SA-klubben! (System Audio).
System Audio SA-7K
(Golvhögtalare)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
System Audio SA-2K
(Surroundhögtalare)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
System Audio SA-505
(Surroundhögtalare)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
System Audio Ranger
(Golvhögtalare)
|
9
|
(10)
|
Inga priser | |
System Audio Explorer
(Golvhögtalare)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
System Audio SA-7K Master
(Golvhögtalare)
|
0
|
(1)
|
Inga priser | |
System Audio Explorer Master
(Golvhögtalare)
|
7
|
(8)
|
Inga priser | |
System Audio Ranger Master
(Golvhögtalare)
|
1
|
(13)
|
Inga priser | |
System Audio Aura 30
(Golvhögtalare)
|
3
|
(0)
|
Inga priser | |
System Audio Aura 60
(Golvhögtalare)
|
3
|
(2)
|
Inga priser | |
System Audio Mantra 30
(Golvhögtalare)
|
7
|
(0)
|
Inga priser | |
System Audio Aura 10
(Surroundhögtalare)
|
5
|
(0)
|
Inga priser | |
System Audio Aura 10AV (st)
(Surroundhögtalare)
|
2
|
(3)
|
Inga priser | |
System Audio Saxo 30
(Golvhögtalare)
|
4
|
(2)
|
Inga priser | |
System Audio Saxo 1
(Surroundhögtalare)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
System Audio Saxo 10AV (st)
(Surroundhögtalare)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
System Audio Saxo Sub8
(Subwoofers)
|
6
|
(0)
|
Inga priser | |
System Audio Aura 1
(Surroundhögtalare)
|
3
|
(0)
|
Inga priser | |
System Audio Aura 50
(Golvhögtalare)
|
2
|
(5)
|
Inga priser | |
System Audio Mantra 10AV
(Centerhögtalare)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
System Audio Saxo Sub10
(Subwoofers)
|
1
|
(0)
|
6 190:- | |
System Audio Mantra 50
(Golvhögtalare)
|
4
|
(5)
|
Inga priser | |
System Audio Mantra 70
(Golvhögtalare)
|
7
|
(3)
|
Inga priser | |
System Audio Aura 70
(Golvhögtalare)
|
2
|
(2)
|
Inga priser | |
System Audio Saxo 50
(Golvhögtalare)
|
2
|
(2)
|
Inga priser | |
System Audio Aura 50 New Edition
(Golvhögtalare)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
System Audio SA Pandion 2
(Surroundhögtalare)
|
7
|
(2)
|
Inga priser | |
System Audio Saxo 10
(Surroundhögtalare)
|
6
|
(0)
|
Inga priser | |
System Audio Saxo 1 Active
(Surroundhögtalare)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
System Audio SA Pandion 30
(Golvhögtalare)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
System Audio Mantra 5
(Surroundhögtalare)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
System Audio Legend 40
(Golvhögtalare)
|
1
|
(0)
|
32 990:- | |
System Audio Legend 40 Silverback
(Golvhögtalare)
|
1
|
(0)
|
53 990:- |
Postad 20 October 2015 - 14:42
Var inne på HiFi-Punkten idag och snackade lite, han rekommenderade att köpa mantra 10-av som center då den kommer matcha mina 720 bra då det är såpass "snabba" högtalare. Jag frågade även om receiver han sa ofta är SA lättdrivna men blommar ut med en strömstark receiver, så har ni tips på en bra recevier för Sa? Han sa att marantz fungerar bra men som sagt är öppen för förslag, ska väl vara 5.1 receiver, med stöd för alla de senaste ljudformaten! Kikat lite på en Onkyo tx-nr 609, vet att det är problem med dem men Onkyo har ju utökat garantin för dem pga just det !
Postad 20 October 2015 - 16:23
Var inne på HiFi-Punkten idag och snackade lite, han rekommenderade att köpa mantra 10-av som center då den kommer matcha mina 720 bra då det är såpass "snabba" högtalare. Jag frågade även om receiver han sa ofta är SA lättdrivna men blommar ut med en strömstark receiver, så har ni tips på en bra recevier för Sa? Han sa att marantz fungerar bra men som sagt är öppen för förslag, ska väl vara 5.1 receiver, med stöd för alla de senaste ljudformaten! Kikat lite på en Onkyo tx-nr 609, vet att det är problem med dem men Onkyo har ju utökat garantin för dem pga just det !
Primare har alltid passat som handsken med SA men dom kostar en slant. Annars finns ju alltid Marantz som brukar vara mer prisvärda även till nypris. Jag har själv kört Marantz senaste integrerade PM5005 och CD5005 med mina SA Aura 1. Har även haft flera SA tidigare samt olika Primare förstärkare både nya och förra generationen, även SA. Har alltid funkat prima. Ett tips är att kika in på hifimagasinet.com om du skulle vilja handla begagnat. Det läggs upp otroligt många hifi annonser där varje dag av privatpersoner som vill uppgradera ljudet. Fyndvarning på den sidan kan man säga om man är ute efter nåt speciellt.
Postad 20 October 2015 - 18:14
Primare har alltid passat som handsken med SA men dom kostar en slant. Annars finns ju alltid Marantz som brukar vara mer prisvärda även till nypris. Jag har själv kört Marantz senaste integrerade PM5005 och CD5005 med mina SA Aura 1. Har även haft flera SA tidigare samt olika Primare förstärkare både nya och förra generationen, även SA. Har alltid funkat prima. Ett tips är att kika in på hifimagasinet.com om du skulle vilja handla begagnat. Det läggs upp otroligt många hifi annonser där varje dag av privatpersoner som vill uppgradera ljudet. Fyndvarning på den sidan kan man säga om man är ute efter nåt speciellt.
Tack för tipset, ska kika in på sidan där och kolla om man kan hitta något vettigt!
Postad 20 October 2015 - 20:31
Kan Saxo 10av vara något eller ska man ta klivet upp till aura eller mantra? För 720 som frontar då.
Postad 20 October 2015 - 20:40
Kan Saxo 10av vara något eller ska man ta klivet upp till aura eller mantra? För 720 som frontar då.
Du får mer av allt ju högre upp du kliver i serie kan man säga. Det går från varmt till mer neutralt och exakt. Sen till mer kliniskt och exakt kan man säga ju exklusivare serie det blir.
Postad 20 October 2015 - 22:14
Jag har ju Aura 10AV som center, och min grabb har ett par Saxo. Jag håller nog med om att Saxo möjligen är lite varmare. Men Aura har mycket kraftigare baskapacitet, och faktum är att det inte är oväsentligt i en center. Men det är ju också lite prisskillnsd. Ca 1900st. för Saxo och 3200 för Aura. Mantracentern har jag inte provat, men väl 60:an och den skulle jag säga låter varmare än Aura 60:an, om det kan bara till nån hjälp.Kan Saxo 10av vara något eller ska man ta klivet upp till aura eller mantra? För 720 som frontar då.
Postad 20 October 2015 - 22:22
Mantra 60 om du menar den? kan inte jämföras med Mantra 50 tex. Sen vet jag inte om det har gjorts nån invändig uppdatering av Mantra centern sen den släpptes. Det har jag inget svar på tyvärr. Men låter den enligt dagens Mantror vs (60:an, som fanns innan dess), så är det som natt och dag rent ljudmässigt. Den centern bör man kolla upp eller lyssna på den ordentligt innan med sitt eget system för att vara säker på hur den låter. Den är en kvarleva sen Mantra 60 fanns.
Postad 20 October 2015 - 22:37
Jag upplever Aura 60 och 10AV som neutrala och det gjorde jag inte med Mantra 60. Förmodar att Mantracentern klingar som sin större broder. Nyare Mantramodeller har jag tyvärr inte hört, varken 5, 50 eller 70.Mantra 60 om du menar den? kan inte jämföras med Mantra 50 tex. Sen vet jag inte om det har gjorts nån invändig uppdatering av Mantra centern sen den släpptes. Det har jag inget svar på tyvärr. Men låter den enligt dagens Mantror vs (60:an, som fanns innan dess), så är det som natt och dag rent ljudmässigt. Den centern bör man kolla upp eller lyssna på den ordentligt innan med sitt eget system för att vara säker på hur den låter. Den är en kvarleva sen Mantra 60 fanns.
Postad 20 October 2015 - 22:45
Jag upplever Aura 60 och 10AV som neutrala och det gjorde jag inte med Mantra 60. Förmodar att Mantracentern klingar som sin större broder. Nyare Mantramodeller har jag tyvärr inte hört, varken 5, 50 eller 70.
Hur upplevde du Mantra 60? ![]()
Mina intryck från Mantra 60 vs 50 var att 60:an inte var så upplöst eller hade den exakthet som Mantra 50 har i basen. Mantra 50 spelar mycket mer kliniskt och exakt än vad Mantra 60 gjorde. 60:an hade en djupare mer oprecis bas och den var mer tillbakadragen i diskanten än Mantra 50. Mantra 50 kan upplevas som lite väl skarp med fel matchad elektronik. Mer kräsen om man säger så. Däremot spelar den ändå otroligt snyggt. Men..men..det är som jag minns dom båda. Behöver ju inte betyda något om hur andra upplever det
Postad 20 October 2015 - 22:47
I nuvarande serier har jag hört aura1, saxo30 och aura70.
Postad 20 October 2015 - 22:50
Laddie: Jag såg att du beskrev Mantra 60:an som varmare än Aura 60. Låter Aura 60 som övriga modeller i Aura serien inkl mina egna Aura 1 så är det bara å hålla med
Jag vill minnas att Mantra 60 var mer laidback än både Aura 1, 10 och Mantra 50 ![]()
Postad 21 October 2015 - 08:16
Mantra 50 är ljuvliga högtalare, rakt igenom, Elementen får jobba hårdare än i Mantra 60 och 70, något som gör att de faktiskt får en snärtigare ljudkaraktär. Kanske inte Hi End men de är Hi Fun!
Kan inte annat än rekommendera 10AV också, det är en supertrevlig center!
Postad 21 October 2015 - 09:12
Laddie: Jag såg att du beskrev Mantra 60:an som varmare än Aura 60. Låter Aura 60 som övriga modeller i Aura serien inkl mina egna Aura 1 så är det bara å hålla med
Jag vill minnas att Mantra 60 var mer laidback än både Aura 1, 10 och Mantra 50
En bra beskrivning av Mantra 60, mer laidback. Men också varmare överlag. Jag gillade/gillar det livliga ljudet i Auran men var samtidigt också lite lockad av den lite varmare toppen i Mantran. Handlar ju ibland om tidigare referenser det där också. Jag hade ju levt med två olika Audiovector med en topp jag aldrig kom överens med, och ville kanske långt från det ljudet. Men ganska snart stod det rätt klart att Auran inte alls var i närheten av kyla eller påstridighet, bara korrekt.
Postad 21 October 2015 - 13:33
Jag har följt eran lilla diskussion ovan och känner att jag vill ge min syn på mina Mantra-50.
Bytte nämligen min Hegel H80 till en H160 för några veckor sedan. Jag har ända sen jag skaffade högtalarna upplevt dem som vassa i diskanten och nästan olidligt påträngande. Men efter färstärkarbytet fick jag en helt annan högtalare än den jag är van vid. Nu går det att lyssna i flera timmar på allt möjligt från skränrock till skönsjungande damer utan att bli det minsta lyssningstrött.
Om jag tyckte de va kalla innan, så vill jag inte säga att de är varma nu! Ljumna är nog ett mer passande ord.
Överlag, en betydligt trevligare högtalare än tidigare.
Där ser/hör man vad en god matching kan göra för hemtrevnaden.
Redigerat av Mr Floyd Pink, 21 October 2015 - 13:42.
Postad 22 October 2015 - 07:20
Mantra 60 är bästa högtalaren jag lyssnat på
Den var mumma
Har du inte lyssnat på Mantra 50 eller 70? Eller möjligtvis Aura serien? ![]()
Postad 22 October 2015 - 13:07
Hej gubbar!
Jag har följt eran lilla diskussion ovan och känner att jag vill ge min syn på mina Mantra-50.
Bytte nämligen min Hegel H80 till en H160 för några veckor sedan. Jag har ända sen jag skaffade högtalarna upplevt dem som vassa i diskanten och nästan olidligt påträngande. Men efter färstärkarbytet fick jag en helt annan högtalare än den jag är van vid. Nu går det att lyssna i flera timmar på allt möjligt från skränrock till skönsjungande damer utan att bli det minsta lyssningstrött.
Om jag tyckte de va kalla innan, så vill jag inte säga att de är varma nu! Ljumna är nog ett mer passande ord.
Överlag, en betydligt trevligare högtalare än tidigare.
Där ser/hör man vad en god matching kan göra för hemtrevnaden.
Låter ju jäkligt mysko med så stor skillnad, speciellt mellan två förstärkare av samma märke. De skillnader jag har mellan mina förstärkare handlar mer om definition, upplösning och kontroll. Men de förmådde inte att förvandla mina Audiovector på det sätt du upplevt med dina Mantra 50. Men skönt att det blev bra och säkert ett värdefullt tips till dem som upplever det som du. Byta högtalare är ju förvisso kul, men dyrt. ![]()
Postad 22 October 2015 - 13:36
Mantra 60 är bästa högtalaren jag lyssnat på
Den var mumma
Eller hur!
Mantra 60 förtjänar lite beröm också i den här tråden. Med rätt förstärkare låter det grymtbra
Postad 22 October 2015 - 13:38
Det känns som högtalarna blev betydligt lugnare och mer linjära med H160 än med H80. De spelar inte över varken i toppregistret eller i botten utan håller sig inom gränsen för vad som är behagligt. Och förstärkarna va betydligt större skillnad än jag hade trott. Personligen trodde jag att högtalarna skulle låta värre med 160 och bli mer skrikiga. Tror att det kan ha och göra med att 160 är mer linjär och följsam än H80 va. Även när jag spelar via hd12an. Sen är det ju ett stort plus att det låter också bättre på lägre volymer än innan..Låter ju jäkligt mysko med så stor skillnad, speciellt mellan två förstärkare av samma märke. De skillnader jag har mellan mina förstärkare handlar mer om definition, upplösning och kontroll. Men de förmådde inte att förvandla mina Audiovector på det sätt du upplevt med dina Mantra 50. Men skönt att det blev bra och säkert ett värdefullt tips till dem som upplever det som du. Byta högtalare är ju förvisso kul, men dyrt.
Redigerat av Mr Floyd Pink, 22 October 2015 - 14:19.
Postad 22 October 2015 - 14:29
Det känns som högtalarna blev betydligt lugnare och mer linjära med H160 än med H80. De spelar inte över varken i toppregistret eller i botten utan håller sig inom gränsen för vad som är behagligt. Och förstärkarna va betydligt större skillnad än jag hade trott. Personligen trodde jag att högtalarna skulle låta värre med 160 och bli mer skrikiga. Tror att det kan ha och göra med att 160 är mer linjär och följsam än H80 va. Även när jag spelar via hd12an. Sen är det ju ett stort plus att det låter också bättre på lägre volymer än innan..
Låter ju faktiskt precis som jag upplever det när jag jag skiftar mellan min hembio och tvåkanalsrigg. Blir just lugnare och linjärare kan man nog säga, samtidigt som det blir betydlig mer detaljerat och levande utan att för den skull bli jobbigare. Kan ju vara så att Mantra 50 är väldigt analytiska och lättare avslöjar brister I återgivningen.
Postad 22 October 2015 - 14:33
Eller hur!
Mantra 60 förtjänar lite beröm också i den här tråden. Med rätt förstärkare låter det grymtbra
Mantra 60 ÄR en väldigt bra högtalare och förtjänar inte lite, utan mycket beröm. Nu valde just jag Aura, men utan tvekan var Mantra 60 enda alternativet vid den tiden och skulle fortfarande förmodligen vara mer än nöjd med dem också. ![]()
Postad 22 October 2015 - 15:12
Jo, du har nog rätt! Skulle också vilja säga att, angående 160 så är den inte mer "smickrande" alla gånger utan kan nog uppfattas som (ursäkta ordval) jävligt tråkig av vissa som vill ha en ljudbild som är mer åt kareokehållet.Låter ju faktiskt precis som jag upplever det när jag jag skiftar mellan min hembio och tvåkanalsrigg. Blir just lugnare och linjärare kan man nog säga, samtidigt som det blir betydlig mer detaljerat och levande utan att för den skull bli jobbigare. Kan ju vara så att Mantra 50 är väldigt analytiska och lättare avslöjar brister I återgivningen.
Redigerat av Mr Floyd Pink, 22 October 2015 - 15:21.
Postad 22 October 2015 - 17:12
Av diskussionen att dömma kanske det är värt att gå till mantra 10-av då som center för mina 720 frontar. Sedan har jag börjat kika på receivers, är marantz 7009 något att ha? Sätt att det finns lite begagnade här och där för runt 7-8000 kr! Har även kikat lite på Onkyos, typ 809.
Redigerat av Martingra, 22 October 2015 - 17:16.
Postad 22 October 2015 - 21:53
Båda bra alternativ med dragning åt lite varm karaktär. Men Marantzen är jag osäker på om den har Spotify, vilket kan vara bra att ha om man inte redan har en annan mediaspelare.Av diskussionen att dömma kanske det är värt att gå till mantra 10-av då som center för mina 720 frontar. Sedan har jag börjat kika på receivers, är marantz 7009 något att ha? Sätt att det finns lite begagnade här och där för runt 7-8000 kr! Har även kikat lite på Onkyos, typ 809.
Dock skall sägas att en receiver kanske inte riktigt förmår få ur det bästa ur dina högtalare med musik. Tex. 809:an inställd på "direkt" spelar absolut rent och bra med god kraft. Men en bättre tvåkanalare kan lyfta ljudet rätt markant. Möjligen är den betydligt dyrare Marantzen ett strå vassare i just det avseendet än Onkyon.
Postad 23 October 2015 - 12:53
Har du inte lyssnat på Mantra 50 eller 70? Eller möjligtvis Aura serien?
Aura 60 också, tyckte inte om den lika mycket ![]()
Postad 23 October 2015 - 23:55
Aura 1 har nog det bästa soundet som jag har hört hittills förutom Magnepan MG-1.7 men då spelar Maggisarna tio gånger större kan man säga ![]()
Men det är mer min smak alltså så det behöver ni inte hålla med mig om ![]()
Postad 24 October 2015 - 07:42
Båda bra alternativ med dragning åt lite varm karaktär. Men Marantzen är jag osäker på om den har Spotify, vilket kan vara bra att ha om man inte redan har en annan mediaspelare.
Dock skall sägas att en receiver kanske inte riktigt förmår få ur det bästa ur dina högtalare med musik. Tex. 809:an inställd på "direkt" spelar absolut rent och bra med god kraft. Men en bättre tvåkanalare kan lyfta ljudet rätt markant. Möjligen är den betydligt dyrare Marantzen ett strå vassare i just det avseendet än Onkyon.
Tack för ett bra svar, blir nog att köpa en marantz i julklapp till mig själv (mellandags rea kanske), kör 5.1 hemma, ser mycket på film men kör ofta även bara två kanaler vid musik så försöker väl hitta en som fixar båda även om det är svårt om man inte har en stor budget. Men marantz bättre ska väl vara ett säkert kort kan jag tänka mig!
Postad 24 October 2015 - 08:31
Kul att du blivit så förtjust i minstingen. Ja tror faktiskt jag känner likadant för mina Talent. Bästa röståtergivningen jag hört inte minst.Aura 1 har nog det bästa soundet som jag har hört hittills förutom Magnepan MG-1.7 men då spelar Maggisarna tio gånger större kan man säga
Men det är mer min smak alltså så det behöver ni inte hålla med mig om
Postad 24 October 2015 - 10:01
Ingen dålig julklapp det där inte. Maratz är mycket fina apparater, ljudmässigt kanske de allra bästa i receiverfloran. Två nackdelar är just dels att de tidigare inte hade Spotify, och dels att frontdisplayen, den lilla runda, ju är hopplös.Tack för ett bra svar, blir nog att köpa en marantz i julklapp till mig själv (mellandags rea kanske), kör 5.1 hemma, ser mycket på film men kör ofta även bara två kanaler vid musik så försöker väl hitta en som fixar båda även om det är svårt om man inte har en stor budget. Men marantz bättre ska väl vara ett säkert kort kan jag tänka mig!
Postad 18 November 2015 - 22:13
Stod i valet och kvalet mellan dessa och aura 50, har oturen att ha dem för demo på jobbet..
Osis.
Testade Mantra 50 hemma och det bara klaffade.
Trivs ruskigt bra med drivet och spelglädjen! Risken med det här tilltaget är väl att jag åker dit på förstärkartest också, även om jag tycker att min Thor gör jobbet bra. Särskilt när jag lirar vinyl. Jävligt trevligt rent utsagt.
Postad 19 November 2015 - 00:13
Grattis till köpet! ![]()
Redigerat av Unregistered2294, 19 November 2015 - 00:13.
Postad 19 November 2015 - 00:55
Postad 21 November 2015 - 20:59
Jag upplever Mantra som lite mer svårplacerade, sweetspot var betydligt bredare med mina XTZ, men de saknar finliret och upplösningen i diskanten som Mantran har!
Och mellanregistret är ju otroligt mycket bättre på alla plan upplever jag. Basen är faktiskt riktigt tung i Mantrorna, snabbare, tightare. Men, XTZ högtalarna är duktigt vassa, lättplacerade, bra tryck i basen (lite svampig i jämförelse med SAs..), de kommer vara saknade när jag väl släpper dem, den saken är säker.
Det märks att det är en mer påkostad konstruktion i SA, men finishen är inte helt perfekt på dem, men det är så små små grejer att det inte stör mig alls.
Jag är nöjd!
Postad 15 December 2015 - 20:02
Nu har man beställt en mantra 10 av som center! Tog sin lilla tid men blir en julklapp! Ska bli intressant och se vad för lyft den ger för hemma bion! Nu återstår bara det en ny förstärkare fortfarande haha..
Postad 16 December 2015 - 13:52
För de som bor i Göteborgsområdet och är sugna på att lyssna på pandion2 & 30 och få förklarat varför de är så otroligt öppna och dynamiska så kan ni komma på demoevent hos Telemekano fredag eller lördag denna vecka. Förresten så har de uppdaterats så att de nu låter ännu bättre. Klicka på länken för att läsa mer
https://www.facebook...?type=3
Redigerat av Unregistered4eb959ca, 16 December 2015 - 13:53.
Postad 21 December 2015 - 10:47
Hupp, om det finns någon som är Pandion-sugen så tänkte jag bara tipsa om följande demo-ex:
Pandion 2: http://www.hembiocon...andion-2-demoex
Pandion 30: http://www.hembiocon...ndion-30-demoex
audioactive:
Får man fråga vad det är som har uppdaterats på Pandion-modellerna?
Postad 21 December 2015 - 13:46
Postad 21 December 2015 - 16:08
Alltså, inte för att jag har råd, men usch vilket habegär Pandion 30 väcker. Såhär i juletid kunde väl ändå de jäklarna helga budet "inled oss icke i frestelse".
![]()
Inget skämt heller! Även om de fortfarande kostar en slant så är det ju ett väldigt trevligt pris för rackarna. Rätt färg också IMO. ![]()
Redigerat av goopile, 21 December 2015 - 16:09.
Postad 21 December 2015 - 16:47
Pandion 30 demo exen verkar vara sålda nu ![]()
Här är ju ett fynd annars: http://www.hifimagas...annonsID=154028
Explorer för 13k.
Redigerat av Unregistered2294, 21 December 2015 - 16:50.
Postad 22 December 2015 - 09:49
Klippt och skuret i mitt rum med min elektronik.
Det var bara och ringa och beställa ett par 70 det.
Jul-ljudet räddat.
varför gör man såhär mot sig själv? ;-)
Postad 22 December 2015 - 18:21
Jul-ljudet räddat.
Bara att gratulera till ett par tjusiga pjäser!
Redigerat av goopile, 22 December 2015 - 18:25.
Postad 23 December 2015 - 09:36
Hej alla, står nu i valet och kvalet om vilken receiver jag ska skaffa mig, lutar åt en 6009:a eller 7009:a, jag kommer max köra 5.1 som jag gör nu, tänkte jag kan lika väl bi-ampa frontarna med de kanalerna som är kvar ifall det blir en 6009:a då jag inte har plats för fler högtalare. Två sa 720 som frontar, och en mantra 10 som center. Men läst lite om funktionerna mellan de två förstärkarna och har svårt att bestämma mig om det är värt att lägg ut ytterliga 4 k när man redan betalar 7 tusen för 6009:an! Åsiket?
Postad 23 December 2015 - 12:16
För att man älskar sig.Begick ett enormt misstag i söndags och bjöd in en vän och hans Mantra 70..
Klippt och skuret i mitt rum med min elektronik.
Jul-ljudet räddat.
Har inte hört dessa. Avlägg gärna en rapport snarast möjligt.
Postad 23 December 2015 - 21:00
För att man älskar sig.
![]()
Har inte hört dessa. Avlägg gärna en rapport snarast möjligt.
Rapport kommer direkt ur kartong och efter inspelning!
Postad 23 December 2015 - 21:01
Rapport kommer direkt ur kartong och efter inspelning!
När dyker dom upp ungefär? ![]()
Postad 24 December 2015 - 00:35
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Köpråd - Högtalare för stereo från 30000 

347 bilder
10 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler