VIAPLAY Box
901 svar till detta ämne
Postad 12 maj 2013 - 09:19
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Från viaplays supportsida:
"Varför fungerar det inte att spela upp filmer, musk eller video från USB-sticka eller hårddisk? Din USB-sticka eller hårddisk måste ha filsystemet FAT32 för att Viaplay-boxen ska kunna använda dem. Dina filmer, musik och bilder måste också vara i ett format som stöds av Viaplay-boxen, se produktspecifikationen för fler detaljer.
Mina media-filer center syns inte i "media center"-menyn! Ditt mediacenter måste vara DLNA-kompatibelt och vara anslutet till samma nätverk som Viaplay-boxen. Undersök så att inga brandväggar eller liknande säkerhetsutrustning blockerar anslutningen mellan mediacentret och Viaplay-boxen."
Om jag kopplar boxen till en NAS så måste den alltså dels vara formaterad i FAT32 samt vara DLNA-kompatibel? Eller gäller FAT32-kravet endast hårddisk som ansluts via USB?
Det är tyvärr ganska ointressant, har du fler än 10-15 medafiler lägger mediacenter av och orkar inte läsa in infon. Mediacenter är en redan svag box:s svagaste del och fungerar i praktiken inte!!
Postad 12 maj 2013 - 17:03
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Har fått två TV6 HD på kanal 6 och 7, några fler?
Har även fått Sjuan, TV4 Sport och alla kanaler fått bättre upplösning, men när man startar en kanal är de suddigt i någon sekund sen blir det utmärkt!
Postad 12 maj 2013 - 17:18
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Har även fått Sjuan, TV4 Sport och alla kanaler fått bättre upplösning, men när man startar en kanal är de suddigt i någon sekund sen blir det utmärkt! 
Beta testare? Inga kanaler jag har..
Postad 12 maj 2013 - 18:58
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Beta testare? Inga kanaler jag har..
Jag anmälde mig en gång som betatestare men aldrig fått testa något nytt tidigare när dom sökte betatestare, så kanske har man efter flera månaders väntan blivit en beta, vad vet jag?
Postad 12 maj 2013 - 21:07
martiin82
-
martiin82
-
Forumräv
-
-
565 inlägg
Jag anmälde mig en gång som betatestare men aldrig fått testa något nytt tidigare när dom sökte betatestare, så kanske har man efter flera månaders väntan blivit en beta, vad vet jag?
Om du inte vet om du är testpilot så är du inte det ,) hela vitsen med feedback och så skulle ju bli något skev... Det är inte så att du blandar ihop olika tjänster här (eller driver med oss gamla stackare..)?
Postad 12 maj 2013 - 22:37
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Om du inte vet om du är testpilot så är du inte det ,) hela vitsen med feedback och så skulle ju bli något skev... Det är inte så att du blandar ihop olika tjänster här (eller driver med oss gamla stackare..)?
Jag blandar inte ihop något då jag har Viaplay-boxen vilket är den tjänsten alla skriver om här. så nej jag driver inte med någon så något skumt är de... varför tex 2st Tv6 HD på kanal 6 och 7 liksom...
Postad 18 maj 2013 - 12:42
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Nu verkar de som viaplay haft något dataras IGEN!!
Inga hd-filmer, alla program i viaplay-tv menyn ligger huller om buller varje avsnitt för sig.
Söker man så hittar den inte ens en tredjedel av det jag vet finns och säger tex att den hittar
12 när man trycker för att se vilka visar den upp 4 osv osv.
Ska de ALDRIG få ordning på denna tjänst??
Postad 18 maj 2013 - 14:20
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Nu verkar de som viaplay haft något dataras IGEN!! Inga hd-filmer, alla program i viaplay-tv menyn ligger huller om buller varje avsnitt för sig. Söker man så hittar den inte ens en tredjedel av det jag vet finns och säger tex att den hittar 12 när man trycker för att se vilka visar den upp 4 osv osv.
Ska de ALDRIG få ordning på denna tjänst??
Det är problem på Viaplay sedan igår. Står på Viaplay’s hemsida, men live streaming tjänsten har fungerat hela tiden. Edit: Det ser rätt ut i min box nu när jag testar Film och TV biblioteken
Redigerat av lindo, 18 maj 2013 - 14:41.
Postad 19 maj 2013 - 13:18
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Min bindnings tid gick ut idag. Fick behålla månads kostnaden 298kr, tummen upp
Postad 21 maj 2013 - 20:16
MrAssov
-
MrAssov
-
Amatör
-
-
93 inlägg
Kan det vara så att du får in någon annan leverantörs (okodade) ip-tv med hjälp av din viaplay box? (med tanke att du får in två stycken TV6)
Postad 21 maj 2013 - 21:39
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Nja, den är bara uppkopplad mot mitt hemmanätverk, och sökte om kanalerna bara...
Postad 22 maj 2013 - 05:29
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Fick hem boxen igår och har visserligen bara hunnit testa någon halvtimme, men vilken flopp!
Svt 1 HD: dålig bild
Svt 2 HD: helt ok bild, men ljusår från boxers marksända svt 2 HD. Att byta till just denna kanal tar cirka 10 sekunder av någon anledning?!
Tv3 HD: helt ok bild, men knappast HD
Tv4: dålig bild, sämre än boxers marksända tv4 i SD
Tv6: helt ok bild, men knappast HD
Tv8: ok bild
Tv10: ok bild
Viasats filmkanaler: Ser ut som skit! Bilden är så kornig att loggan i högra hörnet knappt syns. Dessutom ligger denna gråa dimmiga filt som en lützendimma över hela skärmen.
Viaplay film ("videobutiken"): bara testat en film, men på den var bilden riktigt bra! Nästan i klass med netflix "vanliga" HD men inte i närheten av SuperHD.
Postad 22 maj 2013 - 06:50
martiin82
-
martiin82
-
Forumräv
-
-
565 inlägg
Fick hem boxen igår och har visserligen bara hunnit testa någon halvtimme, men vilken flopp!
Svt 1 HD: dålig bild Svt 2 HD: helt ok bild, men ljusår från boxers marksända svt 2 HD. Att byta till just denna kanal tar cirka 10 sekunder av någon anledning?! Tv3 HD: helt ok bild, men knappast HD Tv4: dålig bild, sämre än boxers marksända tv4 i SD Tv6: helt ok bild, men knappast HD Tv8: ok bild Tv10: ok bild Viasats filmkanaler: Ser ut som skit! Bilden är så kornig att loggan i högra hörnet knappt syns. Dessutom ligger denna gråa dimmiga filt som en lützendimma över hela skärmen.
Viaplay film ("videobutiken"): bara testat en film, men på den var bilden riktigt bra! Nästan i klass med netflix "vanliga" HD men inte i närheten av SuperHD.
Instämmer i det mesta. Viasat sportkanaler (ej on-demand) är dock helt ok. Besök deras forum och meddela dina tankar, jag tror inte de läser här mer (svarar ej iaf) http://community.viaplay.se/viaplay
Postad 22 maj 2013 - 08:14
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Instämmer i det mesta. Viasat sportkanaler (ej on-demand) är dock helt ok. Besök deras forum och meddela dina tankar, jag tror inte de läser här mer (svarar ej iaf)
http://community.viaplay.se/viaplay
Jag ska alltså inte räkna med att det blir bättre än så här? Hörde någon halvflummig variant om att boxen kunde "ladda upp sig" ju mer man använder den och på så sätt skulle bilden bli mycket bättre...?
Postad 22 maj 2013 - 08:15
Xet
-
Xet
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Nja, den är bara uppkopplad mot mitt hemmanätverk, och sökte om kanalerna bara...
Då får du ju in kanalerna via RF kontakten och inte via nätet
Postad 22 maj 2013 - 08:23
Xet
-
Xet
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Jag ska alltså inte räkna med att det blir bättre än så här? Hörde någon halvflummig variant om att boxen kunde "ladda upp sig" ju mer man använder den och på så sätt skulle bilden bli mycket bättre...?
Att boxen ska "ladda upp sig" *skrattar* är bara trams! Visst tar det några sekunder innan boxen hittar den optimala bildupplösningen sett till vilka förutsättningar man har när det kommer till hastighet på nätet men det har ingenting med hur mycket man använder boxen att göra. Det kommer att bli bättre frågan är bara när, personligen tycker jag att utvecklingen har stannat upp helt och hållet nu på senare tid.
Postad 22 maj 2013 - 16:03
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Tv4: dålig bild, sämre än boxers marksända tv4 i SD
Det är bättre kvalité på TV4 i Viaplay boxen än från marknätet tycker jag
Postad 23 maj 2013 - 16:06
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Det blir 3D i boxen på lördag! Champions League Finalen kommer att sändas
Postad 23 maj 2013 - 16:17
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Det blir 3D i boxen på lördag! Champions League Finalen kommer att sändas
Kul men synd man inte är hemma då.
Postad 24 maj 2013 - 22:52
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Idag när jag tittade på viasat film så kom det upp en reklamfilm mellan två långfilmer som avslutades med "viasat film HD, tillgängligt från och med 7 juni".
Vad jag vet finns kanalen redan för viasatkunder, så vad menas med detta? Blir den tillgänglig för viaplaykunder?
Postad 25 maj 2013 - 15:34
Xet
-
Xet
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Jag vill bara påminna ALLA att skriva på Viaplays forum och rapportera alla fel som ni upptäcker och delge era synpunkter. Det har varit lite dåligt drag där på senare tid, vilket i förlängningen innebär att dom kollar vad som skrivs där mer sällan. Det är ett väldigt bra sätt att kunna påverka och föra en dialog med ansvariga för denna tjänsten, utnyttja det så att denna möjlighet inte försvinner på grund av bristande intresse att skriva där. Om ni aldrig har skrivit på det forumet så det första du behöver göra är att skaffa dig ett konto, vilket är gjort på 5 röda. Jag har felanmält Viasat Motor HD, men om ni upplever samma problem så tryck på stjärnan om du inte vill skriva ett eget meddelande i den tråden så att dom ser att fler har samma problem. Påminnelse om adressen till forumet: http://community.viaplay.se/viaplayMvh Kenneth (Xet) Edit: Se där, jag fick ett svar i deras forum efter bara 30 min :-) Felsökning pågår...
Redigerat av Xet, 25 maj 2013 - 16:04.
Postad 25 maj 2013 - 17:06
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
någon som vet om det kommer komma en ny box snart?
Postad 25 maj 2013 - 19:49
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Var ingen höjdare med fotbollen i 3D, för mycket crosstalk..Heja Tyskland
Postad 28 maj 2013 - 21:15
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Någon mer än jag som upplever ovanligt dålig bild idag? Speciellt på Tv4.
Postad 29 maj 2013 - 18:46
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Någon mer än jag som upplever ovanligt dålig bild idag? Speciellt på Tv4.
Ja det känns som det har hänt något där, och även TV8 upplever jag som lite sämre
Postad 07 juni 2013 - 15:04
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Är det någon mer än jag som har urpissig bildkvalitet på Viasat motor HD?
Den är sämre än dålig sd...
Postad 07 juni 2013 - 15:10
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Är det någon mer än jag som har urpissig bildkvalitet på Viasat motor HD? Den är sämre än dålig sd...
Ja tyvärr..Jobbas på det i alla fall..
Postad 07 juni 2013 - 15:20
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Ja tyvärr..Jobbas på det i alla fall..
Vad har du för info om att det jobbas på det? På deras community finns ingen info (vad jag kan hitta).
Postad 07 juni 2013 - 15:23
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Vad har du för info om att det jobbas på det? På deras community finns ingen info (vad jag kan hitta).
Mail, anmälde det redan igår..
Postad 07 juni 2013 - 15:29
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Mail, anmälde det redan igår..
Ok, tack! Ganska ok bild via datorn (just nu strular ljudet) om du kan koppla upp den på tv:n.
Postad 07 juni 2013 - 15:35
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Ok, tack! Ganska ok bild via datorn (just nu strular ljudet) om du kan koppla upp den på tv:n.
Jag kör via paddan/Apple tv Inge sämre kvalitet än boxen..Ljudet fungerar som det ska:)
Postad 07 juni 2013 - 16:37
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Nu fungerar motor hd som det ska:)
Postad 09 juni 2013 - 15:01
Parabol
-
Parabol
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Både 1:an och 2:an nere igår under bröllopet. Först började frysningarna och sen kom det upp en röd bild där det stod "Denna kanal kan inte ses för tillfället" eller liknande.
Postad 16 juni 2013 - 09:36
Parabol
-
Parabol
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Stora problem med varierande videokvalitet och hack sedan några dagar tillbaka. Ingen annan här som upplever samma sak? Problemet är rapporterad av några på community.viaplay.se också men inget svar från Viasat där än.
Postad 16 juni 2013 - 09:52
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Stora problem med varierande videokvalitet och hack sedan några dagar tillbaka. Ingen annan här som upplever samma sak? Problemet är rapporterad av några på community.viaplay.se också men inget svar från Viasat där än.
Nejdå, du är långt ifrån ensam. Det är ju bara det att man, iallafall jag, inte orkar hålla på med alla fel det är på den här j-a tjänsten. Det enda jag gör är att varna vänner och bekanta för att skaffa den! Jag undrar vad det är för amatörer som sitter på viasat och klipper, klistrar, lappar och lagar istället för att skaffa en fungerande plattform. Det är ju nästan så man skadeglatt ser fram emot vinter-os och det totala kaos med vidhängande "folkstormar" i tidningarna som tjänstens kommer att leda till... Viasat kommer ha ett rykte som inte ens comhem skulle vilja ta i med tång!!
Postad 16 juni 2013 - 12:36
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Håller med angående tv kanalerna, tänkte se på DTM men så dålig bild. Airplayar i stället med bra bild..Får väl hoppas att de får ordning på detta någon gång. Kan nog vara så att det är dax för en ny box, vad vet jag. Tydligen inte de heller!
Postad 16 juni 2013 - 17:02
Parabol
-
Parabol
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Nejdå, du är långt ifrån ensam. Det är ju bara det att man, iallafall jag, inte orkar hålla på med alla fel det är på den här j-a tjänsten. Det enda jag gör är att varna vänner och bekanta för att skaffa den! Jag undrar vad det är för amatörer som
Det är ju nästan så man skadeglatt ser fram emot vinter-os och det totala kaos med vidhängande "folkstormar" i tidningarna som tjänstens kommer att leda till...
Viasat kommer ha ett rykte som inte ens comhem skulle vilja ta i med tång!!
Jo det är just vinter-OS jag är orolig inför. Som det ser ut just nu lär det hända samma sak som jag skrev i några inlägg sen - dvs kanalerna kraschar helt
Postad 11 juli 2013 - 18:40
Unregisteredde52eb3f
-
Unregisteredde52eb3f
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Hej!
Reggade precis ett konto för att kolla upp lite saker med er...
Jag har varit intresserad av viaplay boxen rätt länge nu, har faktiskt haft den hemma och provat den och blev jäkligt imponerad direkt.
Det föll bara på en sak, som är vital för min del.... Streaming från dator.
Jag lyckades aldrig dela ut mina klipp så att boxen hittade och kunde spela upp dom, och när jag ringde supporten sa dom att det bara gick att dela ut via windows mediacenter? Vilket jag aldrig lyckades lösa... tyckte det var väldigt invecklat??
Efter några resor fram och tillbaka med supporten så lämna jag tillbaka den.
Just nu kör jag en WDTV Live Gen3 och är halv nöjd och skulle vilja ersätta den med boxen... men är det någon som har en bra lösning på mitt problem?
Går det att dela ut media klipp och musik m,m smidigt nu eller är det fortfarande windows mediacenter som gäller?
Tacksam för svar!
Postad 13 juli 2013 - 20:25
Threezool
-
Threezool
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Hej!
Reggade precis ett konto för att kolla upp lite saker med er... 
Jag har varit intresserad av viaplay boxen rätt länge nu, har faktiskt haft den hemma och provat den och blev jäkligt imponerad direkt. Det föll bara på en sak, som är vital för min del.... Streaming från dator.
Jag lyckades aldrig dela ut mina klipp så att boxen hittade och kunde spela upp dom, och när jag ringde supporten sa dom att det bara gick att dela ut via windows mediacenter? Vilket jag aldrig lyckades lösa... tyckte det var väldigt invecklat?? Efter några resor fram och tillbaka med supporten så lämna jag tillbaka den.
Just nu kör jag en WDTV Live Gen3 och är halv nöjd och skulle vilja ersätta den med boxen... men är det någon som har en bra lösning på mitt problem? Går det att dela ut media klipp och musik m,m smidigt nu eller är det fortfarande windows mediacenter som gäller?
Tacksam för svar! 
Jag använder Plex för att streama till boxen, inga problem i huvud taget. Boxen använder sig att DLNA så vilken mjukvara som helst som delar ut över DLNA kommer att fungera med boxen. Att kundtjänsten rekommenderar WMC beror nog på att det kommer förinstallerat så alla har den istället för att rekommendera någon annan mjukvara som man måste installera.
Postad 14 juli 2013 - 10:46
Unregisteredde52eb3f
-
Unregisteredde52eb3f
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Ok, installerat plex och verkar vettigt.
Ska beställa en box och se om det funkar...
Just nu kör jag WDTV Gen3 och netflix... men Viaplay verkar bättre, någon som har en åsikt om det?
Tack för svaret btw Wannabe!!!
Postad 14 juli 2013 - 11:02
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Ok, installerat plex och verkar vettigt. Ska beställa en box och se om det funkar...
Just nu kör jag WDTV Gen3 och netflix... men Viaplay verkar bättre, någon som har en åsikt om det? 
Tack för svaret btw Wannabe!!! 
Netflix har bättre bildkvalitet i alla fall genom Apple tv, däremot så har Viaplay nyare filmer. Och genom boxen får du allt som Viaplay erbjuder oavsett rättigheter
Postad 15 juli 2013 - 16:07
Unregisteredde52eb3f
-
Unregisteredde52eb3f
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Skulle ni rekommendera mig att byta till viaplay boxen och viaplay, istället för min wdtv och netflix?
Svårt att bestämma mig... haha
Postad 22 juli 2013 - 14:15
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1 067 inlägg
Om jag köper viaplayboxen, kan jag då kolla på utbudet på ipad åxå eller är det bara boxen?Edit: Hittade svaret själv
Redigerat av `rzr, 22 juli 2013 - 14:20.
Postad 22 juli 2013 - 14:24
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1 954 inlägg
Om jag köper viaplayboxen, kan jag då kolla på utbudet på ipad åxå eller är det bara boxen?
Edit: Hittade svaret själv 
Det är rätt, håll svaret för dig själv så att andra måste fråga samma sak igen  /Fredrik
Postad 27 juli 2013 - 08:09
Jolly Roger
-
Jolly Roger
-
Användare
-
-
151 inlägg
Hola!
Någon som vet hur man får bort "laddnings cirkeln",
den ligger hela tiden på min surfplatta och snurrar
mitt i bilden,vet att det kanske är lite off topic,
ohört störande så snälla hjälp.
Mvh Mattias
Postad 27 juli 2013 - 08:16
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Hola! Någon som vet hur man får bort "laddnings cirkeln", den ligger hela tiden på min surfplatta och snurrar mitt i bilden,vet att det kanske är lite off topic, ohört störande så snälla hjälp. Mvh Mattias
Ta bort appen och installera om den, kanske fungerar... Tråden annars https://www.minhembi...0
Redigerat av mcmike, 27 juli 2013 - 08:16.
Postad 28 juli 2013 - 09:02
Onge
-
Onge
-
Användare
-
-
103 inlägg
Nu var det beställt Viaplay tv+sport+film och boxen. Härligt
Postad 28 juli 2013 - 12:54
Unregistered1c93ff53
-
Unregistered1c93ff53
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Nu var det beställt Viaplay tv+sport+film och boxen. Härligt 
Härligt! Återkom gärna med hur lång tid det tog att få boxen samt hur du upplever bildkvaliteten. Är i valet och kvalet att skaffa denna boxen, men lite osäker på om den håller måttet.
Postad 28 juli 2013 - 20:45
Unregisteredde52eb3f
-
Unregisteredde52eb3f
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Samma här... återkom gärna med lite info
Postad 28 juli 2013 - 22:49
smasher_75
-
smasher_75
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Funderar också på att skaffa viaplayboxen så snart mitt Viasat guld HD hos Comhem går ut. Är i stort sett bara ute efter sporten. Jag kommer använda trådlöst då jag kör med mobilt bredband 4G, ligger på ca 20/10 mbit vilket väl borde räcka? Är det någon som har erfarenhet av just mobilt bredband?
Ni som redan har boxen, har ni sedan något annat abonnemang också...tänker att man förlorar kanaler som tv4 sport, 7:an och 5:an som sänder en hel del bra sport?
Blir inte riktigt klok på det här med att spela in program, om det funkar eller ej? Jag vet att man kan spola tillbaka på vissa kanaler men ibland vill man ju spara och se senare. Hittat lite att det är FAT32 som gäller men funkar det både med ett större USB-minne och en vanlig extern hårddisk? För där finns väl inget USB-uttag på boxen, eller?
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Vy från dörr med ny soffa
DPC
2025-05-07 10:19:58
-
Rad 1 och 2
DPC
2025-05-07 10:17:56
-
Soffa till salongens andra rad
DPC
2025-05-07 10:03:29
-
Pioneer CMX-3000
Anton
2025-05-06 19:28:59
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|