Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - LG RD-JT92 *

1220 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 July 2005 - 07:15

Unregistered241397ab
  • Unregistered241397ab
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Behöver lite hjälp att komma på vars bruset i min projektorbild kommer ifrån.

Bruset måste väl då komma ifrån dåliga kablar eller ifrån elnätet.
Tidigare hade jag 10m komponent lakrissnöre till projen. Nu har jag 10m Clicktronic som ska vara dubbelskärmad enligt specen. Bruset är likadant fast jag har bytt kablar. Borde inte kablarna vara uteslutna då? Eller ska jag kanske sätta ferittkärnor på dem (och strumpa)? Eller är det elnätet som har störningar? Ska jag prova med ett nätfilter?

Tacksam för lite hjälp  :P

<{POST_SNAPBACK}>

Har du ett jordat uttag till all utrustning? Testa i så fall att köra ojordat till projje eller kolla om du har antennen inkopplad till videon som i sin tur är inkopplad till stärkaren, då kan det vara den som jordar fel. Kablarna borde inte fela, även om 10 m är rätt så långt. Lycka till.

Postad 17 July 2005 - 13:35

cs_gve
  • cs_gve
  • Lärjunge

• 339 inlägg
  • 0
Jag har inge jord till grejerna. Jag provat nu att dra ut antennkabeln men det hjälpte inte.
Kan det vara att jog borde ha jord?

Vad rekommederas för nätfilter som är billigt? Tycker att t.ex Supra tar lite väl bra betalt för sitt, det är ju ändå mestadels en grendosa bara.

Tack för tipsen Rentalman :)

Postad 18 July 2005 - 19:19

ryssen_87
  • ryssen_87
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
hej har lite prob med min projj kör genom datan och de som iriterar mig är gråa kanter runt om själva bilden och jag undrar om man ta bort de på nåt sätt skickar länk på hur det ser ut där jag har ritat slutar kanterna...en e när jag kör 16:2 och den andra i 4:3...
tack
Postad bild
Postad bild

Postad 18 July 2005 - 22:30

Unregistered241397ab
  • Unregistered241397ab
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

hej har lite prob med min projj kör genom datan och de som iriterar mig är gråa kanter runt om själva bilden och jag undrar om man ta bort de på nåt sätt skickar länk på hur det ser ut där jag har ritat slutar kanterna...en e när jag kör 16:2 och den andra i 4:3...
tack
Postad bild
Postad bild

<{POST_SNAPBACK}>

Testa att sänka din brightness ett par snäpp, det kommer göra susen. Om inte bilden blir för mörk förstås, då kanske kontrasten kan sänkas istället. Testa och fippla lite, men skriv ner dina ursprungsvärden för minnet är kort :D

Postad 19 July 2005 - 00:40

Unregistered8de98e76
  • Unregistered8de98e76
  • Lärjunge

• 463 inlägg
  • 0
du kör väl progressiv signal till den?
all interlaced signal blir kornig..

Jag har inge jord till grejerna. Jag provat nu att dra ut antennkabeln men det hjälpte inte.
Kan det vara att jog borde ha jord?

Vad rekommederas för nätfilter som är billigt? Tycker att t.ex Supra tar lite väl bra betalt för sitt, det är ju ändå mestadels en grendosa bara.

Tack för tipsen Rentalman :D

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 23 July 2005 - 23:07

cs_gve
  • cs_gve
  • Lärjunge

• 339 inlägg
  • 0
Jo, jag kör progressivt. ;), Irri.

Är det någon som ids göra tjänsten att kolla sin rd-jt92? Alltså, det jag vill att någon ska testa är att bara pausa bilden på dvd:n och kolla brus. Och därefter pausa bilden på projen och se om bruset stannar upp.

Ett annat problem. Jag har fått ett dammkorn i projen, grymt störande. Hade det på förra också. Den här gången ska jag ta bort det. Någon som har något tips? Vars sitter det, på lampan eller på chipet? Något spec att tänka på? Går det att blåsa bort med ett sugrör typ? Alltså om man inte spottar i det samtidigt :)

Postad 26 July 2005 - 09:57

cs_gve
  • cs_gve
  • Lärjunge

• 339 inlägg
  • 0
Tack för hjälpen.

Postad 27 July 2005 - 09:58

Unregistered9c62f4d9
  • Unregistered9c62f4d9
  • Lärjunge

• 467 inlägg
  • 0
Är det nån som använder CYP CSY-2100 från t ex comhem till sin LG. Kör med s-video nu och det är ju inte så kanon bra. CYP CSY-2100

Postad 11 August 2005 - 19:46

adp-303
  • adp-303
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Hej har precis satt upp min nya RD-JT92 läser att ni är inne i någon servicemeny och ändrar, hur kommer man in i den? MYCKET :P tacksam för svar!

Postad 12 August 2005 - 19:42

adp-303
  • adp-303
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
OJ Pinsamt att man klickade på en gammal länk. Hittade nu in på Bigscreen.se Köpte en prenum, och hittade nu allt jag sökte efter.
Ha en Fortsatt bra dag och kolla mycket film!
Mvh Kalle

Redigerat av adp-303, 12 August 2005 - 19:44.

Postad 12 August 2005 - 21:12

Unregistered569494e8
  • Unregistered569494e8
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0
Återigen......någon som kan tala om för mig vilka inställningar Big Screen hade på sig LG? Jag har inte tid att läsa igenom hela tråden så någon kanske kan tala om vilken sida det står på eller helt enkelt tala om vilka ändringar de gjorde på Big Screen?

Tacksam

Anders :blink:

Postad 13 August 2005 - 10:42

adp-303
  • adp-303
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Letade likadant som du gör nu. Grejen är den att man får betala 19kr för att komma åt Bigscreens test, och det är taskigt att skriva ut det på ett forum.
Gå in på Bigscreen.se och registrera dig "tar ca 3min och du behöver en telefon och kostar 19Kr på tel räkningen"
Mvh Kalle

Postad 13 August 2005 - 10:44

adp-303
  • adp-303
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Jo, jag kör progressivt. :unsure:, Irri.

Är det någon som ids göra tjänsten att kolla sin rd-jt92? Alltså, det jag vill att någon ska testa är att bara pausa bilden på dvd:n och kolla brus. Och därefter pausa bilden på projen och se om bruset stannar upp.

Ett annat problem. Jag har fått ett dammkorn i projen, grymt störande. Hade det på förra också. Den här gången ska jag ta bort det. Någon som har något tips? Vars sitter det, på lampan eller på chipet? Något spec att tänka på? Går det att blåsa bort med ett sugrör typ? Alltså om man inte spottar i det samtidigt :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Inget brus på min bild varesig jag pausar på Dvdn el projen

Postad 23 August 2005 - 17:19

coyern
  • coyern
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Funderar starkt på att köpa en JT92 och sitter idag på en Samsung dvd HD-945. Är det nån här som har erfarenhet hur dessa går ihop. Hur är det tillexempel med svärte-nivåerna?

Postad 23 August 2005 - 17:26

solwretep
  • solwretep
  • Användare

• 139 inlägg
  • 0

Funderar starkt på att köpa en JT92 och sitter idag på en Samsung dvd HD-945. Är det nån här som har erfarenhet hur dessa går ihop. Hur är det tillexempel med svärte-nivåerna?

<{POST_SNAPBACK}>

Tycker du ska titta på toshiba MT200 , går att få tag på för 10 kakor. Den har fått bättre omdömen, var och tittade på den idag och var grymt imponerad av färger och svärta. Svärtenivåerna på en DLP projje är alltid bra enligt mig. Men själv så ska jag nog köpa lcd projje (sanyo z3) eftersom jag är rädd att gäster kanske börjar se blixtar :)

Postad 23 August 2005 - 21:31

Unregistered8de98e76
  • Unregistered8de98e76
  • Lärjunge

• 463 inlägg
  • 0
ja, köp en z3 istället

<{POST_SNAPBACK}>

Tycker du ska titta på toshiba MT200 , går att få tag på för 10 kakor. Den har fått bättre omdömen, var och tittade på den idag och var grymt imponerad av färger och svärta. Svärtenivåerna på en DLP projje är alltid bra enligt mig. Men själv så ska jag nog köpa lcd projje (sanyo z3) eftersom jag är rädd att gäster kanske börjar se blixtar :)

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 23 August 2005 - 22:35

solwretep
  • solwretep
  • Användare

• 139 inlägg
  • 0

ja, köp en z3 istället

såg att du äger en jt92:a , skulle du alltså idag hellre köpt en z3:a t.ex?

Postad 25 August 2005 - 11:29

Unregistered24c8b9de
  • Unregistered24c8b9de
  • Beroende

• 1450 inlägg
  • 0
Någon som köpt denna projje (eller något annat) från cyberport.de?

Hamnar under 9000:- inkl frakt. Frågan är om det är värt en tusenlapp att det blir jobbigare om det strular till sig :(

-edit- länk

Redigerat av Unregistered24c8b9de, 25 August 2005 - 11:30.

Postad 01 September 2005 - 10:28

Unregisterede5fd7b21
  • Unregisterede5fd7b21
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
OnOff har idag sänkt priset på RD-JT92:an så att den nu går att inhandla för ynka 7990:-. Sweet!

Postad 01 September 2005 - 12:27

Toby
  • Toby
  • Beroende

• 1091 inlägg
  • 0
Hur är Z3:an jämfört med Lg:n som har hela 1100 lumen jämfört med Z3:ans 800? borde inte Z3:an vara mycket bätte?

Postad 01 September 2005 - 12:30

Unregistered569494e8
  • Unregistered569494e8
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0

Hur är Z3:an jämfört med Lg:n som har hela 1100 lumen jämfört med Z3:ans 800? borde inte Z3:an vara mycket bätte?

<{POST_SNAPBACK}>

hmmmm nu förstår jag inte....VARFÖR skulle den vara bättre? Om det bara är lumen du syftar på så är ju det ställbart på LG;n (HI, LO)

:ph34r:

Postad 01 September 2005 - 12:42

Toby
  • Toby
  • Beroende

• 1091 inlägg
  • 0
Ja, ok. Jag var lite väl kortfattad. :ph34r:

Jag undrar hur mycket bättre Z3:an är (eller borde vara) jämfört med denna och om det är värt att lägga ut 12 kkr (som Z3:an kostar) istället för ~8 kkr (som LG:n kostar) för en hemmabioproj?

HAde´

Redigerat av Toby, 01 September 2005 - 12:43.

Postad 01 September 2005 - 22:24

Unregistered6aa886e5
  • Unregistered6aa886e5
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Det är jag oxå intresserad av....

Postad 02 September 2005 - 10:41

Unregistered24c8b9de
  • Unregistered24c8b9de
  • Beroende

• 1450 inlägg
  • 0

OnOff har idag sänkt priset på RD-JT92:an så att den nu går att inhandla för ynka 7990:-. Sweet!

<{POST_SNAPBACK}>

Och TJÅÅÅÅNG så blev man med projektor :lol: :blink:

Postad 02 September 2005 - 18:10

muppen_
  • muppen_
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Jag me´ :-)
men undrar nu om VGA-ingången tar SCART RGB? Kan man köpa en sådan kabel som tex Hembiobutiken har färdig för beställning? Har nämligen en NAD receiver som bara ger SCART RGB ut

Postad 03 September 2005 - 01:19

Sardaukar
  • Sardaukar
  • Beroende

• 1095 inlägg
  • 0
Fyndbörsen har visst följt efter och säljer för samma pris som OnOff. Fast OnOff har ju gratis frakt :unsure:
Blir nog en uppgradering för mig nu då jag haft min Hitachi i två år :blink:

En fråga till er som har denna projje: Följer DVI-kabel med eller får man skaffa en sådan på annat håll?

Redigerat av Sardaukar, 03 September 2005 - 03:59.

Postad 03 September 2005 - 10:06

unik
  • unik
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0
DVI fäljer med!
Köpte min LG i förrgår, måste säga att jag är KANONNÖJD!
Hade SP 4805 innan, men den lät 4 ggr mer (känns det som) +att det lyste ut från sidan. Sen känns färgerna lite bättre på denna.

Fråga: Varför är denna så mycket billigare än alla andra dlp?
När den ger grymt bra bild, är tyst, syngg och har billiga lampor.

Redigerat av unik, 03 September 2005 - 10:07.

Postad 03 September 2005 - 12:50

B8
  • B8
  • Guru

• 4536 inlägg
  • 0

Ja, ok. Jag var lite väl kortfattad. :unsure:

Jag undrar hur mycket bättre Z3:an är (eller borde vara) jämfört med denna och om det är värt att lägga ut 12 kkr (som Z3:an kostar) istället för ~8 kkr (som LG:n kostar) för en hemmabioproj?

HAde´

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har jag förvisso inte sett LG:n, men då jag personligen tycker att z3:an är en riktigt usel projektor så har jag svårt att tro att de är värd många kronor mer...

Postad 03 September 2005 - 13:41

solwretep
  • solwretep
  • Användare

• 139 inlägg
  • 0

Ja, ok. Jag var lite väl kortfattad. :unsure:

HAde´

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har jag förvisso inte sett LG:n, men då jag personligen tycker att z3:an är en riktigt usel projektor så har jag svårt att tro att de är värd många kronor mer...

<{POST_SNAPBACK}>

Varför tycker du z3:an är en usel projektor? Den har ju fått bra kritik :blink:

Postad 03 September 2005 - 14:34

B8
  • B8
  • Guru

• 4536 inlägg
  • 0
Bleka färger, saknar tryck, konstig grön svärta (som iofs ska gå att tweaka bort till stor del), fruktansvärd screendoor, fruktansvärd LCD-hinna över bilden. Tyvärr, hade gärna köpt den eller liknande annars, men blir bara sååååå besviken varje gång jag får den demad.

T.o.m. tjejen sa "Den här FÅR du bara inte köpa!!" :unsure: (Vilket hon iofs sa om Epson TW200 också, hon har visst blivit DLP-bortskämd...)

Redigerat av B8, 03 September 2005 - 14:36.

Postad 03 September 2005 - 14:53

Unregistered8386e6b4
  • Unregistered8386e6b4
  • Lärjunge

• 495 inlägg
  • 0

Bleka färger, saknar tryck, konstig grön svärta (som iofs ska gå att tweaka bort till stor del), fruktansvärd screendoor, fruktansvärd LCD-hinna över bilden. Tyvärr, hade gärna köpt den eller liknande annars, men blir bara sååååå besviken varje gång jag får den demad.

T.o.m. tjejen sa "Den här FÅR du bara inte köpa!!" :unsure: (Vilket hon iofs sa om Epson TW200 också, hon har visst blivit DLP-bortskämd...)

<{POST_SNAPBACK}>

Lite OT visserligen men det var en rejäl sågning av Z3 må jag säga. Om Z3 har "fruktansvärd screendoor" så undrar jag vilka kraftuttryck man skall använda om sämre och äldre LCD projar? Jag tycker själv att den inte lider av detta klassiska LCD problem. Du kanske får ta ett par steg tillbaka från duken :blink:

Postad 03 September 2005 - 14:56

solwretep
  • solwretep
  • Användare

• 139 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

synd bara att jag ser så mkt rbe på dlp... annars hade det nog blivit en sådan.. men för min del lutar det åt en Z3:a :blink:

Postad 03 September 2005 - 15:03

B8
  • B8
  • Guru

• 4536 inlägg
  • 0
exilgöteborgaren: Javisst, äldre LCD är ju ingen lek direkt :unsure:

Ta två steg tillbaka från duken hjälper förvisso såklart, men det är tråkigt att ha liten bild när man har projektor ju. :blink:

Sen hjälps det liksom inte att backa helt och hållet ändå. Bilden förblir pixelerad, märklig och onaturlig. Hinnan kvarstår också. Trist är det. Jag önskar jag tyckte den såg ok ut, men tyvärr kan jag inte tvinga mig till det :/

Postad 03 September 2005 - 15:33

Anders27
  • Anders27
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
En liten fråga, kan jag hitta en bild på fjärren till denna proj nånstans? är fjärren belyst?
sen en liten fråga till om jag tycker bilden är kanon på mt200 blir jag då nöjd med denna oxå? :unsure:
funderar på köpa en på onoff men då kan man ju inte provtitta den.

Postad 03 September 2005 - 17:24

Sardaukar
  • Sardaukar
  • Beroende

• 1095 inlägg
  • 0

En liten fråga, kan jag hitta en bild på fjärren till denna proj nånstans? är fjärren belyst?
sen en liten fråga till om jag tycker bilden är kanon på mt200 blir jag då nöjd med denna oxå? :blink: 

<{POST_SNAPBACK}>

Precis vad jag funderade på. Om man kunde prova den på OnOff, men det går alltså inte då :unsure:

Postad 03 September 2005 - 17:43

Anders27
  • Anders27
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
inte där jag bor iallafall,men är väl få av dom stora kedjorna som demar projektorer,vet att siba här gör det men i samma lokal som resten så det är jätteljust o man får noll uppfattning om hur dom är.

sen en liten fråga till om jag tycker bilden är kanon på mt200 blir jag då nöjd med denna oxå? :blink: 

<{POST_SNAPBACK}>

Precis vad jag funderade på. Om man kunde prova den på OnOff, men det går alltså inte då :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 03 September 2005 - 20:35

muppen_
  • muppen_
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Fördelen med OnOff tex är att man kan ta hem och prova i lugn och ro själv. 30 dgrs öppet köp just på grund av att man inte kan få den demad i butik!
Dessutom kan man bli faktura-kund. Då dras inga pengar förrän efter 30 dagar! :unsure:

Postad 03 September 2005 - 20:38

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0
Var också och kollade om man kunde se på den. Men det kunde man inte. Sedan tyckte han att jag skulle köpa en Panasonic 700 för 15000 i stället :blink:
Hans argument var att Pannan hade mycket högre upplösning...

Eftersom jag inte har någon koll på DLP-projektorer, så undrade jag om regnbågseffekter. Men nåt sånt visste han inte vad det var. :unsure:

Eftersom jag inte orkar lusläsa denna långa tråd, så har jag några frågor som jag hoppas att någon kan svara på.

Vågar jag köpa denna projektor osedd? Hur är det med regnbågseffekter? Finns de? Eller är det bara på äldre DLP-projektorer som de existerar?

Hur är det med avståndet från duken? Hur stor blir bilden om jag monterar den 3,5 m från duken? Är det krångligt att sätta upp en projektor? Nåt mer som en nybörjare ska tänka på?

Postad 03 September 2005 - 20:38

Gis
  • Gis
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Ska till OnOff o köpa en imorrn... Bara att lämna tillbaks den om man inte klarar av den pga RBE osv. Försökte också få den demad men det va ju omöjligt :blink:

Å andra sidan känns det bättre att få testa den i "rätt" miljö. Att köra den i en fabrikslokal med 2000 lysrör känns inte riktigt realistiskt.

Får hoppas att man blir nöjd och glad :unsure:

Postad 03 September 2005 - 20:41

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0
Får man verkligen lämna tillbaka en projektor inom 30 dagar? :unsure: :blink: :huh:

Postad 03 September 2005 - 20:44

Gis
  • Gis
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

Får man verkligen lämna tillbaka en projektor inom 30 dagar?  :unsure:  :blink:  :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det va den informationen jag fick i butik idag iaf. Lite svårt att avgöra hur bra den är när de inte kan visa den.

Postad 03 September 2005 - 20:46

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0

Får man verkligen lämna tillbaka en projektor inom 30 dagar?  :unsure:  :blink:  :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det va den informationen jag fick i butik idag iaf. Lite svårt att avgöra hur bra den är när de inte kan visa den.

<{POST_SNAPBACK}>

Det låter väldigt bra. Blev bara fundersam när jag läste köpvillkoren hos OnOff.
Det som krävs är att varan ska vara oanvänd, i nyskick och i sitt orginalemballage samt att du har kvittot med dig.

Hmm.. Oanvänd???

Postad 03 September 2005 - 21:05

muppen_
  • muppen_
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Det låter väldigt bra. Blev bara fundersam när jag läste köpvillkoren hos OnOff.
Det som krävs är att varan ska vara oanvänd, i nyskick och i sitt orginalemballage samt att du har kvittot med dig.

Hmm.. Oanvänd???

<{POST_SNAPBACK}>

Lämnade tillbaka en LCD-TV på samma premisser, men det är klart att det borde vara känsligare med en projje-lampa. Men det var det svar även jag fick! (OK att testa hemma alltså...)

Postad 03 September 2005 - 21:06

Gis
  • Gis
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

Får man verkligen lämna tillbaka en projektor inom 30 dagar?  :blink:  :huh:  :(

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm.. Oanvänd???

<{POST_SNAPBACK}>

Skulle gissa på att dessa villkor gäller om du har fått produkten som gåva och inte vill ha den. Bör väl va andra villkor när du måste ta hem den för att de inte kan visa den på plats. Men du ska nog kolla för säkerhets skull så det stämmer med din lokala OnOffhandlare. Man vill ju helst inte sitta där sen med en projektor för 8 papp som man inte står ut med :unsure:

Postad 04 September 2005 - 00:02

Sardaukar
  • Sardaukar
  • Beroende

• 1095 inlägg
  • 0
Låter ju fint. Blir nog att dra ner till OnOff imorgon jag också. Får jag inte provköra den så köper jag nog den ändå :unsure:

Postad 04 September 2005 - 11:54

Räven
  • Räven
  • Lärjunge

• 316 inlägg
  • 0
Orkar inte leta igenom hela tråden så jag frågar här istället med risk för EKO.

Kan D-sub adaptern som tydligen följer med projjen användas till befintlig komponent kabel med RCA-hanar?

Postad 04 September 2005 - 19:51

Unregistered9c62f4d9
  • Unregistered9c62f4d9
  • Lärjunge

• 467 inlägg
  • 0
Japps men det är hanar så du måste ha en skarv med hona-hona på till varje RCA.

Redigerat av Unregistered9c62f4d9, 04 September 2005 - 19:53.

Postad 04 September 2005 - 20:04

Sardaukar
  • Sardaukar
  • Beroende

• 1095 inlägg
  • 0
Blev inget köp för mig idag. Får nog bli imorrn istället, och då kan jag passa på att fråga.

De flesta vanliga TV-program och speciellt sport sänds ju i 4:3. Funkar det bra att kolla på 4:3-format på denna projjen?

Postad 04 September 2005 - 20:09

Gis
  • Gis
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

Blev inget köp för mig idag. Får nog bli imorrn istället, och då kan jag passa på att fråga.

De flesta vanliga TV-program och speciellt sport sänds ju i 4:3. Funkar det bra att kolla på 4:3-format på denna projjen?

<{POST_SNAPBACK}>

Jao, det funkar... Fast bilden blir ju ganska mycket mindre. Snabbshift av format med ARCknappen på fjärren....

Postad 04 September 2005 - 20:29

Anders27
  • Anders27
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
Finns det nån prisvärd/billig dvd som passar bra till denna projektor? är det dvi ut man ska ha på dvd´n eller går det bra med hdmi oxå?

sen frågar jag igen om ingen vet om fjärren är belyst ser gärna en bild på den med ifall nån har en länk?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.