Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tom Clancy's The Division

2398 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Tom Clancy's The Division (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 7.366666 (29) 179:-
Tom Clancy's The Division (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 7.166666 (5) Inga priser
Tom Clancy's The Division (PC) (PC-spel) Rapporterad 7 6.785714 (13) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 23 February 2016 - 19:12

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Jädrar vilken abstinens jag har nu när betan är stängd. 8 mars kan inte komma fort nog.

Skademodellen som det är sånt tjafs om rör mig inte i ryggen. Funkar för mig.

Att säga att det är en skitdålig ide att göra ett RPG i modern miljö är väl en lite trist inställning? Var glad istället att någon äntligen försöker sig på något nytt. Hur spännande hade det varit om de hade gjort ännu ett tomtar och troll RPG med svärd, eldbollar och blixtmagi?

Postad 23 February 2016 - 19:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Vill inte erkänna, men håller med. Hoppas för fasen att det finns mängder uppdrag!

Postad 23 February 2016 - 23:19

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0

Fan det där missade jag. Såg någon notis dyka upp en gång som snackade om att dricka läsk men missade kontentan av det hela.

Snackar du mot AI eller PVP? Nu testade jag inte SCAR-H överdrivet mycket men inget av de andra vapnen hade sån kraftig effekt. Förrutom på de svagaste AI gubbarna då. Den där tjocke gula gubben på uppdraget i undergjorden tog ju rääääätt mycket mer stryk än så =)

Både och faktiskt, men jag håller med om "bossen", han krävde ett par magasin vilket var helt ok. Annat tycker jag att det fungerade bra med hur allt var upplagt. Inget jag störde mig på när jag spelade iaf.

Postad 24 February 2016 - 08:36

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Hmm är delad som sjutton >_< Tror inte Division kommer stå på egna ben som sagt, släpper dom inte DLC snabbt så kommer folk tröttna. 

Postad 24 February 2016 - 09:34

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Hmm är delad som sjutton >_< Tror inte Division kommer stå på egna ben som sagt, släpper dom inte DLC snabbt så kommer folk tröttna. 

jag är också splittrad, men jag ställer mig inte lika positiv till DLC. jag är emot DLC då det idag är en del av spelet som klipps ut. Borderlands hade väldigt väldigt prisvärda DLC efter att man fått det fulla spelet. Diablo 2 hade ett prisvärt DLC-paket. idag presenteras DLC innan spelet släppts och risken är att det blir som Destiny, dvs att man köper ett skitkort spel och får betala lika mycket för två DLC som fortfarande inte gör ett komplett spel, mer eller mindre.

jag är därför orolig att DLC kommer att göra att folk tröttnar snabbt. att man måste köpa till saker hela tiden för att kunna spela med andra dödar användarbasen. jag är fett sugen, men tror, av andra anledningar att spelet kanske inte står på egna ben :(

Postad 24 February 2016 - 09:41

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 1

games-now-and-then-burgers-original-game

Postad 24 February 2016 - 09:48

bkam
  • bkam
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 1

hifimarcus , det där är så sant och stämmer in på 95% av alla spel som kommer nu för tiden. Så tragisk att dom kommer undan med att sälja en del av spelet och sedan ta mer betalt om man vill ha resten av det , och prismässigt så slutar det ofta med att man har betalat spelet 2gg 

Redigerat av bkam, 24 February 2016 - 09:50.

Postad 24 February 2016 - 09:57

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0

Man kan ju faktiskt låta bli att köpa spelet :P Det finns ju så många andra ;)

Postad 24 February 2016 - 10:17

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

ja, det är väl det som är därför många tvekar, inklusive mig. jag tycker att mekaniken och allt sånt är klockrent, men jag kanske inte köper spelet pga att jag vill ha mer än bröd till middag. jag menar, vem vill missa biffen!? :o därför oroar jag mig för att folk ska bli less också, dlc dlc.

Postad 24 February 2016 - 10:25

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 2

Jag tål inte spel där man måste sätta hundratals kulor i fienderna. Det var bland annat det som sabbade Destiny för mig.

Postad 24 February 2016 - 10:37

crowbar82
  • crowbar82
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

Jag tål inte spel där man måste sätta hundratals kulor i fienderna. Det var bland annat det som sabbade Destiny för mig.

Då är ju inte The Division ett spel för dig. Så enkelt är det.

Postad 24 February 2016 - 10:39

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Skillnaden mellan Destiny och Division är att maxresdefault.jpg

Tål lika mycket som 

2650334-gameplay_destiny_phogoth.jpg

Postad 24 February 2016 - 10:42

crowbar82
  • crowbar82
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

@hifimarcus

Får man fråga varför du stör sig så mycket på att fienderna tål många skott men inte andra onaturliga saker i spelet?

Postad 24 February 2016 - 10:52

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

@hifimarcus

Får man fråga varför du stör sig så mycket på att fienderna tål många skott men inte andra onaturliga saker i spelet?

I ärlighetens namn har jag säkert dött för ofta pga att dom inte faller av mina kulor. Blir irriterad helt enkelt.

De övriga onaturliga sakerna bryr jag mig inte om, det är helt OK.

Ni som körde COOP, märkte ni att om någon AI sköt på din polare och du siktar upp ifrån skydd så blir du även träffad av samma AI innan han riktat pipan mot dig?

Gillar hela konceptet som sådant, men jag är långt ifrån ensam om att tycka illa om dessa saker. 

Postad 24 February 2016 - 10:53

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Då är ju inte The Division ett spel för dig. Så enkelt är det.

Det verkar så, men det gör inget. Jag har hinner bara spela CoD ändå. Det kanske får bli lite Uncharted när jag tröttnat på CoD, eller ännu en genomspelning av TLUS. :wub:

Postad 24 February 2016 - 11:00

crowbar82
  • crowbar82
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

I ärlighetens namn har jag säkert dött för ofta pga att dom inte faller av mina kulor. Blir irriterad helt enkelt.

De övriga onaturliga sakerna bryr jag mig inte om, det är helt OK.

Ni som körde COOP, märkte ni att om någon AI sköt på din polare och du siktar upp ifrån skydd så blir du även träffad av samma AI innan han riktat pipan mot dig?

Gillar hela konceptet som sådant, men jag är långt ifrån ensam om att tycka illa om dessa saker. 

De flesta som stör sig på det är de som förväntat sig ett annat spel. Jag har alltid vetat vad jag kommer få utav spelet därav stör jag inte mig på det. Närmare sagt så förväntade jag mig inte ett COD eller Rainbow Six. Sedan att man kanske önskar att spelet var annorlunda är en annan sak. Men jag ogillar inte COD eller Counter Strike för att fienderna inte tål 10 skott utan spelet är vad det är.

Postad 24 February 2016 - 11:18

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Ubisoft själva pratar om The Division som ett RPG.

http://www.youtube.com/watch?v=-VAlM3kUvj4

Postad 24 February 2016 - 11:22

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

De flesta som stör sig på det är de som förväntat sig ett annat spel. Jag har alltid vetat vad jag kommer få utav spelet därav stör jag inte mig på det. Närmare sagt så förväntade jag mig inte ett COD eller Rainbow Six. Sedan att man kanske önskar att spelet var annorlunda är en annan sak. Men jag ogillar inte COD eller Counter Strike för att fienderna inte tål 10 skott utan spelet är vad det är.

Jag fick också vad jag förväntade mig, men förväntade mig dock en ändring av hur mycket skada dom tål.

Känner du igen det jag beskrev med att du blir skjuten direkt om du skjuter på en AI som skjuter på din groupmember?

Postad 24 February 2016 - 12:54

crowbar82
  • crowbar82
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

Jag fick också vad jag förväntade mig, men förväntade mig dock en ändring av hur mycket skada dom tål.

Känner du igen det jag beskrev med att du blir skjuten direkt om du skjuter på en AI som skjuter på din groupmember?

Jag spelade betan coop i 5 timmar i fredags men märkte inte av detta. Men något säger mig att jag kommer tänka på det nästa gång :)

Postad 26 February 2016 - 17:37

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

det är en tio dagar kvar innan det här släpps nu. jag måste erkänna att jag är fett sugen på det. sitter och inväntar läckor om antal uppdrag, endgame osv osv osv. gissar att ingen här har läst på något utlänskt superforum om spännande läckor?

http://www.bidnesset...look-promising/

här står det lite om att det kommer att bli tre svårighetsgrader per uppdrag (vilket är bra) och att bästa prylarna är via crafting (vilket gör att man inte behöver spela pvp dz ensam och bli jagad av grupper av foraging wolves).

fortfarande inget upp uppdrag, men det MÅSTE iaf finnas ett 20-tal tycker jag, annars så har dom verkligen klippt bort för mycket till DLC :P

Redigerat av Zartok, 26 February 2016 - 17:49.

Postad 26 February 2016 - 19:50

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Jag vill ha spelet, men det blir tyvärr inget köp till release. Måste lägga pengarna på andra "viktigare" saker.

Postad 26 February 2016 - 23:03

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Viktigare? Noooo, is no such tingest

Postad 26 February 2016 - 23:17

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Kan inte bestämma mig om jag ska avboka el köra på. Vill också veta mer om antal uppdrag osv. I DZ verkar det ju inte finnas mycket att göra mer än att bli skjuten i ryggen och jaga fulingar.

Postad 27 February 2016 - 15:13

Unregistered8328bdd6
  • Unregistered8328bdd6
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Har läst en del och fått uppfattningen att det finns tio uppdrag i spelet.

Jag förmodar att det är själva storyn med en hel del sidouppdrag som måste spelas för att uppgradera medical wing, tech wing och security wing.

Enligt den officiella twitch-streamen ska det finnas endgame utöver DZ som dom inte kunde säga något om ännu.
Vissa rykten säger att det ska släppas en raid ett par veckor efter release när folk levlat upp.
Raiden ska utspelas på Rikers Island och ska kräva 6 eller 8 spelare (osäker på antalet) och mycket koordinerat samspel för att klara av.

Tyckte att uppdragen lät ganska lite men en del IGN First-videos jag sett så verkar det som uppdragen tar ett tag att klara av.
Speciellt om man ska köra igenom det ensam.

Postad 27 February 2016 - 16:22

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Är det 10 uppdrag så säger jag ilol'd och väntar på något bättre. Kan ju inte bli ett mindre destiny ffs!

Postad 27 February 2016 - 16:32

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Om det skulle vara 10 komplexa helt fantastiska uppdrag som tar en kväll var och en massa sidoippdrag så är det ju mer än ok. Sitt ner i båten så vet vi snart.

Postad 27 February 2016 - 16:41

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Det finns endel på ign first, där dom största verkar ta en halvtimme eller så.

Postad 27 February 2016 - 16:47

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Låter ju otroligt för mig att man skulle kunna plöja igenom dem på 5 timmar. Jaja, vi får väl se helt enkelt. Kanske krävs en jäkla massa grindande innan man har kommit upp i level för dem visserligen.

Postad 27 February 2016 - 17:11

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Ja, levla måste man ju, jag spelade igenom betans två uppdrag på typ 3 timmar för att jag höll på att levla och fula mig :)

Postad 27 February 2016 - 17:49

crowbar82
  • crowbar82
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

det är en tio dagar kvar innan det här släpps nu. jag måste erkänna att jag är fett sugen på det. sitter och inväntar läckor om antal uppdrag, endgame osv osv osv. gissar att ingen här har läst på något utlänskt superforum om spännande läckor?

http://www.bidnesset...look-promising/

här står det lite om att det kommer att bli tre svårighetsgrader per uppdrag (vilket är bra) och att bästa prylarna är via crafting (vilket gör att man inte behöver spela pvp dz ensam och bli jagad av grupper av foraging wolves).

fortfarande inget upp uppdrag, men det MÅSTE iaf finnas ett 20-tal tycker jag, annars så har dom verkligen klippt bort för mycket till DLC :P

Om vi tänker såhär... det finns ju 10 saker att låsa upp per wing som är knutna till ett uppdrag (som det såg ut i Beta iaf). Då vet vi att det finns 30 uppdrag, säkert olika stora/långa. Utöver dessa 30 uppdrag måste det finnas uppdrag som inte har något med specifika wings och upplås att göra. Jag tror inte att man har "klarat av" spelet när man klarat av att låsa upp alla skills i alla wings. Min gissning är alltså att spelet innehåller över 30 uppdrag.

EDIT: Eller tänker jag fel?

Redigerat av crowbar82, 27 February 2016 - 17:51.

Postad 27 February 2016 - 18:08

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

jag har mer tänkt att wingsen inte är specifikt knutna till uppdrag på så sätt, jag tror att det handlar om att få ihop nog många poäng efter dom första delarna i wingsen är upplåsta. man får ju ex gröna poäng för att göra första uppdraget, och det är av dom man köper winguppgraderingen. så jag TROR inte att det blir 30 winguppdrag, då skulle man inte haft poäng att låsa upp wingsen med. som jag ser det iaf =)

Postad 27 February 2016 - 18:48

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Kan ju även vara så här:

"I actually believe the "tutorial/prologue" will be a bit longer than we might think and that we'll actually reach lvl 4 in it and then arrive in Manhattan at that level.

We get activated, we meet Fay, we meet "the commander" we probably run around in a team a bit and then "shit goes down" so to speak, the team and the commander get killed, Fay wounded and we end up on the helicopter."

Postad 27 February 2016 - 20:24

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
En lång toturial är imo värdelöst då man ändå inte får ut något av det vad gäller saker man kan använda i spelet, typ poäng till vingarna och liknande

Postad 27 February 2016 - 20:59

crowbar82
  • crowbar82
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

jag har mer tänkt att wingsen inte är specifikt knutna till uppdrag på så sätt, jag tror att det handlar om att få ihop nog många poäng efter dom första delarna i wingsen är upplåsta. man får ju ex gröna poäng för att göra första uppdraget, och det är av dom man köper winguppgraderingen. så jag TROR inte att det blir 30 winguppdrag, då skulle man inte haft poäng att låsa upp wingsen med. som jag ser det iaf =)

Det stämmer. Vi får dock se hur många poäng man får för ett uppdrag. Det vore konstigt om man på ett av uppdragen får så många poäng för att låsa upp 3 eller 4 delar. Vissa uppgraderingar är dyrare då kanske det finns uppdrag som ger många poäng sen får man avgöra om man vill låsa upp 1 dyr eller 2 billigare saker. Det kan också vara så att alla uppdrag ger lika mycket då får man göra 2 uppdrag för att låsa upp dyrare saker. Snart får vi svar :)

En lång toturial är imo värdelöst då man ändå inte får ut något av det vad gäller saker man kan använda i spelet, typ poäng till vingarna och liknande

Med tanke på att prolog motsvarar 4 lvl (vad vi tror iaf) så tror jag inte att den kommer var så lång. Även t.ex. Destiny hade det fram tills man kom till Tower första gången. 

Redigerat av crowbar82, 27 February 2016 - 20:57.

Postad 27 February 2016 - 21:28

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

tror inte det blir några problem att få nog med poäng för vingarna, jag grindade första uppdraget 30 gånger i betan :D det är dock troligt att vissa mainmission måste göras innan man får köpa alla vingar tror jag.

uh, inte jinxa genom att prata om destiny! :o

Postad 29 February 2016 - 09:48

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

men va? the division är ju destiny, fast i new york, utan aliens! ;) 

Postad 29 February 2016 - 15:27

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Ja det är lite känslan jag får okej det är ett lootbaserad spel som du grindar för att få bättre vapen. Och sedan använder dessa för att köra PVP.

Postad 01 March 2016 - 11:01

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Den här releasen kommer så rätt i tiden. Finns inget annat spännande och jag vill ha ett nytt spel.

Postad 01 March 2016 - 11:22

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 2

men va? the division är ju destiny, fast i new york, utan aliens! ;)

haha true! :D

Postad 01 March 2016 - 12:43

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
https://m.youtube.co...me_continue=148

Baserat på soundtracket så verkar det finnas ca 15 uppdrag med lite tur. Om jag minns det rätt. Om det utöver detta finns långa sidequests (inte gå runt och lyssna på ekon) så ok. Annars känns det lite lite kort tänker jag :/

Dock så vet vi inte om det här är alla missions, det kan ju finnas låtar som inte tagits med också.

Postad 01 March 2016 - 18:42

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Launch trailer:

https://www.youtube....h?v=uElsBflqgYw

Postad 02 March 2016 - 14:50

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Kartan skall tydligen vara sex gånger så stor som i betan: http://www.psu.com/n...igger-than-beta

Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 02 March 2016 - 14:50.

Postad 02 March 2016 - 19:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Inga recensioner före launch.

http://blog.ubi.com/...-on-launch-day/

Lika bra iofs, så slipper man de gamla vanliga 9/10, 10/10 best game ever av IGN och andra stora sidor som varit på spelevent och spelat i en sluten miljö medan spelet i verkligheten är fullt av problem online. Inte för att det behöver bli så nu, men det har ju hänt flera gånger förr. Att recensera multiplayerspel framförallt innan det har lanserats är inte särskilt meningsfullt.

Postad 02 March 2016 - 19:33

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

fu it fu this fu allt. jag har suttit och tänkt att jag jag inte ska köpa det, men jag ska ha det. från början hade jag verkligen NOLL intresse för det här (jag har inte spelat så många tom clancy-spel och dom extremt få jag spelat har haft så komplicerade kontroller så att jag inte blivit intresserad av dom). men det här känner jag verkligen att jag vill ha. det finns dessutom inget annat att köpa, och jag vill ha ett nytt spel nu igen. mindre än en vecka kvar. gots to have its!

vilket företag i sverige är det som oftast skickar ut spel heeeelt för tidigt?

Redigerat av Zartok, 02 March 2016 - 19:48.

Postad 02 March 2016 - 20:57

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 0

Jag har fullt upp med Phantom Pain just nu, så jag avvaktar nog tills nästa månad.

Jag gillade verkligen den öppna betan, men då jag bara är intresserad av singel player delen, så vill jag va säker på att det finns nog med innehåll, så man inte springer igenom alla uppdragen på några futtiga timmar, och att det sen bara är PvP som gäller resten av spelet.

Postad 02 March 2016 - 21:29

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

fu it fu this fu allt. jag har suttit och tänkt att jag jag inte ska köpa det, men jag ska ha det. från början hade jag verkligen NOLL intresse för det här (jag har inte spelat så många tom clancy-spel och dom extremt få jag spelat har haft så komplicerade kontroller så att jag inte blivit intresserad av dom). men det här känner jag verkligen att jag vill ha. det finns dessutom inget annat att köpa, och jag vill ha ett nytt spel nu igen. mindre än en vecka kvar. gots to have its!

vilket företag i sverige är det som oftast skickar ut spel heeeelt för tidigt?

Tvärtom för mig. Jag var positiv på sidan 4 & 5 och sen dess har mitt intresse dykt. Jag hoppas det blir bra för alla er som har höga förväntningar men jag misstänker rage is coming our way.

Du har ju visst spel! MGS5! Du är ju bara en måste-ha-nytt-spel junkie :D

Postad 02 March 2016 - 22:29

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Finns det igentligen någon anledning att förboka? Mer att man får spela direkt då =) man får i stort sett bara någon hazmat dräkt väl?

Postad 02 March 2016 - 22:30

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Jag har fullt upp med Phantom Pain just nu, så jag avvaktar nog tills nästa månad.
Jag gillade verkligen den öppna betan, men då jag bara är intresserad av singel player delen, så vill jag va säker på att det finns nog med innehåll, så man inte springer igenom alla uppdragen på några futtiga timmar, och att det sen bara är PvP som gäller resten av spelet.

Finns inget bättre än phantom pain till current gen konsoler, så du kan gott vänta :)
XX: jag har stött på ett problemuppdrag i mgs, så jag har en paus i det :D

Redigerat av Zartok, 02 March 2016 - 22:31.

Postad 02 March 2016 - 22:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Du har ju visst spel! MGS5! Du är ju bara en måste-ha-nytt-spel junkie :D

Han vill inte avsluta det, han är rädd för att han ska bli besviken :P

Men på forumet kommer han säga att han gillade resten av spelet ändå bara för att han kan inte säga annat nu :D

Postad 02 March 2016 - 22:58

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Han vill inte avsluta det, han är rädd för att han ska bli besviken :P

Men på forumet kommer han säga att han gillade resten av spelet ändå bara för att han kan inte säga annat nu :D

Min hemlighet!! :D
Nej, efter destinyfloppen så kommer jag nog aldrig våga såga ett spel jag höjt igen *asg*

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.