ 10 på kvällen.
hmmm kanske ska ta å öva lite på Typen i natt. man har ju redan världens bästa närstrids vapen som andra vapen ; )
Du tyckte l2ickard och Morlock var tuffa att möta, så går du och stämmer träff mot frasse och benny?!! Såhär känns det ungefär:
georgia.jpg 65.6K
0 Antal nerladdningar
Postad 21 January 2012 - 20:23
Unregistered695eaf86
-
Unregistered695eaf86
-
Användare
-
-
144 inlägg
Någon som e sugen på en match ikväll??
Postad 21 January 2012 - 22:20
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Gärna imorgon kväll ist, då är det nya kartor som gäller..
Postad 22 January 2012 - 00:45
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Imorn kan nog jag och stranden! Men vi möter gärna er före frasse pch benny. Vi hoppas på en mood-boost
Postad 22 January 2012 - 11:32
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
@Ekaa: Kan du lira nån match ikväll?
@Zdaar: Dags att uppdatera tabellen, det saknas resultat. Jag lämnar det till dig då jag antar att du har själva tabellen i Excel eller liknande.
Postad 22 January 2012 - 11:43
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
@Ekaa: Kan du lira nån match ikväll? @Zdaar: Dags att uppdatera tabellen, det saknas resultat. Jag lämnar det till dig då jag antar att du har själva tabellen i Excel eller liknande.
Efter kl 16-17 e jag tillgänglig!
Postad 22 January 2012 - 11:49
Zdaarlight
-
Zdaarlight
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Så idag är det söndag igen och nya kartor som gäller: 22/1-28/1: KC->Underground, Dom->Seatown, SnD->Carbon Shaman & Pangepange: det är dags att komma igång nu. Ni måste spela minst en match för att kunna bli lottade till slutspelet. Ni har knappt en vecka på er. @Ekaa: Kan du lira nån match ikväll? @Zdaar: Dags att uppdatera tabellen, det saknas resultat. Jag lämnar det till dig då jag antar att du har själva tabellen i Excel eller liknande.
Haha, det var precis det jag höll på med när du skrev detta meddelande  Den är uppdaterad nu.
Postad 22 January 2012 - 11:50
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Tack. Men jag och ekaa fick en vinst för mycket, vi har bara spelat och vunnit 3 matcher.
Postad 22 January 2012 - 11:56
Zdaarlight
-
Zdaarlight
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Tack. Men jag och ekaa fick en vinst för mycket, vi har bara spelat och vunnit 3 matcher.
Haha, det har du rätt i. Fan också jag måste bli bättre på att dubbelkolla allt ;( Britt, kan du vara min kontrollant när turneringen är klart så jag inte missat något?
Postad 22 January 2012 - 11:57
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Haha, det har du rätt i. Fan också jag måste bli bättre på att dubbelkolla allt ;( Britt, kan du vara min kontrollant när turneringen är klart så jag inte missat något?
Självklart men jag tror det är fler som kommer vara uppmärksamma om du missat nåt så det är nog lugnt.
Postad 22 January 2012 - 12:13
Zdaarlight
-
Zdaarlight
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Jag har funderat en del på hur jag ska göra vid slutspelet. Eftersom att vi enbart är 12 st (kanske bara 11 om Shaman & Pangepange inte spelar någon match) så blir det omöjligt att 1:a seedade laget får möta 12:e seedade laget. Så därför kommer det att bli lite annorlunda och jag har använt mig att en sida som skapar ett slutspelsträd åt en (challonge.com)
Jag har fixat ett slutspelsträd baserat på de placeringar som gäller just nu för att ni ska se hur det kan se ut:
http://img850.images...276/bild1ub.png
Postad 22 January 2012 - 12:56
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Tycker det där upplägget ser bra ut.
Postad 22 January 2012 - 13:11
Zdaarlight
-
Zdaarlight
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Jag har laddad upp lite gameplay från matcherna mot Benny & Frasse samt Jarre & Bloodshy. Förhoppningsvis kan de var intressanta att titta på istället för att bara ge er ett resultat i denna tråd. Inspelningen är väl lite sådär pga att jag dels inte har ett capturecard (jag filmar bara tv:n istället) och dels för att jag knappt använt denna videokamera innan och jag måste haft någon inställning på som gör att bilden följer det som händer på tv:n istället för att enbart vara i en fast position (jag hade kameran på ett stativ). Förhoppningsvis blir det bättre till nästa gång.
Min kanal: http://www.youtube.c...r?feature=watch
Postad 22 January 2012 - 13:50
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Jag har laddad upp lite gameplay från matcherna mot Benny & Frasse samt Jarre & Bloodshy. Förhoppningsvis kan de var intressanta att titta på istället för att bara ge er ett resultat i denna tråd. Inspelningen är väl lite sådär pga att jag dels inte har ett capturecard (jag filmar bara tv:n istället) och dels för att jag knappt använt denna videokamera innan och jag måste haft någon inställning på som gör att bilden följer det som händer på tv:n istället för att enbart vara i en fast position (jag hade kameran på ett stativ). Förhoppningsvis blir det bättre till nästa gång.
Bra kvalle för att vara filmat på TV! Har dock inte hört ljudet då jag kollade på mobilen och den stänger av ljudet när den själv vill
Postad 22 January 2012 - 15:46
Johnsson1975
-
Johnsson1975
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
Haha, lite svårt att kasta semtex när du ligger brevid motståndarnas Trophy system...
Postad 22 January 2012 - 15:55
Zdaarlight
-
Zdaarlight
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Haha, lite svårt att kasta semtex när du ligger brevid motståndarnas Trophy system...
Haha, jag glömmer bort det hela tiden. Du skulle sett de första matcherna.. då var det ännu värre  Bra kvalle för att vara filmat på TV! Har dock inte hört ljudet då jag kollade på mobilen och den stänger av ljudet när den själv vill 
Jag har denna gång kört med musik från youtube då jag tycker att ljudet har varit dåligt. Ska se om det går att göra något åt.
Redigerat av Zdaarlight, 22 January 2012 - 16:04.
Postad 22 January 2012 - 19:53
Unregisteredddb310e6
-
Unregisteredddb310e6
-
Mästare
-
-
2625 inlägg
Någon som kan möta mig och kerren vid 22.05? Gärna ngn vi inte mött redan
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 22 January 2012 - 19:53.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|