Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 06 August 2008 - 17:41
Spelade ni sent? Jag hoppade ut ½ 12 då sambon ropade från sovrummet.
Ikväll blir det dock inget ropande, om det blir match ikväll kan jag vara med.
Bra spelat!
Den matchen spelades 22:00 innan du kom in alltså
Postad 07 August 2008 - 10:18
Jag, Akerren och primare mötte 3 andra i TDM HC.
Värre kampare har jag aldrig träffat på.
Dom rörde sig fan inte mer än fem steg på hela matchserien, men det verkar funka för vi gick i fällan ordentligt och hade aldrig en chans.
Men hur trist måste det vara att sitta tre stycken och bara vänta?
Postad 07 August 2008 - 12:01
HC i ett nötskal, enligt mig!!!Igår spelades den tråkigaste matchserien ever.
Jag, Akerren och primare mötte 3 andra i TDM HC.
Värre kampare har jag aldrig träffat på.
Dom rörde sig fan inte mer än fem steg på hela matchserien, men det verkar funka för vi gick i fällan ordentligt och hade aldrig en chans.
Men hur trist måste det vara att sitta tre stycken och bara vänta?
Vissa kallar det taktik...
Postad 07 August 2008 - 12:04
Postad 09 August 2008 - 02:18
Postad 09 August 2008 - 11:13
extra pinsamt var det när vi var 7 i vårat lag och dom va 5, ändå vann dom överlägset
nya tag ikväll eller?
Redigerat av andreassofus, 09 August 2008 - 11:14.
Postad 09 August 2008 - 12:29
Postad 09 August 2008 - 12:49
Vilken tur att ni inte spelade någon klanmatch igår då om det gick så dåligt.Fy**** vad piss det gick idag.
Det var verkligen inte MHB:s triumfkväll om man säger så...
Postad 09 August 2008 - 12:50
Postad 09 August 2008 - 13:43
Jo, men ligger man på botten finns ju bara en väg upp.haha nej igår kväll gick det riktigt dåligt för oss,, det var ju ingen av oss som spelade speciellt bra. visst kan man ha dåliga dagar och så,, men det är höjden av otur när hela laget har en sån dag,,
extra pinsamt var det när vi var 7 i vårat lag och dom va 5, ändå vann dom överlägset
nya tag ikväll eller?
Postad 09 August 2008 - 15:02
Postad 09 August 2008 - 15:40
Äsch, typiskt! Jag åker till Polen den lördagen... men Numero1 kanske?Ska upp på bröllop i Stockholm nästa helg och har ett gäng timmar över på lördag förmiddag/middag för en öl eller två om det än nån i clanen som är sugen.... hade varit kul att få träffa på en eller ett par av er irl....!
Postad 09 August 2008 - 16:12
jepp ikväll ska ja spela,, förhoppningsvis bättre än igår.. men jag har mäskt en sak,, ja spelar alltid mycket sämre när jag spelar med er än när jag spelar själv,, det är konstigt tycker jag, men så är det
Detta kan ju bero på att vi som brukar spela håller alla rätt hög klass så har man bara en lite dålig dag ser det värre ut än det är.
Kommer nog också lira lite ikväll men spelar på min brorsas konto så ser ni ett namn ni inte känner igen spelande med er kan det vara jag.
Postad 10 August 2008 - 18:09
Det låter trevligt!Äsch, typiskt! Jag åker till Polen den lördagen... men Numero1 kanske?
Vilka andra är på??
Träffas vi mitt i stan kan jag nog komma förbi och säga hej om jag inte har möjlighet att stanna länge.
(Har ju blivit förälder för två månader sedan...)
Postad 10 August 2008 - 20:24
Postad 10 August 2008 - 20:28
LoW* = Lions Of War?har lämnat MHB på gamebattles pga joinar tyvärr annan clan...men om ni nån gång vill börja köra rankat så skicka gärna challenge till LoW*
Isåfall - HAHAHAHHA!!!
Postad 10 August 2008 - 20:51
Det låter trevligt!
Vilka andra är på??
Träffas vi mitt i stan kan jag nog komma förbi och säga hej om jag inte har möjlighet att stanna länge.
(Har ju blivit förälder för två månader sedan...)
Det hoppas jag.... kommer bo på Drottninggatan nånstans så det borde ju räknas som rätt centralt...! Vi kan ju se om det går att få ihop ett litet gäng... skulle vara kul..!!
Postad 10 August 2008 - 22:15
Absolut!!!Det hoppas jag.... kommer bo på Drottninggatan nånstans så det borde ju räknas som rätt centralt...! Vi kan ju se om det går att få ihop ett litet gäng... skulle vara kul..!!
Postad 11 August 2008 - 12:33
LoW* = Lions Of War?
Isåfall - HAHAHAHHA!!!
Exakt....om det är Lions of war så kan du ju glömma att vi lirar mot er för det är ett gäng clowner.....
Postad 11 August 2008 - 12:38
LoW* = Lions Of War?
Isåfall - HAHAHAHHA!!!
"Losers Of War" kanske?
Är lite lagom trött nu...
Min projje som jag fick tillbaka förra fredagen, pajjade IGEN i tisdags, denna gången är den nåt med fläktarna..
Väntar nu på en fraktsedel så jag kan skicka iväg den igen, hoppas att det går lite snabbare denna gång...
Var så desperat igår att jag kopplade in PS3:an till en 20-25år gammal 24":are, så jag kunde spela!
Gick förvånatsvärt bra måste jag säga, och jag tror jag gjorde min bästa runda någonsin på S&D, 13-0, tror dock jag kommit upp till 14 nån gång, men inte med 0 deaths...
Postad 11 August 2008 - 12:45
jepp ikväll ska ja spela,, förhoppningsvis bättre än igår.. men jag har mäskt en sak,, ja spelar alltid mycket sämre när jag spelar med er än när jag spelar själv,, det är konstigt tycker jag, men så är det
Så känner jag oxå, tror de flesta känner igen sig i det.
Är nog som frasse säger, de flesta av oss håller ganska hög klass och har spelat MYCKET, det blir helt enkelt för hård konkurrans om killsen ibland.. Även om vi kan spela förvånatsvärt dålig ibland, och få stryk av vilka sopor som helst..
Måste fråga en sak, igår när vi spelade S&D och du var själv i motståndarlaget mot MHB. Varför defusade du inte bomben när du var sist kvar? Du stod några meter ifrån när det var över 10sek kvar, och bara lät tiden gå tills den sprängdes och vi vann rundan? Var det MHB lojalitet eller?
Postad 11 August 2008 - 12:59
För mig gick det tvärtom knackigt hela tiden med laggproblem och connection interrupted bland annat, laggade ur fler gånger etc. Ibland gick inget att träffa alls. Klart störande.Gick förvånatsvärt bra måste jag säga, och jag tror jag gjorde min bästa runda någonsin på S&D, 13-0, tror dock jag kommit upp till 14 nån gång, men inte med 0 deaths...
Upptäckte dock senare att jag hade en torrent som låg igång i bakgrunden på datorn.
Vi kanske skulle lägga ut en challenge med 9v9 S&D. Skulle kunna bli kul.Blir det nån match ikväll som man får vara med och lira?
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 August 2008 - 13:06.
Postad 11 August 2008 - 13:04
Håller med. Har inte spelat på ett tag, så man var lite ringrostig till och från... Men kul var det!
Och vem var den där pratglade skåningen? FBKFBK?
Hahaha!
Det är min polare, han gillar att snacka när han spelar, men han tycker att vissa av er lite väl tystlåtna, hahaha!
Jag har försök att få han att springa mer, men även att ligga ner mer!
Denna var bäst by the way:
# That was a good Martyrdom kill.
Postad 11 August 2008 - 13:12
Det är du och jag döden!!!"Losers Of War" kanske?
Är lite lagom trött nu...
Min projje som jag fick tillbaka förra fredagen, pajjade IGEN i tisdags, denna gången är den nåt med fläktarna..
Väntar nu på en fraktsedel så jag kan skicka iväg den igen, hoppas att det går lite snabbare denna gång...
Var så desperat igår att jag kopplade in PS3:an till en 20-25år gammal 24":are, så jag kunde spela!
Gick förvånatsvärt bra måste jag säga, och jag tror jag gjorde min bästa runda någonsin på S&D, 13-0, tror dock jag kommit upp till 14 nån gång, men inte med 0 deaths...
Min router säckade ihop i går.....
Testat att starta om, installera om men det händer NADA!
SURT!!!!!!!!!!!!!!
Postad 11 August 2008 - 13:16
Det är du och jag döden!!!
Min router säckade ihop i går.....
Testat att starta om, installera om men det händer NADA!
SURT!!!!!!!!!!!!!!
Om nu ska vara såna, så kan jag berätta att anledningen till att jag inte varit aktiv på forumet på ett tag är att min dator rasat ihop av ont av plats på hårddisken och en massa virus (tror jag)...
Så jag LEDER!
Fattas bara att min gamla tv som funkar utan problem i över 20år beslutar sig för att kasta in handuken oxå, tillsammans med PS3:an...
Postad 11 August 2008 - 13:40
Postad 11 August 2008 - 14:55
Postad 11 August 2008 - 15:42
Redigerat av Unregistered32f0b602, 11 August 2008 - 15:42.
Postad 11 August 2008 - 16:48

Submachine gun with 100-round drum magazine, Aimpoint sight and optional bipod
Varför får man inte sådana mods istället för guldvapen
Redigerat av kerren, 11 August 2008 - 16:48.
Postad 11 August 2008 - 18:33
Ja första matchen gick ju bra, men den andra åt skogen. Funkade inte riktigt där på Wetwork och Countdown för någon av oss. Gick dock bra på Overgrown av någpn anledning.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 August 2008 - 02:13.
Postad 12 August 2008 - 11:11
Så känner jag oxå, tror de flesta känner igen sig i det.
Är nog som frasse säger, de flesta av oss håller ganska hög klass och har spelat MYCKET, det blir helt enkelt för hård konkurrans om killsen ibland.. Även om vi kan spela förvånatsvärt dålig ibland, och få stryk av vilka sopor som helst..
Måste fråga en sak, igår när vi spelade S&D och du var själv i motståndarlaget mot MHB. Varför defusade du inte bomben när du var sist kvar? Du stod några meter ifrån när det var över 10sek kvar, och bara lät tiden gå tills den sprängdes och vi vann rundan? Var det MHB lojalitet eller?![]()
jo så är det nog kanske..
haha angående de med att defusa bomben,, det var ett stort misstag från mig,, trodde det var en kvar i erat lag,, sen när jag stod brevid bomben tryckte ja på selectknappen för att se,, fick då se att ni var döda allaihopa, men då var det för sent
kände mig rätt dum då faktiskt,, speciellt när ett helt lag med MHB satt och kollade på mig
Postad 12 August 2008 - 11:17
Postad 12 August 2008 - 11:22
men jag blir imponerad av er ofta, som igår när vi spelade tt.. jag hann ju inte få död på någon innan ni hade dödat hela motståndarlaget,, då känner man sig ju också ganska värdelös måste ja säga. vissa matcher hhade ni ju kunnat spela utan mig . men det är lika kul att springa omkring för det
Postad 12 August 2008 - 11:39
Tex. när vi spelar S&D så ser jag det som att min roll är att att vara förste man fram till FI och ta så många som möjligt med mig i en förmodad död, överlever jag (ren bonus
Det är rätt roligt när man möter vissa motståndare och de blir helt paffa när man dyker upp "på deras sida" väldigt tidigt och de har knappt rört sig ännu och förväntar sig mer "smyg" av motståndarna, kan resultera i 3-6 kills om man har tur!
På BOG så brukar det funka bra, man springer från bombsidan rakt mot bussen samtidigt som man lassar alla sina granater över bussen, sen forsätter man springa runt bussen (utan smyg eller att sakta ner), sen sitter det alltid en eller flera och trycker bakom bussen, och vid kontainrarna, brukar kunna bli 3-4kills där, med lite tur.. (väl bakom bussen kan man väl ev. smyga LITE
Dock så funkar det ju bara en gång, såvida inte motståndet inte är RIKTIGT dåligt, som det iofs. oxå kan vara ibland...
Vad har du för stil?
Redigerat av Dr. Death, 12 August 2008 - 11:44.
Postad 12 August 2008 - 12:07
jag är inte lika aggresiv som dig men jag är ingen smygare heller.
använder stopping power och deep impact på alla vapen i stort sett,, har alltid haft silencer på tex ak47:an men nu har jag börjat använda RDS istället och tycker det funkar ganska bra,, lätt mitt favoritvapen
men det är bara att öva,, vill ju också tillhöra eliten här inne
Postad 12 August 2008 - 12:35
-----
Lite nytt om spellistor.
Verkar som det kan bli en patch till och med, och med lite tur så får vi ett "elimination"-läge. Var tydligen någon som skickat in en väldigt seriös presentation till IW just ang. Elimination, så vi får hålla tummarna.Essentially, there’s some things we want to do that go above and beyond what a playlist update allows us to. So we’re discussing the options available to us. We’re working on getting it all worked out as soon as we can and as always I’ll keep you in the loop. Trust me though, if we’re able to do what we’d like, the little bit of longer wait for it to happen would be worth it in my opinion. Regardless, if we can and it does cause a delay, I’ll see if we can go ahead and do the playlist update while we wait.
Postad 12 August 2008 - 12:40
Så man får väl "skylla sig själv" till viss del. På't igen med andra ord.
Postad 12 August 2008 - 19:38
engelsk, neppÄr det en svensk clan eller en engelsk?? Finns det någon i clanen som heter iceman?
Postad 14 August 2008 - 02:33
Postad 14 August 2008 - 11:37
Jag spelade RIKTIGT dåligt och gjorde bort mig rejält på Showdown där jag var sist kvar och missade min granat som studsade ovanför fönstret vid A och dödade mig själv istället, var tydligen tre kvar och med lite tur så hade jag tagit alla tre med granaten om jag träffat...
Förövrigt tycker jag att den där klanen verkade bestå av snorungar som var lite bakom flötet och inte hade en aning om vad fairplay är...
På de två första kartorna så var vi "top-team", dvs. laget längst upp, på tredje kartan så var vi tydligen inte det längre så jag och akerren hamnade i DERAS lag och dog därav när vi bytte, så det var 4 mot 2 i första delrundan. Förstörde hela sista matchen för mig iaf., stör mig oerhört på sånt...
Synd att vi inte tog tillfället i akt och skjöt ihjäl hela deras lag när vi kom fel, då skulle de GARANTERAT velat spela om...
Redigerat av Dr. Death, 14 August 2008 - 11:37.
Postad 14 August 2008 - 11:47
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
8 bilder
46 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?