efter du är klar med sp, så finns den under "select mission"
aha där har jag inte letat
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
4 relaterade trådar
Postad 25 January 2010 - 16:08
aha där har jag inte letat Postad 25 January 2010 - 16:17
Förbaskat frustrerande att lära sig fps på konsol....
Handkontrollen har varit när att få smaka på väggen ett par gånger idag /Andreas Postad 25 January 2010 - 16:40
Det är nog bara att nöta på, är jag rädd. Det är hur frustrerande som helst när man inte får siktet dit man vill tillräckligt snabbt, tro mig jag vet. Men vem vet? Efter några tusen timmar så kanske det börjar bli bättre?
Förutom online, märker jag också hur kass jag är när jag kör special ops. Jag vet hur jag ska fixa High Explosive, men att få in headshotsen när man inte har koll på kontrollern är f-n omöjligt! Postad 25 January 2010 - 17:07 Ett bra försvar... jag måste börja kolla på vidzone med mitt uskonto där jag inte har några på min friendslist... Postad 25 January 2010 - 17:25
Postad 25 January 2010 - 18:44
Vad använder du för att spela in det? Ser ju inte riktigt ut som att du sitter o viftar med en kamera Redigerat av Axxident, 25 January 2010 - 18:44. Postad 25 January 2010 - 19:01
En Hauppauge HD PVR, länk: http://www.hauppauge...data_hdpvr.html
Postad 25 January 2010 - 22:48
Börjar bli dax att patcha upp alla glitchar i det här spelet. Irreterande att man flyger fram med care package flaren i handen, fast det värsta är ju ändå oändligt med care package lådor (fråga mig inte hur det går till). Råkade ut för det sistnämnda 3 matcher i rad nu ikväll..det sabbar ju allt.
(Wee! första inlägget Postad 25 January 2010 - 23:05
Apropå lådor så upplevde jag följande i en match alldeles nyss:
4 av de 5 lådor jag fixade gick inte att "öppna". Den första fastnade i nån slags vinkel. Sket sig. De två följande landade precis som vanligt men gick inte att ta. Den fjärde var en fiendes men tydligen hade den nån form av kombinationslås. Den femte fick jag. Den innehöll UAV. Tycker det är jättekul när spelet verkligen ger det där lilla extra som man så gärna önskar. Postad 25 January 2010 - 23:08 Den patchen som pc-spelarna fick nyligen (som bla fixade care package) ska ju komma till ps3 och 360 också. Postad 26 January 2010 - 00:40
Tack för ikväll l2ickard, morlock och alla ni andra.
Är inte speciellt glad i TDM så därför jag drog, men glömde säga hejsvejs. Postad 26 January 2010 - 03:15 Körde med lådor hela kvällen, av de femtioelva lådor jag fick var det nog en predator eller uav - eller nä, alla innehöll nog ammo tror jag... bra grejer. Postad 26 January 2010 - 05:34
Ännu en lång natt i MW2s tecken och största behållningen av kvällen var när jag och Jockesan förstörde för två svenskar som försökte nukeboosta. Vilka dumheter folk tar till för att få sina fräcka callsigns...
Postad 26 January 2010 - 06:09
Gött får nog min ps3a tillbaka idag, vart inne på ylodbehandling. Dvs jag får en ny 60gig
Kanske spelar lite idag Postad 26 January 2010 - 08:35
Även solen har fläckar... Postad 26 January 2010 - 08:48
kom hem efter gymmet vid 21:30 tiden.. orkade inte ens tänka på att starta MW2 igår. Kändes dock som man hade glömt ngt när man gick och lade sig
Postad 26 January 2010 - 08:52
Vad trött jag blir på IW... man gör cowboysarna helt obrukbara men spasen som man har från början har ju exakt samma range å är lika kraftig har alla upptäckt på sistone...
Postad 26 January 2010 - 08:53
Får be om ursäkt för allt klagande om mwf2 om lagg, utkastningar, waiting for other player osv.
köpte ny router igår nu går det flawless Så hur gör man nu för att spela med er ?? Pange Postad 26 January 2010 - 08:57
Vi mötte några sköna lirare igår ........"oj MHB....vi kommer få så mycket stryk så vi inte vet vad vi heter.........jaja...fast det ska göra ont....vi är här för att lära...........jag fick tag i bomben......det borde man ju få poäng för.......nej men om du apterar bomben och överlever så får du skitmycket poäng.....du är ju grym ju....du överlevde ju dubbelt så länge som mig.......du var ju säkert med 30 sekunder".....skönaste efter att snubbarna fått stryk med 4-0 på ungefär 2 minuter så lägger den ena kommentare......"shit....det där lär ju inte hända igen....eller hur".....
Lirade en del free4all igår och störigaste på mycket länge var att det var ett gäng snubbar som sprang runt med tactical knife, commando och en paketgranat i ena handen....det är f*n omöjligt att ha ihjäl såna snubbar om de är närmare än 20 meter....även om man skjuter på dem verkar de vara odödliga. Postad 26 January 2010 - 10:36
Ha! För min del så kan de ha en tub spray-grädde i ena handen och en "tactical smörkniv" i andra o mina bulor biter fasen inte ändå! Hmm.. börjar fundera på om jag fått nån slags paintbollversion av spelet? (Får hem o kolla /T Postad 26 January 2010 - 10:52
Man kan få nasty blåmärken av paintballs...believe me.... Vore kul att få ihop en MHB-paintballturnering nån gång i sommar. Vi kanske skulle ställa upp i SM som går här i Uppsala i sommar? Hehehe, skulle vilja se Döden köra sin "COD-style" på paintball. Redigerat av BrittBastard, 26 January 2010 - 10:54. Postad 26 January 2010 - 11:03
Haha, springa rakt in... Funkar inte det så springer han ändå rakt in... Har en ny kärlek i MW2, FAL... Redigerat av Unregistered0b87209e, 26 January 2010 - 11:04. Postad 26 January 2010 - 11:21
Ja det var ju fan vad alla börjat köra FAL nu. Är det inte Nasty som jagar en med singelskott så är det du. Automateld är ju rena terapin om man jämför med FAL:en. Postad 26 January 2010 - 11:27 Inte för att göra dig besviken, men du lär få en ny 120gb slim /Christian Postad 26 January 2010 - 11:30
Ikväll är jag tillbaka gubbar, mellan 20-21 någon gång. Tagit ett litet uppehåll från spelandet och umgåtts med min andra hälft. Men ikväll I Will be back!!
Postad 26 January 2010 - 11:32 Jaha... Det förklarar saken. Tyckte det varit lite tyst i headsetet de senaste kvällarna Postad 26 January 2010 - 11:37 Hoppas inte det stod att "ny 60gig skickad till kund" hoppas verkligen du har fel Postad 26 January 2010 - 12:16
Och funkar inte det så lägger han sig snabbt ner och fortsätter skjuta. Hahaha! haha, ja många som har upptäckt den på "senare dagar". Tror dock Benny kört den till och från hela tiden. Jag körde den mkt på 1:a och 2:a prestige-rundan men tröttnade på den sen. FAL:en har ju överlägset bäst "hit damage", den har också grymt bra "bullet penetration", d v s man skjuter lätt genom väggar och dylikt. UTAN FMJ! Sen har den ju sina nackdelar, jag tycker t ex M16:s iron sight är betydligt bättre än FAL:ens, märks framförallt på lite längre avstånd. Där föredrar jag M16 alla dar i veckan. Postad 26 January 2010 - 12:33
FALen är inte alls lika bra som M16 på långa avstånd utan funkar bäst på medeldistans (där är den dock riktigt grym som sagt). Postad 26 January 2010 - 13:00
Ehhhhh, har testat.... Dels blev jag skjuten i ryggen av egna laget då jag skulle turboflanka FI så snabbt det gick, dels höll jag på att dö av en hjärtinfarkt pga. av dålig fysisk form, sämre än jag trodde faktiskt.... Min klart bästa runda var dock när jag tröttnade på allt kampande och smygande och sprang rakt på, fick tre av fem direkt, skulle igentligen fått 4 men mitt jäkla vapen hakade upp sig (som femtipelva gånger tidigare). De var inte riktigt förberedda på att jag skulle komma flåsande som en skenande elefant direkt! Redigerat av Dr. Death, 26 January 2010 - 13:05. Postad 26 January 2010 - 13:03
Eftersom alla snackar om ålder här å nu har ju Döden kommit in på fysisk form så tycker jag att det inte är mer än rätt att man inte får springa snabbare å längre i MW2 än vad man skulle orkat i verkligheten....
Ett BMI/löp index kanske skulle införas i MHB-turren? Postad 26 January 2010 - 13:04
Hahaha! Respekt Döden, respekt! Men jag gissar att du lirade i skogen då (recball)? Din spelstil skulle faktiskt kunna passa bra i tävlingsformen för paintball (speedball). Postad 26 January 2010 - 13:14
.....fel tråd
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 January 2010 - 13:15. Postad 26 January 2010 - 15:24
Du använde väl Ninja Pro va!? Postad 26 January 2010 - 16:10
btw, gymmet ikväll sen efter det är jag GAME ON!
borde vara rdy @ 20:00 tiden Postad 26 January 2010 - 16:47
Uppenbarligen inte... Postad 26 January 2010 - 17:25
gillar inte pantball reglerna one hit kills vad är det för trams man går väl av banan när det gör tillräckligt ont Postad 26 January 2010 - 18:33
vi klagar ju även på dåligt med spawn punkter i mw2, fan i paintball spawnar du ju inte alls. Du är liksom död, alls krig jag utkämpat har jag ju respawnat väldigt snabbt. Lustigt de där... Postad 26 January 2010 - 20:29
Använde Extreme Bad Condition ihop med HeavyWeight... Postad 26 January 2010 - 20:30 Inte jag heller, ska vara pluralis - annars bara att beklaga. Postad 26 January 2010 - 21:38
Då har man premiärspelat några matcher på "nya" ps3 an. Fick tebax 1 st 60 gig refurb som startade efter ett tag.
Tog ca 2veckor bara Postad 26 January 2010 - 22:30
Går man inte av efter en träff så lovar jag dig att det kommer göra ont... Såna som inte spelar efter reglerna är alltid dom som får ondast, men du kanske är lite sadistiskt lagd? Postad 26 January 2010 - 22:46
2veckor?! lyx! Postad 26 January 2010 - 23:20
smärtan är min bästa vän så ja det kan man säga kanske. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |