KILLZONE : Shadow Fall [PS4]
Killzone: Shadow Fall (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
7
|
(11)
|
145:- |
Postad 01 December 2013 - 00:10
Postad 01 December 2013 - 04:05
Detta spel växer för varje match man lirar. Man måste lira den position man väljer. Inget annat. Detta spel är icke förlåtande. Det kräver sin tid och om man vill ha kul sadlar man om till en team player. Detta är det smidigaste PCH tajtaste KZ hittills men endå tycker jag det påminner mer om KZ2 än mågot annat lir. Att kalla detta codifierat är en hädelse. Feta är genuint, svårt, bra, snyggt och jävligt kul när man kommit in i det...
Postad 01 December 2013 - 09:32
Fast jag ska precis som du säger ge spelet en ordentlig chans och det kommer säkerligen med anledning av det att växa. Samtidigt fick spelet igår seriös konkurrens av BF4 vad gäller min något begränsade speltid.
Postad 01 December 2013 - 21:30
BF4 är oxå kul.
Postad 02 December 2013 - 09:54
Postad 02 December 2013 - 10:23
SÅ jag behöver folk att lira med för att uppskatta detta spel. om inte får jag hålla mig till one man army spelet COD
(TDM i KZ är inte så kul)
om ni inte redan har mig addad på PSN så adda mig. samma namn som här. skriv MHB när ni skickar förfrågan.
Postad 02 December 2013 - 10:39
Postad 02 December 2013 - 10:53
Ja, har ju inte kört kz:sf själv än tyvärr men vet från kz2 & 3 vilken skillnad det är att köra i ett lag där man samarbetar jämfört med när alla lonewolfar o kör sin egna lilla grej. Addar dig beat_strandh, mitt psn är Zalty. Adda mig gärna om någon annan är intreserad av att köra tillsammans.
trevligt
Postad 02 December 2013 - 17:31
Ja, har ju inte kört kz:sf själv än tyvärr men vet från kz2 & 3 vilken skillnad det är att köra i ett lag där man samarbetar jämfört med när alla lonewolfar o kör sin egna lilla grej. Addar dig beat_strandh, mitt psn är Zalty. Adda mig gärna om någon annan är intreserad av att köra tillsammans.
Jag addar dig! Alltid kul att lira! Andra får gärna adda mig, psn MickeBox, jag spelar mycket och gärna:)
Detta är verkligen ett bra spel om än lite rörigt förpackat, det växer verkligen på mig!
Postad 02 December 2013 - 18:24
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 02 December 2013 - 18:25.
Postad 02 December 2013 - 19:35
Beat! Jag ska försöka hjälpa, ska bara koppla in maskinen och hoppas den fungerar sen lira igenom SP. Sen någon gång borde jag få en timme eller två till övers någon kväll...
trevligt. ska oxå ge mig på SP.
Postad 03 December 2013 - 08:41
Jag addar dig! Alltid kul att lira! Andra får gärna adda mig, psn MickeBox, jag spelar mycket och gärna:)
Detta är verkligen ett bra spel om än lite rörigt förpackat, det växer verkligen på mig!
Tjusigt!
Ja, ser fram emot att spela det, blir fint med långledigt över jul
Postad 03 December 2013 - 09:17
Har kört ett par kapitel nu, till kapitel 4 kanske? Än sålänge är intrycken att det är riktigt snyggt och cleant (IQ), ansiksanimationer lämnar en hel del att önska, kontrollen är klockren, bandesignen är tråkig. "Skogsbanan" var helt ok men den blev tråkig då man sett den så många gånger redan (damn you nyfikenhet innan release). Rymdbanan var flummig i den mån att man skulle springa och plocka upp en massa energikapslar och peta in lite överallt. Tråkigt pussel, Sprang runt skitlänge och letade den sista till reaktorn, en reaktor som jag aktiverade i fel ordning känner jag så det blev några onödiga deaths där... tyngdlösheten hade inge bra kontroll.
Själva gunplayet i spelet är helt ok men långt ifrån samma känsla som i KZ2 enligt mig. Inte alls lika tillfredställande att sätta kulor i higgs i detta spel.
Spelade fram till "februari demot" så har en bit kvar. Skulle dragit igång spelet på hard direkt känner jag, brukar göra det men blev normal denna gång. Men blir nog lite mer motstånd framöver.
Postad 03 December 2013 - 10:08
Själva gunplayet i spelet är helt ok men långt ifrån samma känsla som i KZ2 enligt mig. Inte alls lika tillfredställande att sätta kulor i higgs i detta spel.
håller med om att det inte är lika tillfredställande att sätta i kulor i fienden. känns lite plattare nu än det gjort tidigare. men plingljudet är fortfarande gymt nice att höra
Postad 04 December 2013 - 08:17
Redigerat av hassesolo, 04 December 2013 - 08:22.
Postad 04 December 2013 - 09:33
Har inte kört något MP ännu.håller med om att det inte är lika tillfredställande att sätta i kulor i fienden. känns lite plattare nu än det gjort tidigare. men plingljudet är fortfarande gymt nice att höra
Spelade lite mer SP igår, de har verkligen försökt anstränga sig för att blanda gameplay hela tiden, men jag vet inte om jag tycker de lyckas.
Spelade fram till andra anti-grav-banan. En sektion strax innan hade de ett fin fint upplägg för en ordentligt drabbning men det tog slut lika fort som den började. Vandrande stålisar och flygande mot varandra... synd. Känns lite framstressad överlag detta spel.
Postad 04 December 2013 - 22:33
Postad 05 December 2013 - 09:53
Postad 05 December 2013 - 09:59
Postad 05 December 2013 - 10:12
Nu har Amazon.co.uk skickat min konsol som är på väg, beräknad ankomst 13/12 men förhoppningsvis kommer det tidigare än så. Har aldrig kört en minut sp i vare sig kz2 eller 3 så det blir hopp ut i mp direkt även den här gången, på gott och ont
Syns snart!
glöm då inte bort att adda mig på PSN
Postad 05 December 2013 - 10:17
glöm då inte bort att adda mig på PSN
Det har jag redan gjort, kolla din lista
Postad 05 December 2013 - 13:52
Nu har Amazon.co.uk skickat min konsol som är på väg, beräknad ankomst 13/12 men förhoppningsvis kommer det tidigare än så. Har aldrig kört en minut sp i vare sig kz2 eller 3 så det blir hopp ut i mp direkt även den här gången, på gott och ont
Syns snart!
Är riktigt sugen på att hoppa in och lira!
Har blivit lovad en Killzone Bundle av GameStop den 13:e
Inte långt kvar nu!
PSN ID: K0lDCL34NPilLOW
Postad 05 December 2013 - 13:59
Är riktigt sugen på att hoppa in och lira!
Har blivit lovad en Killzone Bundle av GameStop den 13:e
Inte långt kvar nu!
PSN ID: K0lDCL34NPilLOW
Addar dig imorgon, alternativt lägg till Zalty. Har ett likadant kz-bundle bokat hos gamestop för den 13e också. Samt en på webhallen men de har inte kunnat närmare ange när de förväntas få in det än. Verkar (hoppas jag) som att amazon-konsollen kommer först.
Postad 05 December 2013 - 14:08
K0lDCL34NPilLOW
är du säker på att det där inte är någon PSN kod eller liknande?
Postad 05 December 2013 - 14:20
är du säker på att det där inte är någon PSN kod eller liknande?
hah.. yeah, blev lite overkill
Postad 05 December 2013 - 14:37
hah.. yeah, blev lite overkill
PSN godtog inte något nick som jag ville ha.
haha klockrent
adda mig när du har en PS4 och KZSF
jag har samma namn som här.
Postad 05 December 2013 - 14:42
Postad 05 December 2013 - 14:52
haha klockrent
adda mig när du har en PS4 och KZSF
jag har samma namn som här.
Done!

Kall ren kudde ??
Redigerat av johanhenning, 05 December 2013 - 15:06.
Postad 05 December 2013 - 22:32
Postad 05 December 2013 - 23:00
Postad 06 December 2013 - 09:07
Får se om jag orkar spela igenom den fler gånger, samla lite collectibles och inte dö en enda gång..
Lite framstressat och en aning ojämn kvalitet tycker jag, Kul att de hade kvar placeholdergrafik till och med, tänker på explosioner från när man flyger och skjuter, såg ut som 8x8 pixlar explosions-sprites.
Körde MP en stund också igår, tror jag bytte klass och vapen varenda spawn. För mycket att välja på
Postad 06 December 2013 - 10:40
Postad 06 December 2013 - 10:41
Har klarat kampanjen nu och för att summera den - meh. lite vinglig story tycker jag och hela det här med "berlinmuren" etc kändes som det gick förlorat.
Spoiler
Får se om jag orkar spela igenom den fler gånger, samla lite collectibles och inte dö en enda gång..
Lite framstressat och en aning ojämn kvalitet tycker jag, Kul att de hade kvar placeholdergrafik till och med, tänker på explosioner från när man flyger och skjuter, såg ut som 8x8 pixlar explosions-sprites.
Körde MP en stund också igår, tror jag bytte klass och vapen varenda spawn. För mycket att välja påDen var lite kul den där snipern som skjuter ett skott i minuten.
hehe nice att du äntligen är klar med kampanjen. provade du pump hagelbrakaren Sickle? den är rolig som fan.
dock kör jag själv mest med Support och STA59B Pulver. bästa allround i den klassen.
Postad 06 December 2013 - 11:09
Postad 09 December 2013 - 08:30
Provade de flesta vapen, men inte pulver tror jag. Finns ju för många vapen. Var enklare på KZ2 med 2 assault och 1 sniper, 1 hagelbrakare, 1 SMG...
hehe du kommer se. det finns bara en klass att köra med och det är support. då typ bara 1% av spelarna vet hur en spawnbeacon fungerar så kommer du märka att du väljer den klassen. spawnpunkter och återupplivning är ju a-o i Warzone. men i denna klass finns det inte så många vapen och då har du inte så mycket att välja mellan, precis som i KZ2
kanske kommer som DLC?
Postad 09 December 2013 - 20:11
Kört Killzone 3 lite med move på ps3an, var väll småtrevligt.
Hur är denna?
Postad 09 December 2013 - 20:25
Får förhoppningsvis en PS4 Killzone bundle inom en vecka.
Kört Killzone 3 lite med move på ps3an, var väll småtrevligt.
Hur är denna?
Move fungerar inte till detta spel.
Postad 09 December 2013 - 23:21
Det vet jag. Menade mest allmänt.
Allmänt är det rörigt, men det ligger ett kul spel under all denna röra och ologik.. bättre än kz3 men sämre än kz2 skulle jag säga kortfattat..
Postad 10 December 2013 - 09:58
kom precis på att vi lirade ihop i gamla goda KZ2. Jag körde med en klan som hette Swedish Sushi men när den blev inaktiv så gick jag över till eran "Inte helt hundra". spelade ifs inte så mycket med dig men du gillade "pistols only" om jag kommer ihåg rätt.
Postad 10 December 2013 - 20:22
Postad 10 December 2013 - 21:30
Postad 10 December 2013 - 21:39
Mitt franska exemplar kom till min stora förvåning med svensk text, hoppas alla PS4-spel blir så
AC4 har svensk text med...rätt trevligt
Postad 11 December 2013 - 08:03
aaah det nicket kommer jag ihåg! Flera av de från swe sushi blev med i 99, det stämmer! Keebaab å mc kane som var med i sushi är fortfarande mina vapendragare! Den andra delen stämmer med, M4 är favorit vapnet alla kategorier alla spel, sinnes hur mycket speltid jag har på kz2. Där ser man, long time no see!
haha gött. får ta och adda mc kane och keebaab igen. dem togs ju bort när jag tog bort det andra kontot. får se till att hamna i party och äga lite
Postad 12 December 2013 - 12:56
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7
50 bilder
1544 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?