Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 27 August 2008 - 13:08
Postad 27 August 2008 - 13:10
Måste man inte klara av alla challenges i vapengruppen för att komma åt att välja ex. AK'n i guld...??
Ja det stämmer.
Postad 27 August 2008 - 13:47
Jag är på jobbet, måste ha blivit nått tjall när jag stängde av inatt i så fall.
Redigerat av Unregistereda1381774, 27 August 2008 - 13:48.
Postad 27 August 2008 - 14:45
Postad 27 August 2008 - 14:59
inte konstigt att du inte svarar på mina invites då :-)På PSN???
Jag är på jobbet, måste ha blivit nått tjall när jag stängde av inatt i så fall.
Redigerat av Numero1, 27 August 2008 - 14:59.
Postad 27 August 2008 - 15:06
Jag kan tänka mig att lira lite någon kväll.Jag körde igång warhawk igår för att kolla de nya banorna med mera och kom plötsligt ihåg hur kul det spelet är. Någon annan som är sugn på att köra igång lite warhawk om kvällarna varvat med cod??
Men kanske inte närmaste tiden...
Blir lite annat hemligt.
Postad 27 August 2008 - 19:52
Men å andra sidan så kanske man gillar det efter ett tag oxå?, vem vet?, men det är inget jag ger mig på närmsta tiden iaf.(visst! blir jag inbjuden till en match å ni lirar HC så visst fan kör jag)
För övrigt ikväll vill jag säga att jag verkligen har haft kul genom att spela med MHB, jag börjar fastna nu, och känner att lagspel med "vänner"är så mkt roligare-kommer lira 100% med MHB nu.-(varvat med mina egna cagematcher givetvis)
akerren & dr.death : jag var tvungen att dra fort en stund-kul med lite TT annars!
Ni som tidigare inte fastnat för HC, vad är det ni fastnat för med det nu?
Jag jobbar alltid nattetid, vilka av er härinne är det som sitter och spelar när en annan e på jobbet?
Tex. mellan 23 & 05..
Redigerat av dallan1981, 27 August 2008 - 19:50.
Postad 27 August 2008 - 20:02
Jag gillar HC för att det är mer skills och mindre spammande med granater och martyrdom.Ni som tidigare inte fastnat för HC, vad är det ni fastnat för med det nu?
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 August 2008 - 20:02.
Postad 27 August 2008 - 21:10
Jag gillar HC för att det är mer skills och mindre spammande med granater och martyrdom.
Mindre spamm är ju inte fel...och man behöver nog mer skills i HC ofta.
Men dom utan skills som sitter å campar, dom stör jag mig på-i en vanlig match tvättar man lättare golvet med dom än i en HC match? ... med andra ord, det kanske är JAG som saknar skills.
Redigerat av dallan1981, 28 August 2008 - 01:15.
Postad 28 August 2008 - 05:01
Postad 28 August 2008 - 10:25
Postad 28 August 2008 - 10:38
Postad 28 August 2008 - 10:48
Postad 28 August 2008 - 11:05
Det strulade en del med laggande & matcher som aldrig kom igång. Men efter ett tag hittade jag rätt & spelet flöt på bra. Har faktiskt aldrig haft ett sånt flyt i spelet. Det var airstrike & helikoptrar i stort sett varenda match. Och inte sällan runt 20-2 i kills
Lirade med FBKFBK. Oslagbart team work
Bra jobbat!
Så jäkla gött när man får in flytet!
Ett sätt att få bra flyt oftare är att lira själv (iofs. tråkigt) utan MHB, då är det oftast inte lika hög konkurrans om killsen och det blir MYCKET airstrikes och helikoptrar!
Kommer ihåg när ola (FBKFBK) precis köpt spelet och vi lirade själva TDM ihop (alla andra nötte S&D), kände mig som nån slags RAMBO-gud eller nåt, låg runt 30-35 kills var och varannan runda, och max 10 death!
En av mina goaste rundor själv var på Bloc, då låg jag på 32-2 (vill jag minnas), vi ledde stort med 540 - ? vid ungefär halva tiden och min TREDJE helikopter hade just lyft när "HOST ENDED GAME", gissa om jag blev lack, tror att det hade bliv ett stående rekord för mig den rundan annars, mitt nuvarande kom till efter det, 42-7 på WetWork, men jag är övertygad om att det blivit bättre än så om matchen inte avslutats...
Redigerat av Dr. Death, 28 August 2008 - 11:13.
Postad 28 August 2008 - 11:12
Fördelen med att spela med randomkillar är att man kan få hyffsat många kills av anledningen döden nämner.
Postad 28 August 2008 - 11:21
Ang. att spawna och bli utspridd på hela banan, det gör väl ingen skillnad för matchens utgång mer än på vanlig TDM, såvida det inte är ett väldigt bra och organiserat motståndarlag?
Tråkigt med två lag som sitter på varsin sida och skjuter fram och tillbaka...
Då hade jag hellre sett att resten av laget gör så, sen kan jag springa runt och ta dom på deras sida, tar gärna en bunke teamdeaths för den goda sakens skull, tråkigt att kampa.
Hur vet man förövrigt var gränsen går, eller man ska bara sitta i en bunke tillsammans för att spawna "rätt"?
Postad 28 August 2008 - 11:29
På vanlig TDM tycker jag det inte spelar så stor roll eftersom man ändå tål betydligt mer och hinner kan klara av situationer med fiender från alla håll lättare samt att de syns på radarn och medspelarna även finns där så man vet var man har sina lagkamrater hela tiden och således var fienden är.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 28 August 2008 - 11:33.
Postad 28 August 2008 - 11:39
Tycker snarare att det betyder att laget med de bästa spelarna kommer att vinna i en sån sits...?
Finns ju få saker som är så kul som att få spawna bland en bunke underlägsna FI!
Förstår vad du menar, men tycker inte det är så viktigt när man möter en ett gäng mediokra randomfiender, därimot i en clanmatch mot seriöst motstånd så är det ju naturligtvis viktigt...
Bara det att min spelstil är så jäkla svåranpassad i hardcore, och när jag ändrar på den känner jag mig helt vilsen, som en sittande anka som väntar på ett skott i pannan...
Redigerat av Dr. Death, 28 August 2008 - 11:45.
Postad 28 August 2008 - 11:41
Finns f'resten ingen goare känsla än att knifa ett gäng campare. Kan gladeligen springa tre varv för att få tag på en mök som självklart placerar röva på samma ställe gång på gång. Easy targets
Förövrigt är det MP5/silencer/UAV Jammer/Dead Silence som gäller just nu. Passar min spelstil perfekt.
Postad 28 August 2008 - 11:49
WORD!
Det var det jag gjorde på block, sprang fram och tillbaka mellan de två husen och snittade snipers som satt på rad i sin egen lilla värld, kunde typ sitta tre stycken på rad, ingen reagerade fast jag snittade killen som satt typ en halvmeter bredvid...
Ibland så sköt jag givetsvis oxå i liknande sitsar med MP5:an med ljuddämpare för att samla Headshots, inte ens det reagerade dom på...
Nybörjarsnipers är en riktig knivfest!
Redigerat av Dr. Death, 28 August 2008 - 11:51.
Postad 28 August 2008 - 12:25
Fick min efterlängtade guld ak igår natt men hann inte mer än se den innan det var dags att samla hs med LMGna
Känns att jag aldrig har spelat med dem innan då jag är lika offensiv som vanlig å så möter man en tomte och hinner inte ens lägga an puffran innan man är död. Så det får bli lite campar fest framöver.
Postad 28 August 2008 - 12:36
Postad 28 August 2008 - 13:17
Någon som vill lira lite HTDM med mig?
Postad 28 August 2008 - 15:01
Postad 28 August 2008 - 18:39
////////////Voldoo
Postad 28 August 2008 - 18:50
Spela Sabotage så får du långa matcher......Tjena alla...!!! Har en liten undring om det är någon som vet om det kommer att komma klansupport på resistance 2? Lr något annat fps spel som kommer så småningom...!! Köpte Bad company och bara älskar det spelet men de finns ju ingen klansupport tyvärr.. Vill ju snacka o umgås med er hemmabiotöntar
. Fint ju o sitta o dricka öl o snacka taktik på lördagskvällarna... Cod 4 vill ja inte köpa heller för de har ja haft.. Tycker striderna är för snabba med.. Så vore ju klockrent om reistance hade klansupport..1 har de väl inte lr har den det.. Där kan man ju iaf gå in på en speciell server..!!
////////////Voldoo
Postad 28 August 2008 - 20:00
Tjena alla...!!! Har en liten undring om det är någon som vet om det kommer att komma klansupport på resistance 2? Lr något annat fps spel som kommer så småningom...!! Köpte Bad company och bara älskar det spelet men de finns ju ingen klansupport tyvärr.. Vill ju snacka o umgås med er hemmabiotöntar
. Fint ju o sitta o dricka öl o snacka taktik på lördagskvällarna... Cod 4 vill ja inte köpa heller för de har ja haft.. Tycker striderna är för snabba med.. Så vore ju klockrent om reistance hade klansupport..1 har de väl inte lr har den det.. Där kan man ju iaf gå in på en speciell server..!!
////////////Voldoo
...Kännslan,clanen,spelet COD4.....köp det igen, du kanske får en annan uppfattning denna gången?
//////////////u_wish
Postad 28 August 2008 - 20:04
Den där SD matchen var ju patetisk, jag stack tillslut... annars slår jag sönder mina saker..
Blev TT ett par timmar istället med just Placket.
Postad 28 August 2008 - 21:10
Har lirat med en ny MHB:are idag...var det nån av er som såg honom? Placket
Den där SD matchen var ju patetisk, jag stack tillslut... annars slår jag sönder mina saker..
Blev TT ett par timmar istället med just Placket.
Ingen jag någonsin hört talas om
Postad 29 August 2008 - 08:31
Skulle gärna vilja ingå i er clan. Jag känner hOgb3rg (numero 1) och spelar hyfsat ofta. Så ni får gärna adda mig.
psn id: Meanmach
Postad 29 August 2008 - 11:19
Hej!
Skulle gärna vilja ingå i er clan. Jag känner hOgb3rg (numero 1) och spelar hyfsat ofta. Så ni får gärna adda mig.
psn id: Meanmach
Välkommen till gemenskapen och många timmar av skojj!
Vi kanske ses ikväll!
Ang. placket så har jag oxå sett han, vet dock ej om det är en äkta MHB:are eller nån nisse nånstans i världen som bara ville känna på hur det är att ingå i världens tuffaste clan?!
Postad 29 August 2008 - 11:49
Postad 29 August 2008 - 13:30
jo, jag börjar min pappaledighet i dag så det kan du ge dig påJag tycker det är lite önskemål om klanmatcher i den här tråden? Ingen som vill spela?
kan dock mest spela sent...
Meanmach är som sagt en kompis till mig.
Adda gärna honom så han har några att spela med och att lära sig av
Postad 29 August 2008 - 13:47
Jag tycker det är lite önskemål om klanmatcher i den här tråden? Ingen som vill spela?
Jag ställer gärna upp om det finns plats ledig och jag har tid. Är dålig på att planera kvällar så jag vill inte lova
att ställa upp och sen inte kunna. Men absolut,har ni match och jag kan så ställer jag alltid upp.
Har trots allt inte varit med på nån klanmatch så det vore kul.
Postad 29 August 2008 - 15:07
Går det att planera tider för matcherna så jag kan ha matat henne innan så är det ju inga problem så klart!
Postad 29 August 2008 - 15:14
När det är klanmatcher så är det på givna tider och någon timma innan, så då är det på blodigt allvar sen! Hittils har vi spelat matcher 22:00 och 23:00 oftast.Går det att planera tider för matcherna så jag kan ha matat henne innan så är det ju inga problem så klart!
Men är det tillräckligt mycket folk online som kan spela typ 19:00 eller 18:00 eller när som helst så är det ju bara att köra om det finns matcher.
Det är många spelare registrerade på gamebattles men inte så många som spelar känns det som vilket är lite synd.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 August 2008 - 15:16.
Postad 29 August 2008 - 17:46
Jag vill vara med och spela. Kan jag mata lilltjejen innan så är det lugnt!När det är klanmatcher så är det på givna tider och någon timma innan, så då är det på blodigt allvar sen! Hittils har vi spelat matcher 22:00 och 23:00 oftast.
Men är det tillräckligt mycket folk online som kan spela typ 19:00 eller 18:00 eller när som helst så är det ju bara att köra om det finns matcher.
Det är många spelare registrerade på gamebattles men inte så många som spelar känns det som vilket är lite synd.
Jag har reggat mig idag och antar att någon måste bjuda in mig till klanen??!
Postad 29 August 2008 - 19:11
Jag kan i kväll iaf.
Postad 29 August 2008 - 19:19
Hyvvoen och Pooriya: kul spel i natt!!
Postad 29 August 2008 - 20:31
När det är klanmatcher så är det på givna tider och någon timma innan, så då är det på blodigt allvar sen! Hittils har vi spelat matcher 22:00 och 23:00 oftast.
Registrera?? Var, hur? Har ju inte hängt med senaste 6 månaderna:)
Postad 29 August 2008 - 22:31
Postad 30 August 2008 - 01:18
Jag kommer antagligen att spela senare i kväll! Vore kul om någon vill spela med!
Hyvvoen och Pooriya: kul spel i natt!!
Inatt? Du menar väl imorse?
Postad 30 August 2008 - 11:31
Jag hamnade i mitten hela tiden måste varit i mitt livs form!! det var nog bag in boxen som gjorde mig fokuserad !!
Citat" visst är det där Jenna??" HAHAHAHA
Postad 30 August 2008 - 17:30
gamebattles.com, säg till när du reggat dej så kan nån skicka en invite.
Oki, tack!
*reggad* SaMppA79
Redigerat av SonySamppa79, 30 August 2008 - 17:38.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
8 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?