Postad 08 August 2018 - 14:00
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5321 inlägg
Panoramatak har jag men kommer aldrig välja det igen.
Snyggt är väl enda fördelen.
Varmt på sommaren
Sämre takhöjd
Kallt på vintern med risk för kondens
Bländningar från solen
Stenskott
Kör min mestadels med fördraget innertak
Momentomvandlare har de flesta nu igen av de dyrare märkena så släpp det, de låser nästan omgående numera så det blir inga förluster att tala om.
Volvo, BMW och Mercedes kör idag med momentomvandlare liksom Mazda.
Min 10-växlade Ford Mustang har också momentomvandlare, herregud vilken rolig låda i dragracingläget, den växlar med full effekt!
Redigerat av junkan, 08 August 2018 - 14:00.
Postad 08 August 2018 - 16:44
johan b-lund
-
johan b-lund
-
Mästare
-
-
3421 inlägg
Bland dom stora Tyskarna så är det bara BMW o Mercedes som har valet mellan momentomvandlare eller dubbelkoppling
(vad jag vet)
Hur man än ser det så är dubbelkoppling bättre, imho 
Redigerat av johan b-lund, 08 August 2018 - 16:46.
Postad 08 August 2018 - 17:09
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Såg på Top Gear Magazine att Fiesta ST finns som diesel. Snygg förkortning det blir...
Postad 08 August 2018 - 17:26
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Såg på Top Gear Magazine att Fiesta ST finns som diesel. Snygg förkortning det blir...
Du får gärna länka till det då det såvitt jag vet aldrig funnits nåt sånt alternativ, iaf inte på svenska marknaden.
Däremot har Focus ST funnits som diesel.
Redigerat av masse70, 08 August 2018 - 17:26.
Postad 10 August 2018 - 18:23
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Kan ha varit Focus, läste som sagt på Topgear-magasinets hemsida, så inte säkert att den modellen finns i Sverige. Men STD (som Ford givetvis inte vill att den ska kallas) är ju å andra sidan inte lika roligt på Svenska.
Postad 11 August 2018 - 14:06
Mikolino
-
Mikolino
-
Veteran
-
-
2008 inlägg
Tänkte göra en "flush" på frugans bil, alltså oljeflush för att få ut allt skräp!
Någon med erfarenhet av detta och vilket märke/tillsats använde ni? nöjda med resultat osv.
Tack
Postad 12 August 2018 - 12:01
zephir
-
zephir
-
Forumräv
-
-
554 inlägg
Nu har den nya 330i landat. Trevlig, kvick och spänstig bil. Ska bli kul att testa den efter den tråkiga inkörningen.
IMG_0216.jpg 224.85K
0 Antal nerladdningar
/R
Postad 12 August 2018 - 14:55
johan b-lund
-
johan b-lund
-
Mästare
-
-
3421 inlägg
Grattis 
Hur många mil är inkörningen på?
Postad 12 August 2018 - 16:49
zephir
-
zephir
-
Forumräv
-
-
554 inlägg
Grattis 
Hur många mil är inkörningen på?
Enligt instruktionerna är det 200 mil varierad körning under 4500 varv och 160 km/h. Ca 50 mil avklarade nu. 
/R
Postad 12 August 2018 - 17:12
johan b-lund
-
johan b-lund
-
Mästare
-
-
3421 inlägg
Enligt instruktionerna är det 200 mil varierad körning under 4500 varv och 160 km/h. Ca 50 mil avklarade nu. 
/R
Det var inte så farligt, lär gå snabbt 
Postad 13 August 2018 - 14:11
mikkiz
-
mikkiz
-
Beroende
-
-
1185 inlägg
Va och provkörde en ny skoda octavia 3pipig med dsg.
Kändes hyfsat pigg för så liten motor. Gick hysfsat tyst oxå.
230k för en rikligt utr bil, inte alls farligt. Klima, led, elbaklucka, navi, bränslevärmare, carplay m.m
Nån som äger en?
Postad 14 August 2018 - 17:15
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5321 inlägg
Vet en del som älskar den, grymt snål säger de, en nuftig bil.
Postad 15 August 2018 - 16:22
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
På tal om rabatter! Nya Fiesta ST:n med tror jag all utrustning för 241900 skulle med dagens Hedin rabatt gå lös för 237tkr. Många procent där idag 
Postad 23 August 2018 - 16:58
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4115 inlägg
Efter att ha kört runt med en Optima -18 Laddhybrid under lite drygt 1 månad så saknar jag min Passat så in i h-vete. På samtliga plan!
GTE’n har bekvämare säten, ett markant större lastutrymme, tystare kupe, bättre ljudsystem och svarar ENORMT mycket snabbare på kickdown. Samt att GTE’n inte får för sig att starta förbränningsmotorn när utetemperaturen ligger runt 10-12C...
Det enda positiva med Optiman som jag kommer på just nu är att man kommer ca 1.5 mil längre på en laddning.
Edit: Ok, NÄSTAN samtliga plan...
Redigerat av Unregistereda299ec85, 23 August 2018 - 16:59.
Postad 23 August 2018 - 17:53
mikkiz
-
mikkiz
-
Beroende
-
-
1185 inlägg
Efter att ha kört runt med en Optima -18 Laddhybrid under lite drygt 1 månad så saknar jag min Passat så in i h-vete. På samtliga plan!
GTE’n har bekvämare säten, ett markant större lastutrymme, tystare kupe, bättre ljudsystem och svarar ENORMT mycket snabbare på kickdown. Samt att GTE’n inte får för sig att starta förbränningsmotorn när utetemperaturen ligger runt 10-12C...
Det enda positiva med Optiman som jag kommer på just nu är att man kommer ca 1.5 mil längre på en laddning.
Har du bytt bort passaten redan?
Postad 23 August 2018 - 18:03
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4115 inlägg
Har du bytt bort passaten redan?
Nej, var inte tillräckligt uppmärksam i en kö-körning... 35 km/h in i en pickis dragkrok ger ganska kraftiga skador. Tur för både pickisen och dess förare att deformationszonerna fungerar som de gör, enormt glad att jag inte körde en Volvo 240.
Reparationskostnader på ca 120.000kr, säkerligen listpriset men ändå :/
Edit: Pickisen behövde man beställa två clips till ett bromsljus...
Redigerat av Unregistereda299ec85, 23 August 2018 - 18:16.
Postad 23 August 2018 - 18:49
mikkiz
-
mikkiz
-
Beroende
-
-
1185 inlägg
Nej, var inte tillräckligt uppmärksam i en kö-körning... 35 km/h in i en pickis dragkrok ger ganska kraftiga skador. Tur för både pickisen och dess förare att deformationszonerna fungerar som de gör, enormt glad att jag inte körde en Volvo 240.
Reparationskostnader på ca 120.000kr, säkerligen listpriset men ändå :/
Edit: Pickisen behövde man beställa två clips till ett bromsljus... 
CC9EE035-DA6E-4923-A594-4979B9677411.jpeg
Har dom inte auto broms?
Postad 23 August 2018 - 19:13
MikaelJ
-
MikaelJ
-
Forumräv
-
-
758 inlägg
Hoppas det gick bra med alla i bilen/bilarna
Postad 23 August 2018 - 21:28
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4115 inlägg
Om man kör med farthållare, ja.
Hoppas det gick bra med alla i bilen/bilarna
Det gick bra med samtliga, var endast förare. Föraren av pickisen var tvungen att kasta sig på hejdaren pga en hönshjärna 2 bilar framför fick för sig att tvärnita utan anledning, för att sedan rulla vidare.
Håller man för kort avstånd och inte uppmärksammar i tid så sitter man där. Tur att det inte var högre hastighet, men då hade jag iofs inte legat så nära.
Postad 23 August 2018 - 21:46
mikkiz
-
mikkiz
-
Beroende
-
-
1185 inlägg
Det gick bra med samtliga, var endast förare. Föraren av pickisen var tvungen att kasta sig på hejdaren pga en hönshjärna 2 bilar framför fick för sig att tvärnita utan anledning, för att sedan rulla vidare.
Håller man för kort avstånd och inte uppmärksammar i tid så sitter man där. Tur att det inte var högre hastighet, men då hade jag iofs inte legat så nära.
Den funkar väl annars oxå, men kanske är bara upp till 30km/h
Postad 23 August 2018 - 21:47
Erik_N
-
Erik_N
-
Veteran
-
-
1571 inlägg
Fast det är ju inte det som avses med autobroms, då ska bilen bromsa själv även om farthållaren inte är aktiverad. Din bil har i så fall bara en adaptiv farthållare.
Min gamla MB från 2012 har autobroms, men det var ett tillval då. Den ska klara att undvika kollision helt upp till 50 km/h och minska skadorna vi högre fart.
Enligt ett stort test i Vi Bilägare för ett par år sen så är det stor skillnad på hur bra autobroms funkar i olika bilar, MB och Volvo var då klart ledande på detta område.
Postad 23 August 2018 - 23:03
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4115 inlägg
Fast det är ju inte det som avses med autobroms, då ska bilen bromsa själv även om farthållaren inte är aktiverad. Din bil har i så fall bara en adaptiv farthållare.
Min gamla MB från 2012 har autobroms, men det var ett tillval då. Den ska klara att undvika kollision helt upp till 50 km/h och minska skadorna vi högre fart.
Enligt ett stort test i Vi Bilägare för ett par år sen så är det stor skillnad på hur bra autobroms funkar i olika bilar, MB och Volvo var då klart ledande på detta område.
Ah, kände jag inte till. Men nja, den fungerar isf inget vidare 
Postad 24 August 2018 - 00:20
johan b-lund
-
johan b-lund
-
Mästare
-
-
3421 inlägg
Tur att det inte blev några personskador, det är aldrig kul att krocka.
Kan fortfarande ta på känslan när jag körde till skogs med Porschen.....
Frugans Golf har adaptiv farthållare och autobroms som även är aktiv när farthållaren inte är det.
Har skrämt slag på mig någon gång då bromsen nep till.....
Postad 24 August 2018 - 03:12
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1399 inlägg
Defekt autobroms?
Våran Seat nitade som fan när bilen framför fick tvärnita för en buss som tyckte det var bra ide att slänga sig ut på en 70 sträcka.
Postad 24 August 2018 - 05:50
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4115 inlägg
Kör med Daschcam pga alla puckon i trafiken. Nu var jag lite av ett pucko som låg för nära, men tyckte att det inte var någon fara i och med den låga hastigheten och rådande väg-/sikt-/väderförhållanden.
Efter att ha kört Optiman över en månad så kan jag så här i efterhand konstatera att den verkar "fungera" på samma sätt som Passaten. Har varit några tillfällen då jag fått bilister som kastat sig tvärs över körfältet för att sedan passera över heldraget till en avfart eller bara sick-sackat fram. Bilen har bara autobromsat vid det tillfälle som jag kört med farthållare.
Ligger man med farthållaren på så tycker jag att den hårdbromsar lite väl ofta, räcker med att det ligger ett större fordon i filen bredvid så tycker den att det är dags att bromsa.
Men tack för tankarna och info om autobroms, ska ställa frågan till VW. Är väldigt intressant om och hur det är tänkt fungera.
F.ö. så utlöstes inte airbagen, så det var ingen hård kollision.
Postad 24 August 2018 - 09:58
tomasgbg
-
tomasgbg
-
Beroende
-
-
1310 inlägg
Vi har Autobroms på våran VW med och har själv reagerat på att den inte löst ut när det varit riktigt nära.
Annars med farthållare fungerar det lite väl bra.
Redigerat av tomasgbg, 24 August 2018 - 09:59.
Postad 24 August 2018 - 10:09
mikkiz
-
mikkiz
-
Beroende
-
-
1185 inlägg
Har fått den å aktiveras 1 gång på svärmors golf sportsvan. 
Dock så verkar det vara en riktigt problembil. Möller bil har bytt tätningar 3 ggr i dörrarna nu (varje år) pga att golvet e blött vid regn. Framdörrarna knakar nåt fruktansvärt vid ojämn väg, som dom inte lyckas lösa.
Nu har Dsg lådan börjar låta, med nåt hög gällt skrikljud, när man rullar iväg och växling. Suck....hoppas inte det blir nå strul med den oxå.
Nån som hört nåt likn med sin automatlåda?
Postad 24 August 2018 - 17:09
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5321 inlägg
Kör med Daschcam pga alla puckon i trafiken. Nu var jag lite av ett pucko som låg för nära, men tyckte att det inte var någon fara i och med den låga hastigheten och rådande väg-/sikt-/väderförhållanden.
Efter att ha kört Optiman över en månad så kan jag så här i efterhand konstatera att den verkar "fungera" på samma sätt som Passaten. Har varit några tillfällen då jag fått bilister som kastat sig tvärs över körfältet för att sedan passera över heldraget till en avfart eller bara sick-sackat fram. Bilen har bara autobromsat vid det tillfälle som jag kört med farthållare.
Ligger man med farthållaren på så tycker jag att den hårdbromsar lite väl ofta, räcker med att det ligger ett större fordon i filen bredvid så tycker den att det är dags att bromsa.
Men tack för tankarna och info om autobroms, ska ställa frågan till VW. Är väldigt intressant om och hur det är tänkt fungera.
F.ö. så utlöstes inte airbagen, så det var ingen hård kollision.
Kians autobroms funkar alldeles utmärkt även utan farthållare och har räddat mig ett par gånger faktiskt.
Postad 28 August 2018 - 16:44
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Nya Fiestan verkar riktigt fin men tyvärr lite för liten för mig.
Vill ju ha plats för golfklubborna också. 
Var inne på att beställa en Fiesta ST, men en sådan skulle bära iväg upp emot 270" med vinterdäck ( fullutrustad ) och jag vill också få plats med golfklubbor och lite till. En stilla undran.! Hur lång inkörningstid är det med RS:en?
Redigerat av mcmike, 28 August 2018 - 16:46.
Postad 28 August 2018 - 17:56
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
Var inne på att beställa en Fiesta ST, men en sådan skulle bära iväg upp emot 270" med vinterdäck ( fullutrustad ) och jag vill också få plats med golfklubbor och lite till. En stilla undran.! Hur lång inkörningstid är det med RS:en?
Tror nog att man kan få in golfklubbor i en Fiesta också.
Antar att man kan fälla baksätet precis som på Focus.
Men jag vill ändå ha en lite större bil.
Mondeon hade jag faktiskt helst köpt men det finns ju ingen Mondeo ST längre så jag fick gå över till Focus.
Först en ST och nu en RS....blir kanske den nya Focus ST:n när den kommer beroende på vad det blir av den.
Angående inkörningstid för RS:en så står det så här: "Mät inte bränsleekonomin under bilens första 1.600 km (detta är motorns inkörningstid). En mer exakt mätning uppnås efter 3.200–4.800 km."
Postad 28 August 2018 - 19:34
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
blir kanske den nya Focus ST:n när den kommer beroende på vad det blir av den.
Blir nog en fin racer, tyvärr kan eller orkar jag inte vänta. Verkar som den ev kommer att visas upp under Paris mässan i oktober? Manuell och nu tuggas det igen om RS motorn.?
https://www.autocar....ecoboost-engine
https://www.caradvic...interior-spied/
Angående inkörningstid för RS:en så står det så här:
"Mät inte bränsleekonomin under bilens första 1.600 km (detta är motorns inkörningstid).
Ok, det var ju inte så farligt.! Tack 
Redigerat av mcmike, 28 August 2018 - 19:42.
Postad 28 August 2018 - 19:53
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Du kommer garanterat få plats med dina golfklubbor i STn då den har dubbelt fällbart baksäte.
Det skulle inte ens vara ett problem med min MK 7.5 och MK8 har tom större utrymme.
0-422195.jpg 22.33K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av masse70, 28 August 2018 - 19:54.
Postad 28 August 2018 - 20:53
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Du kommer garanterat få plats med dina golfklubbor i STn då den har dubbelt fällbart baksäte.
För mig själv så räcker den mer än väl till, men nu var det lite till. Trevlig bil helt klart, även om den jag lånade inte var en "riktigt" ST..
Redigerat av mcmike, 28 August 2018 - 20:54.
Postad 29 August 2018 - 09:46
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
Ja jag hoppas att det stämmer att det blir manuell låda och minst 250 hk i alla fall som den förra.
Jag kunde inte heller vänta på nya ST:n så det fick bli en RS tills vidare och det är helt klart en grym bil.
Helt sjukt vilken hastighet man kan hålla i kurvor. Går att köra den så man känner det rejält i magen.
Kanske behåller den också...får se.
Var helnöjd med min ST jag hade också men tyvärr finns det folk som inte kan köra bil så det blev tyvärr inlösen på den.
Därav det snabba köpet av RS:en.
Redigerat av Depeche, 29 August 2018 - 10:03.
Postad 29 August 2018 - 17:55
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
så det fick bli en RS tills vidare och det är helt klart en grym bil.
Helt sjukt vilken hastighet man kan hålla i kurvor. Går att köra den så man känner det rejält i magen.
Kanske behåller den också...får se.
RS tills vidare Ja den har en grym väghållning, sjukt rolig att köra på kurviga vägar bl,a..Förstår att du är nöjd, riktigt avis Har du recaro stolarna och isåfall sänk förarstolen eller kanske nöjd ändå?
Redigerat av mcmike, 29 August 2018 - 17:55.
Postad 29 August 2018 - 18:40
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
RS tills vidare Ja den har en grym väghållning, sjukt rolig att köra på kurviga vägar bl,a..Förstår att du är nöjd, riktigt avis Har du recaro stolarna och isåfall sänk förarstolen eller kanske nöjd ändå?
Ja jag fick nöja mig med RS tills vidare 
Ja det är Recaro bucket seats eller skalstolarna som de heter.
De andra stolarna är ju också Recaro men de ser mer ut som i Focus ST.
Vet att många klagar på att man sitter för högt i bucket seats men det känns ok ändå tycker jag och de är riktigt sköna faktiskt.
Nackdelen med bucket seats är ju att de inte är elektriskt justerbara och ingen värme i de heller.
Postad 29 August 2018 - 19:15
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Ja det är Recaro bucket seats eller skalstolarna som de heter.
Precis, var lite otydlig där.!
Vet att många klagar på att man sitter för högt i bucket seats men det känns ok ändå tycker jag och de är riktigt sköna faktiskt.
Jag har faktiskt testat både original och med skalstolen sänkt. Jag personligen fördrog faktiskt det förstnämnda, tyckte det blev lite för lågt för mig annars
Nackdelen med bucket seats är ju att de inte är elektriskt justerbara och ingen värme i de heller.
Nä men det har inte en "rallybil" heller Värme kan vara skönt i stolarna, sant.! Har du satt på några stänkskydd ?
https://www.ddesign....ogo-rally-armor
Redigerat av mcmike, 29 August 2018 - 19:15.
Postad 30 August 2018 - 09:41
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
Precis, var lite otydlig där.!
Jag har faktiskt testat både original och med skalstolen sänkt. Jag personligen fördrog faktiskt det förstnämnda, tyckte det blev lite för lågt för mig annars
Nä men det har inte en "rallybil" heller Värme kan vara skönt i stolarna, sant.! Har du satt på några stänkskydd ?
https://www.ddesign....ogo-rally-armor
Ja jag tycker höjden på stolarna är ok.
Justera stolarna manuellt är ok också.
Man ställer ju oftast in förarstolen en gång bara.
Värme saknar jag lite...skönt på vintern. Men värme i ratten finns i alla fall.
Nä har inte monterat på stänkskydd.
Köpte en gång stänkskydd när jag hade en Mondeo ST220 men de var man ju tvungen att modifiera för att de skulle passa
så det blev aldrig av att jag monterade skydden.
Postad 30 August 2018 - 15:37
peppelito
-
peppelito
-
Veteran
-
-
2261 inlägg
Nuvarande BMW 218i Gran Tourer ska lämnas tillbaka kring årsskiftet och ny bil ska beställas. Det lutar i nuläget åt en Skoda Kodiaq Sportline http://cc-cloud.skod...rCard/131739288
Har egentligen bara användning för 5 säten (2 vuxna och 2 barn) 95% av tiden, men de två extra sätena längst bak är väldigt värdefulla att ha ibland. Perfekt tex när ungarna vill ha med sig varsin kompis till fritidshuset eller om man vill få plats med både farmor och mormor på utflykten. 
Redigerat av peppelito, 30 August 2018 - 15:39.
Postad 30 August 2018 - 16:16
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Nä har inte monterat på stänkskydd.
Köpte en gång stänkskydd när jag hade en Mondeo ST220 men de var man ju tvungen att modifiera för att de skulle passa
så det blev aldrig av att jag monterade skydden.
De länkade behöver man inte göra något åt och verkar otroligt lätta att sätta dit. Kanske till och med jag klarar av 
Redigerat av mcmike, 30 August 2018 - 16:17.
Postad 30 August 2018 - 21:04
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Ja jag fick nöja mig med RS tills vidare
Jag skulle aldrig ha provat en, det blev en dyr historia även om jag sneglat ett tag på modellen. Sjukt kul bil att köra, så nu har även jag beställ en Förhoppningvis imorgon har jag bestämt mig för vilka fälgar som ska på respektive årstid, då de måste beställas..!
Redigerat av mcmike, 30 August 2018 - 21:05.
Postad 30 August 2018 - 21:32
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
Jag skulle aldrig ha provat en, det blev en dyr historia även om jag sneglat ett tag på modellen. Sjukt kul bil att köra, så nu har även jag beställ en Förhoppningvis imorgon har jag bestämt mig för vilka fälgar som ska på respektive årstid, då de måste beställas..!
Jag köpte min RS för dyrt egentligen men hade bråttom eftersom jag behövde en bil snabbt.
Fanns billigare i södra Sverige.
Är det en helt ny du har beställt ?
Postad 30 August 2018 - 21:42
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Ja en helt ny, utan värme i stolarna.!
Redigerat av mcmike, 30 August 2018 - 21:43.
Postad 31 August 2018 - 05:12
ZooN_86
-
ZooN_86
-
Användare
-
-
157 inlägg
Ja en helt ny, utan värme i stolarna.!
Vem behöver uppvärmda säten!? https://www.bucken.s...ASABEgJGi_D_BwE
Grattis till en rolig bil!
Postad 31 August 2018 - 15:08
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Haha nej precis.. Tack till både och 
Postad 31 August 2018 - 17:05
MikaelJ
-
MikaelJ
-
Forumräv
-
-
758 inlägg
Man får gratulera Micke o Depeche , det är trots allt väldigt kul med ny bil
Sen att det verkar vara en rolig bil är ju en jyst bonus
Postad 31 August 2018 - 19:02
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
det är trots allt väldigt kul med ny bil
Hade du köpt en ny bil, eller misstar jag mig? 
Redigerat av mcmike, 31 August 2018 - 19:02.
Postad 01 September 2018 - 06:50
MikaelJ
-
MikaelJ
-
Forumräv
-
-
758 inlägg
Hade du köpt en ny bil, eller misstar jag mig? 
Det stämmer det blev en A4 allroad med bensinmotorn. Riktig komfortracer eller gubbracer😉
Super nöjd😎
Redigerat av MikaelJ, 01 September 2018 - 06:50.
Postad 01 September 2018 - 08:58
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Det stämmer det blev en A4 allroad med bensinmotorn. Riktig komfortracer eller gubbracer
Super nöjd
Vad kul och Grattis Har aldrig ägt en Audi, men tycker de är sköna att åka i.
Postad 01 September 2018 - 09:15
mikkiz
-
mikkiz
-
Beroende
-
-
1185 inlägg
Vad kul och Grattis Har aldrig ägt en Audi, men tycker de är sköna att åka i.
Tills man åkt mercedes
Även taggad med Bilar, Bil, Car, Cars
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|