http://www.youtube.c...h?v=GEmi54V44bs
Redigerat av WarpGuN, 03 February 2014 - 17:12.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
3 relaterade trådar
Postad 03 February 2014 - 17:12
det rycker lite i pryltarmen
http://www.youtube.c...h?v=GEmi54V44bs Redigerat av WarpGuN, 03 February 2014 - 17:12. Postad 03 February 2014 - 17:31
Ja fyfan det där var snyggt. Lite kul att patchen kommer på direkten när de släpper egna nya lurar haha. Postad 03 February 2014 - 21:05
Spanat in dessa ett tag nu. Och så blev dom då officiella, lurar starkt på ett par. Dock har jag nu också fått upp ögonen för Pulse Headsetet. Då dessa nu också kommer stödas fullt ut om jag fattat det rätt.
Pulse har fått riktigt bra kritik och jag får känslan att dessa också är mindre plastiga. Ni som sitter på ett par Pulse, hur upplever ni dessa? Kan kan höja och sänka själva chatt/spel volymen på lurarna? Postad 04 February 2014 - 01:14
Jag hade deras första officiella till ps3 och dom var bra, sen köpte jag ett par Pulse och jag är helnöjd! Bass Impact funktionen är nice och du kan sänka/höja både chatt och spelljud. Finns också förinställda alternativ på ljudet beroende på vad du spelar/film och musik. Kvaliten könns bättre än första headsetet dom släppte och dom är snygga också. Det enda minuset som jag kan komma på är att dom sitter lite väl tajt när jag haft keps på mig haha Tycker personligen att dom nya inte är särskilt snygga. Då va dom första snyggare i helsvart. Redigerat av solitarypredator, 04 February 2014 - 01:16. Postad 04 February 2014 - 01:25
Man har ju ganska svårt att välja:/ står mellan dom nya o pulse o px4...
Postad 04 February 2014 - 01:34
Samma för mig Postad 04 February 2014 - 02:06
Ja pulse och dom nya funkar ju trådlöst. Jag köpte Sony Pulse för då visste man ju att dom kommer få trådlöst stöd först.
Vill ni ha Bass Impact (och snyggare lurar) eller utan Bass impact ta nya. Dock finns ju Pulse för 999 spänn på game vilket gjorde mitt val enkelt! Postad 04 February 2014 - 07:12
Gissar att man får en review av dom nya snart, då kan man bestämma sig om det blir nytt eller inte.
Postad 04 February 2014 - 07:15
Kan tänka mig att Pulse och de nya har litet bättre ljud än första varianten, så skulle välja mellan dem för spel. Nyaste verkar också mer kompakt (hopvikningsbart) så verkar bra för att använda med Vita. För film vill man nog ha betydligt dyrare lurar. Postad 04 February 2014 - 08:04
Sitter faktiskt också och funderar på samma sak. Var 100% säker att jag skulle köpa PX4, men nu är jag osäker. De nya Sony lurarna är faktiskt mycket billigare så jag vet inte om PX4 är värd den större summan. Vet dock inte om jag orkar vänta på en recension. Hoppas en kommer nu i dagarna Postad 04 February 2014 - 09:23
Go läsning
Jag är inte ensam om att stå o vela i tre hörn. Px4 var "nästan" beställda, men efter läst o sett tester blev jag väldigt skeptisk. Fick syn på dom nya och blev lite sugen på dessa, men Pulsen har alltid funnits där. Personligen tycker jag Pulsen är bra mycket snyggare en dom nya. Har dock svårt för Sonys Usb dongel, lurarna blir låsta till just Ps4'an och går knappt använda med något annat, visst det går "ful koppla" men då blir det endast stereo utan hjälpmedel som tydligen är lite si och så i kvaliten. Eller? Ni som har dom? Det optimala vore att hitta ett par lurar som lirar med allt ink hemmabion. Som rent headset står nog Pulse'n högs på listan just nu. Verkar som sagt vettigare en dom nya. Hade man istället sluppit sladden och att det gått justera chatt ljudet kanske dom plastiga Px4'orna fortfarande hade varit aktuella. -chatt ljudet, går det reglera direkt på lurarna? Som jag fattat det är det bara spel ljudet som går reglera på lurarna. Redigerat av Firre77, 04 February 2014 - 09:39. Postad 04 February 2014 - 09:54
Det jag gillar med px4 är att man kan koppla till mobilen samtidigt som man spelar vilket är bra om det ringer. Någon som vet hur det är med dom nya?
Postad 04 February 2014 - 10:02 Bra pris, vet dock inte om det är värt att köpa dom när man redan har Pulse... Nu är jag lite lat här...exakt vad är skillnaden mellan dessa och Pulse? Postad 04 February 2014 - 10:04
Dom har tagit bort Bass impact och gjort dom fula? Firre77, det går att justera chatt också. Redigerat av solitarypredator, 04 February 2014 - 10:05. Postad 04 February 2014 - 11:46
Tack för svaren. Har nu ett par Pulse lurar som ligger och väntar på avhämtning. Får leva med tok dyra lurar som bara fungerar som en enda sak, Ps4 headset Dock åker dom ut fortare en helgens hemsläp om Usb dongeln tänker skänka mig disco belysning hela tiden under användning! Hatar störande ljus och allrahelst blinkande i min mörka man cave (bio grotta) Postad 04 February 2014 - 12:08
Testat i party? För mina låter bajs, som att det fastnat i inställningsläget när man hör sig själv. Postad 04 February 2014 - 12:22
Testade med solitary, han hör min röst bra när jag pratar men det är nåt irriterande brus som att micken är för känslig och tar in allt ljud. Finns inga inställningar i ps4:an alls. Riktigt jävla dåligt, de verkar inte testa grejerna innan de släpper en patch.
Eller så har jag otur och är en av de få som det inte funkar för Postad 04 February 2014 - 12:30
Har inget extra mic brus. Verkar funka lika bra som med PS3. Det finns en inställning i audio devices some heter sidetone (var det väl). Provade ändra på den och då jag stängde av den helt så blev det tystare. Kanske prova den inställningen. Man kan ju justera balansen mellan audio och voice på headsetet också. Kanske också inverkar.
Postad 04 February 2014 - 12:44
Undra hur dom nya sony hörurarba är mot dom gammla har dom som kom innan pulse. Är det lönt att uppgradera tro?
Postad 04 February 2014 - 12:44
Stängde också av det där sidetone. Har justerat allt som går fram och tillbaka men det blir ingen skillnad Postad 04 February 2014 - 15:37
Dongeln har ett svagt blått fast sken. Tror du kommer bli nöjd med dom! Postad 04 February 2014 - 18:45
Gött, jag och polaren var på Game och skulle köpa men dom va slut så vart en tur till Norrköping där dom kostade 1299kr istälet för 999kr som dom kostade på Game men men Postad 04 February 2014 - 20:42
1198 ink frakt från spelbutiken,borde anlända på torsdag hoppas man inte blir besviken bara
Postad 04 February 2014 - 20:49
Varför har alla så bråttom med att köpa Pulse nu när Gold står runt hörnet?
Postad 04 February 2014 - 20:57 Sämre och extremt fula antar jag är en anledning. Postad 04 February 2014 - 21:09
det är väl högst personligt gillar den hightec slimmade designen & färgerna (skriker PS4a!!) på Gold istället för silikontuttarna Pulse. Redigerat av WarpGuN, 04 February 2014 - 21:11. Postad 04 February 2014 - 21:12 Heh så är det. Brukar inte bry mig om utseendet utan bara dom gör sitt jobb bra, men när jag ser dessa vill jag dö. Påminner om hörselskydd från 80talet eller dom där öronmuffarna tjejer hade då. =) Postad 04 February 2014 - 21:14
hehe Postad 04 February 2014 - 21:39
Hur vet du att dom är sämre? Redigerat av Gurra101, 04 February 2014 - 21:42. Postad 05 February 2014 - 14:55
Game kan suga min #*!%#. Försökte kränga på mig Ps3 original junk headset som "Pulse" headset. Idioter! Att nu betala 1300:- för ett headset som har förhållandevis snålt med finesser, har jag inte riktigt övertalat mig själv att det är ok. Då skall dom jäklar i de ha det bästa ljudet jag hört i ett par lurar. Får Px4'orna för samma kulor, med en hel del lulllull. Men idiot som man är åker jag säkert o hämtar ett par Pulse i kväll Man kan ju alltid provlyssna o möjligen bli nykär Redigerat av Firre77, 05 February 2014 - 14:57. Postad 05 February 2014 - 17:37
Är det ingen annan som har det första Sony wireless stereo headsettet? Allt fungerar bra förutom micken, det brusar och brummar säger folk som lyssnat.
http://www.ps3sverig...reo_headset.jpg Redigerat av DragonPuffer, 05 February 2014 - 17:38. Postad 05 February 2014 - 18:32 Nä det vet jag ju inte. Men antar när samma tillverkare släpper en produkt billigare än en likvärdig som man redan har för flera hundralappar billigare, att det är lite sämre och/eller mindre funktioner. Annars skjuter man ju sig själv i foten, om man nu tänkt behålla Pulse vill säga.. Postad 05 February 2014 - 18:33
Jotack vi lirade med 17 igår och han lät knastrigare än en påse chips i kyrkan. Postad 05 February 2014 - 18:48
Jag har det Postad 05 February 2014 - 19:26 Har dessa. Dock bara kört det på PS3, men aldrig fått några klagomål på brus. Postad 05 February 2014 - 19:30
De funkar ypperligt på PS3, men inte på PS4. Postad 05 February 2014 - 19:42 Typiskt. Då får man väll hosta upp för dom nya guld lurarna.... Postad 05 February 2014 - 20:00
Mina gamla a40 funkade också lite knepigt. När jag körde på 360 så hade jag nästan den undre vredet voice/game eller vad det är nästan helt på game, på ps4an var ju tvungen att maxa det åt andra hållet och stänga av basboosten för att höra vad folk sa.... Kanske finns någon inställning jag missat?
Postad 05 February 2014 - 22:04
Nya finns i lager på vgp https://www.videogam...oducts_id=21653
Verkar heta Gold i Amerika och 2.0 i europa? Postad 05 February 2014 - 22:10
Gamestop pratar jag om men latheten slog till haha. Dock hatar jag både game och gamestop men nu blev det mediamarkt. Pulse har samma finesser som px4 men jag tycker största finessen med pulse är att dom fungerar trådköst vilket px4a inte gör just nu. Jag har haft en j*vla massa headset av diverse tillverkare och jag är nöjd med pulse iaf. The 4 rings: ja. Redigerat av solitarypredator, 05 February 2014 - 22:11. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |