Grand Theft Auto V (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
9
|
(41)
|
151:- |
GTA V (1313 inlägg)
|
11 mån sedan |
Postad 16 January 2015 - 01:05
Postad 16 January 2015 - 10:06
Kör uppdrag istället. Där får du xp.
Mitt mål är att köra uppdrag men jag har så så himla svårt att låta bli att bara drälla omkring för att det är så kul
Postad 16 January 2015 - 11:08
Känner igen "problemet"Mitt mål är att köra uppdrag men jag har så så himla svårt att låta bli att bara drälla omkring för att det är så kul
köpte bil igår, sandking XL och sen åkte jag runt på en parkering i tio minuter och körde över andra bilar, jag har lite svårt att hålla fokus på uppdragen
Såg att du la till mig, tänkte lira en del ikväll (från 17-18 typ kanske) om någon mer ska online då?
Postad 16 January 2015 - 11:34
Redigerat av ironjocke, 16 January 2015 - 11:34.
Postad 16 January 2015 - 16:30
Gör det efter lunchen.
Hur många här är med i MHBA?
Jag är med men har mest lirat BF4 senaste tiden
Postad 16 January 2015 - 18:04
Ska bara ner till ICA och köpa mat för morgondagen (snabbt påkommen övertid imorgon) sedan kommer jag gå Online!
Edit: Hittade hur man köper.
Hur försäkrar man?
Edit2: Satte just ett WR
OkJag är med men har mest lirat BF4 senaste tiden
Redigerat av MartinAberg, 16 January 2015 - 19:08.
Postad 16 January 2015 - 21:03
Hur köper man bilar i Online?
Edit: Hittade hur man köper.
Hur försäkrar man?
När du köper bilar via websidan i telefonen så är de automatiskt försäkrade.
Postad 16 January 2015 - 21:54
Smidigt, även de man köper gratis?När du köper bilar via websidan i telefonen så är de automatiskt försäkrade.
Postad 16 January 2015 - 23:01
Gött gött, då kan man lltså fylla garaget med gratisbilar som man sedan säljer när man ska köpa finare då?Ja, även de som är gratis.
Postad 17 January 2015 - 07:11
Jag har köpt samma bil tre gånger gratis.Får bara en gratisbil tror jag
Har dock inte kollat om alla står i garaget ännu
Postad 17 January 2015 - 11:23
Får ingenting för den, tror inte den går att sälja ens.Åfan. Kolla vad du får för den fort!
Postad 17 January 2015 - 13:56
Borde iaf gå att sälja gratis?Får ingenting för den, tror inte den går att sälja ens.
Ska kolla på det ikväll efter jobbet.
Postad 17 January 2015 - 15:11
Min trimmade Porsche blev sprängd efter det har jag inte sett till den igen. Ringde efter billeverans men då kom de med en annan av min kärror
Postad 17 January 2015 - 17:59
Mycket möjligt, annars går det att ersätta den med en ny bil när garaget är fullt.Borde iaf gå att sälja gratis?
Ska kolla på det ikväll efter jobbet.
Fredrik, ring Mors Mutual Insurance och kolla om de har den.
Redigerat av pancreas, 17 January 2015 - 18:00.
Postad 18 January 2015 - 14:44
Redigerat av ironjocke, 18 January 2015 - 14:45.
Postad 18 January 2015 - 16:50
Det blir verkligen tydliga framedrops när man kör runt inne i stan. Skulle gissa på att det är nere och vänder på 20 ibland. Men det ser bra ut helt klart. Inte lika bra som Watch_Dogs på PC, men spelet är desto roligare...
Går det att ändra siktet från den mikroskopiska pricken? Kör man med free aim så är det inte helt enkelt att hitta det man ska träffa ibland...
Redigerat av Ageve, 18 January 2015 - 16:55.
Postad 18 January 2015 - 16:54
Ja det går i options.Går det att ändra siktet från den mikroskopiska pricken? Kör man med free aim så är det inte helt enkelt ibland...
Jag körde för övrigt på 360 med det lilla minisiktet och free aim. Inte det lättaste och stört omöjligt senare i spelet när man knappt ser siktet och spelet ju faktiskt är gjort för autoaim (vågor av fiender). Så fick byta till autoaim.
Btw, GTAV sålde fjärde bäst av alla spel under hela 2014 (efter CoD, Madden och Destiny) i USA. Komiskt hur lätt det är för dem att tjäna pengar, de kan släppa samma spel igen ett år efter och nästan sälja bäst av alla.
Redigerat av Zoiler, 18 January 2015 - 20:50.
Postad 21 January 2015 - 13:21
Postad 25 January 2015 - 14:08
Köpte GTA V + ett shark card på US-shoppen, så långt allt väl.
Eftersom jag har plus på mitt SE-konto så drog jag igång spelet där och migrerade min tidigare online-karaktär som jag byggt upp på 360-versionen. Fungerade klockrent, men...
Eftersom jag köpte mitt shark card på US-kontot så får jag inga pengar till den svenska online-karaktären (Doh!) och nu är det ju migrerat och klart, så jag kan inte få fram onlinesnubben på mitt US-konto.
1. Förstår ni vad jag svamlar om?
2. Har någon ett förslag på hur man löser det?
Postad 26 January 2015 - 22:20
Kruxet är att få en moddad Dubsta att spawna, sen när man väl har en och gör den till ens egna så kommer den alltid på samma ställe mellan 8-15
Man låser även upp Sad Trombone-tutan genom att hålla in ner-knappen på suspension i 6 sekunder och köpa det billigaste alternativet. Sad trombone blir då gratis, bara till att lägga till på bilen. Värdet på bilen går då upp, sen är det bara att sälja.
Är det någon som behöver hjälp med att spawna en moddad Dubsta så kan jag hjälpa till.
Kolla min video.
https://www.youtube....h?v=kszXm3h3ujg
Redigerat av FocusST, 26 January 2015 - 22:31.
Postad 31 January 2015 - 09:44
Så här gör jag nu för att tjäna 34k, enkelt och bra.
Kruxet är att få en moddad Dubsta att spawna, sen när man väl har en och gör den till ens egna så kommer den alltid på samma ställe mellan 8-15
Man låser även upp Sad Trombone-tutan genom att hålla in ner-knappen på suspension i 6 sekunder och köpa det billigaste alternativet. Sad trombone blir då gratis, bara till att lägga till på bilen. Värdet på bilen går då upp, sen är det bara att sälja.
Är det någon som behöver hjälp med att spawna en moddad Dubsta så kan jag hjälpa till.
Kolla min video.
https://www.youtube.com/watch?v=kszXm3h3ujg
Tack för det här. Fick börja på en ny online-karaktär för jag kunde inte föra över min gamla karaktär.
Så det här var uppskattade pengar. Nu kan jag köpa ett större garage och fylla med fler Dubsta.
Postad 31 January 2015 - 21:46
Har ingen tidigare erfarenhet av gta (förutom lite lek med första på pc), så kan inget om uppdrag eller dylikt.
Postad 02 February 2015 - 11:35
Du får hojta till när du kör BF föfan! Vi har fått igång ett bra lir nu senaste tidenInte riktigt bestämt mig än men börjar känna mig lite mättat på bf och funderar på att konventera till gta. Är det fortfarande några mhb;are som lirar detta eller kommer man köra med randomgubbar online?
Har ingen tidigare erfarenhet av gta (förutom lite lek med första på pc), så kan inget om uppdrag eller dylikt.
Postad 04 February 2015 - 15:09
Det behövs ett HEIST MODE NU! Det blir väl förhoppningsvis i mars annars får de skämmas med "I början av 2015".
Postad 09 February 2015 - 08:53
Du får hojta till när du kör BF föfan! Vi har fått igång ett bra lir nu senaste tiden
Missat denna. Inte blivit så mycket GTA, blir lite oplanerade dåd i BF istället. Vi möts på fältet.
Postad 25 February 2015 - 09:35
Det är dags att börja spara ihop lite deg så man kan köpa alla nya fordon som krävs för en väl utförd HEIST!
http://www.rockstarg...-10-gtav-for-pc
Postad 25 February 2015 - 14:45
Ligger på 3,3 miljoner i deg bara för detta. Känns som att det kommer behövas mer... ![]()
Postad 08 March 2015 - 17:54
*störtar flygplan in i fiender*
Ni som inte var där missade det roligaste spelögonblicket jag upplevt på 30 år!
Postad 08 March 2015 - 23:29
http://www.rockstarg...a-online-heists
BONUS ROUND
For the financially ambitious there are a few ways to increase the income from Heists in a major way. First off, each Heist has its own Elite Challenge which, upon completion, will yield a substantial cash bonus. These can be completed multiple times, but be warned: they're no cakewalk.
On top of that, there are Special Heist Completion bonuses that can only be achieved once per person, but will add some serious zeros to your bank balance. They are as follows:
- First Time – Completing each Heist Finale for the first time, will net you a bonus cash reward
- All In Order Challenge – Complete all Heists in order, including Setups, to receive a $1,000,000 cash bonus
- Loyalty Challenge – Complete all Heists, including Setups, with the same team of players to receive an additional $1,000,000 bonus
- Criminal Mastermind Challenge – Complete all Heists, in order, with the same group of players, without losing any lives, to receive a massive $10,000,000 bonus
Är du redo Zartok? ![]()
Postad 09 March 2015 - 09:40
Tja!
Ett par snabba frågor bara.
Hur fungerar online läget? Innehåller det någon story? Kan man välja vilka man kör med (typ 1 hostar och andra kan ansluta) eller ramlar det in en massa "okända"? Och finns det någon form av Co-op läge?
Har endast testat spelet på PS3 men är nu lite sugen på att skaffa det till PS4, men endast om online/co-op delen är bra.
Postad 09 March 2015 - 10:12
Du åker runt i free roam, sen får man lite uppdrag då o då som man kan välja att acceptera.
Hostar du ett uppdrag kan du välja vilka du vill bjuda in.
Spelet är grymt i online mode! Det kommer bli ännu mer magiskt med Heist mode!!
Postad 09 March 2015 - 10:27
finns mycket att göra i online-läget. man kan köra olika race med olika typer av fordon, sen finns tdm. Men det jag tycker är roligast är att köra missions, finns typ 200 olika missions. Eller så glider man bara runt och skapar kaos. ![]()
Det är jävligt kul om man lirar ihop med vänner.
Postad 10 March 2015 - 17:37
Stora problem med servrarna nu ![]()
Edit: nu är det helt ospelbart
Redigerat av philippp, 10 March 2015 - 18:39.
Postad 10 March 2015 - 18:07
Svinkul med heists.
Att servrarna skulle braka ihop va väl nästan väntat. får hoppas att dom får igång det snart nog.
Postad 10 March 2015 - 23:38
Solitary: Allah akbar!
*störtar flygplan in i fiender*
Ni som inte var där missade det roligaste spelögonblicket jag upplevt på 30 år!
Jag har inte hört någon skratta så mycket under mitt liv, haha!
Heist var grymt roligt. Längtar tills servrarna stabiliseras
Postad 12 March 2015 - 20:26
Postad 13 March 2015 - 12:13
Hur fungerar Heist för er? Har läst på nätet att många har fortsatta problem.
Postad 08 April 2015 - 12:00
Hat spelat sista dagarna men nästan hela tiden får jag spela själv. En gång har jag hamnat i en värld med andra spelare och jag kan inte joina inbjudningar jag får.
Har det varit sånt här strul med servrarna hela tiden?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
GTA V
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?