Fick du det nyss eller??
15.25 fick jag detta. Finns ingen uppdaterad info hos UPS än men det kommer väl. Så jag antar att den skickades idag och jag får den på måndag...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
5 relaterade trådar
Postad 10 December 2009 - 15:53
15.25 fick jag detta. Finns ingen uppdaterad info hos UPS än men det kommer väl. Så jag antar att den skickades idag och jag får den på måndag... Postad 10 December 2009 - 15:55
Fick mailet nu också
kan ej söka upp min nalle på ups, men det är väl för mycket att hoppas på så här tidigt efter mailet! Postad 10 December 2009 - 15:57
ja nu ska man väl jaga ups ochså hoppas inte Postad 10 December 2009 - 15:59
Han skrev det på sin twitter i samband med första posten i tråden några sidor tillbaka. Postad 10 December 2009 - 16:00
Någon som vet när det kommer att finnas i butiker. Jag talade kort med Komplett / inWarehouse och de säger att de har ett preliminärt datum för i morgon. De har inte fått bekräftat om det verkligen kommer att levereras.
Webhallen säger att de tror att det kommer till deras lager den 19: e Jag gick till Tre butiken i Hötorget / Stockholm och de vet inte något om Twitter TrePR svar som de får förskott order på Tre hemsida. Någon som vet något annat? Postad 10 December 2009 - 16:06
Hur många dagar tog det att få telefonen från att ni fick mailet om att den skickats med ett UPS-nr? Som i vårt fall här att vi fick mailet idag kl 15.30
Postad 10 December 2009 - 16:06
Något segare än vad jag trodde men skärmen är fin.
Är det någon som har något emot att jag droppar impressions här så säg till. tha_neo: Fick mailet i tisdags och telefonen för några min sen. Redigerat av Unregistered291b33b4, 10 December 2009 - 16:07. Postad 10 December 2009 - 16:07
Standard/Express? Var eru bosatt? Jag fick mejlet i tisdags och leverans idag. Beställde 10e Nov med standard-leverans till Göteborg. Postad 10 December 2009 - 16:13
Jag har inte fått något trackingid då jag aldrig reggade mig. Vad var det UPS hade för utkörningstider?
Postad 10 December 2009 - 16:14
Ställ om keyboard layout till engelska i settings (under text input) då fungerar "ä", ".", "<" & ">" precis som piltangenterna på den engelska versionen. Testade SuperTux och det fungerar utmärkt! Postad 10 December 2009 - 16:17
Finns nästan för mkt att göra, man bara sitter och klickar runt och vet inte var man ska börja
Skärmen känns sårbar... Postad 10 December 2009 - 16:17
Med express är det inga problem om du inte bor i urskogen grattis Postad 10 December 2009 - 16:17
Jag har dykt på ett problem.
Den loggar ansluter automatiskt till ett wlan här. Och då logger den ur 3g kopplingen. Wlanet är anslutningsbart, men sedan behövs ju lösenord för att få igång det. Kan man inte säga till N900 att sluta med det? Postad 10 December 2009 - 16:18
Då ligger min N900 där hemma och väntar
Skulle fått den först imorn men ringde till Budpilen som skulle köra ut den och min sambo kunde gå dit och hämta ut den nu direkt, vilket hon gjort då ska man bara jobba en timme till sen hem och kela med mobi...hrm, menar min sambo Postad 10 December 2009 - 16:19
Är väl knappast en garanti...? Postad 10 December 2009 - 16:20 Jag bokade normal leverans för haha de på nokia sa att det inet spelade någon roll och de sa även att sålänge jag inte bodde in hte middle of nowhere så spelar det ingen roll vad man tar Nu fick jag också min bekräftelse man kan ju alltid hoppas! att vi får den imorgon! Mycket frustration och ringande men nu äntligen, nu är det nära! Postad 10 December 2009 - 16:21
har nu fått hem n900:an, ser grym ut. MEN den hittar inte mitt sim kort. den fann det vid första starten, fick slå in pinkod. men sen hittade den inte kortet, och vid omstart, så frågar den inte ens efter simkort. och jag har inte Tre, utan tele2. nån annan som upplevt samma sak?
Postad 10 December 2009 - 16:22
Precis, vilken frustration över något så enkelt som att beställa en telefon Men nu känns det mycket bättre... standardleverans tar en dag extra Postad 10 December 2009 - 16:25
Bor dock nära stockholm så de borde kunna skeppa över natten och att jag får den imorgon, om jag nu hämtar den själv från UPS =) Fick mitt kollinr via telefon och typ exakt 1 minut senare fick jag mail på att de hade skickat Suck detta är ju roligt, Ska på winnerbäck och jobba imorgon så kommer inte kunna vara hemma, underbart haha =) Tror ni att någon annan i familjen kan skriva på med hjälp av fullmakt eller något, ifall de har det? Redigerat av clooak, 10 December 2009 - 16:27. Postad 10 December 2009 - 16:26
Det var nån som postade att han var impad över högtalarna. Va tycker du om skärmen? Är den responsiv? Handlar det om att få in en teknik? I vissa videon verkar den inte alls responsiv och i andra super-responsiv. Det handlar nog mycket om användaren. Postad 10 December 2009 - 16:29
Settings->Internet Connections bocka ur "Switch to WLAN when available" borde fungera tycker jag Postad 10 December 2009 - 16:29
Köpte med express och den ska levereras in till stan (sthlm). Postad 10 December 2009 - 16:29 Inga direkt problem, och då bör man tillägga att jag är totalt touchscreen-anti och brukar ha svårt för dom. Putsade skärmen tidigare och den svara hela tiden, för flickvännen fungerade det lite sämre då hon normalt inte tog i tillräckligt lika mkt men tänkte hon på det så löste det sig för henne med. Föredrar dock att använda styulusen då jag tycker fingrarna är lite klumpiga än så länge, men det ändrar sig nog. Postad 10 December 2009 - 16:29
Fullmakt och ditt id-kort Postad 10 December 2009 - 16:30 Tackar, funkade fint
Tack för tipset, funkar bra nu! Skulle finnas en widget där man snabbt kan växla mellan två keyboard-layouts Postad 10 December 2009 - 16:31
What about n900 meetup in Stockholm Postad 10 December 2009 - 16:35 Jo, men det vill jag att den skall göra när jag tex är hemma. Men den byter nog bara automatiskt om man själv loggat in på wlanet innan. Jag tog bort wlanet ur listan under inställningar Nu kan jag se alla wlan här, utan att den försöker ansluta, tror jag i alla fall Postad 10 December 2009 - 16:46
Jag håller med, skulle vara mycket smidigt! Postad 10 December 2009 - 16:50
Ah, ok En lista där man kan prioritera anslutningar vore kanske nåt... Postad 10 December 2009 - 16:59
funkar bra nu den byter inte till wlan automatiskt om man inte loggat in på det wlanet innan. så det verkar funka bra som det är nu Postad 10 December 2009 - 16:59
Min telefon kommer imorgon! SJÄLVKLART så skickade inte nokia den till min adress som jag angav utan till min hemadress så jag måste åka till bromma och hämta ut den... Men express verkar löna sig iaf:)
Postad 10 December 2009 - 17:00
Vad tog den nya tråden vägen där bild skulle komma upp på den som först fick den i hand? Sen skulle där BARA skrivas en massa info och intryck om N900, inget annat tjafs? =)
EDIT: Har ju sett den feedback ifrån användarna tråden. Men är det den som är menad att vara den mer "seriösa" tråden? Redigerat av Svenn3SaataN, 10 December 2009 - 17:03. Postad 10 December 2009 - 17:00 Hur vet du när den kommer? För mig har inte status ens uppdaterats på UPS Postad 10 December 2009 - 17:02
NU HAR JAG FÅTT MIIIIN, för ett par timmar sen!!!! Skärmen var helt fantastisk, STÖRRE än vad jag trodde... ÄLSKAR DEN!!!! Håller tummar och tår för alla er därute som ännu inte fått era!!! Nu kan vi kanske flytta över till den andra N900-tråden... :-) Postad 10 December 2009 - 17:10 Gör inte ctrl + space det? Postad 10 December 2009 - 17:14
Jag vet jag läste i den här tråden att någon postade en länk för någon dag sedan med någon som listade 200 bästa apps enligt honom. Hittar inte länken vad än jag försöker söka på.
Någon som sitter på länken? Redigerat av Icee, 10 December 2009 - 17:23. Postad 10 December 2009 - 17:19 Fick min för 20 min sedan, riktigt skönt efter all väntan! Postad 10 December 2009 - 17:26
Har sparat lite användbara sidor om n900 Länken Postad 10 December 2009 - 17:26
Nu kanske detta redan är svarat på för länge sen, men jag beställde och fick beställningen avbokad pga adressändring. La ny beställning den 8:e dvs. 2 dagar sen. Pengar drogs idag och lurarna jag beställt är skickade. Så bevisligen är det inte slut på lurar. Har jag tur är paketet här i morgon em, annars blir det på måndag. Ang. kort och banker så är det enligt vad jag vet upp till säljaren hur hög säkerhet dom vill ha på sin betalning. Ta SF.se tex. där anger du bara kortnummer så dras pengarna, men om det är scam så står dom risken. Nokia är petiga som tusan och kollar mot adress och alla andra uppgifter. Det gör att om du stavat ditt namn lite fel, stavat adress fel, flyttat eller något liknande så kommer inte köpet gå att genomföra. Har man problem där är det nog klokt att kolla av med sin bank vilka uppgifter som finns lagrade för kortet. //A Postad 10 December 2009 - 17:28
Min klasskompis fick sin idag, fick testa den lite och **** va trevlig den är!
Postad 10 December 2009 - 17:40
Finns ett litet program som man kan använda, skriver man ett script upptill är man hemma. Kommer inte ihåg vad det heter bara... Postad 10 December 2009 - 17:41
Tänkte precis ringa o tjata på UPS när den kom! Hoppas bara att det inte är tegelsten i kartongen nu...
Postad 10 December 2009 - 17:58
10/12/2009 15:46 ETT KORREKT GATUNAMN KRÄVS FÖR LEVERANS. UPS FÖRSÖKER ATT SKAFFA DENNA INFORMATION
Mitt gatunamn är fullt legitimt, verkar som de inte ens försökt. Inget samtal ens en gång. Bara att bita ihop och hoppas att det dyker upp imorgon då. Postad 10 December 2009 - 18:08
Ställer mig till skaran av dom som fått sin telefon nu också då..
Måste bara hitta nåt vettigt sätt att synca den med min gamla nu. Men gamla samsung verkar inte ha nåt bra sätt att skicka alla kontakter :/ Postad 10 December 2009 - 18:17
Bättre än TNT iallafall Vet en som hade beställt en minidator men fick en minidator per vecka, han valde att ringa efter 3.. Det är ju iofs. bra men UPS är betydligt bättre än TNT. EDIT: Shiiet 5000 inlägg ^^ Redigerat av hence_, 10 December 2009 - 18:19. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |