LG OLED55B6V / 65B6V
6349 svar till detta ämne
Postad 03 August 2016 - 14:08
skrotfot
-
skrotfot
-
Beroende
-
-
1201 inlägg
Kollade på 65B6V på MM i Gallerian på lunchen idag. Synd att de förefaller ha fabriksinställningar på den, dvs alldeles för mycket färg plus kanske annat junk. Hade de kalibrerat den hade de lätt sålt fler! I färgkorrekthet såg Sony XD9305 bättre ut.
På ett annat ställe hade de två oled bredvid varandra, en kalibrerad och den andra inte. Tyvärr körde de inte något material för stunden, gissar att det var någon BD-meny som stod på. Orkade inte kolla med nån säljare där då jag hade lite bråttom.
Men det är lätt att tycka att nästa tv blir en oled, ser bättre ut än verkligheten 
Om 65B6V ändå kunde trilla ned typ 15 tusen så...
Postad 03 August 2016 - 14:41
blackburn_
-
blackburn_
-
Lärjunge
-
-
460 inlägg
För mig känns det som att real cinema introducerar okontrollerad ryckighet precis som trumotion på så jag har stängt av även det nu och kör allt off, känns bäst imo.
Märkligt för med Real Cinema Off borde du få ryckighet med 24p-källor vid panoreringar eftersom den då kommer göra 3:2 pulldown. Med Real Cinema On ska den visa 24p korrekt och panoreringar borde vara ryckfria.
Postad 03 August 2016 - 14:53
Foxxy
-
Foxxy
-
Forumräv
-
-
595 inlägg
Xbox one s släpptes igår med två spel som kommer ut till hösten som stödjer HDR. 1080p dock.
Xbox one s stödjer UHD och apparna som Netflix med 4K.
Nästa år kommer Xbox Scorpio med bättre spec och förhoppningsvis några spel med 4k.
Men hade jag suttit på en B6 hade jag utan tvekan köpt en Xbox One S.
Själv väntar jag dock in nästa års modeller för OLED... Ska jag investera 40-50k i något (65") så får det fan vara näst in till perfekt och ska hålla 3-5år.
Redigerat av Foxxy, 03 August 2016 - 14:58.
Postad 03 August 2016 - 15:07
mrchisholm
-
mrchisholm
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Märkligt för med Real Cinema Off borde du få ryckighet med 24p-källor vid panoreringar eftersom den då kommer göra 3:2 pulldown. Med Real Cinema On ska den visa 24p korrekt och panoreringar borde vara ryckfria.
varför skulle den göra pulldown med trumotion off? jag märker iaf ingen nämnvärd skillnad mellan trumotion off / cinema on eller trumotion off / cinema off
Postad 03 August 2016 - 15:09
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3205 inlägg
Real cinema är alltid inaktiverat när true motion är aktiverat.
Postad 03 August 2016 - 18:51
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16356 inlägg
Sonys nu kommande Z9D serie kanske blir en oled killer,håll koll på den
Bara när det kommer till ljusstyrka, som är ointressant när man mörklagt.
Postad 03 August 2016 - 18:57
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16356 inlägg
Han pratade om en "mjukvara" när han såg slumpmässig ryckighet. Mina misstankar om att tevens egna app inte är tillräcklig ökar. Personligen tycker jag de kan slopa alla appar och annat trams. De har inte bidragit till bättre bildkvalitet, direkt.
Postad 03 August 2016 - 23:27
Unregisteredd71d8c15
-
Unregisteredd71d8c15
-
Forumräv
-
-
914 inlägg
Riktigt kul att se att 65 B6 är nere i 47 890 kr redan nu och följer samma prisutveckling som i UK måste vara första gången detta händer sedan tv lanserades.
Undrar vad denna är nere till BF eller mellandags rean
Postad 04 August 2016 - 02:46
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Bara när det kommer till ljusstyrka, som är ointressant när man mörklagt.
Ointressant vore fel att säga med tanke på HDR men ja, det är ju bara en egenskap av flera och betraktningsvinklar kommer fortfarande vara ett problem.
Största konsekvensen Z9D drar med sig är att hoppet om att få en Sony konsument Oled minskar...trist, inte minst pga Sonys goda track record när det gäller rörelsehantering.
Redigerat av pacman, 04 August 2016 - 02:50.
Postad 04 August 2016 - 05:33
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16356 inlägg
Jag ser gärna Sony som tillverkare av Oled. Men jakten på Nits har börjat och det bådar inte gott för Oled. Folk vill se tv mitt på dagen och då får Oled det svårt. Få se om LG kan svara på ljus-jakten och ta fram en rejält ljusstark Oled. Dock har jag en känsla av att ljusstarka apparater som gör sitt eget ljus, också kommer få det svårt att samtidigt ha absolut svärta. Det finns alltid en liten risk för ljusläckage om inte pixel-elementen sitter i en brunn. Det är vad jag tror i alla fall. Speciellt med en transparent plastskärm på framsidan som kan bidra med spridning av ljus åt alla håll. Goodbye absolut svärta..vi saknar dig.. 
Men nu ska vi inte tvivla. Vi ska hoppas!
Postad 04 August 2016 - 06:13
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3205 inlägg
Du har inte sett en OLED i ett dagsljust rum, va?
Postad 04 August 2016 - 07:22
Jaxione
-
Jaxione
-
Forumräv
-
-
666 inlägg
Jag ser gärna Sony som tillverkare av Oled. Men jakten på Nits har börjat och det bådar inte gott för Oled. Folk vill se tv mitt på dagen och då får Oled det svårt. Få se om LG kan svara på ljus-jakten och ta fram en rejält ljusstark Oled. Dock har jag en känsla av att ljusstarka apparater som gör sitt eget ljus, också kommer få det svårt att samtidigt ha absolut svärta. Det finns alltid en liten risk för ljusläckage om inte pixel-elementen sitter i en brunn. Det är vad jag tror i alla fall. Speciellt med en transparent plastskärm på framsidan som kan bidra med spridning av ljus åt alla håll. Goodbye absolut svärta..vi saknar dig.. 
Alla är vi olika men jag tar absolut svärta och kontrast före den extra ljusstyrkan alla dagar i veckan. Det kan mycket väl hända att HDR kommer imponera på mig I framtiden men så här långt så har det inte det.
Postad 04 August 2016 - 07:50
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Vad som ibland glöms bort är att svärta och kontrast inte blir mindre viktigt för det är HDR, tvärtom.
Vad HDR gjort är att den extra ljusstyrka som tidigare bara var användbar för "titta i ljust rum" nu är användbar i bättre och korrekta förhållanden (ljuskontrollerade rum). HDR är precis som SDR designat för mörka rum.
Postad 04 August 2016 - 08:10
Unregisteredb7f6d076
-
Unregisteredb7f6d076
-
Forumräv
-
-
709 inlägg
Ja, tänk vad konkurrans kan göra med opinionen. Helt plötsligt ska man ha så hög ljusstyrka som möjligt och titta i dagsljus. Vad gör man inte för att återuppliva tekniken  samsungs påstående unde CES om att det är ljusstyrka som gäller "Said it all"
Postad 04 August 2016 - 08:17
Jaxione
-
Jaxione
-
Forumräv
-
-
666 inlägg
Ja, tänk vad konkurrans kan göra med opinionen. Helt plötsligt ska man ha så hög ljusstyrka som möjligt och titta i dagsljus. Vad gör man inte för att återuppliva tekniken samsungs påstående unde CES om att det är ljusstyrka som gäller "Said it all"
Har man förlorat kriget när det gäller svärta/contrast så måste man ju försöka få folk att skifta fokus 
Redigerat av Jaxione, 04 August 2016 - 08:17.
Postad 04 August 2016 - 08:40
mikee
-
mikee
-
Veteran
-
-
1638 inlägg
Vad pratar du om ? Så man kan inte kolla tv på dagen med en Oled ?!? Sluta skriv om saker du inte vet nåt om
Postad 04 August 2016 - 08:55
CKserenity
-
CKserenity
-
Rookie
-
8 inlägg
Är det någon som har testat Xbox one S UHD Blu-ray på Oleden? Är den lika bra som en Samsung UBD-K8500? När det kommer till uppspelningskvalitet?
Postad 04 August 2016 - 09:31
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Hur många nits mäktar dessa av?
Postad 04 August 2016 - 09:42
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
Ja, tänk vad konkurrans kan göra med opinionen. Helt plötsligt ska man ha så hög ljusstyrka som möjligt och titta i dagsljus. Vad gör man inte för att återuppliva tekniken samsungs påstående unde CES om att det är ljusstyrka som gäller "Said it all"
Haha! Så rätt, så rätt!
Jag tycker OLED ger det där perfekta "balansen" då det går alldeles utmärkt att titta på B6 i ett ljust rum, inga som helst anmärkningar där, och sen när det mörknar på blir det bara bättre, och bättre, och bättre och man inser hur hopplöst LCD kan vara i jämförelse.
För övrigt såg jag på Netflix Marco Polo (4K UHD + HDR) hela dagen igår med TruMotion avstängt (!) för första gången - och såg INGA rörelsehanteringsproblem! Supervackert! Första serien via NetFlix jag kunnat köra utan TruMotion (User) då nästan allt annat rycker och ser allmänt 'oroligt' ut i mina ögon, men inte Marco Polo då alltså. Undrar hur detta kommer sig...
Postad 04 August 2016 - 09:51
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4026 inlägg
Haha! Så rätt, så rätt!
Jag tycker OLED ger det där perfekta "balansen" då det går alldeles utmärkt att titta på B6 i ett ljust rum, inga som helst anmärkningar där, och sen när det mörknar på blir det bara bättre, och bättre, och bättre och man inser hur hopplöst LCD kan vara i jämförelse.
För övrigt såg jag på Netflix Marco Polo (4K UHD + HDR) hela dagen igår med TruMotion avstängt (!) för första gången - och såg INGA rörelsehanteringsproblem! Supervackert! Första serien via NetFlix jag kunnat köra utan TruMotion (User) då nästan allt annat rycker och ser allmänt 'oroligt' ut i mina ögon, men inte Marco Polo då alltså. Undrar hur detta kommer sig...
Risken finns att du börjar vänja dig 
Postad 04 August 2016 - 10:09
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
Risken finns att du börjar vänja dig 
Nej, det är inte det som är fallet faktiskt. Såg några avsnitt med en kompis och även han såg tydlig skillnad, rörelser och panoreringar var stabilt. Riktigt bra faktiskt! Slår jag sedan över till andra serier (Daredevil, Blacklist etc) är problemet tillbaka och ser ut att hjälpas enbart av TruMotion för att inte distrahera för mycket. Ja, det blir ju andra problem istället men - återigen - en kompromiss.
Postad 04 August 2016 - 11:46
Legion
-
Legion
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
Vad yrar du om...Du behöver nog titta på en oled innan du gissar.
Postad 04 August 2016 - 13:07
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4026 inlägg
Idag blev en kalibrering av tv. Bilden ser mycket bättre ut nu än innan. 
Postad 04 August 2016 - 13:28
mrchisholm
-
mrchisholm
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Postad 04 August 2016 - 13:33
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4026 inlägg
Postad 04 August 2016 - 14:18
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16356 inlägg
Du har inte sett en OLED i ett dagsljust rum, va?
I en butik mitt på dagen har jag sett en Oled.
Postad 04 August 2016 - 14:20
mrchisholm
-
mrchisholm
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
hade dom möjlighet/kunskap att kalibrera HDR?
Redigerat av mrchisholm, 04 August 2016 - 14:20.
Postad 04 August 2016 - 14:24
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16356 inlägg
Vad yrar du om...Du behöver nog titta på en oled innan du gissar.
Varför då? Jag ser recensioner där de påpekar att Lcd ofta har högre ljusstyrka, vilket får Hdr att se bättre ut. Avforum (england) har precis gjort en artikel om det.
Postad 04 August 2016 - 14:27
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4026 inlägg
Nej
Postad 04 August 2016 - 14:34
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Har själv köpt detta och laddat ner men min Ultra spelare fixar ännu inte filen. Men har du Samsung spelaren så fixar den dessa UHD/HDR-10 test patterns 
https://www.minhembi...howtopic=329004
Postad 04 August 2016 - 14:46
skrotfot
-
skrotfot
-
Beroende
-
-
1201 inlägg
Men har alla ni som skaffat B6 recenserat på Prisjakt ännu?
(Gäller inte RickyDeg som varit duktig)
Postad 04 August 2016 - 14:55
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Varför då? Jag ser recensioner där de påpekar att Lcd ofta har högre ljusstyrka, vilket får Hdr att se bättre ut. Avforum (england) har precis gjort en artikel om det.
Men du pratade ju om tittande i ljust rum?
LG Oled klarar sig bättre här än de flesta LCD:er eftersom de har ett bättre kontrastfilter.
Redigerat av pacman, 04 August 2016 - 14:55.
Postad 04 August 2016 - 15:15
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
WOW! Underbart! Lit mer detaljer kring vad som blev bättre vore inte helt fel...
Postad 04 August 2016 - 15:23
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12482 inlägg
Japp, real cinema ska vara på. Biograf kallas det väl om man har svenska i menyerna.
Om jag stänger av det på min 910V, eller tvingar Oppo-spelaren att skicka ut 1080p60, så blir det judder.
Testade förresten på skoj att filma med min iPhone i 120fps häromkvällen, när jag spelade upp 24fps film.
När man analyserar klippet på datorn, så är fem bildrutor i följd identiska, dvs bilden visas exakt som den ska. Inledningen i Day After Tomorrow är dåligt gjord, så det ser väldigt hackigt ut vid panoreringen över isen (även på projektorn), men det var fortfarande fem identiska frames i följd.
120 fps / 24 = 5 bildrutor 
Gjorde även en annan "rolig" test, där jag filmade i 24p med systemkameran och sen ökade frameraten till 60 fps i videoredigeringsprogrammet. Det blev ett 60fps klipp med perfekt flyt, och såklart alldeles för snabbt 
ljus-jakten
Samsung? 
Redigerat av Ageve, 04 August 2016 - 15:29.
Postad 04 August 2016 - 15:27
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3205 inlägg
Härligt! Jag önskar dig många härliga timmar framför TV:n. I många fall är det verkligen en ögonöppnare om vad en korrekt kalibrerad bildvisare verkligen innebär och vilken fantastisk bild man kan uppnå.
Postad 04 August 2016 - 15:44
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4026 inlägg
WOW! Underbart! Lit mer detaljer kring vad som blev bättre vore inte helt fel...
Mer korrekt färg och mycket mer detaljer. That is all 
Postad 04 August 2016 - 16:45
jn82
-
jn82
-
Veteran
-
-
1760 inlägg
Japp, real cinema ska vara på. Biograf kallas det väl om man har svenska i menyerna.
Om jag stänger av det på min 910V, eller tvingar Oppo-spelaren att skicka ut 1080p60, så blir det judder.
Testade förresten på skoj att filma med min iPhone i 120fps häromkvällen, när jag spelade upp 24fps film.
När man analyserar klippet på datorn, så är fem bildrutor i följd identiska, dvs bilden visas exakt som den ska. Inledningen i Day After Tomorrow är dåligt gjord, så det ser väldigt hackigt ut vid panoreringen över isen (även på projektorn), men det var fortfarande fem identiska frames i följd.
120 fps / 24 = 5 bildrutor 
Gjorde även en annan "rolig" test, där jag filmade i 24p med systemkameran och sen ökade frameraten till 60 fps i videoredigeringsprogrammet. Det blev ett 60fps klipp med perfekt flyt, och såklart alldeles för snabbt 
Samsung? 
Hur gjorde du för att synka så att du inte fick två olika frames i första/sista bilden på varje sekvens av fem? Eller du var nöjde dig med att ha 3 st identiska i mitten och extrapolera att de sista två troligen är identiska också? (vilket ifs låter jätte vettigt, mest genuint intresserad av om du hade löst synken på något sätt)
Postad 04 August 2016 - 16:57
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12482 inlägg
Hur gjorde du för att synka så att du inte fick två olika frames i första/sista bilden på varje sekvens av fem? Eller du var nöjde dig med att ha 3 st identiska i mitten och extrapolera att de sista två troligen är identiska också? (vilket ifs låter jätte vettigt, mest genuint intresserad av om du hade löst synken på något sätt)
Filmade både i 120 och 240 fps. Tänkte ladda upp ett Youtubeklipp sen. Det synkade förvånadsvärt bra, men ibland blir det ju en lite suddig bildruta i övergången mellan två frames.
När jag filmade i 1080p24 med systemkameran så synkade alla bildrutor.
Gjorde även ett 60fps klipp av 240fps inspelningen och spelade upp det i TVns mediaspelare, och det var en jämn hastighet även där.
Postad 04 August 2016 - 17:46
axion84
-
axion84
-
Forumräv
-
-
748 inlägg
Äntligen en tv man kan kolla på med tru motion avstängt.
Nu har ryckigheten i rörelserna även fast bilden inte panorerade/lagget/stutter försvunnit. Den har gått från en tv jag hatade med en tv jag är nöjd med. Bilden blir även klarare/renare med tru motion av.
Okej lite normal hoppig bild/linjer får man leva med, med visst material vid panoreringar mest.
Det skulle dock inte varit fel med en fungerande tru motion så är det nån som vet om det skulle vara möjligt med att lg i framtiden skulle kunna fixa den med en firmware update?
Postad 05 August 2016 - 11:39
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
Står i valet och kvalet om jag ska boka kalibrerare för min B6 via Hembiobutiken eller Media Markt...? 
Postad 05 August 2016 - 11:52
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4026 inlägg
Ta det billigaste
Postad 05 August 2016 - 11:57
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
Ta det billigaste 
Har du erfarenhet av bägge...? 
Postad 05 August 2016 - 11:58
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4026 inlägg
Postad 05 August 2016 - 12:13
RickyDeg
-
RickyDeg
-
Beroende
-
-
1169 inlägg
Tänker att Hembiobutiken lär ha flera års erfarenhet, jämfört med MM. Men vem vet - kanske blir resultatet lika bra ändå?
Postad 05 August 2016 - 12:34
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16356 inlägg
Äntligen en tv man kan kolla på med tru motion avstängt.
Nu har ryckigheten i rörelserna även fast bilden inte panorerade/lagget/stutter försvunnit. Den har gått från en tv jag hatade med en tv jag är nöjd med. Bilden blir även klarare/renare med tru motion av.
Okej lite normal hoppig bild/linjer får man leva med, med visst material vid panoreringar mest.
Det skulle dock inte varit fel med en fungerande tru motion så är det nån som vet om det skulle vara möjligt med att lg i framtiden skulle kunna fixa den med en firmware update?
Hackigheten har jag alltid tagit för något som är naturligt. När hackandet kommer oregelbundet då kan man nästan med säkerhet säga att en dator ligger bakom det hela. Jag menar att bilden går via en bildbehandlare inuti en dator. Herregud vad krångligt det blev!
Vi säger att oregelbundenhet såg jag inte förr, när vi inte hade disk-baserade filmer, eller filmer som kördes via en dator från en tevesändning. Är det bra så? 
Postad 05 August 2016 - 12:43
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Fråga om såna här lösningar
8b05ef89a4a4487f813b4cc55e557f461.png 80.04K
1 Antal nerladdningar
De går bara att göra om man kopplar in sin t.ex. PS4 till en HDMI-port och sin t.ex. Intel NUC till en annan HDMI-port och gör inställningarna per HDMI-port va?
Jag kör ju alla mina grejer, PS4, Intel NUC, digitalbox via min Onkyo-förstärkare så det är ingen idé att jag ens försöker?
En häftig grej är ju dock att när jag öppnar input-listan så kan jag se såhär:
HDMI2
HDMI2 - Arris VIP (digitalbox)
HDMI2 - Playstation 4
Så TVn känner ju av vad det är som kommer in trots att jag bara kör en kabel från förstärkaren in i HDMI2.
När jag ställer in bildinställningarna känner den också av att det är olika inputs, så jag kan köra TruMotion t.ex. på Digitalboxen men inte på PS4an, om jag vill, trots att det är HDMI2 på båda.
När jag går in på inställningarna för inputs etc. däremot så ser jag ju bara en HDMI2.
Postad 05 August 2016 - 15:15
mrchisholm
-
mrchisholm
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
60 ms låter högt, på G6/E6 ska det enligt folk som mätt va lite över 30, kan de va så stor skillnad mot B/C?
Postad 05 August 2016 - 16:00
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3696 inlägg
Men du pratade ju om tittande i ljust rum?
LG Oled klarar sig bättre här än de flesta LCD:er eftersom de har ett bättre kontrastfilter.
Jag har väl på plasmatiden gjort mig känd som en ljuskramare och även om jag inte hunnit mer än att testa så min EF950 fungerar så verkar den även i vitt rum med stora fönster mot söder klara sig bra även en solig dag. Och då ska väl 2016 modellerna ha dubbelt så hög ljusstyrka (även om jag inte vet vilken påverkan ABL har). Vi snackar typ inte Panasonics ljussvaga plasmor här som krävde snudd på mörkläggning för att komma till sin rätt 
Dock är det väl som alltid, ställer man en LCD bredvid på fullt blås så lär OLEDen se lite trött ut.
Redigerat av improwise, 05 August 2016 - 16:02.
Postad 05 August 2016 - 16:08
nimrod23
-
nimrod23
-
Lärjunge
-
-
280 inlägg
Var och kollade på 65B6 på Hembiobutiken i Sumpan idag där den stod bredvid Panasonic 65DX900 och Sony 65XD93. Säljaren erbjöd sig att köra en slinga med "The Martian" på Panasonics 4k Ultra HD Blurayspelare i HDR. Givetvis var LCD-apparaterna ljusstarkare, men jag upplevde ändå att B6 hade ett större djup i bilden och bättre kontrast överlag pga den överlägsna svärtan. Jag har för närvarande en VT60 och är van vid en jämn och djup svärta, befriad från clouding, haloing och flashlighting och detta var mer påtagligt hos LCD-apparaterna än vad jag hade förväntat mig. Så nu har jag bestämt mig för att det bara är OLED som gäller för mig när jag byter ut min gamla trotjänare mot en ny TV. Judder märkte jag av på OLED:n, men jag är inte så kräsen när det gäller detta, så det är ingen deal-breaker för min del. Nu gäller det bara att kränga iväg min 55VT60 och sen blir det ett inköp av B6:an. Undrar vad man kan få för en 55VT60 i dessa dagar? Mellan 5000-7000kr kanske?
Postad 05 August 2016 - 21:33
200hz
-
200hz
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Tänker att Hembiobutiken lär ha flera års erfarenhet, jämfört med MM. Men vem vet - kanske blir resultatet lika bra ändå?
Fråga Ringblixt vad han tycker!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|